Tékozló Homár

Fantomizálódott a nemlétező szolgáltatással kuponozó Kedvezményvilág

2012.01.17. 15:16 | jackyll | 219 komment

Nehezen hihető, hogy idén még nem volt kuponos lehúzás, pedig nem, úgyhogy gyorsan itt van egy. Csabáéknak sikerült egy azóta teljesen fantomizálódott kuponos cég nemlétező szolgáltatását igénybevenni,

A „kedvezmenyvilag.hu” oldalon vettem egy hajkiegyenesítés kupont a feleségemnek. Sajnos nem tudott elmenni, mert a cég aki csinálja közben felhagyott ezzel szolgáltatással. Elég ellentmondásos információkat kaptunk a „miért”-ről mind a szolgáltatótól mind a Kedvezményvilágtól is. Végül is az ok mindegy, a lényeg, hogy nem lehet beváltani a kupont a szolgáltatásra. Azt gondolná az ember, hogy sűrű elnézést kérések közepette visszakapjuk a pénzt. Persze nem.

A Kedvezményvilág több hónapig igérgetett, hitegetett, hogy fizet. Különböző hazugságokkal próbálkozott tereleni. Bár nem értem ez miben érint minket, mert mi velük vagyunk szerződésben, nekik is fizettünk. Jelenleg az ügyvezetőt már nem lehet elérni telefonon sem. Amit nem csodálok, hisz csak én 14 emberről tudok, aki dühösen próbálkozik.

Annyit sikerült kinyomozni, hogy a cég telephelyén senki sincs, eltűntek hátrahagyva egy kis bérletidíj tartozást... Sajnos túl sokat nem tudunk tenni, de a rendőrségen mindenképp feljelentjük! Ez a fajta bűnöző típus, aki pár hónap múlva más néven, máshol újrakezdi.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.01.18. 14:28:58

@Csokis: Mondjuk nekem is légzési nehézségeim támadtak, amikor egy egészséges táplálkozásról szóló egészségfejlesztési foglakozáson az egyik (nem visszabukottnak kinéző) hatodikos leányzó megkérdezte, hogy ha több fiú spermáját összekeveri és megissza, lesz-e valami baja...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.01.18. 14:30:57

@Csokis: Mondjuk csak a robogóm biztosítása megy náluk, az meg öt éve szét van szedve, úgyhogy abba nem igazán tankolok addig...

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.01.18. 14:35:34

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Fehérjekoktél? Testépítő-e volt?
Minek egy nem használt robogóra biztosítást fizetni? Vagy 50 cm3 feletti?

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.01.18. 14:37:36

@Csokis: Ha rendes nevelést kaptak, akkor nem kell aggódni. A drogokat is csak kipróbálják.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.01.18. 14:49:41

@Csokis: Lányaid vannak???? Erős kézzel:) nuku diszkó, nuku nyári fuvolatábor, stb..

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.01.18. 14:50:40

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: bóáááá..kevert. Amikor én még lány voltam, a kevert az egy alkohol féle volt 2 decis üvegbe.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.01.18. 14:51:53

@Dr.batgirl: Ööö... a kisebbik szeptemberben megy a nővére után zenei általánosba, és épp a fuvolára izgult rá. Doktornő, mit tanácsol?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.01.18. 14:52:55

@Csokis: Azért fizetem, mert sose lehet tudni, mikor válok biciklizésre (is?) alkalmatlanná, és azért szedtem szét, hogy a fiaim nehogy jogosítvány nélkül betyárkodjanak vele.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.01.18. 14:53:20

@Csokis: Ja, és gratulálok a címhez! Remélem nem fognak pálgiummal vádolni.

horex · http://horex.uw.hu/ 2012.01.18. 14:54:51

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:
Nekem meg nemadták meg, mert
két biztositást intéztem autóra és kettőt lakásra, de nem a saját nevemre
Az nem számit, ugy nem adhatjuk a kártyát

Na, az idén nem az ő ajánlatukat fogadtam el, hanem közvetlenül mentem a legjobb biztositóhoz
Olcsóbb is volt a lakásbiztositás

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.01.18. 14:55:33

@Csokis: szerintem ne enged fuvolázni. több okból.
1. ha a fiúk megkérdezik mivel foglalkozik...a választ rátok bízom, és a röhögést és a beszólásokat is
2. mint tudjuk, a fuvolát fújni kell, ez később felnőtt érett nőként meghasonuláshoz vezethet..
3. Az amerikai pitéből kiderült, hogy a fuvolát nem csak fújásra használják a lányok..

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.01.18. 14:55:41

@Dr.batgirl: Hát igen, én is hallottam, hogy sokan amiatt vesztették el a lányságukat...
Néhány fiú meg a szüzességét. Ki így, ki úgy.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.01.18. 14:58:11

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: biztos előfordult, de kezelhetőbb volt mint a manapság divatos pl gina. vagy bármelyik party drog. Vagy csak egyszerűen drog.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.01.18. 15:00:11

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Én egyszer félretoltam a Simsont pár évre, és abbahagytam a fizetést. Jött pár levél, lesz...tam, ugyanis robogóra nincs fedezetlenségi díj. Amíg gépjárműveknél a biztosítás megléte minden forgalomban levő (rendszámmal rendelkező) gépjárműre kötelező, smkp-nál csak a használat feltétele a kgfb. Nincs forgalomba helyezés, ezért nincs kijelentés sem. Szóval amikor újra használni akartam, akkor szétszedtem, kipucoltam, beindítottam, aztán elmentem, és kötöttem rá egy új KGFB-t. (Jópofa, hogy KGFB-t kötünk rá, minkpzben nem is gépjármű.) A csaj ugyan ki akarta velem fizettetni az elmúlt X évet, de nem volt kedvem vitázni a robogós biztosítási jogról, inkább kimentem az előtérbe, és írtam két adás-vételit a nejem és köztem. Úgy már jó volt.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.01.18. 15:22:01

@Dr.batgirl: Látom, csak volt, amit megjegyeztél a filmből.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.01.18. 15:28:46

@Dr.batgirl: Hát igen, akkor a legdurvább direkt tudatmódosító a Világnézetünk alapjai tantárgy volt, ami alig volt kevésbé sűrített marxizmus, mint a gumibot...

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.01.18. 15:29:10

@Csokis: "írtam két adás-vételit a nejem és köztem"

Ej de életere való vagy! Követhetlek a twitteren?

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.01.18. 15:30:58

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: "nehogy jogosítvány nélkül betyárkodjanak vele"

Van aki megneveli a gyerekét, van aki ismeri.

Prof. azsiráf.PhD. 2012.01.18. 15:46:25

gyereket csak az aldibul, akcióst, előnevelve.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.01.18. 15:54:35

@Dr.batgirl: Az - kivéve egyes szakközépiskolákat - csak a felsőoktatásban hathatott volna. Mondjuk ott az ateista vallás viszonylag kevésbé misztikus dogmatikai alapja volt, nem úgy a (marxista) filozófia, a munkásmozgalom története (mumó) és a csúcs az az az (egészen) tudományos szocializmus (tudszoc) volt, amely tudomány lényege bevallottan rejtve maradt még az oktatói előtt is.
Mondjuk ezekből mindegyikből jelesre szigorlatoztam ill. záróvizsgáztam, de gimiben a világnézetünk alapjai tantárgy akkori tanára, Ancika (aki a "büdös kurva" eposzi jelzőt is magán hordozta, méltán, pedig büdös nem is volt annyira) minden előzetes ígérete ellenére ("pedig soha nem szoktam olyannak jelest adni, aki más ideológiát vall, de most kivételt fogok tenni veled") csak négyest adott. Mondjuk ezzel velem nem tolt ki, nem úgy, mint azzal a már nyugdíjas (röntgenes munkahely) tüdőgyógyásszal, akinek, mivel görögkatolikus pap lánya, szintén csak négyest adott, szintén osztályelső létére. Neki a Summa Cum Laude úszott el ezzel.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.01.18. 15:55:55

@atpijkamo: A feleségem és én teljes tudományos megalapozottsággal bírtunk a gyermeknevelés minden kérdésében. Aztán megszületett az első (és utána a többi)...

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.01.18. 15:59:40

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: :))

Nagyon szakszerű leírás.

De így utólag látom, hogy lett volna még mit elméletet tanulnunk. A legfontosabb tanácsom kisgyerekeseknek: dicsérni!

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.01.18. 16:05:56

@Dr.batgirl: Megnéztem, mi az a kevert. Nem volt egyszerű.
(Őze mondja a Megáll az időben, hogy a kevertet még 'ezek' se bírták elrontani.)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.01.18. 16:08:28

@atpijkamo: Az sem jó, azokból lesznek a porszívó- és amway-ügynökök, meg a végbélmosást és mindhalálig (lásd Bujtor)léböjtkúrákat áruló szcintik...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.01.18. 16:13:09

@estrella negra: Hanyas vagy? Kőolajbázisú rum+császárkörte-likőr aroma és cukor, ugyancsak kőolaj-eredetű ipari alkoholban oldva és hígítva, ha jól emlékszem alkoholként 30%-osra, kb 10% valódi cukor (szacharóz, azaz répa vagy kubai nádcukor, és nem génpiszkított kukoricából előállított glükóz-fruktóz szirup, azaz invertcukor)tartalommal.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.01.18. 16:17:32

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Ezeket én épp megúsztam. Mi voltunk az első évfolyam a Műegyetemen, akik már filozófát tanultunk tudszoc helyett, bár aki akarta, azt is felvehette. Emlékeim szerint nem tolongtak érte az évfolyamtársak, de egy csoport azért összejött. Aztá irigykedtek, amikor mi TOm Jonest olvastunk, meg az Ötödik pecsétet néztük óra címén.
Azért PG még volt, szigorlatoztam is belőle. Azóta legalább tudom, mi a különbség a GDP rondatőkés és szépmarkszista számítása közt.

@atpijkamo: Szoktam, például amikor szombat reggel nem ver fel fél hétkor azzal, hogy nézheti-e a tévét. De mit ér, ha következő szoombaton meg felver?

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.01.18. 16:20:30

@Csokis: Hülye!

Tévét meg nem nézetünk a gyerekkel.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.01.18. 16:21:08

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Erről eszembe jut, amikor mentünk végig a kiskunhalasi ABC áruház szörpös során, és kerestünk egy nem csak -ízű szörpöt. Az egyik srác levett egy üveget, és elkezdte olvasni:
- Citromízű szörp. Gyártja a Dunai Kőolajipari Vállalat, Százhalombatta.
És pár másodpercig simán elhittük...

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.01.18. 16:21:23

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Valahogy kimaradt az életemből.
@atpijkamo: -val értek egyet. Tk. a rum az egyetlen tömény, amit meg tudok inni.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.01.18. 16:22:51

@atpijkamo: Nem hülye, csak gyerek. Még kinőheti.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.01.18. 16:24:31

@estrella negra: Tudom, hogy itt az Aldi a menő, de a Lidlben szokott lenni olcsó rum. Barna is, fehér is. Nálunk mindig van otthon koktél alapanyagnak, meg grognak. És mivel higítva isszuk, az sem zavar, hogy csak 37,5%-os.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.01.18. 16:33:45

@Csokis: Venni azért nem fogok.:-)

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.01.18. 16:37:06

Na, ha annyi blogtulajdonos itt van: milyen favicont lehet feltölteni a blog.hu-ra?
(Mert egy-kettő nem 16*16-osnak tűnik.)

Xezs 2012.01.18. 18:30:46

@Dr. Körömlakk ®: Erről a blogról nem tudtam még eldönteni, hogy hány százalékban kamu. Olyan 60-70%-ra teszem, de néha olyan 50% körüli érzésem van.

