Tékozló Homár

Lemondhatatlan MLM flottatelefon

2012.08.07. 17:47 | jackyll | komment

Naiv ügyfél merészet gondolt, és csaltakozott az elérhetetlen oldalú Optimal Management Kft. flottájához. Ehhez egy MLM-nyugdíjpénztárba is be kellett lépni, ha jól értjük, azóta viszont az alap telefonszolgáltatást sem lehet lemondani:

Azért fordulok Önökhöz, mert tavaly júniusban egy telefonszámot szerettem volna flottába bevinni az akkori munkám miatt. Egy nyilatkozatot kellett kitölteni amiben meg kellett adni a személyes adataimat illetve milyen számmal szeretnék a flottába csatlakozni. Természetesen a nyilatkozatban benne volt milyen percdíjjak illetve sms díjjak lesznek hálózaton illetve flottán belül és kívül is. Választható opció volt még, hogy kérek e készüléket vagy sem. Ez a nyilatkozat 1 éves hűségről szólt, ezért is mertem bele menni. Hozzá teszem, természetesen számhordozással! Ezzel ellentétben hónap végén kaptam egy csomagot, melyben Nokia C1-02-es készülék volt, egy sim kártya és egy számla. A számlán csatlakozási díj volt feltüntetve és a készülék ára, ami bruttó 5000ft illetve a készülék 990ft, amit én minden további nélkül átutaltam a megadott számlaszámra. Ezen felül még, pár hét múlva kaptam még egy számlát amin sim kártya bérleti díj volt feltüntetve amit szintén átutaltam a megadott számlaszámra. Innét már csak havonta kaptam a Telenortól az előfizetéshez tartozó számlákat és félévente a sim bérteti számlát.

Az érdekesség a dologban az, hogy mivel eltelt egy év, és nem igazán használtam ezt az előfizetést ,így szerettem volna visszamondani a szolgáltatást. A fent említett sim bérleti díjjat, készülék ill. csatlakozási díjjat is egy Optimal Management Kft-nek kellett utalnom. Kb  2 hónappal ezelőtt küldött ez a cég nekem egy e-mailt hogy milyen formában érinti az új 'telefonadó' az előfizetésem. Ezt kihasználva jeleztem feléjük, hogy szeretném a szolgáltatást megszüntetni. Válaszként azt kaptam, nem lehet mert a szerződés 2013 júliusában fog lejárni. Hiába mentem a szolgáltatóhoz (Telenor), ott arra hivatkoztak, nem tudnak segíteni, menjek a telefonszámlán található vevőhöz.

A telefonszámlán a vevő a Shield Protection Serevice Kft, a számlafizető jelen esetben én vagyok. Több dolgot sem értek! Miért nem tudok visszamondani egy olyan szolgáltatást amit nem kértem!? Számhordozást szerettem volna és 1évet, ráadásul készüléket sem kértem! Helyette kaptam egy telefont, egy idegen számot, ami miatt hiába reklamáltam nem történt semmi, és semmilyen szerződést nem írtam alá! Egyik cégről sem hallottam és fogalmam sincs mivel foglalkoznak! Szerződést sem kaptam, én csak azt a papírt írtam alá hogy milyen telefonszámot szeretnék a flottába vinni. Erről a továbbiakban semmilyen papírt nem kaptam.

2012 Júlus 20-val adtam postára egy levelet a Shield Kft vezetőjének címezve, hogy nem tartok igényt tovább a szolgáltatásra, számlazárással (hó 25) a készüléket kikapcsolom és kérem a számlám végleges lezárását. Levelemre mai napig választ nem kaptam!

A mai napon viszont az Optimal Management Kft-től megkaptam a következő fél éves sim bérleti számlát, amit nem vagyok hajlandó befizetni!! A cég nagylelkűen felajánlotta, ha úgy gondolom potom majd ötezer forintét át tudnak tenni bármilyen lakossági csomagba! Nincs szükségem erre az előfizetésre és nem vagyok hajlandó fizetni azért sem hogy lakossági vagy üzleti előfizetésem legyen!

A flottába kerülés előzményei is egy hatalmas átverés amivel az egyszerű hétköznapi emberek zsebéből még több pénzt akarnak kiszedni. Egy előadást kellett végighallgatni ami a nyugdíjról szólt. Az Optima Cura Kft-nek és pár biztosítónak a nyugdíjra nagyon jó megoldása volt. A PSZÁF is áldását adta dologra, de ennek ellenére rengeteg ember belebukott vagy nagyon jól élt. Én, jelen esetben, ahogy ők mondták elindítom a saját megtakarításomat, unit-linked (150e ft/negyed év) a saját számlámon. Csak annyit kell tennem, maximum 3 embert kell beszerveznem magam alá és már több évem ki is van fizetve. A program neve Blife. Érdekes módon, a honlap sem elérhető jó ideje. 

Teljesen titkos volt, nem volt szabad róla beszélni sem. Aki belépett (mint én is) vaskos szerződést kellett aláírni ami megbízási szerződés illetve titoktartás. Aki nem tudta beszervezni a 3 embert, az elbukta a befizetett összeget. (én is) Mi ez, ha nem lehúzás? Az MLM ezredik változata a gazdasági körülményekhez igazítva. Aki engem szervezett be úgy hívták szponzor, felette is állt egy szintén szponzor, és így tovább, mint egy piramis.


A fent említett telefon előfizetés pont azt a célt szolgálta volna, hogy az információ jobban tudjon áramolni illetve egymás munkáját tudjuk segíteni. Mára azt tudom mondani, hogy ez egy legális, jól szervezett piramisjáték, vagy pénzmosás! Egy előfizetésnek minek kell  három cégen keresztül mennie, miért nem lehet sehogy visszamondani, és miért kellet sok embernek ilyen jól szervezettem elbukni rengeteg pénzt.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.08.07. 17:53:49

Ááááá. Ez hüle. Nem tudja kivel szerződött. Nem tudja, meddig szerződött. Tessék elővenni a szerződést, a másik félnek küldeni tértivevényes lemondást, oszt csókolom.

ga-ap · http://soundcloud.com/gaap/classic-breaks-vol1 2012.08.07. 18:14:35

A posztoló egy szamár. Az ilyen kötsög mlm bandák pont az ilyenekre utaznak. A probléma az, hogy legközelebb is be fog ugrani, amikor arany wc csésze körül forog majd a biznic.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.08.07. 18:16:58

" Mára azt tudom mondani, hogy ez egy legális, jól szervezett piramisjáték, vagy pénzmosás! "

Legális vs. pramisjáték. Az sehogyse :D
Pénzmosás, simán.
Vagy inkább lehúzás.

Ha nem fizeted a számlákat, mi károd származik? Még a végén felmondják :D

igazságos 2012.08.07. 18:32:20

Flottába csakis ÁLLAMI CÉGEN KERESZTÜL lépünk be! Ahol 2500 forint az előfizetés, de most már az is 3000 lesz, ÖNÁLLÓAN NEM FLOTTÁZUNK!

Lassan már a telefon is luxus lesz, el kell dönteni, hogy lehet ezen is spórolni, ha nem engedheted meg magadnak.

Azt az előfizetést már négy -öt hónappal a lejárta előtt le lehetne mondani, én is így teszek majd a vodafonnál, megyek át másikba.

Első körben fogyasztóvédelmi hatóság, most úgyis nagyon rá vannak szállva erre a témára, most komolyabban foglalkoznak az előfizetésekkel is!

Zirowe 2012.08.07. 19:08:50

Balfasz.

Kérem a következôt.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.08.07. 19:08:51

mi az a flotta? (tudom, hajóvonták talákozása tilos)

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.08.07. 19:18:22

Díjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjat. Kedvencem az MLM. Nem szoktam ilyet se tenni, se tanácsolni, de: cincájjuk szarrá. Nem bírom ezt a fajt, bocsika.
Na.:/

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.08.07. 19:19:55

aszongya: blife életprogram. hát haláliak.

Szabó F. Balázs 2012.08.07. 19:25:35

Elment egy ilyen MLM-es okosságra, és rásóztak egy előfizetést. Legalább nem "mindent gyógyító" kristálylámpa háromszázezeré' vagy pénisznövelő szuszpenzor varánuszkoponyából. Bár 150 kilója ráment (plusz az előfizetés költségei). Igazi sikertörténet...

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.08.07. 19:32:37

@Szabó F. Balázs: "Elment egy ilyen MLM-es okosságra, és rásóztak egy előfizetést."

Gondolod? Nem világos, de harmadszorra olvasva inkább belépett valami MLM-es szarságba, nem szervezett be senkit, a belépési díjat így bukta. A flottatelefon valami bónusz ezen.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.08.07. 19:34:16

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Egyfajta élet az is, hogy átvernek :D

@atpijkamo: Attól még balek volt. Meghallom, hogy MLM, menekülök.

igazságos 2012.08.07. 19:36:34

@Szabó F. Balázs: ő nem is azért bosszankodik, hogy rásózták, mint sokan tennék, hanem azért, mert nem mondhatja le.

Az előfizetések meg általában két évre köttetnek, szóval, majd jövő januárban-februárban lehet legközelebb lemondani. Ez így működik a rendes flottásoknál is. Ha elvállalta, aláírta, fizette eddig, fizesse ezután is, ebből tanul az ember.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.08.07. 19:37:07

@Szabó F. Balázs: nem csak erről van szó. Ezek a buta férgek a felvilág védelmipénzbeszedői. Szervezetünk megvéd a betegségtől, haláltól. Szervezetünk megvéd attól is, hogy túl hamar ne gyúljon fény az agyban, megvéd a valaha volt barátaidtól is. Legalább ITT, ezen a ponton fel kéne tűnnie naívMLM-esünknek, hogy valami nem kóser. De neehm, módszeresen alkalmazza a destruktív programot. Mire szénné van hízelegve a lelke cuky kis ajándékokkal, nagy lehetőségekkel, akkorra már késő, pont sikerült mindent és mindenkit tönkretennie maga körül. Nem csak anyagilag. Lehet azzal jönni, hogy ők igazán nem a piramis tetejin vannak, ők csak buta droidok. Igen, de kártékonyak egy kissé. Nagysóhajbazmeg.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.08.07. 19:37:43

@ColT: Az MLM nem ördögtől való. Ismi tudja csinálni, egy fele fizetés kijön belőle napi 1 óra munkával. Volt idő, mikor minden találkozásunkkor betámadott, de nem lett harag belőle. Nekem sajnos nem fexik, nem tudok eladni.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.08.07. 19:38:49

@atpijkamo: de akart. Olyan nincs, hogy nem akar, ott már kényszerítve van. "Saját érdeked fiam". De lefogadom, ha összejött volna neki a 3, soha nem jön rá mit is csinál valójában. Már úgy igazából, emberileg.

igazságos 2012.08.07. 19:40:00

@ColT: persze, meg ahogy micimókuska elképzeli, majd neked előadják az MLM szolgáltatók vagyunk szöveget. :D

Itt valaki beszervezte, elment, aláírt, fizetett, le akarja mondani, de még nem telt le a két év.

A pénzét meg mindenki arra költi, amire akarja, én inkább sajnálom, mert egy hiszékeny, naiv áldozat.

Utólag meg persze, hogy mindenki okosabb.

Az előfizetések két évre szólnak, egy év után senki nem mondhatja le, én sem, én is 2010 decembere óta majd most, szeptembertől mondhatom le a flottás csomagom.

Szabó F. Balázs 2012.08.07. 19:40:19

@atpijkamo:
Én is átfutottam párszor hogy tiszta legyen. Nekem úgy esett le, hogy ez valami kapcsolt áru "így ingyé hívhatod a szponzorod és a beszervezetteket" mesével.

igazságos 2012.08.07. 19:43:47

A B life meg egy megtakarítási program.A neten találtam, szóval, a kedves poszter is megéri a pénzét, mit képzel már magáról, pedig már sajnáltam, de ezt ELHALLGATTA:

Kb 40 perce jöttem meg egy előadásról és azt vettem le hogy egy piramis rendszerre épül az egész. Ugyan is csak akkor lesz belőle pénzed ha legalább két embert beszervezel magadnak. de nekik is csak akkor lesz belőle valami ha ők is két két embert beszerveznek. Persze több ismerősödet is behúzhatod a csőbe ezzel (max6-ot). Negyedévente kell 100000 forintot befizetned megtakarítási alapba, de ha két embert bele rángatsz akkor ők fizetik helyetted, ha hármat akkor lesz neked is jutalékod. De nagyon vigyázz, hogy legalább az első két évet befizessék, különben visszafizettetik a jutalékodat! Magyarországnak jelenleg kb 2% tud ekkora összeget fizetni negyedévente. Abból kb 4000-en csinálják. Még az elején van nagyon az egész úgy hogy van benne még ráció. Nagyjából szerintem ennyi. Majd most jól lesikítják a fejemet azok akik csinálják ezt a Blife nevű akármit hogy ez nem így van, meg hogy nem értek hozzá. DE NEM ÉRDEKEL!!! Nekik ajánlom figyelmükbe Juszt László most megjelent könyvét.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.08.07. 19:44:33

@atpijkamo: Nagyon keveseknek jön be annyira, hogy egy fél fizetés bejöjjön...

@igazságos: Akkor meg feljelentést teszek cslásért... Ha nem mondták meg előre, hogy MLM, akkor megáll.

igazságos 2012.08.07. 19:48:48

@ColT: olyanja ez majdnem, mint a hitelfelvétel.

Aláírtad? ALÁ. Elfogadtad a FELTÉTELEKET? El.

Itt a hangsúly a másokat is belerángatáson van. Nem elég az, hogy csak magaddal szúrsz ki.

Talán akkor már árubemutató, egy fokkal jobb, legalább nem baszol át másokat, csak saját magadat.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.08.07. 19:49:16

@atpijkamo: Akik rég szálltak be és van gyomruk hozzá lehet jó nekik, DE ez pont olyan mint amikor valaki a cigivel jön, hogy hát tulajdonképpen a szervezetnek szüksége van niktonira.. igen, századrészére se, amit magába tesz cigivel és akkor hol van még a kátrány, meg a többi finomság. Hány ember kerül komoly pénzügyi gondba, hitelspirálba csak azért, hogy a te barátodnak egy picit jó legyen? Ebbe belegondoltatok-e már?

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.08.07. 19:49:58

@ColT: Nem bejött neki, hanem dolgozott rajta.

@Kellemes Zérókomponista: "mit is csinál valójában. Már úgy igazából, emberileg."

??? Elad. Amatőr árus. Nincs ezzel baj. Ha csak úgy tud eladni, hogy a barátait vagy idegeneket átver, az már egy másik történet.

Szabó F. Balázs 2012.08.07. 19:53:16

@igazságos:
Tuti le volt írva. Csak pont úgy olvasta át mint sok hiteles a hitelszerződést. Jól van átpörgetjük, csak add a lóvét.

@Kellemes Zérókomponista:
Az agymosásuk viszont nagyon hatékony. A kulcsszavak elegek ahhoz, hogy ne a kockázatok lebegjenek a szemed előtt, hanem a kép ahogy egyhavi fizuból BMW-t veszel, meg nyuggerként három hetet töltesz el Balin.

Persze nem mindenki fogható meg, akkor meg körbeállják mint a zombik, hogy "Miért nem lépsz be, ez nem volt még elég? Nem kell a pénz? A siker? A jövő?"

Anyjuknak tegyék be én azt mondom.

Csak most válság van, a népet amúgy sem veti fel a pénz, és 80% megfogható azzal, hogy most betolsz pár tízezret egy év múlva meg zsákban viszed a milliókat...

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.08.07. 19:55:11

@ColT: nem áll az. Kuriózumok vannak, deh... Ebből írtam szagdógozatot. Ebből a szarból-e!! Rohaggyáel MLM? Igen-igen, el kell rothadnod.

igazságos 2012.08.07. 19:57:36

@Szabó F. Balázs: igen, itt a szóbeli lelki terroron van a hangsúly, a kommunikáción, az érzelmi zsarolásról. Hiába nem akarsz te belépni, tudod, hogy átverés, ha egyszer is beengeded a lakásodba, vagy elmégy egy ilyenre, már ott buktál mindent.

Itt pedig tényleg nem arról van szó, hogy akarod-e, nem akarod, hanem, hogyan, milyen módszerekkel vesznek rá arra, hogy aláírd. És, ebből a 4000-es számból is látszik, aláírják, és még mennyiről nem tudunk!

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.08.07. 19:57:48

Rohaggyon meg a blogmoci lehetőleg mámamég!

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.08.07. 19:59:19

@Kellemes Zérókomponista: Félreértesz valamit. Az MLM áruk értékesítése. Nincs benne hitel vagy rászoktatás.

igazságos 2012.08.07. 20:00:30

@Kellemes Zérókomponista: engem a cigivel az zavar, hogy oké, cigizzél, nem érdekel, a te egészséged. De ne TEDD MÁR TÖNKRE AZ ENYÉMET, aki tegyük fel, épp melletted halad el, mögötted áll a sorban, a pályaudvaron, ezek a személyek ugyanis kivétel nélkül a buszra, vonatra várva cigiznek, lehetőleg, minél nagyobb tömegben, jelezvén, hogy tojnak a másikra.

Én nem kértem, hogy engem beszervezz, nem kértem, hogy elgyere hozzám, te mégis megtetted, és aláírattál velem egy olyat, amit elvileg soha nem írtam volna alá.

igazságos 2012.08.07. 20:02:50

A posztoló esetében, viszont itt olyat KÍNÁLTAK, ami miatt vállalta, hiszen csábító volt a flottás előfizetés, ő nem abba ugrott bele, hogy simán becsapták, ő ebből akart profitálni, lehetőleg úgy, hogy csak előfizetés, amiért nem akart semmit sem tenni. Csakhogy, annak az előfizetésnek vannak feltételei is, az meg a munka, amit el kell végezni.

Így működik a flottás fizetés, a munkahelyed, ahol dolgozol, kínál ilyet, te belépsz, fizetsz xy-nal olcsóbbat, de akkor is dolgoznod kell érte.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.08.07. 20:03:14

@igazságos: "aláírattál velem egy olyat, amit elvileg soha nem írtam volna alá."

:)) Nagyon vigyázz! Ne menj el egy vidéki japán piacra, mert annyi zöldséget és halat adnak el neked az árusok, hogy agyonnyom.

Szabó F. Balázs 2012.08.07. 20:05:01

@igazságos:
Kommunikációs témában előszeretettel kutatok a befolyásolás ezen formája is mindig érdekelt. Önszorgalmúlag több MLM szervezet előadásán voltam, figyeltem mit és hogy mondanak, hol vannak a kommunikációs mérföldkövek, és hogy miként állítják pályára a különböző érzékenységű elemeket.

Volt aki már az első 10 perc után csorgatta a nyálát, szinte láttam rajta ahogy beleképzeli magát a szappanoperákban látott gondtalan milliomosok életében akik legnagyobb baja az hogy aznap a Ferrarit vagy a Lambót vigyék-e el vásárolni.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.08.07. 20:08:48

@igazságos: Akkor gyakorlatilag csalásért senkit nem lehet feljelenteni. Ha tudtodon kívül aláírod, hogy belépsz egy mlm-be, az csalás.
Az MLM-et meg úgyis szeretik itthon.

@Kellemes Zérókomponista: Azért ez meredek. Konkrétan mi az oka, hogy ne állna meg?

@atpijkamo: Erről beszéltem.

Dolgozott rajta - akiket én ismerek, azok is.
Vagy már feladták akkor, amikor elmondták nekik, hogy mi ez.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.08.07. 20:10:00

@atpijkamo: ebben a műfajban ritkán válik el a szar a májtól, mondjuk így.
@igazságos: akarsz segíteni szenvedő kisgyerekeken? Mert akkor lépj be!!! Háhá. :( :/

igazságos 2012.08.07. 20:11:05

@Szabó F. Balázs: olyan ez, mint árubemutatókon az egészségeddel terrorizálnak téged, újabban ezt alkalmazzák. És mindig vásárolnak szépen, hitelre is.

@atpijkamo: kösz a jótanácsot, egyébként nem jól fogalmaztam, csak beleképzeltem magam egy ilyen ember helyébe.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.08.07. 20:11:28

@ColT: De könyörgöm, saját akaratunk van! Mármint 20-as IQ felett.

igazságos 2012.08.07. 20:12:52

@Kellemes Zérókomponista: az nem nyerő, először mindenki MAGÁN akar segíteni, vagy nem? Különben nem lépnél be másért, csak, hogy neked jó legyen. :)

@atpijkamo: ha lelkileg terrorizálnálak, nem lenne saját akaratod. Meg kell találni azt, amivel téged meg lehet fogni, mindenkinek van gyenge pontja. Fogadjunk, ha találkoznék veled, kicsinálnálak úgy, hogy nem is vennéd észre, elárulnál magadról sokat.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.08.07. 20:14:19

@igazságos: Hát ha jól megmaszírozol, utána tehetsz velem akármit.

Szabó F. Balázs 2012.08.07. 20:16:09

@igazságos:
Aki gyenge az behódol. Van aki azért eszik egy bizonyos helyen pizzát, mert Majka van a szórólapon. Ehhez képest az egészség még jó ok... :D

igazságos 2012.08.07. 20:16:32

A probléma itt az, hogy a többségnek az AKCIÓ, a NYERTÉL, A KEDVEZMÉNY, a gondolj az egészségedre, mit nyerhetsz az egészből, mit profitálhatsz, ha belépsz xy helyre, mit kapsz xy összegért, a csali. Mindig beválik.

Most nagyon elgondolkodok azon, hogy aptikjamo-t mivel ugrathatnám be, mire vágyna a legszívesebben, szerintem utazásra.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.08.07. 20:17:42

@Szabó F. Balázs: akkor lehet, hogy láttuk is egymást. Én is voltam pár ilyen szaron. Borzongtatóbb bármilyen horrornál.
@igazságos: pontosan, ahol dolgozol. Poszterünk MLM ügynök volt! Makkomat rá.

igazságos 2012.08.07. 20:19:11

@Kellemes Zérókomponista: na, téged mivel ugrathatnálak be? A nyaláson kívül.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.08.07. 20:27:44

@igazságos: termékkapcsolás. Rendesen trend volt ez, hogy ezzel hatottak a középkorú nőidelikvens érzelmeire. Sok-sok-sok ilyen szöveget végighallgattam és olvastam anyaggyűjtés közben és úgy kéretik elhinni, ahogyan írom: _bármilyen_ szöveg után ha oda van biggyesztve, hogy te a fentiekkel segíthetsz gyerekeken akkor nyert ügy. Összefüggést nem is keres. Nekem az vóna már az igazi akció, ha egyszer nem lenne! Külömbemmeg elképzeltelek egy PR-os-vallatós szerepkörben. Micsoda fúziólya a tehetségeknek. Csomó helyen lehetne kamatoztatni.
Főd körüli úttal simán be lehet engem. Ugratni.
@Szabó F. Balázs: helló, itt Majka. Van valami probléma a fényképemmel? Nem tetszik talán?
:)

közödeszed 2012.08.07. 20:27:44

ennél még a HP-s is jobb..csóri posztoló nem jött be az MLM és sír egy sort...

Szabó F. Balázs 2012.08.07. 20:27:47

@igazságos:
És itt van az önellentmondás a rendszerben. Van egy piac ahol (hasra ütök) évente 400.000.000 forintnyi forgalom van. Miért adná át ennek a piacnak egy részét és a biztos meggazdagodás receptjét konkrétan bárkinek az aki kézben tartja és ismeri azokat?

Simán leeshetne minden belépni szándékozónak, hogy a vezetők is önérdekből toboroznak nem pedig azért, hogy ebben az országban mindenki könnyen és garantáltan milliomos lehessen.

Azt meg eleve könnyű a milliók csábításával rángatni aki havonta 10.000 forintot se tud megtakarítani, mert a fizetése szinte egésze elmegy a havi költségekre.

Több ismerősömet beszervezték, és azok mind felajzva mesélték, hogy a cég kifizet nekik egy hatnapos londoni utat ami félmillióba kerül. Félmillióba, London. Busszal. Városszéli kis hotelben. Aha. De sosem kellett azon gondolkoznia hogy Londonba mennyiért jut el, hisz esélye se volt rá, még ha nem is nagy tétel a dolog (amikor ezek az ajándék utazások nagyon futottak félmillióból két hetet el lehetett négy csillagon lenni Miamiban, Kubában, Mauritiuson vagy a Maldív-szigeteken).

Szabó F. Balázs 2012.08.07. 20:29:24

@Kellemes Zérókomponista:
Borzongató, ámde igen tanulságos. Amikor az emberi aljasság a kiszolgáltatottsággal találkozik, annak a vége sosem happy end az utóbbiak szemszögéből...

Mylady 2012.08.07. 20:29:26

Én nem akarom bántani a poszt tolót, úgyhogy inkább nem is szólok hozzá.

Szabó F. Balázs 2012.08.07. 20:31:33

@Kellemes Zérókomponista:
Szia Majka. Nem. Értsd ahogy tetszik. :D

(a pizza mellesleg közepesen jó, bár ha sörkorcsolyának kell, tökéletesen megteszi a kissé száraz tészta és soványabb feltét okán).

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.08.07. 20:35:56

@atpijkamo: A félreinformálás ellen nem véd. :(

Mylady 2012.08.07. 20:38:49

Hm, mégis.

Szóval egy MLM, telefonos árukapcsolással. A belépési díjat (150 ezer) elbukta. Telefont, új sim kártyát, új számot nem kért, csak úgy kapott. De mikor kiszámlázták, simán fizette 1 évig.
És most nem tud kiszabadulni.

Háááát, a poszter egy lúzer.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.08.07. 20:38:54

@Mylady: akkor csak hozzánk, a többiekhez beszélsz, mi? Kirekesztés ez.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.08.07. 20:39:37

@ColT: Pontosan milyen félreinformálás?

igazságos 2012.08.07. 20:40:42

@Kellemes Zérókomponista: ugye? Itt az emberi viselkedésen és lelkeken is van a hangsúly. AKi ismeri a másikat, kiismeri a gyenge pontokat, az mire vágyik, mit utál, annak nyert ügye van.

Néha szeretek hallgatni, szeretem, ha hülyére vesznek, hogy kifürkésszem közbe a másikat. Van is mindig meglepődés.

@Mylady: szóljál hozzám, új barátnőt kell szereznem, miután XCat besértődve elhúzott. Amúgy melyik posztban, azt tudjátok? Vissza kéne olvasgatnom, csak akkor nem voltam.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.08.07. 20:45:56

@igazságos: volt egyáltalán sértődés? Én nem emlékszem ilyenre. Egyszerűen csak elsodorta az élet. Sikeres lett, pénze és pasija van. Munkája is jobb lett. Ezek állhatnak a háttérben. Nem tudok olyan okot vagy személyt elképzelni ami elkergethetné innen. Saját akarat ez. Neki még volt, nekünk már nincs. Ittragadtunk. Farpina.

2012.08.07. 20:51:14

Sokadjára sem tanul ez a maroknyi ország nagy magyarja. MLM az átverés. Aki nem érti meg, az utána ne sírjon.

bekbórd! 2012.08.07. 20:54:41

-MLM?
-Neeeeem, ez teljesen más!

igazságos 2012.08.07. 20:54:59

@Kellemes Zérókomponista: munkája nem lett jobb, ha közbe nem tud homározni, na az az igazán sikeres ember. :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.08.07. 21:02:18

@atpijkamo: Ebben az esetben nem volt ilyen, de simán lehetett volna az is.

@bekbórd!: Mondjuk ja :)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.08.07. 21:10:24

@ColT: Nem szabad keverni a dolgokat.

Kérhetek tőled egy százast.

Kicsalhatok tőled egy százast azzal, hogy sörre kell, közben tejet veszek rajta.

A buszon hagyott százasodat nem adom le, hanem magamévá teszem.

A buszon kiemelhetem a zsebedből a százast.

Kést szegezek a torkodnak, hogy adj egy százast.

Eladom a májadat egy százasért.

A nekem kölcsönadott százasodat nem akarom visszaadni.

A nekem kölcsönadott százasodat nem tudom visszaadni.

A nekem kölcsönadott százasodat állításom szerint már visszaadtam, pedig nem.

A rámbízott százasodat nem adom vissza.

Ez mind-mind másik büntetőjogi kategória. A zegyszerű ember meg azt mondja rá, lopás.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.08.07. 21:14:03

@bekbórd!: Hehe. Ember felhív telefonon, hogy van egy ajánlata. Mondom, mondja. Nem, azt csak személyesen tudja elmesélni. Mondom, amit telefonon nem lehet elmondani, az nem érdekel. Meg volt sértve. Faszom fog leülni egy hülyeséghez, ha időmet rabolja, és még ingyen nyugdíjas halászlét se kapok. Hívjon meg ebédre, de fonom legyen!

S1lver 2012.08.07. 21:27:32

Pár éve felbukkant a feleségem egy régi ismerőse, "kihagyhatatlan, az évszázad üzlete", stb. Megkérdeztük, hogy ugye nem Amway? Ugyan, dehogy.

Előre kötöttünk fogadásokat, hogy mi lesz az. Volt egy szabad esténk, odamentünk, a 17. percben elhangzott az Amway szó. Felálltunk, elindultunk - volna, de elállták az utunkat (!), mondván, hogy csak a végén lehet elhagyni a termet. Telefon elő, rendőrséget tárcsáz, csak annyit mondtam, hogy "Jó estét, jogtalan fogvatartást szeretnék..." - érdekes módon 1 perc múlva az utcán voltunk.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.08.07. 21:38:43

@S1lver: volt-e kérdés a régi barát felé, hogy jókomám, nem erről volt szó, te konkrétan hazudtál nekünk?

S1lver 2012.08.07. 21:41:09

@Kellemes Zérókomponista: sajnos nem, annyira felhuztuk magunkat a vegen, hogy inkabb ugy dontottunk, zero kontakt a jovoben. Nem lett volna a tovabbi beszelgetes uriemberhez melto.

igazságos 2012.08.07. 22:00:46

Ha a poszter nem akart volna mást is átverni, talán még sajnálatból meg is hívtam volna a flottámba.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.08.07. 22:08:03

@atpijkamo: Nyilván.
De az, hogy azt mondod, adj egy százast, és kereshetsz vele még sokat, közben belekavarnak valamibe, ami nekem nem jó, az is más...

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.08.07. 22:11:35

@ColT: Persze. És figyelni kell, értelmezni.

________________________

Ha kivágod ezt a hirdetést,
vehetsz egy új monitort
________________________

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.08.07. 22:13:21

@igazságos: "meg is hívtam volna a flottámba."

Van egy balatoni kalózom. Beveszel a flottádba?

igazságos 2012.08.07. 22:19:58

@atpijkamo: az attól is függ, mit tud az a kalóz :)

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.08.07. 22:24:23

@ColT: hogy hogy mondod?
- Adj már egy százast, le vagyok égve.
- Hülye vagy, ÉN akartam tőled kérni egyet.

Én sajnálatraméltó vagyok, viszont a flottára nem tartok igényt: egy igazi férfi ugyanis szinte semmit nem beszél. Az a nők dolga.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.08.07. 22:26:14

@igazságos: Egynapos túránál 5 km/h átlagsebességet változó irányú szelek esetén.

igazságos 2012.08.07. 22:29:01

@atpijkamo: egyébként nem jól kérdeztem: mi az, amit egy másik kalóznál jobban tud? :)

Amúgy be, szeretek hajókázni.

Xezs 2012.08.07. 22:32:18

Vadász, vadász, te szopni jársz ide.

"Mára azt tudom mondani, hogy ez egy legális, jól szervezett piramisjáték, vagy pénzmosás!"

Baze, ez 10 perc után leesik egy átlagos képességű embernek anélkül, hogy belépne. Minek állsz szóba ilyen faszkalapokkal?

Xezs 2012.08.07. 22:34:53

@igazságos: Itt jön be az, amit írtam korábban, hogy a legtöbb ember konfliktuskerülő. Pedig egy ilyen helyzetben jön csak igazán jól a konfliktuskészség és a nagypofájúság.

Xezs 2012.08.07. 22:36:45

@Szabó F. Balázs: Durva. Érdekes terület lehet, biztos sok szemétséget láttál.

Xezs 2012.08.07. 22:38:52

@igazságos: Nő vagy, és nem tudod? Pinára vágyik, az egész világ aköré épült.

Nézz meg egy hitelreklámot: dögös nőci fülig vigyorog benne. Mi köze a hitelnek a pinához? Elvileg semmi, gyakorlatilag minden arról szól :)

Xezs 2012.08.07. 22:43:41

@igazságos: Megoszlanak a vélemények. Ha engem kérdezel, dudapárti vagyok :)

igazságos 2012.08.07. 22:47:28

@Xezs: na meg a seggről se feledkezzünk meg, bár az tényleg csak másodlagos.

Megdobbent 2012.08.08. 01:03:08

Lovatettek az egyszeri embert, szijja a fogat a dijjak miatt. Modern mese, felhulyeknek.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.08.08. 07:45:38

@S1lver: Régebben én is örültem, hoyg régi ismerősök keresnek, mert hogy olyan régláttalakésüljünkmárlemivanveled..stb..
aztán kaptam volna 300e-ért porszívót,amwayt,zeppert,aloaverat,hitelt,biztosítást..stb..
Kis hülye naív voltam. Most már ha felhív egy régi kollega, akkor megkérdem, hoyg mostanában mivel foglalkozik..és közlöm, hoyg igen, szeretnék vele összefutni, de semmilyen "üzlet" nem érdekel. Erre a válasz, hoyg á, nem is arról van szó, és majd újra hív, hogy megbeszéljünk egy találkozót. Persze, azóta sem hív:)

JA!! A POSZTOLÓT SZABAD MÁR??? HÜJE BALFÉK,IDIÓTA.

Manyecska 2012.08.08. 08:12:41

Kapják be. megyek barlangászni. Biciklivel kéne felmenni odáig:D:D vattafak. 12 fok lesz:) pápuszi!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.08.08. 08:27:35

Ez így éhgyomorra Q hosszú.
Összefoglalná valaki?

horex · http://horex.uw.hu/ 2012.08.08. 08:28:40

Jó hajnalt!

Ehhez egy MLM-nyugdíjpénztárba is be kellett lépni,"

Ettöl kezdve a telefon már nem is poszt téma
Jobban járt volna ha valamit elad/vesz Nigériába

horex · http://horex.uw.hu/ 2012.08.08. 08:31:13

@batgirl:
És még a korábban normálisak is behulyulnek egy idő után

Melózgattam egy jó haverral egy időben
Most ő is ilyen MLM biznicben nyomul és bizonygattya hogy ugyanmár ez nem MLM
és degeszre keresi magat, menjek el meghallgatni az "előadást"

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.08.08. 08:31:14

@Manyecska:
Megyek hozzád barlangászni!
Integess, ha okés a dolog!

misi46 2012.08.08. 08:36:38

Bocsi, de mi az a "díjjak"?
Valamilyen verseny nyertese kapja?
( párosujjú patás, tülkösszarvú, nem túl szép négylábú )

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.08.08. 08:37:01

@Sün‼ ツ: fillérbaszó vadászbácsi megvilágosodott.

@Kiddy (dugnám nikki sixx-et!): a vizes részét értem, csak azt nem tudom, hogy műxik ez telefonokkal. de ahogy nézem, ez ilyen oráltanfolyam lehet kezdőknek :)

amúgy meg sőneguttenmoregen mindenkinek, végre elmúlt a kánikula!! sajnos két petúniám kiszikkadt a teraszon, temetésükről később intézkedem majd.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.08.08. 08:37:26

@ColT: ok, vettem a lapot. Eltűnök a Homárdról hónapokra! Kemény lesz!

horex · http://horex.uw.hu/ 2012.08.08. 08:40:17

@igazságos:
"majd neked előadják az MLM szolgáltatók vagyunk
Utólag meg persze, hogy mindenki okosabb. "

Ha elolvassa a feltételeket figyelmesen akkor egyböl leveheti hogy miröl van szó és nem kell utólag okos lenni

+ a Föld IQ-ja állandó, a népessége meg nő

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.08.08. 08:41:03

MLM.....?
Hát baszdmeg,ezzel még mindég be lehet húzni embereket?

goes 2012.08.08. 08:46:42

Hú de súlyos az ember...

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.08.08. 08:49:16

MLM.....?
Hát baszdmeg,ezzel még mindég be lehet húzni embereket?

horex · http://horex.uw.hu/ 2012.08.08. 08:50:24

@igazságos:
"elárulnál magadról sokat. "

Nem magamrol, hanem magamtol
Igen, elárulnék neked 300ezerért méregtelenitő lábmosót

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.08.08. 08:54:35

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt):
Amíg lócitrom van, addig veréb is akad, ides Lájosom!!!444!!!nyóc!!

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.:
Tankesün!
Ez rövid vót, ámbátor egyben velős is.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.08.08. 08:58:36

találtam egy ideillő nótát is:

Fel vitézek, vadra, lesre,
vadhúst vár a gyönge este,
nyulat, szarvast, vadkant vár a tűz.
Fácán les a nyílhegyedre,
medve sír a gerelyedre,
vad vadat sok harcos bátran űz.

Száz pata dobban
és futnak a lábak,
célba, ha veszlek,
nincs kegyelem.
Fej ha lekoppan,
már bénulnak a szárnyak,
még ma megeszlek,
te lész kenyerem.

