Tékozló Homár

Egész családját kitiltotta a Vatera

2011.08.18. 14:30 | jackyll | komment

Naiv ügyfél apját névazonosságuk miatt tiltotta ki vele együtt a Vatera:

F. István vagyok, szabályt sértettem a vaterán ezért kizártak.ez idáig rendben van! Apám szintén F. István öt is kizárták, mert véleményük szerint kapcsolatba hozható velem! Szinte HIHETETLEN kapcsolatba hozható velem? ki hitte volna?  De azért még engedték hogy pár dolgot feltöltsön, majd másnap inaktiválták, kiszámlázva 300 valamennyi forint termék feltöltési dijat. Amit nem lehetet kifizetni mert az oldalra már nem engedett be lépni. Most pedig itt van 3150 ft behajtási összeg! Hát ennyi a történet. GRATULA CSAK IGY TOVÁBB VATERA-TESZVESZ CSAK SZABÁLYOSAN "mindent"

TANULSÁG: NE vezess gyorsan mert elveszik a jogsid, és onnantol kezdve se apád se anyád nem vezetheti a családi autót!

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingerlékeny Banya 2011.08.19. 08:02:46

@rigevidon: Azért,mert akkor a vaterás főmuftik és kismuftik,nem tudják megvenni az aranyékszereidet 10 ft-ért!

zenebono 2011.08.19. 08:03:21

Ez a poszt marhaság. A tartozás kiegyenlítéséhez nem kell belépni a vaterára, hiszen a felhasználó e-mailen kapja meg a tartozás összegét, és a számlaszámot, ahova a pénzt utalni kell. Simán át kell utalni és kész.

Melee 2011.08.19. 08:05:43

Kedves posztoló, a tanulság: nem kell csalni.

Ingerlékeny Banya 2011.08.19. 08:07:03

@rigevidon: Az én ékszereimhez így akartak hozzájutni.Törölték az önlicitet,ami egy rejtett ajánlat volt illetve a minimál ára.Majd elkezdett levélben fenyegetni hogy adjam át az ékszert 5 évvel ezelőtti zálogos gramm áron neki.Mikor negatívval értékeltem,hogy fenyget és vigyázzanak vele az eladók,akkor törölték az értékelést.Gondolom valemelyik nyomingernek a hozzátartozója volt az illető.

Ingerlékeny Banya 2011.08.19. 08:11:05

Meg kell írni a blogot a következő címmel:-Na ezért nem adok és veszek a vaterán!)

Karcsika_Szemüveges 2011.08.19. 08:18:55

Továbbá azt sem értem, hogy a Vatera miért avatkozik be a licitekbe, hiszen minél magasabb az eladási ár, annál nagyobb sikerdíjat számol el, amit az eladó befizet a Vaterának. Ha nem fizet, büntetőpontot kap, vagy egy bizonyos összegű sikerdíj megnemfizetés után automatikusan kizárják. -- Szóval vannak itt fehérfoltok dögivel.

joszip 2011.08.19. 08:26:22

Én is úgy olvastam, hogy kiirtotta :) (..a Varga)

A vatera egy igazi magyar bunkó szar. Semmi újat nem találtak ki, és nem is fejlesztik, pedig már többszáz milliós a nyereségük. Egy bizonyos pontig igaz, hogy ha nem tetszik ne használd, de az olyan kvázi monopolszolgáltatások, mint ez is, sokkal komolyabb kontrollt kéne, hogy kapjanak. Semmilyen hagyományos ügyfélszolgálat nincs, de mindig nekik van igazuk, és küldik a behajtót.
Kapnának egy százmilliós bírságot, gyorsan visszavennének a pofából.

nagyzee 2011.08.19. 08:28:22

A Vatera bárkit kizárhat, a következő indokkal: (idézet a szabályzatukból) : 6/3. A Vatera fenntartja továbbá jogát bármely felhasználó kizárására, vagy bármely tranzakció vagy más tartalom, információ törlésére, amely a Vatera értelmezése szerint ellenkezik az online piactér megfelelő használatával.

A hangsúly a "Vatera értelmezése szerint"-en van. Én is kaptam már jópár figyelmezetést, a fórumról kitiltottak. Értelmetlennek tartom a velük való vitatkozást, mert nekem sajnos nincsenek olyan érveim, mint az ő fent idézett szabályzati pontjuk. Valaki vagy megemészti ezt az egyoldalú feltételt, vagy nem. Ha nekik nem számít az, hogy most már évente tizedannyi jutalékot tudok csak fizetni nekik, mint előző években, akkor csak sajnálni tudom őket, és keresek és találok is más megoldásokat eladásaimhoz.

Ingerlékeny Banya 2011.08.19. 08:32:46

@joszip: Annyira "nagy" üzletemberek,hogy már több ezer kuncsaftot elvesztettek,mind eladókat mind vevőket.Vajon miért?

Én is a zsibvasar.hu-t ajánlom mellesleg ha elad vagy vesz valaki.Egyrészt mert sok filléres kacat is van rajta ami a vaterán nincs.A vaterán 90%-ban már csak üzletek vannak fent,a sok drága cuccal.A zsibvásáron lehet hogy lassabban kel el a portéka,de ott is ugyan úgy elkel.

Ingerlékeny Banya 2011.08.19. 08:35:58

@nagyzee: Nekem az tetszik a legjobban,mikor azt idézik,hogy a megnyert aukció tárgyát KÖTELES vagy(!) átvenni,illetve KÖTELES VAGY oda adni az utolsó licites áron,és itt a polgári törvénykönyvere hívatkoznak.NINCS olyan törvény,ami arra kötelezi az eldót és a vevőt,hogy átadjon bármilyen értéket.Mindenkinek jogában áll meggondolnia magát,akár eladó akár vevő!

joszip 2011.08.19. 08:39:25

tgbhz-nek van igaza, hiába majomkodtok. Akkor is, ha nyilvánvaló (bár ezt nem tudhatjuk, ugye), hogy csalt, nem lehet másik személyt büntetni. Előbb a Vaterának kell bizonyítania, hogy ugyanaz. Ez olyan, mint lecsukni valakit, mert cigány (és akkor nyilván lop is, bár nem láttuk)

gergo1000 2011.08.19. 08:41:41

@rigevidon:
Azért, mert amiket te hiányolsz az mind tisztességtelen, és védik a vevőket egy kicsit az ilyen gerinctelen emberektől, mint te. A becsületszavadra neked se adnék..

labi 2011.08.19. 08:42:57

@tgbhz: "Erre írtam példának,hogy azért mert az én " jogsimat" elvették, Apám még vezethet ugye??"

Na ja, csak jelen esetben le merném fogadni, hogy te vezetted az autót apád jogsijával. :)

Két dolgot kell csinálni hogy ne legyen ilyen problámád:
1, Szabályzatot elolvasni
2, Ne legyél csaló

Mer megint egy olyan poszt, ahol az hömbörög aki sáros.

Tóth Ágas 2011.08.19. 08:47:57

Azt is szereti a Vatera megjátszani, hogy két háromszáz forintos tartozást két különböző behajtócégnek ad ki. Biztos véletlen, hogy így kétszer 3-4 ezer forint "adminisztrációs költség" rakódik az összesen hatszáz forintos tartozásra.. Amiből ők biztos nem kapnak vissza a behajtócégektől..
Ma már sok más lehetőség van a neten értékesíteni, olcsóbban.. Mindenki maga döntse el, akar-e kapcsolatba kerülni egy ilyen lehúzós, inkorrekt céggel.

labi 2011.08.19. 08:48:47

Jahm, az autós szabálysértéseket és egyéb büncselekményes hasonlatok nem jók.

Ez két fél közötti szerződés, és ha valakinek bármi okból nem tetszik a másik, akkor a szerződésben foglalt feltételek szerint felmondhatja azt.

Ha nem akarok szerződésben lenni valakivel a nem megfelelő tevékenysége/viselkedése miatt, akkor nem szeretnék vele akkor sem, ha apja, anyja, fia, lánya, vagy kutyája neváben akarja folytatni.

rkazinczy 2011.08.19. 08:52:23

Te biztos Jobbik szavazo vagy. Azok haborodnak fel olyan dolgokon ha megbntetik oket azert, mert leszarjak a szaalyokat.
Jogsihoz engedely kell. A Vaterahoz meg elfogadni a felhasznaloi felteteleket. Ez egy ceg a sajat szabalyaival.
Azt is leirhatnad, hogy miert is zartak ki. Mivel probaltal csalni? Az megmagyarazna, miert zarjak ki a faterodat is.

Mnofőnix 2011.08.19. 08:56:32

Egyszer szabályt sértettem a vaterán. Újonc voltam és kérdést tettem fel egy eladónak, amibe bele írtam a mail címemet. Ez ugyebár mint megtudtam tilos. Kitiltottak egy vagy két napra és írták legközelebb szigorúbb szankció jön.

Na szóval a vaterát nem akarom védeni, de szerintem egy fajta fokozatosságot ők is betartanak.
Azóta erre külön figyelek és vettem a vaterán több dolgot. Azóta nem tiltottak ki.

WildBear 2011.08.19. 08:58:59

Egy jellemző mondat a vaterás Általános Felhasználási Feltételek-ből:

" A Vatera.hu Kft fenntartja a jogot jelen szerződés egyoldalú módosítására."

Egyébként tényleg többször ok nélkül tiltottak ki az embereket, és a fülük botját sem mozdítják a reklamációra.

Rosszindulatú Vászka 2011.08.19. 09:01:58

Sosem tudnák tükörbe nézni többé, vagy NemzőAtyám szemibe, ha csak azért kitiltanák a Őtet kupoldábúl, mer belepisáltam eccer ott az akvárjumba.

popocatepetl 2011.08.19. 09:03:21

Csak nem a Te cuccaidat akarta Apuka feltölteni? Én is kivágnálak az oldalamról, Apuka nevével is. Sőt, Anyukáéval is.

popocatepetl 2011.08.19. 09:04:19

@WildBear: Magántulajdonú oldal, joguk van hozzá.

popocatepetl 2011.08.19. 09:05:20

Egyébként a számlát be lehet fizetni akkor is ha ki van zárva valaki.

labi 2011.08.19. 09:07:38

@WildBear:

No de ha valakinek nem tetszenek a feltételek, akkor a lap alján a "nem fogadom el"-re kell kattintani és elfelejteni egymást.

Öltönyösrabszolga · http://oltonyosrabszolga.blog.hu 2011.08.19. 09:11:57

Az a baj a vaterával, hogy nincs esély a jogorvoslatra. És leszarják mekkora hal vagy. jópár éve volt egy féléves időszak, csak jutalékból kb 250 ezret fizettem be nekik. Profi eladó program, zéró negatív, elvileg ilyen VIP eladó voltam vagy mi. a szabályzat szerint van 2 figyelmeztető lövés, harmadikra kitiltanak. nos, 3-szor "azt hitték" hogy csalni akarok, ráadásul 500-2000 forintos termékekről volt szó. Mondtam is, hogy ember, mi a faszért akarnék csalni, ha egy kétezer forintos termékkel is sunnyantok, az 120 forint jutalék. MIért tenném? Főleg amikor súlyos tízezreket fizetek be jutalékként havonta.

Kitiltottak.

Jó, tiltsatok bazmeg, hossú levelezés, végig higgadtan, de mindig sablonlevelet kaptam válaszként. És mikor jár le a kitiltás? Azt mondja SOHA. Egy ÉLETRE kitiltottak. Komolyan, mintha legalábbis megöltem volna valakit... Az persze a rendszerük bénasága, hogy másik bankszámlával tudsz regisztrálni megint... Azóta viszont inkáb ebayen adok el. Vatera bekaphassa, monnyonle.

Prof. azsiráf.PhD. 2011.08.19. 09:12:12

oszt annyi gógyija nem vót a posztolónak, hogy másik ípé címről licitáljon önnön magára? azér' ez nem agysebészet.

pandras11 2011.08.19. 09:15:04

???
Rendszeresen vásárolok az Amazontól ( könyvet. ) Miért nem szállítana M.országra?
Vagy akkor ki küldi nekem?

csigaszeg 2011.08.19. 09:17:55

Hát ja ... engem is tiltottak már ki pénzéhesék 1-2 napra, de megérte mer simán megvettem nélkülük azt amit meg akartam.(a jutalék meg ugrott)De azt nem értem hogy ha az e-bayen,vagy más aukciós oldalon lehet, elérhetőséget megadni,ezek a kis gyíkok miért nem másolták le azt a részét is(mert onnan csórták az ötletet az nem vitás)a rendszernek!!!!Meg az értékelések is!!!! Miért ne értékelhetném én pozitívra azt is, ha valamiért nem jött össze a dolog, de az eladó-vevő fél úgy állt a dologhoz???Őket asszem inkább csak a jutalékbehajtása érdekli mindenáron,sajnos....

HagymaCsípősMehet 2011.08.19. 09:19:43

@Mocskos Világ: Na ez az, hogy gyakorlatilag nem léteznek. Én azért nem csinálnék ott semmit, mert nem léteznek ott emberek, senki. Automatikus üzenetek vannak, bármiért szemétkednek, jogorvoslat nincs. Elég ijesztő.

Leone_510 2011.08.19. 09:34:41

@rkazinczy: nálam te vagy a hét trollja komám :D ekkora balfaszt mint te...nem egyetemista vagy könyvtár szakon? vagy bölcsész fasz?

amatőr 2011.08.19. 09:34:41

Még jó hogy egy-két éve azzal a zs-kategóriás színésznőcske segítségével készült reklámmal a Vatera egy csomó saját szabályát is felrúgta. Nem valós személy, nem létező termékeket árult. Biztos emlékeztek még, a "pasija" veterán mercije, a KISS által dedikált (mint kiderítette valaki, csak nyomtatott matricával ellátott) gitárja stb... Csodálkozom akkor ezért valaki nem tudta bezáratni az egész kócerájt.

Phrascarica 2011.08.19. 09:39:17

A vatera kis geci behajtócégét ignoráld, pancserek, nem tudnak semmit csinálni, csak fenyegetőznek.

rkazinczy 2011.08.19. 09:40:00

@Leone_510: Nem. De mi is a gond? mIvel nem ertesz egyet?

nehogymárne 2011.08.19. 09:42:12

@atpijkamo: és melyik a 123-as pözsó?

Fashionistas 2011.08.19. 09:49:55

Először kapsz figyelmeztetést csak utána tiltanak ki titeket!
Ezek szerint már többször kummantottál úgyhogy jogos a dolog a vatera részéről!

Egy vásárló · http://vasarlasitippek.blog.hu 2011.08.19. 09:51:43

Tisztelettel ajánlom figyelmetekbe a blogomat!

btolla 2011.08.19. 09:52:09

Valamikor sokat vateráztam, vettem, eladtam, cseréltem.
Aztán egyszer meghülyültek, kiszámláztak egy akkora összeget, hogy csak néztem, majd miután nem fizettem ki, mert abszolúte jogtalan volt, letiltottak. Hetekig nem reagáltak semmire.
Abbahagytam a vaterázást.
Örökre.
Hónapokkal később rájöttek, hogy ők tévedtek és azóta is kapok tőlük leveleket, hogy menjek vissza, pedig már kértem, hogy hanyagoljanak és soha többet ne küldjenek nekem semmit, töröljék az adataimat is.
Mondanom kell, szartak erre is.

Moslék bagázs a vatera, no!

Swind 2011.08.19. 09:59:10

Nem az IP cim szamit. Azonos nev miatt sem tilthatnak ki. Mas bankszamlaszam, cim segithet, de meg akkor is beazonosithato lehetsz ugyanannak a felhasznalonak.
Miert?
Cookie (magyarul süti). Ezek a par kb-os file-ocskak amit a böngésződ fogad. Amikor belepsz, kapsz egyet, amikor kilepsz kapsz egyet. Es sok mas eetben is. Sot beazonosithato az is, hogy korabban merre böngesztel a neten, ebbol meg a korodra es nemedre is lehet eleg nagy pontossagu statisztikat gyartani.
Igy mukodnek a webes latogatottsag mérésére készült progik is (pl Median, Gemius, Google analytics).
Nem megoldas, ha kikapcolod, vagy szűröd a cookie-kat a böngésződben, mert ez esetben, sok funkciót nem tudsz használni egy weboldalon, akár be se léphetsz.
Megoldás másik gép használata, vagy akkurátusan törölni a cookiekat minden belépés előtt.

reherd71 2011.08.19. 10:04:44

a vatera egy nagy fos! a kisembereket tudják szopatni, a csalók meg vigéckednek több napig miután szépen lerángatnak pár jóhiszemű embert.... a 2forintos dolgokra rámennek a többszázezres, vagy milliós lehúzásokat meg nem veszik észre, én is "mellékvágányra" kerültem 6év után tulajdonképpen a semmiért, nem tudom milyen sasszemek dolgoznak ott, de többször láttam már csalókat akiket hetekig észre se vettek, csak miután felháborodott a félország.... az egész rendszer => kalapszar!

Idet 2011.08.19. 10:05:50

@megamen: Sőt, amúgy Rejtő Jenő módra: Lózancselesz...

Szarazkoro 2011.08.19. 10:12:19

Jezusom, kiirt a Vatera? Menekuljon akinek kedves az eleteeeeee!!!!
(vagy vegyek szemuveget?)

mekeke 2011.08.19. 10:13:39

CSÍNY.

Régen felraktam Vateráékhoz régebbi műszaki holmikat fillérekért, párezrekért vitték volna, vagy cserélgettük volna valakivel. Azt a 100 ft-os jutalékot sajnáltuk, meg ugye ha mégse lenne jó a vétel, nem semlegesezzük össze magunkat. Pedig nekem ezrével vannak itthon ilyenek, némi bevételt hoznának és a pinyó is ürülne. Három ilyen általuk észrevett spórolás után kidobtak. Ötszáz forintért kidobtak végleg, míg bő 100 eladásommal 60 ezret fizettem be nekik. Nincs egy százalék. Azért, hogy megekecselhessék a vak öreganyjukat. Ha pénzember lennék, alájuk tennék egy ugyanekkora aukciós oldallal, mert monopóliumhelyzetben vannak.

mekeke 2011.08.19. 10:20:39

@joszip: rohadtul nem nagyar, már rég külföldi a tulaj

dr. vuvuzelafan 2011.08.19. 10:26:58

@decsko: Nem hinném, hogy az IP címes "beazonosítás" a mai világban bármire feljogosíthatná a szolgáltatót, és aztt sem gondolom, hogy az IP cím a Vatera szabályzatában meg lenne említve, bár most nincs időm azt olvasgatni. Elég régen regisztráltam már, emlékeim szerint a bankszámlaszám és a személy neve/címe azonosít.

IP cím alapján már csak azért is baromság lenne azonosítgatni, mert akkor egy halom mobilnetes és hasonló hálózatból jövő user negatív diszkrimináció alá eshetne. Abból szerintem nagyobb felzúdulás lenne, mint egy ilyen poszt.

De ezzel nem a Vaterát akarom védeni, tudom, hogy korántsem angyalok, inkább csak arra szerettem volna utalni, hogy szerintem elég sok részletet nem ismerünk ahhoz, hogy véleményt nyilvánítsunk.

Phrascarica 2011.08.19. 10:44:20

@mekeke: ". Ha pénzember lennék, alájuk tennék egy ugyanekkora aukciós oldallal, mert monopóliumhelyzetben vannak. "
Ott a zsibvasar.hu INGYEN, és átvették a vezetőszerepet? Ha pénzember lennél sem tudnád a sok idiótát átvezetni a sajátodra.

Tomato Leary 2011.08.19. 10:57:40

Vatera ráadásul több e-mail reklámban olyan aukciókat hirdet/ajánl, mely sok pontban szegi meg saját szabályaikat. Miután én is így tettem, kaptam egy figyelmeztetést. Ezután pár alkalommal amikor megint nem szabályos aukciót reklámoztak, írtam nekik, hogy ejnye-bejnye, legyenek már konzekvensek, még válaszra sem méltattak. Ciki, és undorító. Töröltetni az account-ot, és keresni mást, mert undorítóak.

Zollye 2011.08.19. 11:03:13

Már elnézést, de a vatera csak a szabályai szerint járt el. Ha a rokonság nevén töltöm fel amit NEM lehet akkor őket IS kirúgják. A post író nem is tagadja hogy szabálytalan volt. A feltöltési díjat pedig a vatera rendszerén KÍVÜL is be lehet fizetni. Átutalással, rózsaszín postai utalvánnyal, banki befizetéssel. Ha ezt elmulasztották és a felszólításokra sem reagáltak, (mert ezek olyanok, hogy először küldenek néhány levelet, hogy HELLÓ... TARTOZÁSOD VAN... és csak utána megy behajtóhoz) akkor magukra vessenek.

Kamee 2011.08.19. 11:07:27

@vuvuzelafan: Az a baj, hogy mind az adatvédelmi törvény, mind a fogyasztóvédelmi törvény a netes szolgáltatási felületeken hulladék, és a szolgáltatók olyan gumiszabályokkal játszanak, ami miatt egy felhasználót önkényesen kitilthatnak.

Vaterára vetítve ez pl.:
Vatera ÁFF:
- 6/3. A Vatera fenntartja továbbá jogát bármely felhasználó kizárására, vagy bármely tranzakció vagy más tartalom, információ törlésére, amely a Vatera értelmezése szerint ellenkezik az online piactér megfelelő használatával...

Itt az első gumiszabály: a Vatera értelmezése szerint...

8. Személyes adatok védelme (egész fejezet)

Itt teljesen gáz, hogy nincs megemlítve egyáltalán az IP-kezelésének a módja.
Ez egy helyen van említve az adatkezelő allegroup.hu Kft. honlapján, és ott is csak gumiszabály formájában:

4.1. A honlap látogatóinak adatai
A honlapok látogatása során az allegroup.hu Kft. rögzítheti a felhasználók IP címét, a látogatás időpontját és a megtekintett oldal címét - technikai okból, valamint a felhasználói szokásokra vonatkozó statisztikák készítése céljából.

Tehát tudni kéne a technikai okokat ami miatt IP-címet tartanak nyilván.

Összességében amíg ez nincs törvényileg normálisan rendezve, addig bármilyen oldalon ahol szolgáltatás vásárlása elérhető, ott úgy tudják kivágni az embert, hogy magának a szolgáltatónak kára nem keletkezik. S mindezt megtehetik akár jogosan, akár jogtalanul.

Itt a postoló is beismeri, hogy őt önlicit miatt jogosan, míg édesapját jogtalanul tiltották ki.

Mondjuk az már izgalmas és érdekes téma, hogy a bent ragadt 300 ft tartozás milyen alapon került ki harmadik kézbe behajtás címszóval. És a történetben tényleg az az izgalmas, hogy nem a felhasználó felelőssége, hogy a fizetési szolgáltatás ellehetetlenítése miatt nem tudta a tartozását törleszteni.

Röviden ez olyan, mintha a lakásomra azért terhelnék az elmaradt közös költséget rá, mert csekk hiányában nem tudtam befizetni a havi közös költséget, pedig minden nap próbáltam elérni a közös képviselőt, hogy adjon csekket. Tehát önhibámon kívül gyűlt fel a tartozásom.

Tapogatott Kukorica 2011.08.19. 11:10:22

F. Istvánt innen is ki kéne tiltani! Hánehogymáne!

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.08.19. 11:21:34

@nehogymárne: Azt hiszed, tudok finnül, ÉS értek az autókhoz? Egyik sem. Mondtam valami hasonlót.

2011.08.19. 11:22:02

floodolás miatt bannolom a Sün ökkáuntját :)

Dr. Panasz Muki 2011.08.19. 11:32:56

Jól tette a vatera, hogy kizárta a posztolót apuval együtt. Én is vásároltam már csalótól, örültem amikor kizárták, és ha újra felbukkanna más néven, onnantól nem szívesen vásárolnék a vaterán. A vásárlók érdekeit védik ilyenkor, és jül teszik. Vagy éppen az eladókét, ha valaki sorozatban nem vesz át terméket.

Engem is figyelmeztettek egyszer, írtam nekik, elnézést kértek.

Nem szeretem én sem az ilyen cégeket, de úgy érzem ezeket a szabályokat be kell tartatni a vevők és az eladók védelmében.
Azt is megértem, ha azért figyelmeztetnek valakit, mert egy termék alatt több dolgot adna el.
Mondjuk az összejátszásra utalás (amikor egy olcsóbbat veszek meg és utána meg tudom venni a drágábbat) gusztustalannak tartom.

Kalamona 2011.08.19. 11:43:25

@btolla: Egyet értek. Tényleg moslék bagázs, de nem csak ez hanem a többi, NET mögé bújó förmedvény. Gondolok itt a Facbook játékokra (klánok alakultak), aztán a közjegyző előtti árverésekre is.
Mindig a bennfentesek járnak jól.

Egy jó tapasztalat van ebből: kizárólag kéz a kézbe szabad eladni.

Kalamona 2011.08.19. 11:45:02

@Kalamona: illetve kéz a kézből venni.

Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2011.08.19. 11:47:52

@Azreel: én viszont eladni szoktam úgyhogy nem igazán tudom törölni az accot, most akkor lehetek még sikeres ember? :)

higany1971 2011.08.19. 11:52:17

A vatera undormány lett. Már semmi mást nem csinálnak, csak a lét gyűjtik se látnak, se hallanak. Szánalmas és már rég nem használom, pedig több mint 100 eladáson voltam túl, köztük nagy értékűek. Egy ideje se vatera, se teszvesz, mert már semmit nem tudnak pluszban, amit ne lehetne nélkülük és jutalák nélkül megoldani. Ráadásul az eladók is drágák. Szóval szerintem nincs sok hátra nekik és nem lesznek ekkora királyok..

Egyéves Önkéntes 2011.08.19. 12:19:04

Aki feminista, az használja a Muterát.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.08.19. 12:22:56

@É2I: Sajópetriben róla van elnevezve a művelődési ház.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.08.19. 12:26:08

@EÖ: A feministák mind maszkulinok-e, és miért?
@pandras11: Az Apazon?

tiborc2008 2011.08.19. 12:31:31

Mióta eladták a vaterát az afrikai g.ciknek, ritka hitvány pénzéhes patkány cég lett.

szgy 2011.08.19. 12:38:25

legegyszerűbb feladni egy ingyenes apróhirdetést az erre való lapokon, nincs ez az egész agyonbonyolított marhaság. alkudni ott is lehet :-)

igazságos 2011.08.19. 12:53:31

@amatőr: és Obama által dedikált könyvre emlékeztek-é? Amit állítólag öt dollárért lehet venni Amerikában, tanúsítvánnyal együtt. hagyma mit szólna ehhez vajon. XD

igazságos 2011.08.19. 13:20:28

NA, AKKOR HOGY IS VOLT EZ, KÉREM TISZTELETTEL, KEDVES POSZTOLÓ? Mikor, mit hogyan csináltál, hogy kitiltottak, PONTOSAN, ŐSZINTÉN kéretik elmondani. A gyengébbek kedvéért, mint én.

@Swind: Aha, akkor nem ip cím volt a hibás, hanem a sütik, cookie-k. Ez már mindjárt jobb magyarázat. Lehet benne valami. Mindegy, lényeg a lényeg, hogy a posztoló másodszor is trükközni próbált, de nem sikerült neki.

skatka 2011.08.19. 13:25:22

Nem tudom, ki az a - mondjuk azt: tudatlan - aki az IP címet mint azonosítót megjelölte (akár a Vatera, akár csak egy kommentelő részéről), de azért kíváncsi lennék arra a statisztikára, hogy hány embernek van fix IP címe a Vatera-használók közül. Mert az internet-szolgáltatód biztos, hogy dinamikus IP címet ad, ha pedig otthon routered van, akkor meg úgyis NAT-olva van a címed, tehát a 192.168.1.101 NEM az IP címed.

Egyébként a Vaterával nekem is sok gondom van, pl. hogy spammelnek. Naponta küldenek egy levelet, hogy legyek szíves értékelni az adás-vételt. Ezt már háromszor megtettem, végigkattingattam a hülye formjukat, nyomtam egy OK-t, úgy tűnt elfogadta, majd másnap megint jött a levél. És hiába írtam neki, hogy hagyjanak már békén. Kénytelen voltam egy szűrőt írni, hogy a vater.hu-s leveleket helyből tegye a kukába.

KenSentMe 2011.08.19. 13:33:47

Azt kéne látni, fiúk, hogy ha a Vatera pénzéhes, lecsippeti a százalékot, emellett minden kicsit is gyanús elemet kizár, nos, akkor ez az, amiért tulajdonképpen érdemes fizetni. Lehet, hogy megcsinálod a robinhood.hu-t, ahol se hasznod nem lesz, se felelősséged, tök ingyen fognak gazdát cserélni a cuccok, egészen addig, amíg az oldalt derékig el nem árasztják a csalók és nyakig be nem lepi a spam..

a "mocskos zsidók" nagyon értelmes felfogás helyett azt kéne látni, hogy ez egy szolgáltatás, beépült a köztudatba bizalmat gerjesztő neve van, sokan használják, ráadásul egy felügyelt terület.. mindegyiknek pénzben kifejezhető értéke van, a brandnek is, az ügyfélkörnek is. Amint ezeket tudod biztosítani jobb áron, téged fognak választani az ügyfelek. Amíg nem, addig meg lehet "mocskos zsidózni", csöndben, a sarokból, míg jön az ápoló és beadja neked a következő adag nyugtatót.

polly graph 2011.08.19. 13:38:20

Hát nem tudom. Ez a Pista a legelején elismeri, hogy szabályt szegett és kizárták. Ezt rendben lévőnek találta.

Utána leírja a panaszát apja kizárásával kapcsolatban. Ha az ember trükközik, nem csöndben marad és újabb trükköt eszel ki inkább? Én biztos ezt tenném, bár sajnos nem értek az ügyeskedéshez.

Viszont az ember nap nap után annyi manipulációval találkozik a kereskedelemben, hogy nem csoda, ha trükközni kezd.

végsőkig hiszterizált agyalágyult ámokfutó troll · http://engesztelhetetlen.blog.hu/ 2011.08.19. 13:41:57

Az irásából nagyon is Értelmes embernek mondanám a postolot!!! Nem lehet hogy inkább a ti fejetekkel van baj kedves hozzá szólók??? Arra van eszetek ha egy egyszerü rendes becsületes Magyar embert családot ok nélkül szivat egy Multi akkor ti a Multi pártját fogjátok!!! Hát ezért tart itt ebbe a szarba az ország nem másért!!! Nézzetek tükörbe!!!

Akvyr 2011.08.19. 14:14:11

Azért a felhasználókat sem kell sajnálni a vaterán. Meghirdetik a cuccukat öt helyen, és te meg jól megvásárolod amit már régen eladtak máshol. Az ilyet én is kitiltanám családfástul.

31/48 2011.08.19. 14:22:15

@poszt: gondolom már mások is írták, de nem a Homárra kell posztolgatni.

Szépen el kell menni a Rendőrségre és FELJELENTÉST KELL TENNI.

Ezért tart itt az ország, mert a ozstolóhoz hasonlók hagyják, hogy kiirtsák a családjukat párszáz forintért.

EZÉRT FOGY A MAGYAR!

Fel lehet őket nyugodtan jelenteni, mivel a rendőrségnek _kötelessége_ kinyomozni a többszörös emberölést. Csak szépen meg kell mutatni a hullákat, mert remélhetőleg még nem dobta el őket a posztoló. (Mindig meg kell őrizni, ha a helyszínen nem lehet tartani, célszerű fenntartani egy családi sírkertet vagy mauzóleumot.)

31/48 2011.08.19. 14:23:33

@Monsanto: már az emberölésre felbujtás is bűncselekmény. Jó lesz vigyázni, koma.

58múltam 2011.08.19. 14:51:47

Elnyertem egy régi fényképezőgépet, és mivel sürgős volt (utaztam), üzenetbe odaírtam az eladónak, hogy hívjon fel a 06-70-stb. El is olvasta, föl is hívott, minden jól ment. Másnap olvasom, hogy irgum-burgum, letiltás lesz, mert adatot tilos. Mondok, hiszen megnyertem, saját számom, úgyis megkapja egy órán belül, másnak kárt semmilyen módon nem okoz, stb. Válasz: akkor is, mert a szabályzat. Erre javasoltam nekik, hogy rendezzenek be egy raktárat, ahova az eladók mind beviszik a portékát, a vevők meg onnan kapják. Így elkerülhető, hogy pl. akitől egyszer már vásároltam, most megnézem a termékeit, majd írok neki, és nincs jutalék. Válasz: ezzel a V. nem törődik. Én azóta ehhez tartom magam.

holex · http://fred-basset.blogspot.com 2011.08.19. 14:53:55

egyértelmű(nek kéne lennie), hogy EBAY-t használunk, nem sufniáruházat.

Brummogo 2011.08.19. 14:59:06

A behajtócégesdiről:

5000ft alatt nincs végrehajtás. Ettől kezdve azt és annyit ugrál akármilyen behajtócég amennyit csak akar 300ft-os tartozással. Egyébként a "behajtócég" nem hatóság, semmilyen extra jogköre nincs. Max. ugathat, perelhet...

kalandfereg 2011.08.19. 14:59:52

A Vatera undorító, engem már kétszer átvertek, buktam kb. 3500Ft-ot.
Fogadjátok meg a tanácsomat, ne kezdjetek nekik érvelni, úgyse fognak semmit elismerni, akkor se, ha a napnál világosabb, hogy nektek van igazatok, mert mit tehettek, fogyasztóvédelemhez fordultok, amikor minden bizonyítékotok a Vatera adatbázisában van? Nyilván nem.
A megoldás: őket is át kell verni. Én már az általuk jogtalanul bezsebelt összeg sokszorosán vagyok túl.
Pedig szabálytisztelő vaterásként indultam, úgyhogy az esetem példa arra, hogy egy idióta cég hogyan tud egy kölcsönösen gyümölcsöző üzleti kapcsolatot pár "ügyes" húzással egyoldalúan gyümölcsözővé változtatni...
Idő kérdése egyébként, hogy bebukjanak ezzel a mentalitással, mert nem tart örökké a legkorábbi indulásból adódó helyzeti előny, az ebay pillanatok alatt azt csinálja majd velük, amit a fészbuk az iwiw-vel, és meg is érdemlik.

c6 2011.08.19. 15:25:20

@nagyzee: Mikor még nem tiltottak ki a fórumról olvastam az írásaidat a módi Benz egy fasz fej, azt csinálnak amit akarnak mindenkivel

igazságos 2011.08.19. 17:33:06

@kalandfereg: Hát nem tudom, ha élvezed, hogy sokszor seggberúgnak, akkor nem értem a problémádat. Az írásodból kiderült, hogy nem volt elég az átbaszás, még ezek után is odamentél eladni, továbbra is használod a vaterát, csak jó fikázni, ráérős idődben. Hát gratulálok.

Amúgy meg nem is értem, hogy én hogy csináltam annyi vásárlást, 0 negatív, semleges nélkül, miért szeretnek annyira, már tolonganak, hogy vegyek meg tőlük ezt, meg azt. Talán, mert megnézem, kitől vásárolok, mit, mennyiért, alaposan meggondolom, utánanézek, eladó értékeléseit, mit adott el, kinek. Ha valami bibi van a rendszerben, akár csak egy ki nem fizetett számla, meg nem létrejött találkozó, azonnal lépek. Talán ennek is köszönhetem a 0 átverést (lekopogom). Ja, és adtam is el, de korrekten befizettem a jutalékot, bár az igaz, hogy nagyon sokalltam. Tényleg lehúzós cég lett, mióta megvették, az eleinte befuttatott, remekül helytálló cuccot. Köcsög EBAY, ŐK A VATERA TULAJAI. Úgyhogy aki itt menőzik, hogy e-bayen vásárol, üzenem neki, hogy az olyan, mintha a vaterán vásárolna, ugyanannak meg a jutalék, a lóvé az eladás után.

igazságos 2011.08.19. 17:44:04

@58múltam: te meg dixlexiás vagy, ha nem vágod, hogy TELEFONSZÁMOT, SEMMILYEN ELÉRHETŐSÉGET NEM LEHET MEGADNI, HA KÉRDEZEL AZ ELADÓTÓL. Hülyének teccik lenni, vagy csak szabályokat értelmezni nem tudónak???? Olyanokat lehet kérdezni, mint hogy van-e másik színben a termékből, van-e több is, tesz-e fel akkor azokra is aukciót, hol lehet átvenni, bár ezt is a vásárlás után kellene intézni, csere lehet-e valamire.

Nem is értem, hogy bír a vatera, ennyi hazánkban levő, magát értelmesnek beállító egyén megrendszabályozásával.

igazságos 2011.08.19. 17:49:55

Amúgy meg nem védem őket, de igenis, csak azok használják a vaterát, akik értelmes, gondolkodó lények.

A hülyék, átverősök, szervizes mobiltelefont kijavítva áruló egyének, gondolkodni képtelen, piros figyelmeztető jelzés ellenére is személyes adatot, telefonszámot, e-mailt megadó nevű lúzerektől, valamint trükkös licitfelhajtók ne használják, pláne, ne pattogjanak, ha netalántán mégis elkapják őket.

A magas jutalék miatti felháborodás valóban jogos, továbbá, vaterás ismerősök seggberúgása is. Az ebay-ről is ésszel kell vásárolni, mint mindenhonnan. Aki erre is képtelen, szabályok betartására, az nem életrevaló, menjen a levesbe.

mekeke 2011.08.19. 21:02:28

@phrascarica: az ingyenesség az oka, hogy nem tudnak feljönni egy keresőben, azaz külsős sose találja meg a terméket. És a Vaterára mindenki azért lépett be, mert látott valamit ami neki kell. Be kell vezetni valami egészséges jutalékot, és nem kell ész nélkül üldözni, aki mégsem vesz meg valamit.

2011.08.20. 19:07:54

még a gengszterváltás után tesómmal egy cégnél melóztam, de cégen belül teljesen más területen. egy leltár alkalmával fény derült egy kis készlethiányra az egyik raktárban és lapátra tettek pár embert. köztük a tesómat is. mikor a személyzeti irodában a kartonokat szedegették össze látták, hogy két egyforma vezetéknevű egyforma lakcímes karton van. én voltam a másik. nosza engem is behívtak az irodába, hogy miért nem szóltam, hiszen biztosan tudtam róla, hogy a tesóm hozott el a cégtől ezt-azt.
mondtam, hogy álljon meg a menet jóbarát! egyrészt én a csajomnál lakom, csak a lakás közös a tesómmal és oda vagyok bejelentve. és ha ott is laknék, mit kellett volna látnom/tudnom? megköszönték a semmit és két hónap múlva létszámfeletti lettem. a gáz csak az volt, hogy a helyemre egy hét múlva felvettek valakit. mindegy, mert utána más területen kezdtem melózni (azóta is azt csinálom) és nem bántam meg.

Xezs 2011.08.21. 13:07:32

Nem csodalom hogy kibasztak a posztolot ilyen helyesirassal. Szerintem az uzletszabalyat harmadat sem ertette meg ilyen kepessegek birtokaban.

Menjel dolgozni, ne vateran aruljad a szarjaidat!

hrabtimi 2011.08.22. 11:55:53

Szeretnék csatlakozni azon kommentekhez amelyek a Vatera-TeszVesz "ellen" írnak.

