Tékozló Homár

Egy hét alatt széteső babakocsi a Brendonból

2012.06.22. 15:06 | jackyll | komment

A széteső tricikli után most egy széteső babakocsiról kaptunk hírt a Brendonból. Az egy hétig kitartott járműről a bolt vizsgálata megállapította, hogy az külső behatásra pusztult el, azaz nem cserélik.

Nemtudom milyen gyakran fordul elő nálatok babakocsis sztori, mindenesetre én sajnos épp szenvedő alanya vagyok a Brendon garanciavállalással kapcsolatos bizarr hozzáállásának... Az alábbi levelet küldtem el nekik, értelemszerűen az azonosító számokat pontokkal helyettesítettem most. A legszomorúbb az egészben az, hogy ilyenkor derül ki, a vásárló mennyire kiszolgáltatottja a kereskedő kényének-kedvének, egész biztos vagyok abban, hogy csupán elvesztegettem az életemből 10 percet a Fogyasztóvédelemnek írt panasszal...

2012.05.20-án (vásárlási azonosító ...............) vásároltunk önöknél egy márkás terméket. Egy hetes (!) rendeltetésszerű használatot követően a babakocsin két hiba is jelentkezett, amelyet jeleztünk Önök felé ( ..............-es reklamációs azonosító). Felháborítónak tartom, hogy egy új, márkás babakocsi esetében az Önök által lefolytatott "vizsgálat" arra a következtetésre jutott, hogy a keletkezett hibákért a használó (külső erőbehatás) felelős. Önök szerint azért választunk márkás, drága terméket, hogy aztán hetekig ne használjuk mert azt kénytelenek vagyunk visszavinni Önökhöz mivel meghibásodott? Nem, ezúton szeretném jelezni, hogy sem erre, sem pedig arra nincs időnk hogy "külső erőbehatás" segítségével kárt okozzunk a termékben.

Ezúton is elutasítom az Önök által lefolytatott - meglátásom szerint minden szakmai alapot nélkülöző, inkább hasraütés-jellegű - vizsgálat eredményeit, azt megkifogásolom. (a vizsgálati módszereik például kifejezetten érdekelnének, nem hiszem, hogy laboratóriumi vizsgálatoknak vetették volna alá a hibás műanyag részeket, aminek hiányában vajon hogyan állíthatják biztosan hogy nem anyaghibáról van szó?) Természetesen panasszal fordultam az ügyben a Fogyasztóvédelmi Hatósághoz.

Emellett annak ellenére hogy az elmúlt év során, gyermekünk érkezése kapcsán rendszeres vásárlójuk voltunk, több százezer forintot elköltve Önöknél, a jövőben ez nem fog előfordulni. Az Önökkel kapcsolatos negatív tapasztalatainkat minden - kisgyermekes, vagy gyermeket váró ismerősünkkel megosztjuk, óva intve őket az Önök garanciavállalással kapcsolatos helytelen hozzáállásától. Illetve rossz tapasztalatainknak hangot adunk különféle nyilvános fogyasztóvédelmi fórumokon is.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gelsystem 2012.06.22. 15:32:19

posztolót lehet-e már?????
.
szerintem, a posztoló biztos bŐcsész, minimum több diplomával!!!
ez FONTOS: hamarosan kékszalag
.
.
a hamarosan leni kekszalllag ra valo tekíntetel nalam lehet veni oco jominöségű dombornyomott haLYra-EDE feliratu polo T.
te joni hozam, kapni hibatlan minöseg, nem csalodni!!
ha veni nalam polo keto, kapol gyerekcipó..
gyerek laba nem lesz ludtapsz, baaar, harantemelo meg mindig nem erteni...csak kici!!!
te joni be hozam, nem atbasz, fogol te csodalkozni jo uzlet!!!
ha veszel tobb minden kapol ajandek cédét i-s, vagy labadra akcijos zokni....elfaradol, tudsz leülni, kapol vizet is ha szomjazni meg......
.
tehat: dombornyomott haLYra-EDE polo csak nalam, amig keszlet tartani...
.
hivhacc telefonon is:
nojn-hundred-nojncih-dráj-dráj-cváj--dráj-dráj-cváj.......rufán
.
rufán nem tunni mit jelenteni, de jól hangzani!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.06.22. 15:32:57

@Dr Jozef Vengloš: eleg nehez szulni egy bajnoksagot, de nem lehetetlen

amugy tenyleg erdekelne, a bolt hogy gondolta?
ugy, hogy a szulok megruygdostak a babakocsit?
vagy haborusdit jatszottak?
vagy apu mergeben foldhoz vagta?

engem mozeskosasrban hordoztak anno, annak nem volt muanyagalkatresze

England win The Ashes! 2012.06.22. 15:34:18

@hagyma: Ja, remélem sünt fognak elleni a fagyinál. Illetve nekem mindegy, csak mégis... :)

England win The Ashes! 2012.06.22. 15:35:24

@hagyma: "engem mozeskosasrban hordoztak anno, annak nem volt muanyagalkatresze"

Még jó, hogy nem léptél bele!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.06.22. 15:42:42

@Dr Jozef Vengloš: meg jo hogy nem leptek belem
a buszon
a fradi nekem mar csak nosztalgia
ha valami nosztalgia, az akkor az
minden heten...
minden atkoztt heten
az ebedlo-nyil korszakban
az egesz orszagban
egy bajnoksag jutott nekunk /a dozsa korszak volt/
meg egy KEK donto
most az egesz csapatbol csak detarit ismerem, Ot meg lattam fociznia tv-ben

Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2012.06.22. 15:43:23

Isten mentsen meg a Brendontól meg a Fiserprájsztól, ha egyszer megszaporodok.

Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2012.06.22. 15:45:57

@hagyma: Kedves Hagyma, lesz még folytatása a blogodnak? Tudom, már kérdeztem, de nem emlékszem, mit válaszoltál. =)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.06.22. 15:46:55

többszázezer forintot elkölteni egy majd megszületendő gyerekre is megérne egy misét. kell neki pár runya, törülköző, pelus meg egy anyci, luxuskörülmények között apci is. persze költsék csak, de a cumók 90%-a két év múlva már nem kell.

cicmen (törölt) 2012.06.22. 15:47:16

@hagyma: a fradi nekem mar csak nosztalgia

Már mindenkinek! Hatalmas szar csapat lett!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.06.22. 15:54:03

@Kiddy (dugnám nikki sixx-et!): igen be szeretnem fejezni a tortenetet
afonokom aszondta julius nagyon laza lesz, igy azt tuztem ki celul, hogy juliusban befejezem:)
jol esik a az erdeklodesed:)
@cicmen: mondjuk ezt gondolom, par honapja megneztem egy fradi-dozsat kivancsisagbol
haaaaat........ tobbet nem leszek kivancsi

Mylady 2012.06.22. 15:54:22

@gelsystem:
A rufán az ruf an, azaz hívj!telefonálj! tárcsázz! ilyesmi

És a hundred az angol. Ide inkább hundert kell.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.06.22. 15:57:14

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: én is ezen gondolkoztam, aztán rájöttem. a kocsi volt többszáz ezer, plussz a bicigli az előző posztokból..

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.06.22. 16:01:35

@batgirl: eccer valaki vérnyogott nekem, hogy milyen borzasztó, hogy azelőtt születik gyereke, mielőtt kocsija lenne. mert milyen szörnyű, hogy kocsi nélkül kell megoldania az életét egy csecsemővel. nem, nem tanyasi volt, nemis falusi, hanem nagyvárosi, pikkpakk közlekedéssel.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.22. 16:02:58

@cicmen: Latina is lehet, de arról mindig egy bizonyos népcsoport jut eszembe.

@Dr Jozef Vengloš: Hát, kérdés, melyik a rosszabb.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.06.22. 16:03:48

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: az, gondolom egy koltoi tulzas volt, hogy a Brendon a kardjaiba doljon, hogy milyen hatalmas vevot vesztettek el es ezaltal micsoda beveteltol estek el

reklamalo /akar jogos, akar nem/ vevok rendszeresen alkalmazzak ezt a fordulatot
/amelett ahol esetleg megszivatnak, oda en sem megyek tobbet, de ezt leszarjak, foleg otthon bar szerintem itt se dolne be egy ceg ha kijelentenem , tobbet oda nem megyek, viszont a homarpower mukodik, oshomaros ott mar nem vesz babakocsit

Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2012.06.22. 16:06:31

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Bírom az ilyeneket... A múltkor egy ismerős csajszival meg a kislányával mentünk vidékre barátokhoz, busszal, majd hévvel, szépen ketten felraktuk a babakocsit, meg ilyenek. Aztán a barátok meg szörnyülködtek, meg mondták a kislánynak, hogy húúú, milyen kalandosan jöttél, nem autóval. Mondom, bakker, mit csinálnátok ti úgy nagyon vidéken...
Sosem volt autónk, és énnekem még mindig nem természetes, hogy a páromnak van. Hanem egy extra. Hát na.
Mekkora arcom van már.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.22. 16:15:36

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: A lustaság a fejlődés hajtóereje :)
Manapság a visszafejlődésé.

Mégiscsak könnyebb kocsival cuccolni a gyereket, mint babakocsival buszozni.

@Kiddy (dugnám nikki sixx-et!): "szépen ketten felraktuk a babakocsit, meg ilyenek. "
Ketten.
Na próbálj meg helyi buszon egyedül babakocsival + esetleg be is kell vásárolni.
Elég macera. :)

Vidéken kicsit könnyebb, nyilván, csak elég sok helyen úgy van, hogy este megy egy busz, meg reggel. (Mondjuk hét közben van még kettő, délelőtt, meg délután.)
És akkor oldd meg, hogy a gyereket eljuttatni a közeli városba dokihoz, meg vissza.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.06.22. 16:17:26

@ColT: gyereket nem kell vinni vasarolni.....

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.06.22. 16:18:32

mar kicsit
nagyot meg azert nem mert mindent akar amit lat

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.06.22. 16:24:43

@ColT: persze, hogy könnyebb. de nem tragédia kocsi nélkül...

Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2012.06.22. 16:28:25

@ColT: tudom, azaz sejtem. Nemrég költöztem falura. Gyerekorvos kb. 15 km-re van állítólag. (Nem érint, csak hallottam.)
Na, hát azt mondom, így, hogy ketten "vittük" a babakocsit, így nem is volt még annyira se kalandos. =D De hát sokszor az emberek jóindulatára várni... A Fővám téren a múltkor is egy anyuka elkezdte lezötyögtetni a sportkocsit a gyerekkel az aluljáróba... Kerekedett a szemem, aztán inkább segítettem.
Csak tudnám, hogy ment ez a 70-es években, amikor alpinistafelszereléssel lehetett az Ikaruszokra felszállni.
Mondom én, hogy anyáink hősök voltak...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.22. 16:34:12

@hagyma: Otthon hagyja egyedül?

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Nyilván, de senki nem szereti szopatni magát...

@Kiddy (dugnám nikki sixx-et!): Nem volt kellemes akkor sem, az is tuti.

" Gyerekorvos kb. 15 km-re van állítólag. (Nem érint, csak hallottam.)"
Próbálj meg egy babakocsit hirtelen eljuttani autó nélkül.

" De hát sokszor az emberek jóindulatára várni... "
Hát arra mostanában várhatsz. A 70-es években talán valamivel jobb lehetett.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.06.22. 16:38:27

@Kiddy (dugnám nikki sixx-et!): 10 éve még nem voltak alacsonypadlós villanyosok, oszt valahogy csak bevásároltam a babakocsi+bébi+heti kaja kombóval. kevesebb ásványvíz volt itthon, az tuti. de legalább nem vettem minden szart, ami nem köllött. mióta kocsival császkálunk vásárolni, valahogy mindig több mindent veszünk. persze már babakocsit se kell cipelni.

Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2012.06.22. 16:38:50

@ColT: Vagy említhetném a magasföldszintes házunkat (panel), ahol a lépcsőházba kb. 8 lépcsőn lehet feljutni. Voltunk páran gyerekek, ám a lépcső lépcső maradt 1994-ig, míg a közös képviselőnek meg nem született a gyereke. Akkor kentek oda betonból egy lejtőt. Addig szartak arra, hogy anyáink hogy mentek a kisbabáikkal vásárolni. Hát elég extrémsport volt. Ahogy a biciklit is le-föl cűgölni.
De hát ugye, ami nem öl meg, az megerősít. =D

Kifordított kacagány 2012.06.22. 16:39:00

@Kiddy (dugnám nikki sixx-et!):
régen is megoldották és nem haltak bele, csak autóval kényelmesebb.
akkoriban is voltak segítőkész népek és segítettek felcuccolni a pakkot a buszra. az akkori anyukáknak meg volt jogosítványa babakocsiból és hatalmas rutinnal közlekedtek járhatatlannak tűnő utakon, pedig akkor még sportbabakocsi sem volt. igaz azok a babakocsik 8-10 poronty cseperedését is megélték és nem estek szét az első törött járdalapon.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.06.22. 16:42:43

@ColT: hat akinek 2 hetente egyszer nincs valaki, ferj, barat, testver, szulo, unokatestver, szomszed, baratno, nagyneni, aki elvallaja, hogy 2 orara vigyaz a gyerekre, annak tenyleg szopas
de nekem meggyozodesem, hogy otthon meg mindig azt hiszik, ha naponta vasarolnak, akkor tovabb tart a fizetes

Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2012.06.22. 16:43:07

@Kifordított kacagány: Jogosítvány babakocsiból... Ez aranyos. És igaz. Én csak bénázok vele... De mondjuk én nem tudok vezetni és amikor teszkózni kezdtem, két hétig úgy kanyarodtam a békával, hogy felemeltem és arrébbvittem a végeit. =)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.06.22. 16:44:02

@Kiddy (dugnám nikki sixx-et!): na ez amekkora közhely, annyira igaz is :) (éjszakai távolsági busszal mentem 500 kilométerre anyámékhoz , egyéves csemetével nemegyszer. oltári mázlim volt, hogy egy angyali gyereket dobott nekem a gép, akinek minden mindegy volt - amíg vele voltam, kerek volt a világ neki. sose hisztizett meg nyafogott. :D )

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.06.22. 16:44:04

@Kiddy (dugnám nikki sixx-et!): es tegyuk hozza, a boltok nem voltak nyitva hetvegen es este zartak, jo a blaha az kuriozum volt

de akkor meg nagyobb divatja volt egy intezmenynek, amit ugy hivtak

csalad

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.22. 16:45:26

@Kiddy (dugnám nikki sixx-et!): Ennyi. Nálunk még mindig ez van.

@hagyma: B*zmeg nem mindenki csak 2 hetente megy vásárolni, ráadásul az sem gyakori, hogy 2 hétig ne kellene lemenni valamiért egy kisebb üzletbe. Nem csak Tesco van itt sem.
Lehet, hogy a legközelebbi bolt van valakinek 15 percre gyalog, olyan helyen, ahol nincs helyi busz.
fél éves gyereket mondjuk ilyenkor nem szerencsés otthon hagyni pl.
De egy kétévest még kevésbé.

Vigyázni meg vagy tud rá valaki, vagy nem.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.22. 16:46:47

Ahogy ezt a postot olvastam, ennek nem kellett törött járdalap se :D

ferand1979 2012.06.22. 16:46:56

inkább menj a Nagykőrősi úti bababoltba... Egy 100 asért tudsz egy rahedli babaholmit venni... (babaágy, babakocsi, pelenkázó, pelenka, stb....)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.06.22. 16:49:14

@ColT: pedig tok eleg 2 hetente, csak sporolsz bazmeg, mert azt hiszed, akkor tovabb eleg a penzed harmadikaig:)

England win The Ashes! 2012.06.22. 16:49:29

@Mylady: "Two, one, zero, der Alarm ist rot..."

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.06.22. 16:50:44

mondjuk mi havonta jarunk, de az mas tema, itt mar nincs kisgyerek

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.22. 16:51:31

@hagyma: Autó híján a 2 hétre való cumót haza se nagyon tudod vinni.
Plusz vagy van akkora hűtőd, amibe minden befér, vagy nincs.
Meg kicsit más 2 emberre vásárolni, vagy 2 felnőtt meg 2 gyerekre...

Én pl. 4-5 napokra vásárolok be. Nem azért, mert "tovább tart a pénzem" (nem adnak mennyiségi kedvezményt :D ), hanem úgy kényelmes.

England win The Ashes! 2012.06.22. 16:55:15

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: @hagyma: Pl. kellhet egy kiságy (vagy bölcső, de az előbbi jobb, mert később is hasznát veheti) is. Nekem ez tetszik leginkább, sőt, a neve is odabasz:

www.brendon.hu/Products/ViewDetails/9864?storetype=store&store=32

:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.06.22. 16:55:36

@ColT: 2 het egy atlag, annyira be lehet gyerekkel is
kocsid neked is van
hat akinek nincs annak szopas, az teny, de akiknek van azok is mennek minden nap
ez tapasztalat a multbol:)
itt is mennek, akiknek nincs gyerekuk foleg azok, es van kocsijuk, azok megtehetik, hogy minden nap mennyenek, ha akarnak
akinek van babaja es nincs segitsege, annak be kellene vasarolni 2-3 hetre mindig
de nekem 8 ha kuzd a babakocsijaval az aluljaroban
babakocsis gyereket lehetoseg szerint ki kell hagyni a vasarlasbol, foleg ha buszt-villamost-metrot is igenybe kell venni
mi megoldottuk az elso felesegem akkor ment a boltba, amikor otthon voltam:)
hopp:)
nekem meg senki ne mondja ilyen kisebb bevasarlasokra pesten nincs jarotavolsagon belul egy kozert, hamar...

Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2012.06.22. 16:56:35

@ColT: Ugyanez. Havi egy nagybevásárlás nehézáruból, aztán minden nap hordok haza frisset. Zöldséget, húst, mikor mi fogy el éppen. Ketten vagyunk, kicsi hűtővel, még kisebb fagyasztóval. De mondjuk én így is nőttem fel. =)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.06.22. 16:57:47

@Dr Jozef Vengloš: matrac nelkukl 60 rugo
megmondta mar regen valaki, nagy a gazdagsag otthon
kezdem elhinni:)
@ColT: sot ha csak aprosag kellett hazafele a melobol en is meg tudtam venni

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.06.22. 16:59:29

@Kiddy (dugnám nikki sixx-et!): ezt mondom, ez van a genekben
pedig felesleges minden nap menni, foleg ha a babaval kell kuzdeni
en is igy nottem fel
anyam vegzett fel 5-kor ~ irany a bolt
meg is halnek ha naponta boltba kene menni

Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2012.06.22. 17:00:43

@hagyma: Hogyne volna. Másfélszeres áron, mint a Tesco, Auchan. A kisbót mindig CBA, Coop, Honi, Reál. Vagyis magyar = drága.

venszivar 2012.06.22. 17:01:43

@ColT: ez a "büdös gumó" emlegeti "otthont" s "családot" , ez a hazátlan senkiházi, ugat, böfög állandóan.

Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2012.06.22. 17:02:36

@hagyma: Kisvárosban ez egyszerű, a boltozást/piacolást össze lehet kötni egy kellemes sétával, amit persze a gyerkőc végigalszik (vagy nem, hehe). =D
Na jó, azért naponta én se megyek, de ma pl. menni kell, mert hétvégére nincs hús, meg most nincs a grízestésztához lekvár. Megettük. Evvan. (Hulla vagyok, ma nem főzök mást.) =)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.06.22. 17:04:05

@Kiddy (dugnám nikki sixx-et!): nem voltam jo par eve kozertben:)
de felreertes ne essek nem akarom megvaltoztatni a magyar vasarloi szokasokat:)
de ahol baba van erdemes atgondolni, nem szenvedni a babakocsival az aluljaroban, meg a Tescoban
@venszivar: have a nice day, reg lattalak, deportaltak canadabol?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.06.22. 17:04:33

@Dr Jozef Vengloš: trollfekvenc, ez naggyon jó.... :D

hát, ha megint gyereket szülnék, tuti nem vennék minden szart amit árulnak....

első csimota kapott egy ágyikót ajándékba, kb. három órát töltött benne cakkpakk kétéves koráig. aztán meg kinőtte. abba tartottam utána a vasalnivalót.... :D megérte.

vennék egy uccsó esernyőre csukható kocsit, oszt csá. amíg pici, hurcolnám ilyen ősanyás kendőbe, aztán meg mehet a kiskocsiba.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.06.22. 17:06:30

@Kiddy (dugnám nikki sixx-et!): en ezt megertem, ez sokaknak napi program, nekunk is az volt, sot megsugom, ha Maryn mulna menne minden nap, mert ez nala hobby is egyuttal, de hat halistennek meg melozik, es melo utan nem megy sehova
ma offos es mar nincs is itthon 2 oraja es elore tudom kb max 20 dollar erteku cuccot hoz
de
nezelodik a boltban:)

EvilHedgehog 2012.06.22. 17:08:14

Nincs is válság...

"elmúlt év során, gyermekünk érkezése kapcsán rendszeres vásárlójuk voltunk, több százezer forintot elköltve Önöknél..."

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.06.22. 17:09:01

en viszont nem vagyok offos...
dolgozni megyek nem boltba, bar lehet beurgrok a benzinkutra mert fogyoban a sorkeszleteim

Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2012.06.22. 17:09:17

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Ősanyás kendő, azt én is akarom. Nem feltétlenül permetkéket. Meg hát abban lehet diszkréten szoptatni, ugye.) Ha már babakocsival béna vagyok és feszt hátizsák van rajtam. Hát majd egyszer a gyerek lesz. A bevásárlást meg majd banyatankkal intézem.
Ez a legjobb:
www.james-shop.com/PAGES/BIGBUTLERS/detail_klimt_kiss_james.htm
KELL. Van hozzá biciklire köthető szett, meg postáska is.

Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2012.06.22. 17:12:09

Na, most mindenki banyatankot néz. Hehe. Szerintem állat jól néznek ki. =)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.06.22. 17:16:47

@Kiddy (dugnám nikki sixx-et!): fejlettebb orszagokban, ha bevasarolsz es megkered a penztarost valaki segit kitolni a kocsit es bepakolni a kocsiba:)
/amugy vicc de ilyen gurulos izet gyakrabban latok kozepkoruaknal, mint oregeknel:)/
gondolom lustak, mondjuk inkabb utazaskor mint kezipoggyasz
hat nem tudhatjuk mit hoz a jovo, lehet egyszer lesz Marynek is

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.06.22. 17:17:32

@Kiddy (dugnám nikki sixx-et!): 75 pézér már remélem pirolizálva is van...

gazdag, izmos, okos, jóképű apukát kell beszerezni a gyerek mellé, az fontosch :D

amúgy télleg túl van spilázva ez a csecsemőnek bevásárlunk kérdés. egy rakás kacat, amivel teli a lakás utána. elektromos hintáztató, meg szarszagelnyelő kuka, meg éjjeli szoptatáshoz való pszichedelikus lámpabúra, meg intelingeciját fejlesztő babamatrac, meg a jóisten tuggya még mi.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.06.22. 17:17:56

na erre tuti elo jon a macska is meg igazsagos is, de nekem meg mennem kell:)

Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2012.06.22. 17:24:19

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Hát nekem még nincs gyerekem, de ezektől én is kiakadok.

De nézd ezt.
Babakelengye régen és most.

Most:

Ruházkodás:

Szekrényke a babánk ruhácskáinak.

5-10 db body - 56-os méretben, de nem árt előre vásárolni 62-es méretből is, mert nagyon gyorsan nőnek a kicsik. Téli babáknak nem árt, ha néhány body hosszú ujjú.

5-10 db rugdalózó - 56-os méretben, de ebből is lehet előre vásárolni néhány 62-es méretűt.

1-2 db kis pulóver.

1-2 db zokni - nullás méretben.

1-2 db kis harisnya.

1 vastagabb rugdalózó - 56-os méretben.

Vastag overál vagy kocsikabát a kinti sétákhoz.

Vastag és vékony kis sapka.

Vékony kis kesztyű - arra az esetre, ha hosszú körme lenne és marná magát, illetve téli sétákhoz.

Mosószer, öblítő, külön szennyestartó a manó ruhácskáinak.

Pelenkázás:

Pelenkázó asztal, pelenkázó lap, szemetes a koszos pelenkáknak.

Eldobható nadrágpelenka - Newborn méretben legalább egy csomaggal. Túl sokat nem nagyon érdemes betárazni, mert hamar kinövik.

Popsitörlő - Sensitiv legyen, mert nem tudhatod, hogy mennyire lesz érzékeny a kicsi bőre.

Popsikrém - az orvos írja fel.

Fültisztító pálcika - biztonsági a kicsi füléhez, sima a köldökcsonk tisztításához.

Hintőpor - az orvos írja fel.

Alkohol - az orvos írja fel.

Steril gézlap - 10x10 cm-es, a köldökcsonk tisztításához.

/*

Ha textilpelenkát szeretnél használni, akkor:

20 db textil pelenka - ebből létezik többféle, válaszd a neked legszimpatikusabbat.

20 db nedvszívó betét - ebben nem vagyok biztos, de régen használtak ilyet.

2 db gumibugyi - ez lesz a vízzáró réteg a pelus és a külvilág között.

2 db vödör - az egyikben a kakis a másikban a pisis pelusokat fogod áztatni.

Mosószóda - sokan használják a pelenkák mosásához.

Ecet - természetes fertőtlenítése miatt (is) ezzel öblítik a pelenkákat.

*/

Fürdés, testápolás:

Baba olaj - az orvos írja fel, általában ez csak steril napraforgó olaj.

Steril vatta - az olaj egyenletes felviteléhez.

Kiskád - esetleg állvánnyal együtt.

Vízhőmérő.

Fürdető krém - az orvos írja fel, de a patikában vény nélkül is kiadják, csak úgy drágább kicsit.

Fürdető szivacs és/vagy fürdető kesztyű.

Testápoló krém - az orvost kell megkérni külön, hogy írjon fel valamilyet.

Hajkefe, fésű.

Körömvágó olló, vagy körömvágó csipesz.

2-3 db frottír kifogó.

1 db tetra kifogó.

2 db textil pelenka - egyet lehet a kádba tenni eleinte, hogy a baba biztonságban érezze magát, a másikkal pedig fürdés után könnyű megtörölgetni.

Alváshoz:

Kiságy - számtalan változat létezik, egyetlen dologra érdemes figyelni, hogy a rácsok közötti távolság 6 cm-nél ne legyen nagyobb. Egyébként már szinte mindegyiknek állítható a magassága, az egyik oldalán kivehető rácsok vannak, vagy az egész oldala levehető.

Matrac - kókuszból, szivacsból és ezek kombinációiból készült matracok közül válogathatunk. Csak a puhaságra kell figyelni, hogy ne süppedjen a matracba az újszülött, mert az a gerincének nem jó, hason fekve pedig megfulladhat.

2-3 db gumis szélű lepedő.

Kispaplan és hozzá tartozó huzat - kispárna tilos.

Pléd vagy vékony takaró.

4-5 db textilpelenka, hogy a feje alá ki tudj feszíteni valamit, ami a büfiket felfogja, így nem kell minden alkalommal az egész lepedőt lecserélni.

Baldachin, baldachintartó igény szerint.

Fejvédő - eleinte ennek esztétikai szerepe van csak, később fontos, amikor már mocorog a baba, hogy ne ütődjön a buksija nagyot az ágy rácsán.

Éjjeli fény - egy biztos pont a lakásban, amit a bébi a sötétben is lát.

Igény szerint játszó cumi.

Hálózsák.

Szobahőmérő - 23 foknál melegebb szobában nehezebben alszik el a csecsemő.

Etetéshez:

2 db cumisüveg cumival - figyelni kell a cumin lévő lyukak nagyságára. Ha túl nagy lenne a nyílás a cumin, könnyen leszokik a baba végleg a szopizásról.

Cumi-mosó kefe.

Cumisüveg sterilizáló - a mikrós sterilizálókat ajánlom.

Fertőtlenítő folyadék vagy tabletta.

Előke.

Szoptatós párna.

Mellszívó, tejtároló zacskók, poharak, melltartó betét.

Sétákhoz:

Babakocsi.

Kinti pléd.

Lábzsák, esővédő.

Pelenkázó táska - amiben minden hasznos és haszontalan dolog belefér.

Babakocsira függeszthető játék.

Utazáshoz:

Babahordozó vagy mózeskosár, célszerű olyat vásárolni, ami az autóba biztonsági övvel jól rögzíthető.

Hordozóra függeszthető játék.

Ablakot eltakaró napfényvédő.

Előkészületek betegség idejére:

Orrszívó pumpa és orrszívó porszívó. Létezik elektromos kézi orrszívó is, de nekem nem volt igazán jó.

Kiskanál, amit célszerű sterilizálni.

Lázmérő - a digitális fülhőmérő drága, de megéri megvenni.

Kamilla tea.

Gyógyszerek:

Láz kúp - az orvos írja fel.

Konakion - K vitamin, amit az orvos ír fel.

Vigantol olaj -D vitamin, amit az orvos ír fel.

Ami nem kell feltétlenül:

Csecsemőmérleg - Lehet kölcsönözni is, de minden hónapban úgyis viszed orvoshoz, ott úgyis meg fogják mérni.

Légzésfigyelő - Ezt is lehet kölcsönözni is.

Pelenkázó táska - Amibe belefér egy pár holmi, ha utazásra kerül sor.

Párásító készülék, vagy páramegkötő - a relatív páratartalomnak 50% környékén kell lennie.

Cumisüveg melegítő.

Kenguru, háti hordó, hordozó kendő.

Pólya vagy kókuszpólya, mindkettő huzattal értendő.

Utazó ágy.

Bébiőr.

Régen:

6 ingecske
6 kabátka
6 pelenka
12 mullpólya
6 erősebb pólya
1 gumilepedő a gyermek és
1 gumilepedő az ágy számára
1 nagy gumilepedő az anyának
3 pólyakendő
6 előke
1 pár karkötőszalag
2 pólyakötő
1 szopóüveg
2 frottírtörülköző
1 szivacs
1 mosdóruha
1 bölcső vagy kosár
3 kis párnahuzat
kötőzőpólya, sósborszesz, steril vatta, hőmérő, hintőpor, cinkkenőcs, jó szappan, fertőtlenítőszer, új körömkefe, új mostótál, beöntőkészülék.

A mosthoz ne fűznék hozzá semmit. Az akkorhoz kettőt...
6 pelenka - hányszor mostak naponta?
beöntőkészülék - őőőőőőő

Nagyot fordult a világ, mi?

Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2012.06.22. 17:25:33

Aztakáeget, ez de hosszú lett.
Amúgy viszontlátásra. =)
Nagyon élveztem. =)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.06.22. 17:29:46

@Kiddy (dugnám nikki sixx-et!): es amit regre irnak, annak a fele sem volt meg nekem, az tuti
es megis milyen jokepu, muvelt, okos ember lett belolem

Kifordított kacagány 2012.06.22. 17:36:11

@Kiddy (dugnám nikki sixx-et!): vegyél inkább a maliban drágabringát és azzal járj bevásárolni. a hiányzó villaszár helyére felköthető a mózeskosár.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.06.22. 18:24:25

@Kiddy (dugnám nikki sixx-et!): 6 pelenkával egy napot sem lehetett kihúzni. Eleve elhasználtam a kölyök feje alá napi kettőt. fürdetésnél még egy vizes lett. Ha jól emlékszem 20-30 pelussal vártam a kölyköt. És mindennap volt pelenka, kising, rugi mosás, vasalás.

rug82 2012.06.22. 18:26:18

Éljenek a széteső tankok!!! Egy luvnyával kevesebb, aki(?) 2 nm-es babakocsit tol fel a villamosra, buszra - és elvárja, hogy min. 8 ember menjen odébb, hogy elférjen... Az ilyen csak azért ellett(NEM SZÜLT!!), hogy legyen miből élnie.. (Ld. -> "segíly")

Kifordított kacagány 2012.06.22. 18:32:39

@batgirl: na de manapság ki használ textilpelenkát?

@rug82: te egy idióta vagy

rug82 2012.06.22. 18:37:57

@Kifordított kacagány: Lehet... De az én Anyám nem pénzért szült erre a világra - nem kapott semmit, mert elég volt az öröm Neki, hogy életet adott nekem. Minden nőstény, aki(?) pénzt vesz fel a gyereknevelésért, "szülésért" az én szememben egy retkes kurva. Vitatkozni nem fogok, mert a pénzért ellett tetvekkel nem lehet.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.06.22. 18:40:36

@Kifordított kacagány: azért még van. pl. a gyerek feje alá nem teszel eldobható pelenkát, és pár darab minden gyerekesnél kell hogy legyen.
Nálunk csak a legkisebbnél volt eldobható pelenka. Mennyire áldottam, hogy valaki feltalálta:)

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.06.22. 18:41:33

jééé..egy troll
rég jártak erre

Kifordított kacagány 2012.06.22. 18:55:13

@rug82: téged is úgy szartak a világra mint bárki mást és a te anyád is felvette utánad a családi pótlékot. lehet, hogy nem az motiválta, de ugyanúgy élt vele, így a te gondolatmenetedet követve egy rohadt élősködő kurva volt. ha meg mégsem, akkor másról sem kellene látatlanban ezt feltételezned.

@batgirl: 1-2 nem árt, de azt inkább törlőrongynak használják manapság, arra meg bármi megfelelhet. az enyémeknél se volt agyonhasználva.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.06.22. 18:58:36

@Kifordított kacagány: az én időmben (:) mindenki kapott szülési segélyt. kivétel nélkül

ez csak egy mondat troll barátunk fülének és arcának..

Leskin 2012.06.22. 20:36:05

Pontosan erre való ez az oldal, le tudod írni babával kapcsolatos dologról ha valamiben csalódtál, megkímélve másokat ugyanettől:
www.babaport.hu/lap/adatbazis_adatok/index.php?aaid=121
525 babakocsit tudsz értékelni, annyi van a rendszerben :)

XCat 2012.06.22. 20:45:06

@hagyma: Macska akkor jön elő, ha ráér világotjobbítani.

Különben, a posztoló hülye. Javaslom a következő típusú vásárlást neki:

Bemegy a bótba
Kiválasztja, ami tetszik neki
Kifizeti
Hazaviszi
Használja

Na most jön a trükkös rész: Ha tönkremegy, elvesz, meghibásodik, akármi, fogja, és kidobja, majd, vesz másikat.
Nem vinnyog, nem hupákol, nem vizionál nemzet és gyerekhalált egy kurva tricikli, kiságy, cumisüveg, bébilófasz, stb elvesztése miatt, a kölyke sem teszi.
Tanuljon attól.

XCat 2012.06.22. 20:46:18

@Kifordított kacagány: Egyébként bizonyos kontextusban nem minden alap nélkül való, amit ír, csak hülyén adja elő.
Én sem helyeslem a kölyöksegélyezést. Az szaporodjon, aki megengedheti magának.

Kifordított kacagány 2012.06.22. 20:59:55

@RipCat: azért nem kell mindent rögtön kidobni. legtöbbször filléres megoldással javítható az ilyesmi.

nem kétséges, hogy vannak olyanok, akik a bűnözés ilyen módját választják. legalábbis én úgy gondolom ez is a cigánybűnözés része. viszont attól még egy ismeretlenről nem kell ezt feltételezni és élből lekurvázni, csak mert szült egy gyereket. amúgy se hiszem, hogy a családi pótlékból vette azt a babakocsit

XCat 2012.06.22. 21:06:32

@Kifordított kacagány: Tényleg cigányok is csinálják, de nem csak ők. Ha egyszer őneki lekurvázhatnékja van, hát csak kurvázzon. Ki vagyok én/te, hogy ezt megakadélyozzuk? Tudunk érveket pro vagy kontra a posztoló szexuális szokásairól? Nem. Ha tudnánk, számítana a poszt szempontjából? Nem.
Szerintem neki az elvvel magával van baja. Ebben a témában pl. én nosztalgiázom a "régen" felé; ha megcsöcsörészed a menyecskét, oszt az véletlenül felcsinálódik közbe, akkor kutyakötelességed feleségül venni, és eltartani. Nem az állam, nem a falu, nem a szomszéd, TE. A te kölyköd.

Innentől....

XCat 2012.06.22. 21:08:44

@Kifordított kacagány: Egyébként ha kicsit szigorúbban veszem a dolgokat, minden nő kurva, aki nem teherbeesési céllal folytat szexuális érintkezést, vagy ezt azután is megteszi, hogy már teherbe esett.

Persze nem veszem szigorúan. Miért is tenném.

Kifordított kacagány 2012.06.22. 21:25:57

@RipCat: azért szinte kizárólag arra a népcsoportra jellemző, hogy azért ellik annyi gyereket, hogy megéljen belőlük. más nem is kapna nálunk emiatt segélyt, csak a kátrányos helyzetű "kisebbség".
régen leszarták, hogy a gyereket milyen körülmények közt tartják el. ha nyomorban, akkor nyomorban. ma meg a gyerek jogait mindennél jobban védik, ami nagyon helyes, mert védtelen és nem tehet róla, hogy világra hozták. ezért kell nekünk eltartanunk az ilyen megélhetési ellők gyerekeit. no meg azért, mert szarul működik ez az érdekvédelem. mert ugye a gyereknek inkább az lenne az érdeke, hogy elválasszák az "anyjától" aki élősködőként belőle él. persze olyan nem történhet, hogy a kátrányos helyzetűt megvádolják emiatt kiskorú veszélyeztetésével, mert az már rasszizmus.

minden nő kurva, kivétel nélkül. mi meg szeretünk kurvázni. mi ebben a rossz? és főleg ezt miért kell sértő célzattal emlegetni?
viszont ha csak azok kurvák akik nem szülési célzattal szexelnek, akkor főleg nem tudom miről beszélt korlátolt barátunk, hisz itt pont arról volt szó, hogy a posztoló gyereket szült.

Megdobbent 2012.06.22. 21:29:46

De nem lattam en ezt a sztorit itt kommentben a minap? Hogy megcsinalta inkabb maga a kerekeket vagy valami. Jah, posztot nem olvastam, mert a lenyeget kivettem a cimbol.

Megdobbent 2012.06.22. 21:31:05

@Leskin: fos reklamod mennyire kell mar ide adatbazissal egyutt? :>

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.06.22. 21:36:12

@RipCat: fejletteb oszagokban, mint pl az usa ez ugy zajlik, hogy ha 1 het utan elromlik a babakocsid
visszamegy, bedobjak a kompaktorba, ott ledaraljak es mosolyogva adnak egy ujat, de ha a penzt akarod vissza, akkor meg azt
az USA-t ne a balkan kornyeken keresd a terkepen:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.06.22. 21:37:52

amugy tenyleg teny, ah komolyra forditjuk, olyan atlagban 1-2 honapig barmit visszavihetek es visszaadjak a penzt
azt kell mondanom nem kedvelem valami miatt
az sokkal macerasabb ha hibara hivatkozol, mert akkor kuldozgetik a gyartonak

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.06.22. 21:57:02

ezt nem azert irom am, hogy itt milyen csodalatos minden, csajk hogy a multik erre miert nem kepesek otthon
a valasz
mert nem akarjak
erthetetlen

Megdobbent 2012.06.22. 22:11:53

@hagyma: a tesco azert csinalja, a lidl es az aldi igeri, igaz naluk meg nem probaltam. De a tescoba vittem mar vissza bekrepalt valamit ugy, hogy idokozben naluk mar kifutott a gyarto is. Masnapra kideritettek, hogy mennyi volt az ara utoljara (amig meg kapni lehetett), suru elnezesek kozben kifizettek KP-ban, es adtak egy 500 Ft-os vasarlasi utalvanyt a kenyelmetlenseg miatt.
De tudod, itt balkan alatt szidni kell am oket, mert olcsok es korrektek.

