Tékozló Homár

Hány hét alatt ér a pénz az OTP SZÉP-kártyájára?

2012.07.23. 11:33 | jackyll | komment

Naiv ügyfél nem érti, hogy a 4 órás utalások idején miért kell többször megkerülnie a Földet a cégétől az OTP-nek indított összegnek?

Oldalukon található gyakori kérdések szekcióban a következő kérdésre adott, alább olvasható válaszukat szeretném ismét megkérdőjelezni: Kérdés: "Mikor érkeznek meg a kártyámra a jóváírások?" Válasz: "A jóváírások ideje és módja minden esetben a munkáltatótól függ. A munkáltatói utalás beérkezését követő munkanapon elérhető és felhasználható az egyenleg a kártyabirtokos kártyáján."

Kérem magyarázzák el nekem, hogy hány bankon kell átmennie a munkáltatómtól utalt összegnek, hogy az utalás napjától számított 13. napon (ebből a 13 napból 10 munkanap volt) a vadonatúj 4 órás utalási kapu rendszerrel se érkezzen meg az összeg kártyámra? Utószóként még hozzátenném, ez nem az első eset.

Megtisztelő válaszukat és az átutalást várva,

Egy elégedetlen ügyfél.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cicmen (törölt) 2012.07.23. 11:36:01

Ismét egy SZÉP történet? Uncsi!

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.23. 11:37:31

A négy órás szabály a szépkártyára nem vonatkozik.

Kérem a következőt!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.23. 11:39:10

"Kérem magyarázzák el nekem, hogy hány bankon kell átmennie a munkáltatómtól utalt összegnek, hogy"

Egyen pont elég, amelyik ül rajta.
Vagy csak papíron utalták el akkor...

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.23. 11:42:13

vihar a bilibe. kérje a pénzt kápéba, oszt akkor minnyár ott van, hat másodperc.

RaveAcE 2012.07.23. 11:50:35

Akkor te még jól jártál.
Szeptember óta várom a fiaim diákigazolványát. A jó munkához idő kell...

helianthus 2012.07.23. 11:54:35

@RaveAcE: pontosítsunk. 2011 szeptember?

Rosszindulatú Vászka 2012.07.23. 12:13:03

Uncsi és voltmár. Azt anégyórás cuccot kivesézte az úri közönség a múltkori bangbűnözősbe.

Megyek is vissza aranyér.

Skodakék Fábia 2012.07.23. 12:20:45

Ugye hogy el lehet azt költeni? Alig várjuk hogy meggyüjjön

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.23. 12:59:54

"Hány hét alatt ér a pénz az OTP SZÉP-kártyájára?"

Az Aranyközpont Zrt fizeti, aranyban.

Sokorai_Atala 2012.07.23. 13:20:59

13 napban, hogy van 10 munkanap? Mert az csak 12, ha jól számolom, esetleg 14.

KecskeDotyi 2012.07.23. 13:23:36

@Sokorai_Atala: És honnan tudod h nem volt benne szombati munkanap pl? :P

KecskeDotyi 2012.07.23. 13:24:42

@Sokorai_Atala: amúgy meg két hétfő, két kedd, két szerda, két csütörtök és két péntek, plusz két szombat és egy vasárnap...

Sokorai_Atala 2012.07.23. 13:28:03

@KecskeDotyi: másik szombatnak nem volt vasárnapja?

KecskeDotyi 2012.07.23. 13:31:25

@Sokorai_Atala: Ecsém, te hülye vagy? Van az első hét, az teljes, és van a második hét, amikor szombaton az ügyfél megírja a levelet. Természetesen addig számítja az eltet időt, hisz a jövőbe még nem lát. Így van 13 nap.

Llew 2012.07.23. 14:32:18

@RaveAcE: még csak július van, elégedetlenkedés helyett inkább szóljál rá a kölökre, hogy ne játsszon az időgéppel

ZNoel 2012.07.23. 15:18:56

Ugyan. Én munkahelyi kölcsönt vettem fel nagyobb összegben a cégemtől, és utalták is május 22.-én. Felhívtam az OTP-t, és közölték hogy valóban megkapták, de még ....bla....bla...bla...meg különben is....és....aztán majd....egyszercsak...most juli24. van.

Sokorai_Atala 2012.07.23. 15:32:39

@KecskeDotyi: nem vagyok az ecséd, én nem minősítelek, pedig lenne rá igény.
Hol a lóban van leírva, hogy szombaton írta a levelt?

johevi 2012.07.23. 16:00:08

Miért mindenki azt kérdezi, akihez az utalás megy, miért nem azt aki utalja? Aki kap egy utalást, az teljesíti és kész. Parkoltatni nem tudja, mert nem lesz 0-ban záráskor. Azt kell kérdezni, aki utal. Pl továbbra is papíralapon és máris csak másnapra van ott a pénz. Pl remek állami cégek, akik családi pótlékot papíron adják be, had' várjanak rá még egy napot a szerencsétlen csalások

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2012.07.23. 16:41:23

Én pénteken utaltam pénzt a PayPal számlámra, és még mindig nem érkezett meg rá. Ma kérdeztem az Erste Bankban, hogy mi a helyzet és csak a vállukat vonogatták.

komplikato 2012.07.23. 16:55:55

Jó kis bejegyzés, nálunk ma volt "parasztlázadás", hogy hol a lové, annyi választ kaptunk, hogy ők 10 napja (!!!) elküldték.

A 4 órás utalásról meg annyit, hogy láttam 2000-ben brazil jóembert itthoni netkávézóban utalást csinálni, és pár perc alatt meg is érkezett. Most meg 2012 van ... állítólag. :P

Bálintka. 2012.07.23. 19:23:48

A mi cégünknél pikpak 4 nap alatt lebonyolódik a tranzakció, ez még kibírható idő.

Xezs 2012.07.23. 19:32:19

Kedves posztoló!

Ezúton tájékoztatlak, hogy a kártyádra SOHA nem fog pénz érkezni, mivel a kártyának nincsen ilyen funkciója.

A pénz az utalástól számítva azonban 4 órán belül megérkezik a SZÁMLÁDRA. Annak van ilyen funkciója.

üdv
Xezs

Xezs 2012.07.23. 19:39:31

poszter: ja és a SZÉP kártyára a fentiek NEM vonatkoznak

@johevi: Jól írod, csalások :) A csp-t egy csomóan csalva veszik igénybe

Kifordított kacagány 2012.07.23. 22:14:48

aha, ez jó, a cég egész biztos átutalta, de tuti, mert azt mondták.
ez olyan lesz, mint mikor az egyszeri vállalkozó arra hivatkozva nem fizette ki az alkalmazottját, hogy csak akkor tud fizetni, ha ő is a pénzéhez jut, legyen türelemmel. véletlenül tudom, hogy akkor már két hete a számláján volt a pénz.

Manci néni, a szomszéd 2012.07.24. 00:48:53

Jaj, drágáim, hát nálunk is próbálkoztak tavaly, hogy a fizetésünkből 30 ezret cafetériába adnának nekünk. Még előadót is hívtak, hogy elmagyarázza nekünk, hogy azzal mi milyen kurva jól járunk.

Ja, biztos mi, nem a cég, biztosan. Na erre mondtam, hogy akkor az volt az utolsó napom, amikor játékpénzt adnak a munkámért.

Na nem is lett belőle semmi.

Xezs 2012.07.24. 19:06:54

@Kifordított kacagány: Simán kifizethette időben, a SZÉP kártya átfutása deklaráltan 10 nap. Nincs ebben semmi titok, vagy összeesküvés. Csak a poszternek tudnia kéne olvasni.

Zsebencik Lopédia 2012.07.25. 10:34:06

SZÉP legyen vagy GYORS? a kettő együtt nem megy...:D

OGMontana 2012.08.03. 23:30:46

Tudom kicsit off, de nekem van egy jó sztorim az opt-ről. Mivel amikor kezdtem az egyetemet csak szlovák opt bankkártyám volt. Az neptunon meg persze csak erste bankszámla van.
Mivel kellett az átmeneti diákigazolvány, így bementem az opt-hez. Persze hogy utalni lehessen kelett az IBAN meg a SWIFT kód. Okés, másnapra sikerült elkérnem a TO-n. Bemegyek a bankba, szépen átküldik...aztán 7 nap múlva végre megérkezett a neptun számlára a pénz.
Két hónap múlva megint utalni akartam a neptunra. Szóval bementem a bankba. Bankos néni aszonta, hogy nyugodtan sétáljak át Dél-Komáromba az erste-hez, ott is tudnak utalni, mert itt csak úgy tudnak hogy levonnak belőle zsét, vagy fizetek 10 ojrót és akkor nem vonnak le. Hát összesen akartam 10 ojrót utalni, szóval átsétáltam. Ott megmonták cakompakk, hogy számla nélkül nem lehet (persze az otp-s néni pont az ellenkezőjét mondta). Szóval visszasétálok az otp-hez (eddig már gyalogoltam 10km-t). Bemegyek, hogy hát számal nélkül nem lehet, erre majdnem elkezdett velem veszekedni. Rákérdeztem, hogy mennyit vonnának le a sima tranzakciónál. Mondták 50centek. Akkor kicsit elkapott az ideg, elkezdtem anyázni felborítottam két széket aztán biztonsági bácsi kikisért...azóta csináltam erste számlát. Mondjuk otp-s bankártyát is beszüntettem, azt is csak azért csináltam, mert minden felvidéki diák kapott kb 70eurónyi zsét egyik pályázatra. (Cigók nyár végétől, egészen márciusig ott dekkoltak a révkomáromi bank előtt a "segíjre", mire a többször csúsztatott, nyár végére igért pénz megérkezett).

Sorry a wall of textért.
süti beállítások módosítása