Enikőt szombat este hívta fel a Saphir Aqua hotel, hogy hiába fizette ki előre és vette meg a vonatjegyeket, mégsem mehetnek wellnesshétvégézni, mert tulajdonosváltás történt. Minthogy nemaradjle.hu-s kuponnal foglaltak, lemondási opciójuk nekik nem volt, csserébe viszont a hotel előlegszámlát állított ki a teljes összegről. Ugye ez nem azt jelenti, hogy be akarják nyelni a pénzt? Mert erről persze semmilyen tájékoztatást nem adtak.
UPDATE 07/07: A Napi Gazdaság kinyomozta, hogy tényleg beborult a szálloda.
Tisztelt Saphir Aqua hotel! A csatolt visszaigazolásom szerint holnap 2011.07.03 -2011.07.05-ig van visszaigazolt szállásom wellness csomaggal Önökhöz egy kétágyas+pótágyas apartmanban 2 fő+ egy 12 éven aluli gyermek részére. A mai napon 2011.07.02-án este fél 7 kor és fél 8 kor kaptam külsős telefonhívást amely rejtett számon érkezett és szóban, tulajdonosváltás indokkal lemondták a holnapi szállásomat, amit egyrészt abszurdumnak tartok, mivel még a 24 órát sem tartották be, másrészt nem csupán a visszaigazolt szoba ,és a benne található wellness csomag, hanem egyéb felmerült költségeim is károkozással jártak részemre.
Ugyancsak ma 20:40 kor felhívtam a honlapjukon megadott mobil elérhetőséget, ahol tájékoztatást kértem a kompenzációról, valamint információt arról hogy milyen ok miatt nem tudnak fogadni holnap. Egy arrogáns úriember azt a tájékoztatást adta hogy műszaki okok miatt nem lehetséges a már visszaigazolt foglalásunk elfoglalása, bővebb tájékoztatást kértem, de erre az úriember lecsapta a telefont.
1.
Mivel erre a 3 napra mind én, mind a párom szabadságot vettünk ki, így bérkieséssel jár, mivel a beosztásunk már nem módosítható utólag hétvégén.
2.
a.)
A teljes szállásköltséget előre át kellett utalnom 2011.04.05.én,a csomag akciós volta miatt lemondási opció nélkül, amelyre kamat jár a befizetés tényétől egészen a visszautalás napjáig számolva, ha bármely fél felmondja a köztünk fennálló megállapodás .(csomag költsége: 25295 + kamat())
Ellenkező esetben ha én mondtam volna le a szállást a teljes összeg az Önök pénztárában maradt volna, akár ma, akár 1 hónappal ezelőtt töröltem volna a foglalást, mivel lemondási opció nem létezett erre a foglalásra.
b.)
a kiállított számla előlegről szól holott a teljes összeget kifizettem, így a nevemre szóló számát kellett volna megkapnom "előleg" előtag nélkül. Lsd csatolva számlahotel.jpg
3.
a vonatjegyünket Budapestről Sopronig és vissza már előre megváltottuk csak emiatt a hétvége miatt, menettérti 2 felnőtt és egy gyermek jegy
(4530*2*2+2465*2*2=18120+9860=
27980.-)
4.
Mivel Ad-hoc vendégként érkeztünk volna, és a sima lemondás minimum 24 óra bármely hotelben, de az Önök telefonos lemondása kevesebb mint 24 órával, szombat este a szoba elfoglalása előtt történt, a programunk módosításához ez az idő nem volt elegendő és kompenzációs opciót sem tudtak még ajánlani sem.
Mindezen felsorolt tények tudatában kérem Önöket hogy tájékoztassanak felajánlott kompenzációjuk opcióiról és várom mielőbbi kártalanításukat.
Mivel turizmusban is szereztem munkatapasztalatot tisztában vagyok a jogaimmal és minimum elvártam volna hogy mivel az Önök hibájából nem tudunk elutazni így minimum a visszaigazolt csomagot biztosítsák egy 4 vagy több csillagos azonos vagy magasabb kategóriájú szállodában.
Sajnos telefonon tájékoztatást nem tudtak a kártalanításunkról adni, sőt felettesüket kérve szóra sem méltatva lecsapták a telefont.
Tájékoztatásul ezt a levelet még megkapta a " tékozló homár", "nemaradjle.hu", valamint "fogyasztóvédő és érdekvédő alapítvány" is, valamint amennyiben érdemi válasz nem érkezik Önöktől további lépéseket fogok tenni a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hivatal és Magyar Turisztikai Hivatal felé.
Várom mielőbbi válaszukat.
Tisztelettel:
Enikő
Az utolsó 100 komment: