Elnézést kér a Palatinus
2011.08.26. 16:36 | jackyll

A tegnapi lopással kapcsolatban tisztáz néhány dolgot a Palatinus strand vezetősége, egyúttal kárpótlásjegyeket ajánlott fel naiv ügyfél csapatának. Tisztelt Tékozló Homár! Az internet nagyon jó dolog, de a használatánál figyeljünk arra, hogy ne sértsünk meg másokat ok...

Az E.on rendszere nem ismer 0 fogyasztást
2011.08.26. 13:22 | jackyll

Nyilván nem arra lett kitalálva az E.on mérőállásbejelentője, hogy 0-át jelentsenek le, de azért ilyet hibával visszadobni, legalábbis furcsa: Az eon-nál lassan fél éve nem tudom lejelenteni semmilyen automatikus (és ingyenes) módon a 0-ás mérőállást. Minden alkalommal, mikor...

Tömegnyomor a Budavári Sörfesztiválon
2011.08.26. 12:23 | jackyll

Naiv várlakó úgy gondolta, hogy a fülledt éjszakában majd biztos szellősre korlátozzák a Budavári Sörfesztiválra beengedett vendégek számát. Nem ez történt. Egy óra után feladták az izzadt embertömegben szörfölést a pultokig, aztán viccből megpróbálták visszaszerezni a...

Légyhúsos perec a Reálból
2011.08.26. 11:27 | jackyll

Naiv ügyfél örülhetne, hogy vannak még rendes helyek, ahol megfogják helyette a legyeket. Milyen jók lesznek majd, ha elfogynak a patkányok! Mellékeltem egy képet a reggelimről - tizedmilliméteren múlt, hogy a lény (teteme) megmenekült. A perecet egy Reál üzletben vettem: nem...

Tömeges lopás a Palatinuson (frissítve)
2011.08.25. 14:15 | jackyll

Andráséknak sikerült elcsípniük a nyár egyik utolsó legmelegebb napját, amit nyilván a strandtolvajok sem hagytak ki. A Palatinusban egy sor öltözőszekrényt kipucoltak tegnap, de egyéb helyeken sem tétlenkedtek. A ruhák és az iratok végül meglettek, de a strand személyzete...

Malév járattörlés - vagy mégsem?
2011.08.25. 11:47 | juszka

Attila rutinos Malév-ügyfél, tudja, hogy mindig többször kell csekkolni a járat indulást, ha azzal a géppel akar menni, amivel előre eltervezte. Nem is szopathatja olyan könnyedén a légitársaság, bosszankodhat viszont eleget a "csúsztassuk a járatot, vagy inkább mégse?" című...

Gazdaságos gázszerelés
2011.08.25. 10:43 | juszka

Mézengúzék még ebben a hőségben is előrelátók, gondolnak a fűtésszezonra, ezért kaptak az alkalmon, amikor a Lakásszerviz Szövetkezet vissza nem térő akcióval kecsegtette őket. Sajnos a karbantartó másképp értelmezte az "összes gázkészülék" fogalmát - vagy nem tudott...

Óvatosan a 30 napig ingyenes mobilnettel!
2011.08.24. 14:37 | juszka

P. nem volt elég szemfüles, mikor szerződést kötött/módosított a Telekomnál, minthogy egy viszonteladóhoz ugrott be, amiből egyértelműen következik, hogy sikeres fogyasztó már nem lehet. Csak fél évvel később tudatosult benne, hogy a 30 napig ingyenes mobilnet egy év...

Mit lehet tenni a nemzetközi garanciával?
2011.08.24. 13:03 | juszka

Megjött a válasz a Toshibától Balázs garancia problémájára : Tisztelt Homár! A fenti című posztjukra reagálok az alábbiakban. Alapvetően két dolgot kell különválasztani. A Toshiba az EMEA (Európa, Közel-Kelet és Afrika) régióban ún. EMEA garanciával értékesíti...

Fizetni csak aktuális csekkel
2011.08.24. 12:10 | juszka

The Good Boy - mint azt neve is sejteti - mindig időben fizeti be az E.ON-nak a csekket, még akkor is, ha épp nem kapja meg az aktuálisat: fizet egy későbbi hónapra vonatkozóval. Azt azonban nem tudta, hogy két ugyanazon összeg mégsem ugyanaz, ha más-más hónapról van szó. Így...

Nem pöcsölnek gyűrűkkel az igaz szittyák
2011.08.23. 12:21 | jackyll

Ez nem a kibaszott Gyűrűk ura, hanem egy másik fantasy! - gondolhatta magában a Turánia.hu személyzete, amikor 2 és fél hónap után naiv ügyfél már hetente többször érdeklődött, készen lesznek-e az esküvő előtt a gyűrűik. Egy ideig nem vették észre, hogy már rég megjött...

Agyalágyultakat alkalmaz a DHL?
2011.08.23. 10:55 | jackyll

Mostanában mintha szaporodnának az olyan DHL-es sztorik , ahol az elvárható minimumot sem sikerül teljesítenie a csomagküldő szolgálatnak. Hiába próbálják meg 3x kézbesíteni a csomagot, ha nem csengetnek be, hogy otthon vannak-e, vagy ha meg sem találják a házszámot. Ez már...

Pulykamáj aranyárban a Tescoból
2011.08.23. 09:46 | jackyll

Balbal73 rutinos bevásárló, ezért mindig átnézi a blokkot kifelé menet. Alábbi akciójával 8 ezer forintot spórolt egy tál tescós libamájon: Szerintem én egy elég tudatos és szemfüles vásárló vagyok, aki mindig rákérdez az árra, átböngészi a blokkot s általában mindig...

A Vodafone sem szeret készüléket cserélni
2011.08.23. 08:21 | jackyll

Érti a Homár, hogy a telefontársaságoknak csak nyűg ez a sok vacak kínai telefon, de ha már ők is árulják ezeket, és képtelenek megjavítani, tényleg csak az ő érdekük lenne, hogy ügyfeleik tudjanak is velük telefonálni. Ja, nem, még az ügyfelek érdeke is lenne! Tavaly...

A nemzetközi garancia nem sokat ér itthon
2011.08.22. 13:25 | juszka

Balázs külföldön kötött nemzetközi biztosítást a laptopjára, az itthoni Toshiba azonban ezzel nem nagyon tud mit kezdeni. Az meg már kérdéses, hogy érdemes-e repjegyet venni, csak, hogy reklamálhasson az ember. Pár évvel ezelőtt vásároltunk egy Toshiba laptopot Birminghamben...

Ha nincs jegy, lelökik a buszról
2011.08.22. 12:40 | juszka

Újabb ellenőri túlkapás - ezúttal a BKV egyik éjszakai járatán. Berilke fiának nem volt jegye, a kallerek pedig az egyszerűség kedvéért csupán lelökték a járműről. 2011.08.08-án fiamnak motor balesete volt. A sérülése nagyon komoly volt, újra kellett éleszteni. Arca...