Amíg valaki felveszi a telefont, potenciálisan vásárolhat is - gondolhatják a Zepter központjában, ahonnan soha nem törlik ki az adatait annak, aki egyszer is vett tőlük bármit. Nyilván az unokák melegen emlékeznek, milyen sokat is segített a 360 ezer forintos Bioptron-lámpa a nagyinak, ők is rendelnének belőle kettőt:
Tisztelt Zepter Ügyintéző! Az elmúlt 5 évben rendszeresen (havonta, kéthavonta) kaptam a Zepter cégtől, Önöktől kéretlen telefonhívásokat különböző ajánlatokkal és termékbemutató meghívásokkal. Pontosabban nem én, hanem nagymamám és nagypapám. Minden ügyintézőjüknek többször, érthetően és tagoltan elmondtam, hogy nagyszüleim ELHUNYTAK! Nagypapám 11 éve, nagymamám 5 éve! Minden ügyintézőjüket megkértem, hogy a telefonszámomat és nagyszüleim nevét TÖRÖLJÉK ki a rendszerükből, erre mindannyiszor ígéretet kaptam, ettől függetlenül évek óta hívogatnak! Ezt már zaklatásnak, és kegyeletsértésnek veszem!
Ami még felháborítóbbá teszi folyamatos zaklatásukat az a 2006-ban történt "bepalizása" nagymamának ami nem mellesleg törvénytelen és emellett pofátlan volt! Egy végstádiumú rákosra rásóztak egy IPARI méretű bioptron lámpát potom 360.000 Ft-ért!! Ennek történetét felesleges leírnom, hisz bizonyítani lehetetlen, Önök viszont tisztában vannak azzal, hogyan is történnek ezek a "bepalizások".
Tehát most utoljára kérem Önöket, hogy NE ZAKLASSANAK hívásaikkal minket, különben kénytelen leszek további hatósági lépéseket tenni az ügyben! Várom mielőbbi email-s válaszukat, miszerint a fent leírtakat tudomásul vették (NEM TELEFONON)!
Az utolsó 100 komment: