Tékozló Homár

Pihenésre alkalmatlan hinta

2011.06.30. 15:46 | jackyll | 104 komment

Megkérjük Tiszelt Vásárlóinkat, hogy a szalonnázást azonnal helyezzék az üzlet területén kívülre! És vigyék a majmokat is! Kövér seggel ne közelítsenek a kiállított bútorok felé! És ne maszatoljanak mindent össze a zsíros ujjaikkal!

Mai fárasztó. Gondoltam, megosztom. Semmi különös, csak egy igen béna "azáruraleülnitilos" megoldás az óbudai Flórián egy lakberendezési boltjában... Mick

Vissza Kínába: elhagyta a posta a faxolt vámpapírokat

2011.06.30. 14:41 | jackyll | 55 komment

ED a korábbi postás Homár-posztok ismeretében sem gyanakodott, vajon megkapták-e a faxot (2011 and counting!) elvámolandó csomagjáról, miután nem sikerült az egyetlen operátorukat felhívni, majd ennek megnyugtató tudatában nem is kereste őket a következő hónapban. Hát nem visszaküldték Kínába a cuccot? A hivatalos válasz szerint "Az Ön által beküldött FAX sorsát sajnálatosan kimutatni nem tudtuk." Isten szeme nem minden faxot lát? Twitteren mikor lehet üzenni a postának?

Gyakran rendelek az Ebay-ről, erősítem a magyar-kínai kapcsolatokat. Nem is szokott gond lenni, eddig a posta csak apukám karácsonyi ajándékát nyúlta le. 3 hónapja fotózáshoz világítási eszközöket rendeltem, a postai szállítás volt 16 dolcsiért az alapértelmezett. Egy hónap elteltével levelet kaptam a Magyar Posta Nemzetközi Csomagkicserélő Osztályától, hogy vámolandó árut kaptam, távbeszélőn (!) vegyem fel velük a kapcsolatot és küldjem el a vámoláshoz szükséges papírokat (átutalásról igazolás). Miután 2 napig hiába hívtam a megadott számot még a neten is rákerestem, hátha van másik szám is; hát nem egy Homár posztot találtam erről az osztályról?!

Olvasson tovább!

A Nokia E72 okostelefon se magától okos

2011.06.30. 13:09 | jackyll | 97 komment

Naiv ügyfélnek nem sikerült emailt varázsolnia okostelefonjába, az Aréna Pláza T-Mobile butikjában sem bírta ezt neki senki megoldani, de még a hivatalos T-Pontban sem. A Homár emlékei szerint már a régi Nokia-telefonokban is lehetett IMAP-szerverrel szinkronizálni, bár tény, hogy másoknak se egyszerű az E72 kezelése:

64 éves édesapám tegnap az alábbi történettel fogadott. Mivel igen csalódottnak láttam, kértem, hogy gépelje le sikertelen okostelefon-vásárlásának részleteit. Kérdésem, hogy az alábbiakban leírtak alapján mi a tanulság? Nyugdíjasok ne vásároljanak okostelefont? Vagy vegyék meg, kínlódjanak vele, majd ezután próbálják meg visszaadni? Kinek a dolga segíteni beüzemelni egy telefont? Valódi kíváncsisággal várom mielőbbi válaszukat!

Olvasson tovább!

Ünnepnapi kárpótlás a Trófea Grilltől

2011.06.29. 13:50 | jackyll | 72 komment

Ugyan nem most volt húsvét, de a kéthetetne támadó katolikus ünnepek miatt szinte bármelyik kilőtt vasárnap történhetett volna. A Trófea Grill egy pezsgővel és egy kétszemélyes meghívással kárpótolta Zolit, miután hiába rendelt tőlük Netpincéren, hiszen aznap zárva voltak:

A Sztori a következő bár húsvétkor történt, de mivel láttam egy két pozitív bejegyzést így gondoltam megosztom veletek. Húsvét vasárnap (Ünnepnap) Rendeltem a Netpincéren keresztül a Szerémi úti Trófea grillből de egy informatikai hiba miatt tévesen mutatta a netpincér.hu a nyitva rendelek opciót. Egy laza másfél óra várakozás után hívtam a megadott számukat, de azt senki nem vette fel így hívtam a netpincért mire ők közölték hogy tévesen mutatták hogy nyitva vannak. Gondoltam akkor ennyi és kutattam tovább, hogy honnan és mit egyek. Majd kedden érdekes meglepetés ért.

 

Olvasson tovább!

Drávanet: 2,5Mbit-es net 11400 forintért (2x frissítve)

2011.06.29. 12:02 | jackyll | 71 komment

Az az alapszabály, hogy mindig van rosszabb, Roland viszont a jelek szerint elérte a 21. századi vezetékes internetszolgáltatás mélypontját. Tavaly ősszel a Fraktál helyét a Drávanet vette át, akik - bár egy évre előre ki volt fizetve az internete - visszamenőleg másodszor is kiszámlázták a létező legrosszabb árfolyamon azt a pár hónapot:

UPDATE 15:53 Csudagyorsan megjött a válasz a Drávanettől, egyenesen a vezérigazgatótól, ezt az eredeti levél alatt olvashatják:

A történet egy internetszolgáltatás vásárlásával kezdődött amelyet, egy meztelen internetszolgáltatást a FRAKTÁL internetszolgáltatótól vásároltam 1 éves előre fizetéssel, már 2 éve. Az elején kiküldték a számlát egy évre, én befizettem, és utána nincs fejfájás - gondoltam én. Ez jól is működött kétszer. Tavaly ősszel meglepve tapasztaltam, hpgy a FRAKTÁL ügyfélszolgálatra való telefonáláskor a DRÁVANET jelentkezett be. Kiderült, hogy a FRAKTÁL nincs, de vanb DRÁVANET. Gondoltam az internet jön, ezzel nincs gond, számlát is biztosan küldik a következő évvel kapcsolatban, bár értesíthettek volna, hogy szolgáltatóváltás volt.

Olvasson tovább!

A legdrágább pattogatott kukoricás tasak

2011.06.29. 00:19 | juszka | 197 komment

Azt az egyszeri mozilátogató is tudja, hogy jó magyar szokás szerint a költekezés nem áll meg a jegyvásárlásnál, a filmhez elengedhetetlen a csámcsogás és a szürcsölés, aminek borsos árát a multiplex előszeretettel be is hajtja. Azt azonban sem a Homár, sem Erika nem tudta, hogy az üres pohárért és popcorn-os zacskóért is ugyanannyit gombolnak le az emberről, mintha tele kérte volna mindenféle tápláló finomsággal. 

Húgom 2 gyerkőccel rendelkező anyuka, jómagam nagynéniként igyekszem helytállni időnként. Amikor csak tehetem bringázni, játszótérre, Margitszigetre, Csodák Palotájába, olykor csak a Duna partra kavicsokat dobálni cipelem őket (5 és 2,5 évesek) - pénztárcámtól és időmtől függően igyekszem minél több időt tölteni velük.

Olvasson tovább!

Egy probléma, négy (nem) megoldás a Telenortól

2011.06.28. 11:20 | juszka | 77 komment

Stevie optimista előfizetőként azon már meg sem lepődik, hogy egy tízezer lelkes településen nem tud telefonálni a XXI. században, az ügyfélszolgálatosok különböző álláspontú válaszait azonban már nem tudja összerakni. De legalább megtudtuk, hogy legalább négy különböző ember dolgozik a Telenor Műszaki Információ és Támogató Csoportjánál. Vagy csak egy, de ő nagyon unatkozik.

2004-ben költöztünk Halásztelekre, a Budapest közvetlen szomszédságában található, 10 ezeres lakosságú elővárosba. Csaknem hét évig problémamentesen tudtunk telefonálni otthonunkból, ami egyébként ennek a kedves kisvárosnak a fő utcáján, annak is a kellős közepén található. Pár hónapja azonban problémák léptek fel, a hívások sorra megszakadtak, vagy éppen el sem kezdődtek. Előfordul az ilyen – azért van az ügyfélszolgálat, hogy a műszaki hibát az ember bejelentse.

Olvasson tovább!

Válasz az éttermi fogyatékosoktól

2011.06.28. 09:32 | juszka | 215 komment

A futárok becsületét Leadfoot védi meg:

A június 27-én megjelent Nyílt levél az éttermi fogyatékosok c. vicces(nek szánt) posztról eszembe jutott valami. Talán érdekesek lehetnek a másik oldal tapasztalatai is. Annyit kell tudni hozzá, hogy jómagam 2,5 évig pizzafutárként dolgoztam egyetem mellett. Nos, nézzük, milyen vásárlókkal, milyen helyzetekkel találkozik az átlag pizzafutár:

Olvasson tovább!

Szabotálta a lakodalmat a Kemencés Kertcafé

2011.06.28. 00:07 | juszka | 240 komment

Aki már próbált esküvőt szervezni, az nyilván tisztában van vele, hogy a nagy napot megelőző hónapok, hetek nem a nyugodt pihenésről szólnak. Annyi baj legyen, legalább emlékezetes lesz az esküvő és a lakodalom, az meg minden nyűgöt megér. Sajnos azonban a problémák esetenként anyagi kárral is járnak - ami nem jön túl jól az amúgy is költséges ünnepség előtt. Brigittáék ötvenezer forint árán tanulják meg, hogy soha ne bízzanak olyan vendéglátósban, aki a becsületre hivatkozik.

Sok sztorit lehet hallani, hogy milyen "félreértések" lehetnek egy esküvő esetén másnap reggel a vendéglátó és a megrendelő között, de azt hiszem ez egy gyöngyszem. Mi el se jutottunk a lakodalomig és már így is egy min. fél százezres kárt okozott nekünk a Kemencés Kertcafé Óbudán. Valóban Óbuda egyik leghangulatosabb étterme, pontosan ezért választottuk lakodalmunk helyszínéül. Bár ne tettük volna...

Olvasson tovább!