Tékozló Homár

József többet nem cserél ablakot

2011.10.10. 13:16 | jackyll | 416 komment

Naiv ügyfélnek márciusban átvették 150 ezer forintos foglalóját, aztán azóta se ablak, se pénz.

Naiv ügyfél nem túl jó állapotú lakásában elérkezett az ablakcsere ideje. Mikor a pénz összegyűlt és megvoltak az árajánlatok, Naiv ügyfél kiválasztotta Sz. Józsefet (www.thermo-ablak.hu), aki a Hevestherm budapesti területi képviselőjének hirdette magát. A szerződés március 19-én megköttetett, határidő április vége. József elvitt 150 ezer Ft foglalót. Naiv ügyfél készült az ablakcserére, beszerezte a szükséges takarófóliákat, szabadságot intézett, rendezkedett, takarított stb. Majd április vége felé közeledve József telefonon jelezte, hogy "lesz egy kis csúszás" és május első hetét (max közepét) jelölte meg határidőnek.

Az ablak csak nem jött, ezért Naiv ügyfél elkezdett rendszeresen érdeklődni, hogy mi a helyzet. József vetített, ígérgetett fűt-fát. Ha Naiv ügyfél a hét első felében kereste, akkor a hét második felére ígérte a cserét és fordítva. Minden alkalommal elhangzott, hogy az ablak fel van pakolva az autóra, mindjárt utánanéz a pontos időpontnak és visszahívja Naiv ügyfelet. Ez természetesen egyszer sem történt meg. Naiv ügyfél egyre idegesebb lett. Főleg, hogy közeledett a nyári időszak, amikor a saját és a kollégák előre betervezett szabadsága miatt elég nehézkes hirtelen két nap szabadságot elintézni.

És eljött a május vége, amikoris egy ingerült telefonbeszélgetés közepette József kibökte, hogy valójában még meg sem rendelte az ablakok legyártását. Akkor Naiv ügyfél a sarkára állt és visszakérte a foglalót. József ígéretet tett a visszafizetésre. Azután ezt visszavonta. Azután letagadta. Azután sírva könyörgött, hogy hadd ne kelljen visszaadnia a pénzt, mert ő azt nem szeretné. Azután megígérte, hogy visszaadja. Azután részegen üvöltve fenyegetőzött mindenfélével. Azután emailben elismerte a tartozását és hogy visszafizeti. Azután azt mondta, nem ad vissza semmit. Azután megígérte, hogy visszaadja. Azután letagadta. Azután hosszú csönd. Azután egy hétfőn felhívta Naiv ügyfelet, hogy rendezni szeretné a tartozását és még azon a héten kifizeti. (nem tette meg) Azután ezt letagadta. Azután hosszú csönd.

Naiv ügyfél időközben kiderítette, hogy Józsefnek semmi köze a Hevesthermhez. Sőt, július 1-től egy másik cég nevében hirdet ablakcserét. Naiv ügyfél elment hát a rendőrségre és feljelentést tett csalás miatt. A nyomozó elbeszélgetett Józseffel, aki közölte, hogy neki esze ágában sem volt visszafizetni a pénzt, mert szerinte az jár neki. Szerinte Naiv ügyfél elállt a szerződéstől (amit ugyan bizonyítani nem tud, de az nem érdekes, mert mint Naiv ügyfélnek kifejtette: bármire tud tanút hozni). És csak azért ígérgette, hogy visszaadja a pénzt, mert úgy gondolta, így majd leszáll róla Naiv ügyfél. Hát ebben óriásit tévedett.

A nyomozó kérésére József ígéretet tett arra, hogy 3 napon belül felkeresi Naiv ügyfelet és visszaadja a pénzt. Ezt nem tette meg. Naiv ügyfél érdeklődésére elmondta, hogy egyáltalán nem áll szándékában visszafizetni a pénzt és azért mond mindig mást, mert nem tudja eldönteni, hogy mi legyen az álláspontja. De beszél egy ügyvéddel és még aznap visszahívja Naiv ügyfelet és megmondja, mi az álláspontja. Erre természetesen nem került sor.

Most itt tart az ügy. Naiv ügyfélnek se pénze, se ablaka. Viszont van egy ügyvédje, olyan, aki hisz abban, hogy az ilyen ügyeket nem szabad hagyni, végig kell vinni, már csak azért is, hogy nehogy az ilyen József-félék mindenféle munka nélkül eltehessenek százezreket. Józsefnek pechje van, mert Naiv ügyfél minden  lépést meg fog tenni, amit szükségesnek lát ahhoz, hogy visszaszerezze a pénzét. József kezdhet gondolkodni, hogy megérte-e neki ez az egész - rongyos 150 ezer Ft-ért.

Ui: Igen, a posztoló hülye. Viszont minden, pénzt-előre-soha-senkinek-nem-adunk típusú kommenthez kéretik linkelni kettő darab magyarországi céget, akik foglaló nélkül vállalják ablakok pontos méretre gyártását és beépítését.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

igazságos 2011.10.11. 10:08:43

Mert valahogy nekem az nem elég, hogy "SZÓLTAK AZ EMBERNEK", ne hirdessen, => ISMERIK AZ ILLETŐT, tudják, hogy lehet elérni, mégis elintézik ennyivel, hagyják, hogy tovább csinálja, a nevüket felhasználva, nem a rendőrségre mentek feljelenteni csalásért, eleve ez a gyanús nekem.

Ha nekem, mint egy csalónak azt mondják, hogy ne dolgozzak a nevükben, hát én röhögnék ezeken a hülyéken egy nagyot, és folytatnám tovább az üzletet, hiszen, amíg rendőrségi feljelentés nincs, addig kit érdekel, ki mit mond.

igazságos 2011.10.11. 10:10:27

A másik, elsőre mindegyik igyekszik időre teljesíteni, ezt is megfigyeltem már náluk. Másodszorra már meg merik tenni, hogy váratják az ügyfelet, ez is az átverés formája.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.10.11. 10:17:55

Hát én azt fogom csinálni, hogy megrendelem én az ablakot attól, aki gyártással foglalkozik. Vannak elegen.
Aztán lehet versenyezni a beépítésért.
Oszt jónapot.

indapass90210 2011.10.11. 10:18:58

Mennyi börit lehet érte kapni, ha az ember egy ilyen csókának kivágja a golyóit (szakszerűen kiheréli), illetve mennyi idő alatt évül el?

Kutyuu 2011.10.11. 10:23:03

Nekem is valahogy az motoszkál az agyamban, miért is kellene előleget adni?
(Tudom, hogy szokás, hogy más is kér, etc. - de ez nem jelentheti azt, hogy mindig így is kell lennie)

Szóval alaptétel, hogy ablakos annyi van, mint égen a csillag. A verseny tehát adott. Az is alap dolog, hogy akinek nincs elég tőkéje, az a versenyben elvérzik. Pont.

