Tékozló Homár

Túl fiatalok az agymosótúrához

2011.07.21. 13:27 | jackyll | 61 komment

Kevés emberrel találkozott a Homár, aki azon akadt ki, hogy nem engedik részt venni egy 50 ezer forintos termékbemutatón. Marianna mondjuk először csak a wellness részét hallotta az ajánlatnak, aztán viszont meglepődött, hogy a szervezők szerint túl fiatalok ahhoz, hogy bedőlnének az agymosásnak, így rájuk nem érvényes a fantasztikus ajánlat:

Párom kapott egy ajánlatot levélben a Velence Hotel Resort and SPA-ba…elég jó volt szóval felhívtam a megadott számot, ahol megkérdeztem h két éjszaka helyett lehet e háromra menni. Persze persze, csak hívjam én fel a hotelt, és intézzem el külön. Ott visszaküldtek ezekhez, h akciósan csak náluk tudom rendezni az ügyet. Felhívtam megint azt aki a levelet küldte, és az értékesítő nő továbbadott a vezetőjének, hogy beszéljem meg vele a dolgokat akkor, és az azt mondta, hogy hívjam fel megintcsak a szállodát, hogy van – e hely. Erre már elfogyott a türelmem és megkérdeztem, hogy ha ők foglalják és intézik a helyet akkor miért hívogassam én megintcsak a szállodát? Erre a válasz az volt, hogy mert az ajánlat csak erre az értékesítési bemutatóval egybekötött csomagra vonatkozik.

Visszakérdeztem: Mireeeee? Ezt eddig a kolleganő nem mondta. Vezető: hú, pedig ezt kellett volna mondania, nagyon ki fog kapni kac kac, de hát ez csak két óra lenne a 3 napból tulajdonképpen. Gondoljam át, hívjam fel a szállodát ha akarunk menni, majd pedig megint őket és akkor elintézik. Mondtam, hogy jó, meggondoljuk.

10 perc múlva hív az értékesítő: Megkérdezhetem, hogy önök  hány évesek? (Miért?) Jajjj, hát tudja ő, hogy nem illik de szeretné tudni…30 alattiak vagyunk..de mégis mennyi idősek? 26 és 28. Jaaaa akkor az ajánlat nem érvényes…

Na erre megintcsak visszakérdeztem, hogy akkor korhatár miért nem volt az ajánlatba írva, és egyáltalán az, hogy ez egy értékesítési előadással van egybekötve…jaaa, hogy ő ezt csak akkor szokta mondani amikor már a jelentkezés biztos, és tölti ki a lapokat..de ránk nem érvényes az ajánlat úgy sem..és sűrűn búcsúzkodott…

Ez alapján gyanítom, hogy idősebbek bepalizására szakosodtak. Természetesen a szállodának is továbbítom ezt a levelet, tudják már, hogy kivel szerződnek, vagy milyen eljárási dolgok vannak…

Marianna


Tisztelt Hölgyem/Uram!

Meghívom Önt és Partnerét a Velencei-tó partján elhelyezkedo 4 csillagos Velence Resort & Spa wellness programjára,3 nap,2 éjszaka,félpanziós ellátással(svédasztalos reggelli és vacsora). Szolgáltatások: külso belso élmény-medence, infraszauna, finn szauna, sókabin.
Taposó medence ,jégzuhany,pezsgofürdo,fürdoköpeny,törölközo,internet használat,internet alapú tv. Gépkocsi parkolási lehetoség(1500Ft/éj/gépkocsi). Hétköznap 2 fo részére 43.900 Ft-ért,hétvége 2 fo részére 49.900 Ft-ért. Weboldalunkon megtekinthet minden létesítményt. Weboldal:www.velencespa.com vagy www.wellnesscentrum.hu/velence
Visegrádi wellness lehetoség: Hétköznap 2 fo részére 35.000 Ft-ért,hétvége 2 fo részére 40.000 Ft-ért. Weboldal:www.royalclubhotel.hu Ha elnyerte tetszését ajánlatunk,kérem jelezzen vissza erre az e-mail címre vagy érdeklodjön a 06-30/852-2138-as telefonszámon 14-20 óra között!

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KecskeDotyi 2011.07.21. 13:33:30

Spa van otthon is, vegyél fördősót és irány a kád.

Nem értem, ha valaki velneszelni akar, akkor miért ilyen szervezett hülyeségekre menne?

dr. Aullah 2011.07.21. 13:33:57

LOL, azt hitte csak úgy kapja az ingyenüdülést? Naiv poszt toló.

Első éjszaka joga megvan?

England win The Ashes! 2011.07.21. 13:37:55

Á, szerintem szimplán a nyugdíj ésszerű beosztásának módjáról tartják a konferenciát, az meg titeket ugye nem érint.

moris 2011.07.21. 13:38:00

@Aullah: Nem hitte, hogy ingyen.
De hogy pénzért sem kapja meg, azt nem hitte...

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.07.21. 13:39:45

Nem értem. 30-40 ezer forint, és még termékbeutatós büntetés is van? Ezért annyira nem kapaszkodnék.

Rosszindulatú Vászka 2011.07.21. 13:40:05

@Aullah: és az megvan, hoyg az első éjszaka joga csak urbanlegend?

manes 2011.07.21. 13:40:36

"Természetesen a szállodának is továbbítom ezt a levelet, tudják már, hogy kivel szerződnek, vagy milyen eljárási dolgok vannak…" Nyugodj meg,tudják...

England win The Ashes! 2011.07.21. 13:40:56

@Aullah: Hol látod, hogy ingyen van? Nálam a fájrfoksz 43.900, 49.900, 35.000 és 40.000 Ft-okat jelenít meg.

vernarancs 2011.07.21. 13:44:10

Lehet ott pizzat enni?

Rosszindulatú Vászka 2011.07.21. 13:45:15

Jelzem, a poszttoló felháborodása sztem is jogos, azért gyanakodhatott volna, hogy mi a csel, ha féláron kínálnak neki valamit.

Jaavslom, kérje meg párját, hogy foglaljon le egy hétvégét a "szüleiknek, ajándékba" oszt mennyenek. Vagy lesz egy jó hétvégéjük, vagy még egy zsírosabb homárposzt.

Fényrajongó 2011.07.21. 13:56:07

1. Edéhez kell menni, még üzemel
2. Helyesírás és fogalmazás tanfolyammal egybekötött üdülési csomagot is kéne keresni, mert belefájdult a fejem az olvasásba. Nem tudom, Ede ilyet biztosít-e?

gelsystem 2011.07.21. 13:59:34

bazzzzzzzze, 2 főre 3nap+2éjszaka 100ropi???!!!
.
te biztos bŐcsész vagy, minimum több diplomával...
eszemfaszom+áll

ha megkeresel privátban kűdök neked inygyé 1 db dombornyomott haLYra-EDE pólót, csak a postakőcscséget fizesd ki, ami 10.000.- forint!!!!

Rosszindulatú Vászka 2011.07.21. 14:01:35

@gelsystem: ezt hogy számoltad ki? Nem értem.

D.S.K. 2011.07.21. 14:02:56

@gelsystem: a 43.900 két főre vonatkozó ár, vagyis ez derül kia levélből.

"Hétköznap 2 fo részére 43.900 Ft-ért"

gelsystem 2011.07.21. 14:03:37

@Rosszindulatú Vászka: pedig 1szerű: a postakőcscség a cimzettnek 10.......azt nem mondtam nekem mennyi:):):)

Rosszindulatú Vászka 2011.07.21. 14:04:47

@gelsystem: bisztos bölcsész vagy, hogy ojanokat is belegondolsz a számlába, ami seholsenem van feltüntetve. Vagy pincér.

punciuspilatus 2011.07.21. 14:24:45

mi az a taposómedence? ha nem vesznek semmit, abban tiporják meg őket?

Gastroger 2011.07.21. 14:34:29

Jelentem én is vótam ilyen bepalizós ajánlaton. 2 fő 3 nap kb. tizenezer Ft.

Mondjuk nekünk "előadással együtt", félpanzióval együtt tényleg tizenezer Ft.-volt. Amit meghosszabbítottunk a helyszínen egy éjszakával. (az már több volt, mint az egész 3 nap).

Taposó is volt!

Tudtam mire megy ki az egész, hogy eladnak üdülési jogot. Meg részt kell venni egy agymosó konferencián szombaton. Jótanács, két sör meg egy feles bedob elötte.
Aztán jöhet a szöveg. Így általában a most vállunk, és adósság van a házon, és nem tudjuk fizetni a részleteket duma jön, és kölcsönt önöknél- nem-e lehete felvenni (ez a gyorsabb), vagy a reálértékes, kamatkiszámolós, bepalizós, közgazdász szemlélet, de ehhez nincs türelmem (a kettőből egyszer belekezdtem, de meguntam, és jötta fenti).

