Ez a számláló a poszt nézettségét mutatja. Mindenképp olvasd el ezt a posztot a részletekért.
Véletlenszerűen irányítja át a hívást a T-Mobile?
2011.10.25. 10:32 | juszka

Vajon mi abban az üzlet a Telekomnak, hogy egy céges, flottás számot átirányítson véletlenszerűen egy másik, szintén céges telefonra (azonkívül, hogy elég bosszantó, ha az ember nem azt éri el, akit akar)? Gergővel ez történt, és miután panaszát a T-s ügyintézők eltussolni próbálják, összeesküvésre gyanakszik.

A történet ott kezdődik, hogy cégünk az egész flottáját átvitte a T-mobilhoz.
1 hónapos bénázás után végre augusztus 25-én megkaptam az új T-mobilos SIM kártyát. Pár napig látszólag minden jól működött, amikoris 28-án este a párom a flotta egy másik telefonjáról próbált hívni és megdöbbenésére MÁS VETTE FEL.
Újratárcsáz, megint máshova cseng ki és ismét egy idegen személy veszi fel, pedig a telefonom sim kártyával együtt gyanútlanul ott lapult a zsebemben.

Közben hazaértem, és olyan hihetetlennek tűnt, hogy saját szememmel akartam látni. Egyik telefon az egyik kezemben, másik a másikban. Újra tárcsázom a saját számom. Eredmény: foglalt. Mégegyszer: még mindig foglalt, pedig ott a másik kezemben és egyértelműen nem foglalt. Megnézem a telefon beállításokat: 20 mp után minden hívás átirányítása egy idegen számra.

Azonnal hívtam a 1430-at ahol megerősítik hogy igen látják a hívásokat és az átirányítást is (ez később fontos lesz), fogalmuk sincs mi az oka. Megerősíti az átirányítást is, azaz, hogy minden hívás 20 másodperc után átirányítódik egy bizonyos számra, ami (mint utóbb kiderült) egy ismeretlen cég száma.
Nem tudják hogy mi az oka, az ügyintéző azt mondja, biztos én állítottam be véletlenül.

Ezt eleve kizártuk, hiszen egy érintőképernyős okostelefonról van szó, ami akármennyire is okos, de csak kb 2 perces menürendszerben való kattingatás árán lehet átirányítást beállítani. 2 éve nem nyúltam az átírányításhoz.
Másik gyanú, hogy véletlenül beírtam az átirányítás kódsort az idegen számmal, de 1) 2 éve egyszer sem kezdeményeztem véletlenül hívást, elég valószínűtlen lenne, hogy véletlen beütöttem a **61*-ot és véletlen egy 30-as számot gépeltem be utána, 2) nem találtam ilyen parancsot a tárcsázott hívások listájában.

Az átirányítást kézzel töröltem gyorsan. Az ügyintéző nem tudott választ adni, annyit javasolt, hogy indítsam újra a készüléket. Mivel ez nem nyugtatott meg, ráadásul fontos céges hívásokról beszélünk, ezért kértem, hogy továbbítsa az illetékes csoportnak a problémámat.

Egy darabig vártam, hogy hátha jön valami válasz, aztán inkább bementem a Budafoki úti T-mobil ügyfélszolgálatra, hogy hivatalosan is panaszt tegyek.
Megtettem és vártam. Eltelt 30 nap, de válasz nem érkezett (eleve súlyos hiba a panaszkezelésben) ezért bementem ismét. Az ügyintéző közölte, hogy "ja lehet hogy elfelejtettek hívni", kivizsgálták az ügyemet és nem találtak problémát.
Mondtam, hogy ezt nem tudom elfogadni, hiszen egy idegen ember vette fel a számomat és egyértelműen valami súlyos technikai hiba vagy SIM-kártya beállítási hiba történhetett.

Az ügyintéző visszakeresi az adott dátumot és azt mondja - és itt jön a másik érdekes dolog - hogy nem is lát ilyen hívást, sem átirányítást. Ott álltunk mindketten és azt állítja, hogy nem is hívott, nem is volt átirányítva...
Mivaaaan? Aznap, az eset után a telefonos kollégája megerősítette, hogy ott van a hívás és hogy látja az átirányítást...

