Tékozló Homár

Lázadást szítanak a Reader's Digest küldeményei

2012.01.05. 13:46 | jackyll | komment

Jó sok helyet megspammolhatott a Reader's Digest az ünnepekre, mert ketten is besírtak miatta. Nyereményjáték helyett erdőt követelnek a potenciális nemfogyasztók, akiknek amúgy is elegük van pont mindenből. Betelt a pohár! Eddig, ne tovább! Amúgy le kell szedni a postaládát, többet tuti nem dobnak be semmit.

Tisztelt Homár! Az imént kaptam egy kéretlen levelet (ilyenekkel van tele a posta ládám rendszeresen!)a Reader's Digest kiadótól (Terjesztési Igazgató!+sorsolási "bizottság"!! Ez új, tőlük még nem volt). A levél szerint nyertem egy 10 000 000Ft (tízmillió!) értékű Lexus Sportszedán (így írva! hm) szgk-t, és még nyerhetek 50 000 000Ft főnyereményt, fődíj extrát, és így tovább, a szokásos beetető rizsa. Küldje így, úgy, amúgy minél előbb stb. Kb. 25gr papír; az erdők meg elfogynak az ilyenek miatt (is). Hogy lehetne ennek véget vetni?

Jogász ismerősöm szerint: jogilag megszívathatók lennének, mert több szabályt is megszegnek ezzel a tevékenységgel. Kíváncsi lennék mások véleményére is (esetleg alakíthatnánk pertársaságot, vagy valami polgári ellenállást).

Csak úgy; miből tartanám fenn (2 éve munka nélk. 58 évesen!), merthogy nálunk még mindig luxusnak számít az autó (50-es évek!!!), úgy is sarcolja az állam (P-unk-és K.-unk), mindegy melyik (exkomm.) gengszterbanda lopja degeszre magát!! (kutyából szalonna?!-kisztitkárból rendes ember?!)

Tisztelettel: Zita (néni?)

Éva próbált velük emailben kommunikálni, de csak a robotig jutott:

T. Zaklatóim!

Mi a garancia rá, hogyha a sosem kért zaklató küldeményeiket a számomra egyedüli ingyenes módon itt, e-mailben mondom le, hogy az e-mailes lemondást követően sosem fognak többet a felesleges, sosem kért küldeményeikkel traktálni? A távollevők között létrejött szerződésre hivatkozva, aljas és előre kitervelt módon élnek, ami erősen kérdéses.


-- Eredeti üzenet --
Feladó: cs <cs@readersdigest.hu>
Elküldve: 2012. január 3. 12:43
Tárgy : RE: Kérdés

Tisztelt ! Köszönettel vettük levelét, melyben foglalt kérésének sajnálatos módon nem tudunk eleget tenni adatok hiányában. Kérjük, szíveskedjék megírni vevőkódját - leveleink címzésében megtalálható 9 jegyű számsor – és postacímét, hogy mielőbb rögzíthessük kérését nyilvántartásunkban.
Megértését és közreműködését köszönjük.

Üdvözlettel:
Reader's Digest ügyfélszolgálat
(Kérjük, hogy ezt a levelet küldje majd vissza a kért adatokkal úgy, hogy az előző üzenetét is tartalmazza. )



T. Zaklatóim!
 
Nem volt kérésem, kérdésem volt. További válaszukat - a sablon helyett érdemben - várom.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.01.05. 14:08:25

@Tony Almeida: Nekem meg a seggemen nőtt egy harmadik fejem.

Manyecska 2012.01.05. 14:17:07

Az egyetlen megoldás iyenkor a thömeges öngyilkosság!

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.01.05. 14:17:50

Jajj, nemá! Most akkor ha a közzétevő is nekiáll ötletelni, kevesebb megfejtés marad a kommentelőknek. És az úgy olyan izé. Móka csökkentett módban. :(
Vagy akkor tessék mán a posztbeharangozó helyett elsőzni, és oda beírni.

Poszttolónak: ötletem sincs. Ugye, rajta van a neved, ergo egy adatbázist használnak, így nem ér a postaládára kihelyezett "Prospektusokat, szórólapokat nem kérünk" felirat. Postásnak amin cím van, az küldemény. Az viszont lehet, hogy tényleg gőzük nincs a kp.-ban ki is vagy, mert Marcsihoz hozzávágtak egy 5000 nevet tartalmazó listát, rábízták, hogy adj-király-katonát-tal válassza ki a szerencsés 2000 jövendő milliomost, majd a sablonra rátolta a címet, kinyomtat, borítékol. És franc se jelölgette be, kik is voltak a szerencsések, hisz aki tényleg nyert-gondolom, azért egy kiskegyed előfizetést csak rásóznak valakire- az tán egy másik listán volt hupilila sorkiemelővel 5x pirossal bekarikázva. Vagy tán a saját brancsból a hónap dolgozója játssza el a mysterious millionare-t, némi bónusz kedvéért?

Amúgy meg attól hogy bedobják, nem kell kinyitni. Dobod a kukába a többi kéretlen vacakkal egyetemben. 11 éves koromban húgival tök jól elszórakoztunk a matricákkal meg a kocsikulccsal, borítékokkal. Ragasztgattuk, kapartuk, borítékoltuk, az volt a játszós matéria, mint 3 évesnek a firkapapír. Arra jó. De felhúzni magad rajta tök fölösleges. Lemondani meg szerintem esélytelen, de ha mégis sikerül, jelezz, mert megkövetem magam.

/Fákról: ha tudnád, egy sima önkormányzati választásnál mennyi kinyomtatott, használatba nem fogott fehérre klórozott űrlap megy a megsemmisítőbe pusztán egyetlen bizottság kezei közül, mert szabály, hogy mindent visszaadni, ők meg központilag eltüntetik, a readers-nek greenpeace díjat adnál környezettudatosságból, az hétszentség/

helianthus 2012.01.05. 14:18:46

@Tony Almeida: ez csak azért lehetett, mert max hárman küldik vissza a zországban és így nagy az esély. :D

England win The Ashes! 2012.01.05. 14:20:05

@Manyecska: Baszki, ezt figyeld meg! Két értelmes magyar szóval kell kiegészíteni: P + árt, ill. K + ormány.

Ha még létezne, be kéne küldeni a Kapcsoltamba. :)

Manyecska 2012.01.05. 14:20:50

P.-unk, K.-unk.:((
Szkunk?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.01.05. 14:22:53

"Jogász ismerősöm szerint: jogilag megszívathatók lennének, mert több szabályt is megszegnek ezzel a tevékenységgel."

Khm, szerintem is.

helianthus 2012.01.05. 14:23:10

Apukám fog rendelni tőlük könyvet. Mondtam, hogy ne tegye, de teszi mert őt az a könyv érdekli és még lehet, hogy nyer is vele. :)))
Szóval van, aki még örül is neki, hogy ilyet küldenek, mert neki az jó.
Amúgy @neccharisnyás útonálló: -val értek egyet, kuka kinyit bedob és kész. Ezért pertársaságot alakítani? Esetleg ha ez lesz az utolsó probléma a földön, majd akkor.

Manyecska 2012.01.05. 14:23:28

@Dr Jozef Vengloš: köszönöm, ez 1 nagyon fogós, nagyon ravasz rövídités!! :)

Manyecska 2012.01.05. 14:25:09

@Dr Jozef Vengloš: azt hittem káromkodik!!:) Az istennek se jöttem rá mi a búbánatos fax van már...

Tony Almeida 2012.01.05. 14:26:06

@atpijkamo: Az lehet, de a sztori akkor is igaz, bármennyire is fáj.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.01.05. 14:33:15

Különben szar dízelt akarnak az emberre sózni...

AzUtazó · http://utazzunk.blog.hu 2012.01.05. 14:44:40

Wizzair repülőjegy foglalás kártyadíj nélkül, ma 20% kedvezmény norbert.mata gmail.com

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.01.05. 14:45:28

@AzUtazó: Na még egy spammer, b@ssza meg.

Írtam a RD-nek egy szépet, beleírtam, hogy az automatikus választ úgy veszem, hogy elolvasták és megértették a levelem... :D

Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos 2012.01.05. 14:48:24

@atpijkamo: Na, az a kincstáros jó nagy átverés. Egy káefté küldi, Kennedy-féldollárost árul 3000-ért (ebayen 2-3 dollárért kapni). Először én is hivatalos tájékoztatónak néztem a fedőlapja alapján. A cég még a székhelyét is a Szabadság térre jegyeztette be!

Zöldegér 2012.01.05. 14:48:43

@helianthus: Apámnál ezektől roskadozik a könyvszekrény. Szereti őket, ki is olvassa becsülettel. Én is szoktam kölcsönözni tőle, könnyű esti olvasmánynak tök jó.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2012.01.05. 14:49:41

Mindkét értelmesnek üzenem, hogy telefonon vagy e-mail útján a név/cím megadásával nyilatkozni kell, hogy a továbbiakban küldeményt nem akar kapni. Egyébként ez a kiküldött levelek mindegyikében megtalálható infó, én is így iratkoztam le. (Sikeresen, még ravatalozni sem kellett...)

zooDoo 2012.01.05. 14:49:42

Annak is érdemes lenne utána nézni, hogy ezeknél 2-3 havonta van 50-60milliós sorsolás.

Kicsi kamunak érzem, hogy valóban nyer azon a sorsoláson bárki, vagy egyáltalán megtörténik-e az a sorsolás.

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.01.05. 14:50:17

@AzUtazó:
nem szoktam személyeskedni,de elmégy te a picsába!!!

lepratelep 2012.01.05. 14:50:24

Vót nejem után maradt hagyatéknak pár havonta ilyen papírból kivágott autókulcsok, meg minden IGEN boríték, meg hasonló marhaságok, csak küldték, csak küldték, aztán reggeltem egy emailcímet erre, és megírtam nekik, hogy az alábbi címet az adatbázisukból törölni szíveskedjenek, mert kiadványukat soha, semmilyen körülmények között megrendelni nem fogom.
És többet nem jött, még csak ravatalozni se kellett.

Manyecska 2012.01.05. 14:58:00

@Zöldegér: a könyvtárban is van már "Válogatás" ezekből a könyvekből..

2012.01.05. 14:58:40

lúzerek vagytok. Én már a ridersztől nyert Lexussal csapatok. ti csak trabantozzatok és levelezgessetek velük.

Irma néni

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.01.05. 14:59:15

@atpijkamo: plakát: "Ön nyert!" Kisbetűvel, jobb alsó sarokban csillagozva: "*Mi nyertünk."

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.01.05. 14:59:47

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: Azaz, olyan apró betűvel, hogy.

Mondjuk az első levélben volt egy leiratkozó kártya, de

1. önként és dalolva adjam meg az adataim?
2. mire az odaért volna, már itt is volt az első küldemény...

H3rold 2012.01.05. 15:10:53

Én meg nyertem egyszer kenyérsütő gépet.

Zöldegér 2012.01.05. 15:18:05

@Manyecska: Jah, csak nem nálunk. a könyvtáros ezotéria-mániás, minden vackot megvesz ebben a témában, mást meg alig. :(

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.01.05. 15:27:37

@Szárnyati Gézа: Köszi az infót! Én csak a káeftéig olvastam, és ment a kukába. Rohaggyanak meg az átverős szarségukkal.

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2012.01.05. 15:28:27

Egyszer a szűk családi körből kaptam ajándékként egy ilyen könyvet valami enciklopédia-szerűség volt, vagy lexikon: használatával súlyos testi sértést lehetett okozni, már súlya okán is.

A képek szépek voltak, a szöveg nem épp szakmai, de informatív. Kb. megérte az árát.

Viszont azóta azt sem tudja hogy mondja le a többi nyereményjátékot, meg nem éppen olcsó könyvet...

Nem tudom mikorra értik meg a vezetőségben, hogyha a DM-re fordított pénzből csinálna egy webshopot, már lehet a magyar Amazon lenne :)

Na jó, az évi 1-2 könyv az nem épp felhozatal..

Dr. Körömlakk ® 2012.01.05. 15:30:22

namijapicsavan?
min kell háborogni?
a ríderen? ugyankérlek.... lassan nem lesz mit a pofánkba tóni, azt a ríderen idegejjem magam?
iszok kávét, az sokkal hasznosabb tevékenység.

mohopasi 2012.01.05. 15:39:43

@Dr. Körömlakk ®: Ríder nem jó még megenni se. Inkább ne kűggyék. KV jó ötlet, tolok én is 1@

Dr. Körömlakk ® 2012.01.05. 15:52:47

@mohopasi: hánugye? namostan elmenek gimnasztikába. rídermeg ha lehet a picsába. köszi. ezt baszogtassaja csendőrség ne a nyomorút népet, aki mán elhitte, hogy a palizel úri mulaccság.

megamenn 2012.01.05. 15:55:46

@Horváth Lajos: most nem basztalak át...haragszó még ?

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.01.05. 15:56:00

mte.blog.hu/2012/01/05/a_versenyhivatal_nekiment_az_ingatlandepo_com_nak?utm_source=ketrec&utm_medium=link&utm_content=2012_01_05&utm_campaign=index

megamenn 2012.01.05. 15:57:50

én is kaptam ilyen szart, csak nem merem kibontani, mert attól félek, hogy az ráutaló magatartás, és szerződésköpésnek számít. De kidobni sem merem, mert hátha az is az...rettegek.

KecskeDotyi 2012.01.05. 16:25:01

A párom is tegnap nyerte meg a Lexust...XD

Megnéztem már, h honnan vannak meg az adatai - merthogy ezt is megírják ezek a majmok a levélben. Na itt hűltem el:
KEK-KH, azaz a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala.

Utána néztem, hogy a KEK kinek ad ki adatot:
Ki juthat hozzá adatainkhoz?

Azok a magánszemélyek, jogi személyek és jogi személyiséggel nem rendelkező szervezetek, akik az adatigénylésük felhasználásának célját és jogalapját megfelelően igazolják.

Ezek alapján nem lett volna szabad a readersnek odaadni, mert nem hiszem h jogalapja van a zaklatának...

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2012.01.05. 16:26:21

Begyújtani jó, de jobban örülnék, ha az éves rámszánt famennyiséget december elején (legkésőbb) leborítanák egy teherautóról a házam elé, lehetőleg kuglizott, vagy kandallókész formában.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.01.05. 16:28:00

Kollégám megoldása: Mindent kitöltött, felragasztott, beletett a Nem borítékba (az üres Igen borítékot is), majd visszaküldte, hadd keressen a Magyar Posta is. Rövid időn belül megjött egy könyv. Lesz...ta, ki sem bontotta, félretette a csomagot. Egy idő után levél, hogy miért nem fizet? Telefon felvesz, RD felhív:
- Ugyan mit is fizetnék?
- Hát a könyvet, amit megrendelt.
- Én aztán nem rendeltem semmit.
- De hát itt van nálunk az igen boríték.
- És? Van rajta bármi? Feladó, postai pecsét? Látja valahol bejelölve, hogy igen, megrendelem? Én sajnos buta vagyok, és nem akartam hibázni, mert annyi mindent kellett felragasztani, meg visszaküldeni, inkább visszaküldtem mindent.
- Na jó, küldje vissza a könyvet, és el van felejtve.
- Visszaküldeni? Én aztán nem fogok azért fizetni, hogy az RD visszakapja azt a könyvet, amit én nem is kértem.
- Jó, akkor hozza vissza munkaidőben ide és ide.
- Azt ugyan nem, mert munakidőben dolgozom, de a címemet tudják, hétfő-szerda-pénteken tartok fogadóórát, este 6 és 8 közt, akkor elvihetik.
Na, azóta van RD könyve, és azóta nem jött hozzájuk semmi a RD-től.

káosz 2012.01.05. 16:33:45

KEK KH-nak (www.nyilvantarto.hu) küldött ajánlott levélben lehet letiltatni az adataink marketing célra való kiadását, Ugyanis az a nagy büdös helyzet, hogy állambácsi pénzért eladja az adatainkat. Más cégtől is kaptam már reklámot, ők is a KEK KH-ra hivatkoztak.

káosz 2012.01.05. 16:37:20

Én ezt küldtem el nekik és elfogadták, ajánlott levélben válaszoltak.
data.hu/get/4587720/adatletiltasi_nyilatkozat_altalanos.doc

naruto66 2012.01.05. 16:42:55

@A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél: LOL Ez volt az én megoldásom is. Mindent felragasztottam, visszaküldtem, mindent megrendeltem, könyvet, magazint, a nagy nyeremény "reményében" :) Fizetni persze nem fizettem. Kaptam ajándékot is, egy radíros végű ceruzát és hat darab poháralátétet, majd csekkeket, majd felszólító leveleket, később fenyegető leveleket, egy ideig. Persze nem válaszoltam egyikre sem. Egy ideje már nem kaptam semmit. Sem felszólító levelet, sem ajándékot, sem reklámlevelet :) Lehet, hogy megfeledkeztek rólam? Olyan szomorú vagyok :)

KecskeDotyi 2012.01.05. 16:45:24

Felhívtam őket, azt mondták h a párom nevében nem mondhatom le. Letettem, újrahívtam, elváltoztattam a hangom és lemondtam a párom nevében :D

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2012.01.05. 16:57:00

A posztolók a hüjék. Nekem is küldték a szarjaikat, írtam nekik emailt, hogy ne küggyék, visszaírtak, hogy nem fogják és tényleg, azóta hanyagolnak.
Mit kell ezen problémázni?

admzso 2012.01.05. 17:00:36

Legegyszerübb az ha betelfonálsz és lemondod, de írd fel a dátumon-órát-percet, hogy mikor, mert úgyis rögzítik:) Ha ezután jön még levél lehet mivel fenyegetőzni... hehe

2012.01.05. 17:06:12

én visszaküldtem de még nem kaptam meg a lexust, ti sem ?

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.01.05. 17:08:18

A legegyszerűbb az egész cuccot ráerősíteni egy féltéglára, és behajítani az ablakukon.
Ja azt rá kell írni, hogy "nem kértem"!

logikaibukfenc 2012.01.05. 18:34:51

Amúgy :
első postai küldeményem mi vajon volt beköltözés után kb egy hónappal?
Pont egy ilyen.
Hogy miért furcsa?
Mert a földhivatalon, önkormányzaton, bankon, lakáskasszán , elműn, főgázon kívül senki sem tudhatta a nevem és az új lakcímem.
Vajon honnan szerezte meg mégis a RD?
Kizárólag az önkormányzattól, lakcímbejelentés után.
Miért vagyok ebben biztos?
Mert a többi annyira buta volt, hogy a régi állandó lakcímemre voltak képesek küldeni a mindenféle értesítéseiket.

logikaibukfenc 2012.01.05. 18:38:03

@logikaibukfenc:

ja. és erősen kétlem, hogy pont akkor vásároltak volna adatbázist.

2012.01.05. 19:06:47

zitanéni, kedves! 1. le kell iratkozni róla 2. nem tetszik ráérni?

ex-dr. vuk 2012.01.05. 19:11:13

az egeszet cefetekre szakitani, beballagni a legkozelebbi irodajukba (ha van), es az egeszet szetszorni a gecibe.
Persze a cimed maradjon egybe, hogy tudjak, hogy kit kell torolni :)

sycamore 2012.01.05. 19:31:20

Én is kaptam a Reader's-től. Apró betűvel rá volt írva, hogy a (már nem emlékszem milyen) adatbázisból vették a címem. Utánanéztem, hogy az micsoda. Kiderült, hogy bárki címét simán megvehetik ilyen cégek, és ezt az illetékes hatóság el is adja!!!
MEGOLDÁS:
AZ ÜGYFÉLKAPUN (www.magyarorszag.hu)NYILATKOZNI KELL, HOGY A CÍMED NEM HASZNÁLHATÓ FEL ILYEN CÉLRA.
Pár klikk az interneten, és többet nem jönnek a reklámok!

Mylady 2012.01.05. 20:38:51

Én ilyet sem szoktam kapni.
Valahogy kezdem úgy érezni magam, mint akit kiközösítettek...

kata51 2012.01.05. 21:08:14

A napokban irtam nekik,hogy nem szeretnénk több levelet,ajánlatot kapni tőlük,erre ma bennt volt az újabb nyereményszelvényük a postaládánkba.Tök hülyék,nem értenek!Ezután megfogom,és bevágom a kukába,aztán egyszer majd csak megunják a küldözgetést!

bumbi77 2012.01.05. 21:21:42

Sziasztok
Valakinek fel tünt már hogy veszik a címeket.Az én meg látásom szerint okmányiroda és nyugdijintézet keze is benne van.fordult elő hogy a ház még épülőben volt de a Reader's már oda küldte a sz...kat
Az én esetem az volt jött e-mail ide nyomok oda nyomok csengetnek hoznak 60 miliot de ha oda nyomok lemondhatom a hirlevelet le mondtam
másnap megint....
harmadnap megint .... majd meguntam teloztam nekik adjam meg a nevemet de hogy adom meg hogy adnám már amikor ők az e-mailra irtak nah nagy nehezen felfogta törölt majd öt perc mulva elnézést kért emailba és irta hogy a Tv paprika weboldal regisztráciobol vették a cimet kártéritésként ha oda nyomok akkor nyerhetek ...
Normális azota semmi nem jött
Tehát valsozinűsitem és tudom hogy bizonyos oldalakon két pipa van ami bent marad és igy is ki kerülhetnek az adatok....
Amugy légy nyugott hogy napokban még vagy két féle boritékot küldeni fogy a Reader's hiszen ilywenkor 3-4 félét szokott 2 héten belül
Szép estét

Messidor 2012.01.05. 21:31:33

Érdekes,engem nem zavarnak a kéretlen reklámok.használják a címemet?na és!Benne van a telefonkönyvben is pl.Küldje csak a rídersz ha akarja,elolvasom,megy a (szelektív)szemétbe!Esetleg a haragosom nevében visszaküldöm ha éppen van olyan...

Xezs 2012.01.06. 00:27:50

Nos, nekem fingom sincs a jogszabályi meg mindenféle barom háttérről, én egyet tudok:

Korábban kaptam Reader's baromságokat, jó nagyokat is röhögtem rajtuk amellett, hogy eléggé felbasztam magam azon, hogy spamelnek (mert ez az, és nem lehet kimagyarázni).

Én annyit tettem, hogy írtam egy levelet a faszomtuggya milyen állami levélcímre, ahol letiltattam az adataim marketingcélokra való kiadását (van valami formalevél is a neten, baszok megkeresni, bocs) és azóta nem kapok ilyen szennyet.

Ez persze lehet hogy véletlen, de lehet hogy a levelem hatása.

ja, még egy dolog: rohadjon meg a Reader's, mert kb. 10 helyen tünteti fel a személyes adataidat, így esélyed sincs arra, hogy csak kiszakítod 1-2 helyről a problámás részt, a többi meg megy a levesbe úgy ahogy van, neeeeem, legyen rajta 10 helyen, hogy apró cetlikre kelljen tépni az egész, egyébként terjedelmes küldeményt.

Aki a Reader's-t kitalálta, meg nekik dolgozik, na az égjen egy fordított kereszten de kurva gyorsan.

Xezs 2012.01.06. 00:31:57

@KecskeDotyi: Azaz baszki, most olvasom a hsz-edet. Annak a KEK-KH lószarnak írtam, azóta nem kapok spamet.

Kösz.

Xezs 2012.01.06. 00:33:23

@Csokis: Széééép! Tanítani kellene!

2012.01.06. 02:24:52

kisztitkárból rendes ember?!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.01.06. 07:59:19

@KecskeDotyi: Azaz, te bármikor aláírtál valamit, vagy elküldted nekik?

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.01.06. 08:33:44

@megamen: mostmá lenyugottam,amúgy se vótam nagyon berágva terád

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.01.06. 09:57:16

Nekem korlátlan mennyiségben továbbíthatjátok az összes papír- és polietilén/polipropilén alapanyagú levélszemetet.
Vegyes tüzelésű kazánom van, így is megesz mindent, adatokat sem ad tovább, és a nyáron papírbrikettálót is fogok készíteni.

horex · http://horex.uw.hu/ 2012.01.06. 10:00:13

Üdv

"Ez új, tőlük még nem volt"

Hát igen, felnőtt egy új nemzedék
Nekem még van kazettám, ahol szépemlékű Antal Imre ajánlgat valami szarságot
és sluszkulcsot is kaptam, ami ha stimmel a mellékelt papir kulcs helyébe már sinen vagyok

Én azt hiányolom hogy a Riders nem küld telefonkönyvet
Majd kuldik 1 posztot erröl

horex · http://horex.uw.hu/ 2012.01.06. 10:06:01

@AzUtazó:
Akkor idáig 20%-ot kaszáltatok +ban?
Szemétség!

Poszttoló meg aszongya
"; az erdők meg elfogynak az ilyenek miatt (is). Hogy lehetne ennek véget vetni?"

Védd a fákat egyél hódot!

daat 2012.01.06. 10:23:37

Tegnap ezzel gyújtottam be. Kiválóan ég a kandallóban.

KecskeDotyi 2012.01.06. 10:24:36

@ColT: Kiknek? Nem én kaptam, az uram. De a KEK-KH MINDENKI adatát tudja.

Átmegy rajtuk az ÖSSZES okmányiroda ÖSSZES infója. Mindenféle igazolványok adatai (igen, a címek, nevek, stb-k is) - pl. személyi, lakcímkártya, útlevél, erkölcsi bizi, vállakozó igazolvány, de még csak a jogsi is!

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.01.06. 15:38:51

@Xezs: Megpróbáltam karácsony előtt valami hasonlót eljártszani egy Ikarus66-os modellt hirdető céggel, de úgy látszik, valamit megsejtettek, mert hiába küldtem el a megrendelőt, nem kaptam meg a buszt. :-)

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:
Ez a papír brikettáló tényleg működik? Nekem olyan hihetetlennek tűnik, hogy egy húsz centis tömbből úgy ki lehet nyomni a vizet, hogy utána az záros határidőn belül kiszárad és nem szétrohad, meg bepenészedik.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.01.06. 15:41:05

@horex: Szerinted nem kéne ennek a fasznak kicsit felfuttatni a blogját? Idővel nyilván letilt, de tegye fel a kezét, akinek nincs itt 3-4 tartalék nickje vész esetére.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.01.06. 16:07:50

@Csokis: Majd beszámolok róla. Mondjuk én helyből fáradtolajos-vizes emulzióval fogom indítani a duzzasztást, azt meg nem szeretik a penészgombák....

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.01.06. 16:25:35

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Tényleg mesélj majd, mert papír van otthon dögivel. Legfeljebb nem a szelektívbe kerül...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.01.06. 16:37:54

@Csokis: Jöhetsz csinálni présgépet is, brikettet is, jó munka lesz, ha jól tudsz koncentrálni,ha kell, majd csinálok egy ilyen tábort...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.01.06. 16:46:21

Más:

Érdemes a KutatóCentrum kérdéseit megválaszolni, hiszen nyerni lehet vele. Ajánlom figyelmetekbe a legalsó nyertest (a lista még folytatódik):

"KutatóCentrum 2011. harmadik negyedéves sorsolás

Matolay Orsolya, Debrecen
30 000 forint értékű vásárlási utalvány
Szabóné Ungvári Andrea, Hajdúsámson
20 000 forint értékű vásárlási utalvány
Szerdahelyi Nikolett, Budapest
20 000 forint értékű vásárlási utalvány
Palócz Irén, Hódmezővásárhely
20 000 forint értékű vásárlási utalvány
Molnár Miklós, Miskolc
20 000 forint értékű vásárlási utalvány
Fehér Beja, Budapet
20 000 forint értékű vásárlási utalvány
Dr. Karakó Erzsébet, Fényeslitke
10.000 forintos Professzőr végleges szőrtelenítés kupon
(...)"

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.01.06. 18:40:08

Honnan a büdös picsából tuja a Jófogás.hu (wtf?) az én email-címemet?
És miért nem mennek, kézenfogva a rídörszdájdzseszttel, oda, ahova gondolom???

A Tyne folyó déli partja 2012.01.06. 19:51:19

@Messidor: engem se igazán zavarnak, na és akkor mi van, ha megtudják a címemet? milliónyi helyen tudják (munkahely, bank, akármi). na és? amúgy errefelé nagyon kreatívan oldják meg: csak annyit írnak rá, hogy "occupier", aztán aki megtalálja, kibontja...

Xezs 2012.01.06. 20:19:20

@estrella negra: Vagy az államtól, vagy a netről. Bárki kiadhatja a neten az email címedet, akár nyereményjátékra regisztráltál, akár valami fos közösségi oldalra, vagy netán valami kedves ismerős küldött neked e-képeslapot. Ez utóbbit rohadtul utálom, mert a megkérdezésem nélkül adják ki valakinek az e-mailcímemet, és 100%, hogy a képeslapküldő cégek ezeket az e-mail címeket értékesítik, máskülönben mi értelme lenne az egésznek?

Én legutóbb valami Archi-Host nevű bagázsnak írtam, hogy húzzanak a halál faszára a vírusos weboldaluk reklámjával. Még ki akarták magyarázni, hogy én milyen jól járok a spammel.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.01.07. 02:58:18

@Xezs: Akkor nőljön be az orruk lika.
A születésnapjukon.
Amikor éppen sünt szarnak.
Farfekvéseset.
(Az állam csak egy email-címemet tudja. Amit az ügyfélkapuhoz adtam meg. Azért csúnya volna, ha azt árulnák.)

nemethandi85 2012.01.07. 06:38:51

Szerintem lehetne a Fókusznak vagy ilyesminek írni,hogy utánaérdeklődjenek.

2012.01.07. 07:45:36

ez egy mocskos büdös cég
a nyugdíjasokat próbálja meg lehúzni

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2012.01.07. 08:12:02

@ColT:
1. miért, szerinted a posta mi alapján hozta a küldeményt, ha nem a neved, címed?
2. de a kövi meg már nem jön (így nem kell tovább szájhabzani)

2012.01.07. 08:44:14

Az unoka tesóm nyert náluk 100 ezret, fel is vette, még vásárolnia se kellett semmit. Ha nem vele történik nem hiszem el, ezzel együtt én távoltartom magam tőlük.

Xezs 2012.01.07. 13:06:26

@estrella negra: Hm, jó kérdést vetettünk itt fel, ugyanis nem tudom, hogy az ügyfélkapus e-mail címedet árulja-e (és árulhatja-e) az állam akkor, ha nem tiltottad le a személyes adataid kiadását a KEK-KH-nál. Szerintem simán, mivel a lakáscímedet is árulják.

Franc se tudja már ezt, mindenesetre a direkt marketinget jó lenne végre kinyírni örökre. Nem menő.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.01.07. 15:28:48

@Xezs: A lakcím olyan dolog, amit az állam eleve nyilvántart. Az email-címemet viszont egy meghatározott célból (ti. a kettőnk közötti kapcsolattartás végett) bocsátottam a rendelkezésére. Egyebekben semmi köze nem lenne hozzá.