P75 2011.07.21. 14:37:35

Nem a bepalizás a lényeg, hanem hogy 30 év alatt még vélhetően nincs az embernek annyi pénze, hogy megvegye az általuk kínált "terméket", ami üdülési jog. Minket is rendszeresen meghívnak, 4égycsillagos szállodában 3 nap / 2 éjszakáért kll 20.000,- Ft körül fizetnünk, végighallgatjuk az előadást, nem veszünk semmit, aztán mulatunk tovább.

fire1 2011.07.21. 14:38:43

Előre elnézést kérek mindenkitől aki nem ért egyet velem!
Úgy gondolom egyszerű ön kontroll az egész! Ha eljutsz odáig, hogy elhívnak egy ilyen szuper szarra fél áron, legalább is azt mondják! A lényeg, hogy ha bele esel a korhatárba akkor el kell menni és jól ki kell használni. A rossz az nyilván a 2 óra fejtágítás, de hát semmi sincs ingyen címszóval, ülsz hallgatsz és nem veszel semmit, mondom semmit!!!! ENNYI! zárójelben utóiratként jegyzem meg, hogy egy hasonló érdekeltségem nekem is van, és a 30 éves korhatár nem a nyugdíjasoknak hanem inkább a társadalomnak szól! Mégpedig annak, hogy ezek a cégek valószínűsítik, legalábbis a statisztika azt bizonyítja, hogy 30 évesen van családod fix jövedelmed, vagyis nagyjából meg van mindened, már csak egy szuper semmit sem érő üdülési jogra van szükséged, amit minden bizonnyal ki is tudsz fizetni!
Tehát ha kb.: 80-100 ezer helyett el lehet jutni ide 40-50 ezerért is akkor nosza rajta!
Nyilván van egy kis árnyoldala ennek is, mégpedig a Magyar ember!
Jelzem nem ez a szakterületem, de a kereskedelemben dolgozom lassan 20 éve...
Nézzünk egy példát: odamész egy emberhez és azt mondod neki, itt van komám egy ezres, tiéd nyerted!
válasz: nem kaphatnék még egyet
felhívsz valakit, hogy adsz neki 2 nap üdülést féláron...
mi a válasz? Nem lehetne 3 nap
DE LEHETNE ..............

Gastroger 2011.07.21. 14:41:08

@P75: Na ilyenen vótam énis kétszer kb., asszonyka megunta az értékesítéskor kora délelőtt enyhén bebaszva előadott színházi premierem, ami túlmutatott az olcsózakós üzletkötők "tapsoljuk meg a sikeres ügyfeletr" dumán is, azóta nem megyünk. Pedig tényleg óccsó vót.

Don't panic 2011.07.21. 14:42:56

Üdülési jogról szól a történet valóban, szüleim voltak, rutinosan próbáltak elhajolni az üzleti lehetőség elől de így is 3 óra volt, át kellett menni, megnézni, kiszámolni miért is olyan olcsó stb :) ... szóval nem szabadultak könnyen.

A szálloda különben szuper, ha kibírod a 3 órát akkor meg is éri ennyiért - lehet én is kipróbálom, sajnos rám már érvényes az ajánlat ...

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2011.07.21. 14:43:20

@Gastroger: Nem értem mért kellene magyarázkodni ilyenkor. Akarok üdülési jogot venni?? NEM. Miért? CsAK.
Kinek mi köze hozzá, hogy mért nem akarok?
CSAK.

helianthus 2011.07.21. 14:50:40

@manes: pont ezt akartam írni én is.

Engem nem keresnek ilyen ajánlatokkal. Ez vajon sikerességestelenséget jelez vagy sem?

Gastroger 2011.07.21. 15:01:31

egy időben direkt utaztam ezekre a dolgokra, nagyon jól tudtam, hogy itt üdülési jogot akarnak eladni. Az, hogy ketten 18e Ft.ből 3 napot eltöltsünk valahol, az nekem megérte, még a két órásra hírdetett (de pont félnapos, és pont a középső napon tartott) "előadás" ellenére is.
Öröm volt nézni, ahogy mondtam, hogy nem érdekel, és kerültek elő, a másfél millásból a "najó, de most van egy 600e Ft.-al olcsóbb ajálatom is, mert ma mondták le, de akkor ma alá kellene írni", akciók.

"És nem Önnek kell nyírni a füvet a nyaralóban, hát nem remek?? - mosoly villantás" (Faszkalap- gondoltam én).
Bárgyún agyalva vagy nekiálltam megdönteni a kalkulációt (rossz startégia!!).

Ilyenkor kell a sajnálom, de most válunk. És beza mekkora hitelem van. - szöveg. És sajnáltatni magunkat, panaszkodni, hogy bezzeg ez a rohadt kormány, meg ide csak 10 év után jutottunk el, meg hát van egy idegenben lótt gól, oda is fizetni kell a gyerektartást, nemkispéénz..
Esetleg hitelbe lehet-e a zabigyerek nevére? Merén mostan fizetni nem tudok.
Ezt lehet cizellálni, (nekem sikerült), és vagy kibasznak végérvényesen, vagy rájönnek, hogy te nem vagy ügyfél.

- Sose menj oda észérvekkel.
- Sohase próbálj meg beszélgetni.
- Legyél független, nézd kívülről. Én általában azt szoktam figyelni, hogy vajon ki az az be lehet palizni.

Minő öröm, amikor feláll az üzletkötő (vagy a felettese), és azt mondják, létrejött az első üzlet, tapsoljuk meg!! Te meg tapsolsz, nézed szegény kopaszodó csókát, de nemgáz mert láttad mekkore E mercivel jött, vállalkozó vagymi, ígyjárt.
Te meg csak taposs a medencében. :)))

Gastroger 2011.07.21. 15:03:47

@batgirl: jahhhj hihetelen faszok tudnak lenni... Ráadásul az "akció'" feltétele, hogy részt vegyél a "termékbemutatón".
Szóval keménykedhetnék, hogy ugyanmár nemkell, kapjátok be, de ezzel elvileg nem vettem részt a faszom műsorukon, így inkább hagyom. Meg szivatom őket egy kicsit. :)

Bobby Newmark 2011.07.21. 15:07:39

@Gastroger: Milyen jótanácsot szoktál előtte bedobni? :P

Egyébként meg szerintem mehet őszintébe is halálnyugodtan, úgysem tud ellene mit tenni, és szerintem ennél hamarabb nem kopik le semmitől:
"Visszanyalt a fagyi, barátaim, nem ti szopattatok meg engem 10x-esen túlárazott termék rámtukmálásával, hanem én titeket azzal, hogy eljöttem kedvezményesen, és baszok venni bármit is. Cső, köcsög!"

Legfeljebb feketelistára kerülsz, és többször nem engednek el ilyenre. Hatalmas tragédia...

Sárkányböffentő 2011.07.21. 15:13:56

Érdekes, hogy Marianna a poszt végér már le tudta írni a "hogy" és a "ha" szavakat.

Az elején még csak "h" volt.

Gastroger 2011.07.21. 15:24:01

@Bobby Newmark: 2 jéger két sörrel.

Onnan már eladhatnak nekem bármit, úgysem veszem meg. :) Sőt, megprobálom, hogy ha "most ezen az akciós, csak a mai áron érvényes, hihetlenül kedvező áron megveszem, de nem fizetem ki, és nem is fogom, csak a szerződést kötjük meg, persze opciósan 30 napos vissazvételi garanciával, és ha ön valóban el tudja adni 600e Ft.-al drágábban, mer ugye annyit ér, akkor esetleg érdekel, és nem fizetek semmit, de a 600-ezret felezzük.
Az 300e netto tisztán mindkettőnknek.
NO?
Ilyenkor jön a homlokráncolás, tollfirka.. "Nos ez egy nem így működik, mert..."

pincér! mégegyjégert!

KovA 2011.07.21. 15:30:54

@Gastroger: "Minő öröm, amikor feláll az üzletkötő (vagy a felettese), és azt mondják, létrejött az első üzlet, tapsoljuk meg!!"

Lehet, hogy az első üzlet sima színjáték, és az egyik alkalmazott játssza el az első vevőt :-) úgymond jeget törni.

Gastroger 2011.07.21. 15:34:50

@KovA: Te tudsz valamit... :)))

Nemeth Manfred 2011.07.21. 15:49:30

Sziasztok,

a visegrádi Royal Club Hotel-hez sajnos már nekem is volt "szerencsém". Telefonon zaklattak (ajánlatokkal hivogattak), ráadásul egy olyan számon, ami semmi nyilvános helyen nem szerepel (titkos). Az ajánlatnak nem ugrottam be, arra viszont azonnal, hogy mégis hogy kerülhetett hozzájuk a számom. Első körben megpróbáltam a hivogató (zaklató) telemarketingestől megtudni ezt, de kis türelmet kért, majd hallottam amint lecsapja a kagylót. Ezután jött a szálloda, ahol hárították a dolgot, hogy nekik semmi közük hozzá és XY cég végzi az értékesítést. Az értékesítő cég nevét, elérhetőségét természetesen nem voltak hajlandóak elárulni. Nagyjából két hónapig ment az emailezgetés és telefonálgatás a szállodával, mire siekrült kicsikarnom belőlük egy nyilatkozatot, hogy megszüntetik adataim illegális kezelését (még egyszer hangsúlyozom, hogy egy titkos telefonszámról van szó). Ezután jött a pofátlan fordulat amit le is írtak), hogy ők továbra is úgy gondolják, hogy adataimat a törvényi rendelkezéseknek megfelelően tárolták és használták fel.

Öltönyösrabszolga · http://oltonyosrabszolga.blog.hu 2011.07.21. 15:51:41

De hogy kényszerítenek rá, hogy bemenj az előadásra? Kezdési idő előtt már jó egy órával a medencében kell lenni, vagy fagyizni a városban, vagy akárhol, ahol nem találnak meg.

Nem tudom, ez csak ilyen naív kérdés, mert még nem voltam. Viszont komolyan érdekel. Deaktiválják a szobakulcsomat, vagy Szergej megtalál?

Gastroger 2011.07.21. 15:59:58

@Nemeth Manfred:
Kedves Manfréd.

Önt teljesen véletlenszerűen hívtuk fel. Vannak telefonszámok, általában 8 jegyüek, azokat hívogatjuk. 100 ból 8 bejön.

Jah. Vannak rendezvényeink, ahol megkérjük a Tisztelt Résztvevőket, hogyha Őket nem is érdekli a lehetőség, írjanak le x telefonszámot, meg nevet akit érdekelhet.

Ilyenkor a jóérzésú ember mitcsinál: kamuszámokat ad meg kamunévvel.
Illetve, ha valakivel ki akar baszni, akkor azt megadja. Manfréd szerintem valaki nem kedvel Téged.

Mindenestre köszönjük e-mailt, az email címét a telefonszámát, és személyes adatait, amit pont emiatt bonyolított le, hogy megszűnjenek ezek az elérhetőségek.

Tetted volna le, hogy köszönöm de nem érdekel. Vagy, bocs téves szám. Vagy még ennyi sem, csak pirostelefongomb, oszt kész.

Gastroger 2011.07.21. 16:01:51

@Öltönyösrabszolga: általában aláíratják veled, hogy a kedvezményes szállás feltétele, hogy részt veszel az előadáson.
Ettől még meg lehet lógni, meg tudjafasz, de azért amit aláírok, mégha szívás is... azt azért ... tartsuk.

indapass90210 2011.07.21. 16:03:27

Szerintem hüje a posztoló! Annyi pénzből saját maga is elmehet, és megúszta azt a sok ökörséget, amit amúgy hallgatni kellene.

Nemeth Manfred 2011.07.21. 16:10:51

Kedves Gastroger (vagy Velencei Royal Club Hotel?),

"Mindenestre köszönjük e-mailt, az email címét a telefonszámát, és személyes adatait, amit pont emiatt bonyolított le, hogy megszűnjenek ezek az elérhetőségek."

Erre csak azt mondanám, hogy egy magára valamit is adó intézmény ilyet nem kommentel. Mellesleg van egy Önök (maradjunk a magázódásnál) által írt nyilatkozat amiben azt állították, hogy mindezt törölték. Tehát az is hazugság volt? Jobb helyeken egy ilyet megírni nem 2 hónapig tart, még akkor sem, ha a valóságtartalma =0.

Bobby Newmark 2011.07.21. 16:13:27

@Nemeth Manfred: Szarkazmusdetektor nem lengett ki a hozzászólás kapcsán, barátom?

moris 2011.07.21. 16:16:36

@Nemeth Manfred: Húbazzz...
Ugye, Ön nem gyakran olvasgat Homárt ?

kvadrillio 2011.07.21. 16:43:01

ennyiért inkább elmennék Görögországba igazi tenger mellé ! :O)

Gastroger 2011.07.21. 16:58:41

@Nemeth Manfred:

Kedves Manfréd,

Köszönjük, hogy szállodánkat választotta.

A Velencei Royal Club nemcsak mint wellness szálloda, hanem mint a felhőtlen kikapcsolódást nyújtó igazi SPA lehetőség is az Ön és családja rendelkezésére áll.

Vannak saját tapósóink, és sókamráink, ez utóbbiban tartjuk mi is a sót. Minden folyosón ballonos vizeket helyeztünk el, kedves Vendégeink részére, hogy hőség esetén is csillapíthassák kedves szomjukat.

Kedves Manfréd, remélem a jövőben sem csalódik bennünk, és szolgáltatásinkat, gyerekbarát (EU- konform) szállodánkat látva, abban megszállva és meghitten kipihenve Ön is hűséges vendégünk lesz a jövőben is.

Személyes adatait természetesen bizalommal kezeljük, kizárólag a Magyar Wellnes Hotel és SPA Rt., a Haza Turizmus Rt., a Balatonfüredi Faint Szállodalánc, és a Sárga Oldalak (Yellow Pages) Bt. részére adtuk ki, az Ön, vagy meghatalmazottja szíves hozzájárulása mellett.

Reméljük fentiek nem okoznak kellemtlenséget a jövőben az Ön számára.

Üdvözlet!

Gastroger 2011.07.21. 17:03:25

@Bobby Newmark: Meg se rezzent egy pillanatig sem!, szerintem ő Ede, vagy nemtudom..
Lehet velem van a baj.. :))))

moris 2011.07.21. 17:03:53

@Gastroger: :-D
Zsír !
És mennyi a felár, hogy ilyen nagyon jól védik az adataimat ?
:-D
Érdekelne, csak félek, hogy a melósok elviszik a vízadagolókat :-)

Gastroger 2011.07.21. 17:17:47

@moris:

Kedves Moris!

Nem értem a kérdést. Természetesen az adatvédelem ingyenes. Ahogy az is, hogy kedvező lehetőséginket ajánló partnereinknek kiadjuk mindezt, de ezt csak szigorú védelem mellett. Ez fontos!

A Pendrivot amiben az adatok vannak egy külsö (harmadik - állami pályázaton nyert) cég viszi szigorú felügyelet mellett. A biztonsági őröknek saját egyenruhájuk van, és pisztolytáskával is rendelkeznek. Aki nem tudott sikeres lőfegyvervizsgát tenni, annak sajnos M47 típusú kézi lőfegyvert nem tudtunk biztosítani, de gumibottal ellátottak.

A munkaruha kiválasztásánál külön figyelmet fordítottunk arra is, hogy az anyag ne mopposodjon. Az egyes ügynökeink könyökénél, illetve térdkalácsánál megfigyelhető barna kockás textilfelvarrások nem az anyag elhasználódását jelzik, hanem hogy cégünk is próbálja felvenni a versenyt (nemcsak biztonságtechnikában, hanem divatban is) a konkurens cégekkel, így a Petrocselli Bt. által forgalmazott szövetdarabkák kerültek a ruhára újrafoltozásra.

Refernciáink: Kék szalag vitorlásverseny, HP notebookok, Vodafone túlszámzázás gprs miatt.

Köszönjük bizalmát!

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2011.07.21. 17:19:30

@Dr Jozef Vengloš: Leszel szives a jövőben homárkompatibilis első kommentet küldeni (gyk.: elsőzni), vagy meghagyni a lehetőséget másnak!

ezérttartittazország!

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2011.07.21. 17:23:19

@Nemeth Manfred: rutintalan kezdő vagy. Olvasd gyakrabban a bibliát (homárt), rá fogsz jönni hogyan kell az ilyeneket kezelni. :P

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2011.07.21. 17:28:30

@Bobby Newmark: arra a feketelistára fel lehet iratkozni vhol előre? :)

redsea 2011.07.21. 17:32:53

Mondjuk 45e Ft két fő, két éjszaka, félpanzióval ott, nem hiszem, hogy túlzottan akciós lenne, maximum az elvetemült, senki által meg nem fizetett listaárhoz képest.

XCat 2011.07.21. 20:32:36

@redsea: Én is azt nézem, hogy ez, ott, ennyiért cseszettdrága.