Egyelőre várom a választ, de lassan megint eltelik 30 nap és gondolom majd megint "elfelejtenek" felhívni vagy írásban válaszolni. Úgy tűnik időigényes az ügy eltussolása.
 

Homárfaktor:(3/5)
Ön dönt:(5/5)
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben.

ⓏⓈⓘⓝⓓⓔⓧ 2011.10.25. 10:34:45

ja és soha semmit ami T, meraz FOS

Zirowe 2011.10.25. 10:39:59

Az átírányítás kódsora nem jelenik meg a híváslistában, illetve nem olyan nehéz belépni a menübe és magától beírni.

Én simán el tudom képzelni, hogy a posztoló volt ennyire balfasz, főleg, mert a telefonja kiírta az átirányítás tényét.

Nem vagyok benne biztos, de ha központból irányították volna át, akkor azt nem írja ki a telefon, meg ugye itt a 20mp-s dolgot is le tudta olvasni a készülékről.

Amúgy arról nem beszélt, hogy azt az idegen számot ismerte-e, beszélte-e vele valaha is.

Nem hiába, már rég okosabbak a tulajoknál a készülékek.

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2011.10.25. 10:43:16

simkártyát az aldiból.
amúgy a franciakártya jobb a simkártyánál :P
(pókerezni is könnyebb vele :P)

fghjk · http://sorry.google.com/sorry/?continue=x 2011.10.25. 10:47:49

nem értem mit akar a posztoló. ez most tényleg egy olyan fontosch dolog, h emiatt bemegy egy t-pontba, meg panaszkodik?

Figyel Castro 2011.10.25. 10:49:28

@donfuligjimmy: röhögni fogsz, de ez Svácban megy (mármint a simkártyát az aldiból)

metal · http://electric.blog.hu 2011.10.25. 10:53:06

Ugye az az idegen egy nő volt:) Ennél jobb kifogást is találhattál volna az asszonynak!

KecskeDotyi 2011.10.25. 10:55:27

És akkor most megjavult a telefonja, mert a homáron van a poszt?

Rosszindulatú Vászka · http://globalicum.wordpress.com 2011.10.25. 11:00:50

Engem is érdekelne a megoldás. Mer az egyik barátom UFÓ-hívő, tutik szeretne dumcsizni idegenekkel sima telón.

dr. _mmm_ 2011.10.25. 11:02:55

Igazán fontosch lehetsz a cég életében ha 2x is van időd bemenni egy T pontba, sorban állni, és elrebegni a problémádat.

Attól mert okostelefonod van attól még lehetsz olyan balfasz, hogy átirányítod a hívásaidat.

Mi fontos cég voltunk.. de ha bajunk volt felhívtam a kapcsolat tartómat és Ő elintézett mindent.. nekem nem kellett ügyfélszolgáltattal kommunikálnom..

szóval egy béna kezdő vagy..

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2011.10.25. 11:07:39

@Figyel Castro: de az ám.

www.aldi-mobile.ch/

Már náluk vagyok előfizető. Mondjuk folyton roamingolok, de ez nem baj, mert a Sün címére küldetem a számlákat.

Rosszindulatú Vászka · http://globalicum.wordpress.com 2011.10.25. 11:08:33

Namost, ha egy napig, pár hívás ment félre és a probléma nem jelentkezik azóta, akkor mi a baj? Mit akar sikeres Gergő elérni a hiriggel? T-s bocsikát?

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.10.25. 11:09:25

Törölted az átirányítást, kit érdekel immár, hogy került oda, mi a lófaszért kell ezen még hónapokig rugózni, b+??? Jó, hogy az Interpolt nem hívtad ki.
Egyáltalán egy telefonon beállított átirányítást egy originál SIM kártyával hogyan lehet megvalósítani?
Nooooormális???
Margit! Egy Xanaxot!

Dr. Kix 2011.10.25. 11:13:09

Megoldottam!!!

Van egy kollégája a a poszt-tolónak, aki ki akart vele babrálni, és átállította a telefonját, amíg a klotyón végezte a dolgát.

Prof. azsiráf.PhD. 2011.10.25. 11:15:30

@estrella negra: a számból vetted ki a szót!

még annyit tudnék hozzáfűzni, hogy szerintem a pocctoló szépen lassan leszokhatna a szerekről mán, elvégre felnőtt ember vagymiaszösz.

Lakásfelújító Feri · http://www.lakasfelujitas1.hu 2011.10.25. 11:35:37

Ennek a posztnak címlapon a helye...
Rég olvastam ilyen semmitmondó valamit. :))

parapali 2011.10.25. 11:39:38

TÉNYLEG van ALDI MOBIL!!!!!!!!!!!!!!!!:-):-):-)

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.10.25. 11:51:33

Ez valami vadásztársaság lehet, ahol a posztoló melózik.
Hacsak nem Juszka álmodta ezt az egészet.
Vagy valami albán népmesébe' olvasta.

Hubikaaa 2011.10.25. 12:22:14

A postolo mondjon le. Hogy látná az ügyintéző a hívásokat??? Ott azonnal, fél perc alatt?

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2011.10.25. 12:45:53

(Telefoncsörgés, kattanás.)

Nõ: Tessék, Ingatlan.

Tömör: Jó napot kívánok, Weiner elvtársat keresem.

Nõ: Weiner elvtárs ebédel, és szabadságon van, és a másik vonalon beszél.

Tömör: Tessék? Egyszerre?

Nõ: Ez szabadon választott. Amelyiket tetszik akarni. Lényeg, hogy nem tud telefonhoz jönni. Tessék késõbb megpróbálni.

Tömör: Nem próbálom! Egy fülkében állok és huszonharmadszorra próbálkozom. Megvárom.

Nõ: A városból tetszik beszélni?

Tömör: Abszolút. A Belvárosból.

Nõ: Tessék a vonalban maradni.

Tömör: Igen.

(Búgás, majd váratlanul újabb állomás kapcsolódik be.)

Undok: Jó napot kívánok, érdeklõdni szeretnék, hogy az NDK turmixgép, a leszedhetõ ajtajú, megérkezett-e már?

Tömör: Kitõl tetszik érdeklõdni?

Undok: Nem Vasedény?

Tömör: Nem. Én Weiner elvtársra várok. Be tetszett jönni a vonalba.

Undok: Bocsánat.

Központ: Itt Belváros. Központ. Vonalvizsgálat.

Szoprán: Géza? Te vagy az, Géza?

Alt: Halló, kicsi Bubó! A te hangodat hallottam?

Szoprán: Milyen Bubó? Géza? A fürdõkádból beszélek, hol vagy?

Tömör: Bocsánat, én Weiner elvtársra várok.

Bariton: Egérke! Hívjál még egyszer! Valaki van a vonalban!

Szoprán: Dehogy hívlak! Reggel óta nem tudlak megkapni!

Alt: Bubókám! Kicsim! Nem volt lecsó, mi legyen, vendégek jönnek.

Basszus: Miért, kit várunk?

Tömör: Én Weiner elvtársat…

Basszus: Te dögölj meg!

Alt: Bubókám, én dögöljek meg!

Undok: Jó napot kívánok, érdeklõdni szeretnék, hogy az NDK turmixgép, a levehetõ ajtós, megérkezett-e már?

Basszus: Tessék kiszállni!

Undok: Nem Vasedény?

Basszus: Nem, tegye le!

Undok: Jó. Bocsánat.

Szoprán: Géza? Hol vagy?

Bariton: Az EMKE-aluljáróban.

Basszus: Van már Esti Hírlap?

Bariton: Kuss!

Központ: Belváros, vonalvizsgálat. Jól hallják egymást?

Szoprán: Istenien, mind a hatan.

Alt: Bubókám, valaki beleugat az életünkbe. Központ, nem tudna valamit csinálni?

Központ: Nem. Én sem magukat akartam hívni. Próbáljanak meg egyszerre beszélni.

Inter: Halló, itt Interközpont. Ki kérte Ravalpindit?

Basszus: Nem kértem senkit.

Inter: Kolléganõ, mit kértél?

Központ Antineuralgicát.

Inter: Senki sem akar Ravalpindibe telefonálni?

Basszus: Albertfalvára, ha lehet.

Szoprán: Tegyenek már valamit, nyolcan vagyunk a fürdõkádban!

Bariton: Egérke! Hívjalak még egyszer?

Basszus: Tegye már le abban a rohad kádban, Egérke, vagy odaküldök egy macskát!

Mesemondó: Jó estét, gyerekek, ma este a torkos macskáról mesélek nektek!

Tömör: Bocsánat, nem lehetne a meseszolgálatot mellõzni? Én még mindig Weiner elvtársra várok...

Központ: Nem tudom kapcsolni. Automatikus. Tegnap egész nap az árhivatalban szólt a Meseszolgálat.

Szoprán: Géza! Ne politizálj!

Mesemondó: Egyszer a macska megleste a kisegeret a fürdõkádban...

Tömör: Pofozza már le valaki a mesemondót!

Központ: Sajnos, ha elbontom, az Interközpont szól megint.

Inter: Twenty o'clock fifteen minutes, twenty o'clock fifteen minutes three seconds, twenty o'clock... Ki kérte a New York-i pontos idõt?

Alt: Talán az Ipper Pál.

Undok: Jó napot kívánok, érdeklõdni szeretnék, hogy az NDK turmixgép…

Basszus: Melyik, a levehetõ ajtós?

Undok: Az, igen! Megérkezett már?

Basszus: Takarodj a francba a turmixszal együtt!

Undok: Nem Vasedény?

Öreg: Nem, Weiner lakás.

Tömör: Weiner elvtárs az Ingatlantól? Magára várok egy órája!

Öreg: Doktor Weiner vagyok és itthon ülök.

Bariton: Gyerekek, orvos van a vonalban. Nincs valaki rosszul?

Szoprán: Géza! Kilyukadt a fürdõkád!

Bariton: Mondtam, tessék! Hol?

Szoprán: A lefolyónál!

Központ: A Böhönyei Állami Gazdaság van a vonalban. Halló, Böhönye…

Böhönye: Halló, Marhajógyár? Mennyi marha kell?

Szoprán: Mit mondott?

Böhönye: Marha!

Szoprán: Ezt nekem mondta?

Böhönye: Van disznó is!

Bariton: Halló, Központ! Halló, Belváros! Már megint valaki közbeszól!

Központ: Bocsánat, crossbar vagyok! Egyszer én is tévedhetek!

Basszus: Elég a hülyülésbõl, mindenki mondja a magáét és fejezzük be!

Szoprán: Géza, ha nem jó a kocsi, elmegyünk az édesanyádékhoz!

Alt: Bubókám, akkor ma megsütjük a kolbászodat, amit tegnap hoztál.

Bariton: Isten ments, Egérke! Egész idõ alatt fortyogni fog az anyád!

Basszus: Majd leöntjük forró vízzel, legyen egy kis szaftja is!

Bemondó: Halló, Weiner…

Tömör: Na! Az orvos vagy az ingatlanos?

Bemondó: Weiner Tibor hegedûestjét közvetítjük a Zeneakadémiáról.

(Részlet hallatszik Beethoven Hegedûversenyébõl)

Szoprán: Mi ez? Koncert van?

Basszus: Á! Csak a megváltozott számok helyett a Kossuth adó megy.

Tömör: Én Weiner elvtársra várok.

Basszus: Mihez képest?

Tömör: A Vasedényhez képest.

Undok: Vasedény? Érdeklõdni szeretnék, hogy az NDK turmixgép...

Basszus: Rohadj meg már a levehetõ ajtóddal együtt! Gyere be, és vedd meg az egész üzletet! Jöttek norvég teflonok. Baromi randák! Takarodj ki a vonalból!

Undok: Ki ez az állat?

Új hang: Állatforgalmi, tessék!

Telefondoktor: Köhögés ellen Fagifort, Coderitet vagy Mixtura pectorist ajánlunk. Magas láz ellen priznicet vagy Amidasophent...

Bariton: Na tessék! Még egy Bubó!

Basszus: Hallja, ne telefonbetyárkodjanak, mert ráfáznak.

Telefondoktor: Fázás, ráfázás, hûlés ellen réteges ruházkodással védekezzünk.

Basszus: Halló, telefondoktor! Ajánljon valamilyen gyógyszert fogyókúrára.

Szoprán: Minek?

Basszus: Mert ha nem szûnik ez a hangzavar, valakit dagadtra verek!

Bariton: Ne fenyegetõzzön!

Basszus: Nem magáról van szó, hanem a központról! Bemegyek és szétverem a berendezést, hogy telefonhírmondó sem marad belõle…

Szoprán: Géza, te ne avatkozz bele!

Alt: Egérke, maga csak áztassa tovább!

Bariton: Ha sértegetik a nejem, elvágom a zsinórt!

Szoprán: Géza! Védjél meg!

Basszus: Védjen meg a Nõtanács!

Szoprán: Szégyelldd magad, te pernahajder!

Basszus: Látja, ezt már én is akartam mondani!

Vasedény: Vasedény vagyok, megjött az NDK turmix! Érdekel valakit?

Basszus: Anyádat!

Alt: Bubókám, ez õrület! Mit mondtál az anyámra?

Nõ: Halló, Weiner elvtárs értekezleten van, de kérdezteti, hogy milyen számon tudja önt visszahívni!

Tömör: Semmi az egész. Bármelyiken!

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2011.10.25. 13:22:46

@_mmm_:
@fghjk:
Nem értetek Ti semmit!

A prosztoló egy fontosch ember a cégnél: maga a párja kereste a másik flottás, céges telefonról.
Hm, lehet, hogy nem is fontos ember, hanem fontos zokni, vagy fülbevaló, esetleg vadgalamb?

ichtus 2011.10.25. 13:48:36

kedves posztoló, te vásároltál egy tökéletesen használt, vagy valaki által 3 napon belül visszavitt telefont a cégtől. Ez megmagyarázza az idegen számra történő átirányítás beállítását.

horex · http://horex.uw.hu/ 2011.10.25. 15:40:10

@ichtus:
Ja, mert kivett sim-mel , kikapcsolt készulékkel megtartja az átirányitási beállitást?
Értem!

távcsöves vécépunpa 2011.10.25. 19:17:39

Nem olvastam a posztban , hogy a T-mobájl kiszámlázta volna az átirányítástot. Úgyhogykusslegyen!

Victoryus 2011.10.25. 20:10:35

"Ja, mert kivett sim-mel , kikapcsolt készulékkel megtartja az átirányitási beállitást?
Értem!"
Igen, mivel a készülék! a( 2gigás) memóriájába menti a beállításokat, és nem a fél megabájtos simre.

(a számok eltérhetnek a valóságtól, csupán jelzésül adtam meg a különbséget, egy átlagos okosmobil memóriáját számolva)

dr. trafik nomac 2011.10.25. 21:21:40

Mindig ez van, en a telenornak panaszkodtam, hogy nem megy a net rendesen, attol eltekintve, hogy mikor hivtak eppen neteztem, ok nem lattak a kacsolatot fura modon sosem, de ha az ugyfelszolgalatot hivtam ok lattak, na vajon ?! Persze nem javitottak meg, nem is hasznalo mar ;( Aztan kesob bfelhivott valaki, hogy meg vagyok-e elegedve, de megis mivel, hiszen nem mukodik...

Lacaca 2011.10.25. 21:30:00

Irigylem a problémáidat!
Valamiért át volt irányítva, rájöttél, leszedted. Semmi nem történt, majd bemész balhézni. Ha tudnád, hogy ki is röhögtek. Azt hitték viccelsz, ezért nem hívtak. Mit akarsz elérni? Ajándék 4S jó lesz?

