Tékozló Homár

A tranzakciódíj tranzakciódíja

2012.03.01. 11:17 | jackyll | 151 komment

A bankok szarrágásáról végtelen ódákat lehet zengeni, de az, hogy egy sosem használt, sosem aktivált hitelkártya megszüntetésekor az Unicredit Bank 2x húzza le a tranzakciós díjat, az valami elképesztő.

Tavaly, 2011 februárjában megkeresett  a Fundamenta azzal az ajánlattal, hogy igényeljek tőlük hitelkártyát, (x hitelkerettel, x feltételekkel, ) évi 5000 Ft-os kártyadíjjal. Az ügyintéző hölgynek roppant sok türelme és ideje volt, hogy meghatározott időközönként (előzetes megbeszélésünk alapján, mert hogy bizonytalan voltam a kártyát illetően) felhívjon, és megkérdezze, hogy döntöttem-e már . Annyira erőszakos volt, hogy kínomban inkább rábólintottam, csak ne zaklasson már tovább. Meg aztán, arra is gondoltam, ilyen ínséges időkben lehet, hogy szükségem lesz pénzre, szóval ötezerért évente még akár lehet is. Körülbelül ugyanakkor lett egy Tesco-s hitelkártyám is, ami pedig Budapest Bankos. Annak is 5000 Ft.- az éves díja. Tehát lett  2 új kártyám a már meglévő OTP-s és Cetelemes kártyám mellé, amiket használtam is. Merthogy ezeket nem használtam. El is felejtkeztem róluk, nemhogy pénzt nem vettem fel, de még  aktiválva sem voltak, mígnem egy sms értesített róla, hogy aktuális az éves kártyadíj,ami a Budapest Banknál és az Unikreditnél is 5000, de az ő sms-ük már valamiért 5250 Ft-ról szólt. Így gondoltam egy merészet és nagyot, és eldöntöttem, hogy megszüntetem a kártyákat.

A Budapest Bankos kártyával nem is volt semmi gond. Azt mondták, fáradjak be hozzájuk, és az éves kártyadíj időarányos részének befizetésével azonnal megtehetem. Ez 10 perc alatt sikerült úgy, hogy még az időarányos kártyadíjat sem kérték.

Gondoltam, ugyanez lesz az Unicredit Bankban is. Be is mentem a Mamut 2-be, az ottani bankfiókba. Se sorszám, se egy biztonsági  ember, aki megkérdezné, mire is várok (biztonsági ember volt, csak nem volt a helyzet magaslatán).  Beálltam a 3 fős sorba, mert ügyintézőt nem láttam. Kb. 20 perc várakozás után előjött egy hölgy, akihez odamentem. Előadtam a sóhajomat, mire ő közölte,hogy az éves kártyadíjat kifizetve náluk is megtehetem. Megkérdeztem tőle, hogy nem lehetne-e időarányosan kifizetni a kártyadíjat. Azt mondta, elmegy, megkérdezi, mert ez a második itt töltött napja, és nem tudja. A nála már nagyobb gyakorlattal rendelkező kollégája azt mondta,sajnos  az egész éves díjat ki kell fizetni. Nyeltem egyet, és miután a hölgy felírta egy papírra, mennyit kell fizetnem, meg mire hivatkozzak,hazabandikoltam, hogy másnap befizetem.

Február 22-én,pénteken be is fizettem ugyanabban a bankfiókban az 5250 Ft-os kártyadíjat, és még azt is mondtam a pénztáros hölgynek, hogy a kártyám meg lesz szüntetve. Majd elégedetten hazamantem.

Február 25-én, hétfőn fél kettőkor jött egy sms a banktól, hogy a számlámra (amit elvileg megszüntettek) minimum befizetendő összeg 650 Ft.  Hát ez rendesen kiverte nálam a biztosítékot, így még aznap ismét elzarándokoltam a bankba, és kivárva egy ügyfelet (aki szintén a  számláját szüntette meg, vajon miért?...)egy nagyon szimpatikus ügyintéző úr elmagyarázta, hogy mivel befizettem nekik az éves kártyadíjat, és ez tranzakciónak minősül, ezért be kell fizetnem még 500 Ft-ot, a  tranzakció  díját, plusz 150 Ft-ot, ami annak az összegét fedezi, amit a papírért kell fizetni, amit majd ők kiküldenek nekem, hogy megszüntették a számlámat.

Ezt sem az ügyintéző hölgy, sem a tapasztaltabb kollégája nem mondta az előző megbeszélésünkkor, sőt még a pénztáros hölgy is elfelejtette levonni, holott  neki is megemlítettem, hogy megszüntetem a kártyámat.

És végül a slusszpoén:  azért, mert befizetem a tranzakcíó díját és a levél árát, még fizessek 500 forint tranzakció díjat. Tehát a tranzakciódíj tranzakciódíját is ki kell fizetnem, mivel ez szintén tranzakciónak minősül. Ha a tranzakciódíj tranzakciódíjának is  van tranzakciódíja, akkor ezt még meddig lehet fokozni?????

Nem az 1150 Ft-on múlik az én boldogságom, mert befizetem, ha a bank kötelez rá, de az  azért mégis csak egy kicsit (mit kicsit, NAGGGGYON!!!!!!)  bosszantó,hogy az Unicredit Bank ilyen módon veszi le azon volt ügyfelüket,akik még a kártyaaktiválásig sem jutottak el.  

Köszönöm Tisztelt Unicredit Bank!

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Skodakék Fábia 2012.03.01. 11:22:13

Van egy olyan érzésem hogy a poszter kapni fog nemsokára
de nem dicséretet

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.03.01. 11:22:34

Azok közül aki elolvasta, tuti, hoyg én vagyok az elsőőőőőőőőőőőő

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.03.01. 11:23:45

@petrócselly: az még egy kicsit arrébb van, majd ha valaki megkérdezi, hogy:
a posztolót lehet már?

fghjk · http://sorry.google.com/sorry/?continue=x 2012.03.01. 11:26:03

gondolom a hitelkártya mögött is egy számla áll, egyszerűbb lett volna netbankon keresztül átutalni a zsét, így nem kellett volna tranzakciós díjat fizetni

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.03.01. 11:27:46

@batgirl:
akkor foglald mán össze,mer nem óvasnám el

Skodakék Fábia 2012.03.01. 11:28:50

@batgirl: na kapsz egy virtuális kupát
most jobb?

VilMarci 2012.03.01. 11:29:17

"hogy kínomban inkább rábólintottam, csak ne zaklasson már tovább." Te a telemarketinesek álomügyfele vagy... Most már tudod, hogy sokkal olcsóbb, ha azt mondod: köszönöm, nem kérem.
Elnézést, elfelejtettem... lehet már?
A második lemondós részt nem értem. Miért kellett hazamenni és még egy kört futni a befizetéssel?

pdw (törölt) 2012.03.01. 11:29:23

Ha neked 2011 februarban adtak a kartyat akkor milyen aranyos kartyadijrol beszelsz? Azt evente egyszer utolag szamitjak fel. Tehat neked iden Februar vegen ezt levontak es kesz. Legomboltak rolad a kovetkezo evi teljes dijat is? Azt ketlem.

En oktoberi arany MC-t adtam vissza az UC-nek kb az ev felenel (tehat 6 honapig hasznaltam) es semmit sem szamitottak fel, pedig az 18K egy evre.

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.03.01. 11:38:36

úgy látom rám hárul ez a feleadt: A POSZTTOLÓT LEHET MÁN???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
"Az ügyintéző hölgynek roppant sok türelme és ideje volt, hogy meghatározott időközönként (előzetes megbeszélésünk alapján, mert hogy bizonytalan voltam a kártyát illetően) felhívjon,"
nem sok ideje, meg türelme vót, hanem ez a munkája. mint pl én se azér kőmíveskedek mer annyira nem tudnám mivel agyonütni a zidőt, hanem valamibűl meg is kell élni

England win The Ashes! 2012.03.01. 11:50:48

Foglaljuk össze:

Világválság van. A poszternek lett egy Fundamenta-hitelkártyája. Kellett neki egy Tesco-féle (Budapest Bank) is. Volt neki korábbról egy OTP-s. Meg egy Cetelemes.

American Express és Diners Club? Az nincs?

P.S.:

Lehet, hogy itt a probléma: "Február 22-én,pénteken be is fizettem ugyanabban a bankfiókban az 5250 Ft-os kártyadíjat, és még azt is mondtam a pénztáros hölgynek, hogy a kártyám meg lesz szüntetve."

A poszter a KÁRTYÁT szüntette meg, nem a SZÁMLÁT.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.03.01. 12:00:32

A poszt toló még olcsón megúszta, pedig...

Tudhatná pedig, hogy az Unicreditbe Totyával kell menni!

Prof. azsiráf.PhD. 2012.03.01. 12:00:42

azér némelyik ilyen telemarketinges nagyon profi. 99 százalékukat én is simán lerázom 5 másodperc alatt, de eccer felhívott egy igen tehetséges fiatalember, aki biza sikeresen eladott nekem ilyen-olyan krémeket meg parfümöt meg mittoménmit. mentségemre legyen szólva, hogy már hosszú évek óta ügyfelük vagyok, szóval tudtam mit veszek. egyszerűen olyan profi volt ebben,hogy nem lehetett elküldeni az annyába. pedig nem volt se tolakodó, se erőszakos, csak vérprofi.

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.03.01. 12:03:37

@Prof. azsiráf.PhD.:
akkor mán tudom hova tűnt az a 12000 ft,amit még a menyasszonytáncból maratt meg.

Manyecska 2012.03.01. 12:07:33

Na ne már, ha elfingja magát az ügyintéző az is tranzakció?:)

England win The Ashes! 2012.03.01. 12:11:46

@Horváth Lajos vagyok a hegyrűl,aki megb*sz egybűl: Ne panaszkodj, szerintem abból lett a védénegyven parfümöd is. :)

Prof. azsiráf.PhD. 2012.03.01. 12:12:44

@Horváth Lajos vagyok a hegyrűl,aki megb*sz egybűl: pedig illedelmes vótam, aztán kérdeztem is tőled,hogy köll-e neköd az a péz, de nem mondtál semmitse csak hogy hozzak még két lityó borot, aztán aluttál tovább.

horex · http://horex.uw.hu/ 2012.03.01. 12:17:42

21 nyertem
Amugy hóóóóssszú

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.03.01. 12:19:10

@Prof. azsiráf.PhD.:
na, akkor drága bor vót. ennyi pénzbűl mán sárdonnét meg vagy portugízert is lehetett vón venni :(

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.03.01. 12:21:24

neked mindig a pián jár az eszed

i.diot (törölt) 2012.03.01. 12:24:54

@batgirl: inkabb azon,mint a bankkartyakon...
:)

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.03.01. 12:29:08

@Horváth Lajos vagyok a hegyrűl,aki megb*sz egybűl:
ha már te sem tudod, akkor biztos valami baromságot írtam, akkor vissza az előbbi kommentem.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.03.01. 12:30:41

@i.diot: nekem sűrűn jár az eszem a bankkártyámon. főleg hónap vége felé.

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.03.01. 12:31:18

@batgirl:
azvót a kérdésem, hogy méknek jár mindég a pián az esze. de mindegy is, igyunk!

akos147 2012.03.01. 12:32:12

33, tud valaki erre egy rímet?

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.03.01. 12:34:53

@Horváth Lajos vagyok a hegyrűl,aki megb*sz egybűl:
én tegnap akartam inni, és jut eszembe, nem volt nálam a bankkártyám.

Milyen érdekes összefonódás..

Prof. azsiráf.PhD. 2012.03.01. 12:35:00

@horex: na igen. monnyuk megdolgozott a jutalékáért.

@batgirl:

áááá, hülyeség. ha nincs péz, tejjesen mindegy hogy van-e bakkártyád-e van nincs-e.

régen volt egy egy csilivili hitelkártyám, de eccer ellopták oszt valami 80 ajrómba fájt az egyész hadművelet. mexüntettem, azóta nincs. nem is hiányzik.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.03.01. 12:38:33

@Prof. azsiráf.PhD.: de hogy mindegy.
A bankkártyát sok mindenre tudom használni. Te nem nézel filmeket?????
ajtónyitásra
kok..izé cukor vagy só egyvonalba való terelésére
felmutatása, mint FBI igazolvány..

stb..(több nem jut eszembe)

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.03.01. 12:39:28

@batgirl:
bankkártya kocsmába? :O hát te biztos a székesfővárosba lakol, mer itt nálunk max magyarkártya megy vidéken

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.03.01. 12:46:49

@Horváth Lajos vagyok a hegyrűl,aki megb*sz egybűl: nem kocsmázom.
Te azt nem ismered, hogy bemész egy boltba, leveszel a polcról egy üveg vodkát, elsétálsz az üdítőkig és veszel hozzá narancs levet. Aztán hazamész, és beteszed a hűtőbe egy kicsit, majd elfeledkezel róla. Párhónap múlva keresed, de addigra a kölyök már rég megitta a haverokkal.

Rosszindulatú Vászka 2012.03.01. 12:57:17

@akos147: salynos nem, ellemben tudok egy mondat, amibe kéccer benne van a neved. De, csak akkor műxik, ha Kropacseknek hívnak.

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.03.01. 13:02:18

@batgirl:
nem ismerős, több okbúl sem.
1. nem rontom el a töményt üdítővel
2. nálam egy napnál tovább nem áll meg pia, nemhogy hónapokig
3. a köjkök meg nem laknak nálam, mer elrendelték, hogy nem láthatom űket

neet 2012.03.01. 13:20:10

Engem felhívott kedvenc bankom (miután egyik spamjükre sem reagáltam), hogy ilyen-olyan megbízható ügyfelük vagyok, adnak hitelt, vegyem fel, írtó jó konstrukció. Mondtam, kösz, nem. Nem értette, mondtam, nincs nekem erre pénzem, továbbra sem értette. Sztem azóta sem érti.

dr. _mmm_ 2012.03.01. 14:10:16

Ha jól tudom a kp befizetésnél van 500FT tranzakciós díj. (nekem céges számlán unicreditnél tuti van)
Szóval ha átutalon neten akkor nincs.

De ha már lehet a posztert:
minek rendelsz meg olyan hitelkártyát amire nincs szükséged.. ráadásul a másik 3 mellé. Aztán meg menyünk sírni, hogy szemét bankok..

Kuty 2012.03.01. 14:54:31

a poszter hitelkáryta-fetisiszta

rekszem 2012.03.01. 15:06:46

lehet csak én vagyok láma, de egyet nem értek

1, ha van pénzem mi a fenének kéne nekem hitelkártya? Hogy fizessem az uzsora kamatot?

2, ha nincs pénzem, akkor mi a fenének kéne nekem hitelkártya? A nemlétező pénzemet költsem el, ráadásul uzsora kamatra?

VT Man 2012.03.01. 15:14:29

A bank szemét volt, a posztoló meg csak fizesse ki a tanulópénzt, majd legközelebb több esze lesz.

Hitelkártya-gyűjtögető? 4 hitelkártya? Nooormális?

EzWokEn · http://www.puruttya.hu/ 2012.03.01. 15:15:13

Jól értettem, hogy 4 db hitelkártyája van / volt!?
Kérem én! NOOOOORRRMÁÁÁLLIIISSSS?????

rekszem 2012.03.01. 15:20:40

nem akarok senkit sem megsérteni, de aki hitelkártyát vált ki, vagy engedi, hogy rátukmálják az... hmmm... hogy is mondjam....nehezen igazodik ki a profitorientált világ pénzügyi és túlfogyasztási csapdái között

borso 2012.03.01. 15:29:19

az ilyen prosztó pénzügyileg tudatlan "túlképzettek" miatt tart itt ez az ország, és ezért van ennyi degenerált hitelcsapdában. Gondolkodni, számolni nem tud vagy nem is akar, csak gyűjti a hitelkártyákat, mint kisdobos koromban a színes kártyanaptárokat, aztán ha meg fizetni kell érte akkor sípolni kezd egy fogyasztóvédelmi oldalon. Amikor elolvastam, hogy teszkó hitelkártya, ott fogtam padlót mekkora is a jó isten tudatlan állatkertje. teszkó gazdaságos meg akciós? Na az való neked, meg 360db másik hitelkártya semmi több......

England win The Ashes! 2012.03.01. 15:31:48

@rekszem: Ne cifrázd, írd azt, hogy könnyű bepalizni.

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.03.01. 15:35:32

@Prof. azsiráf.PhD.:
1. tudom
2. ezt is tudom
3. ne félj,a közös csimotánk bármikor gyühet, mer az szerelemgyerek

England win The Ashes! 2012.03.01. 15:36:28

@borso: Úgy en bloc igazad van, de mi a meglepő a teszkós hitelkártyában? Maga a poszter írja, hogy gyakorlatilag a Budapest Bank bocsátja ki. A teszkó gondolom csak a saját logóját teteti rá. Az emberek többsége meg ugye bankba ritkábban jár, mint teszkóba, így a boltban könnyebb rátukmálni. Magyarán a teszkó végzi el a marketing részét, a Bp Bank meg a többit.

Zuzzant 2012.03.01. 15:43:39

Jó, hát alanyunk nem tudta, nem kell ezért lenézni.

Van a dologban néhány pofátlan lehúzás, erre kellene koncentrálni.
Hogy miért is van az, hogy Magyarországon akármilyen világ válság van, a legnyereségesebb a bank szektor?

Egyszer volt egy TV műsorban, ha elütöd a PIN kódot, elütésenként 100 vagy 200 Ft-ot levonnak. De miért is? Hisz az csak egy vacak automata, amiben egyetlen elágazás van, jó-e a beütött kód vagy sem, ha nem jó kezdheted elölről, max 3 -szor

Megkérdezték a PSZÁF-est, és azt mondta a plusz munkát kell megfizetni
A műsorvezető meg visszakérdezett, hogy ettől milyen plusz munkája adódik, melyik alkalmazottnak, de erre megakadt a mondat a szóvivő torkában, mert nem tudta rá a választ ...

Tök mindegy, csak fizess! Akkor is, ha éppen befizetsz, és használni fogják a pénzed

Ez a magyar bankrendszer

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2012.03.01. 15:50:23

Az semmi, ma már vannak olyan telemarket ingesek, akik nem átallnak barátságot, közös iskolát, munkahelyet kihasználni! Éljen a közösség meg a szociális kapcsolatok... :(

XY régi munkatársam felhívott (7 éve nem beszéltünk) hogy a környéken jár, találkozzunk egy KVra. Örültem neki, jóban voltunk, gondoltam beszélünk egyet. Elmentem, a szokásos hogy vagyuk után fizumról érdeklődik. Gondoltam, h pozíciót talált nekem, de nem.. unit linked életbizti, befektetés tanácsadás Br...-nél... Nagyon kellemetlen volt közölni vele, hogy nem érdekel, így inkább azt mondtam, hogy most nem. Hívott 1 hét majd 1 hónap múlva, kénytelen voltam blokkoltak közé rakni...

Nazareus 2012.03.01. 15:51:09

@rekszem: Van hitelkártyám és nem fizetek uzsorakamatot, pedig használom is. Igy is lehet.

Zarathu 2012.03.01. 15:52:44

@rekszem:
Azért ez nem így van!
Ha 45 napon belül kiegyenlíted, akkor nincs kamat.

Én AmEx-et használok, kamatot sosem fizetek, mindig kiegyenlítem az egyenlegközléskor.

A hitel (credit) kártyáknak elég sok előnye is van, főleg külföldön. Elfogadják fedezetként szállodában, autókölcsönzésnél stb., zárolás nélkül.

apanna 2012.03.01. 15:54:45

Elsők között volt westeles citibankos hitelkártyám. Soha többet hitelkártyát..

Anti Anyag (törölt) 2012.03.01. 15:58:39

A hitelkártya amúgy sem szerencsés dolog (főleg nem a magyar bankrendszerben), de logikus, hogy amúgy is megnőtt a bankok étvágya.

A PSZÁF nem sokat ér, így legjobb megszabadulni a hitelkártyáktól, bármi áron.

A külföldiekkel nincs semmi gond.

ogir 2012.03.01. 15:58:50

Hülyeség hitelkártyát elfogadni, használni, telemarketigesekkel többet kommunikálni mint: köszönöm nem érdekel!

Nazareus 2012.03.01. 16:09:10

@ogir: nekem eddig megérte hitelkártyát használni (értsd: több pénzem maradt, mintha nem használtam volna).

Plagizáló+Asszonyverő+Gyilkos+Garázda=FideszMaffia 2012.03.01. 16:17:40

Fasz-idióta-buzifejű Posztoló.

Ha ezt akartad bazmeg, akkor olvasgasd csak bátran...!!!

Holo 2012.03.01. 16:18:17

Atyaúristen ennyi fogyatékost egy rakáson. Ne írjatok kommenteket, légyszíves.

Teljesen lényegtelen hogy kell-e hitelkártya vagy hogy hány hitelkártyája volt az illetőnek.

A lényeg a bank inkorrektsége.

Plagizáló+Asszonyverő+Gyilkos+Garázda=FideszMaffia 2012.03.01. 16:18:53

...miért vagyok akkora kretén, hogy (igaz csak a 70%-át) elolvastam...!!! Bazmeg.

rekszem 2012.03.01. 16:19:57

@Nazareus:

de mire használod?

gyakorlatilag minuszban nyomond minden hónapban?

én fizetek és kész, hitelkártya nélkül

ogir 2012.03.01. 16:20:37

@Nazareus: Igen, ha mindig minden esetben betartod a határidőket, akkor lehet igy is kijönni belöle. De ez nem jellemző az átlag emberre, különben nem érné meg a bankoknak.A hitelkártyát úgy hívják, hogy beetetés. Ezen emeberek számára ez nem más mint egy lenyulás, és kerülni kell. Amúgy aranyszabály: Addig nyújtozkodj míg a takaród ér!
De, hogy finomítsak rajta, egyszerű fogyasztási cikkeket hitelből vásárolni ökörség.

Plagizáló+Asszonyverő+Gyilkos+Garázda=FideszMaffia 2012.03.01. 16:21:28

@Holo:

A gond az kedves öcsém, hogy az ilyen idióták (posztoló) miatt tart ott a banki erkölcs, ahol tart. Ugyanis az ő (banki) kulturáltsága kimerül az idiotizmusban.

Nazareus 2012.03.01. 16:21:56

@rekszem: fizetek vele boltban, benzinkúton, stb. Közben az én pénzem a bankban kamatozik 1 hónapig. Majd kifizetem belöle a hitelkártya-tartozást. Aztán következö hónapban elölröl kezdödik ugyanez. Minden hónapban megnyerem vele azt a kamatot, amit a pénzem a bankban van, ahelyett, hogy azt költeném. Nem mondom, hogy hü de sok, de havi 1000-1500 Ft körüli összeg és ingyen van.

Nazareus 2012.03.01. 16:23:03

@ogir: Persze, be kell tartani a határidöket. Ez van, de nem olyan nagyon nehéz az. Szerintem.

Holo 2012.03.01. 16:26:41

@tróger.gyerek: Tehát nem a bank hibája hogy inkorrekt és nyerészkedő, hanem a köcsög naív ügyfél nem hagyott neki más lehetőséget. Kurva anyját!

Nazareus 2012.03.01. 16:26:51

@ogir: "De, hogy finomítsak rajta, egyszerű fogyasztási cikkeket hitelből vásárolni ökörség."

Fene tudja. Általánosságban egyetértek veled, de lehetnek kivételek. Pl. kiadtam a lakásom és hitelböl vettem bele mosógépet. Az albérlök fizették a részleteket :) - persze jobb lett volna, ha nem hitelböl, hanem készpénzben veszem meg, akkor összességében több marad, de igy se volt rossz.

Vagy mondok egy másik példát. Bedöglik valahol a hütögép. Mi a jobb? Várni 8 hónapot amig összespórolnak egy másik hütögépre vagy megvenni azonnal hitelböl? Könnyen elképzelhetö, hogy jobban járnak (anyagilag is!), ha hitelböl veszik meg : kevesebb étel dobódik ki a megromlás miatt és/vagy többet tudnak otthon fözni (ami olcsóbb mint valahol készételt venni).

ogir 2012.03.01. 16:38:55

@Holo: Ne várjuk semmi jót egy banktól. Ez nem egy jótékonysági intézmény, hanem egy kő kapitalista dög. Pénzgyár. Ha igénybe vesszük szolgáltatásait, tájékozodjunk hogy ne lepödjünk meg. Ha kihasznál, vagy vissza él tudatlanságunkkal, akkor ne hagyd magad,már ha rájössz. A posztoló sajnos pénzügyileg tudatlan, ezért bármit megcsinálnak vele. Talán ezeket elolvasva már nehezebb lesz rászedni. De köszönjük neki az infot: Unicreditet is messze elkerülöm.

Plagizáló+Asszonyverő+Gyilkos+Garázda=FideszMaffia 2012.03.01. 16:40:42

@Holo:

Nem. Vagyis igen.

A bankrendszer (a lehetőségeihez képest) úgy működik, ahogy azt hagyják. Magyarország polgárai kollektív-szellembeni gondolkodása híres. Jobban mondva ennek a hiánya, az híres. De nem magyarországon. Ezért is csinál mindenki belőlünk hülyét a saját országunkban. Nagyon helyesen...? Persze, hogy nem.

ogir 2012.03.01. 16:41:18

@Nazareus: Ezekre nem kell hitelkártya, máshogy is megoldható.

Holo 2012.03.01. 16:44:08

@tróger.gyerek: Ok, de azért az látható hogy bankok közt van különbség, ezáltal lehet anyázni azt amelyik gecibb a többinél. Vagy csak egy profi marketinges posztja ezt a Budapest banktól :)

Nazareus 2012.03.01. 16:50:09

@ogir: Hitelkártya nem feltétlenül kell hozzájuk, de "hitel"-t irtál, márpedig ha valakinek bedöglik a hütögépe és nincs pénze újra, akkor _csak_ hitelböl tudja megoldani, hogy hamarabb legyen, mint ahogy összespórolja.

Deviáns 2012.03.01. 16:50:28

Szóval a posztoló kifizetett 5900Ft-ot a semmiért? És még vagy két fél napot eltöltött ezzel...
Remélem épp pályakezdő és tanul ebből, mert ha már harminc fölött van, akkor ez gáz.

saci02 2012.03.01. 16:50:48

Hat Ti tudjatok! Nekem a Joker hitelkartyam ebben a honapban 60e HUF-t fizetett vissza...(utazasra 4% vissza)

moncayo 2012.03.01. 17:51:29

Nos a többi bank se különb. Én 2010 (!) decemberében lemondtam az MKB Bank-nál egy Visa Gold kártyát. A fiókban (Árkád, s írásban). 2011 januárjában csak kiküldték és levontak automatice 20.000 Ft. Díjat. Megreklamáltam, utánjárás, stb. Nagy nehezen visszadták a pénzt. 2011 decemberében az MKB újra küldök kártyát. Telefonáltam, mail-ben megreklamáltam. Ok, mondták, tényleg vége. Erre 2012 januárjában (azaz 1 hónap múlva) újra küldték, s megint ugrott a 20 db. ezres. Megint ezer utánjárás, költség stb. Az Árkádban a kereskedelmi vezér (vagy helyettese) olyan kedves volt, mint egy krokodil és kioktatott, hogy vegyen kegynek, hogy ő 3 nap alatt visszautalta a jogtalanulk lenyúlt pénzt, pedig 30 napig is húzhatta volna! A kártéritési igényem elutasították, a krokodil maradt a helyén, aki még azt is elmondta, hogy milyen kiválóak, s egy ügyfél panasza nem számít. Gondolom mindenkinek ezt mondja. Tanulság: az MKB-nél se nyiss számlát, mert akár havonta is lenyúlhatnak. Jelzem, a kártyák szintén soha nem voltak aktiválva. Mondtam is a postásnak, ha az MKB-től jön levél (tán újra kártya) át se adja, dobja egyenesen a kukába. Oda való, mint a kibocsájtója is.!

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.03.01. 17:53:51

@Dr.Wan_mikrohullámú_sütőtök?: nem is értem.
Eg yvolt kolleganőm hivott, hogy fussunk össze. Már sejtettem valamit ,mert megkérdeztem, hoyg mostanban hol dolgozik, mire mondta, hoyg egy befektetési cégnél. Ok, találkozzunk, de Zsuzsa, nekem nincs pénzem, és ha azért akarsz találkozni, ezt tudnod kell. ÁÁÁ dehogy, csak olyan régen beszélgettünk, és majd jövőhéten felhiv, hogy egyeztessük az időpontot. NA azóta is hiv. ennek 3 hónapja.

webnazi 2012.03.01. 17:57:24

Ez az ügyfél már eleve valami pitiáner alkat lehet, mert - ha egyszer van neki OTP-s kártyája, meg valami Cetelem-es, akkor minek neki még a Tesco-s (Budapest Bank) és ez az Unikredit-es? Valami kártyabetegségben szenved, netán ennyire gazdag lenne, hogy lazán fizetgeti a 4 kártya után az éves kártyadíjakat?
Fogadom, hogy minden fizetéskor rohan a bankautomatához levenni az aktuális zsét, mert már ciripelt a telefonján az sms üzenet ...
Ezért tart itt az ország és ezért gazdagszanak a bankok!
Összeadta már ez a tulokos érintett kártyadelikvens, hogy a 4 féle kártyájával és a mögötte levő banki folyószámlákkal mennyi, de mennyi számlavezetési díjat szed le róla havonta a 4 bank, és akkor még ott vannak az éves kártyadíjak. Ajaj!
Az ilyen emberek tényleg megérdemlik, ha még az APEH is szed le róluk levegődíjat, a helyi önkormányzat meg járdatakarítási költséget, de azt soha nem csinálja meg.

Balek ügyfél azhelyett, hogy elhajtotta volna a búsba az ügynök-hölgyeményt még a rábeszélési időszakban, inkább bevállalt egy felesleges ötezer forintos bulit, hogy "má ne zaklassa tovább".
Az ilyenekre a kiröhögés a legjobb gyógymód, mert ostoba módon és ráadásként leirják saját hülyeségüket országnak, világnak ...

ReggieHammond 2012.03.01. 18:35:27

@rekszem: ha van egy kis eszed, tudod használni akkor nem fizetsz kamatot. nem uzsorát, semmilyet sem. Sőt ha pontgyűjtős kártyád van még +ban is kijöhetsz. Ész sé pénz kell hozzá, ennyi...

ZöldszemM2 2012.03.01. 18:41:50

@Dr.Wan_mikrohullámú_sütőtök?:
Hagyad mán. Nekem a sogór akart midenféle biztosítás rám sózni. Nem sikerült nekie, hiába sógór !
Amúgy ténleg mire jó ez a hitelkártya ?
Nekem ilyen soha nem vót.
Van egy lakossági folyószámlám, meg egy értékpapír számlán és vége.

ZöldszemM2 2012.03.01. 18:51:09

@ReggieHammond:
Ezeket mondogatja az egyik gyerekem is aki az egyik itt szapult bank alkalmazottja.
Így közelről látom a rongygrázást. Amúgy a gyerek kauftsucht, ami nem sokkal rosszabb mint a trinksucht, vagy aaz internetsuchtság.
Nekem van van vagy 15 nicknevem. Igaz 6 - ból kitiltottak örökre , hogy a fene álljon beléjük.
A fagyöngyhöz hasonlítottam nehány hazai kisebbságet és erre valaki felkapta a vízet. Ajánlom nekik a bolhákat, azok is élősködők.

England win The Ashes! 2012.03.01. 19:03:22

@ReggieHammond: Ja, még a végén a bank baszik rá, ugye? :)

tejcsokoládé (törölt) 2012.03.01. 19:14:09

bármennyire szemét is a bank, és bármennnyire a megszokott gerinctelen, minden bepróbáló formát hozza, egyszerűen nem lehet szó nélkül elsiklani a posztoló hülyeségén...
nem kell sírni, nem kell 4 hitelkártyát tartani. többen írták már előttem, Krisztus koporsóját sem őrizték ingyen, ebben az országban (meg talán máshol sem) fogsz soha semmit ingyen kapni. ha meg 'úgysem akarod használni', akkor mi a francnak dobsz ki rá évente sokezer forintot? pénzügyi kultúra...

erotikus történetek · http://erotikustortenetek.info 2012.03.01. 20:52:47

Bankkártya-gyűjtemény eladó! Teljesen ingyen, és még a tranzakció tranzakciódíját sem kell kifizetni!

ReggieHammond 2012.03.01. 21:34:24

@Dr Jozef Vengloš: 1: amíg a hitelkártya használók 80% ekkora balfék (finom voltam) nyílván nem. Csak idézném: " Meg aztán, arra is gondoltam, ilyen ínséges időkben lehet, hogy szükségem lesz pénzre, szóval ötezerért évente még akár lehet is." Tehát amikor épp pénzszűkébe kerül hitelnek használja évi 45%+ THM-el (késedelmi díjak/kamatok nélkül ha megcsúszna)
Hála a sok ilyen balféknek bizony rajtam a bank nem keres egy fillért sem.

Xezs 2012.03.01. 22:16:47

Ez a posztoló tudja egyáltalán, hogy mit akar? 2 hitelkártya mellé kér még kettőt (eleve minek kellett már az előző kettő, egy nem elég?) aztán megszünteti a másik kettőt.

Na így lehet jó pénzeket szakítani az ügyfeleken.

Xezs 2012.03.01. 22:37:26

@Dr Jozef Vengloš: A hitelszámlát és a hozzá kapcsolt hitelkártyát általában együtt szüntetik meg, külön-külön semmi értelmük sincsen ugyanis.

Debitkártyánál teljesen más a helyzet, ott a számlának van értelme önmagában is. A kártyának már nem annyira :)

Xezs 2012.03.01. 22:41:24

@rekszem: Adódhat olyan helyzet, amikor hirtelen kell egy nagyobb összeg és tulajdonképpen azonnal (jártam már így kétszer is). Ekkor vagy tudod, hogy pár nap múlva vissza is tudod fizetni a felhasznált hitelkeretet, vagy megkéred részletre, bár a törlesztő nem épp a legjobb kamatra van.

Aztán még ott van az, hogy ha 1 hónap után befizeted az egész felhasznált keretet, akkor kamatmentesen használtad a bank pénzét. A saját pénzedet meg pont 1 hónapra raktad be kamatozni. Kis kamat, kis nyereség, de mégiscsak a tiéd.

Szerintem a hitelkártya egy tök előnyös dolog, de ettől függetlenül azt mondom, hogy a magyaroknak nem való, mert kibaszott hülyék hozzá, mint úgy általában az elemi pénzügyekhez.

Xezs 2012.03.01. 22:43:47

@Kentauró7: Ez valami kamu műsor lehetett, ilyen sehol sincsen. Gondolod, hogy maradna ügyfele egy ilyen banknak?

Xezs 2012.03.01. 22:45:25

@Zarathu: Meg egyébként a nevében is benne van: hiteled van. És külföldön ez nagyon igaz. Ha megvillantasz egy jobb hitelkártyát odakint, máris máshogy néznek rád, nem csóringer kis magyarként.

Szállodákban kifejezetten előnyös lobogtatni :)

England win The Ashes! 2012.03.02. 00:01:25

@Xezs: Ja, ezt nem tudtam. Azt hittem, ez is úgy működik, mint a debit kártya, csak bizonyos keretig mínuszba mehetek, és egy bizonyos időpontig vissza kell jönnöm a nemnegatív tartományba. Ebből gondoltam azt, hogy ha lemondja a kliens a kártyát, akkor a számla működhet tovább, csak kap egy új (debit) kártyát, és most már nem mehet mínuszba.

Na, akkor ma is tanultam valamit (és tényleg nem ironizálok, valóban így hittem, ahogy fentebb írtam).

Xezs 2012.03.02. 01:47:29

@Dr Jozef Vengloš: Nem gáz, amire te gondoltál az a hitelkerettel rendelkező számla, de az nem hitelszámla, ott alapvetően a saját pénzedet költöd egészen 0 egyenlegig, az alatt már a bankét.

Van amúgy egy nagy rakás konstrukció, nem csoda, ha megkavarodsz.

Putyur 2012.03.02. 08:04:15

@Prof. azsiráf.PhD.:
Add meg neki a telefonszámomat. Garantálom, hogy 30 percen belül kilép a marketingcégtől, és elmegy Kamerunba marhapásztornak.

Tényleg nem értem; ebben a nagy tolongásban még mindig nem tanultátok meg, hogyan lehet lerázni a telefonmarketingeseket...? :S

Prof. azsiráf.PhD. 2012.03.02. 08:14:59

@Putyur: LOL. ugyan már, végre egy ember, aki jól csinálja a munkáját. Ahogy mondtam, elég jó vásárlójuk vagyok, ezért hívott fel valami speckó engedménnyel meg ajánlattal. Nem olyasmit tukmált rám amire baromira nincs szükségem, legfeljebb nem pont akkor vettem volna meg hanem két hónappal később.

Putyur 2012.03.02. 08:58:25

Hát, nekem még nem ajánlott telemarketinges soha semmi olyant, amire szükségem lett volna...

Prof. azsiráf.PhD. 2012.03.02. 09:18:18

@Putyur: egészségedre! :) ez egy nagy kozmetikai cég, akiktől mindig veszem a kenceficéimet.

Manyecska 2012.03.02. 09:34:09

B@ssza meg én eccer megkérdeztem a bankban fizethetek-e kártyával?:)))...erre kirántottam egy makkhetest v. tökalsót??..mert kiborult a táskámban az egész pakli-egy időben mindenhol kártyáztunk -......vérciki volt..:((
www.youtube.com/watch?v=K_jBAjbcR2g
Ezt meg is énekelték.! :)))...:)

Prof. azsiráf.PhD. 2012.03.02. 09:38:08

@Manyecska: :D:D Ha nem adod,
majd vágva leszel szájba....

mindig csodálkoztam rajtuk, honnan szorult beléjük ennyi ökörség..:):)

SarahConnor 2012.03.02. 10:20:57

"Annyira erőszakos volt, hogy kínomban inkább rábólintottam, csak ne zaklasson már tovább."

Ennyi. Itt másról beszélni felesleges. Felültél önként a szopórollerre, pedig felnőtt létedre illene tudnod határozott nemet mondani arra, amit nem akarsz. Főleg hitelkártyára, ami a szívás netovábbja. Annyi rejtett, gondosan takargatott szemétség előbukkan az ilyenek kapcsán, hogy már azért sem éri meg.

Engem egy időben rendszeresen zaklattak egy banktól (már azt se tudom, melyiktől), hogy igényeljek hitelkártyát. Határozottan nemet mondtam, kértem, hogy ne is keressenek ezügyben többet. Erre rá két hétre postán kaptam egy hitelkártyát a nevemre kiállítva... Olyan ideges lettem, hogy azonnal hívtam is őket, számonkértem rajtuk, hogy hogy lehetnek ilyen idióták. Nemcsak hogy kiküldenek valamit, amit határozottan elutasítottam, hanem még be is dobják a postaládámba, úgy, hogy félig kicsüngjön onnan, tele az adataimmal, az én nevemmel, hogy aztán valaki már csak kiszedje onnan és elköltse a pénzt az én kontómra. Ingerült voltam, de azért nem durva, a kishölgy közölte, hogy minden beszélgetést rögzítenek, csak szól. Mondom, az csodás, akkor keressék már meg az előző beszélgetésünket, és hallgassák már vissza, hogy hányszor mondtam nemet a kártyájukra, és hányszor igent, meg fognak lepődni. Erre elköszönt és letette. Később kaptam egy bocsánatkérő levelet, miszerint félreértés történt.

Szóval aláírom, van, hogy a határozott nem sem elég, de mindenesetre jó kezdet. Tessék gyakorolni.

Prof. azsiráf.PhD. 2012.03.02. 10:42:48

@Horváth Lajos vagyok a hegyrűl,aki megb*sz egybűl: lajos, bocs ha olyasmivel viccelődök itt amivel nem kéne. nem tudhatom.

England win The Ashes! 2012.03.02. 10:47:30

@Manyecska: Ez szar. Azt a változatot ismered, hogy
"Ballag a Szikora,
rájött a szapora." ?

Az IHM mellettük kisinas sem lehetne.

Szarazkoro 2012.03.02. 10:53:17

@horex: @Dr. Univ. Mag. Prof. Ctrl+C Ctrl+V Sün‼: Suni ma sztrajkol mert megkergette ot 1 Roka. Ilyen nem eshetik meg meg az Aldiban sem!

Szarazkoro 2012.03.02. 11:05:25

@Nazareus: nalam is igy van. Es ha ki is szaladok az idobol, nem csesznek meg sokra. Ja es be lehet allitani h a ho vegeztevel (ennyi ideig hasnalhatol a penzuk ingye) mit vonjanak le a masik szamlamrol: a minimumot vagy a full osszeget.

szep uj vilag.

Szarazkoro 2012.03.02. 11:16:38

@Xezs: Lobogtasd csak barhol Europa es Eszak-Amerika kivetelevel, egybol megy a telo a csaladnak h rakjak ossze a penzt a kiszabaditasodra. Vagy csak siman leboknek.

Manyecska 2012.03.02. 12:16:36

@Dr Jozef Vengloš: naná hogy! De mekkorát nézett már az ügyintéző amikor jó ütembe kiesett egy makkhetes a pénztárcámból, épp a bankkártyámat vettem volna elő!! :)))

Manyecska 2012.03.02. 13:11:29

@Dr Jozef Vengloš: nekem még szalagos kazin is van /rádióból vettük fel/ egy csomó, apám gyűjtötte..:))

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.03.02. 13:13:34

@Dr Jozef Vengloš: Köszi! Ez se volt meg, így érthető. 04:00-nál melyik számot parodizálják? Esőköpenyben a liftben. Két Szikora szám között van, tehát valószínűleg ez is az.

England win The Ashes! 2012.03.02. 13:37:30

@atpijkamo: www.youtube.com/watch?v=Dx0qGSxUikU

@Manyecska:

"A csőd közepén állok,
csődbe mennek jó barátok,
csőbe húztam jó barátot és rosszat.

Ha egyszer odébbálltok
én mindenkit megtalálok,
és akkor majd falhoz álltok, rosszak!"

:)))

Manyecska 2012.03.02. 13:38:35

@atpijkamo: szerintem Hevesi Tamás/Névtelen nulla! De a 3.03-nál leestem a székről most..))))

Manyecska 2012.03.02. 13:47:29

@atpijkamo: nem tudom de rájövök majd!

Manyecska 2012.03.02. 14:26:51

@atpijkamo: vagy Katona Klári inkább? Valami katonás száma volt neki is...

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.03.02. 14:34:34

@Manyecska: A Katona Klári a 3.03-nál van, mikor leestél a székről.

Manyecska 2012.03.02. 15:02:27

@atpijkamo: akkor a hevesitamás lesz mégis..

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.03.02. 15:05:00

@Manyecska: Oké. Továbbra is a kérdésem, melyik szám. Mindenkitől kérdem, hátha tudja valaki. Ha film lenne, Vászka tudná.

Manyecska 2012.03.02. 17:21:28

Most derítettük ki mi is hogy a Galla Miklós zenekara volt..:) Valami Robot volt a szám címe.. :)

Manyecska 2012.03.02. 17:21:36

Most derítettük ki mi is hogy a Galla Miklós zenekara volt..:) Valami Robot volt a szám címe.. :)

Manyecska 2012.03.02. 17:39:41

Van még a Bélát itt ne keressék...meg a Kötöde c. számuk /GM49/ asszongya az uram fárasztó de meg kell hallgatni:)) Mondjuk ő is az. Megyek mert reklamál itt..:)))) Azt mondja tegyem be. Most itt?? :))

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.03.02. 19:04:40

@Manyecska: A GM49 fárasztó? Tormát hallgasson, b+!

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.03.02. 19:15:45

@Manyecska: @atpijkamo:
m.youtube.com/watch?desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3D0v06vno1H00&v=0v06vno1H00&gl=US

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.03.02. 19:19:01

Mindegy.
Keressetek rá: Torma-Mosolyalbum

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.03.02. 19:29:49

@atpijkamo: Uhrin Béni bá a kanyarba sincs.
Annak idején egy csomószor volt a fickó a Prognózis 'előzenekara'.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.03.02. 19:32:20

@estrella negra: Az egy hivatalos vicc. Viccként nagyon komolyan vették. Sose értettem.

Manyecska 2012.03.02. 19:59:12

@estrella negra: :))) jújjj de xar, ilyet mi is tudnánk ha innen páran összeállnánk..szerintem!

Manyecska 2012.03.02. 20:40:30

Nézzük a Megasztárt!:) Mingyárt gyün.

2012.03.02. 23:31:06

Én a boldogult postabankkal jártam így: -100Ft egyenleg, számla már nem kellett szüntessük meg, nesze itt a százas. Hát nem lett elég, mert kértek még 100 Ft pénzbefizetési díjat azért, hogy megadhassam nekik az adósságomat. Nem vágott a földhöz, de azért kicsit furcsálltam a dolgot... fosadék bankok, nemhogy örülnének neki, hogy van még aki náluk tartja a pénzét, dacára a sok sápnak és a kb. 0%-os kamatnak.

Xezs 2012.03.03. 11:26:32

@Dr. Szarazkoro: Nyilván egy sikátor kellős közepén fogom lobogtatni, agyas gyerek.

Szarazkoro 2012.03.03. 14:10:26

@Xezs: Nem muszály annak sikátornak lennie, agyas gyerek.

Xezs 2012.03.03. 16:22:28

@Dr. Szarazkoro: Mindegy, a lényeget azt hiszem értetted, a többi meg csak ostoba kötözködés.

Egyébként meg "muszáJ"

XCat 2012.03.03. 16:58:35

@Xezs: Vagy csak veled játszottak, hogy ha a kis csóringer magyar ettől érzi magát valakinek, akkor csináljunk úgy, mintha tényleg. :)

Xezs 2012.03.03. 18:03:48

@PsychoCica Dö Ríl: Most ezt ne úgy képzeld el, hogy a seggedet is kinyalják, csak legalább nem néznek útszéli csórónak :)

fidoone 2012.03.06. 08:45:14

Én is hitelkártyát használok. A fő számlámon mindig van annyi, hogy ki tudjam fizetni a tartozásomat egy összegben. Vagyis egész hónapban költök, innen fizetem még a közüzemi díjakat is és ezekre pontokat kapok. Aztán következő hó elején egyben visszatolom az előző havi költekezéseimet. Nincs kártyadíj, nincs bankköltség, a pontokon most vásároltam egy szükséges szerszámot 32.100-ért. Így is lehet.

dani27bpbp 2012.03.12. 17:38:55

Ma jött a T-Home számla, ami szerint 2012. május 1-től havonta bruttó 142,24 Ft tranzakciós költséget számít fel annak, aki sárga csekken fizeti a számláit.
Ha jól emlékszem, 2008-ban is próbálkozott ezzel már a UPC,de akkor utólag visszautalták a beszedett pár havi csekkdíjat. Hol lehet feljelenteni őket most?

pinkfloyd 2012.03.13. 14:26:38

De miért kell hitelkártya, ráadásul 4 db? Posztoló megszívta, megérdemelte! Gondolkodni emberek!!!

Xezs 2012.03.13. 17:33:19

@dani27bpbp: Emlékeim szerint a UPC nem pont ezt csinálta, hanem 100 Ft kedvezményt adott annak, aki nem csekken fizet. Ez viszont más, mint amiről te írsz.

Balint Gyuri bacsi 2012.03.18. 11:36:48

"Nem az 1150 Ft-on múlik az én boldogságom, mert befizetem, ha a bank kötelez rá"

Bank KOTELEZ ra?
Valami hatosag?

hitelkártyahalmozó 2013.01.01. 08:33:14

Zsebem leve enged
mert nem csekken kereskedem
lefejnek, s leshetem
mert keveset keresek
süti beállítások módosítása