Tékozló Homár

Aki legyőzte a Deichmannt

2012.04.24. 17:34 | jackyll | 199 komment

Ha valakinek van rá 5 hete, simán visszaszerezheti széthullott cipőjének árát a Deichmanntól. Naiv ügyfél első választása fél óra alatt elpusztult, de ez nem szegte kedvét, és újat húzott. A másodikkal 3 hónapig bírta, aztán levált a talpa, és bevették javításra. A művelet azonban nem sikerült, és a beígért csere helyett szakvizsgálat lett. Ami viszont megállapította, hogy szakszerűtlenül javították:

Párom vásárolt egy cipőt magának a fent említett üzletben (Maglód, Auchan). Ezen a cipőnek 30 (!) perc használat után kettétört a talpbetétje, a belseje pedig éles volt, szó szerint vágott, hordásra alkalmatlan volt. Ezt a cipőt visszavittük és az eladók felajánlották, hogy vegyünk helyette valami mást. Ez eddig korrekt is volt az ügymenet. Mivel alkalmi cipőről volt szó és asszonypajtás már vett magának másikat a célra (mivel kellett) ezért ha már úgyis muszáj levásárolni akkor vegyünk nekem egy őszi cipőt. Találtam is egyet, ráfizettem a különbözetet és boldogan használtam a cipőt - kb. 3 hónapig, amikor is a cipő talpa 2 helyen levált a bőr anyagról. Tudni kell, hogy a cipőt csakis beltéren használtam, mivel a házból kilépve a munkahelyemig autóval megyek, a munkahelyem pedig egy üzlet és egy iroda, tehát semmiféle sárdagasztásról szó sincs. A történet még itt sem hihetetlen, a cipőt visszavették javításra és az eladó azt ígérte, hogyha megint gond lesz vele cserélik. A javítás után egészen konkrétan 2 (!) munkanapot bírt ki, ezután a cipő talpa teljesen levált több helyen, illetve a ragasztásoknál a bevonó bőr anyag is foszlani kezdett, mintha megmarta volna a ragasztás.
A sztori itt indul be igazán.

Visszavittem a cipőt, ahol a hölgy ismét javításra akarta átvenni - én jeleztem neki, hogy legutóbb azt ígérték, hogyha gond lesz vele cserélik - és valljuk be 3 napja történt mindez. Ekkor elővette az (üzletvezető?) hölgy a legarrogánsabb stílusát, hogy őt akkor sem érdekli, csak javításra veszi át. Említettem neki emberi hangnemben, hogy ugyan már nézze meg, ez egyértelműen anyaghibás, hiába javítják meg körbe válik le mindenhol a cipőről a talpa és a bőrréteg is a ragasztásnál. Az "anyaghiba" szóra felcsillant a szeme és hozzámvágta, hogy jó, akkor biza ezt elküldjük bevizsgáltatni! És már csomagolta is el a cipőt.

Ekkor én még utoljára említettem neki, hogy én nem ragaszkodom semmi ilyesmihez, pénzt sem kérek vissza, adjon egy másik cipőt és viszont látás, megspórolunk rengeteg időt és pénzt (bevizsgálás költsége) - de nem, ők bevizsgáltatnak és majd én jól pórul járok, mert akkor már javítani sem fogják, ha kiderül, hogy nem anyaghibás!
Erre már nem tudtam és nem is akartam mit mondani, ezért leírtam a történetet a panaszkönyvbe és otthagytam a cipőt bevizsgálásra.
 
A panaszkönyvi bejegyzésre meg is érkezett 3 hét múlva levélben a válasz, melyben a Deichmann akármilyen osztályvezetőhelyettesfőatyaúristene alaposan felvilágosított, hogy ők biza mindent az érvényes jogszabályoknak megfelelően végeznek minden esetben (mintha a kötelező levásároltatás részét képezné bármilyen jogszabálynak...) és amíg a cipő javítható, addig bizony javítani fogják. Továbbá hozzáfűzte, hogy csakis minősített szakemberekkel dolgoztatnak, bla bla... És természetesen anyámnak reklamáljak legközelebb, ne nekik.
 
kb. ~4 hét múlva csöngött a telefonom, a már ismert hölgy az üzletből egy tőmondatban közölte, hogy megérkezett a szakvélemény, mehetek vissza hozzájuk. Nos, a cipőről a mellékletben látható a hivatalos, fogyasztóvédelem által is elismert szakértő által kiállított szakvélemény, mely kimondta, hogy a cipőt tulajdonképpen tönkretették a szakszerűtlen javítással, így a javítást elvégző (Deichmann) személy / cég a hibás.
 
Az üzletvezető hölgynek remek az arcmemóriája, mivel mikor közöltem vele, hogy megérkeztem az XXXXXX számú cipő ügyében kis türelmet kért, majd egy kollégáját kiküldte a raktárból a cipővel és a szakvéleménnyel (melyet ugye én akkor kaptam kézhez először). Ezek után az eladó hölgy még fapofával közölte, hogy levásárolhatom a cipő árát – erre már csak annyit tudtam mondani, hogy igen, le is fogom, de nem itt, hanem ott szembe a másik cipőboltba. Ezek után igazi lenéző undorral visszaadták a vételárat, de elköszönni már nem sikerült, ehelyett komótosan elballagott a hölgy, így hát így tettem én is.
 
Az egész történet rövid  tanulsága – mint azt mindannyian tudjuk – , hogy cipőt csakis az Aldiból vagy őstermelőtől, illetve az, hogy az ember csak akkor adjon be a Deichmannba cipőt javítani, hogyha azt már soha többet nem tervezi használni és van ~ 5 hete arra, hogy visszaadják a pénzét.
 
Az üzletbe nem kívánok visszatérni többet (még a végén hozzámvágnak valami kemény talpú cipőt, mondjuk egy BATZ papucsot...), de halkan megjegyezném a Deichmann vezetőség felé (remélem olvasnak Homárt!), hogy még ezen procedúra után IS hajlandó lettem volna levásárolni a cipő árát NÁLUK, hogyha az általuk alkalmazott kiszolgáló személyzettől a “ne haragudjon”, az “elnézését kérjük”, illetve a “bocsánat” vagy ezen frázisoknak bármilyen kombinációja az egész ügy alatt elhagyta volna a száját bármelyiküknek és nem tanusítanak ilyen mérhetetlenül arrogáns és lekezelő viselkedést. (lassan a balatoni vitorlás versenyen éreztem magam EDÉ-vel!)
 
üdv,
 
Homár-fan

deichmann_szakvelemeny.jpg

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.04.24. 17:38:36

"igen, le is fogom, de nem itt, hanem ott szembe a másik cipőboltba"

:))

Anomalocaris (törölt) 2012.04.24. 17:44:37

"cipőt csakis az Aldiból vagy őstermelőtől"

Nemnem. Cipőt a cipőboltból!

XCat 2012.04.24. 17:49:49

Van 5 pár ingyen elvihető, teljesen új (egyszer voltak rajtam talán), amúgy jól kinéző cipőm.

Apró hiányosságuk, hogy abszolút hordhatatlanok.

XCat 2012.04.24. 18:00:54

@Vedere' Lavór: Jah mind deichmannos, ez kimaradt. :)

XCat 2012.04.24. 18:08:22

@atpijkamo: Azon gondolkodom, hol van deichmannal szemben másik cipőbolt... de szvsz sehol. A mammutban van hozzá közel egy salamander, de aki a deichmannos minőséget lőtte be, az garantáltam nem oda fog átmenni... a D. azért olcsó, mert szar.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.04.24. 18:09:43

@Vedere' Lavór: Csak a hatás kedvéért írta. De hatásnak jó volt.

Anomalocaris (törölt) 2012.04.24. 18:13:28

Kaum zu glauben, Markenschuhe so günstig, Deichmann! *sing*

XCat 2012.04.24. 18:14:49

@atpijkamo: Gondolod, hogy nagyon meghatotta vele az eladót? Sírt meg csoportosközösbűnbánatra vonultak el miatta az éves Nagy Deichmann Közgyűlésen, ahol azok az eladók mocskolják magukat őrjöngve, akiktől visszakérték a pénzt, amíg a Dájmondkategóriás értékesítők bekokainozva körbetáncolják őket a LaBamba dallamaira?
Vagy valószínűbb, hogy elintézik annyival, hogy "micsoda egy hülye kurva"?
Nem, ilyen nem lehetséges.

Amúgy ez az egész öthetes visszavásárlós szar értelmetlen, ha én csinálnám, ez úgy nézne ki, hogy nem nézted meg, mit vettél? Te választottad, a saját döntésedből, kényszer nélkül? Na, akkor így jártál.
Használati tárgyat vettél, nem cipőhasználati jogot.

Kepan 2012.04.24. 18:26:02

@Vedere' Lavór:
"a D. azért olcsó, mert szar."

Röviden és velősen, ennyi a lényeg. Én is vettem egy cipőt a D-ban, 5 v. 6 ezerért, szar volt, vissza is vittem és egy akciós nikét elhoztam ráfizetéssel. Azt már nem kellett visszavinni.

Amúgy a Hervisben is lehet kapni ilyen szarokat, csak ott a "márkásabbak" árai nem a minimál és átlagbérből élőkhez vannak igazítva.

Kepan 2012.04.24. 18:28:33

Á, jut eszembe, valakinek van tapasztalata külföldi (é. nyugati) Deichmann boltok cipőivel? Gondolom azért ott csak jobb minőségűeket adnak el, különben lehúzhatnák a rolót.

5perc 2012.04.24. 18:28:45

Nem ez a fő probléma. Évek óta nem kaptam olyan cipőt a lábamra, ami kibírta volna a kötelező fél éves jótállási időig.
Ha ez nekik jó, nekem is, mert évek óta alig kell fizetnem új cipőért. Vagy cseréltetem, vagy levásárolom, vagy a pénzvisszafizetésből veszek máshol másikat. Eddig még sosem tudták bizonyítani, hogy én lennék a hibás, mindig sikerült szép szóval a jogos reklamáció sikeres elintézésére bírnom az adott boltokat. Azt sem szoktam bánni, ha javítani akarják, vagy bevizsgáltatják, mert a cipészeik fakezűek, az alapanyagok meg bimeo által igazolhatóan vackok. Két javítás után ha bevizsgálással fenyegetnek, megkérdem, hogy most komolyan ki akarják fizetni még annak a költségét is? Máris többe került nekik, mint amit én kifizettem a cipőért.
Egyáltalán nincs lelkiismeret furdalásom, mert ők nem képesek a törvény által garantált, nem olyan nagyon hosszú fél éves hordást biztosítani.

XCat 2012.04.24. 18:29:41

@Kepan: Azt nem tudom, sosem járok a hervisbe. De azt hiszem, ott szoktak 9900-ért vagy 11900-ért leárazott nikeot hirdetni. Azt nem tudom, valódi-e.

XCat 2012.04.24. 18:33:29

@5perc: Akkor veled lehet a hiba, nekem mind kibírta. Igaz a kedvencem egy 4000 forintos kínai műbőrizé volt (azóta sem láttam sehol olyan csizmát, amin pamutcsipke meg acélflitter lett volna), de az is kibírta. Csak úgy egy évvel a megvétele után kilyukadt. A drágábbak viszont simán megvannak 2-3-4 évig.

5perc 2012.04.24. 18:36:29

@Vedere' Lavór:
Biztos velem van a hiba. Hordom. Rendeltetésszerűen.
A sarka bélése biztosan kilyukad 3-4 hónap alatt, a bordás rendszerű talpa pedig beszakad.

Béla, tudod a Béla 2012.04.24. 18:37:29

HEHEHE, ma konstatáltam hogy holnap fogom visszavinni a 3 hetet megélt Fila cipőmet, mert kezd leválni a talpa :))
Jobb lesz ha veszek másikat, máshol ezek szerint?

XCat 2012.04.24. 18:38:47

@5perc: Hm, nem tudom... velem sosem történt ilyen. Igaz, a talpbélése néha összegyűrődik, de azt kicserélem.
Utálok cipőt venni, ennyit megér, ha beválik valamelyik. :)

Anomalocaris (törölt) 2012.04.24. 18:45:28

Vegyetek bakancsot. Az bírja 10 évig is vagy tovább, és addig nem kell foglalkozni ilyen problémákkal.

eMJe 2012.04.24. 18:56:46

"Tudni kell, hogy a cipőt csakis beltéren használtam, mivel a házból kilépve a munkahelyemig autóval megyek, a munkahelyem pedig egy üzlet és egy iroda, tehát semmiféle sárdagasztásról szó sincs."

Kocsival irodába? Ejha, ennél a cégnél tudják, mi a luxus:D

hpapagaj 2012.04.24. 19:04:20

Tavaly vettem én is egy cipőt a Deichmannban, egy szezont nem bírt ki, nem vittem vissza, csak egyszerűen nem veszek ott többet cipőt.

Sajnos meg 20 ezret sajnálok egy cipőre...

hpapagaj 2012.04.24. 19:07:32

Hoppá, az enyém is Memphis volt. Egész jól néz ki némelyik, de sajnos nem érnek semmit.

kalandfereg 2012.04.24. 19:13:51

A Deichmannosok tulképp vihették volna olyan "szakértő"-höz is a cipőt, aki beépített ügynök, de mégse tették, hanem tényleg független szakértővel vizsgáltatták be, szóval nekik is jár egy fél pont.

Mondjuk ezt a fajta eladói viselkedést sose értettem, amikor valaki keres nettó százhuszat mondjuk, de azért undorodik attól a vevőtől, aki minőségi kifogást tesz. A cég tulaját nem is ismeri, szóba se állna az illető(k) egy eladóval, a panaszos ellenben talán még földije is, de azért a cég érdekét képviseli bármi áron.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.04.24. 19:14:33

Én nem vettem cipőt a Deichmannban.
Nem is ment tönkre.
Nohdacú a pénz is megmaradt.
Ez egy hihetetlenül sikeres BÜ-komment volt.

kewcheg 2012.04.24. 19:16:31

Rossz az üzletválasztás.Cipőt /nem sportcélra/ csakis Bata boltban,Kassán -nekem legalábbis ez aránylag közeli Miskolcról lévén szó- 30 és 100 euró között tökéletes,gyönyörű és minőségi cipők,kedves,udvarias kiszolgálás.Minőségi probléma soha.(igaz ha lenne se volna értelme 85 kilométerre vinni cserélni)...

Dr. Kix 2012.04.24. 19:17:16

Homár-fan for prezident, kár, hogy nem a valódi nickjét használta! :)

kalandfereg 2012.04.24. 19:19:23

A Humanic még szarabb, pedig a Deichmann annál is olcsóbb 1 hajszállal. Pl. gyerekcipőknél, amit a gyerek max. egy szezonig hord, ez fontos tényező.

hpapagaj 2012.04.24. 19:22:32

A Bata tényleg nem rossz, van egy bőr cipőm tőlük vagy négy éve. Szinte napi használatban.

Más márkák még? Rieker sem rossz.

Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2012.04.24. 19:22:46

@kalandfereg:
Ezt az eladói viselkedést én sem értem soha sem! Miért fáj az egy üzlet eladójának, ha az általuk eladott terméket a vevő visszaviszi szemmel látható hiba miatt, amit nem ő okozott a terméken szánt szándékkal? Nem is az az üzlet(hálózat) gyártotta azt a terméket, ő csak árulja! Honnan tudja, hogy nem valamilyen beszállítói (anyag)hiba okozza a bajt?! Kevesebb lesz a fizetése, attól ha visszaveszi a reklamált terméket? Vagy mi ez az eladók valóban idióta hozzáállása a vevői reklamációkhoz?! Fizikai, vagy lelki fájdalmat okoz ez nekik? tényleg homályosítson el egy eladó, mert egyszerűen értetlenül állok az esetek előtt!

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.04.24. 19:26:35

@Vedere' Lavór: Rám hatott. Nem kell minden posztot szószerint venni.

"Te választottad, a saját döntésedből, kényszer nélkül"

Nem tudom, én évekig szoktam hordani a cipőimet. Lehet, hogy csak vigyázok rájuk, mert nagyon nehezen találok elég nagyot, kényelmeset. De ha fél év alatt tönkremenne, biztos nem önvizsgálatot tartanék, hanem bőszen keresném a blokkot.

kewcheg 2012.04.24. 19:28:09

@hpapagaj: Kb. 15 éve ott veszem a cipőimet,és még nem volt olyan,amelyik "idő előtt" tönkrement volna.Most a legöregebb olyan 6 éves,még jó csak már nem "trendi" bár ezt igazából le kéne szarni...:)

Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2012.04.24. 19:32:25

@BPBP:
Amíg megveszi az ember a terméket, addig bűbájos, kedves az eladó, majd amikor esetleg reklamál, akkor ugyanaz az eladó átvált bunkóba! Nem röhejes ez?!
Trenírozzák az eladókat erre, vagy mi?!

England win The Ashes! 2012.04.24. 19:35:30

@hpapagaj: Karrimor. Mondjuk az igaz, hogy alkalmi cipőket nem láttam még tőlük.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.04.24. 19:35:34

az lett volna az igazi, ha kuponra vette volna a cipellôt. vagy hitelbe. esetleg pirolizálva.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.04.24. 19:41:30

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.:
Az se jó, merakkormeg a Kupon Kriszta bekommentel, hogy nem is úgy volt.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.04.24. 19:47:16

@D.Sc. Sün‼ ツ: az mind1. tuggyuk hogy kicsit hazudós :)

mizu veled? nem jöttél maratont futni a múlt héten? osztottak ingyér almát is.

Dr. Kix 2012.04.24. 19:54:04

Mennyi régi arc! Tiszta nosztalgikus hangulatba kerültem. :)

S@D.Sc. Sün‼ ツ: SÜN!!-t mindenkinek! :)

biododírium 2012.04.24. 19:56:16

Veszek évente egy cipőt kb15-16ért, de emellett 6-7ezerért is veszek cipőt D-ben és Humanicban. Most csak utóbbiakról beszélve 4hónapot bírnak (jellemzően a talpuk törik/reped el vhol, már vásárláskor egyértelmű, ha a talp rettenet puha), de ezzel nincs gond a következő miatt: Évente (3x4hónap) 3x6-7ezer az kb20. A 20ezres cipő kibír 3 évet, de én nem akarok 3 évig hordani semmilyen cipőt. Így ugyanannyiból 3 cipőm van egy évben és mivel különbözőek, még unalmas sem vagyok.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.04.24. 19:57:02

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.:
Nem én!
Levelet kellett írnom.
Pont arrafelé szálldogál.

@Dr. Kix:
Mé', a többiek hová lettek?
Kicsit nem érek rá delet jelezni, oszt megpattannak?
Óder mi?

TH 2012.04.24. 20:03:33

@Kepan: Prága az nyugat vagy még kelet? A deichmann ugyanolyan itt is mindenesetre. Én elégedett vagyok velük, 5-8000 forintnyi korona egy cipő, és pont 1 évet kibír.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.04.24. 20:07:45

@D.Sc. Sün‼ ツ: :D megvan. hajtogattam belőle papírrepülőt, jól szállt :)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.04.24. 20:11:19

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.:
Sőőőőt!
Mint azt tuggyuk, Svédország meg nagyon-nyugat!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.04.24. 20:15:47

@TH: @D.Sc. Sün‼ ツ:
és ami a legfontosabb: gurka serpák ócsón vállalnak költöztetést!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.04.24. 20:24:38

"Ezek után igazi lenéző undorral visszaadták a vételárat, "

Legalább visszaadták... Ha a cipő is undorítóan szar, akkor mi baj má' ebbe' ... :D

ddrum77 2012.04.24. 20:24:48

@hpapagaj: Ecco.
Nem az átlag pénztárcájához van igazítva (25-30 ezertől felfelé), de úgy össze van rakva, ahogy kevés másik.
Nem keresek rosszul, de úgy vagyok velük, hogy "egyszer úgyis lesz egy olyanom..."
1x vettem 8 éve egy ilyet ( www.google.hu/imgres?q=ecco+eclipse&hl=hu&client=firefox-a&hs=DD6&sa=X&rls=org.mozilla:hu:official&biw=1129&bih=840&tbm=isch&prmd=imvns&tbnid=AwjOqkIeKyqllM:&imgrefurl=http://www.sierratradingpost.com/ecco-receptor-phaeton-eclipse-hiking-shoe-for-women~p~63763/&docid=D4-MZWuueWiQLM&imgurl=http://s.stpost.com/eccStoreFront/product_images/63763/f_63763_1.jpg&w=600&h=600&ei=gu-WT7yFJYeTswaWuIiEDg&zoom=1&iact=hc&vpx=121&vpy=471&dur=171&hovh=225&hovw=225&tx=99&ty=71&sig=112263080513203951673&page=1&tbnh=147&tbnw=147&start=0&ndsp=20&ved=1t:429,r:10,s:0,i:87), azóta is ez az etalon, 4 év folyamatos használat után is olyan volt kis túlzással, mintha aznap hoztam volna a boltból. Sarok végig egyben, bőr szépen tartotta a színét, talp végig kényelmes.

Szenthomárság 2012.04.24. 20:30:53

Ezt a boltot D. Eichmann német származasú argentin üzletember alapította.
Azér' ilyen szar.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.04.24. 20:48:48

Egyszer, vettem ott egy nagyon klassz fekete papucsot. A bal tönkre ment egy hét alatt. vissza vittem, mire a nő közölte, hoyg agyonhordtam, vagy valami ilyesmi. Mondta, hogy nézze már meg hány lábam van, és mind a kettőt szoktam használni. általában egyszerre.

Manci néni, a szomszéd 2012.04.24. 20:50:08

Cipőt csak a kínaitól szabad venni!

Drágáim, ott tudom, hogy mire számíthatok (leválik, kettétörik, letörik, szétmállik, nincs garancia), de ezek csak egy-két év után következnek be. Aztán fizetek érte 3-4 ezer forintot.

Aztán ha tönkrement, veszek mááásikat.

Ofélia . 2012.04.24. 20:54:39

@Manci néni, a szomszéd:

Kifelejtetted a vietnámit.

Ezek a kínaiak már teljesen elkurvultak árilag:D

De ha széétmállik még mindig árarányosan teszi:DD

Ofélia . 2012.04.24. 20:56:55

@batgirl:
Nemigaz.

Csak egylábon szoktál ugrálni.

Láttalak mikor EDÉT kergetted:DD

gnme 2012.04.24. 20:57:19

három lélegző légtalpú merrell-t vettem életem során, mind úgy néz ki mint akit most hoztak ki a gyárbú' a legöregebb majd tíz éves

igaz mostanába' danába' már 30-40 egy pár jó merrell, de minden fillért megér

olyan, mintha gumírozott teavajon járnék

még sörözni is kényelmesebb egy jó légtalpú merrell-ben, hátmég borozni!

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.04.24. 21:01:28

@Ofélia .: edét?????az csak a kékszallagon lehetett, de ott az üvegasztal volt a hibás, meg a palkovicsné

durcas.hu · http://www.durcas.hu 2012.04.24. 21:14:52

Ezek a cipők valóban gagyik, nem mindegyik teljesen, de a legtöbb igen. Én úgy láttam, hogy az embereknek azt a tulajdonságát használják ki, hogy elhiszik: lehet olcsón jó, tartós és szép cipőt készíteni. Azután eladják az olcsó cipőt (cipőnek látszó tárgyat), azt sugallva ezzel, hogy spórol így a cipőn az illető, holott nem, mert így gyakrabban kell majd cipőt vásárolnia.

Arról nem is beszélve, hogy az olcsó cipő mellé mindenkivel megvetetik a dárga talpbetétet is (mert ez szerintük feltétlenül szükséges, különben veszettül izzadni fog benne a delikvens lába.) Ez a Deichman (az ár/érték arányt tekintve) tulajdonképpen az egyik legdrágább cipőbolt, amit ismerek.

Mégis van létjogosultsága szerintem a piacon. A bolt -úgy látom- alapvetően arra van kitalálva, hogy azok a nők is boldogok legyenek, akik nem hajlandók (tudnak) sokat cipőre költeni, de szeretnék, ha nekik is lenne olyan celebes, primadonnás, százdarabos cipőgyűjteményük. Ugyanis ha száz van, akkor simán eltelik a hat hónapos garancia anélkül, hogy bármi gond lenne vele. Azután az alig hatszor használt, de már hároméves, roppantul nem trendi darabokat simán kukába lehet hajítani. Mégsem várhatja el az ember ugye, hogy a NŐ többéves, ósdi cipőben járjon. :) Szóval, úgy érzem, fifikás dolog ez mind eladói, mind vásárlói részről.

Kedves férfi olvasók! Remélem, sikerült most az élet egy érdekes rejtélyéről a leplet lerántanom! ;)

Steven C Kovacs · http://www.perejjbe.hu 2012.04.24. 21:29:03

A Deichmannban kapható Borelli, illetve Claudio Conti márkájú bőrcipők ár-érték arányban a világ legjobbjai!

Névtelen betelefonáló · http://bandeenator.blog.hu 2012.04.24. 21:30:09

A 2500 ft-os kínai sportcipővel soha ilyen problémám nem volt. A 6 ezer ft-os Deichmannos cipőnek kilyukadt/elrepedt a talpa, cserélték. Tanulság: bár a kínai cipő csak egy évig szép, legalább jó és nincs az, hogy drágán vettem szart.

Kivancsi 2012.04.24. 21:37:10

az eladoknak nem kell az ugyfel segget nyaldosni (de mondjuk majdnem)...
de ezek ugycsinalnak mintha az o zsebukbol huznak ki a zsetont nem pedig a kinaban szart csinaltato karvalytokestol!
:):):)

meglehetvenni 2012.04.24. 21:39:27

Komoly céged lehet ha a Deichmannba jársz cipőt venni:)

Tribeca · http://erthetojog.blog.hu 2012.04.24. 21:40:20

@ddrum77: Ez egy valóban strapabíró cipőnek néz ki, de valahogy nehezen passzol a kosztümömhöz...

Sport és túracipőben könnyebb jót találni.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.04.24. 22:00:30

@batgirl:
Az ki van csukva!
Nem két ótakor vót, az a baj.

sebi77 2012.04.24. 22:02:20

A Deichmannban 2 cipőt vettem, mindkettő 1-2 hónap alat szarrá ment. Pedig az egyik nem is volt túl olcsó.

Ezután máshol vettem egy cipőt, az kb. 1 hónapig bírta, összeomlott a sarka (belül valami szar műanyag bordázat volt gumi helyett). Visszavittem, mondták hogy semmi gond, levásárolhatom az árát. Mondtam hogy ha lehet inkább visszajönnék máskor, mert most nem akarok nekiállni cipőt nézni. Erre azt mondták, hogy akkor nem tudnak mást csinálni, csak visszaadják a cipő árát. Mondtam, OK. Azóta se értem ezt a dolgot, megpróbáltak előszörre átverni, vagy rendesek voltak hogy visszaadták a pénzt?

sebi77 2012.04.24. 22:03:51

@Steven C Kovacs: És mit lehet tudni a Gallus-ról? Én olyat néztem ki, de eddig 3 Deichmanban se találtam a méretemből.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.04.24. 22:08:03

@sebi77:
Ááááá, az semmi!
Én pl. nem hordok cipőt.
Oszt ennyi.

Kirszta 2012.04.24. 22:09:27

Otthon tenyleg van egy stilusa az eladoknak. Nemreg voltam otthon, es hiaba beszeltem barmelyik uzletben is kedvesen es szepen mindenki bun.kon viselkedett es valaszolt. Ja es megemlitenem Ferihegy 1-et ahol a kiszolgalo szemelyzet kifejezetten B.U.N.K.O -n beszelt az utasokkal nem ertem , hogy engedhetik ezt meg maguknak. Na de visszaterve a cipo temahoz, a napokban vittem vissza a kisfiam cipojet a boltba mert kb. 3 mm-t levallt a cipo orran a gumi es szo nelkul kedvesen kicsereltek kozben meg korbe is ugraltak neztek a gyerek laba meretet ismet pedig egy honapja mertek amikor vettem a cipot. Ja hogy ez Angliaban van a Clarks uzletben.
Egyebkent otthon en is voltam Deichmann boltban videken es kedvesek voltak igaz csak nezelodtem.

Ofélia . 2012.04.24. 22:16:53

@D.Sc. Sün‼ ツ:

D és sc és még sün is cipő nélkül??

Hááát itt meg végre esett:DD

Ofélia . 2012.04.24. 22:21:11

@batgirl:
Vigyázz Palkovitsné laptopban utazott hosszu platós ifával kicsi hüttő nélkül viszont nem maradt le a kékszalagrol:DD

De most tényleg EDE árulja még a kicsi vendégházat??:DD

R0fike 2012.04.24. 22:23:22

Hosszú évek óta a Deichmannban vásárolok cipőt. Igen, rövidebb-hosszabb idő után eltörik a talpuk vagy belyukad a sarka.

Szó nélkül, készségesen cserélik.

Legutóbbi cserénél nem volt olyan típus, amilyet szerettem volna, de kaptam egy vásárlási utalványt, lerendelték a kért cipőt, felhívtak, hogy megjött, mehetek érte.

Eddig egyetlen pár cipő volt, aminek oldalt megszakadt a varrása, ezt nem cserélték ki, de megjavíttatni sem tudtam. Ennyi veszteség belefér.

Ofélia . 2012.04.24. 22:28:39

@D.Sc. Sün‼ ツ:

Amúgy kurvára igazad van.

A jó szent szarnak kell cipő

Tessék megtanulni a tarlón járni meztenláb oszt no problem.

Aszteroida-bányász metal énekes (törölt) · http://csakjotakarok.blog.hu/ 2012.04.24. 22:28:49

Évek óta csak a Deichmannban veszek lábbeliket, eddig szerencsére még nem volt semmilyen gondom.

Daenerys 2012.04.24. 22:31:41

D.-ban akkor érdemes venni, ha 10 ezres vagy drágább, rendes bőrcipők vannak féláron. Azok meg vannak csinálva tisztességesen. De amúgy én is inkább veszek 14-15 ezerért egy jó cipőt, ami kitart évekig, mint ezeket a mutatós, de hamar szétcsesződő vackokat. Mondjuk az itteni boltban kedvesek az eladók.

Aeval 2012.04.24. 22:33:03

Én ritkán veszek a Deichmannban cipőt, pont azért, mert pocsék a minősége. Évekkel ezelőtt vettem egy rövid szárú westerncsizmát, az még bírja, pedig táncra vettem.
Inkább kifizetek 20 ezret egy Tisza cipőért, az nálam 6 évig cipő marad, pedig napi szinten használva van és rengeteget sétálok benne.

2012.04.24. 22:37:55

@5perc: "Évek óta nem kaptam olyan cipőt a lábamra, ami kibírta volna a kötelező fél éves jótállási időig"

Méretemből és súlyomból adódóan én is hasonlóval kűzdök. Egy átlagos cipő kb. 3 hónap nálam normál használat mellett. Aztán egyszer felfedeztem magamnak a Marc félcipőket, bár megkérik az árát, de 2 évig garantáltan bírja. Egyébként imádom, hogy mostmár a ruházat is átvette a műszaki cikkeknél népszerű "nem rendeltetésszerű használat"-ból eredő garanciavesztést, gyakorlatilag bármire bármikor ráfogják, úgy hogy közben mindenki tudja, hogy 21. században már nem léteznek tartós cikkek, csak silány tömegtermelés.

Jucus79 2012.04.24. 22:38:32

Eddig ahány cipőt vettem a Deichmannban, mind olyan kényelmetlen volt, hogy este sírva rúgtam le a lábamról. A 3. után megelégeltem és nem veszek ott többet semmit.

chipshop (törölt) 2012.04.24. 22:45:23

A Timberland tokjo cipoket gyart,es hatalmas a pasiknak a valasztek.Amit ajanlok(szinten pasiknak)az a Kenzo cipo.Kb.3 eve vettuk,nyutte a pasim ezerrel es abszolut egyben van,sot teljesen jol nez ki.
A noknek jo cipoknek vannak a Zaraban,relative tartosak:-)Es akkor most jon a mindenki altal az egekig magasztalt Loubotin cipolegenda eloszlatasa.
Kb.1 eve vettem egy Loubotin magassarkut,eredeti L boltbol,es 2 het utan,kimelve(iszonyuan vigyaztam ra)levalt a sarka.Nem letort,eltort,siman leesett,azaz levalt.Ha ez egy Zara v barmilyen alsokategorias cipovel tortenik meg,akkor nem zavar annyira,de basszus -nem irom ki mennyiert-azt hittem felkotom magam a csillarra:-))Persze lehet mondani,h megerdemeltem,mert minek adok ki ennyit egy cipore,meg a szokasos demagog lozungok,de ugy gondolom tok mindegy,h 5 ezer vagy 300 ezer forintot adsz egy cipoert,az a minimum elvarhato h mukodjon.

A masik kellemes meglepetes akkor ert,amikor ismet magassarkut vadasztam,es betevedtem egy occsoo boltba,gondoltam miert ne,adjunk egy eselyt.Mukodik,pedig mar egy eves,szoval neha az olcso is lehet jo,es a draga is lehet szar.Mai bolcsessegunket hallottak,Chipshop kozhelygyara mara bezar,koszonom figyelmukt,nyugodalmas,cipo mentes jo ejszakat mindenkinek:-))))))))

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.04.24. 22:48:25

@batgirl: Hány?
Gy.k.: Párom vásárolt egy cipőt magának a
fent említett üzletben (MAGLÓD, AUCHAN).

Ofélia . 2012.04.24. 22:53:05

Na jó cipőt csak a kínainál és no problem.

hpapagaj 2012.04.24. 23:00:26

@Dr Jozef Vengloš: Karrimor from Sportsdirect? Én is szemezek ezekkel most.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.04.24. 23:11:57

A posztoló nagyon jól tette, hogy megemlítette EDÉT a Homár díszpolgárát.

Viszont nagyon rosszul tette, hogy a Deichmannál nem törte össze az üvegasztalt.

(---Flúgos Buszos---) 2012.04.24. 23:12:11

Valakinek van valami tippje,hogy a laptopon elfelejtett jelszavat(Windows indítás),hogyan lehetne "orovosolni",hogy be lehessen lépni. Hátha tud valaki valami trükköt.

Eddig maradt a másik rendszer telepítése.

Xezs 2012.04.24. 23:13:00

addig olvastam hogy "párom vásárolt"

Super aGyuri 2012.04.24. 23:19:25

@Jankove: "21. században már nem léteznek tartós cikkek, csak silány tömegtermelés"

Ez a lényeg.

Lehetséges, hogy van olyan cipő, amelyik 4-5 hónapnál tovább bírja, de az kb. egy havi magyar átlagfizetésbe kerül.

Szerény tapasztalatom az, hogy a nyolcezer forintos Deichmann és huszonakárhányezer forintos nem Deichmann között kb. annyi a különbség, hogy utóbbinak talán 1-2 héttel később válik le a talpa, és nem nyikorog annyira vércikien, ahogy végigsétálok benne a folyosón.

Összességében még mindig a Deichmannt választom. Évente 2-3 pár cipőt kell csak venni (korábbiakat kidobni).

Akinek meg van energiája egy hatezer forintos cipő meghibásodása miatt reklamálni, hetekig görcsölni, utánajárni - lelke rajta. Én inkább kivágom a kukába és veszek másikat.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.04.24. 23:20:12

@(---Flúgos Buszos---): Bármilyen Linux live CD-ről bebootolsz, és ki tudod menteni az adataidat mondjuk külső wincsire. Utána, ha még így sem szeretted meg a Linuxot, akkor Win újratelepítés.
Javaslom az Ubuntut, vagy a Suse-t, azok könnyen használható Linuxok. Letöltöd a live cd-t egy másik gépre a netről, kiírod LEMEZKÉPKÉNT CD-re, vagy DVD-re, és máris kész a live CD. Ezzel bebootolsz a saját gépeden, és utána azt csinálsz a Windows alatt lévő adataiddal, amit akarsz.

Nem vagyok egy mágus, én csak ezt tudom, lehet, hogy vannak nálam okosabbak is.

Xezs 2012.04.24. 23:25:10

@Jani haverja: CD? DVD? Azon már túl van az emberiség, jónapot kívánok :)

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.04.24. 23:31:41

@Xezs: Tudom van pendrive is, meg egyéb is, de én már csak ilyen öreg maradi vagyok:)

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.04.24. 23:39:07

@Super aGyuri: Ja, azt elfelejtettem írni, hogy a letöltött (mondjuk Ubuntu) Linuxot NE TELEPÍTSD! Ubuntunál pl. azt kell választani, hogy "az Ubuntu kipróbálása a számítógép módosítása nélkül", vagy valami hasonót. Akkor a CDről, vagy a DVD-ről megy csak, és nem vesztesz adatot. Kicsit így lassabb, de célravezető.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.04.24. 23:39:49

@Vedere' Lavór: Talán te nem vagy 90+ kiló. Nekem is a tapasztalatom, ami 5perc olvtársnak, és nagyon kedvelem az ilyen Dichmann/Humanic-féle multikat, mert ugyan szart árulnak, de nagy előnyük, hogy;
a.) annyira a szar a termék, hogy mindig bőven a hat hónapos garanciális időn belül tönkremegy;
b.) sosem szaroznak a minőségi kifogással, mindig azonnal visszaadják a pénzt. (Nem is értem, a poszter hogy csinálta, talán rögtön b-dúrban kezdte, amin felkapták a vizet.)
Nejem mindig érdeklődve nézi, mikor lincselnek meg egy reklamálásnál, de annyi eszem mindig van, hogy átmegyek a következő boltba, és ott veszek újat, így nem leszek egy helyen sem stammgast.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.04.24. 23:40:46

@(---Flúgos Buszos---): Az előzőt Neked akartam írni, csak félrekattintottam, így ment a "Super a Gyurinak :(

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.04.25. 00:01:09

@Ofélia .:
Nálunk ez a módi.
Nekem pl nincs cipőm.
Egy sünnek minek?

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.04.25. 00:02:18

@Jani haverja: Nekem sikerült már úgy is, hogy kikaptam a vinyót, és betettem máshová másodiknak. A mai USB-s illesztők korában ez sem tartozik a nagyhalál kategóriába, talán egyszerűbb, mint Ubuntuval barátkozni.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.04.25. 00:09:23

@Csokis: Nem tudom megítélni, mert én viszont már annyira megszoktam az elmúlt 3 év alatt az Ubuntut, hogy nekem ez a természetesebb:)

Egyébként sem vagyok egy nagy spiller, csak egy átlagfelhasználó, úgyhogy lehet, hogy neki viszont a Te ötleted jobb.

Xezs 2012.04.25. 00:18:01

Azért itt jópáran rendesen túloznak, vagy csak szimplán kacskalábúak. Mondjuk én azt se tudom hol szoktam cipőt venni, de nem a legdrágábbat veszem és valahogy nem volt még panaszom egyikre se. Sőt, a mostanit nem is értem, hogy ennyi idő után miért nem akar szétesni, de tényleg nem akar :)

pruntyike 2012.04.25. 03:02:54

Azt a sztorit ismeritek, hogy valaki a 90-es években behozott kamionnyi olasz cipőt, óriási nyereséggel árusította, a baj csak az volt, hogy ún. ravatalozó cipők voltak, halottak beöltöztetéshez, alig egyszeri használatra (mondjuk nem sok császkálásra). Lehet, hogy a Deichmann is ilyen ravatalozó cipőket árusít? Csak kérdezek...

bandigyerek 2012.04.25. 06:11:28

én vettem a deikmanba egy nájkot tízért egy éve, oszt semmi baja.

Manyecska 2012.04.25. 06:28:24

@pruntyike: én azt nem tudom de a ravatal szót sűrűn emlegettem tegnap..

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.04.25. 06:51:43

@Manyecska:
Az jóóóó!
A kedves felmenőt is megemlítetted?

homar-fan 2012.04.25. 07:29:17

@Dr. Kix:
Aljas rágalom kérem szépen!
Aljas rágalom!

Kifordított kacagány 2012.04.25. 07:34:55

ezért veszek én kínai szarokat. 3-6 hónapot azok is kibírnak, utána kidobom és veszek újat. nincs nekem időm ilyen macerákra idióta, alulművelt eladókkal.

Shopping 2012.04.25. 07:51:53

@Kifordított kacagány:
kínait?
Jesszusom!
Nem vagy túl igényes magaddal szemben...

2012.04.25. 07:58:51

Kb. a harmadk pár cipőmet hordom a Deichmanntől úgy, hogy valamikor vettem egyet, majd kb. 4-5 hónap után kicserélték. Egyszer volt, hogy javítottak, de a második hibánál már cseréltek.
Szó nélkül ott helyben kiállítottak egy utalványt, ami levásárolható, egyszer nem volt probléma ezzel.
4-6000 Ft-os cipőktől meg nem kell feltétlenül kimagasló minőséget, tartósságot várni, bár épp egy Deichmann-os bakancsom már vagy 5. éve húzza.
Tapasztalatom szerint egyébként cipőügyben a kisebb cégek, üzletek, sportboltok sokkal szarrágóbbak mint a multik, utóbbiaknál egyszer fordult elő, hogy javításra vettek vissza, minden más esetben egyből cseréltek (gondolom ez egyszerűbb nekik).
Amúgy mit hisztizik a posztoló, a pénzét végül is visszakapta, ha nem is épp udvarias vagy gyors ügyintézés során. Kétszer visszavitte, mert tönkrement (micsoda megterhelés, a szemét Deichmann nem küldött hintót a reklamáló vevőért!), majd harmadjára visszament és visszakapta a pénzt. Elképesztő, döbbenetes, hogy mennyi hercehurcával járt az ügy!

PonDrow 2012.04.25. 08:00:20

Nekem is ment szét pár hónap alatt deichmannos cipőm. A garanciális időn belül, javították. Utána megint levált az orránál a talpa: nem javították, mert kifutottunk a garanciális időből, ami csak a javítás idejével hosszabbodott meg. :-O Azt hittem a javítás után a javított hibára újra van fél év garancia, úgy a logikus, nem?

Aeval 2012.04.25. 08:05:18

Én nem értem mit csináltok a cipőkkel, hogy fél évet alig bírnak ki. Én rengeteget talpalok és a legtöbb cipőm simán bírja 2-3 évig. Olyan 10-15 ezret vagyok hajlandó egy cipőre költeni(kivételes esetben többet is), de inkább veszek 15 ért 2 évente új cipőt, mint félévente 5-ért.

Kifordított kacagány 2012.04.25. 08:09:00

@Shopping: mire gondolsz? arra, hogy nem párolom a lábam egy évig egy cipőben, hanem veszek néhány havonta újat ami nem büdös és nincs széttaposva. vagy arra, hogy önmagam előtt is elismerem, hogy távolkeleti rabszolgák munkájának a gyümölcsét hordom, szemben azokkal akik felcimkézett lábbelit hordanak abban a tévhitben ringatva magukat, hogy az valami különleges, minőségi és semmi köze kínához.

homar-fan 2012.04.25. 08:11:55

@Brother Love:

A hangsúly azon van, hogy:

1., Bunkók
2., Kihangsúlyozzák, hogy ők bizony mindent szabályszerűen meg szakemberekkel
3., Aztán kiderül (bár látom nagyon kicsi lett a szakvélemény és így nehezen olvasható), hogy valami mutyi teknokol-rapidos megoldással ragasztják a cipőket a sufniban.

Dr. Kix 2012.04.25. 08:20:46

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: @D.Sc. Sün‼ ツ: Annyit kell mostanában dolgoznom, hogy az a Homár rovására megy. Tudom, hogy felháborító. Remélem, ma lesz dél! :)

@homar-fan: Teljes mértékben elnézésed kérem! :)

Kifordított kacagány 2012.04.25. 08:22:18

@homar-fan: manapság mindent ragasztanak.

@Aeval: "rengeteget", "legtöbb", "simán". nyehehe

@Brother Love: elég ótvar lehet már, vegyél munkavédelmi bakancsot, az is jól bírja.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.04.25. 08:24:10

@Dr. Kix: akkor ideje elgondolkozni a munkahelyváltáson.... hát milyen munkahely az, ahol nem biztosítják a napi legalább három óra szabad és zavartalan homározás lehetőségét??? mondhassuk úgy is, hogy gátolnak a személyes fejlődésedben. :D

2012.04.25. 08:25:52

@Kifordított kacagány: Nem is az Operába hordom, kerti ganajtúró cipőként funkcionál.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.04.25. 08:29:04

új poszt kéne, ehhez már nem tudok mit hozzászólni

Étteremkritikus · http://legjobbetterem.blog.hu 2012.04.25. 08:45:32

Én 2-3 éve a Humanicnál reklamáltam a vásárlás utáni héten.
Azt is elküldták szakvéleményre, amit 4-5 hét után kaptam meg. A vélemény szerint a konstrukció volt hibás, a cipő árusítását meg kellene szüntetni, nem egyedi problémáról volt szó.
Végül levásárolhattam a pénzt, az új cipő bírta egy évig. Később megnéztem, a Humanic továbbra is árulta a konstrukcióhibás cipőt.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.04.25. 08:46:27

@batgirl: akkor meséld el szépen, hogy merre repkedtél az iccaka. fogtál-e tücsköt, bogarat? milyen a barlang páratartalma? megannyi izgalmas kérdés.

1000R 2012.04.25. 08:48:40

Én is többször kerültem hasonló helyzetbe. AZ első az volt, amikor visszavittem egy csizmát, azt mondták, megjavítják. A beadást követően szinte folyamatosan telefonáltam, hogy mikor mehetek a csizmáért, majd 4 (!!) hét után inkább bementem hozzájuk. Akkor derült ki, hogy a cipészük "családi okok miatt" elhagyta valahol a csizmám. Ez nem vicc, tényleg ezt mondták. Ez az Árkádban volt, Budapesten.
Sajnos a lábméretem (42-es és nő vagyok) miatt elég neccesen találok magamnak megfizethető áron cipőt, ezért a kényszer rávisz arra hogy továbbra is náluk vásároljak.
Azonban, az első alkalommal, amikor Gödöllőn vásároltam, és 3 hét után szétment a cipő, visszamentem. A reklamációt el is fogadták, mondták, hogy vásároljam le, vagy adnak ajándékutalványt. Lábbelit persze nem találtam a lábamra. Ekkor még próbálkoztak azzal, hogy bármelyik fazonból tudnak kérni méretet, pár hét alatt meg is van. Mondtam a hölgynek (egyébként II. számú üzletvezető helyettes), hogy ez nagyon kedves dolog, de mi van, ha az mégsem lesz jó, mert ugye próbálni csak a méretemet tudom, és ezek szerint csak akkor, ha megérkezik. Így inkább javasoltam neki, hogy mivel cipő kéne, ami nincs, az ajándékutalványt meg nem tudom hordani, adják vissza a készpénzt, és majd keresek magamnak máshol cipőt, amúgy is tervben volt, hogy megyünk Pestre, ahol azért van több lehetőség is cipővásárlásra, nagyjából annyi pénzből, mint a Deichmannban.
Na, erre a kislány (a köztünk lévő életkor különbség alapján) teljesen kiakadt, hogy azt márpedig nem lehet. Elmagyaráztam neki, hogy mivel a cipő tönkrement (talp törött ketté, és a sarokrésznél be is szakadt a talp belülről), ezzel ők hibásan teljesítettek. Elmondtam neki, hogy ilyen esetekre a szabályozás nem ír semmilyen levásárlásról és utalványról.
Erre elvonult és hosszas telefonálásba kezdett, majd kb. 30 perc múlva megjelent. Válogatott mocskolódások közepette (!!) visszaadta a pénzemet.
Ezt követően nem voltam rest, és írtam a központjukba, leírtam az esetet. Kaptam is tőlük választ, amiben nekem adtak igazat, egyértelműen leírták, hogy a munkatársuk NEM JÁRT EL HELYESEN, amikor a pénzvisszafizetést nem említette, illetve csak hosszas várakozás után adta vissza azt. És még azért is elnézést kértek, hogy ilyen módon viselkedett a csaj.
Azóta is többször vásároltam náluk, és ha vissza kell vinnem a cipőt, viszem a levelet is. Igaz, azóta sem belépéskor, sem eljövetelkor nem köszönnek, ami nem engem minősít, hanem őket, de ez engem annyira nem szokott zavarni. :-)

slowMotion 2012.04.25. 08:59:15

És mondjátok, hol kapok a fűzöld tornacipőmhöz narancssárga cipőfűzőt?

közalk. 2012.04.25. 08:59:26

Veszprémi Deichmannban ue. a helyzet, a vevő mi a fenéért járatja a gyereket trágyát hordani a náluk vásárolt cipőben, és viszi két hét után vissza? Kb. ezt vágták a fejemhez. Hö.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.04.25. 09:11:16

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: MOziban voltam tegnap
érdekes volt
pasassal összevesztem, és dafke elmentem egyedül
nem is rossz
ja, és mások is voltak egyedül, sok war lehetett tegnap az éterben:)))

ozikS 2012.04.25. 09:13:08

Egy időben én is vásárolgattam a Deichmann-ban, egy cipő egy szezon, aztán egyszer sikerült olyat vennem 5000 Ft-ért hogy 1 hónap után levált a talpa, visszavittem, megjavították, 1 hét múlva levált a talpa, visszavittem válasszak másikat,választottam, 3 hónap múlva kidobtam.
Aztán www.sportsdirect.com és 10 fontért akciós skechers, minősgéi kényelmes cipő. Szóval azóta be se teszem oda a lábam. Amúgy a vatera tele van sportsdirect cuccokkal, egyesek cégesen is csinálják már.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.04.25. 09:19:27

@gnme: aztán hol vetted? mert rendelni elég bajos tőlük.

@batgirl: enyje.enyje. mindig ezek a konflisok. az élet megrontói meg ilyenek.

napalm 2012.04.25. 09:26:06

@biododírium:
hát ha neked erre van indíttatásod...
én vettem 3 éve egy ilyen kappa-t:
m3road.addel.hu/detailproduct.php?productid=420893

mondjuk én fele ennyiért vettem.
tetszik, strapabíró (mert munkavédelmi, tehát orrvédelem, talpvédelem kompozit anyagból ami nem nehéz mint a fém), bőr.
Ja és az sem elhanyagolható hogy divatos;)
talpán 3 év intenzív használat után alig látszik kopás.

előtte évekig marc gore-tex cipőim voltak, a 20.000 ár környékén.
talpuk egy éve alatt felére kopott, nem egész két év után kettétörtek.

ha strapabíró cipőket akartok vegyetek divatos munkavédelmi cipőket, utcai használat esetén véleményem szerint elpusztíthatatlanok.

isti77 2012.04.25. 09:27:50

"ezért ha már úgyis muszáj levásárolni..."

Ilyen nincs. Nem olvastam a kommenteket, biztos más is írta már, hibás teljesítésnél nincs olyan, hogy le kell vásárolni. Ilyet maximum olyankor köthet ki az eladó, ha már nem lenne köteles visszavenni a terméket (mondjuk meggondolod magad 8 nap után, mégsem kell, de semmi baja nincs), de jófejségből megteszi.
Ha a bolt b.szott el valamit, vagy hibás a termék, jótállási vagy szavatossági időn belül bármikor választhatod a pénzvisszafizetést.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.04.25. 09:32:26

@gnme: aztán hol vetted? mert rendelni elég bajos tőlük.

@batgirl: enyje.enyje. mindig ezek a konflisok. az élet megrontói meg ilyenek.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.04.25. 09:33:21

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: az élet megrontói??
ugyan már, nagyon élveztem:))

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2012.04.25. 09:34:39

BÜ is, hosszú is, szerintem BÖ

Manyecska 2012.04.25. 09:56:23

@ozikS: ezek jó minőségű cuccok különben? Valami futót kell vennem mostmá,..én folyton varrogatom a cipőim..:) ..tornacipőből idén a 3dikknál tartunk!:(

Gazdagréti Jack Bauer 2012.04.25. 09:56:23

@közalk.: Én is a veszprémiben vettem cipőt, két nap után elkezdett elengedni a ragasztásnál ahogyan lépcsőztem, vagy az autóban a pedálokat nyomtam. Pont a nagyszerű hozzáállás miatt vissza se vittem, még leanyáznak, hogy nem eben kéne vezetni és lépcsőket mászni. Otthon megragasztottam ipari ragasztóval, a "bőr" vagy a gumi biztos előbb enged majd, mint ez a ragasztó:)

A (szintén veszprémi) Humanicban vettem egy (bőr) cipőt pár éve, mondom egy fél évre jó lesz, utána úgyis kuka. Az eladó csaj nézegette jó sokáig, nem is értettem, beütött 3900 forintot, húha, ez valami nagyon szar lesz.

Otthon derült ki, hogy a két cipőnek színben nem sok köze van egymáshoz, színhibás. Nagyon nem érdekelt, fogtam a jó öreg cipőpasztát, megküldtem vele mindkettőt többször egymás után, a kutya nem mondta meg, hogy nem egyforma színű. A vicc az, hogy ma is megvan, simán hordható, szemben a sokkal drágább másik cipőimmel.

Manyecska 2012.04.25. 10:00:48

Tavaly vettem ezerér' a madárosba párcucmintás gumicsizmát:D..fröccsöntött szerintem. Ha ránézek sírok olyan szíp!

Manyecska 2012.04.25. 10:04:35

OFF bocsi..@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: jut eszembe, konflis!! este negyed tízkor még vadul salsáztam oszt éjjel azt álmodtam hogy valami ló TELEszarta a tánctermet oszt vadul ugráltunk, etc. meg figuráztunk..:D:D! ON

Neutun 2012.04.25. 10:19:44

Sokáig dolgoztam kereskedelemben és épp ezért tudom, hogy minden egyes üzletben(a multiknál is)szinte parancsba van adva az eladóknak, hogy pénzt csak a legritkább esetben adjon vissza. Az eladót nem a cég mellett áll, amikor nem akar pénzt visszaadni, csak tudja, hogy a végén ő lesz a hibás, ha nem sikerül levásároltatni. Természetesen a főnöknek a telefonban nagy az arca, nem ő áll szemben a tajtékzó, üvöltöző vásárlóval.
A reklamációval kapcsolatban meg a kulturált hangnem a titok nyitja. Volt olyan reklamáló vevő, aki konkrétan majdnem összetörte az üvegpultot a cipővel, amit visszahozott és úgy káromkodott, mint egy kocsis. És egy ilyen belépő után még a vevőnek áll feljebb és elkönyveli magában, hogy minden eladó bunkó. Egy normális, értelmes stílusban előadott reklamációt előbb fog elintézni az eladó is, mert neki is az az érdeke, hogy a probléma megoldódjon.
Panaszkönyv pedig még mindig nincs, csak vásárlók könyve.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.04.25. 10:25:31

@Manyecska: pfff. tán valami falusi táncházba vágysz a szíved mélyén? :D

én meg azt álmodtam, hogy apám vett nekem húsz darab csincsillát és összevissza szaladgáltak a lakásban. pedig nem is vacsoráztam...

Yo! Maaan! 2012.04.25. 10:28:51

Dikk mán, cipő! Sose volt bajom a cipőikkel... jó áraik vannak, jók az üzleteik is. Tahó eladóval nem is találkoztam még. És mindig elmondják, hogy számla, garancia, blabla és hogy vegyek nanotech. cipőápolót, ami persze már van és jól is működik.

Sátán meg a Jocó 2012.04.25. 10:33:37

Komolyan nem értem az embereket.

Kamaszkorom óta Martenst hordok.
Akkor bakit, mert ugye lázadok. De mivel észrevettem, hogy ha törődöm vele, akkor 4-5évig is simán hordható, megkomolyodott időszakomban rendes cipőt is onnan vettem.

Egyáltalán nem eget rengető az ára és hosszú évekig kitart és jól néz ki.

Olcsó(?) deichmanos húsnak híg a leve

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.04.25. 10:57:12

@Sátán meg a Jocó: jól néznék ki bakancsba, a munkahelyemen. Tudomásul kellene venni, hoyg nem mindenki hordhat sportcipőt vagy bakancsot

olvasóink írták · http://mediaszerencsetlenseg.blog.hu/ 2012.04.25. 10:58:28

Nekünk mindig gond nélkül kicserélik. Ultragáz, hogy eddig egyetlen cipőjük sem bírta 3 hónapnál tovább és így hármasával hordjuk vissza. Ősszel indultunk átmeneti cipővel, volt téli bakancs, most a tavaszi cipő hullik szét, nyárra jól jön a szandi. Az éves keret 1-1 pár cipő árából megvan :)

közödeszed 2012.04.25. 11:04:34

cipő csak is a sportdirect-ből online kb 15 fontért postáznak 2 cpő pár póló és bőven olcsóbb mint itthon akármelyik outletben...a pofám leesett amikor kint láttam az áraikat átszámolva 12 ezerért az a cipő ami itthon 23-25(adidas futó cipő) ..nem is beszélve a 39 fontos kosár cipőmről (leárazva, Nike) itthon 28900 lett volna..ezt mindenki szorozza meg a kinti átlag munkabérrel ossza el a telefon adóval vonjon gyököt és a végeredményt hogy hülyére vesznek minket..
a deichmann vagy mi meg szarjon sünt ,sokat

Kifordított kacagány 2012.04.25. 11:12:01

@batgirl: akkor járjál batz papucsban, vagy holland klumpában. mindegyik időtálló és cseppet sem sportos. esetleg még a mamuszt tudnám ajánlani, de szigorúan csak a nagymamaszürkét.

brownie58 2012.04.25. 11:12:19

Gratulálok, hogy végigcsináltad! Nekem nem volt türelmem, de azóta nem járok a dejkmanba...
A nyár vége felé szerettem volna elnyűtt cipőm helyett vmi újat. Mivel elég érdekes formájú a lábam, igen sok cipőt próbáltam fel. Persze ez eltartott egy darabig, és egyszer csak azt vettem észre, hogy nincs meg a régi cipőm. A biztonsági őr egyszerűen KIDOBTA! Gondolhatjátok, volt némi ordibálás részemről. A dejkman részéről viszont egy árva bocsi, vagy elnézést, vagy bármi nem hangzott el. A gyerekeim úgy húztak ki az üzletből. Vigyétek tovább jó hírét a dejkmannak!

Sátán meg a Jocó 2012.04.25. 11:14:01

@batgirl: talán ez a kitétel elkerülte figyelmedet:

"megkomolyodott időszakomban rendes cipőt is onnan vettem"

pl. www.dmusastore.com/p-3393-geoff.aspx

Sátán meg a Jocó 2012.04.25. 11:17:37

@Neutun: Ne haragudj, de ki nem szarja le, hogy más vásárlók bunkósága idegesíti szegény, szegény eladót?!

Más országokban sem okosabbak a vásárlók, mégis KÖTELEZŐ velük rendesen, kedvesen bánni, különben lapát. Vajon ők hogy csinálják, hogy ilyen esetek: notalwaysright.com/ ellenére is tudják a munkájukat végezni? Az ottani eladók vmiféle szupermenek lennének talán?

Unom már ezt az állandó kifogást/nyafogást, hogy "stresszes a meló a hülye vásárlók miatt" - ha nem bírja az eladói munkát, menjen vagont lapátolni, vagy mittomén'.

Rókakígyó 2012.04.25. 11:24:50

@ddrum77: ezt a cipőt mire használtad?

EZVAN!!! 2012.04.25. 11:33:06

Múltkor gyereknek akartam cipőt venni Deichmannban.
Felpróbált egy Nike (vagy annak látszó) kb 12.000 Ft-os cipőt, de nem vettem meg, mert a cipő nyelvén az oldalánál végig feslett a varrás.
Megnéztem a többit is, az ÖSSZESNEK olyan volt a nyelve.
Bár az is igaz, mikor legközelebb visszamentünk, ezeket a cipőket már nem láttam kirakva.

Manyecska 2012.04.25. 11:34:26

@Sátán meg a Jocó: :) azt mondta "nőcis" kell! Nekem max.a hálóba:D..tornacipőben is sajnos fél fejjel magasabb vagyok alapon a legtöbb pasinál:(..

Skodakék Fábia 2012.04.25. 11:36:12

Azt már látom a kommentekből, hogy a deichmannban sok olcsó és szar cipő van.
De valaki vett már ott kényelmes cipőt is, vagy nektek elég annyi a bódottá-hoz hogy óccsó meg kicserélik?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.04.25. 11:38:05

@brownie58: ez nagyon jó, már bocsánat, hogy röhögök... :D

és képes voltál elmenni cipő nélkül??? hát én tuti leültem volna és követelem a cipellőmet vissza. ha azt már bedarálták, akkor kérek egy pár újat ingyér és bérmentve. asztakurva! :D

Manyecska 2012.04.25. 11:39:18

@EZVAN!!!: a madárosba most lejáró kullancsirtót adnak laza ezresért, szóval...:(

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.04.25. 11:40:18

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: "képes voltál elmenni cipő nélkül?"

:)) Gondolod, zokniban távozott?

Szerintem visszaszedték neki a szemétből, különben nem lett volna ilyen puha.

Manyecska 2012.04.25. 11:43:24

@brownie58: :) mért nem tépted le a biztiőr cipőjét? Ez pesti volt??

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.04.25. 11:44:20

@brownie58: Aki észre se veszi, hogy kidobják a jól bejáratott cipőjét, az annyit is ér. Annak annyi az élete.

HiphopStar 2012.04.25. 11:46:09

A D Eichmann-ban a cipők 90%-a minősíthetetlen fos.

Manyecska 2012.04.25. 11:47:20

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: egyébként meg mit takarít egy őr?? :D Anyám, ez súlyos valóban!!!

Manyecska 2012.04.25. 11:49:49

@agresszív kismalac: :)ezért jó ha ránkrohad a cipő!! Na, ON.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.04.25. 11:51:35

@atpijkamo: azt nem írta, hogy visszatúrták-e a banánhéjak meg kávéspoharak közül.... brojáf. :)

@Manyecska: bisztosan feljebb akarta dolgozni magát a helyi ranglétrán.

@petrócselly: jelentem, én sok cipőt vettem már ott. magamnak is, meg a gyerekeknek.
monnyuk magammal csak kibacok ezekkel a cipőkkel, mert valóban 5 hónapot bírnak ki csak....igaz, taposom is rendesen a 150 kilómmal...:D

de a gyereknek tökéletes választás, mert úgyis kinövi, hamarabb mint tönkretehetné.

Mazlee 2012.04.25. 11:56:06

@ddrum77:

az ECCO-t én is megerősítem. van egy utcaim meg egy bakancs. soha jobbat! kényelmesek és tartósak.

Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2012.04.25. 12:00:02

Nekem pozitívak a tapasztalataim a Deichmann-nal. Szoktam ott vásárolni, volt, hogy valami hibás volt (2x), de szó nélkül visszaadták a vételárat, ha kértem volna. Levásároltam, ugyanott.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.04.25. 12:03:25

Ritkán járok cipőboltba, de akkor nagyon megszenvedek. Kevés olyan cipőt gyártanak, amit egyáltalán felhúznék a lábamra, még kevesebb, ami kényelmes, a kettőnek a metszete meg gyakorlatilag üres.

Ezért elgondolkodtam azon, hogy cipőgyártásba kell kezdeni. Mekkorát tarolhatnék a piacon, ha csupa mutatós és kényelmes cipőt gyártanék!

Manyecska 2012.04.25. 12:14:30

@atpijkamo: akkor olyan vagy mint az uram:)..sose teccik neki egyse. Múltkor vett 1 bakancsot 35.E-ér.46-os:D Azzal szoktam kitámasztani az ajtót.:P

Manyecska 2012.04.25. 12:18:53

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: "úgyis kinövi, hamarabb mint tönkretehetné" hát nem tudom.., volt amikor másfél havonta vettem újat mert levált elől az orránál /már a cipő/:( Igaz csúsztak-másztak..
ON!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.04.25. 12:23:10

@Manyecska: enyimek már nem csúsznak-másznak :D mondd meg nekem őszintén: szerinted normális dolog hogy egy 11 évesnek 39-es lába van??!!? zsiráf kengurubabával...

Manyecska 2012.04.25. 12:23:15

@Manyecska: na uccsó: igaz abban az időben lábnyomok/!/ voltak a gyerek bézbollsapkáján..kiderült hogy sutyiban hegyet másztak /napközi/:O :D valami mérgeskígyós tábla is volt ott vagy mi:(

Manyecska 2012.04.25. 12:25:09

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: igen, az enyém pár évvel nagyobb és 42-es most..:(

(---Flúgos Buszos---) 2012.04.25. 12:26:34

@Jani haverja: Köszönöm szépen a választ.
Erről még nem hallottam. Megpróbáljuk itthon.

2012.04.25. 12:59:40

"vegyünk nekem egy őszi cipőt" másfél évnél frissebb szar nincsen?

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.04.25. 13:21:33

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: "11 évesnek 39-es lába van"

Ne adj már annyit enni neki!

neet 2012.04.25. 13:23:49

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: enyém gyerek nem nő ilyen gyorsan, de a sulis váltója tönkrement kb 3 hét után, (szintén Deichmann) pikpakk adta a csaj az utalványt, amit bármelyik D-ban levásárolhatok. Mondjuk azon nézett egyet, h nincs kimosva??? de ha meg kimosom (mosógép??) tuti még tönkrébbmegy, aztán jönnek a nem rendeltetésszerű szöveggel. Amúgy sem büdösödik még a lába, nincs még abban a korban. :)

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2012.04.25. 13:26:18

Amúgy cipőt az Aldiban kell venni, mégpedig munkavédelmeset. Az tartós, minőségi és cserélik, ha mégsem. És ez nem vicc.

Vagy munkavédelmi ruházati boltból, esetleg military shopból, vagy hogy hívják. Ásáshoz csak katonai bakkkkancsot javaslok, tapasztalat alapján nem probléma még úszni se benne, csak néha adni kell neki Bagarolt.

Sátán meg a Jocó 2012.04.25. 13:35:57

@Manyecska: szép magas? zene füleimnek ;)

@batgirl: igen, női cipők... Megtaláltad őket az igen kifejező nevű "WOMENS" menüpont alatt, vagy linkeljem be Neked?

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2012.04.25. 14:01:10

@atpijkamo: lehet ráléptek ... a tyúkszemére, attól akkora

más.
PM no.2
megvan az 1st kommented, és még csak nem is elsőztem :P

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.04.25. 14:54:13

@donfuligjimmy: "még csak nem is elsőztem"

:)) Értékelem.

Neutun 2012.04.25. 15:10:13

@Sátán meg a Jocó: Írtam egy szóval is,hogy nem szerettem a munkámat?Nem gondolom,hogy az nyafogás lenne,hogy normális hangnemet várok el az emberektől,amilyennel én is megtisztelem őket.

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2012.04.25. 15:21:30

@brownie58: én adtam volna nekik lehetőséget, hogy a droid által szanálásra került cipő helyett adjanak másikat. Ki tudja mi történt azzal a cipővel mielőtt/miután a kukába került ... a másik, hogy a kukázást már törvény is tilcsa. kiveszed, meglát a sün, oszt' jól megzsanetteztet. Hát kell ez neked? Cipőd sincs, mehetsz haza mezítláb, és még diszkréten meg is szoptattak ...

Sátán meg a Jocó 2012.04.25. 16:34:08

@Neutun: értem én az elvárást, de ez a meló ezzel jár. Ezt dobta az élet. Ha nagyon tele a micsodád, olvasgasd a fenti blogot. Sok érdekesség van benne, külön figyelmedbe ajánlom a főnöki utasításokat és az alkalmazottak igyekezetét, hogy megőrizzék nyugalmukat és kedvességüket, MERT EZ A MUNKÁJUK.

@Manyecska: ammég' kicsi ;-*

@batgirl: miért lenne az? Hogy jövök én ahhoz, hogy női cipőízlés felett ítélkezzek? :))

Neutun 2012.04.25. 17:01:08

@Sátán meg a Jocó: Nem gondolom,hogy egy eladó munkájához hozzátartozna a megalázás vagy verbális erőszak elviselése. Ha te ennek az ellenkezőjèt gondolod,akkor azzal magadat minősíted.

Manyecska 2012.04.25. 19:23:01

Update: ma jön haza a gyerek, lukas cipővel..nem mondom meg hol vettük két hónapja..(:=:D

Ahoj- 2012.04.25. 20:48:39

Mi lenne ha 2 hónapig senki nem járna ilyen helyekre vásárolni? Olyan szépen elhúznának ezek a cégek a p..csába. De mi magyarok itt is képtelenek vagyunk összefogni.

Xezs 2012.04.25. 22:31:19

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Valami olyan hely ahova nem naplopni járnak az emberek, mint a magyar munkahelyek 70%-ára.

Manyecska 2012.04.26. 09:59:14

@Xezs: Szép új világ... mi lenne ha nem is lopnának.. lenne munkájuk ..:(

Sátán meg a Jocó 2012.04.26. 11:01:17

@Neutun: de hát én nem gondolom ezt :)

Sang Lee 2012.05.07. 20:05:32

én egyszer a Deichmannban vettem egy bőr utcai cipőt, melyet egy hét múlva, - mivel nagyon kényelmes volt, és kiválóan alkalmasnak látszott a feladatra - elvittem erdélybe túrázni.
megmásztunk egy 2500 méteres hegyet, a cipő jól bírta, csak a viszonylag kemény talpbetét része tört meg, és kisé kényelmetlen volt. Gondoltam, nem épp rendeltetésszerűen használtam, de próbacseresznye, 2 hete vettem, hátha kicerélik.
visszavittem, megmutattam nekik, hogy meg van törve, egy szót se szóltak, azonnali csere/levásárlás/KP vissza.
ez is Deichmann, igaz, egy szegedi üzlet, de nekem csak pozitív tapasztalataim vannak velük (elég szokszor vásárolunk ott).

vAlAkI 2012.07.10. 16:33:22

Páromnak is sikerült egy Deichmannos szandált vennie, amit Ciprusi nászutunkon avatott (volna) fel. A szobából nem tudott kijutni, mert a pánt már ott elengedte a szandál alját. Szerencsére készült pót-lábbelivel. Itthon úgy közelítettünk az eladói pulthoz, hogy "Ehelyett kérnénk vissza a vételárat!". Hebegés levásárlásról, de kitartottunk igazunk mellett (emelett eladók előttünk megbeszélték, hogy selejteztetik, aztán megjavíttatják...) úgyhogy mi is visszakaptuk a pézünket, és az eladók is jól jártak...

Szenthomárság 2012.07.12. 13:43:05

@vAlAkI: csak én nem vágom, hogy miért kell egy nászúton kijönni a szobából? :D

vAlAkI 2012.07.17. 15:05:02

@Szenthomárság: Ha elfáradt az ifjú pár, várta őket lenn a bár :) Meg a part:D
süti beállítások módosítása