Tékozló Homár

Gyulladásig melegedő vasaló

2012.06.15. 08:35 | jackyll | komment

 HoldenZL42.jpg

Pusztító termék kategóriában rég nem volt mozgás, úgyhogy tiszta mázli, hogy Pál ismét szerzett egy emberiségellenes háztartási gépet. A Holden ZL-42 vasaló a végtelenségig és tovább hevíti magát, ami hosszútávon egyet jelent a biztos halállal:

Volt már nekem gondom a régi jól bevált mechanikus dolgok elektronikusra cserélése miatt. Homárpost is lett belőle mikor a kenyérpirítóm robbant fel. Nade most kaptam egy hibás vasalót aminél megnéztem milehet a baj...  Holden ZL-42 márkájú, aminek a különlegessége az hogyha állítva felejted akkor automatikusan kikapcsol. Asszem ez is teszkós.  Hát a gondja pont az hogy akkor sem kapcsol ki mikor már elérte a kívánt hőmérsékletet.

Gondoltam, minden vasalóban bimetalos termosztát van, hát szétszedem és biztos csak össze van égve vagy hasonló. De mikor szétszedtem akkor jött a döbbenet: bimetálnak nyoma sincs, helyette viszont vannak relék és elektronika is benne. Sőt még kishangszóró is amivel zümmögne ha egyedülhagyod. :-) D

Nem hagytam kigyulladni, de addig sem mentem el hogy mikor csapja le az automatát, de mindenesetre meggyőződtem arról hogy ez bizony felgyújtotta volna a lakásom hogyha dugvafelejtem és netalántán pont akkor meghibásodik az elektronika. Tehát akármilyen modern is a vasalód, az elektronika is bármikor meghibásodhat... sőőőőt előbb mint a mechanikus. A miskolci paneltüzet ahol 3 ember halt meg nem zárható ki hogy egy vasaló okozta. És természetesen soha semmi elektromosat nem hagyunk dugva hogyha biztosra akarunk menni. És hiába automata kikapcsolós a vasaló ha magárahagyod bedugva... sose lehetsz biztos benne hogy tényleg ki is kapcsolna.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Manyecska 2012.06.15. 10:41:45

@KecskeDotyi: jajj ne csináld:)...nekem volt egy f..sza hajszárítóm:(..kilógott a vezeték -igaz az a drót volt maga - oszt mikor megfogtam a 220V átment rajtam!!! Azt a bizsergést effektíve senkinek nem kívánom. Jó hogy bele nem léptem:(
Azóta kézzel gyógyítok és szeretek minden kommentelőt... :P

England win The Ashes! 2012.06.15. 10:42:48

A poszternek üzenem, hogy szovjet vasalót vegyen. Ahhoz áram sem kell.

Manyecska 2012.06.15. 10:45:35

@agresszív kismalac: ...legalább a szomszéd macskáját egy füst alatt elintézem, nem kell náci indulókat meg Abbát hallgatnom emiatt. Lóbálni meg a férjem lóbál, az erkélyen.
:)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.15. 10:45:40

@Manyecska: :D
Én csak ha muszáj :D

Hajszárító : felvillanyozott mi?

@agresszív kismalac: EdE kis faszenesét is? :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.15. 10:47:03

@Manyecska: Érdekes lehet, na.
Bár, attól függ, mit lóbál.

Manyecska 2012.06.15. 10:48:37

@KecskeDotyi: azt különben tudtad hogy 28C fok felett marha kevés az oldott oxigén a vízben, hiába bugyogtacc? Mondjuk az általában már tűréshatár a pikkelyeseknek amúgy is..jégkockát szoktak tenni a vízbe, apám még szódát is sokszor locsolt hozzá na azt nem tudom miért /nem, whiskyt nem/ de állítólag jót tett.

Sokorai_Atala 2012.06.15. 10:49:01

@cicmen: ezért vett egy biztonságosat, mert tudta, belül szőke vagyok:)

Manyecska 2012.06.15. 10:52:44

@ColT: ja, nem unatkozom otthon. Ezért is vasalok inkább:D.. bár ő úgy veszi fel a telefont hogy "tessék, mosoda.." rohaggyon meg:D

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.06.15. 10:56:27

@KecskeDotyi: "ő még az alsógatyáját is kivasalja, és a zoknikat is..."

Boldog lesz az a csaj, aki elveszi feleség
ül.

Ezért jó ide járni. Az életnek olyan furcsaságait tudom meg, amit normális emberektől sose hallok.

KecskeDotyi 2012.06.15. 10:57:11

@Manyecska: És ki mondta h szokott 30 fokos lenni a víz?
Azt, h gyakorlatilag befagyna, nem viccből mondtam. Abban a szobában olyan jók a nyílászárók, h ha nem fűtenénk, akkor kb 8 fokos lenne a víz (télen persze), azt se a gurámi, se a páncálos harcsa, se a többi kb 8 féle fajta nem élvezné, hanem záros határidőn belül elpusztulnának.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.06.15. 11:01:15

Egyébként nekem van vezeték nélküli vasalóm. Amikor a seggére állítom, akkor fűti magát a hálózatról. Nem is értem, miért jó vezetékest használni.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.15. 11:01:39

@Manyecska: :D Nyiss mosodát, ha ennyire megy :D

@Dr Jozef Vengloš: Nem LÓbálni, hanem DObálni. Lefelé.
Padlóla.

@KecskeDotyi: Az se rossz. Mondjuk nálam is ilyen jók a nyílászárók (remélem ősszel cserélődnek).

KecskeDotyi 2012.06.15. 11:02:42

@atpijkamo: Mán elvan asszonyozódva, van kis purgyé is :) :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.15. 11:02:55

@atpijkamo: Te, én is kivasalnék, de az asszony nem hagyja.
Meg mosogatni se hagy.

...aztán nyafog, hogy mindent neki kell csinálni.
Nők.

2012.06.15. 11:04:31

csak hogy jól értem -e: a poszter szerzett egy bevallottan rossz, újonnan kb 3k forintot érő vasalót.
Aztán szanaszéjjel barmolta, csodálkozva megállapította, hogy nem csak vezetékekből áll.
Azután kiment az udvarra, és bedugta az udvaron egy beltéri elosztóba (wtf?), és megállapította, hogy attól hogy szétszedte/összetörte nem javult meg.

Nem látom a csattanót.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.06.15. 11:05:18

@ColT: Haveromnak nem tetszett, hogy mosogatnia kelljen. Nem szólt. A harmadik törött tányér után elzavarták a mososgatótól, azóta se engedik a közelébe.

esef 2012.06.15. 11:07:00

@ColT:
a fenébe ezzel a sok modern elektronikával: amikor Trabantom volt soha egy elektronikai probléma nem volt az autóval :D

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.06.15. 11:07:10

@KecskeDotyi: Boldog nej.

Bár nem biztos. Ismerek olyan pasit, hogy a pedantériája az asszonykája idegeire megy. Pl. a kés, villa, kanál úgy áll a konyhafiókban, mintha díszdobozban lenne.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.06.15. 11:08:19

@Csigorin: Földrengés alatt a házam is mechanikus.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.06.15. 11:11:32

@esef: A Wartburg motorja mindig kopogott, mert a gyújtás beállítás után azonnal elállítódott. Monjuk ez elektromechanika. A váltója viszont vagy a 3-ast vette be, vagy a rükvercet. Inkább az utóbbiról mondtam le.

esef 2012.06.15. 11:14:40

@atpijkamo:
fúúúúúújjj, az egy túlbonyolított csodamotor... :D

KecskeDotyi 2012.06.15. 11:16:00

@ColT: Hm, az én uram meg azon van kiakadva, h nem csinálok semmit (igaza van).

Bár, én látom magamon a fejlődést. Régebben, ha kiömlött valami, akkor általában hagytam, felszáradt, a foltot meg a negyedéves felmosásnál eltüntettem. Amióta vele vagyok, képes vagyok egyből feltörölni. Hát nem csodálatos?

Manyecska 2012.06.15. 11:18:32

@KecskeDotyi: ki mondta hogy mondta? Mér hány fokos nyáron lékkondi nélkül /ha télen 8 lenne../?:D ? Nálunk 28-ig simán felment.
Eccer beleesett a világítótest a halóvodában mert olyan jófej voltam hogy vékony üveglapra tettem oszt elpattant. Se a halaknak, se a villanynak nem lett baja. Máig sem értem. Bár nem ez az egyetlen amit nem értek:)

Manyecska 2012.06.15. 11:19:51

@atpijkamo: nem is divat vasalni ám :D!
Van ahol mosni se, állítólag.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.15. 11:20:11

@atpijkamo: Ez a módja ;)

@esef: :D
Azzal az volt a b aj, hogy nem volt benne ;) Elektronikus gyújtással pl. még a Trabi is beindul hidegben :D

@KecskeDotyi: Lehet, hogy rájött, hogy jobb, ha nem próbálsz különböző dolgokat csinálni? :D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.06.15. 11:28:43

@KecskeDotyi: nemán. kitennélek az udvarra, ha az én feleségem vónál, a kutyát meg behoznám helyetted :)

eccer ismerős mesélte, hogy a szomszédjának a gyereke odahányt a nappali közepibe mert beteg volt. hat nap múlva még mindig ott volt a pizza, senki el nem pucolta. aszonta többet nem ment át hozzá, szal nincs ápdét. váááááfúúúúújjj.

KecskeDotyi 2012.06.15. 11:29:22

@Manyecska: Nyáron sose mérem, de mivel évek óta jól megvannak, nem hiszem h gyilkolós hőmérséklete lenne :D

@ColT: Kikérem magamnak, ha kicsit megerőltetem magam, akkor csodákra vagyok képes :D A hűtőt "csak" 2 hete kéne kipakolni (mert bepakolni már semmit se lehet)...De fene se cipeli le a kukához azt a sok cuccot, és a fene se mossa el azt a sok edényt..

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.06.15. 11:34:27

@KecskeDotyi: @Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: @Manyecska: Ááááá! Istenkirályok vagytok ma. Megfúlok a röhögéstől. Abba ne haggyátok!

Manyecska 2012.06.15. 11:37:08

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: én már voltam oyan helyen ahol elmentek nyaralni anya + két gyerek, ordenáré kupi volt a lakásban, középen meg a teli bili - már három napja mentek el akkor asszonta a srác:D ........
Tegnap a fiam felpakolta a kutya ágyát a sajátjára mondom mi ez????? Assszongya semmi, csak "emelem a szolgáltatás színvonalát". Hávazze:O !

KecskeDotyi 2012.06.15. 11:37:09

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Na azért a hányás más kategória. Humanoidok nálunk a wc-ben teszik, a kutyáét meg összetakarítom :)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.06.15. 11:38:02

@KecskeDotyi: szerintem költözz ki az erdőbe :D ott nem kell semmit se csinálni, a csontokat kidobod a medvéknek a kunyhóbul, takarítani se köll, mer beesik az eső oszt lemossa a port. vasalni se köll, mer minek. hüttőszekrény sincs, azzal se lenne gondod.

ugye csak viccelsz, mondd azt... :D

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.06.15. 11:39:52

@KecskeDotyi: "mivel évek óta jól megvannak"

Nálunk is. Az elején volt egy kis fluktuáció, de anelyik kibírta az első pár hónap gyűrődéseit, az már nem pusztult tovább.

Kémiai laborban láttam akváriumot. Szigorúan önnfenntartó vegetáció, mert 10 éve csak napot meg vizet kapott. El kellett volna adni a NASA-nak.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.15. 11:44:18

@KecskeDotyi: :D:D:D

Olyan lehetsz, mint én. Ablakot néztem, a bemutatóteremben az első nyitásra sikerült úgy szétakasztanom a vasalatot, hogy nem lehetett visszacsukni.
Lehet, hogy nem azt fogom megrendelni.

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Brrrrrr.

@atpijkamo: Szerintem ilyet kéne csinálni, csak magunkkal. Aztán kapják be a multik.

Manyecska 2012.06.15. 11:45:07

@atpijkamo: én MOST megyek ki az Aldiba, jó lesz, rám ne számíccs:) Ma már agymosás volt mer reggel bementem a suliba ugyanis évzáró + ballagás van, én kész vagyok:)

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.06.15. 11:45:27

De rég volt a Homáron már ilyen bimetálos-elektronikás poszt! Jó nosztalgiázni :)

Manci néni, a szomszéd 2012.06.15. 11:46:17

Drágáim, én azt sem értem, hogy minek tesznek ennyi elektronikát a mai autókba. Ja, nincs elég melója a márkaszervizeknek? Meg a szomszéd Józsi ne javítsa más autóját?

Az én (28 éves, kék színű) trabantomban az elektronika nagyjából a lámpakapcsolóban ki is merül. De nem is kerül százezrekbe az, ami nem tud elromlani, mert nincs is benne.

Nade, akkor magyarázzátok el nekem, hogy minek bele az a sok francos elektronika, ha az enyém anélkül is ugyan úgy elvisz egyik helyről a másikra?

Az igazi vasalóba meg parázs kell drágáim.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.06.15. 11:46:59

@ColT: Én támogatom. Segély helyett vagy mellett oktatás, hogyan termeljük meg a zöldséget a kiskertben.

Nme olyan, hogy kap száz naposcsibét, aztán ott döglenek meg neki egymásután.

Gyártsunk magyar villanyautót. Meg ilyenek.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.15. 11:48:53

@atpijkamo: Próbálkoznak vele, de nem sok foganatja...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.15. 11:51:21

@Manci néni, a szomszéd: Autóba azért, hogy pl. kevesebbet fogyasszon, meg mindig elinduljon. Meg mondjuk megmentse az életed (ESP, ABS)

Különbség : gyújtáselektronikából, fékasszisztensből van, ami 20-30 évet kibír. Az én 22 éves autómban a motorvezérlővel sosem volt gond, mert rendesen meg van csinálva.
Lehet ugyanis strapabíró elektronyikot gyártani, csak az nem kifizetődő, erre már rájöttek az autógyárak.

Manyecska 2012.06.15. 11:54:27

@atpijkamo: jelentem a napelemes autó-innováció támogatói/részben fejlesztői vagyunk, II.-ok lettek a Shell-Eco Marathon Europe versenyen a fiatal mérnöksrácok most!!! :)

bpo478 2012.06.15. 12:00:17

Dél van. Ha már ittvagyok...

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.06.15. 12:07:56

@ColT: Mentem új autóval, fékezni kellett, gondoltam, ütközünk. Nem ütköztünk, na mondom, jó ez az ABS, mostantól szeretem. Azóta belekalkulálom az ABS-t is, úgyhogy ugyanazzal az eséllyel ütközünk, mint előtte.

KecskeDotyi 2012.06.15. 12:46:07

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Akkor azt mondom h viccelek. Pedig nem. Tessék, bizonyíték:
kepfeltoltes.hu/view/120615/IMAG0309_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A felső kettő polc és az első fiók kivételével mindent ki kéne dobni a tejen és a tojáson kívül. Az ajtóban is kb csak a cuccok negyede maradna.

@ColT: Óóó, nekem ilyen helyeken tilos bármihez is hozzáérnem, mert az leesik, szétesik, összetörik, tönkremegy.
Lehet h én vagyok peches, de ha előttem száz ember is megrángat valamit, annak semmi baja. Én hozzáérek, puff, tönkremegy...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.15. 12:49:07

@atpijkamo: Hát, ezt emberi lustaságnak hívják :D

@KecskeDotyi: Mire rád kerül a sor, addigra elfárad :D
A hűtőm hasonló, csak az nincs így tele. Tehát a két hónapos felvágott, meg a vaj árválkodnak. :D

Manyecska 2012.06.15. 12:49:52

@atpijkamo: :) szerintem guglin találsz. Teljes műszaki specifikációt vagy beszkennelt oklevelet esetleg??:P Most enni fogok Marinált csirkeszárnyat csakis az Aldiból! De a 100forintos jékkrémjük finom! És tényleg mosolyognak az Aldiban, király!! :) Bár engem mindenki megtalál mostanában az utcán is:)..ezér-azér-..már hordok magamnál épp ezért öngyújtót is..

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.06.15. 12:56:15

@KecskeDotyi: hinnye :D az alsó három zacsiba mi van ? zsemlemorzsa? én szívesen segítenék neked kipucoválni, csutakolásba verhetetlen vagyok. csak mire odaérek....

de mondok jobbat. kivágod a hűtőt mindenestül, oszt veszel egy újat. csak abba már ne tegyél semmit. :D

@Dr Jozef Vengloš: tényleg... hát a linkekre nem kattogtam ma....

Manyecska 2012.06.15. 12:56:57

@Manyecska: és ha most valamilyen b@zi beszól hogy mér nem dolgozunk..:D:D

KecskeDotyi 2012.06.15. 12:57:30

@ColT: Egyszer-kétszer még hihető is lenne, na de h mindig nálam fárad el minden? Azért ez nekem csöppet gyanús... :D

@Manyecska: A marinált ratyi, grillezésnél a összes máz a rácson marad és nem a húson. Meg náluk drága a hús. Viszont olyan gyors és kedves kiszolgálást mint ott, sehol nem kapok. Nem tudom h h sikerült injektálni a német mentalitást a magyar dolgozókba.
Mindig mindegyik kedves, köszön, mosolyog, segít, tehát jó ott vásárolni.

KecskeDotyi 2012.06.15. 13:01:03

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Az alsó polcra gondolsz? Kérlekszépen alul a kettő az rizs (ki se bontottuk), felette meg !azt hiszem! grízes tészta.
Amúgy sokszor én is szégyellem, h mennyi ételt dobok ki.

Új hűtő nem kell, ezt imádom. csak a rendtartást kéne valahogy megtanulnom. Ha még csak ketten vagyunk és kevés egy ekkora hűtő, akkor mi lesz ha gyün a kölök?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.15. 13:01:04

@KecskeDotyi: :D:D:D

Marinált grill, akkor a rácsot eszed meg? :D

staropramen 2012.06.15. 13:01:42

Már pedig a bimetállos vasalónál csak egy jobb van: A KIS FASZENES!!!!
Lehetőleg üvegasztalon.ragyogóan ki lehet vele vasalni a Kék Szalagot!

Manyecska 2012.06.15. 13:05:10

@KecskeDotyi: óó nem úgy gondoltam beteszem a római tálba:P /gátlásaim nincsenek általában semmilyen téren/ bátraké a szerencse!!!! :)

Hijnye, eldicsekedek: fiamnak 4,7 bizije lett meg hozzávágtak egy haccáz kg-os könyvet mint "aktív közösségi gyerök"...hiába, na...:D HÜPP!! :D:)

KecskeDotyi 2012.06.15. 13:07:20

@ColT: @Manyecska: Nemröhög, tényleg odaragadt.

Rómaji tál macerás, áztatgatni előtte. Tepsi, oszt csókolom.

Manyecskakisfiúnak meg gratula (persze a szülőknek is jár némi taps)!

Manyecska 2012.06.15. 13:08:47

@KecskeDotyi: ha jön a kölyök ne félj! az enyém a hüttőben lakik mostanában hogy nől!!! ma néztem /hüpp :D/ reggel az ünneplőben pár centivel kisebb már csak nálam..

Manyecska 2012.06.15. 13:11:26

@KecskeDotyi: köszönnyük! Az apja a praktikus paraszt én meg intellektuális alapon nevelek, oszt így!
A római tál nálam full gázon:D egy óra elég hogy összeizélődjenek szerintem marha finom lesz benne minden. Szeretem a köcsögöket, na! :D:D:D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.06.15. 13:14:17

@KecskeDotyi: a hűtő pont jó, 4 embernek is elég :) hááááát, ha egyszer beleunsz a pazarlásba meg a kései ganajazásba, majd belejössz a rendrakásba is. monnyuk nem eccerű persze, mert rendet tartani csak akkor lehet, ha praktikus bútoraid vannak, amibe minden belefér meg nincs felesleges limlomod, meg ilyenek. először is dobjál ki mindent kíméletlenül, ami nem kell. krimszkramsz, minder szar, amiből kettő van, de egy is sok belőle, cuccok, amit sose használsz, dísztárgyak, porfogók, ilyesmi. ezzel már félig nyert ügyed van. így megtelik egy konténer, de aztán nyugtod van. utána szépen helyet keresel mindennek ami maradt és csakis oda rakod el, nem máshova.

opcionálisan felveszel egy takarítószemélyzetet, azis megolgya a problémát :D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.06.15. 13:15:22

@Manyecska: még a viszi valamire az a gyerök, büszke lehecc rá!

misi46 2012.06.15. 13:15:47

@uni1002: Úristen, valaki még emlékszik a Nipkov tárcsás képalkotásra?
Nem lehetsz nagyon fiatal!
Én se.

England win The Ashes! 2012.06.15. 13:18:31

@KecskeDotyi: Az a gond, hogy ez a hüttő nem megfelelő méretű.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.15. 13:18:39

@staropramen: Csak el ne törjön a asztal.

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Pont MEGFELELŐ méretű. Klasszikusokat csak pontosan :)

Amúgy a kidoobálással csak az a baj, hogy amit kidobtál, az megfelelő idő múlva pont kéne. :)
De ha megtartod, sose fog.
Én mondjuk eladogatom az ilyesmit, aztán meglátom, kell-e később :D

@misi46: Én is emléxek, pedig öreg se vagyok.
Oskolába' tanították jól.

KecskeDotyi 2012.06.15. 13:20:25

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Oké, akkor sose lesz rend. Én tipikusan az az ember vagyok aki nem hajlandó semmit se kidobni. Anyáméktól elköltöztem ténylegesen több, mint 4 éve, de ott még mindig rumli van. A 10 évvel ezelőtti kutyám elrakott szőre, középiskolai puskák, kidobásra alkalmas cipők (lyukas, mint az állat), rengeteg cucc.

Itt már képes voltam tavaly kidobni a 3 éve szétszakadt papucsomat :P Mindig minden jó lesz még valamire és mindig minden emlék.
Még jó, h itt nem lehet annyit lomizni, tuti h én is bekerülnék az "élve eltemetve" műsorba.

Manyecska 2012.06.15. 13:24:12

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: remélem, többre mint a szülei:D!! Köszi:)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.06.15. 13:29:03

@ColT: uuuupppsz. tényleg rosszul írtam.... :)

amúgy tényleg attól van kupi, hogy "hádde jó lesz az még valamire" !

egy frászt. amiről már azt se tudom, hogy létezik, nem fog hiányozni soha.

nálunk a családba volt egy nótórius tejfölöspohár/nejlonzacskó/ papírdoboz/ kisszirszar egyébminden gyűjtögető egyed, oszt akkor kaptam traumát.

@KecskeDotyi: akkó nehéz lesz..... de ha téged nem zavar, meg mást se aki ott lakik, akkó végülis a te helyed, oszt akkora a kupi amekkora nektek jó, nemigaz? ha meg nem tetszik, úgyis kitakarítasz majd! :)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.06.15. 13:29:04

@misi46: Az már az írásbeliség feltalálása után történt, úgyhogy olvashatta.

misi46 2012.06.15. 13:30:54

Te jó ég, ennyi MŰSZAKI van itt?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.15. 13:31:14

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: "egy frászt. amiről már azt se tudom, hogy létezik, nem fog hiányozni soha."
Amikor kidobod, tudomást szerzel róla... És tudomást szerez Murphy is, aki belátható időn belülre beidőzíti, hogy kelljen :D

Azért a tejfölöspohár már durva, na.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.15. 13:32:59

@misi46: Szar ügy, nem lehet mindenki marketing consultant accountant manager :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.15. 13:34:49

@misi46: De ha a MŰszakit másképp értjük... ...akkor is ;)

KecskeDotyi 2012.06.15. 13:35:04

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Az egyik szekrény szerinted nálam nem tejfölös pohárral meg társaival van tele? :$ (igaz, ezt a "hajlamot" anyukámtól kaptam, a tejfis poharakat ő is gyűjti)
Igaz, minden évben elhasználjuk a nagy részét palántának.

Manyecska 2012.06.15. 13:35:17

@ColT: hát ja, vannak még rendes emberek!!

Manyecska 2012.06.15. 13:39:10

@atpijkamo: beírtam hogy "napelemes autó magyar" a google-ba és a képtalálatoknál egy csomó nagyon jó képet hoz!!! Érdemes megnézni ha érdekel!:) Álat! nem akarom telespam-elni a homárt...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.15. 13:59:16

@Manyecska: :D:D:D:D:D:D

@KecskeDotyi: Na akkor mégsem felesleges.

Nekem olyankor van agyrohamom, amikor valamit javítok/átalakítok, és kéne valami fémdarab/műanyagdarab, amit szétvagdoshatok, és persze nincs, mert kidobáltam a szemétbe.

Bernáth Tarján, 4914 Olcsvaapáti, Nyár utca 40. (t 2012.06.15. 14:49:34

¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)*´¨)¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)*´¨)¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)*´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)¸.•´¸.•*´¨) *¨)
(¸.•´ (¸.•`¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)*´¨)
(¸.•´ (¸.•` ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)¨)

▒▐█▀▄░ ▀ █▄░▄█ █▀▀ ▀█▀ ▄▀▄ █░░
▒▐█▀▀▄ █ █░█░█ █▀▀ ░█░ █▀█ █░▄
▒▐█▄▄▀ ▀ ▀░░░▀ ▀▀▀ ░▀░ ▀░▀ ▀▀▀
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)*´¨)¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)*´¨)¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)*´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)¸.•´¸.•*´¨) *¨)
(¸.•´ (¸.•`¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)*´¨)
(¸.•´ (¸.•` ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)¨)

uni1002 2012.06.15. 15:15:23

@ColT: 20 éve beszereztem 5m kantálszallagot, és tíz évig tekergettem a fűtőellenállást belőle.
Műszaki kihívás :-))

SarahConnor 2012.06.15. 16:14:10

Csak az ég tudja, hányszor mentem vissza munkába induláskor a lakásba, hogy ellenőrizzem, kihúztam-e a vasalót, vízforralót, szendvicssütőt...

Anomalocaris (törölt) 2012.06.15. 16:35:59

"emberiségellenes háztartási gép" :)

Anomalocaris (törölt) 2012.06.15. 16:43:27

Egyébként meg úgy néz ki, mint egy droid feje, amint éppen azt mondja "ffffuuuuuu".

Megdobbent 2012.06.15. 20:00:38

Egyszeruen nem ertem ezt a monometal agyu posztert, hogy egyszer mar szennerohogtuk magunkat rajta, memme is valt a bimetal vs. elektronika faszsaga, erre ujra eloadja. Minek, konyorgom, minek?!

Mylady 2012.06.15. 20:27:06

Hehe :) Arra a kenyérpirítós cikkre emlékszem. Ott elmeséltem, hogy vett nekem kenyérpirítót az anyám. SaLYnos vasalóra nincs ilyen vicces sztorim, mert azt magamnak vettem.

Hétfejű tündér 2012.06.15. 20:29:29

@KecskeDotyi: Ne hülyéskedj, ide még csomó minden befér:)))
Mintha a saját hűtőmet látnám:D

Xezs 2012.06.15. 21:22:06

Automata? Az kismegszakító, basszájba!

Xezs 2012.06.15. 21:25:07

Amúgy meg akkora kretén kamu poszt ez. Bimetál meg elektronika, ez teljesen ugyanaz, mint ami a kenyérpirítós poszt volt.

Valaki szopatózik.

lazarjozsef75 2012.06.16. 06:52:58

@Xezs: előbb-utóbb elő fog kerülni még egyszer, mittudomén, bojlerrel vagy mosógéppel... :)

Xezs 2012.06.16. 10:38:36

@lazarjozsef75: anyóssal bazmeg

"Szétszettem a ányósomat, osztánhát nem elektronika van benne?"

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2012.06.18. 13:33:24

@ColT:
"Azért a tejfölöspohár már durva, na. "

Dehogy durva! Abba palántázni szoktak (ha minden héten van 2db ilyen pohár az pont elég lesz egy szezonra kicsi kertnél), a tejes zacskóból pedig népi mintás lábtörlő készíthető (csíkra kell vágni spirál alakban és 2 vagy 3 szállal fonni lehet). Bimetál nélküli vaslóból meg ki kell forrasztani az elektronikát mert az 5Ft-ért 10db-ot kapsz típusú alkatrészre biztos szükséged lesz valamikor. Na ezek a durvák!

XCat 2012.06.18. 13:40:16

@Van_mikrohullámú_sütőtök?: Akkor már csak egy 800 nm-es ház kell, ahol ezt a sok felesleges romot tárolni lehet.

ErtelmetlenSzajkarate (törölt) 2012.06.18. 22:25:26

LOL

holden = opel = vauxhall egy másik országban
most ez tényleg general motors termék vagy csak k. nagy parasztvakítás?

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.06.19. 19:58:06

Poszt-tolónak javaslom, hogy vonja be a lakás falait azbesztburkolattal, és maga is öltsön éghetetlen anyagból készült ruhát. Nagyon kifogja a kisgépekkel. Kár lenne, ha neki vagy tulajdonának komoly baja származna belőle.
süti beállítások módosítása