Telefoncsere Magyarországon
2011.07.29. 14:37 | jackyll

Makákó általános érvényű okostelefoncserés kálváriájának alapvető tanulsága, hogy az azonnal elromló telefonokat mindig a vásárlás helyén kell cseréltetni:

Megosztanám veletek, hogyan jártam nemrégiben okostelefon-vásárlás ügyében. Előre kell bocsátanom, hogy szándékosan nem említek cég- illetve márkaneveket írásomban, mert véleményem szerint - sajnos - bármelyik szolgáltatónál, illetve bármelyik telefongyártó termékével kapcsolatban járhat úgy a júzer, ahogyan mi jártunk.

Szűrt kommentelők
Fantomtartozások a Tigáznál és az Émásznál
2011.07.29. 13:06 | juszka

A Tigáz és az Émász zaklatja sárga csekkjeivel Igazságost, hogy fizessen, akkor is, ha már teljesítette az összes követelt, befizetni való forintot. Ráadásul mintha a telefonos ügyfélszolgálat és a személyes ügyintézés sem ugyanannak a szolgáltatónak dolgozna, egymásnak ellentmondó információkkal zavarják össze a már amúgy is ideges ügyfelet. 

A Tigáz és az Émász folyamatosan zaklat, sárga csekkeket küldözget, amin nem létező követelések vannak. Kezdjük az elején. Egyik rokonomnak, aki kórházban van, ezért intézkedni képtelen, én intézem az ügyeit, mind az Émásznál, mind a Tigáznál. Az Émásznál át kellett íratni a mérőórát, ami meghalt anyukája nevén volt, valamint feltöltőkártyás órát szerettünk volna felszerelni. Annak rendje és módja szerint elintéztem mindent (habár az ügyfélszolgálaton ültem két órát, mivel a rendszerük folyton lefagyott, közben az ügyintézők nevetgéltek, mindent megtárgyaltak, még a nő másik két ügyben is besegített a másik ügyintézőnek, míg az ügyfeleknek már vörös volt a fejük (nem csak én voltam). Na, de nem is ez a lényeg. Hanem az, hogy minden költséget felszámoltak, kamatokkal együtt.
Erre, két hónap múlva, jön a 20.000 forintos csekk, hogy fizessem be a mérőóra díját. Ezt mégis hogy, mikor mindent kifizettem, minden költséget elszámoltak!

Szűrt kommentelők
Földön hagyta az ételt a Cityfood futárja
2011.07.29. 11:41 | jackyll

Attila nem hajlandó a földről enni. A Cityfood futárja még azelőtt hozta ki a rendelését, hogy megérkeztek volna a "gyárba", és ahelyett, hogy máshova becsengetett volna és az ajtóra akasztja a kaját, átdobta a palánkon, azt csá.

Azért írok, hogy megosszam kellemes tapasztalatomat a Cityfood ételkihordó kollégák hozzáállásával. Azt leszögezem, hogy a kajájuk hibátlan! VOLT! Mi mint cég 10.00-kor nyitunk és sok ételrendeléssel a hátam mögött, ismételten vártam a kajámat. Többen dolgozunk bent és mindenki megérkezett aztán kezdődhet a munka. 11.40 körül gondoltam felhívom őket, hogy mégis mikorra számítsak a kajámra, mert lassan nem lesz senki aki átvegye ha hagynak éhenhalni. Nagyon kedves kolléganő aranyosan informált, hogy beszélt a futárral aki azt mondja, hogy odakötötte a kerítésre belülre, hiszen korábban érkezett és miért is jönne vissza máskor, hogy a kifizetett ételt a kezembe adja? De ezzel annyira nem foglalkozva, megkértem, hogy várjon és megnézem.... A következő kép fogadott ... (csatolmányban)... Megdöbbenve konstatáltam, hogy ez a földes zacskó lesz az amit ma jóízűen el fogok fogyasztani...