Saját esetemben kemény 300 Ft-ról sikerült cirka 20 levelet váltani. Az első tízben bizonygatták, hogy nincs meg aztán hirtelen előkerítették a befizetést. Persze aztán még hadakoztak a felmerülő egyéb költségekről.

Egyébként tipikus hogy a leveleik aláírásában nincs konkrét ügyintéző.

smogos 2011.08.22. 15:35:56

Vatera és TeszVesz is fos, ennyi.

Xezs 2011.08.22. 21:21:41

@hrabtimi: Haha, azért az elektronikus fizetés világában elég necces bármit is letagadni. Nem értem miért packáznának ilyen pitiáner módon.

Igaz ez a sztori egyáltalán?

hrabtimi 2011.08.22. 23:17:28

@Xezs:
Nos az eset sajnos igaz. A befizetést még januárban tettem meg s mivel nem használtam a szóban forgó kedves T-t és V-t nem figyeltem egyenlegeimet.
Májusban újra szerettem volna használni T-t és V-t de nem volt rá lehetőségem mert már tartozás miatt letiltottak. :)
Kereken 10 levélváltás és #&@ anyuci emlegetés után, rá egy hétre napi levélváltás után mondták, hogy nagyon szépen köszönik, az Allegroup csapata (T és V tulaja talán) megtalálta a befizetést.
Úgy imádom őket, hogy feltettem a levelezés végén a következő kérdést: "Tudta hogy a lefolytatott levelezéseinkre fordított munkaóráik száma szorozva az átlagos órabérüket több mint a vitatott tartozás?" na erre persze nem válaszolt

Xezs 2011.08.23. 02:29:19

@hrabtimi: Jó-jó, elhiszem. Akkor viszont szimplán balfaszok.

dim 2011.08.26. 19:38:35

A vatera-teszvesz összes vérszívó adminja itt szerepel, ahelyett, hogy dolgozna...? :D

Hogy értelmezhető az: "Ez két fél közötti szerződés, és ha valakinek bármi okból nem tetszik a másik, akkor a szerződésben foglalt feltételek szerint felmondhatja azt." :-O

Szerintem a Vatera-teszvesz szabályzata minősített diktátum. A tagok véleményét semmiben sem veszi figyelembe. Megírásánál, elfogadásánál a tagok képviselői nem voltak jelen.
Szó sincsen a „szerződésben” kölcsönösségről, így csupán egyoldalú kiáltványnak bizonyul. Ráadásul a régi teszveszes tagokra simán ráerőltetik a drágább és butább Vatera rendszert.

A tagok tartják el ezt a köztes szolgáltató szervezetet, ami felelősséget, kockázatot nem vállal egyetlen üzletkötésben sem, mégis azt a látszatot kelti, hogy valamiféle megbízható cégen keresztül megy a kereskedés, holott az égvilágon semmi közük az eladásokhoz.
Az üzlet mindig a vásárló és az eladó között köttetik meg. Teljes felelősséggel az eladó felel a tevékenységéért, az áruért, az adózásért, a szállításért. Ez a közvetítő-senki csak a nyálát veri, miközben havi százmilliós tételeket nyúl le. Azért viselkedhet ilyen pökhendi mód, mert birkák az emberek; ha egy barikát kinyírnak a nyájból, új áll a helyébe, és gondolkodás nélkül elfogadja a diktátumot.

Közös fellépéssel rá lehetne bírni a közvetítő felületet biztosító céget, hogy viselkedjen tisztességesen: szolgáltasson, kössön korrekt szerződést, becsülje meg az eladókat – semmi esetre se diktáljon –, hiszen belőlük szerez hatalmas profitot.

Xezs 2011.08.26. 21:42:32

@dim: Ez most valami forradalmi kiáltvány akar lenni? Ha nem tetszik, nem használod, lehet árulni a sarkon is, ahogy a cigányok szokták.

Részemről szívesebben veszek valamit egy vaterástól, mint egy sarki árustól.

proszpero 2011.09.07. 11:58:23

Kicsit szólok a vatera mellett, meg lehet kövezni, de mindazon túl hogy néha vannak ott túlkapások, szerintem minőségi szolgáltatást kapunk. Másrészt ésszel lehet ott is kupeckodni, de csak módjával.

Datsun Sunny Coupe 2012.03.01. 00:24:24

Hat éven át vateráztam! 6 éven át!
Kitiltottak. Jogosan! Nem tagadom! 1 alkalommal rosszúl hírdettem meg a termékeimet amiből több darab volt. Ez rögtön hozott magával 2 kitiltást.Most összejött a harmadik. Megint eladásnál. Kérték,hogy regisztráljak újra egy lejárt terméket! Megtettem,de mivel nem csak ez az egy termékem volt lejárva,sorban elkezdtem újraregizni mindet! Kitiltottak jutalékkijátszás miatt! Gondoltam leszarom,újra regizek! Hogy teljes jogú felhasználó legyek el is utaltam nekik a 100 forintot. Ma hazaérve melóból mit látok? grat ön teljes jogú felhasználó! második email: 100 forintot jóváírtuk egyenlegén! 3 email: önt inaktiváltuk! Ledobtam a láncot! benyelte a gép a százasom. Leszarva,aukcióm van megyek vásárolni,szólok asszonynak lépjen be mert vásárlás van én meg tiltva vagyok! Ezek a köcsögök nem tiltották őt is? De! Nem egy a lakcímünk! Nem egy a bankszámlánk! Semmi közünk egymáshoz,csak annyi,hogy egy gépről vaterázunk. Ő is tiltva lett! Nagyon dúrva! Velem összefüggésbe hozható!!!!

Xezs 2012.03.01. 22:11:26

@Datsun Sunny Coupe: Túl kevés felkiáltójelet használsz, így nem értem, mit akarsz mondani. Legalább kétszer ennyit használj, úgy már érteni fogom.
süti beállítások módosítása