Tékozló Homár

Még mindig szedi az áldozatait a Nokia C5-03

2012.07.19. 15:15 | jackyll | komment

Mások is megszívták a kriminális Nokia C5-03-mal, de a Vodafone és a Nokia hozzáállása sem segített a helyzeten:

Ezt a mocskos szemét ócska VODAFONE-T! Három alkalommal 55 NAPOT VÁRTAM A MOCSKOS SZERVÍZÜKRE, egyszer hardver, egyszer szoftver hiba a telefonon, ami amúgy zsír új, össze vissza cserélgettek mindenféle alkatrészeket, persze, a pénzem, azt nem adják vissza, csak kurva nagy a pofájuk! Visszakaptam a telefont 17 nap után, hogy most megjavították, ismét hardver hibája, erre szarabb mint Valaha :)

Panaszkönyv nincs? Olyan nincs hogy nincs! Hogy mi tartott 17 napig?  Van új nokia headset, és avval se sem hallani!  Ezt a mocskos fos bandát!! Holnap beírok a panaszkönyvbe, és a fogyasztóvédelminek is írok. Messziről kerüljétek el őket. Undorító banda!!
 Tanulság:  Kerüljétek a vörösöket ! :D

 A levél:
 Tisztelt Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség,

 A Vodafone szolgáltatótól Ez év február 25 én vásároltam egy új Nokia C5-03 as telefont. A telefon 4 nap után elkezdett lefagyni, a memória kártyáról nem olvasta be az adatokat és egyfolytában kiírta, hogy a megfelelő gomb megnyomása nélkül ne vegyem ki a memóriakártyát. Ez már azért is lehetetlen, mert ahhoz, hogy a memóriakártyát eltávolítsam le kell fejteni a telefonról a hátlapot, ez véletlenül semmiképp se történhet meg.

 Azóta a telefon összesen 49 napot töltött a szervizben, alkalmankent 9, 20 es 19 napot. Ezen eredeti hiba mellé, a szoftver, hardver, merevlemez és headset CSERÉJE után a szervizelés a következő hibákat okozta: a telefon lefagy, hívásban pittyeg, sípol, ki-be kapcsol magától, internetes programok használatakor a képernyő részlegesen lefagy, nem reagál, egy program megnyitása esetén már annak következő "részeit" is megnyitja, anélkül, hogy rákattintottam volna, a headsetben csak fél fülre hallani,hangszóró használata esetén fülhallgatóról való átváltáskor több másodpercet késik a hang. Eredetileg rögtön átváltott. általában a telefon sokkal lassabban reagál, mint eredetileg. Gombok megnyomása esetén nyikorog, memória kártyáról továbbra sem lehet zenét másolni a lejátszási listába, a memória kártya nem nyílik meg, csak villog a hozzá tartozó sor.

 Folyamatos reklamációm ellenére (tanúm van mindegyikre), a pénzvisszafizetést, es a készülék cseréjét megtagadták, arra hivatkoztak, hogy majd ha a Nokia úgy dönt, akkor kicserélik.

 Mai nap ismételten  vissza kellett vinnem a lent emlitett telefont az Örs Vezér téri Vodafone-ba, egy nappal az utolsó "javítás" után. Pontosan ugyanazokkal a hibákkal, amelyek miatt eddig sem tudtam használni: az utolsó hiba, hogy a headsetben csak fél fülre hallani amely, ( új, Nokia által legutóbb adott) headset más telefonokkal tökéletesen működik) ugyanúgy fennált, mint a 19 napos javítás előtt.

 Amikor mindemiatt reklamáltam, vállat vontak (a flegma,értetlen, lekezelő magatartás sajnos az összes kollegára jellemző a Vodafone-ban, akikkel eddig dolgom volt), és azt mondták, ha akarom, beküldik megint javítani, ők mást nem tudnak csinálni. A Yodafone következetesen hivatkozik arra, hogy ők a Nokia véleményét nem bírálhatják felül. Mégis, alább található egy levél, amelyben a Vodafone azt állítja, hogy első alkalommal a szervíz "Szoftverfrissítés, lerakódott por mechanikai eltávolítása." folyamatot hajtotta végre. Érdekes, a Nokia szervízlapján más áll! - / felszippantották a port mechanikusan !! Eszem-f*szom megáll komolyan :) /

 Kíváncsiságból benéztem a Nokia boltba is : "Mi szinte sosem cserélünk telefont, akkor sem, ha ugyanavval a problémával hozzák már tizedszerre és hónapokig javítják. Ha nem tetszik, Írjanak panaszlevelet. " -   / Hát nem csodálom hogy szarban van a cég ... pedig a régi telefonjaik egész tartósak ! /

 A javítások időtartama alatt egy alkalommal sem tudtak nekem azonos szintű okostelefont biztositani, Én nem ezért fizettem!

