Tékozló Homár

Saját reklámjuktól félnek a teszkós biztonsági őrök

2012.02.27. 14:01 | jackyll | 285 komment

MI megdöbbenve észlelt egy QR-kódot a Fogarasi Tescóban, ami természetesen nem valamilyen termék információit osztotta meg vele, mint Dél-Koreában, hanem csak az áruház Facebook-oldalára vitte. A biztonsági őrök azonban jó szokás szerint minden telefonemelésre ugranak, nehogy megint felkerüljenek a Homárra valami béna szöveggel. Minden hiába.

Elfoglalt és eléggé elszánt vásárlóként egy hétköznap este 9-kor mentünk bevásárolni a fogarasi úti Tescoba. Nincs nagy tömeg, hajnalig rengeteg időd van ....stb előnyök. A műszaki részlegnél figyeltem fel egy nagy  - legalább félméteres- táblára amin a faceboo......../tesco név szerepelt. Mellette egy méretes QR kód. Itt az alkalom, hogy a nem okostelefonon futó Kaya readert kipróbáljam. Ez egy java alapú QR reader program régebbi telókra. Csinált egy képet, értelmezte majd megjelenítette a facebook..../tesco... címet. Sajnos nem a termék adatlapja szerepelt benne. Kb 1 perc múlva megjelent egy biztonsági őr aki végig korrekt, udvarias volt (miért kellett ezt kiemelnem???) és megkért, hogy a fényképet amit csináltam a termékről töröljem ki a telefonomról.

Némileg meglepődtem, mert ha csináltam volna is képet az készülhetett volna egy barátomnak, hogy megmutassam milyen jó laptop milyen olcsón kapható. Esetleg a képet azonnal emailem neki és 10 perc múlva már 120000-rel gazdagítja a Tesco kasszáját. Mivel nem ez történt, közöltem az őrrel, hogy nem készült fénykép, nincs mit kitörölni. Láttam rajta az értetlenkedést és mivel ráértem megmutattam neki, hogy mi az a kusza hangyaháborús negyzet és az csak a Tesco reklámját tartalmazza. Gyorsan kapcsolt, elnézést kért és már Ő magyarázta rádión a diszpécsernek, hogy milyen új információ birtokába jutott.

Kérdezném a Tescotól, hogy miért nem világosítják fel a saját alkalmazottjaikat a saját reklámjukról? Miért raknak ki QR kódokat ha azt nem lehet használni? Miért nem készíthetek képet egy nekem tetsző termékről, paramétereiről? Ezen információkat -ha fejben megjegyzem- megoszthatom ismerőseimmel vagy büntetőjogi kategória ha harmadik személynek  átadom?

Tisztelette: M.I.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.02.27. 14:06:01

"Ezen információkat -ha fejben megjegyzem-"

Pff... Olyan fél napomba biztos beletelne egy kisebb QR kód megtanulása.

England win The Ashes! 2012.02.27. 14:07:44

Szerintem ez csak lokális probléma lehetett.

Másrészt a fehérvári nagyteszkóban meg is verték volna a posztert.

Skodakék Fábia 2012.02.27. 14:08:41

ha elolvasom lemaradok a dobogóról...

dr. Aullah 2012.02.27. 14:12:26

negyedik

Akkor ez most boldog ügyfél... hogy nem motozták meg análisan?

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.02.27. 14:16:02

@petrócselly: Facé olvasol, ha olyan segg vagy, hogy elsőzöl? Vagy facé elsőzöl, ha olvasni jössz ide? Megannyi kérdés...

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.02.27. 14:17:01

@Dr Jozef Vengloš: :)) A nap kommentje cím várományosa vagy ezzel.

England win The Ashes! 2012.02.27. 14:17:57

Na, hirtelen éhes lettem, tolok valamit a kaja readerembe.

England win The Ashes! 2012.02.27. 14:19:26

@atpijkamo: Látom, te értetted a célzást. :)

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.02.27. 14:19:49

@atpijkamo: Nekem is ez a bajom. Dekódolásban leragadtam valahol a pálcika-pálcika-kis szék-hóembernél.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.02.27. 14:22:08

@Dr Jozef Vengloš:

Jancsi Marisnak:
- Maris, jössz baszni?
- Értem én a célzást.

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2012.02.27. 14:26:54

En jo parszor fenykepeztem a Tescoban.
Pl.: hutoszekreny arat, adatlapot, stb, stb, stb.
Es egyszer se jott hozzam senki, hogy ne fenykepezzek, mert az tilos.

Amugy van valami tilto tabla kiteve a bejaratnal, hogy tilos fenykepezni?

Sokorai_Atala 2012.02.27. 14:32:43

Mi az a kúr (QR-kiejtve) kód?

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.02.27. 14:37:27

@atpijkamo: Egyszer régebben történt, hogy a Polgár-család (van-e ki e nevet nem ismeri?), beült egy vendéglátóipari egységbe, és a lányok- tán a várakozás mián, vagy mert jól érezték magukat- a náluk lévő készlettel sakkozni kezdtek.
Az üzletvezető legott felszólította őket, hogy eme tevékenységet azonnal hagyják abba.
A lányok, bár nem értették az okát, természetesen eleget tettek a kérésnek, de megkérdezték azért a szíves vendéglátót, hogy fejben folytathatják-e a játszmát.
A válasz késedelem nélkül érkezett:
-Nem! Megtiltom!

helianthus 2012.02.27. 14:41:50

@estrella negra: ez nem a Pocsay család volt? Mert őket ismerem, ezt a másikat nem.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.02.27. 14:43:07

@estrella negra: Hehe.

Hú, én azokat nagyon tisztelem.

Nemrég viszont egy női sakkozó megverte az egyik Polgár lányt.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.02.27. 14:46:36

@helianthus: Olyan távolságról nincs különbség.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.02.27. 14:49:02

@helianthus: Jómagam is legalább száz családot ösmerek, de mégis Polgár László lányairól (Judit, Zsófi, Zsuzsa) van szó a történetben.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.02.27. 14:53:35

@Sokorai_Atala: Amikor a kiborult mákostésztát nem mossák ki, hanem belevasalják az abroszba.

Prof. azsiráf.PhD. 2012.02.27. 15:00:16

veszélyes ám fotózkodni. poszter hazamén oszt. a. sufniban legyárt 2 tucat hasonló laptopot feleannyiért, a licencet meg eladja a sárgáknak. bezony.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.02.27. 15:01:10

@atpijkamo: Úgy van, Juditot egy kínai lány.
De biztos vagyok benne, hogy édesapjának csak az egyik szeme sír, a másik nevet, hiszen ő nem utolsósorban azt szerette volna megmutatni, hogy a nők (a sakkban) semmivel sem rosszabbak, mint a férfiak.
Íme, egy újabb bizonyíték.
Ha jól emlékszem, Judit legyőzője végül második lett a (férfi)versenyen.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.02.27. 15:02:08

@Prof. azsiráf.PhD.: Ne bonyolítsd! Deszkát méretre vág, iPodként elad, örül.

Prof. azsiráf.PhD. 2012.02.27. 15:02:43

@Sokorai_Atala: azzal baszogatják a vásárlókat.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.02.27. 15:07:48

@batgirl: Gondolom, hogy helianthus kolléga csak tréfált.
Ettől függetlenül, szerinted, ha a Váci utcán megállítanál száz embert, hánynak mondana valamit pl. Polgár Judit neve?
És Sopronban? És Tiszaugon?

XCat 2012.02.27. 15:10:40

"Kérdezném a Tescotól, hogy miért nem világosítják fel a saját alkalmazottjaikat a saját reklámjukról? "

Tippelnék, az alkalmazottaik faszbukkolás helyett dolgoznak?....

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.02.27. 15:12:13

@estrella negra: nem tudom, hogy mennyire mély a nemtudomkaság, csak hiszem, hogy nem nagy mértékű.

XCat 2012.02.27. 15:12:59

@atpijkamo: Jön kávézni? Nem szeretem a kávét. Jó, jó, de hát ugye magácska is megsértődne, ha egyből azt kérdezném, jön-e szexelni?
Én ugyan nem!

(és ez frankón megtörtént)

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.02.27. 15:14:06

És még egy jellemző adalék. Ha elkezded gúglizni a lányok nevét, a 'polgár judit zs' beírása után első helyen ajánlja fel a 'polgár judit zsidó' összetételt.:-(

borso 2012.02.27. 15:14:52

a qr kód az a Sequil Becur beceneve?

mohopasi 2012.02.27. 15:33:07

Az egészben az a csoda, hogy nem ragaszkodott a biztonsági a képtörléshez. Respect neki. Engem is szoktak ezzel zsibbasztani, még eddig nem sikerült megtudnom egyiktől sem, hogy miért nem lehet fényképezni.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.02.27. 15:41:24

@mohopasi: Oszt, ha azt mondod, hogy hopp, kitöröltem, oszt mégse, akkor mit csinál?
Ha meg nincs kiírva, hogy fényképezni tilos, eleve mehet, ahova akar.
Amúgy riszpekt a biztonsági őrnek (bár nem volt egy nagy lumen a jelek szerint), korrektül tette a dolgát, ami néha nem egyszerű a főnökség elvárásai, ill. a vevőkhöz való megfelelő viszony tekintetében.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.02.27. 15:43:23

@estrella negra: És hányan tudnák, hol van Tiszaug?

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.02.27. 15:45:13

@estrella negra: Biztos ott van az ajtó alján apróbetűvel. Rögtön a "Vigyázz, a leopárd harap!" felirat mellett.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.02.27. 15:47:29

Osztán az miért nem volt eddig, hogy a teszkós biztonsági őr nem a teszkó alkalmazottja, hanem valamelyik "biztonsági cég" látszat/kényszer-vállalkozója?
Amúgy meg ki van írva, sőt piktogramok is jelzik, hogy tilos fényképezni. Az más kérdés, hogy ez mennyire jogszerű.

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2012.02.27. 15:51:04

Nem szabad a deszgoban fenykepezni? Ezen elamultam magam, tenyleg kezdek aggodni a demokraciajert.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.02.27. 16:01:29

szerintem minden maganteruleten jogod van megtiltani
nalunk a legtobb helyen nem tiltjak
viszont ki van irva, hogy polo, es cipo nelkul tilos bemenni, es fegyverrel is tilos
de van ahol ki van teve az athuzott kamera is...

Prof. azsiráf.PhD. 2012.02.27. 16:05:09

@vazsmegyeigerdezsház: börtönben sem lehet, katonai létesítmény közelében sem, sőt, sok múzeumban sem. üzletekben sem lehet, mer félnek hogy statisztikát csinálsz az áraikról aztán aláígérsz. ezér írnak mindig rossz árat a katalógusban, az ellenség megtévesztése céljából.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.02.27. 16:16:22

@estrella negra: Azt csak te látod úgy. A régi kereséseidet veszi alapul.

Prof. azsiráf.PhD. 2012.02.27. 16:17:24

"Gyorsan kapcsolt, elnézést kért és már Ő magyarázta rádión a diszpécsernek, hogy milyen új információ birtokába jutott."

Összefutottál a főnökkel.

XCat 2012.02.27. 16:17:38

@atpijkamo: :D LOL.
Esztikének visszanyalt a fagyi.

Prof. azsiráf.PhD. 2012.02.27. 16:19:32

@atpijkamo: @estrella negra:

sajnos nem. kipróbáltam, nekem is azt dobja ki. pedig tuti hogy életembe nem kerestem még Polgár Juditra a gugliba :)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.02.27. 16:22:01

@PsychoCica Dö Ríl: :)) Csak vaktában szúrtam. Attól persze még igaz lehet. Mindenesetre jól hangzik, és az itt a lényeg.

Faszomba, béküjj már ki kiscsillaggal, jó arc. Attól még beolvashatsz néha neki, nehogy elvonási tüneteid legyenek.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.02.27. 16:22:20

@Prof. azsiráf.PhD.: Nekem bizony mindkettőt meg kellett néznem térképen.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.02.27. 16:23:52

@PsychoCica Dö Ríl: Nem biztos, mert nekem is azt dobja vissza, pedig szerintem nem szoktam ilyesmire keresni. Utoljára talán Demjén Rózsi nevének eredetét firtattam ebben a kontextusban, de az sem tegnap volt.

Sokorai_Atala 2012.02.27. 16:24:41

@Csokis: én ezt pörköltszafttal láttam:)

XCat 2012.02.27. 16:25:27

@hagyma: Ez a cipős nem túl logikus, elriasztják a potenciális cipővásárlókat.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.02.27. 16:25:28

@Prof. azsiráf.PhD.: Én a Polgár Judit részre nem is gondoltam volna. Furán jár az agyad.

Egyébként életem egy részében én se találkoztam zsidózassal, cigányozással. Se az iskolában, se a rokonságban. A kommunistákat utálta mindenki, az evidencia volt. Azt hiszem a munkahelyen a szakszevezetis volt az első, akitől csodálkozva hallottam.

Prof. azsiráf.PhD. 2012.02.27. 16:26:05

@Csokis: aszt csak azér tudom, mer az nem város vagy település, hanem tájegycség.

XCat 2012.02.27. 16:27:19

@atpijkamo: Már régen ki van bele békülve, csak megszokásból baszogatom. Persze őneki ezt nem kell tudni.

@Csokis: Jé, nekem is, pedig én még sosem néztem ilyesmit. Nincs rá szükségem. :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.02.27. 16:28:00

Tiszazugon van aldi?

@estrella negra: sajnos a tortenet nem jart 100 %-os sikerrel, mert meg mindig nincs noi vilagbajnok ferfi mezonyben
azt meg hogy zsidok buszken valllajak es itt pl totalisan nem is tema

Anomalocaris (törölt) 2012.02.27. 16:28:01

"MI megdöbbenve észlelt" Engem ez ragadott meg leginkább. Akit nem, magában keresse a hibát.

XCat 2012.02.27. 16:29:55

@atpijkamo: Nekem szinte kizárólag jó tapasztalataim vannak zsidókkal, kivéve azokkal talán, akik bele vannak zakkanva, hogy ők most azok.

De az átlagember (főleg kereskedőknél) korrekt, udvarias, valóban odafigyel rá hogy elégedett legyek, és nincs mibe belekötni rajtuk. Gondolom pont ez a baja egy csomó embernek.

Prof. azsiráf.PhD. 2012.02.27. 16:30:51

@atpijkamo: hát ez velem is így volt. otthon ugye csakis és kizárólag a kommunistákat utálták, persze azt se személy szerint, hanem ugye a rencert ánblokk. a zsidógyűlöletről asszem a suliban hallottam először, a cigányok meg csak gyűjtőfogalom volt arra, aki lopott. legyen az valóban cigány, vagy nem, ha lopós volt, az már cigánynak számított.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.02.27. 16:31:33

Egyébként -elég el nem ítélhető módon- majdnem ON leszek:
Múltkor autóval voltam dolgozni, ezért a másik irányból támadtam meg a lakásunkat, és a szokásos sarki CBA helyett a Kisteszkóba mentem be. Kicsit leseggeltem az áraktól. Értem én, hogy ez nem hiper, meg II. kerület, ahol úgyis mindenki milliomos, de ez olyan k...va drága volt, hogy madnem kifordultam. Azán fejben kiszámoltam a lülönséget, és úgy döntöttem, hogy tanulópénz, de tényleg durva volt. Ehető (tehát nem tiszta szója) virsli nem volt 3000,- alat, felvágott szintén. Reggeli péksütemények (csiga, táska, levél és hasonló töltött egzotikumok) 200,- körül, de inkább fölötte. Egyedül a tej, meg a kifli volt olcsó. Ez most bosszú a hiper-telekom-bank adóért, vagy miatököm?

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.02.27. 16:32:17

@Csokis: "Demjén Rózsi nevének eredetét"

Kiderült? Mindenesetre én megmondom, két oka is van egyszerre. Egyrészt a "rossz zsidó" rövidítése, másrészt azért mert buzi. Nem mintha bármelyik is érdekes lenne, a Rózsi ettől fügetlenül - vagy pont ezért - egy nagyszerű énekes volt. Illetve még most is az.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.02.27. 16:34:17

Valakit utálni kell. Ha valamivel kitűnik az átlagból az pont jól jön ehhez.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.02.27. 16:35:14

@PsychoCica Dö Ríl: Erre szoktam én azt mondani, hogy akinél csak onnan jössz rá, hogy zsidó, vagy katolikus, hogy valahol ki van rakva a menóra, vagy a feszület, azokkal a legritkább esetben kerülsz bármiféle konfliktusba. A probléma azokkal szokott lenni, akiknek még a seggük partjára is Dávid csillag van tetoválva, és a vécében is Biblia van Füles helyett.

Prof. azsiráf.PhD. 2012.02.27. 16:35:34

@atpijkamo: a rózsi buzi? na megin tanultam valami újat. igaz, felőlem aztán lehet akár dendrofíliás is. nem teccik a hangja, az a baj vele. :)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.02.27. 16:35:37

@Prof. azsiráf.PhD.: "otthon ugye csakis és kizárólag a kommunistákat utálták"

A Rózsadombon nőttél fel?

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.02.27. 16:37:38

@atpijkamo: Persze, legendaként én is tudom, csak az érdekelt, hogy igaz-e?

"Ha valamivel kitűnik az átlagból az pont jól jön ehhez."
Lehet fölfelé is, lefelé is. Mindegy, merre lóg ki, a kiálló részeket megnyessük.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.02.27. 16:37:54

@Prof. azsiráf.PhD.: Speciel a hangját én se szerettem, de tudott énekelni, és ezért néha elnéztem neki.

Konkrétan én sem tartottam neki a lámpát, ez csak az általános vélekedés volt.

XCat 2012.02.27. 16:38:25

@Csokis: Tescos péksüteményt semennyiért ne vegyél. Húsárut, sajtot se, ha nem vákuumcsomagolt.

Én szeretem a tescot mert szeretem, de ezek valahogy mindegyikben szarok:)

Zsidókhoz; hülyék mindenhol vannak. Egyszer dumálgattam egy rabbinövendékkel, mondta hogy ők egész nap azt hallgatják, hogy a zsidó a világ legfaszább népe.
Mondom neki, de ugye tudod, hogy ez kurvára nem így van? Erre megsértődött. Vicces volt. :)

Anomalocaris (törölt) 2012.02.27. 16:38:46

@atpijkamo: Nem valakit, mindenkit. Hidd el, ez a legbiztosabb, és olyan nagyon nem is lehet melléfogni.

Prof. azsiráf.PhD. 2012.02.27. 16:38:53

@Csokis: iagz, de nemcsak rájuk igaz, hanem bármilyen fanatikus majomra, aki csak egy vonalat láj a feje előtt, annyira beszűkült a látótere.

nekem mindig azt tanították otthon, hogy tökmindegy miért vagy kiért vagy milyen eszméért vagy szélsőségesen fanatikus, az már a rossz útvonal.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.02.27. 16:39:20

@Csokis: "csak az érdekelt, hogy igaz-e?"

Abszolút igaz. Mindenki tudja. Meg a közértes Józsi is azt mondja.

XCat 2012.02.27. 16:41:07

@Prof. azsiráf.PhD.: Pedig inkább azt tanították volna, hogy ha te vagy a hülye, ne másokat skatulyázz be, meg minősítgess miatta. :D

Nem vagyok fanatikus, sem fajgyűlölő sem semmi, aljas rohadt dög voltál.
Ennyi.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.02.27. 16:41:55

@Csokis:

- Hallottad? A város több pontján kiraktak borotválkozó automatákat. A borbélyok tönkre fognak menni.
- De hát nem mindenkinek egyforma az arca!
- Kezdetben igen. Csak kezdetben.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.02.27. 16:42:14

@atpijkamo: Viccősz? Szerinted a Rózsadomb lakosságának hány százaléka utálta/-ja a komancsokat? Én ugyan csak suliba jártam oda, de azért vannak emlékeim. Egy kezemen meg tudom számolni azon osztálytársaimat, akik nem rendszerhű családból származtak. (Konkrétan egyetlen osztálytársamról tudok, akik a nagyszülők államosított villájának egyik lakásában maradhattak lakni. Na, az a srác sosem volt az a kiköpött hőbörgő.)

Prof. azsiráf.PhD. 2012.02.27. 16:42:35

@atpijkamo: ez jó :) nem, nem a rózsadombon nőttem fel, sőt, soha nem is voltam ott( szégyen, tudom)

egy pofás kis városkában nőttem fel, nagyrészt.

nem kellett ahhoz gazdagnak lenni, hogy utáljuk őket. nekünk ugyan soha nem volt túl sok, amink volt, de ha azt is elveszik, akkor nem csókolgatjuk őket.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.02.27. 16:43:39

@A félelmetes népszavazás: Nem látod te egy kicsit túl sötéten a világot?

XCat 2012.02.27. 16:46:03

@A félelmetes népszavazás: Mondjuk a zsiráfdögöt most megnyúznám. Ha már ennyire vágyik rá a hülyéje.
De a mindenkit, az túlzásnak tűnik.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.02.27. 16:49:00

@PsychoCica Dö Ríl: Kisteszkóban csak vákuumfóliázott cucc van, úgyhogy ez a veszély nem fenyeget. De egyébként is marad a CBA, mert ott van felvágottas pult, ahol a néni abból ad, és annyit, amiből és amennyit kérek, és szól, ha valamiből ne vigyek. Meg van tőkehús, ami ugyan nem olcsó, de mindig szép, és nem kell érte elmennem a halálfa törzsére. Arról nem is beszélve, hogy a mellette levő zőccségesnél olyan ecetes torma van, hogy amikor náthás voltam, azt ettem orrcsepp helyett. Kipucolt rendesen!

@atpijkamo: Ezt szovjet mérnökökkel ismertem, de jó kis vicc is ez! Az, hogy "Először elvtársak! Először!" a cégnél szállóige lett, amikor jön valami nagyonhülye, és nyomja az általános megoldást egy hibára.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.02.27. 16:49:59

@A félelmetes népszavazás: Hát a pirézekkel nekem is tele van már a tököm!

XCat 2012.02.27. 16:50:30

@Csokis: Igen, meg némelyik pénztárgépet elfelejtik bekapcsolni a rendszerbe, és az abból származó bevétel, az zsebbe megy. :)

Azzal együtt tényleg kellemes boltjaik vannak, csak kurvadrágák, és nincs normális tej.

Anomalocaris (törölt) 2012.02.27. 16:50:51

@atpijkamo: Csak az embivilágot. A sajátomat szeretem.

XCat 2012.02.27. 16:52:28

@A félelmetes népszavazás: A te sajátodtól én is hidegrázást kapok, pedig én szokva vagyok ahhoz az ájerhez...

Anomalocaris (törölt) 2012.02.27. 16:53:19

@PsychoCica Dö Ríl: Na jó. Legyen akkor 99%. Kivételek valóban vannak.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.02.27. 16:53:37

@PsychoCica Dö Ríl: Az nálad mit jelent? Mert nálam majdnem mindegy, csak ne ESL - UHT legyen, mert attól fosnak a csajok. Általában van 2,8-as CBA, jó esetben zacskós, az nekem bevált.

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2012.02.27. 16:53:46

Még szerencse, hogy az Aldiban ilyen nem fordulhat elő.

Anomalocaris (törölt) 2012.02.27. 16:54:24

@Csokis: Pedig azok jófejek. A csokit viszont tényleg utálom. :D

XCat 2012.02.27. 16:54:45

@Csokis: Hát optimális esetben piros parmalat műanyagflakonost. De egy ideje beérem másfélével is ami nem nagyon vacak, mert ilyen szinte sehol nincs.

Anomalocaris (törölt) 2012.02.27. 16:55:27

@PsychoCica Dö Ríl: Biztos hogy ismered azt? :D No de mi az az ájer?

XCat 2012.02.27. 16:56:19

@A félelmetes népszavazás: Egen, tartok tőle.
Érdekes kaland volt, de már lejöttem róla. :D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.02.27. 16:57:01

@PsychoCica Dö Ríl: pedig ez szinte mindenhol kint van
/gondolom balesettechnikai okokbol, nem akarnak fizetni ha uvegszilankba lepsz stb. mondjuk en mar eleg regen leszoktam a mezitlabrol lakason kivul/

XCat 2012.02.27. 16:58:46

@A félelmetes népszavazás: www.kislexikon.hu/ajer.html

@hagyma: Ez is igaz. Az üvegszilánk mondjuk érdekes téma, én elég sokszor látom hogy anyuka kávézgat vagy próbálgat, vagy akármi, a 2-3 éves kölyke meg hasoncsúszva nyalja fel a padlót. Ott valahogy senkinek nem jut eszébe az, hogy mi lehet a földön.

Anomalocaris (törölt) 2012.02.27. 17:02:39

@PsychoCica Dö Ríl: "Levegő, időjárás a levegő hőmérséklete"

Összezavarodtam. Mi történik itt??

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.02.27. 17:04:01

@atpijkamo: Azért a mostani hangjával elég hamar kiszórnák a Megasztárból. Az évek, meg az a rengeteg pia nem múltak el nyomtalanul.
Viszont jól meg tud élni abból, amit az idők során összerakott.
Ő speciel meg is érdemli.

XCat 2012.02.27. 17:09:59

@estrella negra: A honfoglalás zenéjét leszámítva mi értékelhetőt rakott le az elmúlt 15 évben?

Rosszindulatú Vászka 2012.02.27. 17:12:43

Ez a poszt értelmetlenebb, mint a bébitápos. Se tröténés, se hirig, se sérelem, csak arcoskodás.

Jöhet a következő.

horex · http://horex.uw.hu/ 2012.02.27. 17:13:29

@Prof. azsiráf.PhD.:
Mit dojon ki, zsoké?

Az apjárol és a testvéreiröl viszont nem

XCat 2012.02.27. 17:14:28

@Rosszindulatú Vászka: Van benne egy udvarias ork. Az mán semmise? Hát eddig mindig olyat akartunk, nem?

horex · http://horex.uw.hu/ 2012.02.27. 17:16:41

@PsychoCica Dö Ríl:
többszörös EMeRTon-díjas magyar énekes, dalszövegíró és basszusgitáros.
de főleg énekes
Mit rakjon le többet ,mint párszáz számot

Futott mellette még 1000 niemnad

XCat 2012.02.27. 17:18:27

@horex: És jelenleg fut mellette több ezer, aki névtelen nímand, és őnála jóval tehetségesebb. :)

Öreg már, akkoriban valaki volt, de eljárt felette az idő.

horex · http://horex.uw.hu/ 2012.02.27. 17:18:38

Tud valaki valamit a hajóvonták találkozásárol Gönyűnél?

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.02.27. 17:22:06

@atpijkamo: Azért ő is túl van már a topon.
Mondjuk én leginkább az Omega helyében nem erőltetném ezt a szánalmas vergődést.
50 év? Megalol.

horex · http://horex.uw.hu/ 2012.02.27. 17:22:07

@PsychoCica Dö Ríl:
Tegnap láttam egy riportot Grosiccsal
Ezek szerint mifaszt rakott az asztalra?
A mai kapusok sokkal jobban védenek

Azt hozod fel ellene hogy öreg? Hülyeség
Nyilván a maga korában kell értékelni
de ugyanakkor ma is jól énekel, mig ezek az x faktorosok szép lassan Fásimulatóba vagy a sűlyesztőbe kerülnek

horex · http://horex.uw.hu/ 2012.02.27. 17:23:27

@PsychoCica Dö Ríl:
Elnyelte a kommentem pedig ekéztelek
:)

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.02.27. 17:24:09

@atpijkamo: Viszont neki köszönhetjük Liv Tylert.:-)

XCat 2012.02.27. 17:25:14

@horex: Én csak azt mondom, hogy amikor van ő, meg mondjuk 6-8 másik értékelhető zenész, akkor jóval könnyebb sikeresnek lenni, mint amikor egy ugyanakkora országra van 1500.

Az öregségét sem ellene hozom fel, csak tény.

X faktorban nem tudom mi van, sosem néztem.

XCat 2012.02.27. 17:26:39

@horex: Nyugodtan, én ma voltam már a rasszistától a szemellenzős egységnyi agyú mittudoménmiig minden.

Rosszindulatú Vászka 2012.02.27. 17:29:29

Hát nem tudom, nekem már új korába is kopszakpecs volt a Rózsi is, meg az Omega is meg a többi hivatalas magyar popsilányság is.

Egymillió foltos hangjegy.

Szarság.

horex · http://horex.uw.hu/ 2012.02.27. 17:31:33

@PsychoCica Dö Ríl:
És folytatom
Anno kedveltem Johny Casht
Keress rá a yotubén és hasonlitsd ossze az utolsó számában 70évesen

www.youtube.com/watch?v=SmVAWKfJ4Go

Valahol szöveggel is fentvan

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.02.27. 17:32:24

@Rosszindulatú Vászka: Hát nekem ez jutott. Nem lehetett mindenki Radics Béla-rajongó.

Rosszindulatú Vászka 2012.02.27. 17:34:26

@horex: ezt a lemezet ellenbe szeretem.

horex · http://horex.uw.hu/ 2012.02.27. 17:36:13

@PsychoCica Dö Ríl:
Nekem csak az nem tetszett hogy

"A honfoglalás zenéjét leszámítva mi értékelhetőt rakott le az elmúlt 15 évben? "

Egy életutat illik nézni és értkelni

Mindegy, ugorgyunk uj témára

Rosszindulatú Vászka 2012.02.27. 17:38:30

@estrella negra: az baj ezzel, hogy azok a popzenészek sose rúgtak volna labdába, ha van az embereknek akkoriban összehasonlítási alapjuk.

horex · http://horex.uw.hu/ 2012.02.27. 17:40:37

@Rosszindulatú Vászka:
Csak szomorú

Amugy is nagyon ócska hangulatba vagyok, 2 hete meghalt gyerekkori jóbarátom
A héten szórjuk valahol a Dunába és hogy ne mint egy almacsutkát, hát összeállitok egy muzsikát és búcsuztatót
Maradt utána egy b.nő aki teljesen kiborult és ketten még gyerekkoriak
Szoval elég zilált a lelkem

horex · http://horex.uw.hu/ 2012.02.27. 17:41:50

@horex: Persze off, de elnézést kikivánkozott, nehezen dolgozom fel

XCat 2012.02.27. 17:44:04

@horex: Ez a kes jó.

Életút nem érdekes, csak az számít, ami most van. Ez egy kegyetlen igazság.

Rosszindulatú Vászka 2012.02.27. 17:48:17

@PsychoCica Dö Ríl: hüjeség. Dialektikába és össszefüggéseibe lehet csak értelmezni és értékelni a világot.

Ijen alapon akkor neked a rántotta az a csirke tolófájásaival terhelt szaros tojása, az íncsiklandó, szanillával gazdagított omlett, vagy pedig a reggeli eksztkrementumod?

XCat 2012.02.27. 17:53:32

@Rosszindulatú Vászka: A világot nem az én dolgom értékelni. :) Ami nagyon jó, mert ha az enyém lenne, ez itt pl. már nem létezne.

Nem szeretem az omlett. De ez így egyben.

Rosszindulatú Vászka 2012.02.27. 17:58:06

@PsychoCica Dö Ríl: akkómeg hajtóvadászat öregekre, mint abba Buzzatti novellába? Megin naon kemény vagy.

Prof. azsiráf.PhD. 2012.02.27. 17:59:06

@horex: sajnálom. tudom süket duma, de egy év múlva jobb lesz. az én barátom 4 éve ment el. már megbékültem vele, de pontúgy hiányzik most is.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.02.27. 18:01:17

@Rosszindulatú Vászka: Ez nem biztos. A mainstreamet ma sem a legjobb zenészek alkotják.
Egy Syrius, egy Kex mindenképp rétegzene maradt volna.
Speciel Radics élete máshova fut ki, ha azt csinálhatta volna, amit akar. Ez több, mint valószínű.

XCat 2012.02.27. 18:01:23

@Rosszindulatú Vászka: Rossz kedvem van. Felbaszott ez az idióta kurva. Meg egy másik is.

XCat 2012.02.27. 18:03:08

@Prof. azsiráf.PhD.: És négy év alatt máris legyártottál 3 kölyköt a következőnek? Ezt nevezem vigasztalódásnak.
Hiába, életösztön az van bennetek...

Rosszindulatú Vászka 2012.02.27. 18:05:58

@estrella negra: férreértesz, nem véletlenül használtam a popzene szavat.

@PsychoCica Dö Ríl: mér karcoskocc megint? Uncsi és nem is kellemes olvasni.

XCat 2012.02.27. 18:08:03

@Rosszindulatú Vászka: Hát ne olvasd, de én széjjelkarmolom ezt a dögt. Magának köszönje. Jelen pillanatban szerintem kurvára nem én vagyok az, akinek nagyvonalúnak vagy elnézőnek kellene lennie.

Különben meg, tudat alatt pontosan erre vágyik. Meg kéne köszönnie nekem. :D

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.02.27. 18:09:28

ez nem lehet igaz, akár hová megyek, a végén az jön ki, hogy a zenei izlésem nulla. Kezdek fáradni benne.
Tessék mondani, nem lehetne, hoyg szeressem Demjént, REpublicot, Cohent, vagy esetleg akárkit...és még se szóljanak le, a szar izlésemért?

XCat 2012.02.27. 18:10:58

@batgirl: A republicból kifolyólag attól tartok, ez teljesen esélytelen.

Rosszindulatú Vászka 2012.02.27. 18:12:21

@batgirl: de. Oszt az új Cohent kitől kaptad? Naugye :)

@PsychoCica Dö Ríl: ájjáj... ne tetézd :D

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.02.27. 18:12:44

@PsychoCica Dö Ríl: nem is rád gondoltam, te bármiért le tudsz szólni, nem is lepődök meg:)
AkKOR IS? ÉS CSAK AZÉRT IS:
Szeretem Demjén Rózsit és szeretem a Republikot!!!
nA:)))))))

XCat 2012.02.27. 18:13:48

@Rosszindulatú Vászka: @batgirl: Jólvan, szeressétek. Én maradok von Zieglernél.

:)

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.02.27. 18:14:35

@Rosszindulatú Vászka: és nagyon örülök is neki..és szivesen mondanám, hogy cserébe szuper zeneletöltést adok Neked, de te is tudod, hogy ez idióta gondolat..
:)

Prof. azsiráf.PhD. 2012.02.27. 18:17:22

@Rosszindulatú Vászka: haggyad imre...

majd beveszi a gyóccerét, engem nem zavar, csakhát ugye mindenki unja már.

@batgirl: szeressed csak nyugodtan, nincs azzal semmi gond. én meg be se merem írni mit szeretek, mert akkó mingyár hell brékjsz lúz lenne itt....:)

Rosszindulatú Vászka 2012.02.27. 18:17:31

@batgirl: ugyanmár, nem pontra jáccuk.

Amúgy csak szólnák, március 5, új Springsteen lemez. Én nem szeretem, csak szólok, hátha valaki.

Rosszindulatú Vászka 2012.02.27. 18:18:32

@Prof. azsiráf.PhD.: mosmár viríccsál. Cserébe elárulom, hogy Kárel Gott rajongó vagyok. De télleg.

XCat 2012.02.27. 18:20:35

@Prof. azsiráf.PhD.: Egy ilyen kétes származású díszpina ha lehet ne játsszon se terézanyát, se agytrösztot, mert kibaszottul nem vagy egyik sem, kisanyám.
Erkölcsi példakép meg aztán pláne nem.

Leszarom mit unsz, én is untam hogy kétlépésenként beugattál, és a magad sunyi módján még felvállalni sem merted, te ocsmány cigány riherongy, te.

Remélem megdöglesz.

XCat 2012.02.27. 18:22:05

Na jó, innen off, mert ez a dög kezdi kihozni belőlem az embit.... te meg csak rohadj el, zsiráf.

tonyrulez 2012.02.27. 18:22:35

Az nem Kaya, hanem Kaywa Reader.

Prof. azsiráf.PhD. 2012.02.27. 18:24:36

@Rosszindulatú Vászka: nem baj :)az egyik mókatársam is az. képzelj el egy harmincas, kigyúrt modellpasit, reggelente maja a méhecskét zümmögve a liftben.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.02.27. 18:25:32

@Rosszindulatú Vászka: hát igen, én meg csak szólnék , nagyon szégyellősen , hogy azt is kedvelem...

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.02.27. 18:29:54

@Prof. azsiráf.PhD.: azt a nótát nem ismerem, de szoktam én is rajz filmnótákat vagy úttörő és mozgalmi dalokat énekelgetni, ha nagyon el vagyok merülve a számokban.

Rosszindulatú Vászka 2012.02.27. 18:31:26

@Prof. azsiráf.PhD.: jó ízlése van.

Líííbbbe Maayyaaaaa :)

Az én kedvencem vele az Edelweiss meg Love Story németül, de ez mindent visz:

www.youtube.com/watch?v=bwJp_Xh8lP0

@estrella negra: hát nem, azt is lehet jól meg rosszul. No de a leglényegesebb külömbség, hogy ott a közönség dönti el, ki a sztár, itt meg a tévéproducerek.

Prof. azsiráf.PhD. 2012.02.27. 18:33:08

www.youtube.com/watch?v=tmjkqIjoGBw&feature=related

ezen a videjón én is ott vagyok:) aki megtalál, az kap egy ingyen whole lotta rosie mini cd-t... :D

Prof. azsiráf.PhD. 2012.02.27. 18:42:36

@Rosszindulatú Vászka: LOL. ez a komment jó alatta:
"First listen: Wut da fuck is that?

Second listen: Well...not that bad.

Third listen: That's actually quite catchy.

Fourth listen: THIS IS GENIUS.

"

aki eljut a negyedik meghallgatásig, az már.... izé... szóval az nem én vagyok:)

ettől függetlenül a gott gyereket ma is sokan imággyák, biztos van valami frekvencia, amit én nem hallok:)

Rosszindulatú Vászka 2012.02.27. 18:45:35

@Prof. azsiráf.PhD.: mer vicces és kedves muzsikák, nekem jókedvem lesz tőle.

Eleve fles, amikor ivarérett férfiak, főleg már az ő kuorukba a Stones ijen nótákat vérkomojan előad. Ehhz meg még plusz poén ugyanezt a Káró, már a jelenség is érdekes, nem kicsit vendéglátós zenés, eklektikus élmény, plusz benne azok kis zenei tréfák, pl. az az enyhén klezmeres hegeda. Fles.

Prof. azsiráf.PhD. 2012.02.27. 18:49:32

@Rosszindulatú Vászka: nyertél egy irigykedést :( 86ban én még a barbibabámmal jáccódtam . Mire elkezdtem szeretni, addigra meg pont meghótt szegény.

Rosszindulatú Vászka 2012.02.27. 18:53:12

@Prof. azsiráf.PhD.: én nem szerettem, sőt eléggé untam is, ellembe az első nyugati banda volt, aki a saját hangosítását hozta és nem az omega cuccot bérelte, kiváncsi voltam jobban szól-e :)

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.02.27. 18:54:39

Én meg szerelmes voltam Freddybe:))
Nem tuttam, hogy esélyem se lehet:)

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.02.27. 18:56:10

Én meg szerelmes voltam Freddybe.
Nem tudtam, hogy esélyem se lenne
:)

Rosszindulatú Vászka 2012.02.27. 18:57:51

@batgirl: nincs ezzel baj, a sok kanhím aki pléjbojt nézeget, pont így van vele :)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.02.27. 19:00:39

@estrella negra: 40 éves könyvelőnek... Ja, valamikor milyen öregnek tűnt a 40 éves.

Hát ha van rá igény, milért ne.

A Kóbor mondta, hogy ezt most lezavarják, de nagy turnét többet ne várjanak tőle.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.02.27. 19:05:54

@Rosszindulatú Vászka: Láttam egy klippet, azt hiszem a hegylakó, bár nem biztos, és akkora nyers erő áradt belőle, hogy bele borzongtam, és úgy éreztem, hogy igen, ez egy férfi..:)

Rosszindulatú Vászka 2012.02.27. 19:07:06

@batgirl: bizony. Annyira férfi, hogy nem is alázza meg magát nőkkel. Egy igazi férfi természetétől idegen a kompromisszum.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.02.27. 19:08:36

@atpijkamo: Ezt mintha már mondták volna. A 25.? 30.? 40.? évfordulón.
Szerencsére az LGT abbahagyta a búcsúkoncertezést.
Állítólag Harangozó Teri is újra összeáll.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.02.27. 19:09:04

na szép vagy.még hogy megalázza magát egy nővel..

Rosszindulatú Vászka 2012.02.27. 19:13:21

@estrella negra: monnyuk az omegának főleg a határon túli magyarok körében van elképesztő nimbusza, arrafele külfele renceresen hakniznak évek óta nemrég is.

Nomeg Leonard Cohen is visszavonult, osz mégis haknizott és köszönnyük szépen, sose szóltak még ijen jól a régi számai ezhekbe az új, dús hangszerelésbe.

www.youtube.com/watch?v=GUfS8LyeUyM

Prof. azsiráf.PhD. 2012.02.27. 19:16:43

@Rosszindulatú Vászka: rofl :D

az a cohen meg itt vót múlt évbe, az egyik kollegina meg arra bukik, csak onnan tudom. monnyuk az máá jócskán túl van az ivarérésen.

Anomalocaris (törölt) 2012.02.27. 19:19:59

És még elgépelés is van benne.

Rosszindulatú Vászka 2012.02.27. 19:22:31

@A félelmetes népszavazás: nem vagy te kicsit aberállat? A nők seggén is furton pattanást keresel és nem tucc neki csak úgy örülni?

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.02.27. 19:23:25

a többi eltévelyedésről nem írok, pedig megtudnálak botránkoztatni benneteket.hehe

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.02.27. 19:27:06

ugye???????ezt mondom napok óta!

Rosszindulatú Vászka 2012.02.27. 19:29:41

@A félelmetes népszavazás: akkó jóvan akkó. Sajtóhibát is gyűjtesz?

Leiter Jakab blog megvan?

Prof. azsiráf.PhD. 2012.02.27. 19:40:59

ez jó volt. zsemlegombóc gombaszósszal, és nem én főztem, azér volt jó.

jó éccakát nektek, rohanok mer jelenésem van egy lánybuliba.

Anti Anyag (törölt) 2012.02.27. 19:50:26

Nem véletlenül nem járok a teszkóba, mert azt én is el tudom képzelni, milyen disznóságokat kellene saját áruházamba csinálni ahhoz, hogy biztonsági őrrel tiltassam meg saját vásárlóimnak a fotózást.

A piacon nyugodtan fotózhatsz, még örül is neki az árus, hogy az ő standját választottad.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.02.27. 19:58:43

@batgirl: Khm... csak zenei vonalon vagy ilyen deviáns?

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.02.27. 20:07:38

@estrella negra: nem tudom.nekem tök természetesnek tűnik minden tulajdonságom

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.02.27. 20:11:22

Sose tudom meg.
máj bóni iz óvör dö ósön
máj bóni iz óvör dö szí
máj bóni iz óvör dö ósön
ó bring bekk máj bóni tu mí

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.02.27. 20:13:14

@batgirl: Akkor ez mi?>>>
"a többi eltévelyedésről nem írok, pedig
megtudnálak botránkoztatni
benneteket.hehe"

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.02.27. 20:19:05

ó ole, ó ole, ommámá duoo
ábennono
ábenonje
o ébenonoje

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.02.27. 20:20:29

@estrella negra: csak a zeneiről volt szó, mert azt már látom, hogy teljesen eltérő más normálisnak tartott izléstől.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.02.27. 20:21:01

@atpijkamo: Magyar zenésznek a legritkább esetben hiszek el bármit.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.02.27. 20:23:28

@estrella negra: Szegény MaryZsuzsinak csak elhiszed, hogy nem turnézik többet.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.02.27. 20:31:42

@atpijkamo: Szegényt gyakran ekéztük anno a Gumicukron.
Nyugodjék békében.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.02.27. 20:33:46

@estrella negra: amikor gyerek voltam, és énekelgettünk, akkor a my bonni iz over dö osön, után egyből ezt kezdtük el énekelni. állitólag valami finn vagy svéd vagy mittudomén milyen északi dal

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.02.27. 20:34:51

Sose tudhatjuk, hogy egy nyilvánosság számára fölépített imidzs mögött mi rejtezik.
Kacagj, bajazzo...

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.02.27. 20:35:48

Gyerekek, tuti francia hagyma leves receptem van. többször kipróbált kell?

hús nincs benne

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.02.27. 20:37:26

Tanulj meg fiacskám komédiázni!
Tanulj meg kacagni, sírni, ha kell!
Tanulj a rosszhoz is jó képet vágni!
Magaddal törődj csak, más senkivel!
Ne higgy a barátnak, hű szeretőnek!
Ne higgy az eskünek! Ne higgy soha!
Tanulj meg fiacskám komédiázni,
Mert minden, minden csak komédia!

England win The Ashes! 2012.02.27. 20:39:05

@Prof. azsiráf.PhD.: @Rosszindulatú Vászka: Ezeket én nem tudom überelni, de azért megpróbálom (@estrella negra: ők állhatnának össze újra):

www.youtube.com/watch?v=2O5LC1YjkQg&feature=related

Na én meg ezen a vidin vagyok rajta. :)

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.02.27. 20:41:49

@batgirl: Ha tuskó lennék, megkérdezném, hogy kisegítő iskolába e jártál. E.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.02.27. 20:46:31

@estrella negra: ezt nem értem miköze a kisegitő iskolának a piritóskenyérhez?

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.02.27. 20:48:11

@batgirl: Az Esze Tamás iskolának az egyszerű dalszöveghez van köze.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.02.27. 20:52:12

@estrella negra: nem. egészen máshova jártam , de azt nem árulom el, mert akkor megkellene hogy öljelek.

Rosszindulatú Vászka 2012.02.27. 20:55:30

Most a mi a baj a kiseggítővel?

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.02.27. 21:03:25

"Lehet, hogy a tüzet a férfiak találták fel, de a nők jöttek rá, hogyan kell játszani vele."
Ez jó.:-)

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.02.27. 21:07:36

folyamatosan kapom a következő üzit:

Oops! This page appears broken.

mi ez? és mért ? és hogyan?

Rosszindulatú Vászka 2012.02.27. 21:11:42

@batgirl: rádszált az NBH. Mindenesetre én nem ismerlek és elhatárolódok.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.02.27. 21:12:33

@batgirl: Ami után meg kell öljed. Ne légy nyuszi!

Mylady 2012.02.27. 21:12:47

Ez volt már?

A zsiráf és a dinoszaurusz beszélgetnek
Zsiráf: Téged is bejelölt Noé Facebook-on?
Dinoszaurusz: Nem. Miért?
Zsiráf: Jaaaaa, semmi, semmi...

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.02.27. 21:14:18

@batgirl: "This page appears broken."

Eltört a papírod. Biztos hajlítgattad. Vidd el egy A4-es szakszervizbe.

Rosszindulatú Vászka 2012.02.27. 21:15:53

@Dr. Mylady:

Két struccfiú sétálgat a sivatagba, mikor meglátnak két strucclányt. Moinnya a szélső:
- Te gyere, kapjuk el a csajokat és jól döngessük meg őket.
El is kezdenek szaladni, mire az egyik csaj:
- Te néhzzed már, ezek meg akarnak minket ereőszakolni, meneküjjünk.
Futnak, szaladnak, rohannak, mire a másik lány:
- Te, én nem bírom továb, inkább bújjunk el.
- Jó, rendben - monnya a másik strucclány, mire megállnak és beledugják a fejüket a homokba.
Mire a násik struccfiú:
- Óbazmeg, ezek meg hová tüntek?

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.02.27. 21:18:28

A4-es papíromat hasonló típusú Audira cserélem.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.02.27. 21:18:44

A vak ember fel akarja dobni a hangulatot a bárban:
- Akarják a legújabb szőkenő-viccet hallani?
Néma csend, megfagy a levegő. A mellette ülő nő odasúgja:
- Vigyázzon, jóember, miket beszél... A mixer szőke, a tulaj szintén. Én is szőke vagyok, 100 kg, fekete öves karatés. A túlsó szomszédom egy 120 kilós, 1.90m magas szőke súlyemelőnő. Végül a maga másik oldalán egy kétméteres, 150 kilós szőke birkózó ül. Most gondolja meg, tényleg el akarja mesélni azt a viccet?!
Mire a vak:
- Inkább mégsem... Semmi kedvem ötször elmagyarázni...

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.02.27. 21:21:01

@Rosszindulatú Vászka:

Szalad a kakas, kergeti a tyúkot. Az ezerrel gondolkodik.
- Ha megállok, kurvának néz, ha szaladok, sose kap el. ... Legjobb lesz, ha elesek...

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.02.27. 21:23:34

Állítólag délután áramszünet volt valamelyik plázában. Nyolcan ragadtak a liftben.
Meg két szőke nő a mozgólépcsőn.

CID 2012.02.27. 21:29:56

@batgirl: Szakálas, de :
Miért kék zöld a szőke nők köldöke ?

Mert vannak szőke férfiak is !

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.02.27. 21:30:49

Egy szőke nő sétál az erdőben. Egyszercsak kiér egy tisztásra, és látja, hogy a közepén egy másik szőke nő ül egy csónakban, és evezni próbál. Odakiált neki:
-Az ilyen idióták miatt tart minket mindenki hülyének. ...ha tudnék úszni, odamennék,és fölpofoználak!

Rosszindulatú Vászka 2012.02.27. 21:52:03

- Mongya Jean, maga veri a farkát?
- Nem uram, pedig megérdemelné.

KosztümHős · http://store24.hu/tutiarak 2012.02.28. 00:39:40

A Fogarasi Tesco-ban alkalmazott biztonsági őröket elnézve nincs ezen semmi meglepő, sőt... Én azokból még annyit se néznék ki, hogy tudnák, mi az a kamerás mobil... :o
Egytől-egyig szőröstalpú előember mind.

KosztümHős · http://store24.hu/tutiarak 2012.02.28. 00:58:11

Karel Gottrúú meg ennyit: www.youtube.com/watch?v=yFIIsmrZ4PE

Ehh, mikor volt ez a 200 éves (ma már) cseh """"művész""" fiatal? Nem tudom, de egy biztos... Hangja nincs, nem i volt, ahogyan nyelvérzéke se... -.-'

England win The Ashes! 2012.02.28. 01:22:31

@KosztümHős: Azért már ne hordj össze ilyen marhaságokat Gott elvtársról! Én sem csípem, de hangja az volt és van is.

A Fogarasi útra meg valószínűleg Fogarasról importálták a Securitate tagjait, azért szőröstalpúak. :)

Rosszindulatú Vászka 2012.02.28. 01:48:27

@Dr Jozef Vengloš: ugye? Valójába ő a cseszkó Korda Gyuri bácsi. Amőgy fles, hogy nekünk ugye muszáj volt szeretni, de burkusoknak meg labancoknak nem, ők önként, dalolva szeretik. A mai napig, ami azér több, mint talányos.

www.youtube.com/watch?v=ethQEFJubzw

England win The Ashes! 2012.02.28. 02:01:38

@Rosszindulatú Vászka: NEM! Gott tudtommal sosem nyúlt dalt a Gyuribácsitól, fordítva ellenben de. :)

A többi igaz, hihetetlenül népszerű a német nyelvterületen.

Rosszindulatú Vászka 2012.02.28. 07:23:02

@Dr Jozef Vengloš: csak érzékeltetni kívántam azzal a rokonszenves példával a lokális kultúrgözegében betöltött jelentőségét.

Amúgy télleg jó arc, aztat tuttad, hogy ő a legnagyobb cseh jótékonysági intézmény? PL. az állami díjait egy-az-egybe utajja emberbarátin, mikor firtatták újságírók, hogy kinek nyomja a pénzet, aszonta úriember erről nem beszél.

@batgirl: bizonyám, csak jobb, mint az eredeti.

helianthus 2012.02.28. 08:47:08

@batgirl: höhöhö, úgy gondolta. Legalábbis rólam azt hitte. Fogadok, hogy ő meg a Pocsay családot nem ismeri. JJJ

helianthus 2012.02.28. 08:49:30

@estrella negra: igen tréfáltam. A kérdésedre, hány embernek mondana valamit, csak tippelni tudok, remélem a felének legalább igen és nem rosszabb ennél a helyzet. A sakkról túl sokat én sem tudok, de a Polgár lányokat meg a Kempelen Farkas sakkozógépet azért hallottam már.

guido40 2012.02.28. 09:18:19

A kaya az az Ibrahim.

Ritchard Börtön 2012.02.28. 09:27:51

A fogarasi Tescoban a legnagyobb baj a vásárlókkal van. Nekem nem múlik el hét, hogy valami konfliktusom ne legyen, (és nem bennem van a hiba). Mikor a baconos sült kifliről a pékrekeszeknél leszedi a sajtot meg a bacont és megeszi, (a feléről), és mikor rászólok és biztonságiakkal fenyegetem neki áll feljebb, vagy amikor a gyerekét a kisautókocsiban toló újgazdag mama a földre esett zsenlét megvenni akaró gyereknek azt mondja, hogy "az kakás, azt nem vesszük meg", és azzal a mozdulattal felveszi és visszateszi a többi zsemle közé, vagy amikor valaki egy nylonzacskóba begyűjt 12 féle péksüteményt (volt már aki papírzascskóba játszotta el), és elkezd veszekedni az eladóval, hogy az ő dolga, hogy megnézze mi van benne, és beüsse a gépbe, és aztán végül 15 percet kell várni, míg hajlando a vevő egyenként kiszedni. Vagy méteres tornyot vásárol, és amíg mindent le nem scannelt az eladó, ott áll, és a pénztár végén gyülemlik a torony, semmit nem rak be a kocsiba, áll és bambul, figyeli mit üt be a pénztáros, és én vagyok a következő. Miután fizetett, 10 percet kell várnom, mire szisztematikusan minden a megfelelő szatyorba pakol - addig engem nem tud elkezdeni a pénztáros - és pakolás közben a 70 centis blokkot azért végigellenőrzi. Népi megfigyeléseim közé tartozik, hogy a budaörsi tescoban nincs ennyi tírpákság. Sajnos én a Fogarasihoz lakom közel.

Egyéves Önkéntes 2012.02.28. 09:37:13

@helianthus: a gugli szerint Kempelen Farkas is zsidó :)

ex-dr. vuk 2012.02.28. 09:52:53

Semmi verekedes?
A homar sem a regi mar.

graffiti_ 2012.02.28. 09:58:22

@Ritchard Börtön: teljesen egyetértek!
a "kedvencem", amikor minden péksüteményt összefogdoznak a koszos kezükkel (ki tudja miket fogdoztak, vagy mosdó után mostak-e kezet) és ha rászólsz, megsértődik!
és szerteik a multupackos dolgokat is széttördelni, hogy azt darabban vigyékl el, amikor a pénztáros meg szól neki, hogy így nem tudja elvinni, akkor nem érti miért és csak feltartják a sort...

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.02.28. 10:23:30

@Ritchard Börtön: Hát menjél az önkiszolgáló pénztárhoz, wazze!

2012.02.28. 10:28:27

Nem tudom, hányan írták, vagy írták e vajon, de ha nem, akkor ide is bepötyögöm, hogy a biztonsági szolgálat alkalmazottai nem egyenlő a tesco alkalmazottal. Azaz a bizti őre nem lecsós. Külsős cég(ek) alkalmazottai. A lecsóban a bejáratoknál kint van a matrica, hogy tilos fényképezni. Ezt egy jogi, vagy akár magánszemély a saját területén akkor tiltja meg, amikor akarja, nem kell hozzá jogszabály.
A minap történt meg velem az az eset, hogy Hollandiában az utcán az egyik kertet (kerítés ugye ott nem divat) lekaptam. Kb 100 métert mehettem el, mikor utolért a tulaj és megkérdezte, hogy ugyan már milyen jogon készítettem képet az ő házáról. Megmutattam neki a képet és elmagyaráztam neki a tényállást. Megkérdeztem, hogy akarja e, hogy töröljem. Teljesen rajta múlott, hogy abszolút diplomatikusan oldottuk meg a szituációt és a kép is megmaradhatott, mert jogilag kifogásolható volt az, amit csináltam. Pedig ez közterület volt.
Az itthoni szabályozás pl. szigorúbb, mint mondjuk Amerikában.

Ettől függetlenül simán bepróbálkoznék, már csak a kíváncsiság kedvéért is..:))))).

tede 2012.02.28. 10:31:30

igen, gondolom már több elárazás történt hanyagságból vagy direkt és a szemfüles vásárlók telefonnal lekapták az alacsony árat, utána meg reklamáltak és követelték a terméket azért az összegért. Egyébként teljesen jogosan.
Erre ez a tipikus balkáni megoldás, nem a minőségbiztosítást erősítjük, hanem a bizt őrt rászabadítjuk a fényképezőkre.
Ez az én sejtésem, hogy mi lehet a háttere az ügynek.

annyi amennyi · http://gadgetshop.blog.hu/ 2012.02.28. 10:31:53

Biztos lehet náluk szembe ültethető kódolvasót is vásárolni, ez a QR-kód pedig a beültetés utáni teszthez volt kihelyezve. Ezek után ne csodálkozzunk, ha nem szeretnék, ha valaki kikerülve a beültetést, a mobiljával értelmezné a kódot.

Ritchard Börtön 2012.02.28. 10:35:02

@estrella negra:
Akkor majd nem eszik le a sonkát és nem rakják vissza a piszkos zsemlét? Egyébként az önkiszolgáló pénztárnál még ennél is lassabb, mert néha egy be nem scannelhető 5 forintos terméken órákat szöszölnek, hoznak másikat, a vásárló nem tudja kezelni, a biztonsái ember próbál segíteni, ketten sem tudják kezelni. Én éltem észak-amerikában 10 évog, és ott olajozottan megy az önkiszolgáló pénztár, és a normál pénztárak végében pedig áll egy tanuló, aki villámgyorsan minden zacskókba pakol neked, és beteszi a kocsidba. Persze ezt nem lehet mindenhol elvárni itthon, hiszen ezek az emberek pénzbe kerülnek, de két három sorban lehetne ilyen, ahova azok állnak, akik egyedül vannak sok cuccal, vagy nem tudnak gyorsan berakodni. Vagy csak a csúcsidőkben lennének. Egyébként aki nem ismeri ezt a szolgáltatást, az biztos látta a Remény rabjai című filmet. Ott a szabadlábra helyezett raboknak (az öregnek és Red-nek is) ez a munkája a közértben.

Ritchard Börtön 2012.02.28. 10:40:37

@graffiti_:
A fogarasiban láttam a legalja péksüteményvásárlást, és azóta (mivel igen magas vagyok), benyúlok a kenyeres poclok mögötti pékség részre, és az ott sorakozó tolópolcokról veszem le a még érintetlen kenyeret. Történt ugyanis, hogy nyáron az elcseszett melegben, mikor most rekord meleg volt, egy 50-60 körüli kopasz ember fejéről szakadt a víz, a tenyerével letörölt (két kézzel hátrafelé), és a lucsogó tenyerével fogdosta a kenyereket. Aztán újabb törlés, újabb fogdosás, és a felesége meg ott volt vele, mintha mi sem történt volna. AZt hittem, elhányom magam.

Ritchard Börtön 2012.02.28. 10:45:57

Szerintem a fényképezés betiltásának egyszerű marketing oka van. Olyan mennyiségű negatív dolgot lehet a Tescoban látni, rossz árcímkéket, remékneveket, becsapós akciókat, rohadt gyümölcsöt és zöldséget, megsötétedett húst, koszt stb, amik aranybányát jelentenek a legalja.hu meg napiszar és hasonló oldalaknak, ezzel óriási károkat okoznak. Egyébként a fotózás valóban tilos nyugaton a közterületeken is, főleg ha magántulajdont érint. Én Kanadában egy építészirodának dolgoztam, ahol az elmúlt években tervezett és épített sorházakat fotóztam egy referenciaanyaghoz. Az első alkalommal a rendőrséget is rám hívta egy lakó, ott telefonálgattak, hogy leellenőrizzenek. A másnapi fotózáson már az autóm rendszámát leadták a rendőrségnek az építészirodából, igazolták, hogy valóban megbízásból fotózom az általuk tervezett homlokzatokat.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.02.28. 10:51:41

@Piciki: És ha a biztonsági őrök nem a Tesco alkalmazottai, akkor mi is van?

Popeye76 · http://zugloihazelado.atw.hu 2012.02.28. 10:55:44

Tescoban 2 okból nem fotózhatsz (ami nekem kapásból eszembe jut)
1. A konkurencia (Auchan, Cora, Metro, Aldi, tudomisén) sokáig fotózással gyűjtött adatot, majd saját eladási céljaira használta azt. (pl.: nálunk még a Túró Rudi is 25 Ft-tal olcsóbb ma, mint a Tesco-ban). A fotózás (és email küldés) annyira gyors reakciót tesz lehetővé, hogy már az aznap reggeli Tesco akciót le tudják reagálni 1-2órán belül, ha ez fontos nekik.

2. Sokszor előfordul, hogy a kasszán már átállítják a vonalkódot (értsd: drágább lesz a termék) a polcon pedig még a régi/olcsóbb/akciós ár van kint. Ha ezt lefotózod, van rá bizonyíték. Ha nem, akkor egyszerűen kicserélik amíg reklamálsz és drágábban kell megvenni. Ez történhet véletlenül is (több ezer terméket tényleg nehéz percre pontosan up-to-date állapotban tartani) és szándékosan is (akcióval becsalnak oszt mégis drágán veszed a cuccot hehe).

Fenti kettő közül szerintem a konkurenciaharc a fontosabb.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.02.28. 10:56:56

@Ritchard Börtön: A Fogarasi úti Tesco még mindig sokkal jobb pl. a csömöri Auchannál.
A keleti végeken található hasonló üzletekhez képest meg pláne.
Ezt nem vígasztalásképpen mondtam, csak a viszonyítás mián.
Sajnos olyan bevásárlóközpontot, kormányt, országot kapunk, amilyet megérdemlünk.

