Tékozló Homár

Csoda a Tescóban: fizetik a javítást

2012.03.29. 10:17 | jackyll | 37 komment

Balázsnak nem került volna 7 hónapjába, hog megjavítsák halálra biosfrissített laptopját, ha nem hallgat a Tesco ügyfélszolgálatára, és nem az Acernél próbálja érvényesíteni a garanciáját, hanem ott, ahol vette. A Tesco telefonon és levélben is elzárkózott a javítástól, de végül a Békéltető Testület döntésére már nem volt szükség:

Decemberben írtam a kalandomról a Tescoval és az Acerrel. Szinte hihetetlen, de a jelek szerint nekem lett igazam :) Akkor nem reagáltam a kommentekre, de kis kiegészítés, hogy nem a szakértelem volt a probléma, hanem egy hibás bios, ami az acer szervízben is kicsinálta volna a gépet. A történet akkor úgy állt, hogy az Acer nem volt hajlandó megjavítani a gépemet garanciálisan és amennyiben nem szeretném a javítás 7000 forintért kaptam volna vissza. Én nem voltam hajlandó elfogadni, hogy ugrott a garancia, ezért jeleztem az Acer felé, hogy akkor NFH. Ez ugyan nem változtatott a javítást illető hozzáállásukon, de másnap díjmentesen visszahozta a futár a laptopomat.

Az NFH álláspontja szerint is jogos volt kérésem, de egy nagy hibára hívták fel a figyelmem. Nekem nem az Acerrel kell boxolni, hanem a Tescoval, mivel ott vásároltam a gépet. Ezt persze a Tesco elfelejtette, amikor még októberben bevittem a rossz gépet. Január végén jött a hívás a Tescotól, hogy mehetek a gépért, sajnos nem javítják meg, mert nem garanciás hiba, de ha gondolom mehetek a békéltető testülethez.

Ezt tettem. Közben jött hivatalos levél is a Tesco kapcsolati irodájától, hogy nem hajlandóak kijavítani a gépemet, így jártam. Március 13-án volt a "tárgyalás" ahová a Tesco ugyan nem jött el, de küldött egy faxot (5 perccel kezdés előtt), hogy vállalják a javítás minden költségét. Természetesen elfogadtam az ajánlatot.

A javítás költsége egy kicsivel több, mint amennyibe az új laptop került, ezért felajánlottam, hogy zúzzák be a gépet és választok egy másikat az árában, de ez nem volt járható út, így most a gép ismét Brnoban van és várom áhitattal, hogy visszakaphassam. Remélem ezzel rendeződik a dolog és 7 hónap után birtokba vehetem az új gépemet :)

Köszönöm a Homárnak, hogy megjelentette a korábbi levelemet, biztos vagyok benne, hogy sokat segített abban, hogy végül pozitívan záródott az ügy!

Balázs

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Manyecska 2012.03.29. 10:21:52

Brrrrrr, jó kis sztori volt ez is.

_____________ 2012.03.29. 10:27:50

Másodikként beérve,jó sztori valóban.

Mclaurin 2012.03.29. 10:32:49

És a hülye tesco ezekből az öngólokból sem tanul.

bekbórd! 2012.03.29. 10:33:24

Akkor laptopot csakis a Teszkóból?

dr. _mmm_ 2012.03.29. 10:34:47

nyugtával (és kisdoktorival) dicsérd a napot.

Akkor kell örülni ha már nálad van, és hibamentesen működik.

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2012.03.29. 10:44:57

mi a #&@!%#& ?! O.o
posztcunami?

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2012.03.29. 10:50:48

@Mclaurin: dehogynem. 10 problémás ügyfélre jó ha 1 ilyen jut. a maradék 9 bőven fedezi ennek az 1nek a kiadásait, és még nyernek is rajta.

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.03.29. 10:54:56

he! a poszttolót mán lehet?

___________________________________________

teszkóból számításteknikai cuccot XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXDDDDDDDDDD

teszkóból makszimum kisdoktorit veszünk!

Chewwbacca 2012.03.29. 11:02:26

a tescoban nem UGYANAZT a laptopot árulják, mint a számtek üzletben? vagy a tesconak külön gyárt laptopot az acer?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.03.29. 11:05:59

@donfuligjimmy: ne örüjjél annyira. most ez van, de húsvét utáni szerdáig ne is álmodjál új posztról...

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.03.29. 11:11:41

@donfuligjimmy: nem kizáró ok, csak gondoltam jobb ha tudod, hogy milyen sötét jövő vár ránk húsvétkor. :D

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2012.03.29. 11:13:40

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: zsiráf ... zsiráf ... mi van veled? bár érthető, hogy félreértetted, ha kattintottál volna, láthattad volna, hogy mire válaszoltam :)
am remélem nem lesz igazad :P

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.03.29. 11:16:04

@donfuligjimmy: hát nem mindig kattintok, na. ach so. mosmán értem.. csak sajnáltam szegényt, mer a múltkor mán elpáholtuk lilára... monnyuk nem tanult belőle, mer még most is örül a laptopjának...

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2012.03.29. 11:18:21

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: az hagyján, hogy örül, MÉG MINDIG REMÉNYKEDIK :D
hiába no ... van aki semmiből sem tanul :)

Skodakék Fábia 2012.03.29. 11:20:11

Ez sikersztori? A 7 hónap? Egyeseknek nem sok kell hogy boldogok legyenek.

PonDrow 2012.03.29. 11:45:59

Ha a Kiskunmocsoládi 42.számú Ital és Laptopboltban vettél (számlával) egy UngaBunga márkájú laptopot, és az elromlik akkor nem az UngaBunga Pago Pago-ban levő szervizközpontjába kell vinni a cuccot. Egyértelmű nem? :)

Az, hogy a 42. számú bolt szeretné lepattintani az ügyfelet, az egy dolog.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.03.29. 12:34:13

"küldött egy faxot (5 perccel kezdés előtt"

Elképesztő történet.

Nekem a posztoló helyében nem lenne őszinte a mosolyom.

szmoker (Homo Trollicus) 2012.03.29. 12:35:36

Acer.
Möhöhö.

Minden gyártónak van itt szervize, kivéve acernek, úgyhogy user acert vesz.
Logikus.

Ahelyett hogy helyszíni garanciás akármi mást, 2 forinttal drágábban.

Hehe.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.03.29. 12:55:33

Laptopot csakis az Aldiból!
Amúgy: Végre egy BÜ poszt. Már ezer éve nem volt.

cicmen (törölt) 2012.03.29. 12:57:09

@petrócselly: Ez sikersztori? A 7 hónap? Egyeseknek nem sok kell hogy boldogok legyenek.

És van aki már annak is örül, ha kiér a klotyóra időben. Az adott helyzet határozza meg! A sivatagban pl. nem egy arany Rolexnek örülnél a legjobban.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.03.29. 12:58:57

Ne bántsátok, neki már ez is siker story.
Lehet neki, nagyon-nagyon szomorú élete.

cicmen (törölt) 2012.03.29. 13:12:07

@Dr. Phyl. Sün‼ ツ: Laptopot csakis az Aldiból!

Onnan is lehet! Ha így használod, mindegy milyen márka!kep-vilag.hu/index.php/2012/02/nagypapa-es-az-ipad/

Anti Anyag (törölt) 2012.03.29. 13:57:44

Teszkóban telefont SEM szabad vásárolni, nem csak élelmiszert.

A MM-ban pld. teljesen természetesnek veszik, hogy abba az üzletükbe viszed vissza. (Viszont az Office-ban már nem)

Pár ezer Ft-ért megéri, hogy később ne szívj.

Skodakék Fábia 2012.03.29. 15:25:10

@cicmen: ha nekem bármit 7 hónap után adnak vissza hogy kész nem fogom sikerként megélni.
Persze ha az elromlott zsigulim helyett adnak egy ferrarit csereautónak a javítás idejére akkor talán...

cicmen (törölt) 2012.03.29. 18:22:32

@petrócselly: Persze ha az elromlott zsigulim helyett adnak egy ferrarit csereautónak a javítás idejére akkor talán...

Ennek csekély az esélye! :)

Xezs 2012.03.29. 21:36:25

Ilyen sztorira nem is lehet offolni.

England win The Ashes! 2012.03.29. 22:23:34

Szóval a gép még mindig Brünnben van? Akkor ez mitől BÜ? Hogy két füle van és nem szatyor?

2012.03.30. 14:40:23

Nincs itt semmi csoda. A tecsó húzta az időt. Tudta jól, hogy neki kötelessége a garanciális ügy intézése, de megpróbálta a kedves vevőt elhajtani, hátha annak elmegy a kedve az igény érvényesítésétől. A vevő erre nem volt hajlandó, utánajárt, nyilván ez még pénzébe is került. A tecsó a végén, tudván, hogy ez most veszett ügy, még az ítélet előtt megadta magát. Itt most pont nem járt annyira jól. Kíváncsi vagyok, hány eset végződött a vevő kárával. Valószínűleg ebből van több, mert sokan feladják inkább, mint hogy hivatalos szervekkel kapcsolatba kerüljenek.
Nekem az eset tanulsága, hogy továbbra sem fogok a tecsóban vásárolni.
süti beállítások módosítása