Tékozló Homár

A románokat nem szipolyozza ki az OTP

2011.08.31. 16:20 | jackyll | 104 komment

Kivételesen nem egy naiv vagy boldog ügyfél, hanem egy megdöbbent szemlélődő sorait olvashatjuk, aki betévedt egy román OTP-be, és elképesztő számokkal találkozott. Kiderült, hogy a határ túloldalán Csányi Sándor 14,85% THM-mel szórja a személyi kölcsönt, amit itthon 32,29% THM-mel ad. A hülyének is megéri!

A következő dolog engem ugyan nem érint, de mindenesetre elgondolkodtató, hogy mit meg nem lehet tenni velünk, birka magyarokkal: akár akarom, akár nem, ömlik a tv-ből a sok bank reklámja folyamatosan, köztük Csányi Úr intézményének humorosnak szánt személyi kölcsön reklámjai. Mivel számokkal dolgozom, megragadt bennem a 32% körüli THM érték. Aztán nemrég sokk ért.

Olvasson tovább!

Mégsem vízálló a Panasonic Lumix FT2?

2011.08.31. 15:30 | jackyll | 59 komment

Egy hónap alatt nem sikerült továbbküldenie a szervizbe zs2 bevizsgálásra leadott fényképezőgépét az i-way kft-nek. Az elvileg 10 méterig vízálló Lumix FT2 2 méter után beázott, bár kiszáradás után még működött. Aztán eltűnt.

Egy különös problémával fordulok hozzátok. Panasonic FT2 a prolémás dolog. Elvileg vízálló. Mégis bement pár csepp (tengerparti vízalatti fotózáskor. Max. vízmélység 2-3m volt, 10m-ig van hitelesítve, tehát bírnia kéne). (a kallantyú ami extra "lock"-ot biztosít eléggé lötyög. Sajnos nem egyedi eset, mert az összes általam csekkolt darabé lötyög) ezt úgy vettem észre, h kiírta a gép, ajtó nyitva. Erre én gyorsan kikapcsoltam megelőzve a nagyobb bajt. Kiszáradt. Működik. Infarktus elmúlt. Nosza vizsgáltassuk ki.

Olvasson tovább!

A Wizzair-nél maradt a csomag

2011.08.31. 14:26 | juszka | 96 komment

Tibor szombaton utazott a Wizzairrel, de csak ő, a csomagjait valahogy Budapesten felejtette a légitársaság. Azóta hiába próbálja visszaszerezni a poggyászt, senki nem tud semmit - segíteni meg nem igazán akarnak.

Augusztus 27-én szombaton a 18:20 perces járattal utaztam Ferihegyről a London-Lutoni reptérre. Leszállás után körülbelül még húsz utastársammal együtt potyára vártuk a csomagjainkat, az ottani személyzet arra hivatkozott, hogy sajnálatos hiba történt - a csomagjaink Ferihegyen maradtak. Ezután elkérték a nevem, telefonszámom és címem, majd mosolyogva közölték, hogy felhívnak, amint tudnak valamit, a csomagomat pedig miután megérkezett, kiszállítják a megadott címre. A címem a helyszínen ugyan nem tudtam megadni, de ezt pótoltam a Wizzair panaszoldalán.

Olvasson tovább!

Bunkóság a Hatlépcsősben

2011.08.31. 11:25 | juszka | 250 komment

Zsolték a Hatlépcsős Borozó híres velős pirítósát akarták megkóstolni, azzal azonban nem számoltak, hogy az ínyencség mellé bunkó pincér is jár.

Engedjék meg,hogy a hétvégi " kellemes " tapasztalatomat megosszam Önökkel. Tiszteletünket tettük a balatonfüredi 6 lépcsős nevezetű étteremben. Gondolom aki velős pirítós nevű ételt meghallja,egyből a 6lépcsős jut eszébe. Szombaton felkerekedtünk és az irnyt a 6lépcsős felé vettük. Megérkeztünk. Tömve volt tele emberrel. De a beharangozott velős pirítósért megéri várni. Pincérnő kijön kommentálhatatlan viselkedéssel felveszi a rendelést, konkrétan mi éreztük magunkat kellemetlenül, hogy mertünk rendelni. Előző csapat aki helyére leültünk még szemesztünk a maradékjaikkal, mert majdnem lelett takarítva az asztal előttünk. Türelmesen várunk, aztán egy szimpatikusabb asztalhoz átültünk. Jelezve a pincérnőnek a kellemetlenség elkerülése végett. Pincércsaj hozza a rendelést majdnem a fejébe volt, hogy átültünk. Exasztalunknál szájról olvasva: " Hol a gecibe vannak ezek, a faszom tele van...."

Olvasson tovább!

Nem foglalkozik az idősekkel a UPC?

2011.08.30. 12:47 | juszka | 119 komment

Pitta nagymamája egyedül él a semmi közepén, egyetlen kapocs közte és a külvilág között a vezetékes telefon. A UPC nem igazán méri fel e tény súlyát, és nem igyekszik elhárítani a hibát.

Tisztelt UPC! 90 éves Nagymamám egyedül lakik kint a tanyavilágban, egyetlen kapcsolattartási módunk vele a vezetékes telefonja (az erdő miatt nagyon gyenge a mobil jel), valamint a segélyhívója is ide van bekötve. Ha rosszul lesz, a mentőt ezen tudná hívni, de...
Olvasson tovább!

Hibás árut akcióznak az IKEÁ-ban

2011.08.30. 11:58 | juszka | 128 komment

Naiv IKEA vásárló azt gondolta, az akciós termék is ugyanúgy összerakható, mint a többi. Nagyot tévedett, a bútor alkatrészei sehogy sem akarnak úgy illeszkedni, ahogy kellene, az áruház minőségellenőre pedig állítja, a hibás termék a jó. 

Nemrég akciósan vásároltunk az örs vezér téri IKEA-ban különféle méretű Hemnes fiókos szekrényeket. A kis szekrény összerakása után, bármilyen precízen is végeztük, kiderült, hogy a fiókok nem csúsznak a helyükre, a fiókok előlapja ütközik a szekrény előlapjával (azaz a kerettel, amibe bele kellene csúszniuk). A lényeg azonban nem ez.

Olvasson tovább!

A Nokia és a nagyker is hülyének nézi az ügyfelet

2011.08.29. 15:17 | jackyll | 119 komment

Tamásnak sikerült betalálnia a kultikus N900-as Nokiát, amit azonban szériahiba miatt nem javítanak, hanem megeszik dobozostul cserét vagy utalványt ajánlanak fel helyette. Igenám, de a cserekészülék kevesebbet ér, az utalványt pedig csak az eredeti boltban lehetne beváltani, ami azóta megszűnt. Indulhat a móka!

Tavaly februárban vásároltam egy N900-as készüléket, amit tökéletes munkaeszköznek találtam a laptop helyett - jó borsos áron - 179.990 forint értékben a Mammut Bevásárlóközpontban lévő Nokia mintaboltban. Ez a készülék idén nyár elején tönkrement. A főpanel részből elengedte a forrasztás az USB csatlakozót. Irány a Mammutban lévő bolt. A helyszínen szembesülök azzal, hogy a bolt már nem üzemel. Gondoltam egyet, elmegyek az V. kerületi Nokia szervizközpontba. Átvétel után három héttel jelezték, hogy sajnos típushibáról van szó, ezért a készüléket nem tudják megjavítani, cserét ajánlanak fel. Cserében N8-as készüléket vagy eredeti árú 179.990 forint értékű Nokia utalványt kínáltak. Az N8-at nem fogadtam el, mivel az értéke nagyjából a felét képviseli az N900-asnak. Szerintük az utalvánnyal amúgy is jobban járok, mert azért akár két telefont is tudok majd venni. Maradt tehát az utalvány. Ezzel viszont az a gond, hogy azt kizárólag az eredeti vásárlás helyén lehet levásárolni, tehát a Mammutban lévő megszűnt Nokia mintaboltban. A Nokia ügyfélszolgálatát felhívtam, ahol tájékoztattak, hogy a megszűnt kiskereskedő helyett menjek közvetlenül a nagykereskedőhöz mert már ők az illetékesek és náluk le tudom vásárolni az utalványt.

Olvasson tovább!

A 45000 forintos parkolás

2011.08.29. 14:15 | jackyll | 114 komment

Szerencsére nincs egységesítve a Közterület-felügyelet és a rendőrség semmilyen rendszere, így egy tilosban parkolást két helyről is díjazhatnak:

Tisztelt Homár, olyasmi esett meg velem ami mindenképp az Önök oldalára kívánkozik, a hatósági lehúzás esete, avagy hogyan büntetett meg fél óra alatt ugyanazon szabálysértésért a Közterület-felügyelet és a rendőrség is. Mivel papíron egy jogállamban élek, ahol 1 cselekményért egyszer vagyok büntethető nem igazán értem a dolgot.

Olvasson tovább!

Felszívódott a számítógép a Generali szervizében

2011.08.29. 12:57 | juszka | 204 komment

Sándor lányának gépét a Generali vitte szervizbe, azóta a számítógépről ellentmondásos hírek érkeznek, visszaadni azonban nem akarják a tulajnak a hibás kütyüt. Naiv ügyfél a biztosító hosszúra nyúló kezét sejti a dologban.

Két hónappal ezelőtt lányom számítógépe beadta a kulcsot. A család úgy döntött, hogy a felesleges javítgatás helyett az amúgy is elavult gépet lecserélendő veszünk egy új, nagyobb teljesítményű számítógépet. Hogy a költségeket egy kicsit csökkentsük, a gép alkatrészeit külön-külön vásároltuk meg egy üzletben, igyekezve a legnagyobb teljesítményűt megvenni. A fiam rakta össze a gépet, mivel ez a szakmája. A gép tökéletesen működött 4 héttel ezelőttig, amikor is villám csapott be a házba. A gép ugyan ki volt kapcsolva, de - valószínűleg az alaplapra integrált hálózati kártya sérülése miatt - az internet megszűnt működni. Ezt a kihívott szerelő is megerősítette. A gép ettől függetlenül tökéletesen működött, minden program rendesen futott rajta, csak az internet szállt el. Semmi baj, van villámcsapásra is jó biztosítás a Generalinál.

Olvasson tovább!

Áram, gáz és meleg víz nélkül Pomázon (frissítve)

2011.08.29. 11:38 | juszka | 60 komment

Nem túl rózsás a helyzet Pomázon az újonnan épített bérlakások terén - három év alatt sem készültek el a lakások teljesen, ami pedig megvan, esik szét. Plusz az építő cég nem szereti fizetni a villanyt meg a gázt, így huszonnégy lakás maradt meleg víz nélkül. Bővebben naiv ügyfél írta le a kilátástalannak tűnő helyzetet.

UPDATE 08/29 13:45: Alighogy kikerült a poszt ajánlója az Index címlapjára, kétségbeesett emaileket és faxot(!) kaptunk naiv ügyféltől, hogy vegyük le a levelét:

Kérésének kénytelenek vagyunk eleget tenni.