A románokat nem szipolyozza ki az OTP
2011.08.31. 16:20 | jackyll

Kivételesen nem egy naiv vagy boldog ügyfél, hanem egy megdöbbent szemlélődő sorait olvashatjuk, aki betévedt egy román OTP-be, és elképesztő számokkal találkozott. Kiderült, hogy a határ túloldalán Csányi Sándor 14,85% THM-mel szórja a személyi kölcsönt, amit itthon 32,29%...

Mégsem vízálló a Panasonic Lumix FT2?
2011.08.31. 15:30 | jackyll

Egy hónap alatt nem sikerült továbbküldenie a szervizbe zs2 bevizsgálásra leadott fényképezőgépét az i-way kft-nek. Az elvileg 10 méterig vízálló Lumix FT2 2 méter után beázott, bár kiszáradás után még működött. Aztán eltűnt. Egy különös problémával fordulok...

A Wizzair-nél maradt a csomag
2011.08.31. 14:26 | juszka

Tibor szombaton utazott a Wizzairrel, de csak ő, a csomagjait valahogy Budapesten felejtette a légitársaság. Azóta hiába próbálja visszaszerezni a poggyászt, senki nem tud semmit - segíteni meg nem igazán akarnak. Augusztus 27-én szombaton a 18:20 perces járattal utaztam Ferihegyről...

Bunkóság a Hatlépcsősben
2011.08.31. 11:25 | juszka

Zsolték a Hatlépcsős Borozó híres velős pirítósát akarták megkóstolni, azzal azonban nem számoltak, hogy az ínyencség mellé bunkó pincér is jár. Engedjék meg,hogy a hétvégi " kellemes " tapasztalatomat megosszam Önökkel. Tiszteletünket tettük a balatonfüredi 6 lépcsős...

Nem foglalkozik az idősekkel a UPC?
2011.08.30. 12:47 | juszka

Pitta nagymamája egyedül él a semmi közepén, egyetlen kapocs közte és a külvilág között a vezetékes telefon. A UPC nem igazán méri fel e tény súlyát, és nem igyekszik elhárítani a hibát. Tisztelt UPC! 90 éves Nagymamám egyedül lakik kint a tanyavilágban, egyetlen...

Hibás árut akcióznak az IKEÁ-ban
2011.08.30. 11:58 | juszka

Naiv IKEA vásárló azt gondolta, az akciós termék is ugyanúgy összerakható, mint a többi. Nagyot tévedett, a bútor alkatrészei sehogy sem akarnak úgy illeszkedni, ahogy kellene, az áruház minőségellenőre pedig állítja, a hibás termék a jó.  Nemrég akciósan vásároltunk az...

A Nokia és a nagyker is hülyének nézi az ügyfelet
2011.08.29. 15:17 | jackyll

Tamásnak sikerült betalálnia a kultikus N900-as Nokiát, amit azonban szériahiba miatt nem javítanak, hanem megeszik dobozostul cserét vagy utalványt ajánlanak fel helyette. Igenám, de a cserekészülék kevesebbet ér, az utalványt pedig csak az eredeti boltban lehetne beváltani, ami...

A 45000 forintos parkolás
2011.08.29. 14:15 | jackyll

Szerencsére nincs egységesítve a Közterület-felügyelet és a rendőrség semmilyen rendszere, így egy tilosban parkolást két helyről is díjazhatnak: Tisztelt Homár, olyasmi esett meg velem ami mindenképp az Önök oldalára kívánkozik, a hatósági lehúzás esete, avagy hogyan...

Felszívódott a számítógép a Generali szervizében
2011.08.29. 12:57 | juszka

Sándor lányának gépét a Generali vitte szervizbe, azóta a számítógépről ellentmondásos hírek érkeznek, visszaadni azonban nem akarják a tulajnak a hibás kütyüt. Naiv ügyfél a biztosító hosszúra nyúló kezét sejti a dologban. Két hónappal ezelőtt lányom számítógépe...

Áram, gáz és meleg víz nélkül Pomázon (frissítve)
2011.08.29. 11:38 | juszka

Nem túl rózsás a helyzet Pomázon az újonnan épített bérlakások terén - három év alatt sem készültek el a lakások teljesen, ami pedig megvan, esik szét. Plusz az építő cég nem szereti fizetni a villanyt meg a gázt, így huszonnégy lakás maradt meleg víz nélkül. Bővebben...

Elnézést kér a Palatinus
2011.08.26. 16:36 | jackyll

A tegnapi lopással kapcsolatban tisztáz néhány dolgot a Palatinus strand vezetősége, egyúttal kárpótlásjegyeket ajánlott fel naiv ügyfél csapatának. Tisztelt Tékozló Homár! Az internet nagyon jó dolog, de a használatánál figyeljünk arra, hogy ne sértsünk meg másokat ok...

Az E.on rendszere nem ismer 0 fogyasztást
2011.08.26. 13:22 | jackyll

Nyilván nem arra lett kitalálva az E.on mérőállásbejelentője, hogy 0-át jelentsenek le, de azért ilyet hibával visszadobni, legalábbis furcsa: Az eon-nál lassan fél éve nem tudom lejelenteni semmilyen automatikus (és ingyenes) módon a 0-ás mérőállást. Minden alkalommal, mikor...

Tömegnyomor a Budavári Sörfesztiválon
2011.08.26. 12:23 | jackyll

Naiv várlakó úgy gondolta, hogy a fülledt éjszakában majd biztos szellősre korlátozzák a Budavári Sörfesztiválra beengedett vendégek számát. Nem ez történt. Egy óra után feladták az izzadt embertömegben szörfölést a pultokig, aztán viccből megpróbálták visszaszerezni a...

Légyhúsos perec a Reálból
2011.08.26. 11:27 | jackyll

Naiv ügyfél örülhetne, hogy vannak még rendes helyek, ahol megfogják helyette a legyeket. Milyen jók lesznek majd, ha elfogynak a patkányok! Mellékeltem egy képet a reggelimről - tizedmilliméteren múlt, hogy a lény (teteme) megmenekült. A perecet egy Reál üzletben vettem: nem...

Tömeges lopás a Palatinuson (frissítve)
2011.08.25. 14:15 | jackyll

Andráséknak sikerült elcsípniük a nyár egyik utolsó legmelegebb napját, amit nyilván a strandtolvajok sem hagytak ki. A Palatinusban egy sor öltözőszekrényt kipucoltak tegnap, de egyéb helyeken sem tétlenkedtek. A ruhák és az iratok végül meglettek, de a strand személyzete...

Malév járattörlés - vagy mégsem?
2011.08.25. 11:47 | juszka

Attila rutinos Malév-ügyfél, tudja, hogy mindig többször kell csekkolni a járat indulást, ha azzal a géppel akar menni, amivel előre eltervezte. Nem is szopathatja olyan könnyedén a légitársaság, bosszankodhat viszont eleget a "csúsztassuk a járatot, vagy inkább mégse?" című...

Gazdaságos gázszerelés
2011.08.25. 10:43 | juszka

Mézengúzék még ebben a hőségben is előrelátók, gondolnak a fűtésszezonra, ezért kaptak az alkalmon, amikor a Lakásszerviz Szövetkezet vissza nem térő akcióval kecsegtette őket. Sajnos a karbantartó másképp értelmezte az "összes gázkészülék" fogalmát - vagy nem tudott...

Óvatosan a 30 napig ingyenes mobilnettel!
2011.08.24. 14:37 | juszka

P. nem volt elég szemfüles, mikor szerződést kötött/módosított a Telekomnál, minthogy egy viszonteladóhoz ugrott be, amiből egyértelműen következik, hogy sikeres fogyasztó már nem lehet. Csak fél évvel később tudatosult benne, hogy a 30 napig ingyenes mobilnet egy év...

Mit lehet tenni a nemzetközi garanciával?
2011.08.24. 13:03 | juszka

Megjött a válasz a Toshibától Balázs garancia problémájára : Tisztelt Homár! A fenti című posztjukra reagálok az alábbiakban. Alapvetően két dolgot kell különválasztani. A Toshiba az EMEA (Európa, Közel-Kelet és Afrika) régióban ún. EMEA garanciával értékesíti...

Fizetni csak aktuális csekkel
2011.08.24. 12:10 | juszka

The Good Boy - mint azt neve is sejteti - mindig időben fizeti be az E.ON-nak a csekket, még akkor is, ha épp nem kapja meg az aktuálisat: fizet egy későbbi hónapra vonatkozóval. Azt azonban nem tudta, hogy két ugyanazon összeg mégsem ugyanaz, ha más-más hónapról van szó. Így...