Dr. Körömlakk ® 2012.01.18. 19:23:03

@Xezs: a blog szerzőjének saját bevallása szerint erősen színezett, van amelyik tiszta rögvaló, van amelyik abszolút fikció, és van amelyik felesbe megy.
nyilvánvaló, hogy így azért nem történnek senkivel sem a dolgok... :)

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.01.18. 19:55:20

@estrella negra: Mi mást? Pálinkát csak tiszta forrásból.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.01.18. 19:56:30

@atpijkamo: Jobb dolgom is van, mint a másodikon cefrét lepárolni.
Valahogy a seregben elegem lett a pálinkázásból. Ne tudd meg, némelyik szabolcsi parasztgyerek milyen pálinkákkal állított be. Olyan szaga volt, hogy rá tudtam akasztani a mikádómat.
Aztán Szily (ez egy másik) honvéd levette a surranóját, és sűrű lett a levegő, mint a lekvár- vágni lehetett.
Még tiszta szerencse, hogy kéznél volt a vv-felszerelés.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.01.18. 20:00:31

Hát ennyit a tiszta forrásról- sose mertem belegondolni, miből főzték.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.01.18. 21:39:26

@estrella negra: Örüjjé, hogy volt lehetőség egyáltalán becsempészni a pálinkát. Micsoda kapuszolgálat!

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.01.18. 22:20:01

@atpijkamo: Én speciel nem örültem. A kapuszolgálat tudta, hogy legközelebb ő akar majd behozni valamit.
Az üti meg pont nem foglalkozott ilyesmivel.
...általában senki nem foglalkozott semmivel.

Xezs 2012.01.18. 23:04:54

@Dr. Körömlakk ®: Na ja, csak sok barom szedi ilyen helyekről a sztorijait, aztán előadja úgy, hogy ez vele történt meg.

Pont úgy ismertem meg a blogot is, hogy valaki küldött egy mailt (forrást nem jelölt meg, az ilyenért minimum tarkónbaszás járna) mint valós sztori, én meg nem hittem, így gugliztam és meglett a forrás. A blogba aztán beleolvastam, konstatáltam hogy kamu, 4-5 poszt után el is untam, úgyhogy case closed, mentem aludni.

Xezs 2012.01.18. 23:08:58

@atpijkamo: Hát, a katonák inkább ne igyanak szolgálat közben. Mikor a Jugók baszakodtak egymással, a határ innenső oldalára állított megfigyelő kiskatona annyira komolyan figyelte a határt, hogy fegyverét széthagyva bebaszva fetrengett a mezőn. Apámat zavarták ki mint tisztet, hogy menjen és nézze meg, miért nem jelent a kiskopasz. Apám meg be volt szarva, hogy a kiskopasz vajon azért nem jelent tán, mert már lelőtték a Jugók. Sötét volt, zseblámpát nem mert gyújtani, és minden lépés után megállt fülelni. Utolsó métereket kúszva tette meg.

Aztán a kiskopasz bevallotta, hogy honnan kapták a páleszt (egy közeli paraszttól) azzal meg elmentek a tisztek elbeszélgetni a honvédelem fontosságáról.

na így őriztük mi magyarok a Jugó határt. Még erre se vagyunk képesek, mert ilyen megbízhetó embereket soroznak be.k

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.01.18. 23:09:26

@estrella negra: Nagyon laza! Te szanatóriumban voltál, nem katona.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.01.18. 23:51:26

@Xezs: "na így őriztük mi magyarok a Jugó határt. Még erre se vagyunk képesek, mert ilyen megbízhetó embereket soroznak be."

Hát azt nagyon fontos volt őrizni, különben lerohannak minket a rohadt kapitalisták.

Semmire se jó operetthadsereg. A feladatunk az volt, hogy egy nappal késleltessük a NATO támadást. Feláldozható boxzsák. Semmi értelme nem volt a hadseregünknek.

Xezs 2012.01.19. 00:23:41

@estrella negra: Ja, még a végén kiderül hogy apám volt részeg, és álmodta.

@atpijkamo: Az ilyen felfogás miatt lett olyan, amilyen. A felsővezetők is így álltak hozzá, szó se róla. Nyilván nem a mienk volt a legütőképesebb hadsereg, de azzal, hogy így álltunk hozzá mindenhez, gyakorlatilag elástuk magunkat a nemzetközi szövetségek, főként a NATO előtt. És ha másra nem, hát arra jók lennénk, hogy időben észrevegyük a támadást, de még arra sem vagyunk képesek, max. akkor kérünk segítséget, ha már a torkunkon a kés.

Az pl. hihetetlen szánalmas, hogy a NATO lokátorok helyét évekig tologatni kellett, mert a sötétzöldeknek fájt valami szaros pitypang. Aztán meglett a helye a lokátornak, ott, ahol pont semmit sem lát, és két kiegészítő radart kell mellételepíteni. Ja, csak azokat már nem fizeti a NATO. Kint meg mindenki rajtunk röhög. Még talán az afganisztánban harcoló magyarok hoznak némi megbecsülést hazánknak, de kb ennyi.

Én azt mondom, hogy ha az ember csinál valamit, azt csinálja jól, ne heheréssze el.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.01.19. 00:43:55

@Xezs: Nem ezt mondtam, csak azt, hogy katonai/harcászati szempontból nonszensz, amit leírtál.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.01.19. 00:53:00

@Xezs: Mindamellett a legdurvább az volt, hogy a köztársasági elnökünk lépkedett az első sorban, aki- névleg- békeidőben a hadsereg főparancsnoka. Egy olyan katonai szövetség radarja ellen tüntetve, amelynek tagjai vagyunk.

Rosszindulatú Vászka 2012.01.19. 07:45:03

@Xezs: nemtom te mejik Magyarországon élsz, de ott ahol én, onnan elég kevés harcoló alakulat küldtek Afganisztánba.

Hacsak a úgy törtnelmi távlatba a trendnek megfelelően a magyar származású avagy nevű jenki vagy ruszki katonákat nem számítom :)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.01.19. 08:10:11

@Rosszindulatú Vászka: Rosszindulatú vagy. Na de a balkáni háborút megnyertük! Mátyás óta először. Végre!

Rosszindulatú Vászka 2012.01.19. 08:13:37

@atpijkamo: egyrészt nagyon nem rajtunk múlt, Mátyás óta sokadszorra, másrészt pont annyira nyertük meg, mint a jenkik a vietnámit meg a kóreait. Sztem.

Azazhogy ezügyben talányos nekem nyert háborút emlegetni.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.01.19. 08:21:09

@Rosszindulatú Vászka: Szerintem a balkáni háború határozott siker volt.

De annyira múlt rajtunk, mint a WWI & WWII elvesztése. Illetve még annyi sem. Milyen bátran fogadtuk a tankereket! Persze azért valami bátorság kellett, mert a többiek a végén elhúztak haza, mi meg ittmaradunk még egy ideig a szerbek mellett. És nem csak mellettük, bennük.

Rosszindulatú Vászka 2012.01.19. 08:34:17

@atpijkamo: elég szomorú annak a jugó hirignek a mérlege.

Úgy vélem ne onnan kezdjük a békétlenségüket méregetni, mikor a jenkik elkezdtek ott rendet tenni, hanem pedig korrektebb volna a sztorit a csetnikes-usztasás-partizános-ss legényes világgal, amit tetézett erősen és mindössze az ellentéteket jegelte kicsit a Titó féle hidegháborús sunnyogás, meg komcsi hurrázás. Kicsit parallel, mint a Grozníj környéki lövöldözések.

Azazhogy az a népirtósdi borítékolható volt már a 40-es években. Mikor a Vasfüggöny leomlott, robbant is a bomba.

Ha innen nézzük, akkor ez a "győzelem" csak ismét egy kis tüneti kezelés volt elég mogorva mérleggel. És vastagon rásegyített a hirigre az 1945 utáni újratervezett Európatérkép.

Jelzem sztem.

Monnyuk van egy elméletem erről, hogy vannak a Földgolóbison békétlenségi gócpontok, hát a volt Jugoszlávia pontosan az. Mint a Szentföld is például.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.01.19. 08:38:16

@Rosszindulatú Vászka: Ilyen erővel Káin magyar volt, Ábel meg szerb. Vagy fordítva... De Ádám magyar volt, az héccencség.

Rosszindulatú Vászka 2012.01.19. 08:44:51

@atpijkamo: Káin néger volt héla. Ábel meg tuggyukmi. Ellenbe Jézus magyar, azt bisztos forrásbúl tudom.

Amúgy meg, ha érdekel, hogy miért is utájja mindenki a másikat a jugóknál, olvassad el Ivó Anric: Vezírek és konzulok c. könyvét. Kábé arról szól. Még a napóleoni időkbűl.

Mindössze csak aztat akartam kommunikálni egyébként, hogy erősen torzíccsa a tisztánlátást, ha egy háborús attakot csak a lövöldözés időtartamára szűkíccsük. Asszem.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.01.19. 09:24:44

@A félelmetes népszavazás: Lett új poszt, és meglepő módon értelmes, mert a garancia utáni szavatosság témaköre mindig csiklandós dolog. Igazán akkor lenne jó, ha a dógozó a következő lépést is meglépte volna a hűtője ügyében, mert akkor két lehetőség van:
a.) Indesit konstruktív, és így nincs is poszt;
b.) valódi, Homárra való poszt lesz belőle.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.01.19. 09:33:26

@Rosszindulatú Vászka: Európa lágy alteste nem Churchill óta az, hanem kábé a Török Birodalom összeomlása óta. De lehet, hogy az a 300 év is csak egy hosszú fegyverszünet volt, és az egész Bizánc óta tart, elvégre kevés olyan magyar király van, akinek ne lett volna valami sürgető csatáznivalója arrafelé. Az ilyen elbaszott, sziklás, terméketlen helyek, ahol mindig több az ember, mint amennyi meg tud élni, állandóan kitermelik a konfliktust. (Balkán, Szentföld, Afganisztán, Grúzia, India-Pakisztán) A nagyhatalamak meg nehéz, áldozatos munkával fenntartják a helyzetet, hogy később legyen hivatkozási alapjuk a beavatkozásra. Eben az angolok voltak igazán nagyok, akik úgy tették függetlenné a gyarmataikat, hogyegyből borítékolható volt a későbbi törzsi balhé.

Rosszindulatú Vászka 2012.01.19. 09:51:15

@Csokis: egyetértek. Illetve nem csak a mostoha körülméynek, hanem a kulotúrsokk is, ami nyilván több agressziót szül, ha a megélhetés nagyobb kihívás.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.01.19. 09:56:19

@atpijkamo: na már mér? káin nem magyar volt? és éva sem?? pedig ezek magyar nevek. ádám meg főleg. nekem is van egy ősmagyar.néha.de akkor nagyon.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.01.19. 11:10:01

@Rosszindulatú Vászka: Én a kultúrsokk hatását nem becsülném túl. Ezek a népek korábban is abból éltek, hogy el-eljártak kirabolni a környékbelieket. Most nem jövök azzal, hogy "már a régi rómaiak is...", mert már annál is régebbi a dolog, elvégre a dórok-spártaiak sem véletlenül lettek harcos nép.
A skandinávoknak is elég nagy kultúrsokk lehetett a kés-villa, aztán mégis kimásztak belőle valahogy.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.01.19. 11:43:51

@Csokis: Legjobb (ár-érték arányban a teszkós 7,5 decis rum!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.01.19. 13:51:12

@Csokis: Bezony! Nem a Tengerész ízű szeszesital (0,2 és 0,5 l), hanem az, amire rum van írva. Német (ha jól emlékszem, hamburgi) gyártmány, amikor utoljára vettem, lehetett kapni ugyanannak a gyárnak ugyanolyan összetevőjű, színű és állítólag ízű készítményét is, közel a duplájáért.

Rosszindulatú Vászka 2012.01.19. 14:14:13

@Csokis: tisztelettel nem értek egyet.

Örülök hogy pont a görögöket hoztad fel példának, merugye ők senem voltak mindég eccséges nemzet, ellembe és de a közös kultúrális háttér, nyelv de leginkább a közös ellenség (Xerxész) csak összekovácsolta őket annak, amit ma is görögnek tartunk.

A jnugoszlávok erre képtelenek, éppenhogy a színes vallási és etnikai különbözőségük okán. Évszázadok óta élnek ellenséges közegbe és fenyegeteccségérzésbe.

Vélhetően azért volt ott rend a kommer évek alatt, mert generáltak nekik egy nagy közös ellenséget. Illetve kettőt is. Miután ez mexűnt, ismét elkeszték egymásot hentelni.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.01.19. 15:12:45

@Rosszindulatú Vászka: De hisz' a görögök lényege is az volt, hogy két perzsa háború közt egymást gyilkolászták. Kivéve, amikor alatta is, és azzal az indokkal nem mentek egymásnak segíteni, mert nekik épp sábeszük van, vagy mi. (Vagy a marathoni csata, vagy a thermopülei csata nem épp egy ilyen esemény miatt lett híres? - Lusta vagyok ráguglizni.)

Rosszindulatú Vászka 2012.01.19. 19:05:48

@Csokis: épp a 2. perzsa invázió miatt lettek egységes nemzet, mint ojan.

Monnyuk a dolog nem példátlan, mert a német nemzet is elég fiatal, ha úgy vesszük.

Asszem.

Xezs 2012.01.19. 21:54:01

@estrella negra: Majd kikérdezem apámat, hogy hogy is volt ez, aztán leírom neked valamikor. Száz, hogy volt egy ilyen sztori, mert emlékszem rá, apám pedig nem hantás.@Rosszindulatú

Vászka: Kint vannak a PRT-sek meg az OMLT-sek. Nem tudom, hogy hány fővel, azt tudom, hogy kevesebbel, mint amennyit a NATO elvár, de így is igyekszünk. Azért túl sok panasz nincs a magyarokra odakint, még az afgán reguláris haderő is kedveli őket. az más kérdés, hogy mindenki rajtuk röhög, hogy kiengedték őket páncélozatlan terepjárókkal, meg borzasztóan hiányos felszereléssel. De élelmesek a magyarok, szereztek cuccot itthonról is, az amcsiktól is, tán a németek meg a hollandok is adtak nekik pár dolgot, fasztuggya már.

Xezs 2012.01.19. 22:02:13

@Csokis: Azért nem feltétlenül az van, hogy az ilyen helyeken többen élnek mint kéne, hanem egyszerűen az emberek felfogása olyan, hogy leszarnak mindent, aztán mikor éhesek, akkor mennek rabolni. Valahogy a közgondolkodás kimerül egy leszaromban, és eszük ágában sincs bizonyos népeknek azzal próbálkozni, hogy egy kicsit is jobb legyen nekik. El sem gondolkodnak azon, hogy min kéne változtatni.

Ott van Afrika pl. semmire se vitték 2000 meg még több év alatt. Az ázsiaiak, európaiak bezzeg igen. Még az amcsi őslakosok is balfaszok voltak, mert mire az európaiak puskával lövöldöztek egymásra, ők még bőszen nyilaztak. Csak gratulálni tudok nekik, így utólag is kívánva sok sikert a győzelemhez.

Szóval vannak népek, amelyek eleve balfaszok, meg vannak, amelyek nem. Hogy miért lesz egy népből balfasz, azt pont nem tudom, de nem is nekem kell megfejteni, arra ott vannak a szociológusok meg etnográfusok.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.01.20. 08:33:21

@Xezs: Vagy öt éve szoláriumot is kaptak, nem? Akkor mi ez a rinya?

Xezs 2012.01.20. 19:58:29

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Kaptak? Lehet. Mondjuk arra aztán kurva nagy szükség van :)

Mityu_azigazi 2012.01.20. 22:56:46

Kuponról jut eszembe, de biztos ismeritek:

+-------------------------+
| Ha kivágod ezt a kupont |
| vehetsz egy új monitort |
+-------------------------+

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.01.21. 07:56:11

@Xezs: Valamivel ellentételezni kellett a sok hazaküldött növényi kivonatot?

Xezs 2012.01.21. 19:22:20

@estrella negra: Na, beszéltem faterral, felfrissítette a memóriámat.

Egy dologban tévedtem: a kiskatona nem a határt őrizte, hanem a határtól kb. 2 km-re levó híradós tábort. A tábor köré négyszögben 4 katonát állítottak, mind a négy a négyszög egy-egy oldalát járta be oda-vissza többször is a váltásig. Tőlük kb. 10-20m-re drót/damilszál akármi volt kifeszítve lábmagasságban, ami egy színes rakétát indított. Így ha valaki megpróbálta megközelíteni az ojjektumot és mondjuk nem elitkatona volt, akkor nagy valószínűséggel fellövi a rakétát, ami egyébként más színű volt mind a 4 oldalon, így a színből már lehetett volna tudni, hogy hol akar valaki behatolni.

Na szóval az a kiskatona amelyik be volt baszva, ennek a tábor körüli négyszögnek az egyik oldalát kellett volna, hogy bejárkálja, de ő inkább sakálrészegen döglött egy árokban.

Fater meg az ÜTI volt, ezért kellett neki kimennie ellenőrizni a katonát, és mivel nem látta sehol (lévén hogy este volt) ezért parázott be. És bár a határ 2km-re volt, nem volt teljesen alaptalan az óvatossága szerintem.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.01.21. 20:11:44

@Xezs: :-) Azért így kicsit más a leányzó fekvése.
Ettől függetlenül saját felállított őrt kúszva megközelíteni esztelenség.
Nálunk az egyik őr simán beleeresztett egy tárat a furcsán mozgó bokorba.
Pedig csak egy nyúl volt.
És nem háborús övezet közelében.

Xezs 2012.01.22. 00:39:11

@estrella negra: Nem kúszott, azt csak én gondoltam hozzá :)

Csak nem mert lámpát gyújtani, meg félhangosan szólongatta a katonát, nem mert hangosan kiabálni. A legvégén persze mégiscsak gyújtott lámpát, mert amúgy nem találta volna meg azt a faszparasztot.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.01.22. 00:47:22

@Xezs: Várj már, ezt nem a jereváni rádióban hallottad?
(Előző híradásunk tévesnek bizonyult. Időközben kiderült, hogy nem Moszkvában, hanem Vlagyivosztokban, nem Mercedeseket, hanem Ladákat és nem osztogatnak, hanem fosztogatnak.)

Xezs 2012.01.22. 00:51:32

@estrella negra: Az embernek van egy olyan tulajdonsága, hogy régen hallott sztorikban a hézagokat kitömködi. Ezt a sztorit baszott rég mesélte fater, én meg kitömködtem részeket.

Ha akarod összehozok vele egy interjút, hozzál mikrofont meg Sokol rádiót :)

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.01.24. 12:18:38

@estrella negra: Van ebből mindenféle megoldás. :-) Láttam már seggrészeg felállított őrt, meg csőre töltés hangjától fa mögé bújó ÜTIH-t is. Ez utóbbit én okoztam, kaptam is érte három nap szabit a századparancsnokomtól.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.01.24. 13:59:41

@Xezs: Tényleg, hogyé' lehet most egy Sokolhoz hozzájutni?
@Csokis: ...hát, ha rám húztad volna a fegyvert, lehet, hogy én is elugrok.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.01.24. 14:19:13

No, nézd csak! Hát nem rajtam maradt a malacbőr?
Én ezt bírtam plagizálni.
Lúzer e vagyok?

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.01.25. 13:14:34

@agresszív kismalac: Nem én kezdtem! Kijött őrséget ellenőrizni, és mivel hírhedetten nagy geci volt, hát mindent rendben csináltunk:
Az őpk előírásosan kiszólt orifonon, hogy mindenki ébredjen fel jól megérdemelt szunyókálásából, mert jön az ütih az őrség épülete felé, tehát ellenőrzés lesz. Én voltam az első torony, látom, hogy jönnek kifelé, elindulok lefelé a lépcsőn, majd jön az előírásos "ájkivagy?". Ropogott a hó a talpuk alatt, őpk nem volt biztos benne, hogy kiabáltam, de azt is tudta, hogy ha felszólítás nélkül megáll, a törmi simán megbuktatja az őrséget, hát nem állt meg.
Na, erre jött az "ájvagylövök!", meg a csőre töltés. Na, azt elég jól lehet hallani a januári éjszakában, amikor az AK-47-es zárja visszacsattan, úgyhogy megálltak, de az ütih addigra már a fa mögött volt.
Több tornyot már nem is akart ellenőrizni, beírta, hogy minden rendben van, engem meg reggel hétkor felhívott a szdpk, hogy gyorsan tegyem le a lantot az őrségváltás után, mert ketyeg a könyvem három napra megírva.
Szóval ettünk, ittunk, jót mulattunk, és utána még haza is mehettem. Onnantól az augusztusi leszerelésig, ha mi adtuk az őrséget, és az a törmi volt az ütih, sosem volt ellenőrzés.
süti beállítások módosítása