Ennyire nem elvárható jólmenő ablakos vállalkozásoktól, hogy 100E forintjuk legyen mondjuk úgy némileg kockázatos befektetésként? Egy újabb 50 vagy 100E forint haszon reményében.
Persze, a legjobb biznisz neki a nulla kockázat (modjuk olyan nagy rizikó nem lehet, azért kerestem meg, mert ablakot akarok...) , de uraim, 2011-et írunk. Sokunk dolgozik olyan cégnél, aminek óriási kintlevőségei vannak, kisebb-nagyobb állami vagy magáncégek tartoznak neki (körbe). Vagy nem csinál semmit -> csőd, vagy bevállalja ezt a kockázatot, és túlél. A versenyszférában ez így megy,
Úgy tűnik az ablakos szakma kissé el van kényeztetve. Kössön 2 tanús, videofelvételes szerződést, és ha nem fizet a kuncsaft, perelje be. A péknek sem fizetsz előleget, hogy ne maradjon rajta a kenyér...

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.10.11. 10:28:23

@TrueY: Én nem is értem, hogy gondolják ezt. Csődbűntett.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.10.11. 10:33:54

@estrella negra: "megrendelem én az ablakot attól, aki gyártással foglalkozik."

Nem állnak szóba veled.

Van rengeteg rendes ablakos cég, nem kell parázni annyit.

igazságos 2011.10.11. 10:45:31

@atpijkamo: így van, csak kereskedőkkel, a velük szerződőkkel állnak szóba.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.10.11. 10:46:35

@salapapa: "nekem nincs a hasműtétem óta"

Az úgy nem ér.

igazságos 2011.10.11. 10:48:39

@Kutyuu: vagy a vállalkozónak van 0 kockázat, vagy az ügyfélnek.

Ugye, elvileg a foglaló arra lenne, hogy senki ne érezze úgy, hogy esetleg becsapják majd, a vállalkozónak azért van, hogy biztos lehessen benne, hogy az ügyfél fizetni fog később is, hiszen nem hagyja veszni a pénzt, az ügyfélnek meg azt, hogy a vállalkozó becsületesen teljesít, hiszen az érdeke az, hogy a teljes összeget megkapja, nem pedig lenyúlja a foglalót. Ezzel a lépéssel, hogy nem adja vissza a foglalót, maga alatt vágja a fát, hiszen minél előbb pénzhez kellene jutnia, a teljesítésből lefölözni a saját hasznát.

Ezért se lehet érteni ezt a logikát, akkor előre venné a fizető ügyfeleket, akik azonnal perkálnának, akiről ő is tudja ezt, hiszen ebből a többieket is finanszírozhatja.

Ha már egynek nem teljesít időre, akkor a többi utána következő is csúszni fog.

cso zsi 2011.10.11. 10:51:39

@atpijkamo: @CatMother: Ismerős 100 éves házban lakik, 50 centisek a főfalak, a válaszfalak 20 centisek. Műanyag nyílászárók bekerültek, majd az udvari front kapott 5 centis hungarocellt. Az utcai front nem, mert a második emeleten kissé körülményes magánerőből elvégezni a mutatványt. A "mókás" a dologban, hogy a födémek is 20-30 centisek, és a jó ég tudja, mi van a festék alatt, mert szobánként van 4-5 vas/acél idom, ami felső szomszéd (az ő esetében a padlás) padlóját tartja. A plafonba rögzíteni bármit bárhol nem lehet, mert nincs nagy szilárdságú anyag ebben a rétegben, csak ha a vasat fúrod meg. Ha az alsó szomszéd nem fűt, akkor bármit csinálhatsz, fázni fogsz, amíg a padlót, és a plafont nem szigeteled.
@salapapa: Szintén 30 négyzetméter körüli az a lakás, de pára csak addig volt, amíg a régi, szimpla üvegezésű ajtó külső felét a téli hideg, a belső felét az előszobai meleg érte. Átmenetileg fel lett rakva kívülre egy teliajtó, és a párásodás azonnal megszűnt, ill. a (konvektoros) fűtésszámla is kisebb lett.

igazságos 2011.10.11. 10:52:06

@atpijkamo: valahogy a link nálad is hiányzik.

Mondj egyet nekünk, please!

Kutyuu 2011.10.11. 10:55:44

@igazságos: " ügyfél fizetni fog később is"
Már bocsánat, de mi az a később? A teljesítésnél később?? A nagyboltban a kiflipultnál előleget kérnek mert megfogtad a kiflit?

Amikor elkészül az árú, akkor fizet. Ezt teljesen normális, és elvárható viselkedés. Mégegyszer mondom, a cégünknek legtöbbször még AKKOR SEM fizetnek, amikor átadtuk működőképesen a rendszert, hanem 2-3 (4) hónap múlva. Volt már, hogy emiatt csúszott a fizetés, de ezt BE KELL VÁLLALNI.

Az előrevennéről meg annyit, hogy meg kell állapodni a szerződésben PONTOS határidőkről. Ha addig nem készül el, vigye a fr@ncba az ablakot. Ennyi.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.10.11. 10:56:38

@igazságos: Pesten mindenhova bedobják a Budapesti piac ingyenes újságot. Onnan bármelyiket választhatod.

igazságos 2011.10.11. 10:59:01

@Kutyuu: mikor beszerelik az ablakot, úgy értem.

Hiszen, adod az előleget, vársz, vársz, míg jönnek, és ők be is szerelik. Külön szerelőt nem fogsz hívni, az is benne van a szerződésben, hogy mennyit számolnak fel ezért.

Aztán, mikor készen vannak, kifizeted őket, a maradékot.

De gondolkozz, mi is március 23-án adtuk fel, most már nem lesz jó idő, tehát megint számolhatunk tavaszig. Nem tehetsz mást, vártál egy évet. És még benne van a pakliban, hogy nem hozza egyből.

igazságos 2011.10.11. 11:00:09

@atpijkamo: ez így nem ér, mondom, konkrét céget, linkkel együtt. Mert amelyik jó, annak van oldala is, ez így dukál. :)

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.10.11. 11:00:22

@atpijkamo: Már miért ne állnának szóba velem? Az én pénzem azonnalra nincs olyan jó, mint az így-úgy fizető Józsiké?

igazságos 2011.10.11. 11:02:47

A szerződésben minden benne van, hogy mikorra teljesít a vállalkozó, mennyi csúszás lehetséges, az is, mennyi a szerelési költség, 3-4-5 oldal.

Az előleg eleve úgy van számolva, hogy mindent kiszámolnak, és kivonják a felét.

A csóka, ha rendel a gyártótól, két-három hét, míg elkészülnek eggyel. Akkor van probléma, ha tartozik a vállalkozó a gyártóval, nem fizet nekik, akkor aztán hiába rendelget, míg nem fizeti ki a tartozást.

Ha megvan az ablak, és nem megy érte, akkor megint csak tartozik valakinek, valakiknek, nem tud fizetni értük. A gyár meg nem vár a végtelenségig, eladja annak, aki tud, a következő vállalkozónak, ha ugyanilyen méretet kér.

Kutyuu 2011.10.11. 11:05:16

@igazságos: miért vállalná be bármelyik is, ha nem igény? Gondolod, hogy saját maguk ellenségei? Attól még aggályos, és elfogadhatatlan. Remélem jön előbb-utóbb egy-két tőkeerős cég, aki lenyomja ezeket a tespedő szélhámosokat. Lehet, hogy 5%-al drágább lesz (bár kamatveszteség itt nincs, ugye), viszont jól alhatsz fél évig...

Kutyuu 2011.10.11. 11:06:50

@igazságos:
"akkor van probléma, ha tartozik a vállalkozó a gyártóval, nem fizet nekik, akkor aztán hiába rendelget, míg nem fizeti ki a tartozást.
"

Ja kérem, ez engem hol érdekel??

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.10.11. 11:07:42

@igazságos: Akkor megrendelem, bki, Szlovákiából, és mindenki elmehet oda, ahova gondolom.
Hát milyen ország ez, picsábamár?!

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.10.11. 11:10:13

@Kutyuu: Ott, hogy ezt nem köti az orrodra, csak tőled felveszi a zsét. Amint azt a mellékelt ábra mutatja.

cso zsi 2011.10.11. 11:19:14

@atpijkamo: "Nem állnak szóba veled."
Épp a hivatkozott Hevestherm az, akitől lehet árajánlatot kérni a weboldalon, és beépítést is vállalnak. Ezt természetesen végezheti alvállalkozó, így adnak komplex szolgáltatást.

Egyre inkább átverés szaga van a témának, csak így pár valódi céget járatnak le.

cso zsi 2011.10.11. 11:22:27

@igazságos: "Ha megvan az ablak, és nem megy érte, akkor megint csak tartozik valakinek, valakiknek, nem tud fizetni értük. A gyár meg nem vár a végtelenségig, eladja annak, aki tud, a következő vállalkozónak, ha ugyanilyen méretet kér."

A pesti bérházak, vagy az 50 éve épült (még nem paneles) de lakótelep jellegű házak esetében csak a szomszédnak tudja eladni. Vagy drasztikus kőművesmunka, ami az épület arculatába is beleszól.

Kutyuu 2011.10.11. 11:29:56

@estrella negra: Az idézet arról szólt, miért csúsznak a kivitelezéssel.

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2011.10.11. 11:39:09

Barmilyen megrendelt munkara FOGLALOT adni? Ez mi?

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2011.10.11. 11:44:38

@estrella negra: a mult evben negy ablakossal volt dolgunk. Hat sose hittem volna, hogy ezek micsoda kibaszott nagy urak. Sose jottek idoben, masodszor ofc mar nem szedtuk ki a regi nyilaszarot, nem olyan jo am, mikor az oszi szel becselleng a tatongo nyilasokon, amit a folia nem zar.. Szoval ha idoben jottek, meg elugrottak a brikoba mert elhagytak a furojukat (!) A masik ket honapot csuszott, nem vette fel a telefont, kinyomta, stb. A harmadik hetvegenkent jott, ugy keszult az ablak mint a luca szeke, de neha kimaradtak hetvegek, mert nem volt jo, ablak+redony+ajto+szunyoghalo, ez is ket honapos mutatvany volt. A negyedik megjott berakott hipphop ket ablakot, meg egy ajtot, amit nem lehet derekszogben kinyitni, csak 60°-ar majd ugy eltunt mint a beszappanozott nyul. Hihetetlen, az elet csaszarai!

salapapa · http://salapapa.hu 2011.10.11. 12:31:10

@atpijkamo: viszont azóta nincs "köldökszöszöm"! :D

@cso zsi: valamit félreértettél. :)
megpróbálom érthetőbbé tenni:
amíg 30nm volt konvektoros fűtéssel, a konvektort jó esetben is 4esen kellett üzemeltetni, mert a feleségem egy fagyosszent. igaz, a főzési illatok a meleggel együtt különböző zárt ajtó/ablaknyílásokat kihagyva távoztak.

ezek után amikor megkaptuk a középső lakás 20nm-ét, kibéleltem a lakást gipszkartonnal. ezt vedd szó szerint a padló kivételével. álfalak, álmenyó.
csövek, kábelcsatornák istentuggyamik minden a fal és a gipszkarton közt futnak, hosszabbítót nem használunk azóta.
annyira jól sikerült a szigetelés, hogyha mindent bezárunk szinte elfogy a levegő és a kilégzésünk párát csinál a FALAKON. dunsztoljuk magunkat. :)
ezért van az, hogy a bejárati ajtó kisablakát résnyire nyitjuk és a szobaablakot bukóra tesszük folyamatosan. extrém hidegben ha bezárkózunk, 1-2óránként nyitni kell, mert elfogy a levegő.

@vazsmegyeigerdezsház: biztonsági kérédés.

azt ne mondd, hogy háromszor ablakokat cseréltetek! :D

vendriner aladár 2011.10.11. 12:43:55

Jelenleg nekünk is van céges ügyünk egy csalóval, de én más módot választok az ilyenek rendezésére. Kicsit megdolgozzuk az illetőt, de úgy hogy ne látsszon, de fájjon. Ha ez sem használ kénytelenek leszünk még erélyesebben fellépni. Egyébként csalók ellen lehet fenyegetni meg minden, de leszarják a fejed egész addig, míg nem úgy állsz hozzájuk. Papírom van a végrehajtásról, de ha nincs mit, pedig lenne, akkor marad az, hogy saját kezembe veszem az ügyet.

XCat 2011.10.11. 13:02:01

@vendriner aladár: Még erélyesebben? Azt hogy? Levágod a fülét?

Egyébként valahol olvastam, hogy valami pedofil papnak egy mókázós kedvű sátánista csapat a heréit szurkálta össze forró zsákvarrótűkkel. Az azért jó dolog, mert kevés az olyan emberállat, aki szívesen mutogatja a tökikéjét egy bírósági eljárás során.

Nem mintha tippeket akarnék adni, csak létezik ilyen is.

igazságos 2011.10.11. 13:19:05

@estrella negra: a vállalkozóm szlovák, ott is van üzlete. Tehát ott is ugyanúgy csalnak, mint itt.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2011.10.11. 13:33:01

@estrella negra: Az orvos közösül a betegével, de lelkiismeret furdalása van, önmagával beszélget. Józsi, megdugtad a páciensedet.
Tudom, de hát nem tudtam ellenállni neki.
Józsi, ez nem etikus!
Tudom, de hát más orvossal is előfordult már, hogy megdugta a betegét!
Józsi, b..meg! te állatorvos vagy.!

XCat 2011.10.11. 13:49:21

@batgirl: Székely legény az apjához; Édüsopám, én szerelmes vagyok!
Oszt kibe, fijam?
Egy lóba!
Aztán legalább kanca az a ló?
Persze hogy kanca. Csak nem képzeli ídösapám, hogy természetellenes hajlamaim vannak?

TrueY · http://qltura.blog.hu 2011.10.11. 14:26:40

@atpijkamo: Ha Te csinálod! Ha a kormány, akkor szabadságharc!

vernarancs 2011.10.11. 16:55:46

@CatMother: a papnak ugyse nagyon van szuksege a golyoira.

XCat 2011.10.11. 16:58:34

@vernarancs: Szerintem ragaszkodott azért hozzájuk. Odanőttek meg minden...

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.10.11. 17:30:32

@salapapa: Öööö, izé... látom, átjött a lényeg! :)))

@Idet: Kamasz... tudod milyenek. Bár a "ha leszakad a budi, te fogod tartani a kis kezeiddel" még nem volt. Lehet, 2 óra szarógalamb pózban ácsorgás a fajansszal nevelőértékű lenne.

@QTI: Hát itt bizisten minden héten lehet tanulni valamit! Kösz.

@atpijkamo: Akkora kínt még elviselek, ha esetleg kimaradnak a beköpéseim a levlistádból avatartalanságom ürügyén. Gyerek meg tudja, hogy az ételt ne a vécében keresse.

@estrella negra: Illatra olyan régi fajta citromos vécérúd. Tessék venni bótban, azt elszopogatni, ha az íze is foglalkoztat. Engem csak a működési elve.

XCat 2011.10.11. 17:33:47

@neccharisnyás útonálló: Tégedet én szercsizni foglak. Lehecségesen.

venszivar 2011.10.11. 17:46:43

@vernarancs: ha a "tűk miatt", lesorvad neki, akkor mit csókolgatnak a ministráns fiúkák ? :)

venszivar 2011.10.11. 17:51:28

Azok, akik valakiknek 40-50-60-70000 Ft-ot, tehát aránylag nem nagy összeget adtak foglalónak v. előlegnek, azok ARRA keresztet vethetnek ! BÍRÓSÁGRA, ja, persze, oda, mehet..........a rendőrségre :DDDDDDD

salapapa · http://salapapa.hu 2011.10.11. 17:54:49

@venszivar: azért ez nekem fáj. ne általánosíts, mert vannak még becsületesebb emberek a földön.
én is elkérem és még sosem léptem le.

(majd ha egy valóban nagy összeget kapok.... :D )

venszivar 2011.10.11. 17:59:19

@salapapa: van igazságod! de itt most azokat ekézzük AKIK leléptek XYZ-k pénzével. ne légy olyan érzékeny, mi vagy te MIMÓZA ? ("akinek nem inge, az ne lopja el, v. hogy is van már a XXI.sz.-ba?!)
mekkora lenne az a : "van az a pénz...."?

salapapa · http://salapapa.hu 2011.10.11. 18:33:35

@venszivar: :D
mimózának elég szép darab lennék...
tudom és értem miről van szó. csak annyi rosszat hallani...

mekkorais... monggyuk hogy a hiteleim rendezésre kerüljenek és egy kis apró maraggyon egy párhónapos földkörüli útra is 3 főre. ;)
nem árt ha jut valami lélekmosodára is, hogy nyugodtan tudjak ezek után aludni.

venszivar 2011.10.11. 19:38:33

@salapapa: anyósodat is vinnéd? HÚÚÚÚ, gondold meg. Én "csak" európára szánnék 3-4 hónapot. Ausztrália, Kanada, Japán 1év..... állom álom édes citrom. felébredek s jó, ha jövőre 2-3 hét Kanada lesz. :) :D

salapapa · http://salapapa.hu 2011.10.12. 10:43:37

@venszivar: persze... jjja. a gyerek meg marad idehaza. :P

ezek a világkörülibe simán beleférnek. :D

sajna nekem még a szomszéd kerület is költséges lenne mostanság. éljenek a ban(g)kok!

Kelpo 2011.10.12. 13:26:53

Azután, azután, azután, azután, azután, azután, azután....

Wáááááááá...

Még olvasni is szörnyű volt, ablakot miért kell cserélni, fel lehet szépen újíttatni, vagy szigeteltetni, sokkal olcsóbb és még 20 évig jó lesz..

szjozsef04 2011.10.12. 15:43:54

Fizettünk már az Emese részéről megrendelt nyílászárók legyártásáért. (több mint 150.000,- Ft-ot) Van egy erkélyajtónk, kettő ablakunk, amit ő visszamondott, annak ellenére,hogy több munkatársunk is megkereste a lakásán. Ő feljelentést tett ellenem a rendőrségen. Ott a kihallgató tisztnek is elmondtam, ha szüksége van a nyílászárók beépítésére, akkor ezt jelezze felém és szezon révén 3 héten belül beépítem neki. Azóta csak a mocskolódás van az ő részéről minden oldalról. Egyedi méretek, nehéz rá vevőt találni. Hevesthermel kapcsolatosan csak annyit, hogy a mai napig is értékesítem terméküket, Aluplast Ideal 4000 (bázis) Aluplast Ideal 7000 (jubileum).
Egyébként meg azért, mert Ő olyan családból származik, hogy van egy ügyvéd testvére, bárkinél jobban kellene tudnia, hogy amit aláírt munkavállalási szerződést, az tartalmazza, hogy a visszamondás esetén a foglaló elvész, (a 150.000 Ft. általam felvett összeg előtt is szerepel a "foglaló" kifejezés) valamint további anyagi felelősséggel tartozik. Senki nem kötelezte ennek a szerződésnek az aláírására. Abban biztos vagyok a személyes találkozásunkból ítélve, hogy felnőtt korú és döntésképes, jogában áll egy munkavállalási szerződést elbírálni és aláírni, ami az ő megkeresésére történt.

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2011.10.12. 16:31:32

@salapapa: Ahogy a felujjitas haladt, ugy csereltuk a nyilaszarokat, elobb a foldszinten kettot, aztan a masik oldalon ablakot-ajtot es igy tovabb. Osszesen kb 20 ablak es negy ajto, ezalatt foglalkoztattunk par iparost. Hogy a bor huljon ra a pofajukra. Penzt felvenni, eltunni a nathasba, ez a modszeruk legtobbjuknek. Ezert tart itt ez az orszag.

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2011.10.12. 16:45:06

@szjozsef04: Foglalót adásvételeknél szokás adni. Megbízásoknál előleget. Mondjuk, ha aláírta a szerződést így, akkor ennyi.
Nevezzuk akarhogyan, a penz altalaban az anyagkoltseget fedezi, maga tehat (elmeletileg) a munkadijat bukta. Igy hat van ket szuper ablak amivel meg lehet valositani Peter car tervet: Otkrity akno v jivropu!

szjozsef04 2011.10.12. 17:09:28

@estrella negra: üdv fekete csillag. A boxban működik a K.O. is.

venszivar 2011.10.12. 17:26:52

@vazsmegyeigerdezsház: Hali. lehet, hogy igaz az mondás, hogy jó pap is holtig tanul.....
én nem vagyok pap, de érdekelne, hogy miért jó az, ha a "bor hűl rá a pofájukra"?! úgy jobb a bor íze v. a bőrnek használ a bor...? lenne még kérdésem, de azért mindent nem akarok tudni! :):D

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.10.12. 18:01:14

@szjozsef04: Hát, ha előkerülne az ügyfeled, lejácc6nátok, mink meg pontoznánk.
Posztírólány, gyere elő!

salapapa · http://salapapa.hu 2011.10.12. 18:11:54

@vazsmegyeigerdezsház: jjja, így már érthető. aszittem mindent cseréltetek egyszerre, többször. :D

Elsőőőőő!!! 2011.10.12. 19:20:04

@szjozsef04:
1. Nem történt visszamondás.
2. Ön azt mondta, hogy nem tudja teljesíteni a szerződésben vállaltakat. És hogy nincs megrendelve az ablak legyártása.
3. Nem volt kint "több munkatárs".
4. Foglaló akkor vész el, ha a megrendelő visszalép, ami nem történt meg. Egyébként kétszeresen visszajár. Ptk.
5. Ön a rendőrségen a nyomozónak megígérte, hogy visszafizeti a pénzt.

Nem folytatom.
Maga mást sem csinál, csak hazudik.

Elsőőőőő!!! 2011.10.12. 19:22:57

@szjozsef04: Ja, és még egy: részemről itt az ügyet lezártam. Válasszal ne fáradjon, nem érdekel.
Maga átvert, össze-vissza hazudott.
Az ügyet jogi útra tereltük. Majd ott folytathatja a hazudozást.

Elsőőőőő!!! 2011.10.12. 19:35:50

És a nagyközönség számára még egy "apróság": Mivel Szegedi azzal vádolt, hogy nyerészkedni akarok és a pénzre hajtok, megegyeztünk abban, hogy amennyiben nem kerül sor jogi lépésekre (ügyvéd, közjegyző, per stb) elég, ha a foglalót adja vissza, eltekintek a kétszeresétől (jóindulat részemről, 1. eset). Megállapodtunk konkrét határidőben, elkérte a számlaszámomat. Nem fizetett. És kijelentette, hogy esze ágában nincs fizetni.
Kikerült a sztori egy honlapra. Szegedi ezek után részegen mindenfélével fenyegetőzve üvöltött a telefonba. Mikor lehiggadt, közölte (telefonon és írásban is), hogy amint lekerül a honlapról a róla szóló bejegyzés, "azonnal" visszaadja a foglalót. Lekerült a bejegyzés (jóindulat részemről, 2. eset). Nem fizetett.
Ezek után közölte azt a rendőrségen, hogy esze ágában nem volt fizetni, csak azért ígérte meg, hogy lekerüljön a netről a sztori és hogy leszálljunk róla.

Szerintem ennyiből már simán meg lehet ítélni, hogy mennyire "tisztességesen" játszik Szegedi.
Aki a Hevestherm budapesti területi képviselőjének adta ki magát. Miközben a Hevestherm írásban nyilatkozta, hogy semmi közük Szegedihez. Vajon ki hazudik? A Hevestherm, vagy Szegedi?

Elsőőőőő!!! 2011.10.12. 19:48:40

@atpijkamo: Sokmindent tudnék még említeni, de már felfordul a gyomrom tőle.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.10.12. 19:51:31

Józsikám, egyelőre nem neked áll a meccs...

Elsőőőőő!!! 2011.10.12. 20:02:09

@estrella negra: hirtelen felindulásból küldtem neked egy privit...

TrueY · http://qltura.blog.hu 2011.10.12. 20:10:08

@Elsőőőőő!!!: "Aki a Hevestherm budapesti területi képviselőjének adta ki magát. Miközben a Hevestherm írásban nyilatkozta, hogy semmi közük Szegedihez. Vajon ki hazudik? A Hevestherm, vagy Szegedi?"

Hát akkor már ezért is fel lehet jelenteni. Szóval duplán volt csaló. Dutyiba vele. A természetvédő úgy is szabadult. Szabad egy priccs a darabolós gyilkos és a pedofil barom között. Pont odaférne.

Elsőőőőő!!! 2011.10.12. 20:19:18

@TrueY: Nem véletlenül volt rendőrségi feljelentés. Úgy tűnik, ez Szegedit nagyon szíven ütötte :)

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.10.12. 20:32:20

@szjozsef04: Nos, ha valóban megvan a két ablak, valamint az erkélyajtó, gondolom semmi akadálya nincs, hogy még a héten leszállítsd a kisasszonynak, megbeszélendő egyúttal a további lépéseket.

Dankeschün 2011.10.12. 20:34:44

@CID:
Eke vagy "szép öcsém,...........
érintett vagy a témában vagy mi a f@szért görcsöltél ennyire?
A komplexusaidat nőkkel vagy alkohollal csökkentsd, te retardált pubi.
Menj le a házmesterhez és vetíts.

salapapa · http://salapapa.hu 2011.10.12. 23:13:57

ahogy gyerekkorunkban:
hajrá egyik! győzzél másik!

én a vízilovakkal vagyok!

salapapa · http://salapapa.hu 2011.10.12. 23:37:04

@szjozsef04: összesítenék a poszt elejéről:

20110319 - szerződés megkötése
20110430 - beszerelési határidő 1 (ennél "végébb" nem lehet április!)
20110515 - beszerelési határidő 2 (május full közepe)
itt jön 2-3 hét ideges hazudozásod
20110531 - tagadásod 1
20110701 - máshol dolgozol
jelzem tisztelet nélkül -mert rühellem a hazug rohadékokat!- a szerződéskötéstől már eltelt négy és fél, az első (szerződés szerint onnan él a foglaló duplája!) határidőtől 2 azaz kettő hónap!

nem is folytatnám... tisztán látszik, hogy hazudsz mint a vízfolyás.

ha velem kerülnél kapcsolatba, már rég a házadon lenne a jelzálogom és mint társtulaj kiadnám a részemet egy hatpurdés cigány családnak míg le nem perkálod a foglalóm dupláját mint kötelezőt és annak a dupláját mint fájdalomdíjat az elvesztegetett hónapokra!

írom mindezt annak reményében, hogy Elsőőőőő!!! nem hazudik és amit leírt mint panaszos, minden pontban megáll.

Balint Gyuri bacsi 2011.10.13. 00:12:43

Az a baj, hogy a rendorseg toketlenkedese miatt az ilyenek szabadon garazdalkodnak es romboljak a kozbizalmat. Ha erdemben foglalkoznanak az uggyel es a vegen lesittelnenek vagy tiz ilyen ablakost es ezzel tele lenne a sajto akkor a tobbi csirkefogo mar ketszer is meggondolja megeri-e szorakozni.
Az a baj, h buntetlenul lehet mindent csinalni. Az allam csak arra koncentral, h ado, trafipax, dijak.

salapapa · http://salapapa.hu 2011.10.13. 00:30:59

@Balint Gyuri bacsi: ne is mondd!
büdös cigány behozza 8as BMWjét, hogy kattog, nem indul.
szétlököm a megfelelő részeket, kiderítem nincs töltés, hazament a fesszabályzó.
érdeklődöm, majd' 160ezer az új, gyári.
telefonok tovább... utángyártott német 45, angol 35, olasz 12.
berendelem az angolt, megjön, beszerelem. kiderítem mitől szállt el (egy cső tele falevéllel és így nuku hűtése a generátornak) és kitisztítom.
rohadt cigány jön. hazudik, próbakör, ez+az a kisgyerekei füle hallatára (épp tanította őket a lehúzásra?).
ideadja gyereke lapitopiját míg hoz pénzt.
másnap beállít 2 szekrényméretű kannal, lapitopit elviszik.
én rendőrségre. átadom nekik a bitonsági kamerák felvételeit az autó iratainak másolatával, pontos névvel, két telefonszámmal, rohadék cigány címével és feljelentést teszek.
pár hét után minden előzetes telefon vagy töktuggyami nélkül küld a III.kerületi (Tímár utca) zsaruság egy sajtpapírt, hogy az ügy nem tartozik rájuk és próbáljam meg polgári peres úton.
se a munkadíjam, sem az anyagba fektetett pénzemet nem láttam azóta sem.
ha pedig egy büdös cigány megjelenik az ajtómban, 20-30mpen belül el is takarodik.

ennyit a rendőrségünkről, a zsarukról akiket az én adóforintjaimból fizetnek. rohadékok...

XCat 2011.10.13. 01:27:58

@salapapa: Csak a harmadik kerületben lusta dögök. :) Engem is elhajtottak, hasonló témával.

venszivar 2011.10.13. 06:43:10

@CatMother: UGYAN MÁR ! SZINTE MINDENHOL, MINDEGYIK SZARIK MINDENRE!
VÁRJÁK A NYUGDÍJ KORT ! Persze 40-42 évesen. Aztán FEKETÉN ŐRZÉSHEZ FŐNÖKNEK! Így "szegények" 300-500 000 FT-al csak el vegetálnak.......
Intézkedni ?!? Ugyan MÁR !!! Ha valaki befújja a bűnöst, talán akkor, 22 kommandós betöri a szomszéd ajtaját....:DDD

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.10.13. 07:14:32

@salapapa: Ejnye, már! Horváth Aladár egy pillanat alatt megmondja neked, hogy ez nem attól van, hogy cigány.
És különben is, hogy jössz te ahhoz, hogy csak úgy feljelentgesd halmozottan hátrányos helyzetű honfitársadat? Hát milyen ember vagy te?

salapapa · http://salapapa.hu 2011.10.13. 08:19:56

@CatMother: nehidd! :S

2007ben betörték (jaja, még egy riasztósét sem kímélik! :D ) a b.h. ablakomat, a rádiómra fájt a foga emberünknek. riasztó mexólalt, én rohanás, de elmenekült pedig taxis a sarkon állt (30méter!) és nem vett észre semmit. (n.c.)
telefon, zsaruság. 2(!) óra múlva kiérnek hajnali 3ra gondolom a sok munka miatt, jegyzőkönyv.
kár 20ezer alatti, nem is foglalkoztak a dologgal.
rohadjon meg az összes lusta buzi zsaru is.

@venszivar: ez sajna így van. tapasztalat a volt haveri körből. 40et betöltötték, azóta 3an nem dolgoznak csak a farkukat verik és néha elugranak biztonsági őrnek.
az a baj, hogy igazuk is van! ha a kormány ezt támogatja, bár rohadtul fáj ezt kimondani de hülye lenne nem kihasználni.
azonban az aktív időszakát tölthette volna MUNKÁVAL.

@estrella negra: milyen is vagyok.... 1982 (15éves korom) óta dolgozom, suli estin a meló mellett, betegálcsiban a munkahelyi balesetként elszenvedett hasi műtétem 2 illetve az inrarctusom után 8 hónapot leszámítva úgy éves szinten 3 napot sem voltam, végighajtottam eddigi életemet és rühellem -ennek hangot is adok mindig- a lusta heréket.
zsaruk, cigányok, politikusok, de kétkezi melóst is aki "odaengedi" a másikat a munkához.
ilyen ember vagyok én. :)
Alikának is szívesen megmutatnám, hogyan kell egyhuzamban csak néha KV, párperces kaya és slóziszünetet tartva ledolgozni 36órát. hogy rohadna meg a fajtájával együtt. :D

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.10.13. 09:08:21

@salapapa: Furcsa beszédek ezek. Szóval felvételt készítettél arról a bü... ügyfélről?! Nagyon vigyázz, ebből még bajod is lehet.
Elvégre jogállamban élünk, vagy mi a szösz.

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2011.10.13. 10:34:40

@salapapa: ismert a tortenet, amikor a ciganyok miatt a garda vonulgatott egy telepulesen, majd partunk es kormanyunk (meg az elozo komcsi bagazs) azt mondta nem kell a garda, majd kivezenyelnek tobb rendort. Es igy is lett, ket szerencsetlen faszt odakuldtek, akik jo erosen elkerulve a ciganyos reszt, kialltak a hatarba szondaztatni a traktorosokat (!) es mit se mondjak mind ittas volt, de ez mellekszal. A falubeleiek pedig ugy ereztek: inkabb ne segitettetek volna, baszd meg!

venszivar: A rahul a bor kifejezes eredetileg valamilyen tettet rakenni valakire ertelmu volt, manapsag inkabb a "dogolj meg" finomkodobb verzioja.

salapapa · http://salapapa.hu 2011.10.13. 13:00:47

@estrella negra: neduddmeg mik hangzanak el néha és bizony volt, hogy épp a felvételem mentett meg egy olyan ügyfél lehúzási próbálkozásától, aki hazugságot állított.
amikor elővettem neki az 1 évvel korábbi beszélgetést, először csodálkozott majd sűrűn elnézést kért mert "ő úgy emlékezett".
amúgy jól látható helyen tacepaó, miszerint "Tisztelt Ügyfeleink! a helyiségben kamerás megfigyelőrendszer működik, mely kép és hanganyagot rögzít a műhelyben történtekről, elhangzottakról.". az, hogy még elsőbe sem járt és nem tud olvasni vagy felfogóképességi hiányosságokkal küszködik, nem az én hibám. vak nem lehet, akkor nem vezethet. :D

@vazsmegyeigerdezsház: bizony, a kormányunk nem véd meg minket attól akitől kellene. inkább segílyt ad nekik, hadd szaporodjanak. :@

ez egy kicsit idevág. nem új, de igaz:

Trianonban tárgyalnak az országok további sorsáról a világháború után. A tárgyalás közepén jelentkezik a magyar küldött, hogy szólni kíván.
- Én csak azt szeretném mondani, hogy mikor mi idejöttünk a Kárpát-medencébe, az éjszaka ellopták a románok a lovainkat.
A többiek nem igazán értik, kérdi az elnök, szeretné-e a magyar ha a hozzászólását jegyzőkönyvbe... vennék-e.
- Á nem, nem kell. Csak úgy mondtam...
A tárgyalás folytatódik, megint szólni kíván a magyar:
- Én csak azt szeretném mondani, hogy mikor mi idejöttünk a Kárpát-medencébe, az éjszaka ellopták a románok a lovainkat.
Megint kérdik, jegyzőkönyvbe akarja-e vetetni? Mondja:
- Nem kell, csak úgy mondtam...
A tárgyalás folytatódik, a magyar megint szólásra kér engedélyt:
- Én csak azt szeretném mondani, hogy mikor mi idejöttünk a Kárpát-medencébe, az éjszaka ellopták a románok a lovainkat.
A román küldöttnek már vörös a feje! Üvöltve kifakad:
- De hiszen akkor mi még itt sem voltunk!
Mire a magyar:
- Na, ezt vegyék jegyzőkönyvbe...

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.10.13. 13:11:09

@salapapa: Pont erről beszélgettünk az előbb, hogy lassan az lesz deviáns, aki normális. A helyzet ugyanis nem javul, sőt...

salapapa · http://salapapa.hu 2011.10.13. 13:27:05

@estrella negra: nem sokáig. még 10-20 év, kihalunk, oszt főhetnek a saját levükben.

venszivar 2011.10.13. 13:49:12

@vazsmegyeigerdezsház: Komolyan, jó, hogy megkérdeztem, pedig vicces "kötözködésnek" szánta, de ha ez a jelentése, akkor TÉNYLEG NEM TUDTAM !kösz.
@estrella negra: +1 !

@salapapa: +1 ! Azt nem hiszem, hogy buzi mind, de hogy TÚL jó DOLGUK VOLT, VAN, de, hogy sírnak, zokognak.....a gecik.!!!MELÓZNI ?!? Azt sem tudják, hogy MI AZ !!!

CID 2011.10.13. 18:13:15

Danke: kussoljá ki a fasz szólt hozzád?

salamander 2011.11.18. 17:50:46

@A Spanyol Inkvizíció:

Köszönöm hogy jelezted, ezt elrontottam: valóban "tanúság", "tanulság" így helyes...

Azonban ettől a helyesírási hibától a szöveg értelme alapvetően nem változik meg!

Hát ami pedig szintén igaz, néha latinul írok. Ezt nem nagyképűsködésnek kell felfognod. Alapvetően ókori jogi regulákat, idézek. Teszem azért, mert ezek a mondatok annyira pontosan jelzik egy adott probléma leírását, hogy aki ezzel foglalkozik annak ezer oldalnyi szövegnél is többet mond.

Elnézésedet kérem, ha neked csupán zagyvaságnak tűnik mindez.
Aludj jól.

...

salamander 2011.11.18. 17:59:08

@igazságos:

Elgondolkodom:
Nem fizetek addig, amíg a szolgáltatás nincs elvégezve.

Egyszerű boltban sem fizetsz azért amit nem kapsz meg.

Ha valamit előre fizetsz ott polgárjogi garanciákat kell kapnod, hogy a kifizetett terméket, szolgáltatást, meg fogod kapni.
Ezt a jogot pedig az állam garantálja. Ha a szerződés nem pontos, vagy egyik fél hibázik ott nincs védelem.
...

hegtom 2012.09.17. 10:41:40

üdv minden kinek!

szeretnék megkérni minden szegedi józsef

álltal becsapottat,hogy csatlakozzon hozzám,bíróságra akarom vinni az ügyeinket.ehhez az kell,hogy csoportosan beadjunk keresetet a bíróságra,mivel a rendőrség visszadobta az én ügyemet is.

előre is köszönöm

ovatos79 2012.09.24. 15:40:29

üdv

Szegedi József szept 20-ára igérte az ablakcserét, azóta semmi, össze vissza hazudozik és lelépett a foglalóval

Hihetetlen hogy ilyen alakok büntetlenűl verhetnek át embereket, ahogy itt a blogon olvasom évek óta... elképesztő

össsze kéne fogni és egy életre elvenni a kedvét

nemzetikonyves · http://www.gyepu.hu 2012.10.14. 18:38:25

Kicsit régi a poszt de széparcú ez a József gyerök:

www.facebook.com/jozsef.szegedi.180

Biztos boxert vett a 150 ezren.

ilgjot 2012.11.26. 00:25:54

Én is József elégedett ügyfelei közé tartozom,szóval szívesen csatlakozom én is.

A Spanyol Inkvizíció 2012.11.28. 08:09:38

@salamander: nem zagyvaságnak tűnik, hanem zagyvaság. Apró, ám lényeges különbség.
Az a baj, hogy nagyon nagy az arcod, de egyáltalán nincs mire.
Úgyhogy vegyél vissza a felsőbbrendű észosztásból, mert NEM MENŐ!

salamander 2012.11.28. 15:49:15

@A Spanyol Inkvizíció:
Neked azért zagyvaság mert alapvetően egy BUTA TUSKÓ vagy. Aki latinul idéz, az nem nagyképű hanem tömören fogalmaz.

***

Ablaktalan 2012.12.02. 16:06:38

Sajnos a napokban döbbentünk rá, hogy mi is Szegedi József csalásának áldozatává váltunk.
Mi 2012. október 11-én kötöttünk vele szerződést és adtunk át foglalót.

Andi0910 esetével megegyezően mi is a gealan-ablakcsereakcio.hu oldalon keresztül találtunk a „vállalkozóra”. A megrendelés előtt nagyon készséges és elérhető volt, a vállalási határidő lejártát követően viszont elérhetetlenné vált. Csak azután tudtunk vele telefonon beszélni, miután sms-ben helyeztünk feljelentést kilátásba ellene. Ez után a blogról már jól ismert hazugságok, mellébeszélések, időhúzások sorát hallgattuk végig, mindenféle eredmény nélkül. Ezt követően megtettük ellene a feljelentést a Budapest III. kerületi Rendőrkapitányságon és az összes, ellene terhelő bizonyítékot, információt, fényképét a rendőrség rendelkezésére bocsátottuk.

Telefonon felkerestem a Thermo-Ablak munkatársát, aki arról tájékoztatott, hogy semmi közük Szegedi Józsefhez, egy régi üzletkötőjük volt (lehet, hogy onnan vannak a termékminták?), jelenleg már nem állnak vele kapcsolatban és tudomása szerint Újpesten, Zuglóban is feljelentést tettek ellene, az egyik ügyben szeptemberben már őt – mármint a Thermo-Ablak munkatársát – is meghallgatták.

Nyomatékosan kérünk mindenkit, akit Szegedi József megkárosított, hogy fáradjon el a lakóhelye szerinti illetékes rendőrkapitányságra és tegye meg ellene a feljelentést. Ha a korábban megtett feljelentését elutasították, a III. kerületi Rendőrkapitányságon tegyen feljelentés-kiegészítést a mi feljelentésünkhöz csatolva. Minden károsult, aki nem tesz lépéseket ellene, hallgatólagosan támogatja Szegedi József további csalásait és még ki tudja meddig, szabadlábon garázdálkodhat.

A karosultak_szegedi@freemail.hu címen állunk minden károsult rendelkezésére. Várjuk jelentkezésüket, mivel további lépéseket tervezünk ellene.

Mylady 2012.12.08. 19:39:20

Én egyet nem értek. Ez a poszt fent van több mint egy éve. És mostanában sorakoznak itt az újabb és újabb károsultak. Senki nem keres rá a neten egy noname fickóra, mielőtt rábíz párszázezer forintot???

Ablaktalan 2012.12.16. 14:36:56

Igen, naivak voltunk.
Mentségünkre szólva, mielőtt időpontot egyeztettünk az "úriemberrel", a google-ban rákerestünk a nevére, de nem találtunk semmi gyanúsat. Vagy nem voltunk elég alaposak (bár akkor még nem tudtunk ennyi mindent róla, mára már az információk tárházát sikerült összegyűjtenünk vele kapcsolatban), vagy elkerülte a figyelmünket az infó.
A személyes találkozónál pedig vérbeli profinak bizonyult: látszólag szakmai hozzáértéssel vette le a méreteket, mintát mutatott. Két ablak esetében pedig még olcsóbb megoldást is ajánlott, mondván, hogy ekkora szélességre feleslegesen fizetnénk felárat az osztott ablakra, jó lesz nekünk az egytáblás is.
Hidd el, 100-ból 100 embert megtévesztett volna, vérbeli csalóval állunk szemben.

muckott 2014.08.08. 15:57:43

Szép napot mindenkinek! Én június 14-én adtam át 100 ezer foglalót és ugyanígy jártam. De az illetőt állítólag Pataky Márknak hívják. Most megy a hitegetés, mikor kapom vissza a pénzemet. Beszéltem ügyvéddel. Amennyiben jövő héten nem kapom vissza a pénzt, hűtlen kezelés, sikkasztás miatt indítunk büntetőpert ellene. Hihetetlen, hogy azt írjátok a rendőrség nem tesz semmit! Az ember tehetetlen dühében azt gondolná, legalább a rend őreire számíthat. Hiszen ez valóban bűncselekmény! Kérlek Benneteket, jelezzetek vissza, a Ti ügyetek hol tart jelenleg. Köszönöm!

Titán. 2014.11.30. 23:03:33

Csatlakozom az elöttem hozzászóló hölgyhöz, nekem is Pataky Márkkal van dolgom, folyamatos hitegetés, igéretek a pénzem visszautalásáról. A megrendelt nyílászáró soha nem lett legyártva.

wattq 2015.02.16. 14:13:17

Először is itt egy összefoglaló egy bandáról! www.csaloceg.wordpress.com

A cég egyik tagja ebben a másik cégben is tevékenykedik mint ügyvezető! Hungarotherm-Plus Kft. A cég székhelye is valószínű hogy megint zavaros mert a google mapsen látni hogy rengeteg cég van oda bejelentve. friss cég az oldal megjelenése után alapították!!!(www.csaloceg.wordpress.com)
Nem tudom a lányának Radács Ivett-nek és a Gábor Roland nevű fickónak van e köze hozzá, de bármi lehetséges!!! ugyanis Radács László címe is ide van bejelentve a cégjegyzék szerint: Baja Árok utca 10. Adószám: 25081842141 cégjegyzékszám: 01 09 198657 A cég még működik mert novemberi, de csak óvatosan!!! Hungarotherm-Plus Kft !!!

azéletvisszadja 2015.03.05. 21:35:30

Kedves Sorstársak, Pataky Márk hónapok óta ígérget, hogy visszaadja a pénzem! Kicsit utána akartam járni a dolgoknak ezért közvetlenül a gyártónál érdeklődtem, mire ezt a választ kaptam:

"Tisztelt Uram!

Semmilyen szerződés nincs közöttünk, a Pataky Márkkal és a cégével sem.
Tőlünk rendelt nyílászárókat, mi legyártottuk és elvitte.
Sajnos már több panasz érkezett hozzánk és mi is most tapasztaltuk, hogy a mi címünk és logónk van a szerződéseken, jogtalanul!
Nagyon sajnálom hogy mi Önnek nem tudunk segíteni.
Vele kell megegyeznie.

Üdvözlettel:
Ötvös Ildikó
Berg System Kft.

Nem nagyon értem, ha jogtalanul használja a Berg System logóját és címüket miért nem lépnek fel ellene, mint jogi személyiség?
Ahogy a szálak kezdenek összefonódni kiderült, hogy 3 cég is van a háttérben amihez Pataky Márknak részben vagy teljes egészben köze van:
AM-Building Kft. -- (ablaksztar.hu)
Domináns 2001 bt. (ez a (nem)beszerelő társa cége)
Don Globál Building Kft.(ez az ő cége)
A pénzemet elbuktam! Óvakodjon mindenki Pataky Márktól, mert leígéri a csillagokat az égről, de azzal már teli a padlás!
süti beállítások módosítása