Tékozló Homár

Fantomtartozás a Gábor Dénes Főiskolán?

2011.10.21. 13:36 | jackyll | 199 komment

Zoltán nem emlékszik kristálytisztán be nem fizetett utóvizsgadíjakra, így nem érti, hogyan merült most fel 100 ezer forintnyi tartozás az államvizsga előtt. Természetesen ha nem fizet, nem vizsgázhat.

Továbbítanám a felsőoktatási intézménytől kapott levelemet. Számomra elfogadhatatlan, hogy az intézmény államvizsga közelében lévő hallgatóktól jogszerűtelnül követel pénzt. A fenti levél alapján kértem információkat, hogy pontosan miért, mikre és milyen szabály szerint kell befizetnem 100.000 FT-ot, mely a NEPTUN-ban megjelent? Az intézmény szóbeli válasza, fizessem be, és fogjam be a számat, örüljek, hogy még nem rúgtak ki. Ha nem fizetem ki, kirúgnak.

Olvasson tovább!

Csak Ferencvárosban késnek a parkolóórák?

2011.10.21. 12:32 | jackyll | 48 komment

Játék! Vajon csak a ferencvárosi parkolóórák szenvednek krónikus időeltolódásban vagy máshol is hamarabb lejárnak a jegyek? A helyes megfejtők nem kapnak két mikuláscsomagot fél órán belül.

A parkolóautomatákat hétfőn és szerdán is megnéztünk: a téren található mind a négy parkolóóra mindkét nap vagy késett, vagy sietett: a Lenhossék utcai csak egyet, a Tűzoltó utcai kilencet, a Márton utcai pedig 10 percet késett, míg a Vendel utcai parkolóóra 6 percet sietett. Szerdán ugyancsak ennyit késtek az előbb említett órák, kivéve a Márton utcait, ami most nem tízet, hanem 8 percet késett.

A telefonon véletlenül megrendelt cégjegyzék

2011.10.21. 11:28 | jackyll | 77 komment

Miklósék ugyan szeretik az adatbázisokat, egy telefonos félreértés során nem óhajtanak a bizalomgerjesztő nevű Központi Adatszolgáltató Kft. ügyfélkörébe kerülni:

Inkább figyelmeztető jelleggel írnám le az alábbi esetet. Mindenki hallott már azokról a cégekről, akik abból élnek, hogy telefonon felhívja a leendő ügyfelet az ügyintéző, lyukat beszél a hasába, majd pár nap múlva jön a számla valamilyen szolgáltatásról, amit mi telefonon keresztül rendeltünk. Ezúton óvok mindenkit a hivatalosnak hangzó nevű Központi Adatszolgáltató Kft.-től, akivel hasonlóan jártunk.

Olvasson tovább!

A Homár miatt alázta meg a buszvezető

2011.10.20. 19:59 | jackyll | 192 komment

Fokozódik a helyzet a marcalvárosi állomáson. Tegnapi levelünk nyomán az egyik buszvezető meggyanúsította naiv ügyfelet, hogy ő a szerző, Ádám, mikor pedig nemis. Spicliskedéssel és szarkeveréssel vádolta, illetvehogy kollégája sírva fakadt a lebaszás után. Kérjük őrizzék meg hidegvérüket, nincs itt semmi látnivaló, kicsit mindenki ideges.

Elképesztő eset történt meg velem ma. Reggel kissé késve indultam el otthonról és negyed kilenc körül futva érkeztem meg a buszmegállóba Győrben a marcalvárosi állomáson ahol épp csak elértem a 14-s buszt. Felszálltam felmutattam a bérletemet elindultunk majd kinyitotta a sofőr a fülkéjének ajtaját és hátraszólt hogy én vagyok-e az Ádám?

Olvasson tovább!

Feljelentették a frissen telepített megállni tilos tábla mögött parkolókat

2011.10.20. 12:42 | jackyll | 320 komment

Jobb lesz, ha összekapják magukat az összevissza tilosban parkoló autósok, vagykülönben jövőre mehetnek majd az ócsai telepet építeni köz/börtönmunkában. Ja, hogy előző nap rakták ki a megállni tilos táblát, és másnap mentek körbe megbüntetni az ottfelejtett autókat? Ha sokat ugrálnak bevisszük magukat terrorizmusért!

Rendőreink néha direkt szívatnak minket. Néha olyan dolgokkal kapcsolatban, amivel igazán elég lenne egy figyelmeztetés is, mivel van lehetőségük ilyet is kiosztani, ha valaki pl. tilosban áll. Főleg ha a következő helyzet áll fent.

Olvasson tovább!

Ingyen termel az E.ON-nak a napelem

2011.10.20. 11:19 | jackyll | 59 komment

József kicsit csalódott, hogy 25 év múlva sem fog megtérülni az augusztusban felszerelt napelem, mivel az E.on szabotálja a mérőóra hozzárendelését. Így most ők termelik az áramot környezetbarátan a szolgáltatónak.

Augusztus 17.-én napelemet szereltettünk, és azóta  várjuk, hogy az  e.on  egy mérőórát szereljen fel. Többszöri telefonálás ellenére nem hajlandóak kapcsolatba lépni velünk, tehát mi termeljük az energiát nekik ingyen, ami az oszlopra megy. Mi viszont az esti fogyasztást  borsos áron fizetjük az e-onak a rendszerről. Hol itt az energia takarékosság? Ha a fogyasztó nem fizeti a számlát küldik a felszólító levelet. Esetünkben mi mit tehetünk, kihez fordulhatunk segítségért?
 
Sürgős  válaszukat várjuk.

Refinanszírozott devizahitelt nem lehet kedvezményesen végtörleszteni?

2011.10.20. 08:31 | jackyll | 34 komment

Nem kellett sokáig várni a következő végtörlesztési anomáliára, hiszen a szinte teljes jogi káoszban a legtöbb szereplő lesütött szemmel hümmög. Naiv ügyfél a Duna Ingatlanfinanszírózónál nyitotta a hitelét, ami aztán a CIB-nél refinanszírozódott. Most azonban mindkét helyről elhajtották, minthogy a Dunára nem vonatkozik a kedvezmény, nekik mindenképpen a teljes összeget kellene megfizetniük a CIB felé, a CIB viszont állítólag csak jelzáloggal rendelkezik, követeléssel nem (na persze).

2008 márciusában szerződtem a Duna Ingatlanfinanszírozó Zrt.-vel deviza alapú (CHF) kölcsönszerződéssel. Jelenleg mintegy havi 60e Ft-os többletköltséget jelent az árfolyam különbözet ezért óriási örömöt okozott az, hogy született egy törvény mely ugyan rövid időre, de engedélyezi a végtörlesztést  egy kedvező árfolyamon. Azonban ezen örömöm nem tartott sokáig, mert a törvény megjelenésének másnapján már szembesülnöm kellett azzal a ténnyel, hogy én bár megfelelek  a törvényben meghatározott kritériumoknak, de mégsem tudok végtörleszteni.

Olvasson tovább!

Alkudozás az Invitelnél

2011.10.19. 15:41 | jackyll | 68 komment

Naiv kényszerinvitelesnek belógatták a hűségszerződéses 9900 forintos csomagot, aztán élőben ez felugrott 16900 forintra. Néhány perc alkudozással sikerült elérni a lélektani 11470 forintos szintet, ekkor azonban kiderült, hogy az évek óta fizetett, de nem nézhető HBO nélkül még olcsóbb lenne:

Csak okulásként másnak, hogy mennek a dolgok az Invitel háza táján. Tény, hogy eddig Fibernet területnek számítottunk és a hibát is elvileg ők követték el, de szőröstől bőröstől felvásárolta az Invitel így a panasz már hozzájuk érkezett. közel 5 éve vagyok előfizető erre a csomagra. Akárhogy is számolom azért szép summával húztak le, de legalábbis nem szolgáltatták a csomagot, ha nem közli a hölgy, hogy van HBO előfizetésem és mondjam le, ha nem kérem és olcsóbb lesz a csomag akkor erre rá sem jövök. Mondamom sem kell, hogy elvörösödtem egyből, hát megcirógatnám annak a fejét aki kifizettette velem a csomag díját aztán nem szolgáltatta... Na jöjjön a kis történet amit már elküldtem kedvenc szolgáltatóm felé is, némi iróniával fűszerezve:

Olvasson tovább!

Takarékszövetkezetezik az OTP

2011.10.19. 12:52 | jackyll | 73 komment

Andreának nem sikerült lekérdeznie devizahitele egyenlegét, mert olyat az OTP csak a végtörlesztési szándék bejelentése után 8 nappal készít. Hogymi? Bónusz megsúgták, hogy a takarékszövetkezeti hitel sem jobb, ott jövőre fognak kamatot emelni:

Devizahitelt szeretnék végtörleszteni, mint még sokan mások. Az OTP-nél van devizahitelem (mielőtt leírják majd a kommentelők, hogy tapló, ügyeskedő, devizaüzér: családon belüli (kényszer)vásárlás volt, valódi pénzforgalommal, piaci áron, viszont erre nem jár államilag támogatott forinthitel). Ahhoz, hogy tervezni tudjuk a végtörlesztés módját szükségünk volt a pontos összegre (nem, erre az év végi egyenlegértesítő teljesen használhatatlan, követhetetlen), vagyis egyenlegértesítőt szerettem volna kérni.

Olvasson tovább!

Futóversenyest játszanak a Kisalföld Volán buszvezetői az utasokkal

2011.10.19. 11:49 | jackyll | 91 komment

Ádámot csak egyszer sikerült megizzasztaniuk, azóta kissé rezignáltan veszi tudomásul, hogy a győri 22-es busz érkezése nincs összehangolva a 14-es busz indulásával. Valahogy mindenki pont lemarad.

Október 13-án és 14-én Győrben Marcalváros forgalmi irodához érkező 22-es járatszámú busszal utaztam, 7:50-kor szálltam le. A megállóban már bent állt a 7:50-kor induló 14-es járatszámú busz. Mindkét nap gyakorlatilag ugyanaz történt: a 14-es középső ajtójáig eljutottam többedmagammal (más is át akart szállni), mire a 14-es sofőrje becsukta az első ajtót és elindult. Elkezdtem futni, kb. 100-150m-t futottam a busz mellett, azonban a sofőr ezt nagyon nem akarta észrevenni, nem állt meg, továbbment. Az adott 14-es busz mindkét nap ugyanaz az Ikarus E14-es volt, a rendszámát sajnos nem jegyeztem fel. Ekkor írásban megkerestem a Kisalföld Volán Zrt. menetrendi előadóját, aki rendkívül korrekt módon állt az ügyhöz és megígérte, hogy intézkedik, ennek megtörténtét vissza is igazolta.

Olvasson tovább!
süti beállítások módosítása