Mystic83 bebukott egy kedvezményes végtörlesztési díjat (47000 forint), mert az Erste annyira lassan kommunikált a Fundamentával, hogy kicsúsztak a saját maguk által szabott határidőből. Természetesen utólag letagadták, hogy annak idején szóban megígérték, hogy mégsem kell ezt majd kifizetni jófejségből:
Van egy több mint másfél éve húzódó ügyünk az Erste bankkal, többszöri panasz után mostmár tehetetlenek vagyunk. Történt hogy lakást vettünk és mindezt egy akkor a bank által kínált fundamenta lakástakarékkal kombinált hitellel szerettük volna kifizetni. Bementünk kiszámolták kezdődött a papírháború, idemenni-odamenni, ezt kérjünk, na mégegyszer, mert mégse ilyen kell - nem részletezem mindenki ismeri. Eltelt 3 hónap azt hittük révbe értünk. Behívtak a bankba és ketten nagyon tanakodtak az ügyünkön, sejtettem valami nem kóser. Az elhúzódó papírháború eredményeként amely a kombinált hitel miatt és az erste-fundamenta együttműködés hibáiból adódott, a lejáró megtakarításaink és a hitelfelvétel között nem maradt egy év, emiatt nem vehettük fel a kombinált hitelt amely egy akció keretében végtörlesztési díjként 0 ft-ot számolt volna fel.
Újra kellett papírozni mindent, kérdeztük mi lesz így mivel mi mindent teljesítettünk nem a mi hibánk volt a csúszás, az ügyintéző hölgytől kaptunk egy ígéretet hogy a területi igazgatóval engedélyeztetni fogja hogy ezt a díjat majd nekünk engedjék el mert a fenti dolog történt. Megkaptuk az igazgatótól az engedélyt jött a hír a legközelebbi banklátogatáskor. Nagyszerű gondoltuk a férjemmel, de hol van róla a papír hogy ha majd egy év múlva szeretnénk beletörleszteni a fundamentát a hitelbe és kiegyenlíteni nem kell végtörlesztési díjat fizetnünk? A válasz papírt nem adanak róla ő emlékezni fog rá. Jó mondtam de lehet addigra lesz egy igazgatócsere vagy bármi én ezt hogy fogom bizonyítani. Nála ott a email a gépén stb. ne aggódjunk. Rendben itt követtük el a hibát a szó elszáll ugyebár..
Eljött a végtörlesztés díja 47000 ft felszámolva, naiv ügyfél bankba bemegy, ügyintéző nem érti mi történhetett, panaszfelvételi jegyzőkönyv felvesz, eltelt 10 hónap (gyerekünk született stb..választ nem kaptunk időnk nem volt rohangálni stb.) Írtam egy mailt a panaszirodának hogy meddig várjunk a válaszra, nemsokára jött a levél hogy sajnálják de minket is ugyanúgy kell kezelni mint más ügyfelet a szabályzat szerint nem jár nekünk vissza a pénz. Bankba bemegy;levél odadad; ügyintéző mondja írjunk mégegy levelet. Újra panaszt teszek, hívnak telefonon mondjam meg ki és mikor mondta ezt hogy nem kell ezt a díjat kifizetni, ügyintéző neve, bankfiók stb. Újabb egy hét múlva kapom a levelet hogy megkeresték az említett fiókot ahol az ügyintéző és az igazgató szerint SEM jár nekünk ez a kedvezmény. Gyönyörűen letagadtak mindent, gondolom a széküket féltve. Na most itt tartunk, férjemnek elege lett az egészből, őszlntén nekem is, ki mit tenne következő lépésként?
1.Újabb levél?
2.Ügyintézőt számonkérni?
3.Semmit
Ha ÉN tartoznék a banknak 47000 ft-tal vajon az eltelt idő miatt mennyi kamatot kellett volna már fizetnem??
Üdv:mystic83
Az utolsó 100 komment: