Tékozló Homár

Lemondhatatlan MLM flottatelefon

2012.08.07. 17:47 | jackyll | komment

Naiv ügyfél merészet gondolt, és csaltakozott az elérhetetlen oldalú Optimal Management Kft. flottájához. Ehhez egy MLM-nyugdíjpénztárba is be kellett lépni, ha jól értjük, azóta viszont az alap telefonszolgáltatást sem lehet lemondani:

Azért fordulok Önökhöz, mert tavaly júniusban egy telefonszámot szerettem volna flottába bevinni az akkori munkám miatt. Egy nyilatkozatot kellett kitölteni amiben meg kellett adni a személyes adataimat illetve milyen számmal szeretnék a flottába csatlakozni. Természetesen a nyilatkozatban benne volt milyen percdíjjak illetve sms díjjak lesznek hálózaton illetve flottán belül és kívül is. Választható opció volt még, hogy kérek e készüléket vagy sem. Ez a nyilatkozat 1 éves hűségről szólt, ezért is mertem bele menni. Hozzá teszem, természetesen számhordozással! Ezzel ellentétben hónap végén kaptam egy csomagot, melyben Nokia C1-02-es készülék volt, egy sim kártya és egy számla. A számlán csatlakozási díj volt feltüntetve és a készülék ára, ami bruttó 5000ft illetve a készülék 990ft, amit én minden további nélkül átutaltam a megadott számlaszámra. Ezen felül még, pár hét múlva kaptam még egy számlát amin sim kártya bérleti díj volt feltüntetve amit szintén átutaltam a megadott számlaszámra. Innét már csak havonta kaptam a Telenortól az előfizetéshez tartozó számlákat és félévente a sim bérteti számlát.

Az érdekesség a dologban az, hogy mivel eltelt egy év, és nem igazán használtam ezt az előfizetést ,így szerettem volna visszamondani a szolgáltatást. A fent említett sim bérleti díjjat, készülék ill. csatlakozási díjjat is egy Optimal Management Kft-nek kellett utalnom. Kb  2 hónappal ezelőtt küldött ez a cég nekem egy e-mailt hogy milyen formában érinti az új 'telefonadó' az előfizetésem. Ezt kihasználva jeleztem feléjük, hogy szeretném a szolgáltatást megszüntetni. Válaszként azt kaptam, nem lehet mert a szerződés 2013 júliusában fog lejárni. Hiába mentem a szolgáltatóhoz (Telenor), ott arra hivatkoztak, nem tudnak segíteni, menjek a telefonszámlán található vevőhöz.

A telefonszámlán a vevő a Shield Protection Serevice Kft, a számlafizető jelen esetben én vagyok. Több dolgot sem értek! Miért nem tudok visszamondani egy olyan szolgáltatást amit nem kértem!? Számhordozást szerettem volna és 1évet, ráadásul készüléket sem kértem! Helyette kaptam egy telefont, egy idegen számot, ami miatt hiába reklamáltam nem történt semmi, és semmilyen szerződést nem írtam alá! Egyik cégről sem hallottam és fogalmam sincs mivel foglalkoznak! Szerződést sem kaptam, én csak azt a papírt írtam alá hogy milyen telefonszámot szeretnék a flottába vinni. Erről a továbbiakban semmilyen papírt nem kaptam.

2012 Júlus 20-val adtam postára egy levelet a Shield Kft vezetőjének címezve, hogy nem tartok igényt tovább a szolgáltatásra, számlazárással (hó 25) a készüléket kikapcsolom és kérem a számlám végleges lezárását. Levelemre mai napig választ nem kaptam!

A mai napon viszont az Optimal Management Kft-től megkaptam a következő fél éves sim bérleti számlát, amit nem vagyok hajlandó befizetni!! A cég nagylelkűen felajánlotta, ha úgy gondolom potom majd ötezer forintét át tudnak tenni bármilyen lakossági csomagba! Nincs szükségem erre az előfizetésre és nem vagyok hajlandó fizetni azért sem hogy lakossági vagy üzleti előfizetésem legyen!

A flottába kerülés előzményei is egy hatalmas átverés amivel az egyszerű hétköznapi emberek zsebéből még több pénzt akarnak kiszedni. Egy előadást kellett végighallgatni ami a nyugdíjról szólt. Az Optima Cura Kft-nek és pár biztosítónak a nyugdíjra nagyon jó megoldása volt. A PSZÁF is áldását adta dologra, de ennek ellenére rengeteg ember belebukott vagy nagyon jól élt. Én, jelen esetben, ahogy ők mondták elindítom a saját megtakarításomat, unit-linked (150e ft/negyed év) a saját számlámon. Csak annyit kell tennem, maximum 3 embert kell beszerveznem magam alá és már több évem ki is van fizetve. A program neve Blife. Érdekes módon, a honlap sem elérhető jó ideje. 

Teljesen titkos volt, nem volt szabad róla beszélni sem. Aki belépett (mint én is) vaskos szerződést kellett aláírni ami megbízási szerződés illetve titoktartás. Aki nem tudta beszervezni a 3 embert, az elbukta a befizetett összeget. (én is) Mi ez, ha nem lehúzás? Az MLM ezredik változata a gazdasági körülményekhez igazítva. Aki engem szervezett be úgy hívták szponzor, felette is állt egy szintén szponzor, és így tovább, mint egy piramis.


A fent említett telefon előfizetés pont azt a célt szolgálta volna, hogy az információ jobban tudjon áramolni illetve egymás munkáját tudjuk segíteni. Mára azt tudom mondani, hogy ez egy legális, jól szervezett piramisjáték, vagy pénzmosás! Egy előfizetésnek minek kell  három cégen keresztül mennie, miért nem lehet sehogy visszamondani, és miért kellet sok embernek ilyen jól szervezettem elbukni rengeteg pénzt.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.08.08. 10:26:25

@horex: nem, itt egy picit csaltam, mert igazándiból lábujjhegyen állok egy kissámlin.

horex · http://horex.uw.hu/ 2012.08.08. 10:27:28

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.:

Tuti jó lehet, de az ilyen gyógyitók ezt mindig kihaggyák

horex · http://horex.uw.hu/ 2012.08.08. 10:28:51

Az automaták elveszik a munkahelyet az dolgozók elől

horex.uw.hu/kepek/pro.jpg

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.:
Höhö!

igazságos 2012.08.08. 10:29:31

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: ez is volt benne, de itt van a magánéleti probléma:

A szakmában xy néven ismernek, rengetegen járnak hozzám, szakértő vagyok, de nem jós, és médium, na, azok mind egy kaptafára valók

/itt jön az a rész, hogy kell találni egy közeli rokont, akit ismersz, lehetőleg már kezelted, akkor jobb/

szóval, látom, hogy önnek nagyobb szüksége lenne egy olyan hullámra, ami előrébb viszi az életben, hogy ne toporogjon egy helyben, nyisson ajtót a világra, mert különben magányosan, egyedül fog megöregedni, csórón

érzi ön is tudat alatt, hogy nem mennek megfelelően a dolgai, képtelen eligazodni az élet útvesztőjében, ami kicsapódik az egészségére is, ezt látom az aurán, hogy mely területeken van probléma.

Látom, hogy sok élősködő barátja volt a múltban, akik rengetegszer kihasználták, és ön ettől besokallt. Meg tudom érteni, hogy ezeket az embereket inkább kerüli, emiatt fél ismerkedni, fél barátkozni, fél emberek szemébe nézni, emberek közé menni, mert attól tart, mind AKAR öntől valamit.

Ahhoz, hogy ez megváltozzon, a pozitív gondolkodást kell erősítenem. Megtisztítom ismét az auráját, áramoltatom önbe a pozitív gondolatokat, segítek önnek megváltoztatni a gondolkodásmódját, a hozzállását, segítek abban, hogyan találja meg a megfelelő embereket, hogyan vonzza maga köré azt, akikre tényleg igazán szüksége van

orvoshoz, pszichológushoz, jóshoz retteg menni, egy korábbi rossz tapasztalat miatt, sebaj, az aura megtisztításával nem is lesz szüksége erre. Összesen öt-hat alkalom, amiből az első, vagy első kettő ingyenes, utána pontom pénzt kell fizetni, mindig ugyanannyit, nem emelkedek

meg kell értenie, ez csupán a minimális szükségleteimet fedezi, ebből hasznom nekem nem származik, én nem ezért csinálom, tényleg szeretek segíteni az emberek gondján, baján, akár úgy is, hogy csak meghallgatom őket

mindezekért a tanácsokért, lelki szolgáltatásként pénzt nem kérek, nem számolom fel extra költségként

a vizsgálat után:

önnek azt tudom ajánlani, ami a leginkább megfelelő, legjobb önnek, tudnia kell azonban, vannak hátrányok is, a gyógyulás kizárólag magán múlik, azon, hogy áll hozzá, milyen gondolatok vannak a fejében

garantálom, hogy mire az egész kezelés véget ér, más szemmel fog a világra nézni, más szemmel fog tekinteni az emberekre, érezni fogja a pozitív változást maga körül, míg a negatív, korábban önt nyomasztó gondok egyszerre jelentéktelennek fognak tűnni

mindezt önért, önnek, mert nagyon megkedveltem, tényleg szimpatikussá kezd válni, hatalmas a változás már az első két alkalom után, ugye, ezt ön is tapasztalta, ezt nem is kellett volna kérdeznem

horex · http://horex.uw.hu/ 2012.08.08. 10:35:38

@igazságos:
"a gyógyulás kizárólag magán múlik"

Ez minden hulye pszichologus és pszichiáter varázsmondata

Amugy nem lenne hulyeség, mert a lelki hozzáááláson sok múlik

Én ha kicsit is beteg vagyok haldoklom. Jóbarátom , akit mindenféle bajok sujtottak, az utolsó percig is repkedett/utazott a nagyvilágban amíg birta, nem hagyta el magát
De erre születni kell

igazságos 2012.08.08. 10:35:46

@horex: azt kell nyújtani, amit az ügyfél kíván, de lebeszéllek a negatív és hátrányos gondolatokról, a másik ember támadásáról, a másik ember rossz színben feltüntetéséről

ha xy emberrel problémája van, gondoljon arra, hogy ez az ember is csak jót akar önnek, azzal, hogy támadja, hiszen ezzel is azt akarja elérni, hogy ön végre feleszméljen, lépjen, és győzzön

a támadásokat nem kell tűrni, elviselni, de úgy kell visszavágni, hogy a másik illető tűnjön nevetségesnek, önnel pedig a többség egyetértsen, akár titokban, akár nem. Ne felejtse, mindig a támadott lesz az, aki szimpatikussá válik, pláne, ha valami frappáns módon teszi mindezt. Segítek önnek, mindenre van megoldás, semmi sem lehetetlen, segítek önnek megoldani, hogy eltöröljem az alacsonyabb és kisebbrendűségi érzését, ne gondolja, hogy ön kevesebbet ér a másiknál, ön is képes arra, hogy kiálljon magáért, hogy ne legyen kötelessége eltűrni a másik zaklatását, csak tudnia kell a módszert, miként tegye ezt.

megtisztítom az auráját, elűzöm a negatív gondolatokat, megváltoztatom a gondolkodásmódját, hogyan is kell az ellenségekre, kedvezőtlen eseményekre, sorsbeli pillanatokra másképpen tekinteni, higgye el, meg fogja tanulni, hogyan kell változtatni a sorsán, önmagának, megtanulja a módszert, hogyan bánjon el a másikkal megfelelően, hogyan lépjen fel a saját érdekében, hogyan legyen jobb ember

mindenre van megoldás, újabb hat alkalmat vesz igénybe, amennyiben a hatás nem garantált, ilyen még nem fordult elő az ügyfeleimmel, úgy a második alkalomkor visszakap xy összeget

horex · http://horex.uw.hu/ 2012.08.08. 10:37:05

Na, egyelőre léptem
Ha uj poszt lesz, lőttem az első helyet

elwood 2012.08.08. 10:40:59

szerencsétlen flottás

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.08.08. 10:44:07

@atpijkamo: "Az MLM nem ördögtől való."
De igen. A pozitív visszacsatolás és az állandó növekedés az ördög posztmodern szinonimái. Lásd rák.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.08.08. 10:50:12