 Kérem, legyenek kedvesek panaszomat kivizsgálni.

 Segítségüket előre is megköszönve maradok tisztelettel:

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.07.19. 15:22:33

Egyetértek a poszt toéóval!
Kerülni kell a vörösöket
Meg a magentát.
Meg a világoskéket!
Éjjen a Viber!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.19. 15:23:40

" Kíváncsiságból benéztem a Nokia boltba is : "Mi szinte sosem cserélünk telefont, akkor sem, ha ugyanavval a problémával hozzák már tizedszerre és hónapokig javítják. Ha nem tetszik, Írjanak panaszlevelet. " - / Hát nem csodálom hogy szarban van a cég ... pedig a régi telefonjaik egész tartósak ! /"

Khm, ez nem a Nokia faszsága, hanem az adott bolté... Attól még faszság....

Manci néni, a szomszéd 2012.07.19. 15:24:41

Egy 30 ezer forintos telefon miatt ennyit rinyálni? Én drága posztoló, tudod mit csináltam volna?

Rákötözöm a telefont egy féltéglára szigetelőszalaggal, leviszem a szembe lévő kocsmába a férjemnek, és megmondom neki, hogy melyik ablakon dobja be.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.07.19. 15:28:24

Nem lehet fényerőt állítani rajta. Szar.

balee13 2012.07.19. 15:32:31

Merevlemez is van a C5-03-ban? Legjobb telefon!

rio.pete 2012.07.19. 15:44:39

Kedves posztoló! A Fogyvédnek tudtál normális stílusban írni, ide meg nem? Paraszt. De legalább szórakoztató paraszt :)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.07.19. 15:55:17

Biztos elektrónika vót benne.
Bimetálos telefont kell venni!

Munchausen 2012.07.19. 15:56:03

A fogyasztovedelemnek is kulturalt stilusban kellene irni, akkor talan lenne esely arra, hogy komolyan kivizsgaljak az ugyet, igy csak rohogve becsusztatjak a soha vegre nem hajthato kategoriaba szerintem.
Amugy sajnalom a posztolot a Voda meg megerdemelne egy tokos ugyvedet aki leperli a gatyajukat is.

Szél Kállmán 2012.07.19. 15:57:55

A Valaha nagy V-vel? Beteg poszt. Nokiát venni? Soha!

okoska01 2012.07.19. 16:03:58

Aki Nokiát vesz 2012-ben, sikeres ember nem lehet. :-)

2012.07.19. 16:04:48

merevlemez a nokiaban? wtf?

CBF 2012.07.19. 16:06:50

Vodafonet el kell felejteni, én is megszüntettem az előfizetésem náluk, mocskos egy bagázs...

Rosszindulatú Vászka 2012.07.19. 16:09:06

Még az lehet, hogy igazából a doboza kellett neki.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.19. 16:14:37

@Rosszindulatú Vászka: De az csak a BKV-nál ért sokat, amikor tele volt ;)

parkolok.com 2012.07.19. 16:22:18

"Azóta a telefon összesen 49 napot töltött a szervizben, alkalmankent 9, 20 es 19 napot"

9+20+19 = 48

Ülj le fiam egyes!

Nokiába nincs merevlemez!!!!

nandika68 2012.07.19. 16:22:32

Iphonet kell venni nem ilyen fost,hamarosan amugy sem lesz Nokia

azédesanyádazfoglalt 2012.07.19. 16:24:59

Tanulság? Szolgáltatótól telefont. NEM!!!

