Tékozló Homár

Nem bírta megjavítani a Té az IPTV-jét

2011.12.09. 17:31 | jackyll | komment

Péter 2,5 hónap szenvedés után feladta a harcot a T-Home ügyfélszolgálatával és felmondta az IPTV-szolgáltatást.

Az IP-tv mese-csodás szolgáltatása volt számomra nézhetetlen. A rögzíthető adások is csak addig nyújtanak élményt, amíg hirtelen meg nem adja magát a SET-TOP-BOX. Nálam 2 év alatt 2 STB és 1 router csere volt. Persze a rögzített műsorok akkor is vesznek, ha csere nélkül, a központból orvosolható a probléma.

(Volt egy vicces beszélgetésem egy műszakis kollégával: „nem csak azt látom innen, hogy milyen csatornát nézel, hanem azt is látom, hogy milyen hangerővel….)

Most a gondom: Első hibabejelentés: Szeptember 10..szolgáltatás lemondás: November 30. Ez alatt akadozó-széteső kép, dadogó hang.

Mivel 3 hónapig nem tudom használni azt a szolgáltatást, amiért fizetek, ezért reklamáció után (mert hát nem látszik a nyitott hibajegy, a működésképtelen szolgáltatás, aminek csak a díjait szedik) csak a díj 85%-át kell fizetnem! Köszönöm "T" csoport!

A szkennelt dokumentum tartalmazza a fontosabb információkat.  Körülbelül 20 telefonhívás, 15 visszahívás, és számtalan hibamagyarázat után összepakoltam és leadtam a cuccot a legközelebbi T pontban.

ÁFSZ: "Ha a hibaelhárítás során a Szolgáltató a teljesítés lehetetlensége miatt nem vállalhatja a hiba kijavítását, jogosult az Előfizető részére díjcsökkentést nyújtani az előző bekezdésben említett kötbér megfizetése helyett. A díjcsökkentés mértéke a havi előfizetési díj 15%-a."

Legyen tanulság mindenkinek, hogy milyen fantasztikusan vannak megfogalmazva azok az ÁFSZ-ek, amiket csak igen ritkán olvasunk el.

Remélem nincsenek sokan, akik hasonló cipőben járnak. A váltás jogával éltem természetesen és ígérem, hogy nem maradok hűséges ügyfél.

Ui: azt is egy alkalmazottjuk mondta, hogy nem bírja a rendszer az előfizetők kiszolgálását. (torlódás)

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Megdobbent 2011.12.12. 00:38:05

Jonapot, de fura dolgokrol maradtam le :) Mindenki jol van, kifujta magat es hatradolt?

Megdobbent 2011.12.12. 01:39:59

@hagyma: Innen ugy tunik :)De hogy melyik hetre vonatkozik, na azt nemtom :I

Mylady 2011.12.12. 09:48:34

Remélem, idén még lesz új poszt...

Prof. azsiráf.PhD. 2011.12.12. 09:55:34

"Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal."

Woody Allen

Prof. azsiráf.PhD. 2011.12.12. 10:15:03

@Cat Mother: köszi... télleg kijártam a nyóc osztályt... :):)

XCat 2011.12.12. 10:25:55

@Cat Mother: Te komolyan ki fogod húzni nálam a gyufát, tökösbébi.

neet 2011.12.12. 10:27:15

1. Miért vesznek az emberek TV-t? (de ez komoly kérdés: mi van benne? létezik még nézhető, érdekes, értelmes műsor? amely ismerősömnek van és nézi, folyton panaszkodik, h deszar. akkor?)

2. Miért kell felvenni a műsort? (Annyira jó, h sokszor meg akarjuk nézni? vagy annyira jó, h nem szabad egy percet sem mulasztani?)

3. Az unatkozó nagyszülőket támogatom, hadd nézzék, bár akik ahhoz szoktak, h hétfőn nincs adás és amúgy is ff minden, és Knézy(?) bemondja, h ki milyen színű ruhában járja a kűrt, annak jó egy 20 éves junoszty is, nem kell a csillivilli, nem?

4. Ha kölök eléri a tinikort és mindenképp tv-t kell vennem (mert gyanítom, halál ciki lesz, ha nem tudja, melyik celeb ki, és ki kivel romantikázik a villában), szóval milyet vegyek majd neki? Ilyen egyszerű izére gondolok, amit ki meg be lehet kapcsolni, meg váltogatni a csatornákat, és mondjuk 20 K körül van. Kapni-e ilyet?

Rosszindulatú Vászka 2011.12.12. 10:36:07

@neet:

1. Talán mert a legolcsóbb legális, filmnézős szórakozás, kapcsolat a külvilággal, netántán tanulságos avagy informatív is lehet, tartalmas irodalmi, művészi, komojzenei és dokufilmes műsorokkal.

2. Talán mert épp nincs otthon, mikor a másor megy. Tudod, ez már nem hangrámondós VHS korszak, ez már a digitális világ.

3. Nagyfokú, ám öntelt és demagóg dialektika ez, merthogy mostanság már másféle műsorok mennek a TV-ben. Tudom, mindenki bunkó hüje proli aki nem Te vagy és színházi közvetítéseket, operát, mozifilmeket, misét vagy akármi mást akar nézni, amit Te nem.

4. El vagy tévedve, tudod rengeteg sok adó és műsor van még tresrilitin kívül is, ha nem hiszed, nézz utána a neten. Lehet, hogy nem a barátaidat és rokonaidat kéne megkérdezned, akik csak ezeket ismerik.

Remélem segítettem :)))

megamenn 2011.12.12. 10:43:20

"Miért kell felvenni a műsort?"

Ez tényleg jó kérdés.
Az én VCR-em már a padláson pihen, pedig DVD-t sem nézek, csak AVI-t USB-ről, de nem a STB-on hanem a TV-n. CD-t viszont hallgatok, mert az MP3-at nem szeretem, esetleg FLAC-ot vagy APE-t.
(Na, még keresek néhány két-három-négy betűs rövidítést, amúgy faszagyerekesen)

XCat 2011.12.12. 10:44:25

@Rosszindulatú Vászka: Nem sokat. Nekem pl. egy nyomorult adó nincs, amiért érdemes bekapcsolni a dobozt, ha csak azt nem számolom hogy megy háttérzajnak a cnn.

Mondjuk a Fingomsincs csomagban vagyok, de mióta a filmmúzeum megszűnt, a mezzot meg kivették, elképzelni nem tudom, minek van még tévém. Megszokásból talán. Meg hogy mágazoli elmesélje valahol, milyen csodálatos nyóc kontyinyenysen hegedűzni.

Rosszindulatú Vászka 2011.12.12. 10:48:37

@megamen: mit nem lehet ezen érteni?

Mikor eccerre megy a Barikközt, meg a Jóbanrosszban, akkor mejiket ne nézzem? Naugye. Amellik izgosebbnek tűnika szpojlerből, azt nézem rílbe, a másikat utána fölvételről.

Prof. azsiráf.PhD. 2011.12.12. 10:49:40

@Cat Mother: @CatMother:

te jó ég. na mostan melyik az igazi?

Rosszindulatú Vászka 2011.12.12. 10:55:57

@akiazsiráfotszereti: sokan nem szeretik az okos Hölgyeket. Hát így megy ez.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.12.12. 10:57:30

@neet: Felvenni pl. azért, mert ha nem vagy otthon, amikor megy, akkor később megnézed. Nekünk szépen működik a dolog.

De az igaz, hogy nagyon nem sok műsor van, amit érdemes megnézni. Ezért van a legóccóbb analóg kábeltévénk, amit találtunk.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.12.12. 10:58:50

@CatMother: @neet: Bár mondjuk konkrétan TV-nk sincs. Tv tuner kártya, mivel általában úgyis megy valamelyik számítógép :) Egy használt analóg tuner 2-3000Ft, digitális 10 -> LCD Tv meg mondjuk 30-50-soksoksokezer.

XCat 2011.12.12. 11:01:46

@akiazsiráfotszereti: Hát látod. :D

@Rosszindulatú Vászka: Most azért csalódtam benned, kisbogár... Egész jól elvoltunk, én kimondtam amit te sosem mertél, te ezért kedveltél, én meg jól szórakoztam a humorodon, úgyhogy én meg ezért kedveltelek.

Hogy a betkurva meg a többi miatt elhúztál innen, csak hogy ne kelljen velük konfrontálódni, elég gyáva, de valahol érthető lépés volt. Nem is rád haragudtam miatta. Gondoltam emiatt még szórakozhatunk jól.

De hogy még be is szólsz... nem tudok rá jó kifejezést hirtelen. Talán a "gagyi", a "szánalmas" és a "nevetséges" között valahol.

Sajnálom, hogy te nem jutottál el addig, hogy ha te gyáva vagy, azért nem mást kell hibáztatni.

Kérjek elnézést? :)

XCat 2011.12.12. 11:02:48

@ColT: Nekem még van külön kazettás videóm is.. :)

Cat Mother 2011.12.12. 11:02:51

Sokatokkal ellentétben én csak a CNN-t és a Tv5-öt nézem,igénytelen szarokat nem nézünk.

@akiazsiráfotszereti:

Nem evidens?

XCat 2011.12.12. 11:04:55

@Cat Mother: Ezexerint.
Egyébként vettem, de lassítsunk.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.12.12. 11:05:15

@CatMother: Pl. anyámnak is van, csak minek. Mondjuk antennaerősítőnek kiváló, sokkal jobb a jel azon keresztül.

Rosszindulatú Vászka 2011.12.12. 11:05:53

@CatMother: namost emós lettem, hogy csalóttál bennem.

Ha nem lennék ijen gyáva, most egy kanállal főbe lőném magamat :(

XCat 2011.12.12. 11:08:18

@ColT: Én valami tökhorror áron vettem 2007 körül ahhoz képest ami volt, már nem emlékszem minek. De kifizettem érte vagy 40 ezret... ahhoz képest hogy a kutya sem használt már kazettát, sztem drága vót. Aztán elromlott a tévé, és az újnál lusta voltam beállítgatni, úgyhogy porosodott egy sarokban.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.12.12. 11:08:47

@CatMother: Igazán költséghatékony eljárás :D

XCat 2011.12.12. 11:10:02

@Rosszindulatú Vászka: Csak ne ríjjál, mert azt fogom hinni, hogy a lebaszás mellé el is vert az asszony. :)

Faszért feltételezek én mindenkiről többet, mint ami... de most tényleg. Namindegy.

salapapa · http://salapapa.hu 2011.12.12. 11:10:46

@toszkanini béla: valahol igazad van. a videó ÉLT. igaz, néha nagy bosszúságomra külön életet, amikor nem bírta lekövetni a benne lévő procc azt az utasításhalmazt, amit 2mp alatt bepötyögtem a távirányítón. :)
tévedés ne essék, nem azt mondtam hogy kidobni!
mindennek megvan a maga varázsa. nekem is van videóm. kettő. amikor úgy 15évvel ezelőtt egy újfajta kódolás miatt már nem tudtam másolni a '82ben vett sharppal, 59.990Ftért vettem akcióban. kettőt. szaros thomson, de a mai napig hibátlan.
én már túlestem a kazettáim digizésén. :)
ami az LP-ket illeti, nekem is van "pár" darabom. akkoriban még csak kazira lehetett másolni odahaza. merthogy elég széles skálán szeretem a zenét, így rengeteg kazi is kellett hozzá.
a NordMende cucc (8100SC tuner+erősítő+kazi, ehhez egy sasszé)ugyan már csomagolva van a padláson, de nincs szívem kidobni. az a gyerekkorom. ahogy a bakelitek is.
hozzátezem, hogy egy fődbarma vagyok, mert nincs az a CD ami ugyanazt a minőséget képes mexólaltatni, mint a bakelit.

@ColT: nem. a baj az, amikor ugyanaz a szolgáltatás nem működik többedszerre jó esetben egy éven, roszabb esetben pár hónapon vagy héten belül. márpedig manapság ez megy. :S

@venszivar: látod Öreg... ha nem zsindelyest hanem acéltetőt hegesztettetek volna, azt nem kapja le a tornádó sem! ;)
jaaaa.. hogy az nem olyan szép...

örülök, hogy segített. ha 1-1 nap kimarad nem gáz, de viszonylag rendszeresen kell szedni. pláne az ilyen öregeknek... 8-)

@cicmen: :D

@akiazsiráfotszereti: "fegyvertelennel nem vívok szellemi párbajt"

Vavyan Fable

XCat 2011.12.12. 11:11:22

@ColT: Egen. Valakinek nem kell ócskaszalagosvideó saját mikroszkopikus élővilággal a múlt századból? Ócsón megszámítom, mondjuk 80 ezerért (az most úgyis kevesebbet ér).

Prof. azsiráf.PhD. 2011.12.12. 11:13:25

nem lehetne hogy mellőzzük a skizofréniát, és mindenkiből csak egy legyen itt? nem tudok ennyifelé koncentrálni és előzményeket fejben tartani basszus. a nyóc osztályba nem tanították a multitaszkingot.

XCat 2011.12.12. 11:15:56

@akiazsiráfotszereti: Kívánságod narancs. De majd úgyisesztis leutánozza.

Rosszindulatú Vászka 2011.12.12. 11:16:01

@CatMother: hát amit te gondolsz belém, abba én igazán ártatlan vagyok.

@akiazsiráfotszereti: jó, majd a többi hangot leugatom a fejembe.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.12.12. 11:16:03

@salapapa: Nyilván, ilyenkor azért érdemes otthagyni őket a g*ibe, ha lehet.
Ha nem... azzal vissza is élnek.

@CatMother: :D

Cat Mother 2011.12.12. 11:18:44

@akiazsiráfotszereti:

Engem abszolút nem zavar,de azt se bánom ha eltakarodik.

XCat 2011.12.12. 11:19:31

@Cat Mother: Szeretnél én lenni? :)

Prof. azsiráf.PhD. 2011.12.12. 11:20:11

@PsychoCica (4zsiráf): @Rosszindulatú Vászka:

igazán kedvesek vagytok. de még mosse tudom ki kicsoda. majd ha fölébredtem csekkolom az állást.

Sisakon Varázs Zúdult 2011.12.12. 11:20:58

Valóban, annyira zsenánt a nikkszédelgés.

Javaslom, gyüjtsünk aláírásokat, hogy Kártunk és Pormányunk tehessen valamit ellene.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.12.12. 11:21:06

@akiazsiráfotszereti: Azért így délben már magához térhet az ember :)

XCat 2011.12.12. 11:21:29

@akiazsiráfotszereti: Én én vagyok, Vászka meg teljesen mindegy, hogy kicsoda, mint az tisztázódott. Kávét?

Prof. azsiráf.PhD. 2011.12.12. 11:23:44

@ColT: @PsychoCica (4zsiráf): @Rosszindulatú Vászka:

majd benézek a kávé+cigi kombóm után oszt meglássuk :)

XCat 2011.12.12. 11:30:41

@Cat Mother: Azért az avatárt jobb minőségben is lelophattad volna. :)

@Rosszindulatú Vászka: Persze. (Most azt kell eljátszani, hogy örülsz neki, de legalábbis leszarod. :)
)

* az úttörő ahol tud, seggít! *

Rosszindulatú Vászka 2011.12.12. 11:32:35

@PsychoCica (4zsiráf): jas, vágom, a picsológusom is ezt tanácsolta. De inkább rákérdezek mégeccer.

XCat 2011.12.12. 11:37:19

@Rosszindulatú Vászka: Kérdezz meg engem is, én valami hideget javasolnék. Monnyuk zsilettpengét. Az a legjobb lelki bánatra, télleg.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2011.12.12. 11:39:59

@Rosszindulatú Vászka: Neked is vannak hangok a fejedben????? Azt hittem csak nálam szólnak..

Rosszindulatú Vászka 2011.12.12. 11:40:08

@PsychoCica (4zsiráf): ugyanmár kirájlány, az ojan sittes, a drogos qrváks szoknak nyelni ijet, hogy kiengeggyék űköt a placcra. Meg a beszari drogosok fürdőkádva kaszabojják enmagukat. Hát micsoda vircsaft ojan rendetlenséget csinálni, más takaríccson utánuk mi?

Hamár öngyi, ninimum vulkán vagy szökőár, kissebb volumenű eccerűen nem menne a stílusomhoz.

Rosszindulatú Vászka 2011.12.12. 11:46:45

@PsychoCica (4zsiráf): jas, vágom (érted, vágom).

Persze csak renedsen csinálva, hosszába szabdalni a kezeket meg ijesmi, keresztbe csak bohóckodás. Még a fagyás szép. Állítólag.

XCat 2011.12.12. 11:59:20

@PsychoCica (4zsiráf): @Cat Mother: Különben tudod mit, leszervezhetem neked. Talán túléled. Ha nem, akkor sem lesz nagy kár érted. :)

XCat 2011.12.12. 12:00:42

@Rosszindulatú Vászka: Igen, nem folyik ki belőled a szar sem, amikor elengednek a záróizmok. Annyira.

Demeg 1épként is lassabban büdösöcc.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.12.12. 12:09:37

@batgirl: Tényleg mán!
Mi a lópikula lett itten? Nem bírtok szépen jáccani?

Meg egy VAJDASAGI 2011.12.12. 14:01:32

UPC-t meg csak "card sharing"-gel, ingyen!!!! Ha szakadozik, leszarom, ugy sem fizetek erte!

toszkanini béla 2011.12.12. 14:43:00

@salapapa: Hát, kazettát biztosan nem fogok digitalizálni (se VHS-t, se audiót). A tökéletlenség úgy jó, ahogy van; másolgatni felesleges. Ha valami nagyon kell, megszerezhető a netről sokkal jobb minőségben.

neet 2011.12.12. 16:05:47

@Rosszindulatú Vászka: hm, kissé rosszindulatot fedezek fel a szavaidban. Én nem fikázom a TV-t, mert nem nézem. Kb 3 éve. Akkoriban fikáztam, ezért is hagytam abba (mind a nézést, mind a fikázást). Azóta nincs is tv-m (költöztem, ez nem jött velem. A kölcsöntv 2 hét után beszart.)
A filmnézést hazavágja a sok hüje reklám. Ezért inkább dvd-t nézek.
Azért kérdeztem a fentieket, mert tényleg "mindenki" ekézi a csatornákat, műsorokat, mégis egyre-másra veszik a jobbnál jobb (?) masinákat.

Felvenni meg már a 80-as években is tudtak az emberek, asszem videó volt a gép neve. ;) Gondolom, ezt váltja most (rég) fel az az izé, amiről a poster írt. De ha nem, bocsi.

@ColT:
Na, ennek a válasznak több értelme volt. Köszi neked. :)

Asszem a Schindler volt az utsó film, amit leadtak reklám nélkül. Meg az M1-n lehetett így nézni filmeket. Nem tudom, ez van-e még. Mármint egybenfilm. De mondom, erre jó a dvd. A híreket elárulja a net. Minden másra ott a mastercard. :)
Peace.

PsychoCicus · http://elmondhatom.blog.hu 2011.12.12. 16:06:33

@neet: Sorstalanságot is le fogják majd, ne félj. :)

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2011.12.12. 17:12:03

A zípétévé nem rossz találmány, de használatánál figyeljünk arra, hogy ne idegesítsük magunkat szívinfarktusig.

Vagy valami ilyesmi.

Amúgy szvsz nem valami sikeres szolgáltatás. Mint a vindóz vista. Szép-szép, de inkább ne kelljen használni.

venszivar 2011.12.12. 18:03:46

@salapapa: Ja s ha lemez kasznis autók helyett M-1-es v. T-72-esekkel járnán, akkor nem törnének ..... nagyon logikus ÖREG !
"pláne, mint az ilyen öregeknek" !
MINT TE MEG ÉN ?!? :)

Rosszindulatú Vászka 2011.12.12. 18:49:49

@neet: badarság. Egy csomó adón mennek filmek reklám nélkül, asszem most vagy nyolc csatorna ijen magyarul. Akinek az kell, tud ojat is rendelni.

Az IP-s felvétel azért meg más világ, mint a VHS. Nem zajos, nem kell hozzá kazetta, eccerűbben és pontosabban lehet programozni valamint nincs minőségromlás. Attól még nem hüjeség, hogy neked nem kell.

Rosszindulatú Vászka 2011.12.12. 18:58:49

@HősHarCica:

HBO
HBO2
HBO Comedy
Cinemax
Cinemax2
FilmBox
Filmbox Plus
Filmbox Family

HősHarCica 2011.12.12. 19:01:36

@Rosszindulatú Vászka: Ilyenek nekem nincsenek... érdemes szerezni?

Rosszindulatú Vászka 2011.12.12. 19:28:05

@HősHarCica: nemtom, nézzed meg a port.hu-n a műsort, és döncsed el magadnak.

Ja, kilenc, mer az MGM is reklám nélkül nyomja, meg a TCM is, akkor akkor tíz.

HősHarCica 2011.12.12. 19:32:26

@Rosszindulatú Vászka: Igen. és 9-10 hetente van is rajtuk 1-2 db, amit érdemes megnézni.

Ezen a praxison amúgy mindig ennyi a hülye? Jár innen oda valaki?

neet 2011.12.12. 19:33:50

@Rosszindulatú Vászka: na mennyémáá! Mikor legutóbb tv-m volt, volt benne aszongya m1, rtl meg tv2. Lehet, h ezért szoktam le olyan könnyen? :)

Amúgy anno szerettem az NG-t, míg angolul ment, (de aztán itt is irdatlan sok lett a reklám) meg a VH1-et (régesrégi zenék), meg a Viasaton ment Al Bundy. Meg volt a TV3 télen-nyáron egy idióta fickóval, aki időjárást is jelentett, azt is bírtam.
Ja, és egyszer 3000 Ft-ért kaptam egy dekódert a hábéóhoz, na, volt öröm. De amikor tizedjére láttuk ugyanazt a filmet, sokat vesztett a varázsából. Aztán elkódolták. Sztem akkor Vicián még Vácon/tt lakott... :D

Rosszindulatú Vászka 2011.12.12. 19:46:30

@neet: azok szarok is. Meg a közszolgálati négy (normálisak? Ekkora országnak négy közcsatorna?) meg évente kábé kéccer nézhetők, mikor ismétlik az Ötvös Csöpi filmeket. Duna tévét életembe eccer néztam, az egyik Klicskó meccset mikor adták.

Filmmúzeum is egyre szarabb, cikibb filmeket adnak, mint a Film+ meg az MGM együt. Jelzem a Film+-os zsékat filmeket időnként szeretem, az MGM-es úgymond jenki klasszikusokat ellembe nem nagyon bírom, azok a vasaltinges rasszista veszternek, meg melós drámák nekem nézhetetlenek.

Ellembe a Cinemax-ok elég sok ejrópai filmet adnak, néha jókat. Néha.

NG-k meg Discovery-k meg HBO-k meg még sokan csatornák kapcsolható nyelvűek, nem kötelező magyarul nézni. Legalábbis lavórtévésbe.

Jelzem, ha nem csomagba lennének ezek az adók beszorítva, a fogható csatornák nagy részét letiltanám.

közödeszed 2011.12.12. 19:49:58

én sajnálom a posztolót, de azért gondolkodjuk egy kicsit:
iptv a régi matávos, fos telefonhálózaton?? vagy iptv a hasonló állapotú koax hálózaton..miről beszélünk??csoda hogy összevissza hányja magát.??ismerős érdi..tudna mesélni..feladta az iptv-t már örül ha a sima kábel megy..
nem kell meglepődni hogy látják mit nézel milyen hangerőn...a telefon híváslistáról teccett -e már hallani?? 2 hónapja van itt nekem digis knetem vagy lannet vagy mi..egyszer állt meg de előtte kirakott 3 nappal egy szerelő egy cetlit hogy mettől meddig lesz vagy nem...a 20 Mbit 18,7 lefelé felfelé meg 8Mbit a 10-ből...este is..bőven elég..
iptv meg most néztem a honlapot netes sat tv a thome-tól na az még szép lesz parasztvakítás youtube meg a zorigo.hu..hagyjuk már.. majd ha újra tyúkbelezik meg központozzák az országot szóba állok velük..

Rosszindulatú Vászka 2011.12.12. 19:53:49

Az IP tévébe csak az az átverés, hogy nagyon lefogja a netet, mer sok sávszél kell neki. Innen kezdve viszont nem is rendelhető, csak asszem 15 Mbit-es vagy gyorsabb net mellé, ami viszont megintcsak nem megy mindenhol.

A sorozatbuzik meg letöltenek, nem a tévével szenvednek. Asszem.

salapapa · http://salapapa.hu 2011.12.12. 20:15:41

@toszkanini béla: igazad van. MOSTMÁR. :)
csak én még 1998ban kezdtem el digitalizálni. sem az akkori internetsebesség (56k-s modem, igaz eicon diva és így két telefonvonal egyszerre használva) nem volt elegendő egy videó le/feltöltéséhez.
1999 óta lövöm fel a heti hetest. akkor még 5-6 óra volt a 10 részre vágott műsor feltöltése, pedig csak 60MB körül volt az egész.
nnno, én abban az időben digiztem be a filmjeimet, házi videójaimat, nagylemezeimet, egyes kazettáimat...
ezenfelül a nekem tetsző filmekkel senki sem foglalkozik. pl évek óta keresem az Agymenők címezetű agymenést, de sehol sem találom. (nem, nem a sorozatra gondolok)

azért hozzátenném, hogy a rengeteg neten található film közül is lehet belefutni olyan tré minőségbe, hogy összecsomagolnám és eladnám 10 forimtért a gépeimet, ha olyan trágyát készítenék. ahogy mindenben, ebben is közel állok a maximalizmushoz.

@venszivar: nem láttad azt az escortomat, amivel -bár azt mondják lehetetlen, nekem sikerült!- felborultam... vagy az exem kispolákját.
2"os csőbetét lököstől lökösig a kasztiba hajlítva, "A" és "C" oszlopnál 6*6cm-es tappanccsal a padlóhoz rögzítve, ajtókban az üveg miatt csak 1"-os cső... igaz hogy nehezebb volt vagy 50 kilóval, de amikor belement egy lada a kispolákba, csak a műanyag gyógyult a csőre.
míg a lada segge...... :DDD
nem. én nem! :P 8-)

salapapa · http://salapapa.hu 2011.12.12. 20:21:24

@neet: sajnos abban "az izében" a winchester nem cserélhető, így viszonylag hamar megtelik.
az csak arra jó, hogyha nem van ember odahaza, akkor beállítja (2 gombnyomás szösziknek) a felvennivalót és megy szórakozni.
persze ha hamarabb vagy később kezdik, vagy van vége...
igen, be lehet állítani hogy előtte/utána mennyit hagyjon rá, de a pontos csatornáknál (discovery, spectrum...) meg rengeteg lesz így az előtte/utánaműsorból. nem beszélve az amúgyis véges helyről.
ja, a reklámo(ka)t 1 perc sem kell és "áttekered" vele. :)
de ettől még szar az egész ahogy van, mert kb egy lewis típusú videót képzelj el.

salapapa · http://salapapa.hu 2011.12.12. 20:23:55

@HősHarCica: úgy érdemes, hogy csak 1-2 hónapra, aztán ugyanannyi szünet, majd megenn berendelni, majd...
addig ismétlik ugyanazt a repertoárt.

Rosszindulatú Vászka 2011.12.12. 20:36:51

@salapapa: monynuk ez nekem azóta is sérelem, mert aránylag rendes videót vettem annak idején, ami tuggya, hogy kikapcsolja a felvételt a reklámok alatt, csak pont a silány magyar műsorszórás nem adta azt a funkciót.

És nesze, remélem segyítetttem, ha valamit nem lelsz, kérdezz csak bátran :)

www.wupload.com/file/1973136052/Nagy-swz.hu.rar

Rosszindulatú Vászka 2011.12.12. 20:39:43

@salapapa: bocsesz, az előző fals, ez az

www.fileserve.com/file/pRqAGw6/A_egyklikk.com.part1.rar
www.fileserve.com/file/xBzqzKY/A_egyklikk.com.part2.rar

vagy

www.filesonic.com/file/20249579/A_egyklikk.com.part1.rar
www.filesonic.com/file/20249559/A_egyklikk.com.part2.rar

John Turturro (Roland T. Flakfizer)
Bob Nelson (Jacques)
Mel Smith (Rocco Melonchek)
George De La Pena (Roberto Volare)
Nancy Marchand (Lillian Oglethorpe)
John Savident (Lazlo)
Spike Alexander (Alan Grant)

Ez az?

venszivar 2011.12.12. 20:40:12

@salapapa: Hogy a fenébe láthattam volna, mikor soha nem mutattad! Öreg ember, meg azt mond, amit akar! mi fiatalok tiszteletből "elhisszük" :):D
A messziről írókról, már meg még nem is beszélve.
A ladát egy rák vezette ? Nekem is volt egy 21053-as, mondjuk én 99,999%, hogy előre igyekeztem. öreg létemre egy balesetem sem volt, igaz ez úgy 21-8 éve volt. :) Én sem, na jó talán már én......

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.12.12. 22:56:17

@salapapa: "a winchester nem cserélhető"

A DVD felvevőben cserélhető a vincsi. Mindenben cserélhető. Az izgalmas az, hogy el tudom-e olvasni, ha kivettem. Én el tudom. MPEG2-vel kódolják az enyimben.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.12.12. 23:01:23

@HősHarCica: Nem érdemes. A HBO-n is szar ős filmek mennek. A többin annál is szarabb.

Az ember megnézi a moziban, ha olyan film, hogy érdemes szélesvásznon nézni. A többit letölti, és házimozizik. A Magyarország történetét meg megnézi az MTV filmtárjában a webről. A TV egy csökevény.

venszivar 2011.12.12. 23:14:58

@atpijkamo: " a TV egy csökevény"

teljesen igazad van ! én is már évek óta a rádiót nézem !

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.12.12. 23:17:54

@venszivar: Szerintem is sokkal jobb a rádió. Tényleg van sok érdekes adás. Sajnos Szabócsalád nincs már.

venszivar 2011.12.13. 06:01:19

@atpijkamo: Hogy a fenébe ne lenne. Itt laknak az utcánkba. Méghozzá, igen "baba" a lányuk........

Rosszindulatú Vászka 2011.12.13. 06:48:52

@atpijkamo: ez így ebbe a formába nem igaz.

Egyrészt éppenhogy mostanság a TV-k is szélesvásznúak, kis szerencsével a TV-adás is. Engem , hacsak nem az utolsó sorok vaalmejikében ülök a moziba, kifejezetten zavarnak azok a túlforszírozott óriásvásznak. A legtöbb filmnek ráadásul n incs is meg hozzá a minősége és eléggé életlen a kép, hacsak nem direkt IMAX kópia. Teszem azt, pl. a az úgymond "hagyományos" filmekbe, pl. a Éjfélkor Párizsban" c.-nél ez nekem nagyon zavaró, ráafdásul, ha felirat is köll olvasni, akkor meg nem látom át az egész vásznat ijenkor.

Ráadásul éppenhogy a filmek nagy része ojan, ojan, hogy érdemesebb tv-be kivárni és nem drágán sokpénzér moziba megnézni. Vagy letöltősbe, ami vicces módon vélhetően többek között épp a jeszigörényék holomatricás hirigje miatt nem kriminalizálható Agyarországba (ez asztán télleg hungarikum).

És igenis vannak remek adók, én pl. kedvelem a tematikás dokuadókat.

Épepnhogy a klasszikus TV modell halódik, aminek remek példája a kertévék vergődése és a sok kommenter TV-gyűlölete. Csak nézzétek meg, hogy ki soppol nyomtatott műsorújságot.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.12.13. 07:00:38

@venszivar: Én szintúgy. A varázsszem, te... az valami csuda.

Rosszindulatú Vászka 2011.12.13. 07:16:07

Namost akkor minnyár jöttök azzal, hogy TV hejett a sütőt nézni, miközbe pirul a csülök?

salapapa · http://salapapa.hu 2011.12.14. 23:47:37

@Rosszindulatú Vászka: hátmeganaja...
ez is tuggya az egész repertoárt. gondoltam akkoriban, hogy eccemajdvalamikortalán idehaza is minden működni fog.
aztán tévednem kellett. :S

filmek:
bocsi, most tudtam felnézni ide, pedig a Nagymenőket már vagy 3 napja leszedtem. akkor sajnáltam hogy nem az amit vártam, akartam is írni, de annyire mexívattam magam a melóval, hogy nem volt nap (most is idebentről írok), hogy aznap hazamenjek amikor bejöttem.
viszont most, hogy a második linkjét ideadtad ée leszedtem, kitömörítés után ahogy a powerdvd elkezdte játszani és az ismerős Zuckerfilm első traktusai felhangzottak, tiszta libaszőr lettem és... nem, nem szeretlek! :P de nem is vagy te olyan rosszindulatú! :D
hálásan köszönöm, tényleg 1000 éve keresem és még senki sem tudott semmi bíztatót. annyira hülye ez a film, hogy egyszerűen imádnivaló.
mégeccer köszi!

@venszivar: ááá, oly régen vót, hogy tán igaz se vót!
pedig imádtam azt az autómat. mindent megadtam neki mi szem-szájnak ingere, erre egy aszfaltpattanás miatt tetőre tettem és minden csövezés ellenére totálkárra törtem.
monggyuk kíváncsi lennék, itt pötyögnék-e, ha nincsenek benne a csövek...
nekem volt...
- szembejön a paraszt az egyirányúban
- totyogás közben seggbedurrant egy merci, belelök az előttem totyogó seicentoba
- taxis belémdurran hátul/oldalról
- életem első és garantálom utolsó zebra előtt állás közben belémtolat egy lada
- piros lámpánál utolsóként dekkolva belémrongyol egy crv, belelök az előttem álló mercibe
- keskeny úton középen jön a kispók és a frontális csatt okozta gyilkosságot elkerülvén padka híján le a földre majd vissza, ekkor megakad a jobb hátsó kerék és forgás, borulás.
nem tudom, melyiket vállaljam magamra? :P

@atpijkamo: OK. te, én és még jópáran meg tudjuk oldani. de pl a sokat tanítgatott feleségem már nem meri, ahogy a felhasználók 99%-a sem.

Vászka! igen, a legszebb képet az adja! :DDD

salapapa · http://salapapa.hu 2011.12.14. 23:51:59

@Rosszindulatú Vászka: juteszembe!
Kerge Kelly? ausztrál film, a Kelly bandáról Yahoo Seriussal.
ígérem nincs több keresésem, ezek hiányoznak az archivumomba! :)

venszivar 2011.12.15. 17:28:41

@estrella negra: A nejem azért vett (utólag!) csöves rádiót, hogy nézhessük a ZÖLD UFÓ "CSÖVET" ! :)D Régebben.....,ha az este világított, akkor "készültek" az "indigó-fényevő" gyerekek. :):DDD A többi, 99 évre TITKOSÍTVA van. de már 20-22 év eltelt.:)

venszivar 2011.12.15. 17:35:29

@Rosszindulatú Vászka: A mikró előtt szoktunk bulizni. Mindenki gyűjti az alu fóliát s azt pörgetjük 1-2-3-4 percig.
Még egy mikró sem bírta 5percig.
Kipróbálnám a csülköt, "kié legyen" ?
A XVIII.- ker. tieket már összeszedték...

venszivar 2011.12.15. 17:51:59

@salapapa: Téged vonz a "baj", üldöznek a többi kocsik. Ugyan akkor macska lehetsz s 7 életed van ! Nem semmi !Arra tudok gondolni, hogy, mivel "odafönt tudják ?!?", hogy az autók az életed, ezért pár "vicces program", neked meg sem árt.......... :):D Bízzunk benne, hogy ez így is marad. Persze még a "aszfaltpattanást", konkretizálhatnád, mert sok "variáció" lehet. :)

salapapa · http://salapapa.hu 2011.12.15. 18:40:57

@venszivar: most hogy mondod... tényleg üldöznek! azért vagyok notórikus gyorshajtó? 8-)
talán az a kispókos (tradicionális aszfaltpattanás) eset lehetett az, amiben NÉMILEG hibás voltam, hisz úgy valahol 100kmph körül haladhattam ürömről "a púpon át" csillaghegy felé.
túl sok volt a negatív hatás:
5 méter "széles" út, amin 2 autó alig fért el (azóta szélesebb és aszfalt) egymás mellett és azon jött középen a kispók
betonkockákból kirakott "út" volt
padka nuku (ez volt a kispókos mákja), így a mellette lévő földről simán jött a dzsuva az amúgyis csúszós betonra
nedves idő volt
mindez egy -nekem- bal kanyar/púp kombinációban
épp ahol vissza akartam jönni, egy teherautó cca 10-15 centire lenyomta a fölted az "út" mellett és ebben akadt meg a jobb hátsó kerekem
az út BAL szélén egy hatalmas betontömb, aminek a JOBB első kerekemmel mentem neki
és nem utolsó sorban másnap töltöttem a 30. szülinapomat.
vicces eset! :)

páran vannak odafent akik vigyázhatnak rám. szegénykéimnek rengeteg melót adok! 8-)
de tudják, hogy még rengeteg elintéznivalóm van idelent.
vagy idefent? ;)

különben ma már sok mikró meg sem rezzen az alufóliától. sőt, van hozzájuk fémrács, ha épp grillezni vagy grill/főzés kombót tartja kedvem.

venszivar 2011.12.15. 19:19:43

@salapapa: Nem te vagy az.....JANIKA ?
Ezek szerint 145 km/h hajtasz ! Tíz körmös ! Nem csoda, hogy Ráikkönent CSÍPJÜK. Talán visszajön.

A grillráccsal igazad van. Szüleimnek, már vagy 5-6 éve olyan van. "csak" jár a szám. :)))

salapapa · http://salapapa.hu 2011.12.16. 00:49:54

@venszivar: már néztek janinak, akartak venni palira. dehát olyan vagyok, mint az indul a bakterházban a gebe. csak én nem vagyok gebe. :D
145kmph? jjja... anno az escortommal sietéskor harmadikban. :P
igazam van? hááááááááát... erre csak ennyit: mint mindig! 8-)

most pedig egy jójjccakát! ilyen korán ezen a héten nem sikerült ágyba kerülnöm.

venszivar 2011.12.16. 17:06:15

@salapapa: Mivel valszeg nagyobb játékos v. , mint én. A Tóth Janikára céloztam,te, tán vágod, de én utoljára, úgy 4-5-6 éve, mikor azt állította, hogy azért nem nyert bajnokit, mert cukrot raktak a benyóba.......Aztán az úgy vóóóót-e ? Mintha utána még indult itthon, majd Európában ? Gondolom már abbahagyta ?!

salapapa · http://salapapa.hu 2011.12.17. 23:08:54

@venszivar: jaaaaaaaa... bocsi, nem esett le! :)
Janika idén is versenyzett. Arad rali? ;)
tizenévvel ezelőtt még én is a pályák szélén (belső íven, nem a külsőn mint a parasztok) álltam.

venszivar 2011.12.17. 23:14:39

@salapapa: Én már évek óta nem hallottam róla. persze nem nézek utána, de akkor most a partszélen v. az NB III.-ba van...? akkor "jól" rémlett, hogy európai futamokra hajt, de ezt nem mostanában hallottam.......
kb. én is 20-15 évvel ezelőtt.

balu999 2012.01.17. 18:24:41

T-szopóval nekem is volt hasonló gondom.
iptv-net egyben van.

Folyamatosan net szakadozás.2 naponta megy a telefon ,hogy megint nincs net.Folyamatosan küldik az e-maileket meg az sms-eket , hogy megcsinálták.Persze általában 2 napig jó is.
Utolsó beszélgetésem a t-szopóval zanzásítva:
Én:-nincs net
nem én:ok, látjuk , dolgozunk rajta
én:ne dolgozz rajta küldjél szervizest
nem én:de központból megcsinálják
én: ne csináljátok meg , küldjél szervizest
nem én:de megcsinálják...
én:ne csináld és ne küldj sms meg emailt , hogy megcsináltad
nem én:az sms meg az email automatikus és mindig az SMS MEG AZ EMAIL UTÁN KELL szólni ha nem megy a net
én:2 napja kaptam sms-email kombót bazdmeg utána vagyok
nem én:...őőőő...ok küdlök szerelőt

Másnap hívott a szerelő hogy menne (pénteken), mondtam ,hogy nem érek rá gyere szomaton. Jött , router csere (iptv-nél a szolgáltató adja a routert is).
süti beállítások módosítása