@batgirl: ezt nézd meg:

http://www.youtube.com/watch?v=EdCVijVT7Wk&feature=player_embedded#!

elolvadtam teljesen. milyen gyönyörű, tökéletes kis jószág. és alig tud felmászni a kanapéra..... :D

Fée verte · www.malacful.blog.hu 2012.08.08. 10:56:12

@atpijkamo: Az MLM nem(csak) értékesítés.
Inkább kapcsolatépítés 8hálózatfeljesztés).

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.08.08. 11:00:30

@Fée verte: Az MLM az emberi, rokoni-baráti kapcsolatok pénzre váltása.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.08.08. 11:05:50

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: tündéri, imádnivaló..kell nekem.

Jelentem, nem kell a tapaszod. Elmentem csokoládéért.

75% feketecsoki, benne csokihab. AJánlom aurafoltozásra.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.08.08. 11:08:48

@batgirl: arra valóban jó. de kár azzal a csokihabbal elrontani. nekem a narancsos meg a csilis feketecsoki a kedvencem az aldibul. természeteschen.

többieknek: aurafoltozó készség csökkentett áron még mindig eladó!!

Fée verte · www.malacful.blog.hu 2012.08.08. 11:12:17

@igazságos: Azaz kifizetik a helyiség bérleti díját.
@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:
Igen, de ey kicsit több. A kapcsolatok (apró) pénzre váltása lehet minden ügynöki tevékenység, ha a terméket a kapcsolati körömben kínálom. Nos, az MLM-be embereket is kell vinni, sőt általában az az elsődleges cél.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.08.08. 11:14:44

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: ez is aldis, chilist kipróbálnám, de most nem láttam

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.08.08. 11:14:47

@Fée verte: Vagy simán csak elkérik a telefonos címlistád.
Haver volt ilyen állásinterjún, ahol ezzel kezdték, hogy belépéskor az összes telefonszámot meg kell adnia, ami a telefonjában van.
Nem lépett be.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.08.08. 11:18:25

@ColT: ááá, nincs ideje megolvadni :)

@Fée verte: kitalálós kolléga megmondta a tutit. nekem senki ne akarjon ionizált hájperdinamikus mosóport eladni, csak azért mert ismerem, vagy a barátom. ha megpróbálja, azután nagy eséllyel nem szólok hozzá jódarabig.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.08.08. 11:22:06

@ColT: ez a honnan tudtad a kedvencem... Es az eletben el nem magyarazod neki, hogy honnan, mert nem foja atlatni. Az ilyenek szemeben nem nehez csodatevo meg nagyon okos ember benyomasat kelteni.

Fée verte · www.malacful.blog.hu 2012.08.08. 11:26:21

@atpijkamo: Azt a balatoni kalózt szívesen megnázném. Ilyennel szemeztem: @ColT: Voltam olyan "egészségügyi előadáson" is. Az ajándékhoz min. 5 telszám kellett. több szám=értékesebb ajándék.
A barátnőm tényleg elkezdte másolgatni a számokat. Mondom, mi van, már nem kellenek azok az emberek?
@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: @atpijkamo: állította, hogy a haverja által végzett MLM-munka pusztán eladás, neki írtam, hogy aMLM főleg NEM eladás.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.08.08. 11:26:54

@Kellemes Zérókomponista: máris lejárt a "hónapok"??????????
hehehe..isten hozott újra a homáron..

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.08.08. 11:32:53

@Fée verte: azért a barátnőd egy elég érdekes jelenség :D

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.08.08. 11:34:43

Kosz. Mar elnezest, de sosem ertettem hogy tudnak emberek ilyen segghulye noket tarsukul fogadni, akiket minden szarba be lehet huzni. :/

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2012.08.08. 11:35:43

@Fée verte: Igen, az emberi kapcsolati tőke a kulcs. Ha nem tetszik, következetesen el kell utasítani.

(Ugye, Boborján?)

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2012.08.08. 11:38:58

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: A pozitív visszacsatolásba is beépített a természet egy gátat: ha valami túl nagyra nő, az előbb-utóbb összeomlik.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.08.08. 11:40:16

@Kellemes Zérókomponista: minden bizonnyal vannak olyan pozitív tulajdonságai és alkatrészei, amelyek felülmúlják a konzumidiótaságot. majd a lajos megmondja mindjárt :D

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.08.08. 11:44:47

@l4c1: Alighanem ezért van az, hogy a keleti keresztény világszemlélet - szemben a nyugatival - nem a természetes és a természetfeletti között érzi a különbséget, hanem a természetes ("Isten-adta") és a természetellenes között.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.08.08. 11:48:24

" A számlán csatlakozási díj volt feltüntetve és a készülék ára, ami bruttó 5000ft illetve a készülék 990ft, amit én minden további nélkül átutaltam a megadott számlaszámra. Ezen felül még, pár hét múlva kaptam még egy számlát amin sim kártya bérleti díj volt feltüntetve amit szintén átutaltam a megadott számlaszámra. Innét már csak havonta kaptam a Telenortól az előfizetéshez tartozó számlákat és félévente a sim bérteti számlát."

Valaki fejtse már meg ezen mondatok értelmét, és az utolsónál azt, hogy mijafasz az a sim-bérleti számla!

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.08.08. 11:52:13

@Fée verte: A kalóz lötykölődni jó kis- és közepes szélben. Siklásra teljesen képtelen. Ha vitorlás élményre vágysz, akkor kezdetnek a 420-as, 470-es hajókat ajánlom méreted és pénztárcád mérete szerint. És azokon - ha akarod - kipróbálhatsz már mindent, kiülőt, golyót... A 420-ast nagyobb szélben, a 470-est már közepes szélben is megsiklathatod, az az igazi vitorlázás.

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.08.08. 11:53:06

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:
mongyuk a sim bérleti díj az számomra is kibaszottul kérdőlyeles

Fée verte · www.malacful.blog.hu 2012.08.08. 11:55:24

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Egyetlen mentsége: pocaklakója volt. Igen, szaporodott.

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: A sim-bérletet annak az MLM-nek fizeti, akiktől "kapta a lehetőséget". Munkáltató-félének.
A csatlakozási díjat és a telefon árát a Trének fizeti.
Félévente fizet az MLM-nek a kártyáért és flottás havidíjat a trének.
Asszem.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.08.08. 11:58:17

@Fée verte: értem. azért ne búsulj, a remény hal meg utoljára! :D

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.08.08. 12:03:19

moziba akarok ma menni. Ajánljatok egy jó filmet

cicmen (törölt) 2012.08.08. 12:05:19

@batgirl: 75% feketecsoki, benne csokihab. AJánlom aurafoltozásra.

Ha ezzel foltozgatod az aurádat, akkor hamarosan nem férsz bele! :)

Fée verte · www.malacful.blog.hu 2012.08.08. 12:05:58

@atpijkamo: Pendlizés, az az én szintem. Cadet-szerű, papucslaposságú műgyanta képződméy segítségével ijesztgettem a Déli-partot.

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.08.08. 12:09:39

@batgirl:
Száll a kakukk fészkére
Bár eszt mán nemhinném hogy aggyák moziban.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.08.08. 12:21:50

@batgirl: Megváltó szex, spanyol film
de nemtom van-e moziba.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.08.08. 12:22:51

@Fée verte: A kadet és a kalóz éppen nem papucs laposságú, magas az oldalfaluk. Azért találtak ki nekik ilyen dobozformát, hogy fáből könnyen elkészíthetők legyenek. Ha fából csinálod, akkor tényleg a kalózt ajánlom.

Minden más esetben a 420-ast. Mindent tud, és nem nehezebb, nem nagyobb, mint a kalóz. És ha te nem tudsz mindent, akkor csak az alap dolgokat használod rajta, nem büntet a képzetlenségedért. Ha csak szóban mondják el mi van rajta, kormány, árboc, boom, vitorlák, kötelek, akkor nem tudod megkülönböztetni a kalóztól.

Nézd még meg a lasert. Sose ültem olyanban, de apró vitorláspótlónak talán megteszi.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.08.08. 12:30:22

@batgirl: Ajánlok neked kettőt is, ha moziba való film kell: szpájdermen és betmen. Ha végig tudsz seggelni másfél órát, a maradék félóra nagyon látványos.

Anomalocaris (törölt) 2012.08.08. 12:30:54

Már megint nem lehet kommentelni a Batzszandálos posztot.

Anomalocaris (törölt) 2012.08.08. 12:33:41

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Úgyis el kell mennem. Lehet ezért szüneteltetik addig.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.08.08. 12:39:15

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt):

dehogynem lehet!!! hát nóóórmális?? auchanba vásárol???? deichmannba vásárol???? szandált vásárol??? mikó minnyár vége a nyárnak??? hát mérnem a rendes kapun próbált kimenni, bisztos azzal aktiválta a csippantyút a szandiba!!!

na ugye, hogy lehet. :D

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: szerintem még a villamos is rád fog várni a megállóban.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.08.08. 12:43:26

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: majd letö...izé, megveszem:)) valami látványos filmet szeretnék mára. amiért érdemes elmenni moziba.

és a másik poszthoz: Amikor a deichmanból kimentetek, nem csipogott??????????

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.08.08. 12:45:01

@atpijkamo: kösz, de batmnannel meg a pókemberrel teli a padlás

lehet, hogy inkább rajzfilmre megyek
látta valaki a iceage4-et? vagy ezt az új mirandát (???ez enm biztos, hogy ez a címe)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.08.08. 13:01:03

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: @Gate of the gothic-sceleton monster's throat: @batgirl: A legjobb szórakozás lopásgátló matricákat lopikálni és azokat kedves ismerősök táskáiban, ruhadarabjaiban elhelyezni. Tényleges "Outlet" jellegű végkiárusításoknál gyakran rajta/benne maradnak azok a cuccok, és azokkal nagyon kellemes meglepetéseket szerezhetünk, különösen fokozottan köztiszteletben álló ismerőseinknek...

cicmen (törölt) 2012.08.08. 13:01:40

@batgirl: kösz, de batmnannel meg a pókemberrel teli a padlás

Meg Tom és Jerry, Vili a veréb is előfordulhat.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.08.08. 13:02:07

@batgirl: Azt valamelyik élelmiszerbolt-hálózatban adják, a hűtőpultra vetítve. Én láttam a tévében.

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.08.08. 13:08:53

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.:
igazad van! meghát ugye ha van kalap a fején azér, ha nincs akkor meg azér

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.08.08. 13:46:10

@batgirl: Nem tudom, melyik, Profi vagy Penny, vagy valami más, de valami hülyegyerekről szól, aki 3D kártyákat is kap, ha rábeszéli a hülye ősét, hogy ott költse el a pénzét.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.08.08. 13:52:13

A blogmotor bekaphassa!
A zúj poszhoz nem lehet elsőzni!!!!nyúc!!

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.08.08. 13:53:19

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:
undorító, a gyerekeken keresztül zsarolni a szülőket

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.08.08. 13:54:48

@Sün‼ ツ: ez mostanában túl sűrűn fordul elő, ahhoz, hogy azt mondja az ember, hoyg véletlen. szerintem direkte...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.08.08. 13:55:06

@batgirl: Megszokhattad volna. Attól csak a prémium állateledel (és egyéb luxuscikk-)-reklámok undorítóbbak, itt, ahol gyerekek ezrei éheznek.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.08.08. 13:56:37

@Sün‼ ツ: Na! Te is első lettél volna? Vagyunk már így egy páran. Megszerelhetnéd a blogmotort és az egész szerkesztőséget! Látszik, hogy mostanában a cicifixírozás tölti ki a napjaidat...

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.08.08. 14:04:17

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Tegnap pont ezen gondolkoztam, miközben etettem a kutyákat és a macskákat, a rohadt drága konzervekkel. Az jutott eszembe, hogy régebben nem voltak kutya és macska kaják. mi a lópikulával etettük őket?????????

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.08.08. 14:06:57

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:
Semmi közöm a blog.hu-hoz.
A Sünews a blog.com-on van, messze, a tólvilágon.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.08.08. 14:08:37

@batgirl:
Jó az új posztod a fantasztikus batgirl blogon!!!!nyóc!!!
Különösen a közepe teccik.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.08.08. 14:11:36

@batgirl:
Überfasza!!!!!
Eccerűen kihagyhatatlan!
Nem tudom letenni a monitort, csak falom a betűket!
Ja, és: nyóóóóc!!!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.08.08. 14:12:19

@Sün‼ ツ: Attól még megdógozhatnád! Amoda meg nem tudtam beregisztrálni, mert menet közben nem kért felhasználói nevet, de amikor be akartam szólni, azt hiányolta.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.08.08. 14:16:08

na mehettek csipogni, kinyílt a tündérajtó! én meg leléptem, tsók!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.08.08. 14:23:04

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:
Mánpedig muszáj (a j pontosan j) regisztrációzni, ezt én mondom!!!nyóc!!!
Ott a link jobbódalt.

@batgirl:
Négynégy = nyóc !!!

Manyecska 2012.08.08. 15:10:10

@Sün‼ ツ: barlangászás az élet megrontója!:D

makk_ász 2012.08.08. 17:36:48

ez az amway is átaszás ? Egy ismerősöm nem rég lépett be, kérdeztem tőle hogy ez ilyen szemfényvesztős sztori-e, aszonta nem, hogy ez tényleg jó.

CID 2012.08.08. 18:35:20

Kedves posztoló. Van új post, így hozzászólhatunk érdemben is a problémádhoz. Először is, van lehetőség egy év hűség nyilatkozat aláírására is ( bármit is állít a 95D-s maga :).
Nem tudom, Telenornal hogy van, de másik T-nél nincs lehetőség arra, hogy magánszemély adjon meghatalmazást ( kivéve ügyvédi közjegyzői ) , annak azért érdemes lenne utánanézni valóban te vagy e a szamlafizeto vagy csak postázási névként , címként szerepelsz a szerződésben ( ebben az esetben dobd ki a picsába a SIM -et, nem vagy jogviszonyba a telenorral ). Ha mégis te vagy a szamlafizeto kérd ki a t-től az általad aláírt (sk) előfizetői szerződést ( elmondásod alapján ezt nem nagyon fogják tudni prezentalni ) Ha nem tudják, SIM szintén kuka. Ha tudják vagy a telefonál elfogadnak magánszemélytől meghatalmazást , akkor a másik T-nél létezik egy olyan dolog, hogy " számlafizető egyoldalú lemondása"

MLM ügyben, tényleg nem voltál túl okos :)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.08.08. 20:34:09

@Manyecska:
Akkor te mostan antibarlangász beállítottságó vagy? (aggszűz)

Anomalocaris (törölt) 2012.08.08. 20:51:51

@atpijkamo: Muhaha.

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Nem így lett, de ezt betudom annak, hogy buszmegállóba álltam.

igazságos 2012.08.08. 21:31:34

@CID: jóvan, pénzzel MINDEN MEGOLDHATÓ, azt nem írta, hány évre kötötte, tehát te is csak találgatsz.

De az én verzióm valóságosabbnak tűnik, miszerint két évre kötötte meg, ezért még nincs itt az ideje a lemondásra.

jópénzért meg minden létezik, lemondás is, van 20-30 ezer HUF-ja a poszternak, akkor lehet

CID 2012.08.08. 22:03:33

@igazságos:
Azt írta, 1éves hűséggel kérte. Amire van lehetőség, 5-10e froncsi a különbség ! Magacskanak van pici üldözési mániája ;)

igazságos 2012.08.08. 22:10:04

@CID: lehet, de jobb félni, mint megijedni, bárcsak a poszternak is előjött volna az üldözési mániája, mielőtt aláírta volna a papírokat

Xezs 2012.08.10. 01:18:41

@igazságos: A legtöbb emberből hiányzik az egészséges mértékű üldözési mánia.