Extra szolgáltatás a törölköző meg a fürdőköpeny.. miért, otthon nincs? Vagy amibe előtted 900-en beletekerték a szottyadt testüket, az érdekesebb? Neten van, parkolni parkolsz valahol, szaunázni drága helyen is tudsz napi ötezerért. Kapásból spórolsz 44 ezret.

Hazudtátok volna hogy fiatalos hatvanasok vagytok. :)

lionking 2011.07.21. 20:56:04

@gelsystem:
"Hétköznap 2 fo részére 43.900 Ft-ért,hétvége 2 fo részére 49.900 Ft-ért. "

Ez 2 főre vonatkozik Ha a két szálloda árát összeadom az se nincs 100e ft.. olvasni olvasni és értelmezni :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.07.21. 23:47:50

@Rosszindulatú Vászka: Te mondtad, hogy feleannyi, mint a realis, hat ha 43900 fele annyi akkor az kozel van a 100 rugohoz...

England win The Ashes! 2011.07.22. 00:54:02

@Dövan: Miért lenne hülye? Mikor megtudta, mi a kotta, megváltozott a véleménye. Legalábbis azt hiszem...

salapapa · http://salapapa.hu 2011.07.22. 01:58:19

:D basszus, akkor mi öregek vagyunk? minket simán fogadtak visegrádon.
pedig elég hisztis voltam. nem kettő hanem három napot akartam, nem hét közben hanem hétvégére és (basszudeszenyavagyok!) mindezt a feleségem szülinapjárhoz közel eső hétvégén.
amikor a Nagy Bemutató elérkeze, a bemutatkozáskori kéfogásnál közöltem a hölggyel, hogy csak magunkat jólérezni jöttünk el de nem veszünk semmit, nem fektetünk semmibe.
rámenősek voltak (nnnajó, kicsit játszottam az idegeikkel egy kis gyere-eressz-t), de nem hajlottunk. :D
viszont kiválóan éreztük magunkat!

Megdobbent 2011.07.22. 04:03:56

Marianna bazdmeg, te mar ossze se pakolj. Itt van rad szukseg!

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2011.07.22. 08:57:10

Végülis így akkor nem is akarták a posztolót átverni:)

Géza, kék az ég! 2011.07.22. 10:55:11

30 év alattiak még nagyon öntudatosak, nem hagyják magukat bepalizni, kiállnak magukért vélt avagy valós sérelmeik következtében, ellentétben az itt sokszor megénekelt "nyuggerekkel", annak is a butábbik rétegével, akik

"jaj, émmá annak is örülök, hogy élek, nyugodtan k@rd át a fejem mindenféle sz@rral, amit máshol ki se mernél tenni a polcra, én örömest fizetek is érte, csak hadd érezzem: én is vagyok valaki" - mentalitásúakkal.

A fiatal pár képes felpattanni a székről, ha pisilnie kell és már vissza se jönnek, hangosan kiröhögik a lehúzós cégek arrogáns majmait, akik, ha kiesnek a betanult szövegből, jobbára csak sértegetni tudnak és hápogni.

Sose bánd, hogy kimaradtál parasztvakítóék újabb akciójáról! Majd megöregszel és akkor mehetsz, ezek sosem halnak ki...

CernaGeza 2011.07.22. 20:21:05

Voltunk egy ilyenen már, az én tippem a 2-3 éves gyerekkel érkezés az agymosótúrára. A karvalyszerű karvalykörmű üzletkötő démon 15 perc után teljesen kivolt a lányomtól, aki néha elvette a telefonját majd leejtette, összefirkálta a papírjait, stb. (normál esetben ilyenkor a seggére verünk) - mármint a gyereknek.
Kezdettől világossá tettük hogy nem veszünk semmit, persze a hölgy nem hitte el.. így végigmantrázta a 2 órát.

Napalm 2011.07.22. 21:40:38

kedves posztoló, a Velence Resort nem akkora durranás, sőt... A hotel OK, de a fürdő nem túl nagy durranás, és ha sokan vannak a hotelben és sok a helyi vendég akkor hering feeling.
Akkor inkább gyűjtsetek még 1 picit és irány pl. a Sárvár.

T-5 2011.07.25. 10:40:52

Fizetni is kellene a termékbemutatóért? Ugye rosszul értettem? :D
süti beállítások módosítása