Szűrt kommentelők
Utalványt akart adni kárpótlásul az Auchan a fogvatartott vásárlóknak
2011.07.29. 09:59 | jackyll

Múlt héten kaptuk a megrázó történetet Yvestől, akit párjával több mint 2 órán keresztül fogvatartottak az Auchanban a pénztáros és a biztonságiak hibája miatt. Az Auchan kompenzációt ajánlott fel, ami, mint ahogy most kiderült egy 10000 forintos Auchan vásárlási utalvány lett volna. Ezt természetesen nem fogadták el. Külön tragikus, hogy mielőtt a Homáron megjelent volna a történet, az áruház igazgatója szerint "a lopás törvényi tényállása megvalósult", utána pedig "téves információk alapján írták" az első levelet, "tekintse tárgytalannak".

Mellékelten küldöm az Auchan két válaszát az ügyben, (ugyanis panaszkönyvi bejegyzést is tettem rögtön az eset után), a hozzáállásuk - úgymond - jelentősen javult, miután a Homáron a sztori június 21-én megjelent (köszi Homár!).

Szűrt kommentelők
A T-Home azt se tudja, hogy táblagépet árul
2011.07.28. 16:08 | jackyll

Múlt héten elméláztunk, milyen rossz az IPTV-s ügyfeleknek, hogy csak a többieknél drágábban vehetnek akciós táblagépet a T-Home-tól. Eheti naiv ügyfelünk egyáltalán nem kapott táblagépet, pedig kétszer is megrendelte. Persze mind a két alkalommal hibázott, mert először egy T-Pontban próbálkozott, ahol azt sem tudták, miről beszél, másodszor pedig telefonon, aminek nem marad nyoma:

Néhány kedvező kritika és teszt olvasása után arra az elhatározásra jutottam, hogy vásárolok egy Huawei Ideos S7 Slim tabletet. Mivel az otthoni internet szolgáltató a T-Home (más lehetőség nem lévén a házban) gondoltam rajtuk keresztül venném meg a gépet, hiszen az előző szerződéshez tartozó hűségidő már régebben lejárt. Irány a Corvin Bevásárlóközpont T-pont üzlete. Ügyfélszolgálatos Hölgynek előadom, hogy mit szeretnék. Egyeztetjük az adatokat és indítja a megrendelést, illetve indítaná, mert jó 15 perc elteltével sem tudja, hogy ezt hogyan tegye meg... Másik kolleganő érkezik, immáron ketten próbálnak felülkerekedni a feladaton, de eredménytelenül. Telefonos segítség a központba, úgy tűnik talán megoldódik a „probléma”.

Szűrt kommentelők
Hamis tízdolláros a pénzváltóból (frissítve)
2011.07.28. 14:47 | jackyll

Csaba a pénztártól való távozás után reklamációt nem fogadunk el tipikus esetével találkozott a XXX -n. Csak otthon vette észre, hogy a XXX pénzváltóban feldarabolt 50 dollárosa helyett csak 4 db tízdollárost kapott, az ötödik ugyanis így nézett ki. Természetesen őt gyanúsították a csalással:

UPDATE 2012/01/27: Tekintettel arra, hogy "semmiféle módon nem igazoltuk a cikkben leírt eset megtörténtét", bár a tulajdonosnak továbbra is a birtokában van egy preparált tízdolláros, amit bizonyára fondorlatosan ő kreált, hogy ezzel vigye csődbe a pénzváltót, és nem kaphatta véletlenül sem egy figyelmetlen pénztárostól, naiv ügyfél nem kíván 2000 forint miatt bíróságra járni, ezért az eredeti bejegyzést módosítottuk.

Rendszeres olvasótok lévén mindig rácsodálkozom, a hétköznapi életünket átölelő lehúzós és átverős dolgokra, de ami ma történt velem, az számomra eddig elképzelhetetlen volt és még a Homáron se láttam hasonlót. Történt ugyanis, hogy egy általam, már korábban is többször felkeresett XXX pénzváltót ismét meglátogattam, ugyanis holnap indulunk nyaralni és a szükséges valuta mennyiséget a jól megszokott helyen akartam beszerezni. Nem is volt kérdés, hol szeretnék váltani. Korábban mindig gond nélkül, jó árfolyamon megkaptam a valutákat. Magával a tervezett euro-beszerzéssel nem is volt semmi gond, megmondtam mennyit szeretnék, Forintban odaadtam az értéket, megkaptam az eurót. Volt nálam korábbi váltásból 50 dollár is, amit megkérdeztem, fel tudna-e váltani apróbbra. A pénztáros válasza természetesen igen volt. Egy 50 dolláros helyett kaptam 5 db 10 dollárost (akkor még azt hittem, hogy így van). Hazaérve, szokásomhoz híven átnéztem a frissen váltott valutákat. Ekkor jött a meglepetés, ugyanis egy különös „10 dolláros” bankót vettem észre. Alaposabb szemrevételezés után, döbbenten láttam, hogy meg van preparálva a bankjegy. (lsd. mellékelt kép)

Szűrt kommentelők
Élő tetveket szolgáltak fel a Tequila Tavernában
2011.07.28. 13:55 | jackyll

Csabáék csapata eléggé ledöbbent, amikor a siófoki Tequila Tavernában még mozgó, zöld levéltetveket találtak a salátában. Legalább friss volt, nemigaz? A személyzet végül 10% kedvezményt adott a speciális fogásra:

A történet úgy kezdődött, hogy lejöttünk Siófokra, hogy kipihenjük az egész éves fáradalmakat, amik a mindennapok okoznak. Mivel már több napja nagyon rossz volt az idő, már alig vártuk, hogy kisüssön a nap és kiruccanhassunk egy kis sétára stb. a bérelt apartmanból. Magamhoz vettem a fotómasinát és megkezdtük utunkat a Petőfi sétány felé. Készültek a képek sorra, de a lényeg hogy kezdett éhes lenni a banda. Ígyhát kerestünk egy színpatikus helyet ahol elfogyaszthatjuk a rendelt ételt. Az hozzá tartozik a dologhoz, hogy végül arra a helyre mentünk be, amit Siófokra érkezésünk napján a házibácsink nagyon ajánlgatott. Mert rendes a kiszolgálás és minőségi kaját csinálnak és nem verik át a kedves ott fogyasztót. De biztos vagyok benne, hogy a házibácsinak semmi köze nincs a dologhoz. A hely neve pedig a Tequila Taverna! Na de térjünk is vissza az alap történethez. Mondták, hogy kicsit várni kell a kajára, utólag már tudom, hogy miért kellett. :) Megérkezett asztalunkra az étek. Mivel még soha nem történt velünk ilyen eset, teljes bizalommal megkezdtük a falatozást. Pár lépésnyire csupán a vacsora teljes elpusztításától, hölgy ismerősöm aki már majdnem a sógornőm rátalált még néhány saláta darabra a tányérján. De elhűlve látta, hogy valami még mozog rajtuk.

Szűrt kommentelők
Nem is olyan fix a Vodafone Üzleti Fix
2011.07.27. 13:48 | juszka

Vodás ügyfélként sem szopatásmentes az élet, ezt támasztja alá Péter története is. Bár rendes állampolgárként folyamatosan fizeti az egyre növekvő összegeket, kezdi nem érteni, miért is nem telefonálhat.

Idén májusban igényeltem a Vodafonetól Üzleti Fix 15900 osztható csomagot,
4 kártyával, és telefonnal. Nagyon jónak tűnt az ajánlat, most mindent nem írok (mert nem szeretnék reklámot), ezért beneveztem, mert az induló vállalkozásomnak egyik fő eszköze a telefon. Telt-múlt az idő számla jött, fizettem. Nem volt semmi probléma. Aztán most júliusban kijött egy számla:
26115 Forint szerepelt rajta. Gondoltam: -Ok! Persze, befizetem! - mint egy tisztességes polgár. A határidő: július 25.-e. De aztán szerdán (július 20-án) felhívott egy hölgy a Vodafone ügyfélszolgálattól, hogy bizony túlléptük a "megengedett" keretet: 31250 Ft-al, és ez "hóköziszámla" fizessem be! Mondom: -Rendben! - ilyen elő is fordulhat nálunk, mert állandóan beszélünk, de kérdeztem hogy erről valami számlát küldenek ki, vagy csak fáradjak be a legközelebbi Vodába, és uzsgyi?! A nő flegmán lerázott, hogy hívjam a 1750-et és kérdezzem meg! Aztán minden telefonra jött az sms, hogy fizessek be ennyit, és ATM-el gyorsabb blablabla. Gondoltam, úgyis 25-e a határidő majd akkor lerendezem, bemegyek a Vodába.

Szűrt kommentelők
Szériahibás Suzuki Swift?
2011.07.27. 12:12 | jackyll

Nem teljesen világos, hogy Zrubi mit szeretne a Suzuki Pesttől, azon kívül, hogy nem szeretne 150 ezer forintot fizetni 50 ezer kilométerenként nyelestengely csapágy cseréje miatt.

Közel 4 évvel ezelőtt, megvettük első saját autónkat. A választás - főként anyagi korlátok miatt - a "mi autónkra" esett, konkrétan az egyik (1,3 benzines 5MT 2WD) Suzuki Swift (2005-2010) modellre. Egészen mostanáig meg is voltunk vele elégedve, még annak ellenére is, hogy párszor visszahívták ilyen-olyan kisebb hibajavításra, alkatrészcserére. Persze van az a bizonyos Suzuki váltó-betegség - ami a fejlemények után már szintén megérne egy pár mondatot... A kocsit a Suzuki Pest (ma már Auto-Fort) márkaképviseletnél vettük, és oda is hordtuk kötelező a szervizelésekre. Nem volt velük különösebb gond vagy probléma, ha leszámítjuk azt, hogy mindig lényegesen drágábban csinálták, mint máshol - de előnyükre szól, hogy hamar megcsinálták, és közel vannak :) Egy nap aztán felfigyeltem, hogy a kocsi furán morog menet közben...

Szűrt kommentelők
A T-Mobile régi ügyfeleinél maradt a szipolynet
2011.07.27. 01:36 | jackyll

Bepánikolt ügyfél leveléből ki kellett szedni a rengeteg felkiáltójelet és nagybetűt, mert különben úgymaradunk, de így sem sokkal derűsebb a helyzet. A szokásos mobilinternetes trükk, azzal a csavarral, hogy ugyan nyár óta a T-Mobile új ügyfeleknél már nem aktiválja automatikusan a szipolynetet, a régi csomagok esetében megmaradhattak a Net Start-aknák. Julianna párja új telefont vett, ami 2 nap alatt bedarált ötvenezer forintot:

Férjemnek tönkrement a régi telója, spóroltunk és vett egy újat. Eco-csomag volt a régi, és az is maradt, és a száma is maradt. Csak telefont vett. Rá 2 napra jött egy sms, hogy túllépte a keretet és nincs kimenő hívás. Áfával együtt 50 ezer forint!

Szűrt kommentelők
Titkolja a Citibank, miért nem ad hitelt
2011.07.26. 15:15 | jackyll

Gyé egy szinte mindennapos szivatás részese lett, amikor igent mondott a Citibank által telefonon felajánlott személyi hitelre. Kiderült, hogy mégsem kaphatja meg, de azt, hogy miért, semmilyen formában nem hajlandók elárulni:

Lassan másfél éve vagyok többé-kevésbé elégedett Citibank ügyfél (inkább többé, mint kevésbé). Talán ennek hála, ez év júniusának elején kaptam egy hívást egy nagyon kedves Citibankos hölgytől, aki felajánlott egy személyi hitelt. Visszahívást kértem másnapra, hogy családi szinten átbeszélhessük a dolgot, majd úgy döntöttünk, elfogadjuk az ajánlatot.

Szűrt kommentelők
4-et vihet 5-öt fizet akció a Tescóban
2011.07.26. 10:13 | jackyll

Négy darabos fánk 5 darab áráért azoknak, akik óvatosan szeretnek duhajkodni:

Új akció a Tescoban? Meglepődve tapasztaltuk, hogy a műanyag dobozos kiszerelés darabára ua. volt, mint az egy darabosé....jó vétel! Lenne, ha nem sántítana valami...zavart éreztem az erőben és visszalépve jobban megnéztem magamnak a dobozt. Aha...mi a hiba a képen?

...pitius

Szűrt kommentelők
Lezavarta a Kunság Volán buszvezetője
2011.07.26. 00:34 | jackyll

Sitti a Kunság Volánnál találkozott régebben egy olyan söfőrrel, aki egyáltalán nem volt hajlandó felengedni a buszra.

Az "Agresszív sofőr a Pannon Volánnál" című cikkről eszembe jutott egy néhány évvel ezelőtti történetem: Egy vidéki kisvárosban dolgozom egy üzletben. Minden nap busszal közlekedtem a körülbelül 10km-re lévő lakóhelyemről. Egy igencsak hűvös novemberi napon egyedül álltam a buszmegállóban. Időre meg is érkezett a kecskeméti Kunság Volán szép kék-fehér busza. Felszálltam, köszöntem a sofőrnek ahogy illik, és mutattam neki a bérletemet. A sofőr köszönés nélkül nekemesett,hogy ő engem biztosan nem fog elvinni,mert a múltkor is "csak a baj volt velem".

Szűrt kommentelők
Olvadásbiztos fagyi az Auchanban (frissítve)
2011.07.25. 13:49 | jackyll

Szerencsére nem a brutális kánikulában felejtették hűtés nélkül ezt a raklap fagyit a soroksári Auchanban, de csak a biztonsági kamera tudná megmondani, mennyi ideig olvadoztak:

A soroksári Auchanban jártunk bevásárolni, és a képen látható jelenségre lettünk figyelmesek. A mélyhűtők között szépen lepakolva a feltöltendő áru. Ezzel nem lenne semmi gond, csakhogy vagy tíz-tizenöt percig ólálkodtunk a "környékén", de ezen idő alatt egyetlen lélek sem járt az áru körül, aki bepakolta volna a fagyasztóba. Elgondolkodtatott, hogy vajon mennyire olvadt fel a szélső fagyi, mire bepakolták.. és hogy is van az a Szalmon Ella? Mivel az Auchan weblapján egyetlen olyan elérhetőség sincsen, ahol el tudnám nekik küldeni üzenetemet (a képpel együtt!), így nektek küldöm el.. vevőtársaimnak gondolatébresztőként, Auchan dolgozóknak okulásként: ennél azért jobban kellene ügyelni az árura (különösen olyan helyen, ahol már a vevők is látják!). ;)

Üdv,
Péter

UPDATE: Már meg is érkezett a válasz az Auchantól:

Tisztelt Vásárlónk!
Nagyon köszönjük, hogy észrevételét megosztotta velünk. Az esetet megvizsgáltuk és megállapítottuk, hogy a raklapról a kolléga a kasszasoron lévő jégkrémes hűtőket töltötte, vagyis nem gondatlanságból állt a raklap a termékekkel az eladótérben. A raktári hűtőnk -30 Celsius fokig hűti le a terméket éppen azért, hogy az előírt -18 Celsius fok fölé a töltés folyamata alatt se melegedjen fel.

Felajánljuk, hogy személyesen győződjön meg a raktározás, töltés és eladás  folyamatáról, ezáltal is megbizonyosodva arról, hogy az élelmiszer biztonsági előírásokat maradéktalanul betartjuk. Amennyiben elfogadja  meghívásunkat, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a www.auchan.hu oldalon található "Vevőszolgálat" menüpont alatt, ahol minden egyéb kérdésben is örömmel állunk vásárlóink rendelkezésére.

Auchan Soroksár igazgatósága

Szűrt kommentelők
Vigyázz, ha jön az Invitel-ügynök!
2011.07.25. 13:12 | juszka

Más ügyfélnek is meggyűlt már a baja a szolgáltatóval, a GVH is bünteti, és Szg története sem tett sokkal jobb benyomást a társaságról. Óvatosan hát az ügynökökkel.

Péntek délután csengetnek. Egy srác és egy csaj (igen ez a helyes kifejezés, bár bizniszmódiba voltak öltözve) áll ott, a srác beszél, közben rágózik, nem mutatkozik be, nem mutat arcképes igazolványt sem. Azt mondja: A távközlési társaságtól jöttünk, ellenőrizni a kollégáink munkáját. Rákérdezek: Invitel? Ő: Az.

Szűrt kommentelők
Poloskákat hallucinált a Morgan Consulting takarítócég
2011.07.25. 11:56 | jackyll

A Homár jóhiszeműen nem gondolja, hogy a Morgan Consulting takarítócég munkatársai minden alkalommal pucéran menekülnek és elégetik összes felszerelésüket, ha rettentő szakértelemmel poloskákat detektálnak, amikről később kiderül, hogy nem az. Viszont ilyen esetben azzal fenyegették naiv ügyfelet, hogy ÁNTSZ-szel lezáratják a lakását, amire nem igazán lett volna lehetőségük

Egy megdöbbentő tapasztalatot szeretnék veletek megosztani. Panellakásunkban falat vágattunk, ami sajnos olyan sok porral járt, hogy párommal úgy döntöttünk, profikra bízzuk a takarítást. Körbenéztem az interneten, ahol több cégtől kértünk egy előzetes árajánlatot. Végül a szimpatikusnak látszó Morgan Consulting Kft. cégét választottuk. A kollégájuk előzetesen ki is jött, felmérte a lakást, végső árajánlatot adva. Végül megbeszéltünk egy időpontot. Párom reggel 9-kor átadta a kulcsokat a takarítóknak, majd nagyjából egy óra múlva hívott a takarítást felügyelő hölgy telefonon, hogy hemzsegnek a bogarak a lakásban, amik az egyik takarítónő szerint – akit szakértőként állított be – ágyi poloskák. Az ágyi poloskák fertőznek, ezért kivonulnak a lakásból, és minden eszközt és takarításhoz használt textileket, - beleértve a ruháikat is – ki kell dobni, és a kárt nekünk kell megfizetni. Azt is elmondták, hogy ők nem élnek olyan fizetésből, hogy a ruháikat csak úgy kidobják, úgyhogy mindenképpen meg kell téríteni a kárukat, amennyiben ezt nem tesszük meg, kihívják az ÁNTSZ-t, és egy hónapra lezáratják a lakást.

Szűrt kommentelők
Agresszív sofőr a Pannon Volánnál
2011.07.25. 11:06 | juszka

Richárd és barátnője a Pannon Volánt választották utazásukhoz, a sofőr azonban nem örült a fizető utasoknak. Nyilván nehezebb kormányozni, ha plusz két fő utazik a járművön.

Történt a héten, hogy egy fárasztó délelőtt után, úgy döntöttünk párommal, hogy haza indulunk. Ki is álltunk a buszmegállóba ahol mind a helyi közlekedésben részt vevő 43-as számú járat, mind pedig a Pécs és Nagykozár között közlekedő helyközi járat is megáll. A megállóba elsőként egy más településre, de azonos irányba közlekedő , helyközi járat állt be, de sokan voltak rajta, mikor felszálltunk volna láttuk, hogy a Nagykozár felé közlekedő busz is beáll a megállóba, alig néhány emberrel a fedélzetén. Mivel nem akartunk várni a 43-as helyi járatra, az utóbbi jármű felé vettük az irányt, felszálláskor a következő párbeszéd zajlott le a buszvezető és a párom között:

Szűrt kommentelők
Lottóanomália Székesfehérváron?
2011.07.22. 15:31 | jackyll

Zoli egy különös jelenségre lett figyelmes székesfehérvári lottózásai során. Még akkor is sikerült azonos szelvényszámot elcsípnie, ha nem a postán adta fel:

Küldök két érdekes képet az egyik 3 lottó másik 2 luxor szelvény melyikeken játékonként azonosak a JOKER számok. Elgondolkodtató nem?

Szűrt kommentelők
Autóbérlés Horvátországban
2011.07.22. 14:39 | jackyll

Laci nem bírja kivárni azt a néhány hetet, amíg a horvát autókölcsönző feloldja a zárolt 36 ezer forintját:

Én a horvátországi "kellemetlenségünket" szeretném megosztani Veletek. Makarskán töltöttünk egy hetet a barátnőmmel, ahová busszal mentünk, mert gondoltuk nem lesz szükség autóra. Aztán úgy döntöttünk, hogy talán jó lett volna mégis, mert a közeli 1700 magas hegyre az utazás díja drágább, mint egy autó bérlése 24 órára, így ugyanannál a horvát utazási irodánál inkább autót béreltünk. A 2 nappal előre foglaltuk le (100 Kuna) a nyaralásunk utolsó teljes napjára (péntek 8:30 - szombat 08:30). Délelőtt 10:30-kor mentünk érte, mire a recepciós lány közölte, hogy a főnöke 10-ig várt ránk, és mivel nem érkeztünk meg, ő elment vele a bankba. Kérdőre vontuk, hogy mégis miért, nekünk most kellene, hiszen ezért foglaltuk le, de állítása szerint nem 08:30-tól, hanem pont akkor vehettük volna át. Apróbb vita után hívta a főnökét, az hozta az autót, és így 11 után vehettük át. Kifizettük a bérleti díjat, a biztosítást, plusz 1000 Kunát zároltak a bankszámlánkon, arra az esetre, ha később vinnénk vissza, nem fizetnénk parkolójegyet, stb. Ez érthető is. Amikor visszavisszük az autót, feloldják a zárolást. Rendben.

Szűrt kommentelők
Büntetik az IPTV-seket a T-Home táblagép akcióban
2011.07.22. 13:30 | jackyll

Zoltán büntetve érzi magát a T-Home táblagép akciójában. IPTV-előfizetőként a hagyományos vonalon már nem tudnak neki 15Mbites internetcsomagot nyújtani, így viszont az akcióban a büntetőkategriába került. Vagyis hiába fizet havonta egy valag pénzt, az IPTV nem számít adatforgalomnak, kedvezmény sincs rá:

A T-Home kellemes kis akciót alkotott, melynek keretében vezetékes internethez igen kellemes áron tábla számítógéphez lehet jutni! Ezt értékelem is, azonban a kivitelezésbe hiba csúszott! Most abba természetesen ne menjünk bele, hogy az mire jó, jó és kész! Már az árképzés is fura, mert a magasabb díjú internetcsomaghoz alacsonyabb díjon lehet hozzájutni, mint az alacsonyabb havi díjú csomag esetén, viszont mivelhogy technikailag nem mindenkinek van lehetősége magasabb díjcsomagra előfizetni, így ez szivatás! Bejelentettem az igényemet egy magasabb internet díjcsomagra, ugye így olcsóbb lenne a tablet, gyorsabb lenne az internet is. Azonban technikailag nem lehet megvalósítani, tehát így drágább a tablet és nincs gyorsabb net.

Szűrt kommentelők