Ez a számláló a poszt nézettségét mutatja. Mindenképp olvasd el ezt a posztot a részletekért.
Gépcsere a Samsungnál
2012.03.06. 12:27 | jackyll

Hónapok telefonálgatása, szervizbe rohangálása és perrel fenyegetőzése után a Samsung nagy kegyesen kicserélte naiv ügyfél javíthatatlan herélt Galaxyját. A tanulságot az olvasókra hagyta a levél szerzője, hiszen amint visszakapta a pénzt, vett egy ugyanolyan gépet, csak olcsóbban:

2011. 07. 03-án vettem egy Samsung Galaxy S WiFi 5.0-át az XXL GSM-nél. Ez végülis egy tablet, ami kísértetésien hasonlít a Galaxy S II-re, csak ugye SIM kártyát nem tud fogadni. Nagyon tetszett a gép, jól is működött, de aztán egyszer csak nem ismerte fel a PC. Több gépen is kipróbáltam, de semmi. Bevittem hát az XXL GSM-hez, ahol megnézték, és ott sem működött. Átküldtek az egy saroknyira lévő Samsung szervizbe, ahol leadtam a készüléket javításra - 1 hetet ígértek. Másnap reggel már hívtak is, hogy javítják. 1 hét múlva hívtam őket, hogy hogy állnak, de akkor csak annyit tudtak mondani, hogy alkatrészre várnak. Újabb 1 hét múlva ismét felhívtam őket, de akkor az ügyintéző nő annyit közölt flegmán, hogy nem tudja mikorra lesz alkatrész, de ha akarom, kapcsol valakit, aki szintén nem tudja. Telt-múlt az idő, aztán 1 hónappal a leadás után már fontos lett volna visszakapnom, mert utaztam külföldre. Ekkor már cseréhez próbáltunk (már anyám segítségével, mert jogászként ő tisztábban látja a dolgokat) folyamodni, de elutasították. Külföldön hívtak, hogy mehetek a készülékért (1 hónap 5 nap után).

Mikor hazaértem csalódva tapasztaltam, hogy a készülék borítása recseg-ropog, és a bugos szoftverfrissítésnek köszönhetően nem lehet lezárni a készüléket. Remek, újra elvittem a szervizbe, de másnap mindenféle javítás nélkül visszaadták. Ezt persze csak hazafele menet vettem észre, de még csak 1 megállóra voltam a szerviztől, ezért megint visszavittem. Közölte a srác, hogy akkor megint itt kéne hagyni. Na, itt lett elegem.

Újra cseréhez próbáltunk folyamodni, de az inkompetens samsungos droidok (ügyfélszolgálatosok) nem tudtak mit kezdeni a dologgal. Aztán nagy nehezen kiderítettük, hogy a reklamacio@partner.samsung.com címre kell írni. Írtunk is, de csak a türelmünket kérték kb. 1 hónapon keresztül. Aztán megfenyegettem őket az NFH-val, és láss csodát, jött is válasz másnap: jóváhagyják a cserét, mert javíthatatlan a készülék. Csakhogy közben berepedt a kijelző (valószínűleg összefüggött a borítás összeszerelésével), ami kapóra jött a Samsungnak, és visszavonták a cserét, mert a törés nem javítható garanciálisan. Nagyjából további 3 levélből és hívásból sikerült felfogniuk, hogy nem a kijelzőt akarjuk cseréltetni, hanem a készüléket. Perrel fenyegetőzés (a Samsung csak az ilyen grandiózus dolgokat érti meg) után újra felajánlották a cserét, de azért még hozzám vágták a levélben, hogy ezzel nekik mekkora kárt okoztam, hiszen egy javítható készüléket tettem tönkre.

Ezután felhívott egy kedves (tényleg kedves) samsungos hölgy, valószínűleg a „takarítónő”, aki próbálja rendbe hozni a károkat a márka presztízsével kapcsolatosan. Értesített, hogy jóváhagyták a cserét, mert a készülék javíthatatlan, bocsánatot kért, kikérte a véleményem a szervizről, és felajánlott egy gumis autós tartót. Ezt először személyesen, majd postán is megkaptam.

A szervizben mikor át akartam venni a csereutalványt, közölte az ügyintéző, hogy azt nem adhatja át, csak ha én odaadom a tartozékokat. Csakhogy aki vásárolt már az XXL GSM-től, az tudhatja, hogy a tartozékokat csak felárért adják a készülék mellé, amúgy az ember egy zacskós készüléket kap. Sikerült meggyőznöm a férfit, hogy én nálam pedig nincs tartozék, és végül csak odaadta. Átsétáltam az XXL GSM-be, ahol közölték, hogy ők nem Samsung bolt, nem tudják, hogy mi az az YP-G70 (a papíron csak ennyi volt), menjek vissza a garanciapapírért a szervizbe, és hozzam el azt is. Na, mondom, én biztos nem fogok mászkálni, keressen rá a Google-ben, ha nem hiszi el nekem, hogy az YP-G70 az a Galaxy S WiFi 5.0. Az idősebb eladó végül elcsendesítette a kollegáját, adott egy átvételi elismervényt az utalványról, és 3 nap átfutási időt kért, amíg lekérdezik a Samsungtól, hogy hiteles-e az utalvány. Megkérdezte, hogy mit szeretnék: vásárlási utalványt, vagy cserekészüléket. Én harmadik lehetőségként a vételárat választottam, mivel ma már kb. 20 000 forinttal olcsóbban meg lehet venni a készüléket. 3 nap múlva hívtak, hogy megjött a cserekészülék. Én mondtam, hogy nekem csak a vételár jön szóba, és miután elküldtem nekik a Samsung levelét, pár nap után - miután visszaküldték a cserekészüléket - csak visszaadták a pénzt. Hát így zárult a kb. fél éves projekt, visszakaptam a 62 000 forintos vételárat, és vettem egy új gépet 45 000 forintért az iPonban. Nagy csatában, de nyertem 17 000 forintot. Miért vettem újat? Mert ennyiért rablás. De azért ezek után minden ismerősömet óvom a Samsungtól.

Azt hiszem annyi a dolog tanulsága az olvasó számára, hogy ha az embernek igaza van, akkor nem szabad hagyni veszni a dolgot, csak erőszakosnak kell lenni, ami célra is vezet.

Homárfaktor:(4/5)
Ön dönt:(5/5)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben.

England win The Ashes! 2012.03.06. 12:31:04

Még jó, hogy bele nem lépett!

Manyecska 2012.03.06. 12:37:45

Nem olvastam végig...hüttő volt-e? Oda kell b...ni az üvegasztalra!!

England win The Ashes! 2012.03.06. 12:39:19

Amúgy néhány dolog, khmm, érdekes megvilágításba helyezi a posztert a történetben:

- veszekszik a szervizzel, de két ajándékot ("... és felajánlott egy gumis autós tartót. Ezt először személyesen, majd postán is megkaptam.") is elfogad tőlük.

- cserélni akarja a készüléket, harcol érte (jogosan), aztán mire sikerrel jár, közli, hogy végül a pénzt kéri.

- muitán megkapta a pénzt, vett belőle egy ugyanolyan készüléket, "De azért ezek után minden ismerősömet óvom a Samsungtól."

Énbagoly 2012.03.06. 12:40:13

Bocs posztoló, de szerintem rohadtul nem siker az, hogy fél évig nem volt mobilod.
Ha te ezt mégis így értékeled, akkor örülj neki. :)

England win The Ashes! 2012.03.06. 12:41:53

@Énbagoly: Nem mobil. Írja, hogy olyan mint a mobil, csak nem fogadja a SIM-kártyát.

Énbagoly 2012.03.06. 12:44:52

@Dr Jozef Vengloš: nem baj, ezek szerint elvesztettem valahol a fonalat. :) De akkor sem sikeres, szerintem.

vape 2012.03.06. 12:45:57

"kb. fél éves projekt, visszakaptam a 62 000 forintos vételárat, és vettem egy új gépet 45 000 forintért az iPonban. Nagy csatában, de nyertem 17 000 forintot. Miért vettem újat? Mert ennyiért rablás."

Fél évvel ezelőtt nem volt rablás 62e Ft-ért ez a szerkentyű?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.03.06. 12:46:33

@Énbagoly: Mobilja tényleg nem volt, legalábbis nem Samsung. Nem is akart venni.

England win The Ashes! 2012.03.06. 12:46:53

@atpijkamo: Pedig még hagytam benne. Egyet biztosan.

Nattramn 2012.03.06. 12:55:03

Az erőszak nem vezet célra!!

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.03.06. 12:55:55

lehet mán a proszó-lót?
sikeres ember nem lehet aki 45 ezret (nemhogy 62 ezret) kiad egy 4"-os tabletért. mán amennyire ez tablet, mer inkább egy okos(abb) mp4 lejáccó

Énbagoly 2012.03.06. 13:04:24

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: nem baj az. :) Akinek féléves szervizes szarakodás megért 17000 forintot, az kis órabérért dolgozhat.

England win The Ashes! 2012.03.06. 13:10:03

@Énbagoly: Ne hülyéskedj, az a pénz 30 napos hónappal számolva kb. 11 napra fedezi a megélhetést.

Énbagoly 2012.03.06. 13:14:38

@Dr Jozef Vengloš: igazad van, most írtam le magam a felsőbb hatalmaknál. :)

Dr. Kix 2012.03.06. 13:27:37

MÉÉÉÉÉÉR SORVAD A HOMÁÁÁÁÁÁR?!?!

Valaki írhatna erről egy verset! :)

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.03.06. 13:33:56

@Énbagoly: Megnéztema blogodat:) tetszik. szeretem a baglyokat. Ma pont a baglyos fülbevalót hordom.

XCat 2012.03.06. 13:34:08

@Kix: Sorvad a homár,
Már. Kivirrad a határ, pár mókus arra sétál.
Örök éjszakában nyugszik a döglött vakond.

Ez olyan elcseszetthaikus lett, de most ennyi sikerült.

XCat 2012.03.06. 13:35:09

ez az ikszikszelgésesem nem volt már, hogy szar?

XCat 2012.03.06. 13:37:55

Kovács váratlanul hazaérkezi, s legnagyobb meglepetésére a feleségét az ágyban találja, ruha nélkül.
- Hát te? - kérdezi hökkenten.
- Beteg vagyok, rettenetesen beteg... - találja fel magát az asszony, s elkezd nyögdécselni.
Kovács megijed, és a nagyobbik fiát elszalasztja orvosért. Közben beszalad a kisebbik fiú:
- Apu! Gyere azonnal! Egy meztelen bácsi van a szekrényben!
Erre az asszony elájul. Kovács átszalad a másik szobába, kitárja a szekrényajtót, és látja, hogy legjobb barátja, Szabó áll meztelenül a ruhák között. Rárivall:
- Nem szégyelled magad? A feleségem haldoklik, te meg ijesztgeted a gyereket?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.03.06. 13:42:23

@batgirl: Kohnnak nagyon viszket, sőt ég a farkincája, nincs mit tenni, elmegy a nemibeteg-gondozóba. Legnagyobb meglepetésére ott találja Weissnét, akivel pár napja a Grünnéknél tartott házibulin sikerült piásan a gardróbszobában intenzíven összefutnia, sőt!
- No de Gizike! Mit keres maga itt?
- Fáj a fülem. És magának mi a baja?
-Nekem meg a fülbevalóm...

XCat 2012.03.06. 13:45:27

Kovácsné elpanaszolja a pszichológusának, hogy a férje szexmániás, sohasem hagyja békén...
- Küldje be hozzám - mondja az orvos, majd én beszélek a fejével.
Kovács bemegy, és azt mondja neki a pszichológus:
- Nézze Kovács úr, azért néha békén hagyhatná azt a szerencsétlen asszonyt, hiszen nagyon fáradt...
- Csak az a baj doki, hogy egyszerűen nem bírok a véremmel.
- Akkor menjen el a kuplerájba, és ott vezesse le a fölös energiáját!
Kovács szót fogad, és elmegy a nyilvános házba. Meglepődve tapasztalja, hogy a felesége várja mélyen dekoltált ruhában. Az asszony dühösen támad rá:
- Te már itt sem hagysz engem békén?

XCat 2012.03.06. 13:48:29

@batgirl: Olyan baglyosat láttam én is, jól néztek ki. Mondjuk fel nem vettem volna, túl nagyok az én ízlésemnek. De máson jók.

notime 2012.03.06. 13:49:58

Hát ez télleg elég gáz történet.Mijazmá ,hogy a tartozékokat csak felárért?Meg mi az ,hogy zacskós készülék?És még a Samsung foglalkozott is vele?Szinte látom a Samsung arcát ,ahogy összerezzen az NFH hallatán.A koreai cégvezetés még össze is szarta magát.És a végén a vettem egy ugyanolyat és még meg is írom a nyilvánosságnak-hát debil dolog.

Dr. Kix 2012.03.06. 13:56:54

@PsychoCica Dö Ríl:

Sorvad a homár,
büszkesége sem áll,
nem oly kemény már, mint a kevlár,
beceneve meg mostantól lekvár.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.03.06. 14:14:16

@notime: Ez olyan, mint a zacskós leves.
Vízbe teszed, kicsit kavargatod, oszt kész a telefon.
Ízlés szerint fűsz... tartozékozod.

pengusz 2012.03.06. 15:55:32

Nekem sok Samsung cuccosom van, és egyik sem hibásodott még meg.
A Mini Hifi-m kb. 8 éves (lehet több, már nem emlékszem), és még minden működik rajta.

Énbagoly 2012.03.06. 16:32:02

@batgirl: kösz. :)
Nekem már a fülem van bagoly alakúra nyírva, nincs szükségem fülbevalóra. :)

England win The Ashes! 2012.03.06. 16:36:36

Akkor, mivel ezt eddig senki nem említette, bedobom:

"Telt-múlt az idő, aztán 1 hónappal a leadás után már fontos lett volna visszakapnom, mert utaztam külföldre. Ekkor már cseréhez próbáltunk (már anyám segítségével, mert jogászként ő tisztábban látja a dolgokat) folyamodni, de elutasították."

Én nem vagyok jogász. Viszont itt mindig jönnek ilyesmi kommentek, hogy 1 hónap alatt, ha nem javítják akkor cserélni kell (vagy visszaadni az árat?). Most akkor ez hogy? Mégsem így van, vagy a hölgyet ügyesen pattintották le?

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2012.03.06. 16:43:21

Az volt már, hogy kárpótlási ajándékot elfogadni majd utána mégiscsak ekézni, valamit ugyanolyat vásárolni, majd ismerősi körben nem ajánlani ősi... mi is ?

Amúgy meg törekedni kell, hogy 30 nap alatt javítva legyen a készülék. El is képzelem, hogy összeül a gyár és brainstormingolnak mi a rákért nem látja a PC-t az eszköz illetve a sw frissítés egy bétára után azért mégis megy (csak ilyenkor a hátlap már nem olyan precízen áll, mint újkorában)

theszikman 2012.03.06. 16:51:02

Sejtettem, hogy biztosan lesz valaki, aki jön a törött kijelzővel, de polgáris (peres ügyes) bíró ismerős szerint is teljesen jogos volt a csereigény, amit az is mutat, hogy a Samsung végül belement.

A csere alatt nem feltétlen új készüléket jelent. A Samsung ajánlotta fel a készpénzes opciót, és akkor már inkább az, mint egy új készülék.

Nem telefon, és nekem megért akkor 62 ezret, egy hete pedig 45 ezret.

theszikman 2012.03.06. 16:57:35

Az ajándékot pedig egyszer személyesen adták oda, másodszor postán küldték ki. Nyilván nem fogom visszapostázni X-száz forintokért.

A zacskós készülék alatt pedig egy készüléket kell érteni, ami egy zacskóban van, plusz egy számla és garanciapapír. A legtöbb bolt OEM csomagolásnak hívja.

England win The Ashes! 2012.03.06. 17:17:05

@theszikman: Na jó, de miért fogadtad el? Mármint amikor személyesen kínálták fel. Mondhattad volna, hogy kösz, nem, én egy működő készüléket kérek (vagy a pénzt).

theszikman 2012.03.06. 17:17:28

És azért vettem ugyanolyat, mert nagyon penge kis cucc, keressetek rá. 45 000-ért pedig semmi hasonló kaliberű dolgot nem kapsz. Android 2.3, WiFi, GPS, MP4, kamera, kapacitív multitouch kijelző...

theszikman 2012.03.06. 17:22:40

@Dr Jozef Vengloš: A Samsung levélben kínált fel 3 lehetőséget:

-ugyanolyan készülék

- más Samsung termék, a különbözetet készpénzben rendezve

- készpénz

Bármelyiket választhattam, de azt abban a boltban intézik, ahol vettem, itt most az XXL GSM-ben. Csak ők annak ellenére, hogy megkérdezték mégis cserekészüléket akartak adni, és ezt nem fogadtam el, hiszen ha választhatok, akkor hadd válasszak.

England win The Ashes! 2012.03.06. 17:54:12

@theszikman: Jogos, ez a posztból viszont nem derült ki. Nekem ott úgy tűnt, hogy te végig a cserét akartad, majd miután belementek, akkor kezdtél a kápéhoz ragaszkodni. Félreértettem.
Nade ezt meg te értetted félre, mert az imént azt kérdeztem, hogy mikor személyesen kínáltak kárpótlásképpen egy ajándékot, azt miért fogadtad el. Nyilván ami postán jött, az más tészta.

Teddy Beer 2012.03.06. 17:55:31

@theszikman: Ezek után egyértelmű, hogy a penge üvegből van. Ezek után nehéz megmagyarázni a vásárt.

theszikman 2012.03.06. 18:07:25

@Dr Jozef Vengloš: Akkor viszont továbbra sem értem :)

Az ajándékot a sok hercehurcáért kínálta fel a samsungos hölgy, aki felhívott élnézést kérni. Én meg elfogadtam.

szmoker (Homo Trollicus) 2012.03.06. 18:48:15

Ha trollkodni akarnék, azt írnám hogy iPad-ot kell venni, és akkor nincs szopás.
De ma nincs kedvem trollkodni, így nem írok ilyet, mert még flamewar kezdődne :D

Amúgy meg azt hittem, mindenki tudja, hogy Samsungot csakis az Aldiból :)
Ha meg elromlik, akkor WD-40, mert még arra is jó (mint az köztudott).

England win The Ashes! 2012.03.06. 19:14:52

@theszikman: Ha elfogadtad, onnantól nem kicsit disznóság őket itt ekézni. Szerintem.

theszikman 2012.03.06. 20:44:13

@Dr Jozef Vengloš: meredek példa lesz, de ha egy bűncselekmény után megtérült a kár, az max. enyhítő körülmény. Az ajándékkal elérték a célt, mert megbocsátottam nekik. De ettől még megtörtént a dolog, és szerintem hasznos infót tartalmaz a sztori, ahogy azt leírtam. Szóval bennem már nincs tüske, de azért nem felejtek.

England win The Ashes! 2012.03.06. 21:11:32

@theszikman: Nade akkor irhattad volna a cég nevének megemlítése nélkül a posztot. Ebből az olvasó tudja, hogy mi történt, de a cég nincs negatívan feltüntetve. Ha pedig mégis ezt akartad (és ezzel nincs is probléma), akkor én a helyedben (ahol nem vagyok, az igaz) nem fogadom el az ajándékot.

A példád azért meredek, mert itt nemhogy a károd térült meg (hiszen visszakaptad a kest), hanem megfejelték egy kis aprósággal is.

theszikman 2012.03.06. 21:29:46

Nem mondom, hogy nincs igazad, mert van benne valami.

Az XXL GSM teljesen korrekt volt, bár kicsit kellett velük vacakolni, a Samsung meg először lejáratta magát, aztán valamennyire helyrehozta. Mindenki levonja a konzekvenciát magának, és kész. Számomra nincs barátság. Korrektség annyira van, hogy amit leírtam, azt pontosan így történt, semmi túlzás nincs benne. Igyekeztem a pozitív és negatív dolgokat is kiemelni.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.03.07. 00:58:16

@theszikman: szamo mra onnantol ertelmezhetetlen a dolog, hogy egy garancias darabra, azon nyomban, hogy leadod, nem adnak legalabb hasznalt kolcsoncseret
most gondold el, holnap elromlik a kocsim es akkor ha 30 napig javitjak nem tudok melozni???
ha valami garancialis es alromlik, akkor
rogton cserelem
a javitasig biztositok cserekeszuleket

theszikman 2012.03.07. 06:22:36

@hagyma: amikor 1 hónap után mentem a szervizbe én is pont ezt mondtam, miután a nő közölte, hogy akár 2 hónapot is kellhet várni az alkatreszre.

manes 2012.03.07. 08:54:58

@hagyma: Jajj,barátom..ez itt abszurdisztán.

notime 2012.03.07. 09:12:05

@Dr Jozef: Végül is a lényeg itt van.Mert most mérges ,vagy örül szegény?Annyira elégedett,hogy jól lejáratja a Samsungot?Direkt csak dicsérni akart az "inkompetens samsungos droidok" képpel is.

@theszikman: Nos szerintem reklamáció és reklamáció közt is van különbség.
Nekem is van vitám a Samsunggal és véleményem is róluk ,de ha megoldódik a gondom ,akkor nem fogok nekiállni ócsárolni embereket általánosságban.Max konkrétan.Márpedig te egy lezárt és megoldódott ügy UTÁN írtad meg a történetet-tehát nem elkeserdetten segítségben reménykedve- és így is belevitted a leszóló részt.
Ez számomra kicsit hiteltelenné teszi a jogosság kérdését is.
Szinte várom ,azt amikor meglátod még 10enxezerrel olcsóbban valahol ,aztán ez is megy a mikróba.
Na errű ennyit.

CID 2012.03.07. 10:27:27

Törött plexivel visszakapja a szét és még pampog............ Gratula

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.03.07. 15:13:25

Kétszer ugyanabba a pocsolyába?

Rendben, hogy a Philips-szel eddig gondom nem volt, hosszú évek óta gyönyörűen üzemel minden, de négy(!) különböző termékük alapján gyűlt össze a tapasztalat, nem kettő megegyező után.
Samuból még csak két különböző van, ez, még nem elég a pontos mintavételhez.

Good luck, Mr. Poster! Pioneer spirit keeps the world rolling.

lordjim 2012.03.07. 17:07:56

@Énbagoly: Legalább fél évig nem érik a hullámok a fejit.

lordjim 2012.03.07. 17:12:42

@vape: sztem a 45 rugó is arcpirító

lordjim 2012.03.07. 17:17:12

@batgirl: Én eccer láttam egy bagjos fülbevalót,hát mit mongyak,-okádék.

Megdobbent · http://madar.jungleheart.com 2012.03.07. 19:29:30

A poszter huje. Amugymeg ne csodalkozzon, ha ezt a gagyi kis olyamintaatelefonjat direkte bimetalosnal bonyibbra szoftverezi, utana meg rabasz a kijelzore es megrepeszti. De most mirol is irt? Atverte a szamszungot, lenyulta az ajandekokat, es meg nyert 17k-t is. Ez most miez?

England win The Ashes! 2012.03.07. 20:20:13

@Megdobbent: Ott van a cím alatt, a dátumtól balra: boldog ügyfél.

XCat 2012.03.07. 20:26:14

Azt mondjátok meg nekem, hogy miért nincs ebből olyan, hogy megveszem, bekapcsolom, és használom. Minden töltögetés, meg trükközés meg kütyüzés nélkül.

Nos?

Megdobbent · http://madar.jungleheart.com 2012.03.07. 22:00:53

@Dr Jozef Vengloš: Jah, de a hangneme a postnak nagyon nem harmonizal a boldogsaggal :/ Kicsit furcsa, de hat a mienk.

Pörög a lufi 2012.03.08. 00:45:33

Van egy 1,5 éves SGS-em. Beszart a home gombja, írtam neten samsungéknak, másnap ott a volt a futár, elvitte. Negyednap visszakaptam. Legújabb fw-vel, új gombbal, még a szerelés közben használt fóliákkal, karcmentesen.

Support viszont picit butácska, bonyolultat nem éri meg kérdezni.

CID 2012.03.08. 08:14:51

Na még ezt sem tudja ! Azért kell töltögetni a kütyüket mert akkumulátorral működnek, az meg lemerül...:-)

CID 2012.03.08. 08:19:22

@theszikman: megtettem, és még mindig nem értem. Megérdemelted volna, hogy a vattás új kütyüdbe, ott a szemed elött szerelik át a törött kijelzőt, hisz te nem annak a cseréjét kérted :-)

l4c1 · http://l4c1.blog.hu/ 2012.03.08. 12:48:35

@PsychoCica Dö Ríl: Mert a világ egyre bonyolultabb, és ennek folyománya, hogy egyre hosszabb időt kell várni egy találmány, vagy fejlesztés beéréséig, kiforrásáig. Minél türelmesebb vagy, annál megbízhatóbb technikát kapsz.

l4c1 · http://l4c1.blog.hu/ 2012.03.08. 12:55:41

@hagyma: Ez egy kényelmi szolgáltatás, szerződés kérdése. Ha például Ázsiában valamit elvittél egy árustól, két másodperc múlva már semmi reklamációt nem fogad el; mert ott ez a szokás. Más jogrendszer, más szokások. Ha van törvényileg garantált jogod, még mindig kérdéses, hogyan tudod érvényesíteni. Erről szól ez a blog is.

tuono 2012.03.08. 18:55:44

tablet-ből csak annak van értelme, amire krétával lehet írni és büdös szivaccsal törölni.

XCat 2012.03.08. 19:03:46

@l4c1: Szerintem inkább arról lehet szó, hogy ezzel kapjátok meg az én szarom nemolyanszar mintatöbbiszar, hanem különlegesszar fílinget. Mert most trendcsi hogy minden hülyedroid egyedinek akar látszani, ha mással nem, akkor a hatszázhuszotezredeik ugyanolyan baromsággal.

@tuono: Amúgy szerintem jó cucc, nyaraláskor pl, amikor nem csinálsz semmit, csak néha mégis szétnéznél a világban. Esetleg ha úgy alakul, és süllyed alattad a halyó, lehet írni gyorsba facebookra végrendeletet, ha nagyon nincs más. Csak szerintem évi két hetes használatra drága.

biopiac 2012.03.08. 23:33:39

Legalább kicserélték! Sőt kifizették.

Ezzel szemben a Vodafone nem cserélte ki a gyárilag szoftverhibás Vodafone márkájú vacakját, mert nem sikerült hozzá aksit vennem(!). (Ők nem forgalmaznak hozzá.)

CID 2012.03.09. 09:24:44

@biopiac: basszus, az akku volt sw hibás, vagy mifene ?

l4c1 · http://l4c1.blog.hu/ 2012.03.12. 03:16:38

@PsychoCica Dö Ríl: Egyetértek, nincs új a Nap alatt, a hatszázharmincadik szarért azért fizet a zemberiség, mert kell az új fíling !illúziója!. Persze a szar az szar marad, de ha fizetsz, akkor jogod van azt hinni, hogy illatos.

l4c1 · http://l4c1.blog.hu/ 2012.03.12. 03:18:21

@CID: Az új intelligens akku. Lassan minden intelligensebb lesz, mint az embör.

biopiac 2012.03.13. 11:17:53

@CID:
:) Először és is azt hittem viccel. Mégis honnan vegyek Vodafone telefonba Vodafone aksit, ha a Vodafone nem forgalmazza???
Amúgy meg minek vajon egy használhatatlan, javíthatatlan telefonba új aksi???
Aztán amikor kiderült, hogy sehol nem lehet ilyen aksit venni, hirtelen rájöttem mi értelme van ennek a látszólag teljesen idióta csereszabályzatnak!
A Vodafonnak ez rendkívül gazdaságos: pl. most se cserélték ki az egy hónapos, de máris javíthatatlan telefonjukat! Szépen vettem pénzért, máshol, másmilyet...
Ezt nyilván sok ügyféllel eljátszák, sokat megspórolnak! Olcsóbb, mint jó készülékeket forgalmazni...