Hicudzsi · http://spakli.blog.hu 2012.06.22. 22:35:34

Miért járnak az emberek a Brendonba? Túl sok a pénzük elverni? Mi noname babakocsidiszkontokban ugyanazokat a "márkás" holmikat megvettük harmadáron, csak kicsit utána kellett keresgélni és esetleg nem tudtunk mindent egy helyen beszerezni.

Megdobbent 2012.06.22. 22:37:32

Amugy, en babakocsibol csak olyan rollerest vennek, mert az laza. De persze nem fogok, mert nincs kinek :>

Hicudzsi · http://spakli.blog.hu 2012.06.22. 22:38:25

@hagyma: Hát amit a mostra írnak annak is csak egy kis része kell, ha valaki nem dől be minden szar reklámnak.

Kifordított kacagány 2012.06.22. 23:01:46

@Megdobbent: hogyhogy nincs kinek? vegyél egyet magadnak, építs rá sugárhajtóművet és lesz egy jó kis bulijárgányod

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.06.22. 23:03:42

@Megdobbent: OK itt bekrepalas nelkul is visszaveszik atlagban 2 honapig
@Hicudzsi: ez is teny

Megdobbent 2012.06.23. 00:16:06

@Kifordított kacagány: de hogy rakom fel magam a buszra, ha kifogyok a naftabol? :(

esef 2012.06.23. 09:34:21

Brendonnál vásárolni öreg hiba. az ikreknek amikor vettük a hordozót, 10e Ft ért vettük meg máshol, a brendonban ugyanaz 30e lett volna. és két darab kellett... lehet számolni, hogy hol mennyi az extraprofit...

laci0011 2012.06.23. 09:36:28

Nincs kedvük benyelni a lóvét,biztos szürkeimportból volt a cucc,nem volt rá garancia...

megamenn 2012.06.23. 12:23:09

@esef: na jó, de a trendi barátaitokkal (ha vannak ilyenek) nem is tudtatok hosszasan csevegni a brendon életérzésről...

napalm 2012.06.23. 17:44:24

az volt már hogy
vadász, vadász, ....jársz ide?

Megdobbent 2012.06.23. 20:31:56

@napalm: ... = malnazni? cselsztonozni? subbazni? homarozni? nenyit olvasni?

:(

napalm 2012.06.23. 21:17:31

@Megdobbent:
copni?
az első karaktert kéretik oroszul olvasni.

katee 2012.06.25. 15:32:57

Mi a márkás babakocsi? Mert vannak olyan nevű babakocsik, amikről a nevük alapján azt mondanád, hogy ó, ez nagyon menő, még az árából is az gondolnád, és egy kalap szar. Tapasztalat, nyugodtan lehet kérni még a Brendonban is az eladók segítségét, tényleg értenek hozzá. Persze utána is lehet nézni a neten, hogy melyik babakocsit hol gyártják, milyen cég forgalmazza, meg egyebek. Ezekből is sok mindenre lehet következtetni, és így tényleg meg lehet találni a jó, megfelelő minőségi és nem feltétlenül drága babakocsit. Nem az árat kell nézni, nagyon drága, nem egyenlő a neked megfelelő nagyon jóval.

PC Plum 2012.06.26. 07:35:42

@katee: Nekem is egyből ez jutott eszembe, a "márkás babakocsi". Sokan pl. azt hiszik, hogy a Pierre Cardin milyen menő márka. Persze, ruházatban az, de babakocsiban. A legócskább kínaiakkal vetekszik a minősége. De azért a 120 ezres Graco sem a csúcs, kevés használat mellett is fél év alatt lemálik a gumikereke. Szóval csínján kell bánni ezzel a márkás megnevezéssel.

SarahConnor 2012.06.26. 07:47:30

Őszintén megmondom, nekem a posztoló rinyája nem szimpatikus, ritkán állok a kereskedő mellé ezen a blogon, de azért erre mit lehet mondani?

"Önök szerint azért választunk márkás, drága terméket, hogy aztán hetekig ne használjuk mert azt kénytelenek vagyunk visszavinni Önökhöz mivel meghibásodott? Nem, ezúton szeretném jelezni, hogy sem erre, sem pedig arra nincs időnk hogy "külső erőbehatás" segítségével kárt okozzunk a termékben. "

Anyám, borogass! Mi ez a műmajré? Még értelme sincs.
Nem, kedves posztoló, nem azt gondolják, hogy te szórakozol, hanem esetleg azt, hogy baleset történt a kocsival (pl lezúgott a lépcsőről), és te most garanciálisan akarod megjavítani. Mert láttunk már ilyet, gondolom, ők is. És azt ne mondja senki, hogy ezt nem érti.
Nem vonom kétségbe a posztoló igazát, de nem szeretem, amikor azt várják el a kereskedőtől, hogy automatikusan ismerjék el az igazát, csak mert szimpatikusak, meg cuki gyerekük van.

bflegman 2012.06.26. 09:58:04

" sem pedig arra nincs időnk hogy "külső erőbehatás" segítségével kárt okozzunk a termékben. "

felhasználó rávágta-e a csomagtartó ajtót például?

másik kérdés: brendon, brendon, de MELYIK?

labi 2012.06.28. 09:19:08

Leggyakoribb babakocsi meghibásodási ok szerintem, hogy apuka (vagy izmos anyuka) a használati utasítás nem, vagy nem elég figyelmes olvasása után erőből akarja összecsukni.

Persze nem állítom hogy biztos ez történt, de a Brendonban tapasztaléataim szerint nem szoktak xarozni azzal ami tényleg termékhiba.
süti beállítások módosítása