Ritchard Börtön 2012.02.28. 11:02:27

@estrella negra:
Egyébként valóban nagy a különbség a városrészek ugyanazon áruházainak közönsége között városrészre lebontva. Sajnos a csömöri Auchanban nem voltam még. A Dunakesziben és a Szentendrei útiban voltam, ott elég kultúrált népek vásárolnak. A budaörsi Tescoba véletlen kerültem egyszer, és megdöbbentett a Fogarasi állatkert után, mennyivel tisztább, csendesebb, kultúráltabb. A Bécsi úti Tesco is jobb. A Nagykőrösi úti Metró áruház pld sokkal rosszabb, mint az M3, de egyszer Székesfehérváron kerültem véletlenül a Metro áruházba, ahol nagyon kedvesek voltak a vásárlók és az eladók is. Medis Markt dettó. Árkád és Western iszonyatos alja. Bécsi út sokkal jobb.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.02.28. 11:14:21

@Ritchard Börtön: Akkor keressél rá bátran a sarkadi Tescora a Google-n.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.02.28. 11:18:21

Ki volt az a fasz, aki visszahozta a telet?

Mercel 2012.02.28. 11:39:36

Hello!

Jé azt hittem a "fogarasi" Tesco mostanában összekapta magát, miután 2004-2009 között jogosan érdemelte ki Magyarország legocsmányabb legótvarab tescója címet..
Részemről a fogarasi tesco volt az a hely ahol és amikor egy este azt mondtam, hogy najó a büdös krva életben többet tescóba be nem teszem a lábam.
(Akkor volt az, hogy összetört tojások között kellett közlekedni (fél óra után sem takarították fel) hogy simán eléd dobálták a raklapokat, ahol a biztonsági örök heccből baszkuráltak bárkit aki nem volt nekik szimpi, ahol fél óráig nem találtál eladót ha valami bajod volt, és főleg bárki aki ott dolgozott nem volt képes emberi stílusban kereskedőként viselkedni..

Aztán nemrég jártam arra, és meglepve néztem, hogy kívülről is szemmel láthatóan átalakították.
Meg mondták az ismerősök, hogy képzeljem el blablaba teljesen átalakult és normálisak lettek az eladók meg átépítették belül is hiper-szuper lett. Nem kicsit kételkedtem, de bementem, és tényleg.

Már nem kell fél óráig kergetni a zöldségest, hogy ugyan mérje már le a krumplid, megtanultak köszönni, nem egy részeg állat áll a műszaki pultnál, nem parasztok a kasszások stb.
Döbbenet:)

De ezek szerint mégsem sikerült teljesen felülemelkedni régi önmagukon.

Tényleg miért is baj, ha egy vásárló lefényképez valamit?

Ha valami gáz akkor meg kell oldani, és nem a vásárlót cseszegetni, ha valami meg jó és azért fényképezett akkor talán békén kéne hagyni.
De mindenképpen amíg nem lop, nem zavar más vásárlókat, nem tör össze semmit, nem kóstolgatja az árut.. - BÉKÉN Kéne hagyni a vásárlót...
Merthogy a vásárló akiből tetszik élni kedves Tesco.
A vásárló pedig a válság idején könnyen berág és esetleg nem megy vissza többet oda ahol cseszegették.
Ha még ismerősöknek is elmesélni az még kellemetlenebb, ha pedig elolvassák pár tízezren a homáron, az egyenesen cink.
A birkák kora kezd lejárni.
Ébresztő.

"Frigyes"

Peetee 2012.02.28. 11:44:33

Ez nem ér posztot.
Kedves volt az őr, nyilván a havi 80ból nem az okostelefonos qr kódok fényképezgetésével telik a napja, nem tudott róla.
Megkért, nem utasított.
Elnézést kért, mikor felvilágosítottad az újdonságról.
Mi a f@sznak ez a szőrszálhasogatás?

Az meg kizárólag a posztoló szegénységi bizonyítványa, hogy azt kéri számon a Teszkón, hogy nem tájékoztatja a külsős vagyonőröket egy pár hetes újdonságról, miközben ő maga nem tudja (PEDIG ÉVEK ÓTA KI VAN ÍRVA MIDENHOL), hogy a ghiperekben nem lehet fényképet készíteni hozzájárulás nélkül!!!
Ha meg nincs annyi esze, hogy megjegyezze (és a haverjának visszamondja), hogy az Acer 120 az Asus meg 150e a Teszkóban...az még nagyobb gáz!

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.02.28. 12:00:02

@Peetee: Kurvára mindegy, hogy a Tesco saját, vagy külsős őröket alkalmaz. A munkavégzéshez szükséges információkkal nyilván neki kell ellátnia őket.
A posztoló nem készített fényképet. Leolvasott egy kódot, ami nyilván pont ebből a célból volt kirakva. Más értelme ui. nincs.

bircaman maxval · http://hurramilliomosleszek.co.nr 2012.02.28. 12:18:46

Ne maszatolj itt, hanem azonnal ad vissza a QR-kódot a Teszkónak, te tolvaj!!!

Netuddki. 2012.02.28. 12:54:21

@Peetee: Normális-e vagy-e?

Amúgy meg a tuskó felvehet kamerával, de én nem fényképezhetem a koszos árujukat? Na ne má a nyúl vigye...

helianthus 2012.02.28. 13:04:16

@Dr. EÖ: a gugli szerint Jézus is zsidó. :D Lehet én is az lennék, ha beütném magam. Amúgy mióta lett a gugli ilyen antiszemita? Lemaradtam megint valamiről?

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.02.28. 13:09:12

Van joga a biztonsági őrnek letöröltetnie a képet, vagy csak testűri motozást végezhet a hátsó helységben?

P. · http://faszkivan.blog.hu/ 2012.02.28. 13:37:35

Ilyen fényképekre gondolnak?

faszkivan.blog.hu/2009/01/02/tesco_gazdasagos

hátkapjákbekéremszépen!

Peetee 2012.02.28. 13:40:16

@kovi1970:

Ha neked élelmiszerboltod lenne, Te engednéd, hogy a szemét vásárló azt fotózza, hogy maradt 1 kis piszok a jobb hátsó sarokban egy ujjnyi helyen a falon?
Ugye, hogy nem!

Ellenben Te felszerelnéd a kamerákat, hogy a büdös kis tinédzserek ne lopkodjanak csokit?
Ugye, hogy így van!

Akkor ki a normális-e?

Plumper_ 2012.02.28. 15:04:38

magyarországon, amit kiraksz nyilvánosan, azt ellopják, elbarmolják, ciki vagy tilos.

flippant 2012.02.28. 17:06:55

Rám egy hülyepicsa szólt egyszer egy szakkiállításon, hogy ne fotózgassak a telefonommal. Pofánröhögtem aztán mentem tovább.

2012.02.28. 17:17:30

@estrella negra: Semmi különös, csupán annyi, hogy valaki itt verte a palávert hogy de, pedig nem. Ennyi. Nem kell belekötni az élő fába is.

És ha a bizti őr nem tudja, mi az a QR kód, akkor mi van? Öreganyátok tudja? Nem. Na ugye. Mondjuk a Sony PR részlege vajon hol a francba foglalkozik a gyár objektumőreivel pölö? Sehol. A Zőrnek van egy listája, ami azon rajta van, ok, a többit leszarja. Én is leszarnám. Attól, hogy Józsika tartja a nagy semmibe a tellát, nyilván fényképezési szándékkal, attól még magát a fénykép készítését ellenőrizheti, ha egyszer az van kiadva neki utasításba. És ember legyen a talpán, aki megmondja, hogy te most QR kódot fogsz e be, vagy magát a kódot képezed le, mert ugye az eljárás külsőleg ugyan úgy néz ki. Minek ezen rugózni? De ráértek, ha ez egy főfőfőfőpost itt a homáron. Redukálódik a színvonal, na. De kellenek hozzá a megfelelő delikvensek is. Alias megatrollok. Szánalom.

KosztümHős · http://store24.hu/tutiarak 2012.02.28. 21:30:34

Milyen meglepő.... Megjelentek a Teszkaú-alkalmazottak, illetve a válság által mélyen sújtott csicskák, akik egy 1000Ft-os Teszkaús utalványért csontig benyaltak a bóótnak... Szánalmas ez az ország, de komolyan -.-'

MobilKém1 · http://mobilkem.hu 2012.02.29. 10:42:51

plusz pont a rendes biztonságiőrnek

marko77 2012.03.01. 12:56:02

1:Mi köze hozzá mit fotózok?
2:Mutassa meg a paragrafust, hogy az áruház területén nem lehet fotózni(van ahol kiírják, mondván magánterület, de egy hatóság előtt megdőlne)

Minden egyéb esetben tipli, vagy hívom a rendőrséget. Hatásos érv a köcsögök ellen.

rockseiaXLL · http://nemfasza.blog.hu/ 2012.03.15. 10:07:38

Nem vagyok egy fonetik nazi, de di ósön.
süti beállítások módosítása