Tékozló Homár

Nehéz a T-Home-tól szabadulni

2011.11.23. 13:06 | jackyll | 46 komment

Dóra rekordmennyiséget telefonált a T-Home ügyintézőivel, miután úgy tűnt, hogy már megszabadult még hűségidős előfizetésétől. Az átírás azonban nem ment zökkenőmentesen, s ez idő alatt még egy havi számla is becsúszott:

2010. októberében 1 év hűségidővel IP TV előfizetői csomagot kötöttünk kábeltelefon, és internet eléréssel együtt 5680 Ft-ért. Hónapokig semmi gond nem volt, mi használtuk a szolgáltatást, ők küldték a számlát. 2011. júliusában kiköltöztem a lakásból, ezért az előfizetést (mivel még hűségidős volt) átvette egy ismerősöm. Az én számlázási nevem és címem: K. Dóra, 6724 Szeged, T. u. 3. az új előfizetőé V. Sándorné 6729 Szeged, Z. u. 6. Készülék, illetve előfizetői szerződés áthelyezést kértünk meg telefonon 2011.07.21.-én telefonon az új előfizetővel karöltve. Körülbelül egy óra egyeztetést követően az ügyfélszolgálatos hölgy készségesen tájékoztatott, hogy minden rendben, postán küldik a szerződést az új előfizetőnek, és akkor vehetjük ezt elintézettnek.

Az áthelyezést követően (07.21) körülbelül 2 héttel később érkezett egy számla V. Sándorné részére az én címemre (!!). Semmi gond, gondoltam magamban, felhívom az ügyfélszolgálatot, hogy írják át. Felhívom, a hölgy elnézést kérve kijavítja. Megint eltelik néhány hét, ugyanez megtörténik, V. Sándorné számlája az én címemre érkezik újra. Megint telefon, ügyintéző, elnézés kérés, javítás. Itt már kicsit kezdtem mérges lenni, nem gondoltam, hogy feladja a leckét 2 ügyfélhez 2 címet beírni, de mégis…. Közben V. Sándorné áthelyezéséről is a szerződést hozzám küldték… Mivel a postaládán nincs kiírva a neve (miért is lenne, hiszen sosem lakott itt??), a kukában találtam meg. Átvittem a hölgynek… Hangsúlyozom háromszor jött rossz számla, rossz címre, mindannyiszor betelefonáltam…És én  fáradtam át a város másik végére, hogy átvigyem a számlákat….


Gondolom, sikerült ezt harmadik nekifutásra átírniuk, mert azóta csak egyszer (!!!) kaptam rossz számlát… Most a változatosság kedvéért (2011.07.21-én elindítottuk az átvállalást), kaptam én egy számlát  2011. október végén K. Dóra 6724  Szeged Francia u.  (?????)  kábeltelefon használatának kiszámlázásaként…. Erre már teljesen felforrt az agyam… Életemben nem laktam a Francia utcában, az előfizetést pedig már augusztus 24-re áthelyezték… Hogy telefonálhatnék én?  A kábeltelefon számla mellé (miért is ne) érkezett egy számla 10860 Ft-ról (!) közel 4 hónappal azután, hogy nincs előfizetés a nevemen.

Gondoltam újra (kb ötödszörre) betelefonálok, és megkérdezem, hogy mi ez az összeg? 45 perc zenehallgatás után vonalba kerülök. Az ügyintézőnek felvázolom a problémáimat (rossz cím, kábeltelefon számla, és hogy mit takar a közel 11000 Ft). Hebeg-habog, nem tudja megmagyarázni, én nem tudom megérteni… Abban maradtunk, hogy rögzítik a panaszomat, 30 napon belül írásban reagálnak. Meg is érkezett a levelük. Ő szerintük jogos a követelésük…. A válaszlevelükben gyakorlatilag kétszer ugyanazt írták le, 2 különböző dátummal..

Megint telefon, hogy egyeztessünk… A hívás követő 57. percben ügyintézőhöz kerülök (egy mellékes megjegyzés: hogy engedhetik meg maguknak, hogy ennyit várjanak az ügyfelek? Nem egyszer, hanem minden híváskor??). A fiatalembernek felvázolom a problémákat, kis türelmet kér (már elfogyott)… Pár perc olvasás után (gondolom megnézte az előzményeket) közli velem, hogy minimum 30 perc lenne, mire megértené (?!), hogy mi folyik itt, és mi a panaszom, és kéri, hogy telefonáljak vissza holnap, hogy egy olyan ügyintézővel beszéljek, aki kompetens ebben a kérdésben.

