Adminisztrációs hiba történt vagy mások is tapasztaltak már olyat, hogy biztosítóváltás után az új cég nem fogadta el az előző cég Bónusz-igazolását? Naiv ügyfél a K&H-nál kapott váratlanul drágább besorolást:
2011. decemberében gépjárművem Casco biztosítását évfordulóval megszüntettem előző biztosítómnál és a K&H Biztosítónál kötöttem meg. Annak rendje és módja szerint az előző biztosító által számomra kipostázott Bónusz-igazolást leadtam a K&H-nál. Az igazolás szerint 2012-ben a várható fokozatom "C10". Az előzménybiztosító papírja szerint 2010-ben is "C10" voltam. Károm, illetve kárkifizetésem nem volt. Mindezek mellett, a K&H nem fogadja el a hivatalos dokumentumokat és csak "C4"-be sorolt be, nyilván magasabb díjtétellel! A miértre a válasz, hogy csak. Hozzak 10 évre visszamenőleg igazolást, minden biztosítótól! De miért? Nem is tudom, mikor melyik biztosítónál voltam.
Egyáltalán, miért nem fogadja el a másik biztosító hivatalos papírját? Ráadásul, az üzletszabályzatuk nem tartalmaz ilyen kitételt? Viszont nincs kivel beszélni erről a szabályról sem telefonon, sem ügyfélszolgálaton. Ha ezt előre sejtem, akkor inkább hanyagolom ezt a rabló trehány bandát!
Az utolsó 100 komment: