Tékozló Homár

Jóváírta a T-Home az eltitkolt áremelést

2011.10.18. 16:25 | jackyll | 96 komment

Tamás ügye csodálatos módon magától megoldódott. A T-Home ügyfélszolgálata elismerte, hogy amikor telefonon megkeresték, "tévesen nem tájékoztatták" az áremelkedésről, amikor meghosszabbította hűségnyilatkozatát, ezért a különbözetet most jóváírták neki:

Pár hete írtam nektek T-home kálváriámról, na most ne csak a rosszat írjam meg megoldódott az ügy és jóváírták a különbözetet mert az ügyintéző hibázott és tévesen tájékoztatott minket :)


Eredeti levelem:
 "Az ügyben írok, mert T-home-nál vagy ennyire amatőrök vannak, vagy egyszerűen hülyének nézik az embert. kb másfél éve előfizettem T-home Sat-tv családi csomagra, a szolgáltatással meg voltam elégedve, bár az epg nagyon ritkán működött egy számlajóváírással megelégedtem. Letelt az egy év jött a telefon hogy vagy aláírok egy év hűséget és akkor változatlan áron 3600/hó kapom a szolgáltatást vagy 4500/hó de akkor nincs hűségnyilatkozat. Mivel az epg-n kívül nem volt problémám aláírtuk a hűséget, és májusban jött az első meglepetés 4500 ft-os számla. Ekkor az epg még nem működött ezért írtam hogy nem elég hogy az epg nem működik még emelt havidíjjal is számláznak!

Ebből persze a droidok csak az első felét értelmezték kiküldtek egy szerelőt  aki végre megoldotta a problémát, de természetesen a számlázással nem foglalkoztak. Újabb levelezés picit idegesebb hangvételben, ekkor jött egy mail hogy zárolták a számlát utána néznek majd jött egy bocsánatkérő levél és onnantól jöttek a 3600 forintos számlák szeptemberig amikor kijött egy 4240 forintos  számla most akkor miért is írtam alá hűséget?

Azóta vagy 4 emailt írtam ügyfélszolgálatra T-home weblapom keresztül is próbáltam de úgy is hogy előző problémára válaszoltam (hogy lássák az előzményeket) de semmi válasz! Hetek teltek el a számlát nem fizettem be. Most ilyenkor mi a teendő, tudom próbálkozzak személyesen, de tényleg az ügyfél dolga ez hogy rohangáljon mert valaki hülye a nagy T betűnél?

Tipikus olyan eset amikor szolgáltatással nincs problémám de a számlával szívatják az embert és a nagy fejetlenségben egyszerűen nem foglalkoznak az emberrel. Az már szinte biztos hogy ha letelik az 1 év nem hosszabbítok, de van lehetőségem esetleg előbb felmondani a szerződést? Mert változatlan feltételek nálam nem azt jelentik hogy önkényesen emelgetik a havidíjat, vagy ha emelkedett a szolgáltatás ára akkor joggal érezhetem átverve magam mert most akkor 300 forint miatt írtam alá a hűséget? Illetve ha erről van szó miért nem értesítenek? Szóval tudnátok segíteni a probléma megoldásában? Esetleg másnak is volt hasonló problémája ezekkel hogy még válaszra se méltatják?
 Üdvözlettel Tamás"

T-home válaszát mellékletben csatoltam, kép minőség nem legjobb de a lényeg olvasható talán. Amiért megosztottam hogy egy kis kitartással :D és kellő magabiztossággal a nagy T betűt is rálehet venni hogy rájöjjön hogy hibázott :D Ettől függetlenül nem hiszem hogy jövőre hosszabbítok, mert ha jól értem levelet itt csak ügyintéző hibája miatt kapok most kedvezményt a többség akinél nem hibázott az ügyintéző majdnem azt az árat fizeti mintha húségidőt nem is írta volna alá :)
 Üdvözlettel Tamás     

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rosszindulatú Vászka 2011.10.18. 16:29:56

Ez a T nagyon rendes, én mindég is montam.

qwertzuiop1 2011.10.18. 16:30:28

végigolvastam. mit nyertem?

Mentolos szalonna 2011.10.18. 16:41:56

Biztos, hogy jó ötlet egy MT ügyfél - azonosítót nem kitakarni ?!

Lakásfelújító Feri · http://www.lakasfelujitas1.hu 2011.10.18. 16:48:06

Ettől hallottam már cifrább dolgokat is, de ez is jó nagyon. A tisztelt szolgáltatók beleesnek a bőség zavarába néha, és elfelejtik hogy értünk vannak. Hasonlóan a minisztereinkkel. A magyar fordítása, kb szolgálót jelent. :)))

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.10.18. 16:48:35

Tupa öröm, tupa bódottág.
forevö

ferand1979 2011.10.18. 17:09:39

9... azaz kilenc..

Az én történetem a Vodafone-val van... Idén 6. havi számlában (6-7 oldalas) egyik lap közepén eldugva le volt írva, hogy önkényesen (egyoldalúan, durván felrúgva a 2 éves fix hűségidőszakot) megemelik az alapdíjjat párszáz Ft.-tal szolgáltatásonként (2 telefon alapdíjja, + egymás közti ingyenesség, stb...). Igaz, hogy oda volt írva az, hogy 15 napon belül fellebbezhetek, és amennyiben nekem nem elfogadható az áremelés, eltekinthetek a 2 éves hűségtől!!!!, átléphetek más csomagba, esetlegesen más szolgáltatóhoz... Nos, eltelt 2-3 hónap, és akkor vettem észre, hogy kcsikét nagyobb az alapdíjjam (addig nem tűnt fel, mert az alapdíjon felül szinte mindig van többletünk...). Telefon a szolgáltatónak, 32 perces telefonbeszélgetés, ebből 28 zenehallgatás... Megtudtam a tutit... Ez van, nem olvastam el minden oldalát a tájékoztatónak... Buktam a hűségből való "kiugrást"...
Így jártam.
Az bosszant, hogy olyan sunyi módon tették meg az eldugott áremelést... és alig egy kis összegről van szó, de mégis... Ha emiatt elmentem volna másik szolgáltatóhoz, akkor miattam 10-15 másik ügyfelük "többlet"befizetése nullázta volna csak le a kiesésüket... Így nem értem, hogy miért... De velem bepróbálkoztak... Sikerült..
...majdcsak letelik a 2 éves hűségem...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.10.18. 17:13:42

@Mentolos szalonna: miert, mit lehet kezdeni egy MT ugyfelazonositoval???

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.10.18. 17:29:02

@ferand1979: Ezért nem írunk alá két év hűséget. Ha szakad, akkor max egyet.

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2011.10.18. 17:46:22

@hagyma: "miert, mit lehet kezdeni egy MT ugyfelazonositoval??? "
Mit? Nagyfarkú négerek visszafejtik a kódot, csoportosan kivonulnak Tamáshoz és análisan inzultálják.
Öntudatos fogyasztók ezért nem váltanak ki pontgyűjtő kártyát sem, nehogy má a teszkó megtuggya, hogy mennyi tojást és vazelint vásárolnak.

Kedvenceim az autós fórumokba a tragacsukról képet feltöltő, rendszámot kitakaró júzerek. A rendszámot kitakarják, de a korábbi hozzászólásaik alapján a pontos címük, munkahelyük és az anyjuk neve is simán kideríthető.

Rosszindulatú Vászka 2011.10.18. 17:55:25

@hagyma: pl. lemondnai a netjüket, meg új csoamgot megrendelni nekik :)

Már csak a zötszámjegyű kód kell hozzá :)

FDToth 2011.10.18. 17:57:19

T-home, üzleti ügyfeleknek:
már jó ideje nem működött az egyik alkalmazottunk mail címe (nem akkora gond, mert van másik, de mégis csak üzleti szolgáltatásról beszélnünk)
Hívom júniusban az ügyfélszolgálatot, elmondom, 30 percen keresztül magyaráztam h mi h. pár nap múlva jelentkeznek.
persze nem tették.
(annyira nem sürgős a mail cím, egy-két szervezet írt oda uh...)
szeptemberben újra telefon. elmondtam, az ügyintéző megértette 1 perc alatt a problémát. szólt h várjak egy kicsit utánanéz. kb 1,5 perc múlva mondják h ok, most már jó lesz.
kíváncsi voltam a problémára, figyeljetek!!!: a rendszerükben rosszul volt rögzítve az e-mail cím, mert a hu végződés előtt nem volt pont, uh ezt javították.
2 dolog:
- sok az értelmetlen ügyintéző, akinek fingja nincs mit is kellene tenni
- üzleti ügyfélnél nem fér bele ekkora hiba

Olyan jóváírást fogok kérni, hogy csuhaj!:) (nem kis ügyfelek vagyunk nekik...)

Jemi 2011.10.18. 17:59:37

Szerintem most már ahogy letelik a 2év hűségidő dobbantani kell egy másik szolgáltatóhoz..

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.10.18. 18:01:49

@hüjehalyó:
Ez szép lövés vót!

Amúgy mi a galambfos azaz "epg"?
Lehet, hogy amiatt lett több a számla!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.10.18. 18:19:06

@estrella negra:
Besza-behu!
Akkor azért reklamált olyan erősen a poszt toló.
Én is azt tettem volna.
4500 pénzé 3d-ben kellett volna nyomatni az epg-t!

neet 2011.10.18. 18:19:06

A hoppá díjcsomagban meghirdetett 5000 perc meg csak a szerződéskötésig 5000, utána már csak 200, ha 30ast hívsz, ne lepődj meg.
Ha volt már, bocs, de hátha valaki itt és most tudja meg, mennyit beszélhet az alapdíjért...
Mondjuk ilyen névvel nem lehet semmin meglepődni, tudtuk, h lesz itt még hoppá.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.10.18. 19:00:26

Már soha nem lesz csimotázós, diszkréten szoptatós, három-hat rokkantparkolót elfoglaló faszállítós poszt?

CID 2011.10.18. 19:09:11

neet, nem akarlak elkeseríteni de aki a módosítás elött kötötte annak még mindig 5000 az 50000;-) De tényleg mi a fing az az epg ?

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.10.18. 19:23:00

@CID:
A különbözetet majd utald át az erdei közösségi számlánkra pls!

Amúgy megfejtettem, mijaza epg:
mediapedia.hu/epg

buksikutya 2011.10.18. 20:37:51

Jackyll: en az MT kodot kivennem a csatolt keprol...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.10.18. 20:43:09

@hüjehalyó: @Rosszindulatú Vászka:
ja...
lehet Tamas kedveli a feketeket azert tette ki es akkor mosr mondaasuk le valahogy net-jet
de ezzel mennyi penzt lehet kicsalni belole?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.10.18. 20:45:12

@buksikutya: akkor Te is monnd el a verZiodat, mit lehet vele kezdeni

buksikutya 2011.10.18. 20:50:36

hagyma: tulkeppen barmit. felhivom a zugyfelszolgalatot, mondom az MT-t, majd a klasszikus jelszavakat, 10 probalkozasbol meglesz.

buksikutya 2011.10.18. 21:10:11

Kitalator: nekem nyilvan nem, de talan egyeseknek igen. csak az altalanossag kedveert mondtam E/1-ben.

Rosszindulatú Vászka 2011.10.18. 21:14:16

@buksikutya: nem jó, az a jelszó egy számsor, csak szólnák.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.10.18. 21:15:17

@buksikutya: es utana?
bar en nem hinnem hogy kideritened tizbol, es az ugyfeles sem var ki tizet:)
de ha megis sikerul akkor mi lesz
lemondod neki a NET-et?
masnap tiosztazza...
amugy szerintem ha kukazol ezer ilyen levelet talalsz swzerintem

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.10.18. 21:18:24

@Rosszindulatú Vászka: raadasul ha 5 szam...
ahhoz eleg sokat kell telefonalnia, mig betrafal
@buksikutya: amugy ha akarod megadok pr szemelyes adatom es talald ki a jelszavamat 10-bol
ha megy fizetek 10000 dollart, ha nem TE 100000-et
all az alku?

CID 2011.10.18. 21:21:59

@Sün‼: Rendben, hívhatod 45000 perc erejéig ingyen a 1412-őt :) esetleg a 1430-at.

Egyébként eszem nincs hozzá, hogy hozta össze azt a 4500 vagy 3600 ft-os havidíjat.

CID 2011.10.18. 21:27:45

Ja a prosztolónak. Droidozza a jó édes kurva anyját.

Secnir 2011.10.18. 21:55:53

@Sün‼: epg:
port.hu/tv/tvmusor
nálunk.

buksikutya 2011.10.18. 21:56:51

Rosszindulatu vaszka: igen, tudom, egy 5 szamjegybol allo, nekem is van.

buksikutya 2011.10.18. 21:59:26

Hagyma: nem akarom, koszi. mint mondtam, en nem izgulok a temara, csupan jeleztem a szerkesztonek, hogy en nem tettem volna bele szemelyes adatot (ti. az MT kod elegge az). reszemrol ennyi. eod.

CID 2011.10.18. 22:03:36

@hagyma: oké, de tízezer mit ? :)

Rosszindulatú Vászka 2011.10.18. 22:04:28

@buksikutya: monnyukj, ha megvan TAmás szülcsinapja vagy irányítószáma, az szűkíti a leheccséges számokat. Szted örülne egy tebletgépes netnek meg iptv csomagnak?

buksikutya 2011.10.18. 22:09:11

Rosszindulato vaszka: latom, vagod! :)))

XCat 2011.10.18. 22:12:28

@Rosszindulatú Vászka: Én örülnék neki. Hol osztanak olyat?

Rosszindulatú Vászka 2011.10.18. 22:17:17

@CatMother: a 1412-t kell kell tárcsázni, ott kiválasztod az inglisoperétört (az sumák, mer tud magyarul, de hamarébb kapcsojjják) és ott elmondod, hogy akarsz és kész is.

XCat 2011.10.18. 22:24:32

Miért van itt ilyen kevés komment?

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.10.18. 22:39:48

@Secnir:
Kösz, má' megfejtettem!
Bonyolult állat, de nincs lehetetlen!

CID 2011.10.18. 22:52:49

@CatMother:
Lehet mert a kommentelők az egész estét betöltő seggeket bámulják ?

XCat 2011.10.18. 22:54:32

@CID: Seggeket? Most ezt értenem kéne? Ez is aktuálpolitika?

Rosszindulatú Vászka 2011.10.18. 22:56:26

@CatMother: válság van. Ide is begyűrűzött. Biztos nemsoká jön a kommentadó is.

XCat 2011.10.18. 23:08:06

@Rosszindulatú Vászka: Aztán ha megcsinálják, téged itt meg fognak lincselni, mint értelmei szerzőt.
Amúgy sztem nem lesz. Itten szabadon ugat mindenki, úgyhogy csak ki kell szűrni a felhangosokat, és elvinni őket. Először jönnek a nagyok, aztán a kisebbek, mi meg a legvégén. Lehet az mtv-n lesz naponta ilyen kibeszélősó, hogy "Mai koncepciós peresünk Mariska néni, aki azt mondta, hogy ő bizony nem termeszt banánt a fődjin, pedig vezérünk elrendelte."

Oszt majd mehetünk mi is celebnek.

XCat 2011.10.18. 23:47:53

@estrella negra: Ha elkezdesz táncolni, lehet hogy valaki megkönyörül rajtad, és csatlakozik. Vagy alád kapcsol valami zenét.

Megdobbent 2011.10.19. 00:44:39

Jonapot, itt van a buli?

XCat 2011.10.19. 01:02:39

@Megdobbent: Megdöglött sajnos. Halotti tor lesz, ha hall róla valaki.

Megdobbent 2011.10.19. 01:40:37

@CatMother: Afranc. Pezsgot azert nyitunk? :(

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.10.19. 04:21:43

@Rosszindulatú Vászka: szerinted meg mindig van ember aki a sajat meg a csaja szulcsinapjat adja meg mondjuk PIN kodnak???
a haverom itt maerikaban azt csinalta vagy 12 eve az elso bankkartyajanal
mondtam neki, tudom a PIN-ed, es bemondtam az o 2 utolso es a Helga ket utolso szuletesi evet
lattad volna azt a voros fejet
de O tenyleg egyszeru csavo volt:)

Rosszindulatú Vászka 2011.10.19. 07:17:44

@hagyma: az emberek nagyobb részének a jelszavai a beceneve, gyereke, felesége, szeretője, háziállata beceneve a jelszava, illetve ha számot is bele kell kombinálni akkor megfejelik a születésnappal. A kockásinges gyógyegerek meg s kutyájukat hívják úgy hogy kZU54_zet4673.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.10.19. 08:12:17

@CatMother: Különben is- majd alád kapcsolok én valamit, hogy a lábad se éri a földet. ("Olyan, mint a libagége, köldöködig ér a vége.")
Asszem, jól kialudtam magam.
És ne fáradj azzal, hogy egy hatalmas tahó vagyok, aki nem tiszteli a nőket.
Mosolyogj- ez csak egy blog.

Rosszindulatú Vászka 2011.10.19. 08:34:23

@estrella negra: hidd el, nekem is fáj, de ezért a véredet kell oncsam :)

Hamár halotti tor, mi legyen a menü?
Velős pirítós, vagy majonézes csalamádé? Lesz-e hozzá kaliforniai boros fröccs?

szappanfőző 2011.10.19. 09:14:37

Engem az upici + szívatott most de rendesen!
Fővárosban havi szolgáltatásom 13 000/hó
TV, telefon , internet. Májustól napjainkig távoli vidéken, idős ember gondozását tettem, de hiába kértem a szolgáltatás szünetelését csak a "kedvezmények" kifizetését kérték megtéríteni ami több tízezer lett volna. Persze sokalltam!
Kértem 6 havi szünetet majd utána folytattam volna a hűségidőt, újra használom mikor hazatérek végleg! Nem adták meg.
Ők bent látták, hogy nem használom a szolgáltatást de hajthatatlanok maradtak.
A csekkek a fővárosi címemre jöttek amiket nem minden esetben tudtam időben törleszteni a felutazás költségei miatt.
Korlátoztak, kikapcsoltak. Mikor bementem egyenlíteni személyesen az elmaradtakat nem mondták, hogy a visszakapcsolások 3000/ db. még 9000 ft.-ot rám vertek!
Ma viszem vissza az összes vackukat, 30 000 csekket kell végleg befizetnem még!
Kiszámoltam: 135 000-et fizettem hét hónap alatt azért mert nem használtam semmit!!
Mocsok egy társaság!
Úgy menjen mindenki a lakásától fél évre el önhibáján kívül, hogy mire haza ér lehet a végrehajtó áll az ajtó előtt!
De így jártam minden szolgáltatóval szinte. Borzalmas világot teremtettek a kiváltságosok nekünk kis embereknek!
NAV is benne volt. Másfél hónap csúszásért a gázosok jöttek már lefűrészelni! TIGÁZ.
(bocs a gondolati kapkodásért de nagyon feldúl vagyok)

Prof. azsiráf.PhD. 2011.10.19. 09:17:45

aki az én jelszavamat kitalálja, azt meghívom egy 1800 HUF-os borra. :)

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.10.19. 09:18:27

@Rosszindulatú Vászka: Hát, ezt el is vártam tőled.

Rosszindulatú Vászka 2011.10.19. 09:29:24

@estrella negra: nagy teher ez nekem. A tömeggyilkosok magánya keveredve a sztárdepivel...

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.10.19. 09:31:19

@Rosszindulatú Vászka: Műemléki környezetben kéne torozni. Ilyen kis faszenes kályhán lehetne mindenféle finomságot csinálni, amit a megfelelő méretű hűtőben találunk. Aztán feltálaljuk az üvegaszralra.
Csak nemt'om, hol van ilyen.
Mondjuk, vagy neked, vagy nekem már mindegy lesz.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.10.19. 09:43:07

@szappanfőző: Annak örülj inkább, hogy (eddig) az ingatlanmaffia jogászai nem szereztek róla tudomást, és nem adták el a tudtodon kívül egy népes norvég családnak, akiket aztán még bírósági ítélettel sem lehet kirakni, mert az LMP-sek odahívják a teljes képi médiát meg a Greenpace majommentő alakulatát...

Rosszindulatú Vászka 2011.10.19. 09:43:46

@estrella negra: ha messze lesz az attak, akkor kéne valami megbízható kevéskilómétéres autó. Monnyuk Skoda, mer a MÁV-ot itten fojton cikizik. Van valami ötleted, hol kaphatnánk ijesmit?

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2011.10.19. 10:26:35

@akiazsiráfotszereti: Én biztos nem:)
Próbálkozom megszeretni, meg amúgy is milyen menő, ha valaki ismeri a borokat, de nem megy.
Félembernek is érzem magamat tőle.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.10.19. 10:27:57

@Rosszindulatú Vászka: Kobeláékat ajá'lnám. Szolid, megbíz6ó családi cég, apáról fiúra száll a mesterség szeretete.
@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Én kérek elnézést.

Prof. azsiráf.PhD. 2011.10.19. 10:35:54

@batgirl: na nem baj, így külön jó, hogy nem találtad ki a jelszavamat :) amúgy ezektől a borbuzeránsoktól a falra tudok mászni, ez valahol a sznobéria teteje, amikor ilyen nyápic arcok, akik szőlőt ugyan még sosem láttak életükben, hirtelen borszakértőnek képzelik magukat :D

napalm 2011.10.19. 11:12:11

@neet: most nézem a t-home oldalán, hogy ezek mekkora gecók!

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2011.10.19. 12:29:26

@akiazsiráfotszereti: Tavaly voltam egy konferencián. Vacsora előtt már eszméletlen éhesek voltunk, megkerestük a vacsora helyszínt, épp sajttálakat, diót, és alma szeleteket tettek ki az asztalokra. Nagyon megörültünk, és neki álltunk lakmározni az "előételből" Kicsit furcsa volt, ahogy a pincérek ránk néztek, (hárman voltunk) de legalább csillapítottuk az éhségünket. 10 perc múlva kiderült, hogy egy helyi borász, borkóstolót szervezett nekünk, és arra kellettek a sajttálak. Nagy égés volt:) Végül is jókat röhögtünk magunkon:)

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.10.19. 13:01:03

@batgirl: Aldi nem volt a közelben?
(Mondjuk, a sajt/dió/alma kombó gyanús lehetett volna.)

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2011.10.19. 13:18:00

@estrella negra: Mért lett volna gyanús? Utálom a bornak még a szagát is. Nem járok borkóstolókra, amikor olyan program van, én eltűnök. Nem olvasok boros irodalmat, valahogy nem érdekel ez a téma. Ettől bunkó vagyok?:(

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.10.19. 13:24:59

@batgirl: Ezt írtam? Most mondd meg, ezt írtam?