Természetesen visszatelefonáltam (hiszen erre kértek…). Amikor vonalba kerültem, és felvázoltam a problémám, az első kolléga azonnal átkapcsolt, mondván, hogy ő nem kompetens a kérdésben. A második is hasonlóan járt el (ennél a pontnál már úgy éreztem, hogy teljesen hülyét csinálnak belőle, és senkinek nem érdeke segíteni az ügyfeleknek). A harmadik ügyfélszolgálatos kollégával végre (hetedik ügyintéző!!) érdemi beszélgetést tudtam folytatni. Érthető módon, és hangon közölte, hogy az egy hónapnyi plusz számla az abból fakad, hogy a Magyar Telekom Nyrt-nek 30 napja van az áthelyezés elvégzésére. Nekem a visszapostázott válaszlevélből kiderült, hogy ők az áthelyezést a 29. (!!!) napon végezték el, „rámverve” egy havi plusz költséget úgy, hogy sem a Tv, sem az internet, sem a kábeltelefon szolgáltatást nem vettem igénybe.

Közöltem vele, hogy nem fogadom el, hogy ki kell fizetnem egy olyan szolgáltatást, amit nem vettem igénybe, úgyhogy rögzítette a panaszomat, emellé kértem, hogy a beszélgetésről hangfelvételt kérek.

Most itt tartunk, kaptam egy sms-t másnap reggel, hogy kivizsgálják a panaszomat…. Elfogadhatatlannak tartom ezt a fajta viselkedést az ügyfeleik felé.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Kix 2011.11.23. 13:11:02

A klasszikus baccpapucs, féltégla, fülkeforradalom és poschpunepa esete...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.11.23. 13:14:31

" hogy engedhetik meg maguknak, hogy ennyit várjanak az ügyfelek?"
Simán, hol nem szarják le az ügyfeleket... Egyébként ha van bármi cetlid az áthelyezés megtörténtéről, akkor szard az egészet lefele, majd ha kell menni bíróságra, akkor bemutatod, és kész neémi kártérítést...

" kértem, hogy a beszélgetésről hangfelvételt kérek."
Mindenképp rögzítik, de ha jót akarsz, te is...

varvizib 2011.11.23. 13:23:10

Amíg az ügyfelek nem veszik a fáradságot, hogy utánanézzenek a szolgáltatónak és elolvassák a vele kapcsolatos fórumokat, véleményeket, mielőtt leszerződnek, addig a szolgáltatók se veszik a fáradságot, hogy emberként bánjanak az ügyfelekkel.

Elvégre mindig akad jó pár új balek, akit le lehet húzni! Ebből élnek!!!

T-home-os cikk mennyi is volt csak a Homáron? Külön kategóriát is nyitottak neki, minden bizonnyal nem véletlenül!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.11.23. 13:24:53

@varvizib: Khm, akadnak környékek, ahol csak T-től lehet pl. net. :( Ezzel könnyen visszaélnek.

Dr. Kix 2011.11.23. 13:25:36

@varvizib: Az a baj, hogy nem mindenkinek adatik meg a választás lehetősége. Aztán választhatsz, hogy vagy T vagy nincs net.

XCat 2011.11.23. 13:55:50

@varvizib: Mindennek nyitnak külön kategóriát, ami egyszer előfordul, ha észrevetted. :)

A t kezd felzárkózni a upc-hez, utoljára azoktól volt ilyen nehéz szabadulni.

XCat 2011.11.23. 13:57:36

Mondjuk itt legalább nem fenyeget meg az ügyintéző.

Cica30 2011.11.23. 14:02:39

Annak idején mi is pont így jártunk, annyi különbséggel, hogy mi nem kaptuk meg a csekket, mert nem voltunk kapcsolatban az előzőlakással ahonnan elköltöztünk. Az új helyre pedig nem tudták be kötni így 10 hónap után jött egy felszólítás a behajtó cégtől, hogy fizessünk. A cím az előző helyé volt a név viszont a páromé, az a jó az egészben, hogy ott soha nem is laktunk, mert egy ismerőstől szerettük volna átvenni a szolgáltatást. Megreklamáltam és elengedték az összeget. Igaz ez kb.7 hónapot vett igénybe.

Együtt érzek veled!
Kitartást és sok sikert!

Dr Gregory House 2011.11.23. 14:11:38

Nehéz a boldogságtól búcsút venni!

2011.11.23. 14:11:51

Classic. En hasonlokepp jartam egy szolgaltatas megrendelessel+osszevonassal.
Nalam a megoldas. 2 oldalas panasz irasban. Benne nemi felemlegetese a fogyvednek, es az esetleges pernek, amennyiben nem valtoztatnak az allasponton. Kiemelve hogy amit tesznek az a fogyaszto megtevesztese. Datumokkal, illetve kerve az osszes beszelgetes visszahallgatasat, nekem elengedtek 2 havi bert, illetve nagyon szepen bocsanatot kertek.

Lengyel 2011.11.23. 14:14:08

Fiam kérésére a lakásriasztóban lévő kártyára feltöltöttem 3500 Ft-ot.
Személyesen mentem be az Ügyfélszolgálatra, és megérdeklődtem, hogy él-e a kártya, illetve hogy a fiam nevén van-e, mert a fiam külföldön tartózkodván nem tudta, hogy lejárt-e az 1 éves kártya, illetve mennyi a türelmi idő.
Az ügyfélszolgálat azt közölte, hogy a kártya élő, és aláírattatta velem, hogy tényleg az adott számra akarom utalni a pénzt, bár nem tudhattam meg, hogy a fiam nevén van-e a kártya, hisz ez titkos adat. Mivel a kártya kódja a fiam nevére utaló volt, kifizettem a 3500 Ft-ot.
Később derült ki, hogy a T-mobil a kártyát érvénytelenítette, és másnak átengedte, s az nem a fiam nevén volt már, amikor a rá kifizetett 3500 Ft-ot átvette.
Később kértük az új kártyatulajdonos nevét, címét, hogy vissza kérhessük a tévesen a kártyára utalt pénzt. Ezt a T-mobil megtagadta.
A Rendőrség a kártya új tulajdonosa elleni nyomozást megtagadta, mivel a sikkasztás a 20 eFt-ot nem haladta meg.
A tolvaj nő többszöri hívásra sem utalta vissza a pénzt.
A t.com nem adta ki az adatokat.
A Rendőrség szerint a T-com perelhető.

Kérdezem: Miért nem kapom vissza per nélkül a tévesen a lejárt, és másnak átadott sim kártyára utalt összeget?

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.11.23. 14:15:46

@CatMother: "azoktól volt ilyen nehéz szabadulni."

Mert szeretnek!

ex-dr. vuk 2011.11.23. 14:17:20

le kene tepni az ajtajukat szerintem

ex-dr. vuk 2011.11.23. 14:19:07

@Lengyel: "A Rendőrség a kártya új tulajdonosa elleni nyomozást megtagadta, mivel a sikkasztás a 20 eFt-ot nem haladta meg."

Ez innentol szanalmas balkanisztan. Ha jogallamban akarunk elni, akkor koltozunk, ennyi.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.11.23. 14:20:26

@ColT: "Mindenképp rögzítik, de ha jót akarsz, te is..."

Mindjárt jön egy faszkalap, és közli, hogy nem készíthetsz hangfelvételt a saját beszélgetésedről. (Mert ismer valakit, akek a haverja egyszer azt hallotta...)

Pedig de.

organikusviselet · http://organikusviselet.blog.hu/ 2011.11.23. 14:24:20

Tré-home. Nálunk az irodában képtelenek megbízható internetet szolgáltatni. De persze semmi hiba nincs sehol sem. és érdekes módon akárhányszor kijönnek működik, csak elmennek és 2 nappal később megint nem működik. Idegörlő

XCat 2011.11.23. 14:24:41

@atpijkamo: Hogy a picsába ne szeretnének, egy vagyont fizettem nekik. :)

XCat 2011.11.23. 14:25:59

@vuk_: Na de akarunk? Akkor mindenkinek be kéne tartani mindent. Összeomlana a gazdaság.
És hová költözöl, ahol jobb?

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.11.23. 14:26:49

Kéretik a köcsög elszőzőknek sietni az új poszthoz, mert én is szeretnék már kommentelni. Felesleges poszt olvasással ne tartsuk fel a többieket!

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.11.23. 14:39:33

@CatMother: "egy vagyont fizettem nekik."

Az nem elégséges feltétel.

XCat 2011.11.23. 14:44:18

@atpijkamo: Veszekedtem is velük, sokat. Az sem?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.11.23. 14:45:33

@atpijkamo: Kell-e az ilyennel foglalkozni? Mehet a T mellé sünt szarni :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.11.23. 14:46:45

@Lengyel: " Mivel a kártya kódja a fiam nevére utaló volt"
??????

Amúgy a T itt is bekaphatja, de a yard is. Jegyzőhöz vele!

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.11.23. 14:49:23

@CatMother: Cihológiai vizsgálatok kimutatták, hogy nem akkor érzünk rokonszenvet valaki felé, ha az jót mond rólunk, hanem ha kezdetben hűvösebb, és később pozitűvan megváltozik. Próbáld e mentén. Először legyél kritikus, veszekedj velük sokat, és később enyhülj meg, és veregesd meg a buksijukat.

ex-dr. vuk 2011.11.23. 14:52:27

@CatMother: osszeomlana a gazdasag, ha a rendorseg eljarhatna a csalasok ugyeben?
nanemar.

eleg sok hely van, ahol mukodnek a dolgok.

Skodakék Fábia 2011.11.23. 15:13:26

@Lengyel: "A tolvaj nő többszöri hívásra sem utalta vissza a pénzt."
kicsit sem vagy izé
ha utalás előtt felhívod és nem a lakásriasztó veszi fel akkor mindezt megúszod
ugye milyen hülye mindenki rajtad kívül?

dr. _mmm_ 2011.11.23. 15:19:28

Valaki egyszer azt mondta, hogy ezekben a telefonos menükben mindig azt kell választani, hogy új ügyfél, vagy szolgáltatás megrendelése. Akkor egyből ügyintézőhöz kapcsolnak.

dr. _mmm_ 2011.11.23. 15:21:58

@petrócselly: Azt nem lehet mer a vízbűl vesziazokszigééént.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.11.23. 15:36:55

@_mmm_: Vagy angol nyelvű. Nem kell félni, ő is hunglisül beszél.

közödeszed 2011.11.23. 17:22:43

hangfelvételt nem kapsz max jegyzőkönyvet amiben elolvashatod szóról szóra ami elhangzott..legközelebb vedd fel SIMÁN megteheted jogszabály adta jogod max ha kiadod 3-ik személynek és kiderül a gatyádat is leperlik..
Nem értem mit kavarogtál itt az "akárkinéval"...
elköltöztem ha műszakilag lehetséges viszem az előfizetésem az új címre , az új lakó meg köt amit akar...pulcsit zoknit..te szívsz az ismerős miatt..kérdezted hogy beszáll-e a számlába ha már miatta vagy sz@rban?

FDToth 2011.11.23. 17:24:59

Az sajnos igaz, hogy egy bonyolultabb ügyet nem nagyon tudnak megoldani, ide-oda kapcsolgatnak. Sok az ostoba, ügyintéző, na!

CID 2011.11.23. 17:55:11

@vuk_: Te, miről beszélsz, milyen sikkasztás ?

CID 2011.11.23. 18:03:40

Szegeden, a Francia utcában van egy kellemes kis kupi. Nem lehet, hogy a postoló guminyuszi a munkahelyére kérte a számlát ? :-)

ex-dr. vuk 2011.11.23. 18:29:47

@CID: nem az a lenyeg, hogy az-e, hanem hogy a rendorseg szarik bele, mert 20e alatt van... Szerencsere a lopasnal mar nincs ilyen (talan az egyetlen jo lepese a fidesznek eddig).

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2011.11.23. 19:15:19

"...Elfogadhatatlannak tartom ezt a fajta viselkedést az ügyfeleik felé."
Dear poszttoló tévedésben leledzik. Ő már nem (kedves)ügyfél, azért van rajta a szoptatóálarc.

CID 2011.11.23. 19:23:46

@vuk_: Nah, azért dolgoznak is a sündőrök. Pl., büntetik a sok idióta , szabálytalankodó szegedi bicajost :-)

Megdobbent 2011.11.23. 20:27:11

Igazabol azt nem ertem, hogy melyik szoftveruk, HR-esuk jart le 1-2 eve, mert olyan 3-5 eve meg rendesen ment minden naluk, eloszor is kapott az ember ugyintezot trukkok nelkul, amit kert, azt vagy ertettek vagy egybol kapcsoltak olyat, aki igen, elinteztek, visszakerdeztek, stb... Mostanaban meg, mint valami putri szolgaltato kiszervezett bangladesi ugyfelszolgalata.

CID 2011.11.23. 21:16:34

@Lengyel:
Nem az a szomorú, hogy itt a homáron találkozik az ember ilyen idiótákkal, hanem az, hogy élőben is volt már szerencsém, a hozzád hasonlókkal.

Te most tényleg képes voltál, a saját hibádból elbaszott 3500 ft miatt rendőrségre menni ? Kibaszott kúrva sok időd lehet.
Szerintem még most is röhögnek a yardon :)
T-nél megkérdezted élő e még a szám, válaszoltak, igen. Ahhoz neked kurvára nincs közöd, hogy kinek a nevén van, pláne ha titkos.
Azt sem értem, mit rázod itt magad, hogy nem adják ki a tulaj nevét. Mert ha megkapnád, mit tennél ?
Ha nagyon vissza akarod kapni a nyamvadt 3500 ft-odat, hívd fel a számot, aztán beszéld meg a tulajjal, hogy utalja vissza, ha AKARJA. Ha nem, elmehetsz a sóhivatalba. Meg milyen kódról beszélsz te nagyon te ?
Hülyébb vagy a postolónál, pedig ő sem piskóta.

Baszkikám a legutolsó 3500 ft-os feltöltés után 1 évig él a szám, utána még van 90 napod, hogy feltöltsd a SIM-et, hogy megmaradjon a szám ( ezen 90 nap alatt már nem tudsz hívásokat fogadni és indítani sem kivéve 1777, 1778 esetleg 1430. Azután legalább egy hónap míg kiadják a számodat...............
Nincs jobb dolgod, mint magadat szopatni ?

CID 2011.11.23. 21:24:44

A postolót meg nem igazán értem. A címekkel valóban elbasztak egy s mást, de mi a picsáért nem mennt be egy személyes ügyfélszolgálatba. 6724-es körzet miatt biztos vagyok benne, hogy 10 perc sétával elmehetett volna a tuskóba, ahol ott van egy T-s ügyfélszolgálat. Még a várakozással együtt is rövideb idő alatt elintézte volna, mint egy órányi telefonálással.
Kért egy áthelyezés és egy átírást. Ennek a díja több mint 10000 huf, és egyszerre nem is megoldható dolog. Mi a faszért nem fizette még két hónapig azt az 5680 forintot a lejárat után meg lemondja. De nem, bonyolítja az életét( meg a T-s ügyfélszolgálatosét ) aztán meg szop. Bár lehet szeret.

Az nem tűnt fel senkinek, hogy 5680 ft-ot fizet a net IP TV telefon kombóért. És még azt mondják, drága a tré :)

Hívjad csak a telefonos ügyfélszolgálatot, hívjad ...........

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2011.11.24. 10:10:57

tegnapi aktuális t-home kaland... (sajna itt a tanyán nincs alternatíva!!)

_megint_ hűséget esküdtem a 25/5-ös csomagra... felhívnak, jönnének modemet cserélni, hogy menjen a szolgáltatás! wtf!!?? mondom eddig is ez a sebesség volt, csak újra lett kötve! jah.. akkor már tavaly ki kellett volna cserélni a modemet!? wtf!!?? akkor most vagy fizetnek kötbért az akadásért, amiért tavaly _elfelejtették_ kicserélni, vagy elhúznak a náthásba, mert hogy én nem fizetek egy vasat se egy feles modemcseréért az tuti! hozzátenném, olyan szar a netjük, hogy van hogy hajnali 2kor index anyánk főoldala 2 perc alatt jön fel! ha ne adj véletlenül letöltök ezt+azt, az viszont 3MB/sec-el stabilan jön... lehet torrentezőknek szánt csomag ez, nem szörfölőknek!? -.-"

CID 2011.11.24. 11:14:15

@RosszQtya: Te nagyon te. Nem hiszem, hogy fizetned kellene az eszközcseréért. Másrészt, ha a hulyevagyok.hu 2 mp , a hulyevagy.hu 2 min alatt töltődik be, akkor a szolgáltató e a hülye ?

CID 2011.11.24. 11:15:21

@RosszQtya: Ja, azért nem hiszem, hogy sokadik alkalom, hogy hűséget esküdtél a 25/5-re :)

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2011.11.24. 12:10:23

@CID: abból a sebességből ez a 2. előtte valami 15/? előtte meg 1mb volt 5400ért már! :-/

galaci50 2011.11.29. 15:05:50

én sem voltam túlságosan megelégedve a t-home szolgáltatásaival, ezért váltottam Digi-re. Tőlük nagyon olcsón tudtam megrendelni a Digi okoscsomagot. Ezzel eddig nem volt problémám, remélem nem is lesz jóideig.
süti beállítások módosítása