Tékozló Homár

Egyre türelmetlenebb a T-Home

2012.04.19. 12:30 | jackyll | komment

Naiv ügyfeleink eheti jelentései alapján töredékére rövidült a T-Home ügyfélszolgálati rendszerén belül a türelmi idő késedelmes fizetésre. A kikapcsolás ára 4000 forint, ezt már mindenféle figyelmeztetés nélkül akár 12 naptári napon belül képesek meglépni. Akit viszont figyelmeztetnek, azt csak 500 forintra húzzák le ezért.

Ma eléggé felmérgelt kedves távközlési szolgáltatóm, lehet, hogy másnak is tanulságos lehet. Húsz éve vagyunk hűséges előfizetői a jelenleg T-Home nevű szolgáltatónak. A csekkeket rendszeresen, mindig időben fizetjük. Múlt hónapban véletlenül két nappal a csekken megjelölt határidő után történt a postai befizetés. Kiderült, hogy a beérkezéshez kellett még 5(!) nap. Tudom, hogy a csekken lévő dátum csak tájékoztató adat és a beérkezés számít (amit ugye nem tudok ellenőrizni), de hát így esett a dolog. Gondoltam, hogy legfeljebb rátesznek valami késedelmi kamatot. Naiv gondolat volt.

A ma kézhez kapott számla utolsó sorában "fizetési felszólítás eljárási díj" címmel megjelent 400 Ft + ÁFA, azaz 508 Ft. Fizetési felszólítást egyébként nem kaptam. Az ügyfélszolgálatnál megtudtam, hogy akár kaptam felszólítást, akár nem, ez így jogos és nekik ez jár.

Biztosan kijogászkodták ezt, és biztos az ÁSZF-ben is benne van, de akkor is lehúzásnak tartok 500 Ft büntetést egy kb. 6000 Ft-os számla néhány napos késedelmes befizetése miatt.
Szerintem sokaknak fel sem tűnik ez a tétel, mert nem nézik át a számlát, én sem szoktam mindig megtenni, ha nagyjából annyi, amennyi szokott lenni akkor megy a többihez.

Még azon töröm a fejem, hogy ha távszámlára váltok vagy banki utalásra, akkor hogyan tudom követni  "kapcsolat pont egyenlegemet" ami egy egész A4-es oldalt igényel a környezettudatos cégnél, ezen kívül hogyan értesülök aktuális reklámajánlataikról, ami szintén egy A4-es brossúra minden számlalevél mellékleteként.

üdvözlettel:
Péter



Vajon mi lehet az oka annak, hogy újabban a T-Home már néhány napos befizetési csúszás miatt fizetési felszólítást küld? Azon kívül persze, hogy ez neki jó bevétel (625 Ft, ha jól tudom, ami azért elég jelentős egy néhány ezer Ft-os tartozáshoz képest, a postázás költsége pedig kb. 150 Ft lehet.).

Jelen esetben március 28. volt a határidő, 30-án fizettem be, mert nem voltam otthon huzamosabb ideig, és már jött is a levél április 3-i keltezéssel, hogy 3(!) napon túli lejárt tartozásom van. Én kereskedő vagyok, de az biztos, hogy nem volna indíttatásom felszólítani a nekem tartozó régi törzsvásárlóimat 5 napos tartozás miatt.

***


Tovább színezném a történetet, mert a minap jött az új számla. Ezt április 8-án állították ki, de csak 12-én került a postai OLK-ba (hogy 3 munkanapig merre járhatott, rejtély). Ezt 17-én hozta ki a postás, és a fizetési határidő április 20. De jól tudjuk, hogy ez nem fizetési határidő, hanem eddig oda is kell érnie a pénznek, a posta viszont T+2 napra vállalja a sárga csekkek utalását, azaz lényegében egy napom, 18-a maradt arra, hogy határidőre kiegyenlítsem a számlát. Az, hogy éppen aznap ráérek-e a postára menni, a T-Home-ot nem érdekli. Ha nem sikerül fizetni, jön a lenti felszólítás 650 Ft-ért (ami egy átlagos vezetékes számlának a 10-20%-a is lehet...)

Üdv,
Feri

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szenthomárság 2012.04.19. 12:35:42

én is egyre türelmetlenebb vagyok.

Szenthomárság 2012.04.19. 12:36:51

Merthogy nincs itt senki!

Szenthomárság 2012.04.19. 12:46:27

T-l volt, Natasa és Szergej fázósan meredt a tajgára, ahol Anna Pavlovna már csak apró ponttá zsugorodott a messzi horizonton.

CID 2012.04.19. 12:49:02

Ne szarjál peti, menni fog a kamat is ;-)

esef 2012.04.19. 12:52:07

ráadásul a csoportos beszedéssel is a fizetés napján terhelik meg a számlát (eddig o.k.), de csak x napon túl könyvelik, addig lejártként mutatja a "my t-home". felszólítást még nem kaptam, de már várom...

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.04.19. 12:58:12

micsoda fasság. pont most kaptam egy zemilt, mert nem fizettem be egy csekket. valóban nem, mert véletlenül kidobtam amikor takarítottam. akkurátusan emlékeztettek rá, hogy hiányzik a lé, legyek olyan kedves és tejeljek. befizettem, oszt csá.

CID 2012.04.19. 13:02:53

@esef: Várhatod, nem fogsz kapni !

esef 2012.04.19. 13:04:16

@CID:
azért ebben nem lennék olyan biztos. kaptam már lebaszást tőlük ezért amikor személyesen/telefonon voltam bent, hogy miért nem fizetni jöttem...

Zpalee 2012.04.19. 13:11:13

Elektronikus számla, kártyás vásárlásnak minősülő fizetés a My T-Home-ban, legalább havi 2 percbe tellik...

Ugyanaz megnézhető, letölthető PDF-ben, mint amit a sok szeméttel (bocs, reklámmal) együtt postáznak. Se sorbanállás, se csekkdíj.

echoka 2012.04.19. 13:33:07

Kicsit más, de mégsem!
A 02.05-n lejárt 3500.- tartozást 02.13.-n már le is könyvelték. Ezután 02.22.-n tartozásra hivatkozva szüneteltették a szolgáltatást. Visszakapcsolás 4050.-
Kell az extra profit!

PITTA 2012.04.19. 13:50:23

A T weboldalán online lehet fizetni kártyával. Azonnal jóváírják a pénzt és nem kell a postára rohangálni.

Harlequin 2012.04.19. 13:51:11

Érdekes nekem küldtek levelet róla, hogy módosul az ÁSZF, be is fizettem időben mindent, addig is és azután is.

(---Flúgos Buszos---) 2012.04.19. 13:51:11

Görbül a T-r,menekül a nézőtér.

Ezért kell a segélyért sorbaállni,és akkor jut idő mindenre.

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.04.19. 14:00:01

@Szenthomárság:
ez a poszt tiszta kamu, nincsenek benne T-nyek, csak T-vhitek

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.04.19. 14:08:04

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.:
nana!
te tem is tudod mi a T-ma. szóval neszójjálbe mer megT-plek! :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.04.19. 14:24:53

Ha kikapcsolják nem baj, egyszerűbb lesz másik szolgáltatóra váltani :D

Ejjnye, milyen gyorsan is tud ugye működni a T? Pedig aztán ha te kérsz tőlük valamit, akkor olyan sok dolguk van...

Skodakék Fábia 2012.04.19. 15:06:03

@echoka: csajom hasonlóként járt, mégsem tudom lebeszélni a T-ről
mondjuk azóta nem telefonál annyit :)))

neet 2012.04.19. 15:31:53

Sztem ez nem egy vicces post. Talán mer tén is tés vagyok? :(( Ahány csekk, annyiszor rányomják az 508 Ft-ot, én a fogyvédig jutottam velük, de feladtam, marha nagy segítség az is...
És azt is kiküldték már, h májustól még 400 ft per csekk lesz meg együnk hódot. Az átutalással kapcs.ban (távszámla) nem pont most volt post, hogy az sem ér oda időben? Pedig a luzer elküldi időben? Kedvencem a 21.-én megkapott 20.-ig érjen be a pénz csekk.
Bahh...

(---Flúgos Buszos---) 2012.04.19. 15:34:14

@neet: Sikeres embernek nincs már vezetékes telefonja.

Van céged,mert kell a fax szám,akkor már dől a lé is,így mindenki akar magának egy keveset.

neet 2012.04.19. 15:56:00

@(---Flúgos Buszos---): ki állította, h sikeres vagyok? Azt írtam, tés vagyok.
A 2. mondatod nem értem.
Amúgy ha van a családban 2 mobil, és mindkettő tés, az már lehet 2 db csekk, 2x 508 ft meg a 2x400 körüli májustól, tehát durván 2000t rátesznek per hó csak úgy viccbű. Ez még a bankoknál is durvább.

CID 2012.04.19. 17:46:36

neet:
1.csekk befizet időben
2. otthonról átutal ( időben )
3. csoportos beszedés ( nem kell hozá távszámla )
4. nem 400(valami 150)

Remélem segítettem :-)

venszivar 2012.04.19. 17:59:19

@CID: Úgy tíz napja volt, itt az indexen, hogy 143 Froncsit akar beszedni, csekkenként. NEM LINKELEK !

efi 2012.04.19. 18:20:12

Nagyon helyes.
Nagyon elkanászodtak már azok a mazochista partizánok, akik állandóan optimalizálgatják, hogy hány (n db) közüzemi csekket tudnak egyben befizetni és magasról leszarják, hogy ezek közül így n-1 db nyilván határidőn túl lesz. Aki csekkes, az csak szívjon és álljon 10x sorba, ha már ilyen hülye.
Csop.beszedési oszt csókolom.

É2I 2012.04.19. 18:28:17

Azt azért megkérdezném a felettes szervektől, hogy ha a más szolgáltatóknak 3 tértivevényes felszólító kell, mire szankcionálhatnak, akkor a tréonlánynak miért nem kell?
Hét napos felszólítást én is kaptam már tőlük, igaz be volt fizetve csak a jó magyar bankrendszerben kóválygott a pénzem. Még portót nem, de fix, hogy nem is fitek be olyat, ami 7 napos felszólítás költsége: ugyan is ilyen nincs a magyar jogrendben és SZAROK a német ászf-re.

É2I 2012.04.19. 18:32:56

@efi: Csop. beszopási oszt' csókolom.

(Nem, nem kell bizonygatnod mennyire fasza, ezzel -is- foglalkozom és látom mennyien vannak a cső végén akkor is, ha van pénz a számlán, limit megfelelő, stb.)

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.04.19. 19:08:40

"Benne voltam drágám a Playboyban
A lábam között egy kis T-boy van"

(Az A.E.Bizottság nyomán, hogy megjelöljem a forrást is:))

CID 2012.04.19. 19:22:44

@Dr. dr.venszivar: köszi, tisztában vagyok vele :-) De akkor sem négyszáz !

CID 2012.04.19. 19:24:17

@É2I: lehet, mert nem közüzem ? TV, teló, net nélkül azért elvagy ;-)

torpihe 2012.04.19. 19:43:17

panaszkodtok, jajgattok, leveleznétek a budapest bankkal, meg tudnátok mit is jelent az ügyfél ennek a ki ne mondjam milyen banknak

Merlot 2012.04.19. 19:53:07

Kiaszott téhome elfelejti, hogy minden 30 lemorzsolódó előfizető mínusz egy munkatárs. Az 1992-es 16 ezer főből már csak pár ezren dolgoznak ott...

neet 2012.04.19. 19:54:47

@CID: nem a kifogásokat keresem, de:
1. csekk nem jön időben
2. online lefagyás van, nem tudsz utalni (most pl napok óta nem megy az online bankom), és ha nem jött a csekk, nem is tudod, mennyivel tartozol
3. csop.beszed: na ne..
4. nem tom pontosan, de ennyi rémlik, de majd előkeresem a papírt, és beszámolok.
5. vodás csekk csúszott, 15 ft késedelmi díj
6. kuka (vagy víz?) csúszott, időarányosan 11 ft kés.díj. nekik mért megy?

Bálintka. 2012.04.19. 20:35:49

@neet: csop beszedés miért "na ne..." ?? Beállítasz egy max 10ezres limitet (havi átlag 6ezres számlánál), ha nagyon nem bízol a szolgáltatódban azt csókolom.

Megdobbent 2012.04.19. 20:56:40

Sebaj, kapcsolat koncertek sem lesznek. Felkaptak nagyon vizet a t-nel, tan csak nem a t-kozlo ner miatt lehet? ketharmad basszakmeg, a labancok. na.

hardw 2012.04.19. 21:38:40

nagy gennyek, épp ma beszéltem velük én is.

fizetési határidő április 2, befizetés április 5, felszólítási levél alján a détum április 10.

beszéltem velük, kiderült, hogy április 11-én könyvelték a befizetésem. mondta a srác, hogy látja hogy a befizetés napja 5-e, így törli az 500 forintos büntit. ha nem szólok, simán kiszámlázzák...

a mostani csekkem fizetési határideje április 27, az előző havi április 2, előtte március 1. miért nem a hónap ugyanazon napja? hogy ne tudj automatikus utalást beállítani, utalj előre, vagy fizess plusz pénzt

az ügyfélszolgálatos srác elmondta, hogy 1 nap késésért is számláznak, de jellemzően 2-7 nap után jön a bünti, attól függ, mikor dolgozza fel a rendszerük, de ez "kiszámíthatatlan". (aha...)

ha megjön a felszólítás, van 30 nap befizetni, utána kikapcsolják, és 4000 forint.

az egészet nyilván a telekom adó miatt csinálják. azokat cseszegetik, akik fizetnek.

a vége az lesz, hogy megrakják őket egy erős büntivel ismét. közben meg elveszítenek egy csomó ügyfelet.

ha vissza akartok vágni, napi 1 hibabejelentés (bármilyen ürüggyel). mindent rögzít a rendszerük, mindig kijön a fickó, és ez nekik elég sokba kerül. majd csak rájönnek az ostoba vezetőik...

turorudi · http://check.blog.hu 2012.04.19. 21:59:51

Márc.30-án pénteken érkezett a számla (amit egyébként tizenvalahanyadikán állítottak ki), ápr.2. hétfői befizetési határidővel (ugye ilyenkor még fizetése sincs az embernek). Mivel rám is rámbaszták már az 500Ft-os figyelmeztető díjat, berohantam a Mammut T-pontba, mivel ha pénteken is adom fel a csekket, az nincs ott hétfőre. Mondták, hogy jó, de májustól ez az ügyfélszolgálati befizetés se lesz igazán jó, mert az a "szolgáltatás", hogy ott élőben fizetem be, 200 Ft-ba fog kerülni.
Azt elmeséljem, hogy az előfizetés mellé vásárolt notebookot hogyan hozták ki 5 nap helyett 2 hónap alatt?

lukit 2012.04.19. 22:06:58

Hogy a fizetés még nincs ott és csoportos beszedés na ne :)))) Hát xopjatok, parasztok.

lukit 2012.04.19. 22:11:21

@Bálintka.: Sajnos a csoportos beszedésnél nem véd meg a limit, mert max leemelik 5x a hatezret és cseszheti az ember a 10ezres limitet.

pause 2012.04.19. 23:39:28

vmikor tavaly cosmagot vaétottunk es ezek kesobb zartak le vagy csak siman szartak a fejemre,na mindegy,szoval az addig rendben fizetheto szamlazasom megborult,egy honapban 2 szamlat is kaptam,pedig jo elofizetokent teleofnaltam is hogy wtf.dehat en vagyok a huje hogy tobbet akartam fizetni nekik egy nagyobb csomagra,ez a jutalmam,hogy igy minden honapban el vagyok csuszva es minden honapban el kell ugatnom hogy egy hoanpban nem fogok es nemis akaork ket szamlat fizetni,irjak jova a behajtasi vagy mien dijukat....

Ratttatattta 2012.04.19. 23:45:02

t-home az ilyen, én is telefonszámlát fizettem be náluk, miközben soha nem is használtam a vezetékeset

erre jön a felszólítólevél, hogy a provident hitelt fizessem meg

de ez már egy másik történet, valszeg a t-home-osok köptek be
vagy anyám

2012.04.20. 01:22:21

A trékom mindig keménykedik, miközben igen gyakran sz@r a szolgáltatásuk. Az ügyfélszolgálatukat nem lehet kivárni, elzsibbad az ember füle, mire kap valakit vonalvégre, aztán kiderül, mennyire sz@rnak a fejére. Nálam ezzel azt érték el, hogy se telefon, se kábeltv, se internet nincs és nem is lesz tőlük. Fel se merül.

HMF 2012.04.20. 08:15:32

Én csak annyit tudok hozzászólni, hogy a mi tö.ünk is tele van a T-home-mal.

Tényleg az internetük, és a tv-jük is egy nagy kalap k.ki,nagyon sokszor van kimaradás.
Váltani váltanánk, de nem tudunk, más nincs kiépítve.

Emellett nekünk is elég későn küldik meg a számlát.

HMF 2012.04.20. 08:21:51

Amúgy az átutalásról annyit, hogy még arra is több nap kell nekik mire lekönyvelik.Erről ennyit, lehet ezen okoskodni.

Amúgy a csoportos beszedésnél is tényleg le tudják húzni többször,hiába állítasz be limitet.

HMF 2012.04.20. 08:24:32

@PITTA: Már ha olyan típusú a kártyád.

magician 2012.04.20. 08:45:41

@CID: A tranzakciós díj 142 :) Jó a listád, maximálisan egyetértek :)

magician 2012.04.20. 08:48:24

@lukit: Ez marhaság. Havonta max 1x vonnak.

lukit 2012.04.20. 08:56:51

@magician: De hogy gátolod meg, hogy ne vonjanak többször? Itt inkább arról van szó, hogy mi van, ha gecó akar lenni a szolgáltató.

magician 2012.04.20. 09:36:10

@lukit: Nem tud gecó lenni, mert csak havonta 1 levonási lehetőségük van. Így működik a számlázási rendszerük... szerencsére. Tesóm ott dolgozik és megkérdeztem tőle még anno, amikor megkötöttük a szerződést. Nem is vonnak többször. Ha a tárgynapon nem tudnak vonni bármilyen okból, megy a levél a csekkel, benne az indoklás, hogy miért nem tudták levonni. Nagyon korrektek.

FDToth 2012.04.20. 11:17:30

Én sem értem, hogy miként lehet az, hogy csekk ill. elsőbbségi, tértis levél hogy a jó életbe kering Budapesten napokat!
Múlt hónapban a leggyorsabb módon adtam fel egy tértis levelet 19-én. A címzett 29-en vette át, a postaládámba pedig április 10-én találtam meg az értesítőt h átvették. Mindez Budapesten belül.... azonos kerületben, pár utcányira tőlem Ekkora xart, mint a Magyar Posta... sztem a jövőben egyszerűbbe lesz pesten belül a levelet "házhoz" vinnem...

CID 2012.04.20. 12:46:58

@lukit: Ha hiszed, ha nem a tének az a legjobb ha mindenki befizeti a számláját időben. Ha így tenne mindenki, nem lennének ezek a szankcijós díjjak (meg jó néhány embernek fizetése, amit nyilván nem a részvényesek akarnak lenyelni)

PITTA 2012.04.20. 13:26:13

@HMF: Na igen. Aki szán rá annyit kérhet dombornyomottat, vagy olcsóbb megoldás az internetes kártya igénylés (aki olyan banknál van akinek van).

PITTA 2012.04.20. 13:35:09

@HMF: Egyébként lassan mindenki ki fogja számlázni a csekk + posta árát és akkor főleg meg fogja érni neten fizetni...

neet 2012.04.20. 14:05:08

@Dr. dr.venszivar: nem találom a levelet (lehet, h idegrohamomban iktattam..), de meglehet, h 150 körüli, és azért emlékszem 400 körüli összegre, mert 3 tés csekkem volt per hó. Az egyik hűsége lejárt, azt meg is szüntettem, a másik 2 sajnos még él...

Amúgy nem tudom, miért ilyen kárörvendő a sok utaló, nemsoká az utalás is pénzbe fog kerülni. (Jelzem, most is, csak hiszed, h "ingyen" van.) Tranzakcióadó, értEDE?

s mindezt a környezetvédelem érdekében... muhahahaaaa! Gondolom, attól még, hogy a csekk elmarad (pl távszámla miatt), a szpemmjeik még házhozjönnek, csillivilli papír- hegyeken. Vagy a netes fiókodat rakják majd tele, megoldják.

telkoe 2012.04.20. 14:56:10

Ez az a tortenet amit erdemes elrakni a husegidoszak vegere. En most rugom ki a T-Mobile-t csak pislogtak amikor felsoroltam par huzasukat ami nem tetszett. Ami erdekes hogy havi kb 100eFt szamlanal is volt pofajuk ilyennel jatszani. Sajnos ra kell szanni az idot es evente megversenyeztetni az osszes szolgaltatot (biztosito, telefon stb).

magician 2012.04.20. 15:07:11

@PITTA: Igen, most olvasom ORIGO-n, hogy a netezésért meg majd adót fogunk fizetni... Na ez magyarisztán:(

CID 2012.04.20. 16:23:07

@telkoe: :-) az a havi 100ezer soknak számít ?

venszivar 2012.04.20. 16:41:37

@telkoe: 98 nap múlva Olimpia (Londonba). Talán ott futtasd őket.

venszivar 2012.04.20. 16:42:50

@CID: Szotyira ? Nem kb. stimmel.:)

CID 2012.04.20. 16:47:16

@Dr. dr.venszivar: héló , hogy vannak a kecskék ? A Digis postolótól tanulhatnánk :-)

venszivar 2012.04.20. 18:34:17

@CID: Hellló. kösz jól. most a birkanyírás ideje van itt. Fejtsd ki a "digist" vagy dilis !? nem vagyok képbe. LINKET !

venszivar 2012.04.20. 18:42:47

@CID: Hellló. kösz jól. most a birkanyírás ideje van itt. Fejtsd ki a "digist" vagy dilis !? nem vagyok képbe. LINKET !

venszivar 2012.04.21. 08:37:46

@CID: Jahhh, így már stimt. Szitál az eső. Akad meló bőven, de belenézek a F-1 be is.

telkoe 2012.04.23. 19:17:51

@CID: Ahhoz kepest amit szolgaltattak sok.

@Dr. dr.venszivar: Ocsike, nem kell mindenbe beleszolni amit nem ertesz.

venszivar 2012.04.24. 04:26:05

@telkoe: mire gondolsz pöcsös, ha nem pinás !?

Balint Gyuri bacsi 2012.04.25. 18:10:38

lekurvazni, leanyazni oket, szerzodest felbontani, nem fizetni, odebbalni.

KékFény6 2012.04.26. 02:10:48

Úgy látom, sokan nem értik a poszt lényegét. Teljesen mindegy, hogy a tartozás megfizetése miért csúszott (azaz adós hibájából v. sem), de sem a magán, sem az üzleti életben nem etikus 2-3 napos késésért felszólítani egy régi barátot/több éve rendesen fizető ügyfelet. És mindezért még a tartozás összegének 5-10%-át és elkérni úgy, hogy a felszólítás valós költsége ennek fele/harmada.
Az a fura, hogy erre semmilyen jogi szabályozás nincs. Megtehetné a T-Home, hogy már 1 napos csúszás után felszólítson, és mondjuk a felszólításért 5000 Ft-ot kérjen el? Ez teljesen jogszerű lenne?

kaltam 2012.05.04. 10:50:38

@Tesztelo.hu: Ezt én már a múltkori, távszámlás, kontrollált beszedéses posztnál megmondtam. A határidő után nyolc nappal a postaládámban volt a felszólítás, következő hónapi számlán meg kiszámlázták az 500 pénzt. (a távszámla is T szolgáltatás).
Egyébként az utolsó számlán úgy láttam, letettek a rövid határidőről. Biztos a felháborodás leterhelte az üfsz-t, jobbnak látták visszacsinálni.

kaltam 2012.05.04. 10:52:47

@Tesztelo.hu: Egyébként jogos, amit írtál és pont így is éreztem. Fizetek nekik már lassan 8 éve, mint a katonatiszt, három szolgáltatással (tv, internet, telefon), hűségnyilatkozat kutyafüle, és akkor így leszívatnak.

Csülkös Pantani 2012.07.27. 17:19:59

Hasonló cipő. Tripla home user vagyok 10x éve lassan.
A távszámlán elfelejtetttem fizetni rögtön jött 500ft-os felszólító levél.
De hogy emailben értesítsen a Távszámla vagy a T csoport, ne adj isten SMS-ben.
Na azt nem. akkor még talán időben fizetnék.....
Nekik meg jól jön az az 500ft...

cirmike0102 2012.07.29. 16:54:52

a magyar igazságérzet... befizetted időben? nem. akkor? mit hisztizel? hibás vagy? igen. Akkor? Mindig azoknak van nagy p*ofájuk magyarországon, akik hibáznak valamiben. Szeretem ezt a Tékozló homárt, mert a bejegyzések 90%án lehet röhögni, hogy mi mindenen hisztiznek az emberek, amiben nincs igazuk. Ha befizeted időben, akkor nem b*asztatnak. se ők, se más szolgáltató. Te elvárod , hogy ha bekapcsolod a tv-t, legyen benne műsor. ha megnyitod a csapot, follyon belőle víz és ha felkapcsolod a villanykapcsolót, legyen világos. de ha nem fizeted be időben a számlát, akkor mi alapon vannak elvárásaid. 500 ft bünti, amiért b*aszol rá, hogy amit fogyasztassz, azt ki kell fizetni. nem holnap, nem jövőre, hanem a megadott időpontig.
süti beállítások módosítása