Megdobbent 2012.01.08. 23:44:14

Kilencvenkilenc, bla-bla.

Secnir 2012.01.09. 11:34:07

@daat:
"Kiválóan ég a kandallóban."

nem. nagyon szarul ég és kormol, mert műanyag az egész.

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:
"és a nyáron papírbrikettálót is fogok készíteni."

technikai részleteket kérek, érdekel. én is ezen vagyok...

TBone 2012.01.09. 12:43:33

Sima nigeriai átverés az egész Reader's Digest.

vauvauvau 2012.01.09. 16:04:06

A Readers Digest az egyik legócskább reklám-folyóirat.

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2012.01.09. 17:03:42

@sycamore: Cím adatbázis? És ezt pénzért veszi valaki? Pancserok! Az adatbázis ingyen van, pl.:
Budapest, Kossuth utca 12 fsz/1

Vagy:

Baktalórántháza, Fő utca 8

Egy csomó postacím van, ami a nagy számok törvénye alapján létezik. Vagy elsétálok a Faluházhoz és lenézem a kapucsengőről hogy mennyi lakás van ott, meg kik laknak ott. De ezért fizetni!

Xezs 2012.01.09. 20:02:20

@Yooha: Tehát az összes direkt marketinggel foglalkozó cégnél csak és kizárólag hülyék dolgoznak, mert erre még nem jöttek rá.

Óbazmeg...

sycamore 2012.01.15. 10:43:13

@Yooha: Hát, a nagy cégeknek erre nincs ideje, és az idő pénz. Igen, adatbázisból veszik a címeket, közben megnéztem, a KEK-KH-tól.

Kutyi 2012.01.17. 21:13:32

Az első reakcióm, hogy a bélyeg nélküli borítékra nagy betűkkel rávéstem,hogy NEM KÉREK TÖBB SZEMETET! majd visszaküldtem nekik.

Második akcióban ajánlva megírtam, hogy a címen egy szenilis nénikém lakik, orvosi papírral arról, hogy nem felel a döntéseiért és alkalmanként minden szarságot megrendel, majd nem fizeti ki. Már van bírósági ítélet is arról, hogy nem tehet róla.

Harmadik esetben megírtam, hogy feljelentem az adatvédelmi ombudsmannál őket.

Mindhárom eset más és más címre küldött levelek esetében játszódott le és mindegyik eredményes volt :-D

Utálom egyébként őket, mert aki arra képes, hogy komoly szépirodalmat zanzásít az egyéb disznóságokra is képes.

triarius 2012.01.19. 08:04:15

A Lexus Sportszedán helyesírásilag nem kifogásolható, a szedán szó magyaros formában nem hiba, és egybeírandó a Sport szóval. Talán a Sportszedán helyesebb lenne kisbetűvel.

lutria 2012.01.19. 16:05:37

Dolgoztam a postán csomagkézbesítőként,az utáltam a legjobban hogy a napi csomagjaim fele reader's digest könyv volt,lépcsőházanként 4-5darabot kellett felcipelnem,többször szinte a fejemhez vágták őket mivel nem rendelték semmit tőlük ,viszont havonta 2X bombázta őket a kiadó,néha a kertes házaknál már a kapuhoz sem jött ki a címzett amikor meglátta a dobozokat a kezemben és a házból kiabálták ki hogy vigyem a francba az egészet...Még azt sem voltak hajlandóak aláírni hogy nem veszik át-erre én bejelöltem hogy a címzett elhunyt.:)
Viszont olyanok is voltak akik irdatlan mennyiséget rendeltek hatalmas összegekért és remegve várták az ajtóban az újabb könyvszállítmányt.

Müszélia 2012.01.20. 10:26:21

@kata51: nem unják meg, soha. több mint húsz éve nyerem a lexusokat, sorozatban. soha nem vettem tőlük semmit, soha nem válaszoltam nekik, és mégis. bolond emberrel nem vitatkozunk.

marci555marci 2012.01.26. 20:19:52

a www.bash.hu oldalon olvastam

<jAMEsbAUd>Kaptam egy ilyen sms-t:Nyerjen 500eFT-ot az Europarktol..blabla.. erre kuldtem nekik egy ilyen valaszt:"Meg egy ilyet kapok es megbaszom anyadat a ravatalon!" erre jott egy valasz: "On sikeresen leiratkozott hirlevelunkrol

nem én írtam de jó duma :-))
süti beállítások módosítása