Belém valahogy belémnevelte anyám, hogy soha ne higgyek el senkinek se semmit és eddig nagyon bejött a koncepció. Persze a fenti állítás eléggé lesarkítva igaz, de gondolom a mondanivaló átment. Ha nem, akkor szóljatok :)

Egyéves Önkéntes 2012.08.10. 06:29:20

@Xezs:
"Belém valahogy belémnevelte anyám, hogy soha ne higgyek el senkinek se semmit"
Én ezt nem hiszem.

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2012.08.10. 09:50:55

A második díllyak-nál abbahagytam az olvasást.

Aki nem tud írni, az minek ír?
Nem vagyok hajlandó írástudatlanok terjedelmes firkálmányait végigszenvedni. (De valahogy mindig az ilyenek találják meg a Homárt. Véletlen?)

Kócos János 2012.08.10. 15:11:34

@bonifac: Az még oké, hogy nem tud írni. Az MLM-rendszerek fénykora a 90-es évek közepe, korai 2000-es évek volt.. azóta csak az tud sikert csinálni MLM-ből, akinek sok relatíve gazdag, de alacsony intelligenciával megáldott ismerőse van, és vagy vásárlót, vagy tagot szervez belőle.

Én az összes MLM-ező ismerősömmel megszakítottam a kapcsolatot. Előbb-utóbb mindegyik mindenben csak az üzeletet látja.

A posztoló pedig, úgy, ahogy van, segg hülye. Aláírt valamit? Nem. Telenorhoz bemenni, közölni, hogy nem maradok tovább számlafizető, erről a shield kft-nek ajánlott, tértivevényes levél, aztán bekaphatják.

Xezs 2012.08.10. 19:06:57

@Egyéves Önkéntes: Én meg nem hiszem, hogy nem hiszed :)

Xezs 2012.08.10. 19:21:47

@Kócos János: Dehogynem írt alá, pont azért rinyál itt a homáron mert tudja hogy ő baszta el.

Jemi 2012.08.12. 22:12:31

az már volt, hogy ha ez az MLM marhatitkos volt és nem volt róla szabad beszélni akkor hogyan szerezték az új embereket??

Xezs 2012.08.13. 18:26:46

@Jemi: 1st RULE: You do not talk about FIGHT CLUB.
2nd RULE: You DO NOT talk about FIGHT CLUB.

shimizu 2012.08.14. 14:11:43

nem szoktam ilyen kommentet írni, de a posztoló HÜLYE!!!!!
Inkább le se írta volna....

Ha az életben még egyszer meglátom leírva, hogy "díjja", esküszöm, hogy öngyilkos leszek!!!

Liliom08 2012.08.16. 10:42:23

@CID: A Telenornál tulajdonos van a számla bal felső részén, míg a számla jobb oldalán a számlafizető van. A számlafizetőnek semmi köze a tulajdonossághoz, eljárni is csak meghatalmazással vagy jelszóval lehet. Az én véleményem, hogy a telenorral semmiféle szerződése nincs, mivel a flottás csomagot, csak a cég indíthatta. Szerződést az adataival max az MLM céggel írhatott alá, de azt csak ők tudják megmondani, mihez adta ki annó az adatait, mit írattak vele alá. Én a helyében egy fillért sem utalgatnék nekik az tuti.

00000000-0000-0000-0000-000000000001 2013.01.08. 15:51:25

most komolyan, mennyit nyert volna a posztoló, ha 150-ezres belépés megérte neki? Nem hiszem el, hogy nyert volna ennyit a telefonköltségeken.
Ha az ilyen barmok elvesztenék az összes pénzüket, akkor legalább lenne egy vagyoni szelekció a természetes szelekció helyében!
süti beállítások módosítása