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2011.10.19. 13:36:04

@estrella negra: Hihihihi..ez most nagyon aranyos volt:) Nem ezt írtad.:)

FDToth 2011.10.21. 17:19:10

@selahoratt: tééényleeeeeg? A t-home oldalára gondolsz? ott állíthatnám, de azt írja, hogy a címen nincs előfizetés, pedig van...

Sferrari 2011.10.21. 20:29:22

Azért örülök hogy a poszt után mindenki az én MT kódom miatt aggódik :D (bevallom el is felejtettem hogy ki kellene takarni)a netet nyugodtan lemondhatjátok mert az inviteles :D Egyébként köszönöm a tanácsot T-home-al nem tervezek többet hűség szerződést kötni, mert lehet hogy az ügyintéző már nem fog tévedni. Az epg pedig ez: lh3.ggpht.com/_NSMmVfe-T8Q/S8Qqgkd4nqI/AAAAAAAAAxM/5rD4dPTLjS8/Sagem%20010.JPG

Sferrari 2011.10.21. 20:38:21

@CID: Te minek nevezed azt akit megkeresel két hibával abból az egyiket megoldja és lezártnak tekinti az ügyet? :D Esetleg Te voltál a hibázó ügyintéző hogy ennyire vérig sértve érzed magad hogy anyázol? :D

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.10.22. 16:52:45

@selahoratt: >>a "profi" megjelenés érdekében saját domainnel vagy e-mail címmel rendelkezel.<<

Kinemszarjale a "profi" megjelenést. Egyébként egy szaros párezer forint per év doméntől és e-mail címtől nem lesz még profi. Azért kell saját doménhez e-mail cím, hogy ne legyen egy szolgáltatóhoz se kötve. Mert aztán megy a sivítozás, ha nem megy az ingyenes e-mail. Azt kapja amiért fizetett.

CID 2011.10.22. 19:00:52

@Sferrari: Ilyen kis piti dolgokban nem hibázok, ( ha igen elnézést kérek, oszt annyi, ) . De droidozza a kurva anyját aki ilyen paraszt :)

CID 2011.10.22. 19:03:47

@FDToth: Na, ez is faszság, csak a felhasználónevet kell beírni a további részt a rendszer autómatice adja, már a normál ügyfeleknél, persze lehet te nagyon überfasza ügyfél lehetsz :)

Sferrari 2011.10.22. 19:05:45

@CID: Akkor még egyszer téged droidoztalak le? Azt aki nem képes normálisan végezni azért amiért fizetik! De mondjuk már látom miért van ilyen helyzet T-nél ha ilyen kultúr emberek dolgoznak ott mint te

CID 2011.10.22. 20:47:00

@Sferrari: Figyu, ez nem hiszem, hogy kultúra kérdése. Ha te, szinte ismeretlenül le droidozhatsz valakit, én úgy gondolom én is elküldhetlek édesanyádba. Nem értem, hol a gond ?
Tudom szar duma, de csak az nem hibázik, aki nem dolgozik.
Aki meg ferrarizik az meg még buzi is :)

Sferrari 2011.10.22. 20:49:09

@CID: Na szerintem itt hagyjuk is abba a társalgást nem alacsonyodom le a szintedre :D ez pár mondat téged minősít :D

CID 2011.10.22. 20:50:53

@Sferrari: Ja, még egy tanács. Menj be egy üzletbe, légy normális, ne tekintsd droidnak a pult túloldalán lévőt, s megkapod ami neked, neki, és a T-nek is a legjobb. Ha nem így teszel, megkapod ami neki és a T-nek a legjobb :)

CID 2011.10.22. 20:52:06

@Sferrari: Na szerintem itt hagyjuk is abba a társalgást nem alacsonyodom le a szintedre :D ez pár mondat téged minősít :D

Menten depis leszek :)
süti beállítások módosítása