Egyébként jó nagy gyökérség, hogy rájöttél, hogy máshol csörög, és nem azonnal törölted, hanem még párszor felhívtad.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2011.10.25. 22:34:46

@estrella negra: "Vagy valami albán népmesébe' olvasta."
Ne szidd az albán népmeséket! :)

Én nemrég (2 hete) költöztem ide Tirana külvárosába, és éppen Vodafone mobilnetről írok:)A telefonom is Vodafone, igaz, nem T-Mobile (mármint az itteni albán). És tökéletesen működik, itt a hegyek között is, átirányítással nincsen semmi probléma, meg mással sem. Ahol csak 1, azaz EGY ház van itt ebben az országban a hegyek között (tanya), ott is garantálja a Vodafone a 3G-t itt. Ja az Osum kanyonban pl. nem, de ott nincsen ház.:)

CID 2011.10.25. 22:54:04

@Hubikaaa: Gondolom úgy, hogy elindítja a megfelelő programot :)

CID 2011.10.25. 23:00:06

@Victoryus:
El is térnek, egy átlagos SIM 64 KB-os, és tévedsz, a hívásátirányítás beállításait, nem a SIM, nem a telefon, hanem a központ tárolja. Tudod, a hívásátirányítás már az Ericsson 198-as korában is működött. Az meg nem volt 2 GB-os :)

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2011.10.25. 23:07:56

@estrella negra: Gyere egy jó ötlettel, itt lehet pénzt keresni!:) És ezt komolyan mondom.

Illetve nem egy jó ötlettel, hanem sokkal, mert az kiszelektálódik. Én amikor elkezdtem errefelé kapálózni (6 éve), volt kb. 30 jónak tűnő ötletem. Ebből maradt 4 életképes, és jött mellé kb. 10 másik, életképesnek tűnő. Ez egy ilyen világ, úgy hívják, hogy KAPITALIZMUS (nem a magyar kapitalizmus látszata - amit utálunk mindannyian -, hanem ez a világ tényleg jobban hasonlít a tényleges kapitalizmusra). És ez nekem jó:). Ezért jöttem ide feleségestől, kisgyerekestöl együtt. Vannak itt problémák (nem is kevés), de még mindig sokkal jobb itt, mint Magyarországon.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2011.10.25. 23:23:26

@Jani haverja: Ja, meg még itt a házban nem kellett bekapcsolni a fűtést:) Kb. 20-21 C fok van most itt bent a lakásban:)

Megdobbent · http://madar.jungleheart.com 2011.10.26. 00:07:58

Nade akkor ki a hunyo a sztoriban veglis? Es ki volt a foszer, akinel minden telefonszam 20 masodperc utan csong? Lehet, hogy egy titkos hangopstai dolgozo?

Aldis mobilnal amugy nincs jobb, csak egy masik aldis.

-Doki- 2011.10.26. 10:09:23

@fghjk: te mit szólnál ha véletlenül átirányítanák a hívásaid egy idegenre?

Eugenie Danglars 2011.11.01. 10:33:15

Kedves posztoló, azt látni, ha a készülékeden (szándékosan vagy véletlenül) be van állítva egy átirányítás. Sőt, azt is látni, hogy az átirányítás az adott számra létrejön. Abban a pillanatban, míg az átirányítás BE VAN ÁLLÍTVA. De te törölted. Utána azt x héttel az ügyintéző már nem látja a rendszerben, hogy neked a telefonodon milyen átirányítok voltak bekapcsolva, vagy mik nem.

@ichtus: szerintem is.

salapapa · http://salapapa.gportal.hu 2011.11.01. 13:24:53

egyik flottás ügyfelem épp erről panaszkodott.
2hónapos rendeltetésszerű használat után azt mondta, beszart a riasztó amit betettem, mert a telefonjával nem tudja be/kikapcsolni, viszont riasztáskor szerencsére őt hívja.
ők a pannontól tértek át a trére és kiderült, valami bibi volt a számmal amit kaptak (feltöltősek az autókban, előfizus a kezekben) és összegubancolódott valami.
resetelték az összes beállítást és azóta rendben.
érdekes dolog ez.

judit74bp 2012.04.08. 09:10:39

Te nagyon buta vagy ...