A Homár elismeri, hogy hibázott a címben, hiszen még nem pereli, csak perrel fenyegeti naiv ügyfél a Green Travel utazási irodát, amiért 5 csillagosnak foglalt török szállodájában csótány és mocsok várta. Sajnos naiv ügyfél panaszaira nem sikerült érdemben válaszolni:
A „Szakadt szálloda miatt perelik a Green Travelt” címmel közzétett írásra reagálva a Green Travel Kft. rögzíti, hogy nem megfelelő magatartás egy konkrét, folyamatban lévő panaszos, de nem peres ügy részleteinek kiragadása, csak az egyik fél megnevezése mellett arra kérni az olvasóközönséget, hogy a tények és körülmények pontos ismerete nélkül nyilatkozzanak, mi több döntsenek meghatározott témakörökben.
A közzétett szövegben nem bizonyított állítás, félrevezető, ill. hiányos kijelentés, esetleges valós tény hamis színben feltüntetése is szerepel. A pontatlanságokat kijavítani, valótlanságokat felfedni, csúsztatásokat külön nevesíteni nem kívánjuk.
Többek között az az utazási irodánkra vonatkozó valótlan tényállítás, hogy B. Á. tipikus átverés áldozata lett, már önmagában objektíve alkalmas a megítélésünk hátrányos befolyásolására. A közzététellel megvalósult a jóhírnevünk megsértése. A jóhírnév mint személyhez fűződő jog törvény védelme alatt áll.
Kérjük a jogsértőt, hogy nyilatkozattal adjon elégtételt: A közzétett írásban valótlanul szerepel, hogy B. Á-t és utastársait átverte a Green Travel Kft., továbbá több valótlan, pontatlan, ill. félreérthető tényállítás is szerepel a szövegben.
Tisztelettel:
Green Travel Kft.
Az utolsó 100 komment: