Tékozló Homár

Amíg külföldön voltam, Tigáz-előfizető lettem

2011.10.28. 12:15 | jackyll | 658 komment

GN egy egyéb szolgáltatóknál már jól bejáratott ügyfélszerző módszert tapasztalt a Tigáz üzletkötőinél. Egy idősebb rokona találkozott velük, akit statisztikai adatgyűjtés címen kérdeztek ki és írattattak alá vele tudta nélkül a szolgáltatóváltói szerződést augusztusban, amíg naiv ügyfél nyaralt:

A következő figyelmeztetést és történetet szeretném az olvasói figyelmébe ajánlani. Elsődleges célom az lenne, hogy lehetőleg minél kevesebb naiv ember essen ebbe a csapdába. Illetve kérem a tisztelt olvasókat, figyelmeztessék minél több, feltehetőleg időskorú, a hétköznapokat otthonukban tartózkodó és internetet nem használó ismerőseiket! A Tigáz Zrt „üzletkötői” járják az utcákat és statisztikagyűjtés címén kicsalják a gázszolgáltatói adatokat, illetve aláírásokat. Ha ez utóbbi hirtelen nem jönne össze, maguk írják a meghatalmazásra. Eddig a tény. Innentől jön a történet.

Olvasson tovább!

Nem szeret ásni a UPC

2011.10.28. 11:22 | jackyll | 55 komment

A korábbi 7 hetes bekötési rekordot írja épp újra a UPC Monoron, ahol Barobertus kolléganőjénél már több mint 2 hónapja ígérik a szerelőket. Ha egyszer mégis bekötnék a házat, újra meg kell rendelnie a szolgáltatást, különben a UPC magától nem fogja aktiválni a frissen bevezetett internetet, minthogy az előző rendelést már törölték!

Nem szoktam panaszkodni, de amit a UPC Monoron művel, az kihoz a sodromból. Kolléganőm augusztusban megrendelte a vezetékes UPC Internet vonalat, lassan november lesz, és eddig még nem kapta meg. A rendelését 2011. augusztus 17.-én az UPC emailben visszaigazolta. Azóta, több mint  2 hónapja, semmi. Illetve némi drótok meg dobozok kivül a falra felkerültek, de a lakásig nem jutottak el.

Olvasson tovább!

Marad a pina a Samsung smarttévékben

2011.10.27. 18:55 | jackyll | 239 komment

Tamásék nem készültek még fel a közösségi tévézésre, mert megbotránkoztak azon, hogy a leggyakrabban keresett kifejezések közül csak a Youtube tudta lenyomni a "szex-pina-3d szex" trióját. Még szebb, hogy mindez 3 kattintással elérhető, tehát a gyerekeknek sem nehéz hozzáférni, viszont kitörölni nem lehet, központilag jön. Pinát mindenkinek!

A Samsung "SMART" tévéken az alábbi képet lehet összehozni 3 gombnyomással (az első oszlop megjelenítéséhez csak 1 gombnyomás kell). A félreértések elkerülése végett: nem, ezek nem a mi tévénken végzett leggyakoribb keresések! Amiért homár szempontból is érdekes a dolog, az a Samsung ügyfélszolgálat válasza a levelemre, hogy ezeket el kellene tüntetni:

Olvasson tovább!

Cipőket hirdet, címlistát gyűjt a Kupon Világ

2011.10.27. 12:00 | jackyll | 162 komment

Kata egy egészen különleges emailgyűjtő-projektet leplezett le a Kupon Világ oldalán. Nagy erőkkel hirdetik Facebookon a magassarkú cipőiket, amiből még 1 pár sem volt soha az oldal kínálatában. De ahhoz, hogy ez kiderüljön, egy emailt kell megadni (vagy, aki hatékonyan internetezik, megnézheti a korábbi akciókat). Ja, és valami párnát lehetett cipők helyett venni. A Tescót és a Baumaxot kevesebbért szokták 10 millió forintokra megbüntetni, ha kamu árakat írnak a prospektusba, ez ugyanis fantomakció+adatgyűjtés:

Egy érdekességre szeretném felhívni a figyelmeteket. Pár nappal ezelőtt felkerült a Kuponvilágra egy párna, nevezetesen: "Felejtsd el az álmos reggeleket! Bondormo memória párna 7990 Ft helyett 3490 Ft-ért a Trygroupbuy.com jóvoltából". Ezzel egy időben folyik egy hatalmas kampánysorozat a Facebookon, mely szerint tűsarkú cipők 90%-os kedvezménnyel a Kuponvilágon. "Siess, hamar elkapkodják", stb. szöveggel. A képeket mellékeltem, szinte minden női Facebook adatlapon ezek jelennek meg folyamatosan. Frissítés után is. A gyanútlan felhasználók (száz)ezrei kattintanak rá, és erre az oldalra jutnak. Itt feliratkoztatják őket gyakorlatilag a saját spamjükre, utána enged csak továbblépni. Ezt követően átirányítódnak a kuponvilág oldalára, melyen tűsarkú cipőt nem lehet kapni, de még lapos sarkút sem. De még a "Korábbi ajánlatok" menüpontban sem szerepelnek a cipők.

Olvasson tovább!

Hagyják az influenzaoltást a gyógyszergyárakra!

2011.10.26. 22:36 | jackyll | 179 komment

Érdekes tanulmány röppent fel a minap, ami megerősítette a Homárt abban a hitében, hogy az influenza elleni vakcinákat a hajunkra kenhetjük:

Az influenza elleni oltás egészséges felnőttek esetében alig csökkenti a tüneteket, és nem mutatható ki, hogy fékezné a szövődményeket, vagy csökkentené a vírus terjedését. A rendelkezésre álló kutatás nem nyilatkozik a 65 évesnél idősebbek esetében sem arról, hogy hatásos lenne az influenza megelőzésében, sem arról, hogy csökkentené a kórházi kezelések gyakoriságát, a szövődmények előfordulását vagy az elhalálozások számát. Arra sincs meggyőző bizonyíték, hogy az egészségügyben dolgozók beoltása mérsékelné a páciensek, gondozottak megbetegedésének esélyét. A krónikus betegségekben szenvedőknél (szívelégtelenség, asztma, cisztás fibriózis, HIV, gyermekrák) sincs bizonyíték arra, hogy volna értelme a vakcinának. Egyedül a krónikus obstruktív légúti megbetegedés (COPD) esetében tapasztalták az oltást követően a tünetek jelentős csökkenését.

Aki még nem olvasta, pótolja most és adja tovább minél több ismerősének! Ideje bedönteni a kamuvakcinabizniszt. A madárinfluenza és a h1n1 óta legalább mindenkinek tiszta, hogy a gyógyszergyártók bármire képesek, hogy eladják a rajtuk rothadó készleteket.

Drága a Telenor ügyfélszolgálata

2011.10.26. 12:47 | jackyll | 106 komment

József Hipernet-előfizető, de telenoros telefonnal nem rendelkezik, így aztán se a forgalmi adatokat nem tudta megnézni, se az ingyenes ügyfélszolgálati számot nem tudta hívni, amiről kiderült, hogy egyéb mobil hálózatokból drágább hívni, mint egy mezei számot:

A Telenor Hipernet nevű cucca klasszikusan az a termék, aminek a fejlesztését egyelőre csak a marketing ügyosztály fejezte be, a többi, műszaki jellegű ügyosztály meg csak próbálja utolérni a marketingeseket, hogy az agyonreklámozott terméket egyáltalán működőképessé tegye. Így gondolom, sok sztorit küldtek már be nektek a hipernetes áldozatok. Nekem is voltak érdekes tapasztalataim, azonban a legabszurdabb a következő volt:

Olvasson tovább!

Tunézia a Kartago Tours-szal

2011.10.26. 11:49 | jackyll | 122 komment

RG bizonyára nem akarja az arab forradalmat is a Kartago Tours nyakába varrni, ezt leszámítva állítása szerint több kategóriával leminősíthetnék a 4 csillagos szállodát és az "ultra all inclusive" ellátást. Ezúttal nincs fotónk azoníthatatlan összetaposott bogarakról:

Hadd osszam meg Veletek, kedves aktív Homár Olvasók, mire számíthattok, amikor a Kartago Tours-szal Tunéziába szeretnétek utazni:

- ha „ultra all inclusive” ellátást rendeltek meg, és fizettek ki, az a fizetés után ledegradálódik „all inclusive” ellátásra – és erre apró betűs megjegyzésben hívják fel a figyelmet, az utazás előtt 4-5 nappal...

- a meghírdetett 4 csillagos szálloda – tapasztalatok alapján – sem európai sem Magyar szabványok szerint még csak meg sem közelít egy 2 csillagos szállodát, a higiénia és a személyzet hozzáállása szempontjából...

Olvasson tovább!

Elnézést kér a Kupon Világ

2011.10.25. 22:28 | jackyll | 87 komment

A múltkori felárazásos leárazás felderítése után a Kupon Világ úgy döntött, hogy visszafizeti az olajdsütő árát azoknak, akik azt nem érzik eléggé kedvezményesnek:

A Kupon Világ Kft. tájékoztatja vásárlóit a kuponvilag.hu oldalon 2011. október 13-án megjelentetett ajánlattal kapcsolatosan: A Kupon Világ Kft. elismeri felelősségét, amiért nem tett előzetes még részletesebb vizsgálatot az Audio Szi-Ti Kft. olajsütő ajánlatával kapcsolatosan. Mivel partnereinkkel körültekintő szűrés után kötünk szerződést, a korábbi gyakorlatot követtük, s ezáltal elkerülte figyelmünket, hogy partnerünk termékének valós ára az ajánlat kikerülését megelőzően 9990 Ft volt. A korábbi árra vásárlóink hívták fel figyelmünket, az ajánlat alatt található fórumban, amelyet ezúton megköszönünk nekik.

Olvasson tovább!

A legcsavarosabb reálhozambukta

2011.10.25. 13:19 | jackyll | 54 komment

Beni fennakadt az átszervezett APEH fogaskerekein, miután kiderült, hogy 3 éve áttételesen nem a munkáltatója, hanem az OTP-ból a NAV-ba visszapattanó összegekkel fizették a nyugdíját. A labda több mint 2 hónapja a NAV-nál van, akik látják ugyan, hogy van jogviszonya, de sajnos nem érnek rá kivizsgálni a dolgot:

Egy szép kis többszálú nyugdíjpénztáras sztorit szeretnék megosztani veletek: 2008 óta dolgozom jelenlegi munkáltatómnál mint kölcsönzött munkaerő. Mivel visszaléptem az állami nyugdíjrendszerbe, kaptam a nyugdíjpénztáramtól (ING) egy egyenlegértesítőt, melyen megdöbbenve tapasztaltam, hogy a jelenlegi munkáltatómtól 3 év alatt semmilyen befizetés nem érkezett. Tehát a lehetséges reálhozamomtól is elestem. Nagyot hibáztam én is, hogy ezt korábban nem vettem észre, de már mindegy. Ekkor elkezdődött a kálvária.

Olvasson tovább!

Retardáltakat alkalmaz a Whirlpool

2011.10.25. 11:51 | jackyll | 167 komment

Az esélyegyenlőség és a költséghatékonyság jegyében a Whirlpool csökkent értelmi képességű munkatársakat alkalmaz az ügyfélszolgálaton, hiszen az úgysem olyan fontos. Ha például kérdeznek tőlük valamit 3x, egyszer sem sikerül feldolgozni a két mondatos információinputot. A lényeg, hogy az ügyfél érezze a törődést, mindig gyorsan kapjon valami választ a panaszára:

Szia Homár, sajnos ez csak egy átlagos levelezés egy átlagos ügyfélszolgálatossal. (ugyfelszolgalat_whirlpool@esense.hu) Először el sem olvassa rendesen a levelemet, majd arra hivatkozik, hogy sok szerviz van Fejér megyében, adjam meg (a már megadott) település nevét, ahol a hűtő található, s végül mégis egy budapesti szerviz elérhetőségét adja meg. WTF?
Üdv, K

Olvasson tovább!