Naiv pizzarendelő és párja szaglószervein sebet ejtett a Pizza Forte speciális érlelésű pármai sonkája, úgyhogy visszaküldték. A második pizzát egy másik címükre vitték, a harmadiknál pedig kiderült, hogy volt már ennél büdösebb is:
Ma délután úgy döntöttünk a párommal, hogy mivel mind a ketten keveset ettünk nap közben, estebédnek rendelünk egy pizzát. A választás a Pizza Forte nevű vendéglátóipari egységre esett, mivel ez viszonylag közel van hozzánk, másrészt már máskor is rendeltünk, és soha nem volt semmi probléma. Eddig... A történet 2.3 órával ezelőtt kezdődött, amikor is felhívtuk őket, hogy mit szeretnénk rendelni. A diszpécser hölgy nagyon készséges volt, felvette a rendelést és mi leültünk várni a kaját, ami úgy 50 perc alatt ki is jött. Ekkor kezdődtek a bajok. Amikor kibontottuk a dobozt, valami furcsa szag csapott meg; a nyomok el is vezettek a feltétként szereplő pármai sonkához. Már máskor is ettünk ilyen sonkát, ezért ismerős, hogy milyennek kell lennie az illatának meg az ízének, de amit kaptunk, az egy büdös és kesernyés ízű hús volt. Visszahívtuk a Fortét, ahol a hölgy közölte, hogy márpedig az nem lehet, hogy a sonka büdös legyen, merthogy a pármainak van egy érdekes illata, illetve hogy mindjárt megy és ő is megnézi és majd visszahív. Természetesen azóta is hív.
Mindemellett kérdezték, hogy küldjenek e egy másik pizzát, mondtuk, hogy persze, kifizettünk rá egy rakat pénzt, amiért szeretnénk már végre megvacsorázni. Erre a hölgy ismét kedves stílusban mondta, hogy nem lehet módosítani a korábban leadott rendelésen, és ez a második csere pizza is pármai lesz. Gondoltuk óriási, de hátha ezzel több szerencsénk lesz.
Nos nem lett. Ismét eltelt egy jó 45 perc, majd a futár srác dühöngve hívta a páromat, hogy a fülén ül e, és hogy mi a fenéért nem engedi be. Hogy ő már eltelefonálgatott egy csomó pénzt, és különben is hogy képzeljük, hogy ő már ott áll a kapuban egy 5 perce és nagyon ideges, és őt most jól f*szra húzták stb.
Közben kiderült a turpisság, a telefonszámra, amiről rendeltünk 2 db cím van beregisztrálva, ezért rossz helyre küldték a pizzát. Fel is hívtuk ismét a Fortét, hogy most már igazán történhetne valami. Most egy másik hölgy vette fel a telefont, tényleg nagyon kedves volt, mondta, hogy akkor elindítják a 3. pizzát is, most már remélhetőleg jó címre. Elmondtuk neki, hogy milyen kellemesen és szépen kommunikált velünk futár barátunk, aki eme diszpécseres telefonbeszélgetés után hívott is minket, hogy neki ez az állásába kerülhet, és mi miért állítunk olyat, hogy ő anyázott a telefonba. Hát... Azért mert megtörtént. Természetesen ezek után térden csúszva, könnyek közt kértünk bocsánatot a diszpécsertől, kérve őt, hogy a mélyen tisztelt futár urat még véletlenül se érje semmiféle hátrány emiatt a szereplése miatt.
Legjobb, most jött meg a pizza, visszaadtuk futi barátunknak a romlott pizzát, erre ilyet szól: Megmondom őszintén, volt már ennél büdösebb is... Bár gyorsan hozzátette, hogy azért mert füstölt, de sajnos ez már nem tudott annyira megnyugtatni.
Üdvözlet néktek,
zs
Az utolsó 100 komment: