Mások is megszívták a kriminális Nokia C5-03-mal, de a Vodafone és a Nokia hozzáállása sem segített a helyzeten:
Ezt a mocskos szemét ócska VODAFONE-T! Három alkalommal 55 NAPOT VÁRTAM A MOCSKOS SZERVÍZÜKRE, egyszer hardver, egyszer szoftver hiba a telefonon, ami amúgy zsír új, össze vissza cserélgettek mindenféle alkatrészeket, persze, a pénzem, azt nem adják vissza, csak kurva nagy a pofájuk! Visszakaptam a telefont 17 nap után, hogy most megjavították, ismét hardver hibája, erre szarabb mint Valaha :)
Panaszkönyv nincs? Olyan nincs hogy nincs! Hogy mi tartott 17 napig? Van új nokia headset, és avval se sem hallani! Ezt a mocskos fos bandát!! Holnap beírok a panaszkönyvbe, és a fogyasztóvédelminek is írok. Messziről kerüljétek el őket. Undorító banda!!
Tanulság: Kerüljétek a vörösöket ! :D
A levél:
Tisztelt Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség,
A Vodafone szolgáltatótól Ez év február 25 én vásároltam egy új Nokia C5-03 as telefont. A telefon 4 nap után elkezdett lefagyni, a memória kártyáról nem olvasta be az adatokat és egyfolytában kiírta, hogy a megfelelő gomb megnyomása nélkül ne vegyem ki a memóriakártyát. Ez már azért is lehetetlen, mert ahhoz, hogy a memóriakártyát eltávolítsam le kell fejteni a telefonról a hátlapot, ez véletlenül semmiképp se történhet meg.
Azóta a telefon összesen 49 napot töltött a szervizben, alkalmankent 9, 20 es 19 napot. Ezen eredeti hiba mellé, a szoftver, hardver, merevlemez és headset CSERÉJE után a szervizelés a következő hibákat okozta: a telefon lefagy, hívásban pittyeg, sípol, ki-be kapcsol magától, internetes programok használatakor a képernyő részlegesen lefagy, nem reagál, egy program megnyitása esetén már annak következő "részeit" is megnyitja, anélkül, hogy rákattintottam volna, a headsetben csak fél fülre hallani,hangszóró használata esetén fülhallgatóról való átváltáskor több másodpercet késik a hang. Eredetileg rögtön átváltott. általában a telefon sokkal lassabban reagál, mint eredetileg. Gombok megnyomása esetén nyikorog, memória kártyáról továbbra sem lehet zenét másolni a lejátszási listába, a memória kártya nem nyílik meg, csak villog a hozzá tartozó sor.
Folyamatos reklamációm ellenére (tanúm van mindegyikre), a pénzvisszafizetést, es a készülék cseréjét megtagadták, arra hivatkoztak, hogy majd ha a Nokia úgy dönt, akkor kicserélik.
Mai nap ismételten vissza kellett vinnem a lent emlitett telefont az Örs Vezér téri Vodafone-ba, egy nappal az utolsó "javítás" után. Pontosan ugyanazokkal a hibákkal, amelyek miatt eddig sem tudtam használni: az utolsó hiba, hogy a headsetben csak fél fülre hallani amely, ( új, Nokia által legutóbb adott) headset más telefonokkal tökéletesen működik) ugyanúgy fennált, mint a 19 napos javítás előtt.
Amikor mindemiatt reklamáltam, vállat vontak (a flegma,értetlen, lekezelő magatartás sajnos az összes kollegára jellemző a Vodafone-ban, akikkel eddig dolgom volt), és azt mondták, ha akarom, beküldik megint javítani, ők mást nem tudnak csinálni. A Yodafone következetesen hivatkozik arra, hogy ők a Nokia véleményét nem bírálhatják felül. Mégis, alább található egy levél, amelyben a Vodafone azt állítja, hogy első alkalommal a szervíz "Szoftverfrissítés, lerakódott por mechanikai eltávolítása." folyamatot hajtotta végre. Érdekes, a Nokia szervízlapján más áll! - / felszippantották a port mechanikusan !! Eszem-f*szom megáll komolyan :) /
Kíváncsiságból benéztem a Nokia boltba is : "Mi szinte sosem cserélünk telefont, akkor sem, ha ugyanavval a problémával hozzák már tizedszerre és hónapokig javítják. Ha nem tetszik, Írjanak panaszlevelet. " - / Hát nem csodálom hogy szarban van a cég ... pedig a régi telefonjaik egész tartósak ! /
A javítások időtartama alatt egy alkalommal sem tudtak nekem azonos szintű okostelefont biztositani, Én nem ezért fizettem!
Kérem, legyenek kedvesek panaszomat kivizsgálni.
Segítségüket előre is megköszönve maradok tisztelettel:
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.07.19. 15:19:36
fghjk · http://sorry.google.com/sorry/?continue=x 2012.07.19. 15:20:03
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.19. 15:22:01
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.07.19. 15:22:33
Kerülni kell a vörösöket
Meg a magentát.
Meg a világoskéket!
Éjjen a Viber!
ergerberger 2012.07.19. 15:23:00
ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.19. 15:23:40
Khm, ez nem a Nokia faszsága, hanem az adott bolté... Attól még faszság....
Rosszindulatú Vászka 2012.07.19. 15:23:51
Manci néni, a szomszéd 2012.07.19. 15:24:41
Rákötözöm a telefont egy féltéglára szigetelőszalaggal, leviszem a szembe lévő kocsmába a férjemnek, és megmondom neki, hogy melyik ablakon dobja be.
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.07.19. 15:28:24
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.19. 15:28:57
balee13 2012.07.19. 15:32:31
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.07.19. 15:39:13
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.07.19. 15:44:38
rio.pete 2012.07.19. 15:44:39
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.07.19. 15:55:17
Bimetálos telefont kell venni!
Munchausen 2012.07.19. 15:56:03
Amugy sajnalom a posztolot a Voda meg megerdemelne egy tokos ugyvedet aki leperli a gatyajukat is.
Szél Kállmán 2012.07.19. 15:57:55
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.07.19. 16:03:29
Kéccer!
okoska01 2012.07.19. 16:03:58
2012.07.19. 16:04:48
CBF 2012.07.19. 16:06:50
Rosszindulatú Vászka 2012.07.19. 16:09:06
ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.19. 16:14:37
parkolok.com 2012.07.19. 16:22:18
9+20+19 = 48
Ülj le fiam egyes!
Nokiába nincs merevlemez!!!!
nandika68 2012.07.19. 16:22:32
azédesanyádazfoglalt 2012.07.19. 16:24:59
DaDa77 2012.07.19. 16:26:13
Rosszindulatú Vászka 2012.07.19. 16:28:52
azédesanyádazfoglalt 2012.07.19. 16:32:09
Secnir 2012.07.19. 16:45:08
megsúgom, egyik sem volt.
más:
ha leírták a szervizben a papírra, hogy volt merevlemezcsere, akkor nyugodtan elállhatsz a szerződéstől, hogy tönkretették a telefonodat, mert tettek bele merevlemezt, holott gyárilag nem tartozéka és nem is lehet kapni hozzá.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.19. 16:56:46
Manci néni, a szomszéd 2012.07.19. 16:56:58
Na de komolyra fordítva a szót, ő azért elég nagydarab ember és nem ijed meg a saját árnyékától, és nagyon nem szereti, ha átbasznak minket.
épaetekmogyoo 2012.07.19. 18:47:42
épaetekmogyoo 2012.07.19. 18:51:26
Gondolom, így érted, kedves poszt toló!
Anomalocaris (törölt) 2012.07.19. 19:04:56
Megdobbent 2012.07.19. 19:14:24
Manci néni, a szomszéd 2012.07.19. 19:22:35
Először is meghívna egy italra a szemközti kocsmába (ami igazából nem is kocsma szerintem, hanem italkimérő bódé), aztán a sokadik kör után a legjobb haverok lennétek.
Na ekkor jövök én a két féltéglára kötözött telefonnal és együtt mennétek bedobni az ablakot :)
bekbórd! 2012.07.19. 19:24:11
2012.07.19. 19:35:17
Ha nem tudják megjavítani/javíttatni a telefonját, elállhat a szerződéstől. Az meg hogy a voda ezt veszteségként benyeli, vagy leveri a nokián, az megint csak nem az ő ügye.
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.19. 19:36:13
tamas3303 2012.07.19. 19:45:58
asdf 2012.07.19. 19:55:24
Mivel az elado szerv, igy a jotallas kotelezettje is a Vodafone, igy kibaszottul nem a szerviztol fugg a keszulekcsere megtortente, hanem a Vodafone-tol.
FDToth 2012.07.19. 20:32:57
Magyarországon baromira rossz szemlélet uralkodik!!!
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.19. 20:34:56
altalaban 1, max 2 evig birja
puffff
dobom ki
kerem a kovetkezot
Mitzimackó 2012.07.19. 20:52:15
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.07.19. 21:49:32
Nekem bimetálos mobilom van.
Ilyesmi:
www.blogcdn.com/de.engadget.com/media/2008/12/rosahandy.jpg
Nem ez a tipus, de hasonló.
Tök jó.
Fölhívom a nyulat,
hogy mikor megyünk a patakpartra
döfönyézni.
Másra nem jó, viszont hasznos.
Az Aldiban vettem.
Kifordított kacagány 2012.07.19. 21:53:29
ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.19. 22:07:14
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.19. 22:15:13
az enyembol mar kiszedtek a bimetalt, azota szarakodik is a terero
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.19. 22:16:53
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.07.19. 22:22:58
Na hallod! Hellokittys van nekem.
Aztat szeretem.
A hellokittyre buknak az erdőben!
A faszállítók ofkorsz.
Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.07.19. 23:03:03
Jackyll a kollégájának: Te, már megint jött egy rohadt panaszos email.
Kollega: No, ki a'?
Tudom, rosszviccvót...
emmersson 2012.07.19. 23:13:25
Még ugatsz?!
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.20. 01:55:57
a regi vicc ugy szolt az ITT-Nokia idejeben/mert olyen is volt/, hogy
Titi megy az erdoben fat lop, es jon az erdesz es szol
-Ajj Titi!
- No, ki a ?
ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.20. 06:13:25
kilatas.webuda.com/?q=node/265
pruntyike 2012.07.20. 06:30:56
pruntyike 2012.07.20. 06:32:33
pruntyike 2012.07.20. 06:36:50
Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.07.20. 07:39:28
nezavarjmasokat 2012.07.20. 07:43:27
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.07.20. 08:02:07
Hol tartunk?
esef 2012.07.20. 08:14:04
1. ki kell iktatni a vodafone-t a buliból, a garjeggyel egyből a nokia szervizpontba kell vinni.
2. én inkább ezt választanám. bemenni, leb.szni az asztalra, elállni. ha alá lett írva 2 év (remélem nem) akkor azt is lezárni, vodafone ügyes, oldja meg. ezek után átmenni másik szolgáltatóhoz és kevésbé mellényúlni a készülék kiválasztásakor
samcro 2012.07.20. 08:16:18
Három hónap és 3-5 visszavitel alatt alatt kb. egy hónapot volt nálam a telefon.
Cserélni nem akarták, pedig három javítás után ugye kötelező cserélni. Végül nagy kegyesen három hónap után belementek cserébe, de ehhez a kiemelt üfsz-hoz kellett egy kuncsorgó levelet írni.
Más gyártmányút akartam, mert már rájöttem, hogy ez egy ipari hulladék. Persze azt nem lehet, csak LG-re cserélik (akár más, drágább típusra is). Visszavittem, eladó kérdése: hol az eredeti doboz, anélkül nem tudják cserélni. Na, itt durrant el az agyam, és már azon voltam, hogy belekúrom a kukájukba, és békésen távozom, csak ugye hülye fejjel a 2 éves hűséget már aláírtam erre a szarra, szóval nehogy már ők nyerjenek, én meg a semmiért fizessem a havidíjat.
Már ők is unhatták a pofámat, a sok szervizelés alatt volt pár keresetlen szavam hozzájuk - mit ne mondjak, elég bunkó voltam, szégyelltem is később bemenni hozzájuk. Végül egyeztettek a központtal, hogy doboz nélkül is cserélik.
Tanulságok:
- azóta soha, semmit veszek hűségnyilatkozattal
- nem csak a drága telefon lehet szar
- néha össze kell veszni az üfsz-osokkal, különben nem történik semmi érdemi
- nem jó összeveszni az üfsz-osokkal, mert utána ég az ember pofája :)
Slusszpoén: az új telefon is ugyanezt a hibát produkálja.
Egyéves Önkéntes 2012.07.20. 08:16:50
samcro 2012.07.20. 08:23:44
- fapados 20 Ft-os
- 3-5 visszavitel helyett 3 visszavitel volt
Egyben poszt tolónak üzenem, hogy tudtommal 3 visszavitel után kötelesek cserélni, legalábbis nekem megtette a lóherés szolgáltató
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.07.20. 08:55:09
Olyan kopipésztesnek?
Vagy ez így most hogy?
Egyéves Önkéntes 2012.07.20. 08:57:55
Rosszindulatú Vászka 2012.07.20. 09:03:15
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.20. 09:14:31
VIC20 2012.07.20. 09:17:41
Hát igen...
A probléma ott van, hogy a vásárlónak semmi köze a gyártóhoz, ő csak a szolgáltatóval van kapcsolatban. Ennek megfelelően a szolgáltató felé léphet fel szavatossági igénnyel.
Én küldenék nekik egy tértivevényes levelet azzal, hogy a történtekre tekintettel elállok a szerződéstől, felszólítanám őket, hogy határidőre fizessenek meg ennyit és ennyit, különben indítom a fizetési meghagyást ellenük.
Sokorai_Atala 2012.07.20. 09:19:16
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.07.20. 09:33:30
Ez konkrétan miről jutott eszedbe?
Megvolt a reggeli kettes tolás?
Vagyezígymosthogy?
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.20. 09:38:04
Mákony Béla 2012.07.20. 09:54:14
álljá el a szerződéstől, oszt nézhetsz.
a szolgáltatóval a szolgáltatásra szerződtél fiam.
kéretik gondolkozni: ha veszel a Tecskóban egy Szamszung dévédélejátszót, a tecskó a jogszabályok szerint 3 napig cseréli neked. Útólagos nyavalyásokkal mehetsz a szamszungba.
Egyszer és mindenkorra felejtsed el, hogy az eladó a felelős a műszaki hibákért. Az eladó 72 órán belüli cserére kötelezhető, utána pedig az isten áldjon.
Ha meg "elállnál" a szolgáltatói szerződésedtől, a szolgáltató kedves kacajt ereszt meg, és kéri a kötbért.
Imádom, hogy mindenki jogi zseni, csak mogyuk fingja nincsen semmirőlsenem.
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.07.20. 09:55:16
Hát én ehhez nem értek.
Ugyanitt ingyenes mammográfia megvárható!!!4!44
sunews.blog.hu/2012/07/14/szakmat_valtottam
Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.07.20. 10:06:23
szmoker (Homo Trollicus) 2012.07.20. 10:08:20
Döbbenet.
Ez az ország tényleg megérdemli hogy mindeki belerúgjon.
Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.07.20. 10:09:40
mondjuk azért, mert normálisak, törődnek az ügyféllel, meg ilyenek...
persze le lehet szarni az ügyfelet, de akkor jogos a kritika.
Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.07.20. 10:14:08
mi köze a postolónak a Nokiához?! soha nem látta őket. a Vodával áll szerződésben, rajrtuk kell leverni a dolgot.
az már a voda dolga, hogy mit csinál a nokiával.
te is a piacon reklamálsz, nem mész ki Hajdúborzasztóra a gazdához, hogy megromlott a káposzta
Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.07.20. 10:15:27
informatikai analfabénát könnyű átbaszni. tessék tájékozódni, hogy mi van egy mobiltelefonban, hogy működik!
marko77 2012.07.20. 11:51:53
Ha valami nem jó, akkor egymásra mutogat a szolgáltató és a szervíz.
Nem győzőm ismételni magam. Független intézetben be kell vizsgáltatni a készüléket, utána ha igaza adnak a T posztolónak akkor lehet pereskedni. A vesztes pert is leszarják, de legalább kap egy normális telefont.
Pegazus13 2012.07.20. 14:45:17
A Nokia írta a merevlemez cserét. Konkrétan a Jabil szervíz. 7 éve dolgozom informatikai területen, de attól még lehetek inf. analfabéta igazatok van. :D
Amúgy tökre nem érdekel, van-e értelme a szervíz állításainak, nekik kell érteniük hozzá, nem nekem.
3o ezres telefonért hisztizek, talán nem kéne?Talán még adjak is nekik pénzt, nem?
Hogy miért nem keresem fel a Nokiát angolul: épp felkereshetném, mivel még 4 másik európai nyelvet is beszélek, de én a vodafone-nal állok szerződésben, nekik fizettem és épp ezért rajtuk fogom MAGYARUL leverni ezt a pénzt. Akár peres úton.
Ps: ez a levél soha nem ment ki a fogyvédnek, oda normálisat írtam.
Üdv mindenkinek, a posztoló
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.20. 14:54:11
??? Nincs abban egy csepp se.
Ha megtanulsz hejesen írni, elhiszem, hogy nem vagy analfabéta.
Xezs 2012.07.20. 16:09:19
Kifordított kacagány 2012.07.20. 17:18:20
Mocsár 2012.07.20. 18:46:13
Megdobbent 2012.07.20. 20:42:43
gépegér 2012.07.20. 22:51:43
Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2012.07.21. 01:58:59
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.07.21. 17:07:12
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.21. 21:21:40
Zöldegér 2012.07.23. 12:24:02
Bár fogalmam sincs, hol lehet ez leírva.
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.23. 12:37:28
Zöldegér 2012.07.23. 12:59:27
Az lenne az érv, ha mondhatnám, hogy az ezésezévi ennyi és ennyiedik paragrafus alapján igenis, ezt magának kell megoldani, különben a jog szerint ilyen és ilyen retorzióval lehet élni maga ellen.
Mákony Béla 2012.07.25. 11:25:01
Illetve ha már ennyire otthon vagy a témában, tudhatod, hogy a fogyasztó véleménye rendszerint szart sem ér, ha a szaktechnikus aszondja, hogy a telefon nem cserélendő.
Szükség szerint elküldheted a fogyasztóvédelemhez bevizsgálásra, ahol 60+ mamik és papik nézegetik meg, akiket nagyjából a Sokol rádió felépítéséről képezték ki mintegy 40 évvel ezelőtt.
Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2012.08.05. 07:45:50
gejszu 2014.11.21. 20:34:09