DaDa77 2012.07.19. 16:26:13

Ezeket a baromságokat csak nevetgélve tudom olvasni...1. NEM A VODAFONE szervizel hanem a NOKIA/MOTOROLA/SAMSUNG...stb esetünkben a NOKIA!!! így azt tudom csak sajnálni, aki nokiát vesz ismerve a gyártó jelenlegi és közelmúlti helyzetét.2. Engem a Vodán kívűl eddig mindenhol átbasztak, főleg a lilákok. 3. mindig van aki eljön az egyik szolgáltatótól egy másikért láss engem 4. milyen értelmi szint kell ahhoz, hogy felfogják a mai átlagemberek, hogy nem az eladó cég a barom sok esetben hanem a gyártó cég és azon képviselői, szervizei. SOHA NEM FOGJA neked kicserélni a voda, miért cseréljék ki? Cserélje ki neked a NOKIA. Elhiheted a cégek csak örülnek ha az ilyen bunkók elmennek tőlük és gazdagítják a konkurens ügyfeleit...vár a tcom vagy tmobil vagy tonline...

Rosszindulatú Vászka 2012.07.19. 16:28:52

Hajlik e Nokia telcsi, mint a szifón kijelző a póstaládába? Nem. Akkor van benne merev lemez? Van. Naugye kéremszépen.

azédesanyádazfoglalt 2012.07.19. 16:32:09

Amúgy pedig ne itt nyavalyogj! Írj a Nokiánal (ha nem tudsz angolul, keress valakit, aki igen) és kérdezz rá mi a teendő akkor, ha a telefon rossz, és a magyarországi szervizük így kezeli a dolgokat.

Secnir 2012.07.19. 16:45:08

"a szoftver, hardver, merevlemez és headset CSERÉJE után a szervizelés a következő hibákat okozta:"

megsúgom, egyik sem volt.

más:
ha leírták a szervizben a papírra, hogy volt merevlemezcsere, akkor nyugodtan elállhatsz a szerződéstől, hogy tönkretették a telefonodat, mert tettek bele merevlemezt, holott gyárilag nem tartozéka és nem is lehet kapni hozzá.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.19. 16:56:46

@Secnir: Szervizbe leadott cuccal semmit nem csinálni, majd jóként visszaadni, ősi szervizes szokás...

Manci néni, a szomszéd 2012.07.19. 16:56:58

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Nálunk munkamegosztás van drágám. Én háztartást (is) vezetek, ő meg elviszi a balhékat.

Na de komolyra fordítva a szót, ő azért elég nagydarab ember és nem ijed meg a saját árnyékától, és nagyon nem szereti, ha átbasznak minket.

épaetekmogyoo 2012.07.19. 18:47:42

@Manci néni, a szomszéd: Az én árnyékomtól azé' beijedne kicsit... :-))

épaetekmogyoo 2012.07.19. 18:51:26

Kurva Nokiját meg ne vegyél a tetves Vodkafontól, mert a buzi szervíz csak kibaszik veled.

Gondolom, így érted, kedves poszt toló!

Anomalocaris (törölt) 2012.07.19. 19:04:56

Magán kívül, tombolva őrjöng.

Manci néni, a szomszéd 2012.07.19. 19:22:35

@negyerebemegnegyereerrehe: Ááá, dehogyis drágám!

Először is meghívna egy italra a szemközti kocsmába (ami igazából nem is kocsma szerintem, hanem italkimérő bódé), aztán a sokadik kör után a legjobb haverok lennétek.

Na ekkor jövök én a két féltéglára kötözött telefonnal és együtt mennétek bedobni az ablakot :)

2012.07.19. 19:35:17

@DaDa77: tévedésben élsz. A vevő jelen esetben a vodával áll kapcsolatban, nem a nokiával. Rohadtul leszarhatja, mi a nokia általános garanciális ügymenete, az a vodát érinti.
Ha nem tudják megjavítani/javíttatni a telefonját, elállhat a szerződéstől. Az meg hogy a voda ezt veszteségként benyeli, vagy leveri a nokián, az megint csak nem az ő ügye.

tamas3303 2012.07.19. 19:45:58

@DaDa77: Vettem egy neve nincs telefont a T-Mobilnál.Szoftver hibás lett, visszavittem.A második visszavitelnél adták is az újat. A cseréről ennyit!

asdf 2012.07.19. 19:55:24

A nokianal tokfolosleges pampogni. A neked okozott jelentos kenyelmetlenseg (rovid idon beluli, haromszori meghibasodas es eredmenytelen javitas) miatt tertivevenyes levelben elallsz a szerzodestol a _Vodafone-nal_ (aztan velhetoen sajna majd talalkoztok a birosagon, hogy ezt ki is verjek beloluk).
Mivel az elado szerv, igy a jotallas kotelezettje is a Vodafone, igy kibaszottul nem a szerviztol fugg a keszulekcsere megtortente, hanem a Vodafone-tol.

FDToth 2012.07.19. 20:32:57

bírom ezt a szöveget h majd ha a nokia azt mondja. ezekt szerint pl. egy vodafone a szervizre hagyatkozik és nem dönthet saját maga? na ezt nem hiszem. miből állna a vodának azt mondani az ügyfélnek h itt egy új teló, a kellemtelenség miatt 1 havi vmit 0Ft-ért számlázunk. Ezzel megtartanak egy ügyfelet, az elmeséli h milyen flottul megy minden náluk és profi a panaszkezelés. nem folytatom...
Magyarországon baromira rossz szemlélet uralkodik!!!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.19. 20:34:56

ez most tenyleg komoly, en eldobhato mobilt hasznalok
altalaban 1, max 2 evig birja
puffff
dobom ki
kerem a kovetkezot

Mitzimackó 2012.07.19. 20:52:15

Te barom posztoló! BÁRMILYEN okostelefon nem pótolja az emberi agyat, vehetsz te bármit, vaze!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.07.19. 21:49:32

@hagyma:
Nekem bimetálos mobilom van.
Ilyesmi:

www.blogcdn.com/de.engadget.com/media/2008/12/rosahandy.jpg

Nem ez a tipus, de hasonló.
Tök jó.
Fölhívom a nyulat,
hogy mikor megyünk a patakpartra
döfönyézni.
Másra nem jó, viszont hasznos.
Az Aldiban vettem.

Kifordított kacagány 2012.07.19. 21:53:29

valaki összefoglalhatná a lényeget. kb a 3. mondat után fejeztem be az olvasást. ilyen böfögést nem olvasok.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.19. 22:07:14

@Kifordított kacagány: Beszart a telefonya, beadta szervizbe, sokára megjavították. Aztán megint beszart, megint beadta, várt, "megjavították", megint beszart... és akkor kiakadt.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.19. 22:15:13

@Sün‼ ツ: kifejezetten /sun/ferfias telo
az enyembol mar kiszedtek a bimetalt, azota szarakodik is a terero

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.07.19. 22:22:58

@hagyma:
Na hallod! Hellokittys van nekem.
Aztat szeretem.
A hellokittyre buknak az erdőben!
A faszállítók ofkorsz.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.07.19. 23:03:03

Úgy elképzelem az Index szerkesztőségében Jackyll-t, amikor megérkezett ez az email a posztolótól:

Jackyll a kollégájának: Te, már megint jött egy rohadt panaszos email.

Kollega: No, ki a'?

Tudom, rosszviccvót...

emmersson 2012.07.19. 23:13:25

@B.Tamas: nokiLYát?!
Még ugatsz?!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.20. 01:55:57

@Jani haverja: az
a regi vicc ugy szolt az ITT-Nokia idejeben/mert olyen is volt/, hogy
Titi megy az erdoben fat lop, es jon az erdesz es szol

-Ajj Titi!
- No, ki a ?

pruntyike 2012.07.20. 06:30:56

"szarabb mint Valaha" : pedig, úgy hallom, Valaha is elég szar...

pruntyike 2012.07.20. 06:32:33

Ha vigasztal: a Nokia vesztesége közelíti az 1 milliárd eurót.

pruntyike 2012.07.20. 06:36:50

@B.Tamas: az "avval" és az "ugyanavval" is helyesen van írva, a Helyesírási Kézikönyv (Akadémiai Kiadó) szerint.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.07.20. 07:39:28

@hagyma: Tudom, csak egy kicsit átalakítottam :)

nezavarjmasokat 2012.07.20. 07:43:27

Csak nem a vodkafon emelte 48-szorosára az internetezés árait? Aki ezzel a retkes céggel kapcsolatba kerül, az vagy győzike, moúnika, vagy buzi.

esef 2012.07.20. 08:14:04

nekünk viszont 1 hete tökéletesen működik, hála a Homár elrettentő erejének, rögtön sikerült megjavítani :)

1. ki kell iktatni a vodafone-t a buliból, a garjeggyel egyből a nokia szervizpontba kell vinni.

2. én inkább ezt választanám. bemenni, leb.szni az asztalra, elállni. ha alá lett írva 2 év (remélem nem) akkor azt is lezárni, vodafone ügyes, oldja meg. ezek után átmenni másik szolgáltatóhoz és kevésbé mellényúlni a készülék kiválasztásakor

samcro 2012.07.20. 08:16:18

Így már én is jártam Telenornál, egy fapados Ft-os LG-vel. Háromszor vittem vissza, mindig ugyanaz a volt hiba, bár a szerviz szerint jó volt. Azért automatikusan, cseréltek akkut, töltőt, meg a jól bevált firmware frissítés ugye, ugyanis töltési hibája volt. Legutoljára már csak egy szerviz tesztlapot mellékeltek, amely szerint a készüléknek nincs semmi baja.

Három hónap és 3-5 visszavitel alatt alatt kb. egy hónapot volt nálam a telefon.

Cserélni nem akarták, pedig három javítás után ugye kötelező cserélni. Végül nagy kegyesen három hónap után belementek cserébe, de ehhez a kiemelt üfsz-hoz kellett egy kuncsorgó levelet írni.

Más gyártmányút akartam, mert már rájöttem, hogy ez egy ipari hulladék. Persze azt nem lehet, csak LG-re cserélik (akár más, drágább típusra is). Visszavittem, eladó kérdése: hol az eredeti doboz, anélkül nem tudják cserélni. Na, itt durrant el az agyam, és már azon voltam, hogy belekúrom a kukájukba, és békésen távozom, csak ugye hülye fejjel a 2 éves hűséget már aláírtam erre a szarra, szóval nehogy már ők nyerjenek, én meg a semmiért fizessem a havidíjat.

Már ők is unhatták a pofámat, a sok szervizelés alatt volt pár keresetlen szavam hozzájuk - mit ne mondjak, elég bunkó voltam, szégyelltem is később bemenni hozzájuk. Végül egyeztettek a központtal, hogy doboz nélkül is cserélik.

Tanulságok:
- azóta soha, semmit veszek hűségnyilatkozattal
- nem csak a drága telefon lehet szar
- néha össze kell veszni az üfsz-osokkal, különben nem történik semmi érdemi
- nem jó összeveszni az üfsz-osokkal, mert utána ég az ember pofája :)

Slusszpoén: az új telefon is ugyanezt a hibát produkálja.

samcro 2012.07.20. 08:23:44

@samcro: csak vétettem hibákat:

- fapados 20 Ft-os
- 3-5 visszavitel helyett 3 visszavitel volt

Egyben poszt tolónak üzenem, hogy tudtommal 3 visszavitel után kötelesek cserélni, legalábbis nekem megtette a lóherés szolgáltató

Egyéves Önkéntes 2012.07.20. 08:57:55

@Sün‼ ツ: ő jó elnök lenne. A férjével első lépésben felpofoztatjuk slotát és ficót! utána a románokat és a szerbeket.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.20. 09:14:31

jut eszembe, a wc-be ejtett htc-m időközben negjavult. most van kettő egyforma.

VIC20 2012.07.20. 09:17:41

@DaDa77: "Ezeket a baromságokat csak nevetgélve tudom olvasni..."

Hát igen...
A probléma ott van, hogy a vásárlónak semmi köze a gyártóhoz, ő csak a szolgáltatóval van kapcsolatban. Ennek megfelelően a szolgáltató felé léphet fel szavatossági igénnyel.

Én küldenék nekik egy tértivevényes levelet azzal, hogy a történtekre tekintettel elállok a szerződéstől, felszólítanám őket, hogy határidőre fizessenek meg ennyit és ennyit, különben indítom a fizetési meghagyást ellenük.

Sokorai_Atala 2012.07.20. 09:19:16

@DaDa77: ne lilákozz, mert egyszer voltam egy Fradi-Ute vízilabda nómeccsen, a Komjádi kapujában volt a családegyesítés és akkor egy kicsit bambácska fiatalember lila sállal nyakában, hangosan üvöltve, hogy "hajrá lilák" közelített, igen ám, de ott állt 3 zöld sálas szurkoló, akik egy emberként, "NE LILÁKOZZ" csatakiáltással eme szerencsétlennek a torkának és egyéb testrészeinek estek, aki azért úszta meg, mert a sarkon ott álltak a rendőrök és szétválasztották őket. Csak szólok:)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.07.20. 09:33:30

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.:
Ez konkrétan miről jutott eszedbe?
Megvolt a reggeli kettes tolás?
Vagyezígymosthogy?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.20. 09:38:04

@Sün‼ ツ: tuttad, hogy az agysejtek közötti kommunikácijó millen bonyolult? ha eccer elindul egy löket egy nejuronba, akár többezer másik nejuronnak aggya át az informácijót sepillanat alatt. a kis dendritek meg csak fogják egymás kezit szépen, okosan. hát így jutott eszembe :)

Mákony Béla 2012.07.20. 09:54:14

micsoda fogyasztói jogzseni itt mindenki LOL

álljá el a szerződéstől, oszt nézhetsz.

a szolgáltatóval a szolgáltatásra szerződtél fiam.

kéretik gondolkozni: ha veszel a Tecskóban egy Szamszung dévédélejátszót, a tecskó a jogszabályok szerint 3 napig cseréli neked. Útólagos nyavalyásokkal mehetsz a szamszungba.

Egyszer és mindenkorra felejtsed el, hogy az eladó a felelős a műszaki hibákért. Az eladó 72 órán belüli cserére kötelezhető, utána pedig az isten áldjon.

Ha meg "elállnál" a szolgáltatói szerződésedtől, a szolgáltató kedves kacajt ereszt meg, és kéri a kötbért.

Imádom, hogy mindenki jogi zseni, csak mogyuk fingja nincsen semmirőlsenem.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.07.20. 10:06:23

@Manci néni, a szomszéd: mivel pontosan utána tudnak járni, hogy kié a telefon, merthogy zsírőj, ezért ezt jól elqrtad vólna, észlény!

szmoker (Homo Trollicus) 2012.07.20. 10:08:20

@ColT: ez komoly?
Döbbenet.
Ez az ország tényleg megérdemli hogy mindeki belerúgjon.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.07.20. 10:09:40

@DaDa77: "SOHA NEM FOGJA neked kicserélni a voda, miért cseréljék ki?"

mondjuk azért, mert normálisak, törődnek az ügyféllel, meg ilyenek...

persze le lehet szarni az ügyfelet, de akkor jogos a kritika.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.07.20. 10:14:08

@DaDa77: "SOHA NEM FOGJA neked kicserélni a voda, miért cseréljék ki? Cserélje ki neked a NOKIA."

mi köze a postolónak a Nokiához?! soha nem látta őket. a Vodával áll szerződésben, rajrtuk kell leverni a dolgot.

az már a voda dolga, hogy mit csinál a nokiával.

te is a piacon reklamálsz, nem mész ki Hajdúborzasztóra a gazdához, hogy megromlott a káposzta

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.07.20. 10:15:27

"merevlemez CSERÉJE után "

informatikai analfabénát könnyű átbaszni. tessék tájékozódni, hogy mi van egy mobiltelefonban, hogy működik!

marko77 2012.07.20. 11:51:53

A szolgáltatós telefonokkal sok baj van.
Ha valami nem jó, akkor egymásra mutogat a szolgáltató és a szervíz.
Nem győzőm ismételni magam. Független intézetben be kell vizsgáltatni a készüléket, utána ha igaza adnak a T posztolónak akkor lehet pereskedni. A vesztes pert is leszarják, de legalább kap egy normális telefont.

Pegazus13 2012.07.20. 14:45:17

Dear All,
A Nokia írta a merevlemez cserét. Konkrétan a Jabil szervíz. 7 éve dolgozom informatikai területen, de attól még lehetek inf. analfabéta igazatok van. :D
Amúgy tökre nem érdekel, van-e értelme a szervíz állításainak, nekik kell érteniük hozzá, nem nekem.
3o ezres telefonért hisztizek, talán nem kéne?Talán még adjak is nekik pénzt, nem?
Hogy miért nem keresem fel a Nokiát angolul: épp felkereshetném, mivel még 4 másik európai nyelvet is beszélek, de én a vodafone-nal állok szerződésben, nekik fizettem és épp ezért rajtuk fogom MAGYARUL leverni ezt a pénzt. Akár peres úton.
Ps: ez a levél soha nem ment ki a fogyvédnek, oda normálisat írtam.
Üdv mindenkinek, a posztoló

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.20. 14:54:11

@Pegazus13: "szervíz"

??? Nincs abban egy csepp se.

Ha megtanulsz hejesen írni, elhiszem, hogy nem vagy analfabéta.

Xezs 2012.07.20. 16:09:19

Merevlemez a C5-03-ban? Én lennék tájékozatlan?

Kifordított kacagány 2012.07.20. 17:18:20

a nokia jó cucc. általában jobb mint a többi hasonló vacak, csak nem mindig. nem igazán tudom átérezni azok problémáját akik ilyen haszontalan vackok miatt sírnak.

Mocsár 2012.07.20. 18:46:13

@Pegazus13: ó, te sügér. A Vodkával a szolgáltatásra állsz szerződésben. Az, hogy te a SIM-et miben használod, az le van szarva. Ahogy fentebb is elhangzott, ha vásárlás után 72 órával merül fel gond, a forgalmazó (jelen esetben Vodka) kötelezve van a cserére. Ha utána van gond, minden már a gyártó illetékességébe tartozik. Ha vered az asztalt, ha ülős sztrájkot hirdetsz, akkor se fogja neked a szolgáltatód kicserélni, mert nem bírálhatja felül a gyártó hivatalos magyar szervizvéleményét. Akkor se, ha odaszarsz a bolt közepére és mindenki szeme láttára tapicskolni kezdesz benne.

gépegér 2012.07.20. 22:51:43

@Mákony Béla: Ha már itt tartunk te sem vágod annyira, mint amennyire vered magad. Az valóban igaz, hogy 72 óra után a szolgáltató max szervizbe küldözgeti a telefont, de ha a fogyasztó el tudja érni, be tudja bizonyítani a gyártói szervizben, hogy a telefonja rossz, arról több gyártóval együtt a Nokia is kiállít jegyzőkönyvet, ami alapján viszont az értékesítő cég cseréli a készüléket, legyen ez bármelyik szolgáltató. A selejtezés, a szállítás és az újonan kiadott, jó esetben tipusazonos készülék cseréjének költségeit a gyártó, esetünkben a Nokia fizeti a cserét végző bolt felé. na így kerek a történet zsenikém... :)

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2012.07.21. 01:58:59

@hagyma: Az ITT - Nokia poén a Gálvölgyi Show-ban volt annak idején:) ' ' ' (Tetszik a blogod, mindet elolvastam, ha lesz időd, folytasd!)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.21. 21:21:40

@Kellemes Zérókomponista: kicsit pisis. khmmm. persze már megszáradt, de akkor is.. :D

Zöldegér 2012.07.23. 12:24:02

Egyszer már végére kéne járni, hogy a szolgáltató vagy a gyártó az illetékes a javításra. Mindenki tudja a tutit, de homlokegyenest az ellenkezőjét írják.
Bár fogalmam sincs, hol lehet ez leírva.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.23. 12:37:28

@Zöldegér: Gondolj bele, kivel állsz szerződésben, ki vállalta a garanciát? Akitől vetted.

Zöldegér 2012.07.23. 12:59:27

Nyilván ez a logikus. De ha jog mindig egyértelmű és logikus lenne, nem kellene évekig tanulni, és nem lehetne csűrni-csavarni egyéni igények szerint. És a szolgáltató felé sem érv, hogy én magától vettem, és úgy gondolom, maga a felelős.
Az lenne az érv, ha mondhatnám, hogy az ezésezévi ennyi és ennyiedik paragrafus alapján igenis, ezt magának kell megoldani, különben a jog szerint ilyen és ilyen retorzióval lehet élni maga ellen.

Mákony Béla 2012.07.25. 11:25:01

@gépegér: Akkor is cseszheted, ha a gyártó nem állít ki jegyzőkönyvet, tehát a szolgáltatódat hiába vegzálod, zsenikém.

Illetve ha már ennyire otthon vagy a témában, tudhatod, hogy a fogyasztó véleménye rendszerint szart sem ér, ha a szaktechnikus aszondja, hogy a telefon nem cserélendő.

Szükség szerint elküldheted a fogyasztóvédelemhez bevizsgálásra, ahol 60+ mamik és papik nézegetik meg, akiket nagyjából a Sokol rádió felépítéséről képezték ki mintegy 40 évvel ezelőtt.

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2012.08.05. 07:45:50

Ez egy jó példa az elmélet és a valóság; a jog és a gyakorlat ellentmondására.
süti beállítások módosítása