Itt egy szarvas, ott egy róka,
nekünk játék, könnyű móka,
ám a vadnak súlyosabb a tét.
Nekünk ő kell, eledelre,
nem számíthat kegyelemre,
egy lövéstől megszűnik a lét.

Száz pata dobban,
futnak a lábak,
célba, ha veszlek,
ott nincs kegyelem.
Fej ha lekoppan,
már bénulnak szárnyak,
még ma megeszlek,
te lész kenyerem.

Hopp elébe, aki férfi,
húsa, bőre, majd megéri,
egy vadász, száz vadat felzavar.
Nyíl, vadásztőr, puska, dárda,
falra kell a trófeája,
odú, barlang, zsombék nem takar.

Száz pata dobban
futnak a lábak,
célba, ha veszlek,
ott nincs kegyelem.
Fej ha lekoppan,
már bénulnak szárnyak,
még ma megeszlek,
te lész kenyerem.

horex · http://horex.uw.hu/ 2012.08.08. 08:59:37

Javallanám, ezentúl csak ugy lehessen poszt, ha a poszttoló is hozzászól, mert igy nem tudjuk meg mire gondolt amikor aláirta és fizette ezt a sok marhaságot

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.08.08. 09:02:55

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.:
szép vers! (bár hozzátenném, hogy szerintem aki szórakozás céljából vadászik,az buzi)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.08.08. 09:05:04

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt): lájk. nemcsak buzi, hanem impotens is. mert ha nem lenne az, akkor nyilván jobb szórakozása is lehetne.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.08.08. 09:05:27

Hát te is szox inni, ha meleg van!
Hát nem? Hát de.

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.08.08. 09:05:49

@horex:
nadevárjál! ez az ember asse tuggya kivel szerződött, mennyi időre meg egyátalán hogy mijafaszért. és ezek után kíváncsi vagyol a gondólataira?

igazságos 2012.08.08. 09:09:04

@horex: nem úgy van az, kitalálnám, mivel lehetne téged megvesztegetni, ezen kívül. Mire feleszmélnél, már én adnám el neked azt, amit most leírtál. :)

horex · http://horex.uw.hu/ 2012.08.08. 09:09:05

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt):

Én kiváncsi lennék rá

Mert ugye irogatja hogy semmit nem irt alá, aztán mégis aláirt, nem kellett neki se telefon, se SIM, de azért kifizette
Ennyi marhaság után ide ír és reklamál

Érdekelne a lelki mélysége, hogy lehet valakit igy bapalizni és még világgá is kürtöli

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.08.08. 09:09:16

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.:
igazad van,he! merha felállna a fasza, akkor az asszonyállatokkal is eltudná múllatni a zidőt

@agresszív kismalac:
sokan akkó is szoktak inni,amikó beakarnak baszni,ugye

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.08.08. 09:10:43

@horex: ez egy nagyon jó ötlet, csak poszt nélkül maradnánk.

@agresszív kismalac: tudom én azt magamtul is, mer rendes parasztgyerek vagyok én, még gereblyét is láttam mán közelrül :D

sajnos nyugati fekvésű a terasz, és három oldalról zárják a házak, így kb. olyan mint egy katlan, múlt héten a napon 44 fok volt ott. napi eccer locsoltam, de nem hatotta meg, sajnos.

igazságos 2012.08.08. 09:11:13

@horex: előre OLVASNI? Ahhoz értelmezni is kéne a szöveget. Arra meg kevesen képesek. Szóval, itten nem csak az olvasási képességekről légyen szó.

horex · http://horex.uw.hu/ 2012.08.08. 09:16:57

@igazságos:
Tévedésben vagy, én már tapasztalt vagyok az ilyen marhaságokban
Tapasztalt annyiban, hogy semmit nem tudtak eladni nekem

Elmentünk egy ilyen előadásra, mert macerált a b.nőm, a Margitszigetre
Ott valami csereüdülést akartak eladni, ami üdülőtelep még fel sem épült

Aztán amikor feltettem néhány gazdasági kérdést a cégröl , a pénzügyi helyzetükröl, bejegyzéskröl stb. akkor kezdtek elhúzódni tőlünk a korábban palimadárnak néző "senior managerek" és "service department managerek"

Az különösen jól hangzik ha nem magyar neveket adnak a beosztottaknak, legtöbbnek ez is elég a lépremenéshez

igazságos 2012.08.08. 09:18:14

@horex: tegyek veled egy próbát? Most, itt, nyilvánosan?

Tudni kell azt, mikor fogtad meg az illetőt, hol volt az a pont, ahonnan már nyert ügyed van.

Ha már beengedsz egy ilyet a lakásodra, találkozol egy ilyennel, vagy akár csak elmész egy árubemutatóra, onnantól kezdve te megszűnsz önálló, akarattal rendelkező embernek lenni, onnantól kezdve te egy DROID vagy, akit mindig be lehet palizni. Persze, egy darabig, azt gondolják, hogy többet engem nem vernek át, de ők már bekerülnek a rendszerbe, harmadszorra, negyedszerre is DROID-ok lesznek, csak legfeljebb két-három év múlva.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.08.08. 09:20:33

@horex: magam is hiányolom a feedbacket. De lássuk be, ilyen véreres hangulatban hozzászólni, mint beküldő nem egyszerű vállalkozás. Nem is beszélve a trollokról. De tényleg úgy lenne kerek a sztori. Továbbá szerintemmeg kitaláltunk már mindent.
@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: ha MLM-ről van szó a szememben nem létezik enyhítő körülmény. Kapufa, majd akasztófa.
@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt): én pont ezért igen. Bár már a forgatókönyvet tudom, mer az ilyen közhelyek mentén komenikál csak. Nem maradunk le sokról, érzésem szerint.

Azmeghogy világgá is kürtöli a maga agyi és lelkiszegénységét, teljesen illik a képbe. Kezdem úgy érezni túl okosak vagyunk és semmi felfedeznivaló nem marad embertársainkban! :'(

igazságos 2012.08.08. 09:23:42

@horex: akik akadékoskodnak, azokat is tudják kezelni, felírják a nevüket, ezeket többet nem hívják meg. Ismerik az ilyen típusú embereket is. Általában, a többségben nagyon kevés szokott egy-kettő akadékoskodni

Az üdülési jog meg megint más, olyanra aztán végképp sajnálják a pénzt, de mondjuk egy olyan egészségügyi dolgot adnék el neked, amit előtte kipróbálhatsz, akármibe fogadok, megvennéd

bizony, sok trükk van, még én se ismerem mindezeket

de a becsapás, átverés, pszichológián alakul, az emberi lelkeken, meg kell találni azt, ami az emberek többségét vonzza

ha te nem is vásároltál, akadékoskodtál, attól még akármibe fogadok, volt egy-kettő ember, akit bepaliztak

aki át akar verni, az átveri általában azt, akit akar

ezért is igyekeznek itthon titkolni, hogy lóvéd van, sikeres ember vagy, mert a kéregetők, a kihasználók, az aljanépek, a rég nem látott rokononk azonnal magukévá tennék a pénzedet

akinek meg van felesleges 150 ezre, az nem lehet a szegényebb kategória

horex · http://horex.uw.hu/ 2012.08.08. 09:24:46

@igazságos:
Igaz amit irsz

"Itt írja CSAK alá"
Én párszor szinte az agyára megyek az üzletkötőknek/biztositás/ vagy bármi papir aláírásakor, mert elkezdem olvasgatni, még az apróbetüs részt is

Év elején kötöttem 2 lakásra biztositást
Online rosszul irta ki az adatokat, a levelezési cimet irta be a soft a biztositasi cim helyére
Ez persze akkor jött igy ki, amikor már mindennel "egyetértettem"

Kértem hogy töröljék
Nem tették és küldték a csekket elöször, aztán fenyegető levél kiséretében
Én meg persz elmentettem az onlány képernyőt és megirtam a hibájukat és mehetnek biróságra

El is tüntek

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.08.08. 09:26:19

@igazságos: arról lehet felismerni a cuccot, hogy el kell menni, ez olyan dolog, amit csak ott, a helyszínen személyesen tudhatsz meg, előtte semmit! Na szóval én valahogy vagy nemmentem el vagy már tudtam hogy ez az (merugye csakkiszedtem a hülyéjéből hogy mi is, szétkotyogta magát aztán, undorodtam is rendesen, mindegy), szóvalhogy nem az előadáson kezdődik meg a személyiségek elfolyósítása, ők otthonukban várakozva erre a életmegváltoztató lehetőségre üldögélnek, s a cég emberei csak leakasszák üket a szögről. Tecikérteni? Ezek kiváló sarokpontok, ahol kisül mennyi sötétanyaggal kibélelt honfitársunk is járkál a köztünk. Eleve meglévő képesség ez már. Ezzel nemvagyunk seelőbbre, sebelljebb, de leírtam.

igazságos 2012.08.08. 09:29:58

@Kellemes Zérókomponista: oké, de ne magadból indulj ki, mindig lesznek olyanok, akik ELMENNEK, akik vásárolnak, akik KIFIZETIK a 300 ezret is, általában ennyi a tarifa.

Amúgy meg biztos amatőrt fogtál ki. :)

Meg persze, hogy mindenki szereti magát beállítani hű, de mennyire nem lehet átverni egyednek, ez természetes.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.08.08. 09:30:25

@igazságos: már hogy tennék magukévá a pénzed? Elrabolják fegyverrel, vagy mi? Érdekes, amikor tőlem kértek mindenféle szarra és nem akartam adni, akkor egy meghökkentő dolog történt. Nem adtam. Jó, mi?

horex · http://horex.uw.hu/ 2012.08.08. 09:31:47

@igazságos:
de mondjuk egy olyan egészségügyi dolgot adnék el neked, amit előtte kipróbálhatsz, akármibe fogadok, megvennéd"

Tévecc!

Van elég eü. bajom, amire ajánlkozott tablettás és szcientologus is hogy semmi perc és rendbehoznak

Sőt az utóbbi ingyenesen, illetve siker esetén ő szabja meg a gyógyitás ellenértékét
A hülyék a túloldalon vannak, szoktam mondani

Nem azt jelenti persze, hogy adott esetben egy vitaminkúrát, vagy cigi leszokás esetén szintén egy helyettesitő , leszoktató tablettát nem fogok kipróbálni

Ha viszont te aura javító készüléket akarnál eladni, vagy Hartmann vízeret akarnál vizsgálni, felkopna az állad esetemben :)

igazságos 2012.08.08. 09:34:20

@horex: minek, én látom az aurát. De komolyan.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.08.08. 09:34:50

@horex: milyen kár. éppen van egy felesleges Hartmann márkájú, aurajavító- és foltozó készletem, olcsón.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.08.08. 09:35:16

@igazságos: éppen ezt mondom, hogy mindig vannak. Akit kifogtam egy nagykutya a szakmában ráadásul. Most így elgondoltam, hogy ha rafináltabb vagyok nála, akkor idővel mi sikereket tehetnék zsebre a szakmában. Persze ilyen soha nem fog elkövetkezni. Távol áll ez, nagyon távol. Na, újposzt! Érdemtelen téma.

igazságos 2012.08.08. 09:36:17

@Kellemes Zérókomponista: szétlopnak, kirabolnak akár

ha tudják, neked pénzed van, onnantól kezdve véged

horex · http://horex.uw.hu/ 2012.08.08. 09:36:50

@Kellemes Zérókomponista:
" ez olyan dolog, amit csak ott, a helyszínen személyesen tudhatsz meg, előtte semmit! "

Jaaaj, igaz ez is!
Szintén jóbarát jött ilyennel, persze elmentem hozzá, mert ugy adta elő mintha valami szörnyűség történt volna vele és segitséget kér

És mndig ot van egy öltönyös felsőbb kapcsolat is nyomatéknak, aki bólogat és előadja hogy ő hány millát keresett már az elmult hónapban

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.08.08. 09:40:28

@igazságos: Nem kellene általánosítani.
Én már többször beengedtem a házamba ismerőst, aki beakart palizni, még sem sikerült. Voltam már előadáson ahol beakartak palizni, igaz már az odahívás is átvágás volt, kezdeti időkben az ismerőseim meghívtak, hogy lesz egy kis társaság náluk, amire szeretettel meghívnak. Azóta nem ismerőseim.
Szóval, könyörgöm, ne általánosíts! Ember vagyok, és ha valakinek sikerül is átvágnia, akkor is ember maradok, nem droid.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.08.08. 09:44:10

@horex: addig jó amíg az a felsőbb kontakt nem egy verőember. Mer ugye így is lehetne üzletelni..
@igazságos: épp ezen gondolkodtam tegnap, hogy Amerikában kiállnak a lottónyertesek kavbojkalapban a vakukkeresztüzébeés. Ott vigyorognak, élvezik a fürdőzést. Meg fegyver is van az Államokban az egyszeripolgár kezében is. Szóval mennyiminden másképp van. És ennek ellenére kiállnak mert a shoebusiness a legfontosabb, az a mindenekfelett való.

cicmen (törölt) 2012.08.08. 09:44:46

@horex: " ez olyan dolog, amit csak ott, a helyszínen személyesen tudhatsz meg, előtte semmit! "

El kell menni egy karton sörrel és egy csomag kotonnal, hogy helló, itt lesz a kurvák és papok buli!?

igazságos 2012.08.08. 09:45:24

@horex: ami a legfelháborítóbb, én az árubemutatókra vagyok pipa, hogy ezeket a MŰVELŐDÉSI HÁZAKBA SZERVEZIK, vagyis jól megkenik az ottani helyi embert is.

horex · http://horex.uw.hu/ 2012.08.08. 09:46:06

@batgirl:
És más a rafinált átvágás és más a posztbeli, ahol le volt írva minden és aláírta, fizette a poszttoló
Fizette azt is amire egyébként nem tartott igényt

igazságos 2012.08.08. 09:46:56

@Kellemes Zérókomponista: de meg is lehet nézni, hogy mennyinek maradt valami meg a nyereményből

@batgirl: ha magadra vetted, akkor hiába mondod, téged már bepaliztak egyszer

mert különben nem törődnél azzal, hogy igyekezzél bizonygatni azt, hogy téged márpedig nem lehet bepalizni

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.08.08. 09:47:34

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: na, arra most nekem szükségem van!! defektes lett az aurám, érzem én. hatalmas szakadás van rajta, ott folyik el az életerőm.
egy hartmann féle aura tapasz biztos meggyógyítana. használati utasítást kérek
hozzá, mert nehogy már bepalizz, aztán nem tudom, majd hogy hova kell ragasztanom.

horex · http://horex.uw.hu/ 2012.08.08. 09:49:38

@igazságos:

Miért lenne megkenés?

Kifizetik a terem bérleti díjat és annyi
Bárhol bérelhetek akármiylen termet ha az kiadó
Semmi törvénytelen nincs benne

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.08.08. 09:50:10

@batgirl: gyere mesélj, mitül lukas az aurád? doktor zsiráfnak szinte mindenre van ellenszere.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.08.08. 09:53:53

@horex: Meg akkor vannak aztán a nagy balhék :D De nem lehet mindig Karácsony :D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.08.08. 09:55:59

@horex: pffff :D:D

Tik nem hiztek neki atol még nem kel mondani hogy csalo.
Sok emberneg segitet én szeméjesen tudom bizonyitani.
Nem volt jo a hejes irasom de ö segitet.
zagyex vor 7 Monaten 140

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.08.08. 09:56:02

@igazságos: te sem vagy százas. SZerinted ha nem szólok hozzá, akkor az azt jelenti ezek szerint, hogy nem paliztak be?

Azt hiszem ezentúl nem foglalkozom veled, mert q-va idegesítő tudsz lenni.

Egyéves Önkéntes 2012.08.08. 09:56:26

A posztoló vegyen tőlem egy mágneses gyapjútakarót csak most akciósan 350.000 ft-ért és ha azon alszik, akkor automatikusan megszűnik a flottakedvezménye.

igazságos 2012.08.08. 09:57:11

@batgirl: figyelj, mindenki azt veszi magára, ami rá vonatkozik

ki szólt hozzád, mégis magadra vetted, hogy te nem, nem, nem

horex · http://horex.uw.hu/ 2012.08.08. 09:57:52

@igazságos:
Most, itt, nyilvánosan? "

Kezgyük akkor!

Agyalap 2012.08.08. 09:58:46

Nem kérek telefont, SIM-et, de adnak és fizetek érte? Mivan???
MLM nyugdíj? Ez az egész csak egy vicc lehet - a posztolóval együtt.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.08.08. 09:59:27

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: azt nem tudom, valószínűleg megártott neki a poszt:)) vagy a hozzászólások:)

@horex: áá..hang nélkül néztem, egész jól szórakoztam:))) na de 6 percet nem vagyok hajlandó ebből a pantomimból végig nézni..de azalatt míg néztem, gyíkká változtam, de már elmúlt..

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.08.08. 09:59:40

@igazságos: Nekem az első ilyen az volt, hogy ismerős előadta, hogy valami nagyon érdekeset akar mondani, amivel pénzt lehet keresni, de csak személyesen mondja el.
Leültünk egy sörre, mondja, hogy csak 50 ezerrel kellene beszállni, és utána dől a lé, stb.
Na persze mondtam, hogy kurvára nincs 50 ezrem (2002 volt), különben is elég meredek a dolog, ne röhögtessen.
Neki is annyira bejött, hogy pár hónap múlva kiszállt, és fizette a normális munkájából a hirtelen MLM-ezésből megvett csillvilli autót :D

A második ilyennél, amikor egy csaj akart velem találkozni, de "előre nem mondhat semmit", már úgy kérdeztem vissza, hogy MLM? Mert akkor kösz nem. Hápogott, hogy honnan tudtam.

Haver már akarták állásinterjú címén is behúzni ilyenbe. Ő asztalt is borogatott.

horex · http://horex.uw.hu/ 2012.08.08. 10:00:02

@horex:
" teszem hozzá, beengedtem a lakásomba 2 koreait is akik Bibliát árultak , törve a magyart kicsit, angolul semmit
Komáltam az ázsiai csajokat, de mégsem tudtak eladni se, meg adakoztatni sem

Ezek után is +próbálsz onlány eladni valamit nekem?

horex · http://horex.uw.hu/ 2012.08.08. 10:01:51

@batgirl:

Vazze, a végén van a megoldás
Kezzd el előlröl türelmesen végignézni

Aztán ezt
www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=F9BKnj7sO7I

cicmen (törölt) 2012.08.08. 10:02:35

@batgirl: egy hartmann féle aura tapasz biztos meggyógyítana. használati utasítást kérek
hozzá, mert nehogy már bepalizz, aztán nem tudom, majd hogy hova kell ragasztanom.

Vigyázz, mert átb.sznak egy defekfoltozóval! :)

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.08.08. 10:03:10

@horex: nemá..6 perc az életemből!!!! bár lehet hogy befoltozza az aurámat, aztán a zsiráf meg dühöngeni fog a rajta maradt aura foltozó készleten.. és kitagad.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.08.08. 10:04:52

forduljatok magatokba gyermekeim.....oooommmmm......a homározók csakrái nyitottak, ellenbe látok ...40-50-60.... sokaknak a szívével van gondja... várjunk, megnézem az auraburok diffuzitását is....reeendben, a hülyeség folyamatosan áramlik befele és kifele is....ooooommmmmm. műtétre nincs szükség, 18000 lesz.

horex · http://horex.uw.hu/ 2012.08.08. 10:06:01

@cicmen:
Szakembertöl szabad csak elfogadni tanácsot és foltozást
www.fengshuiradiesztezia.hu/index.html

horex · http://horex.uw.hu/ 2012.08.08. 10:10:08

A google cimlapján lehet onlány kosarazni

Anomalocaris (törölt) 2012.08.08. 10:11:06

Általános agónia itt is, de szép.

cicmen (törölt) 2012.08.08. 10:11:35

@horex: Szakembertöl szabad csak elfogadni tanácsot és foltozást

Igen. De ha egy nő 5 másodpercen belül cserél rajtad gumit, akkor ne vedd feleségül! :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.08.08. 10:12:10

@ColT: Mondjuk a csaj, ha jobban nézett volna ki, megkérdeztem volna, hogy azért találkozhatunk egy menetre. Több értelme lett volna.

cicmen (törölt) 2012.08.08. 10:13:39

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat:

Általános agónia itt is, de szép.

Dobjunk egy féltéglát az állóvízbe!
Írj valami hülyeséget!

igazságos 2012.08.08. 10:14:57

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: amatőr hozzáállás

nagynevű auraszakértő vagyok, kézrátéttellel is gyógyítik, látom, hogy sok problémája van a szívével, a vérnyomással, magas a cukra. Nem elégedett az anyagi helyzetével, egyedül lakik, nincsen párja, szerelmi élete, nincsen munkája,

ami a legszebb, az első két alkalom INGYENES, utána 30% kedvezménnyel rendelheti meg a szolgáltatásom, akarja most kipróbálni?

a problémái nagyon nyomasztják, keresi a kilátástalanságból a kiutat, de valamiért nem találja, ezt ön is érzi, ön is tudja, hogy lépnie kellene, de valami mindig közbejön, visszatartja?

én auragyógyító vagyok, és egyben tisztánlátó is, megtisztítom az auráját a szennyeződésektől, ezáltal az egészsége jobb lesz
érzi már a változást? Nem? űzze ki a negatív gondolatokat a fejéből, az hatással van az aurájára, érezze, ahogy kitárul a világ, érezd a feléd áradó szeretetet.

ha tetszett a kezelés, pár nap múlva visszajövök, akkor 30%-kal igénybe veheti kedvezményesen, ez most csak egy próba volt, biztos vagyok benne, hogy már most jobban érzi magát. ha még kíváncsi többre, szeretné még jobban érezni a pozitív energiát, a törődést, de ha szeretné elmondani gondját, baját, nyugodtan hívjon

semmit nem tukmálok önre, minden kizárólag az ön akaratából történik, az ön érdekében, hogy önnek jobb legyen, nekem ebből hasznom nem származik, de az ellenszolgáltatást mindig örömmel veszem

nagyon örülök, hogy bejött a dolog, mindig állok rendelkezésére, ha önnek erre szüksége van, ha ön ezt igényli, csak egy telefonjába kerül

horex · http://horex.uw.hu/ 2012.08.08. 10:15:11

@cicmen:
Én nagykezű nőt nem vennék feleségül
mert Ltörpülne a farkam a kezében

Anomalocaris (törölt) 2012.08.08. 10:18:21

@cicmen: Sajnos olyat nem tudok. Ha meg is próbálom, mindig kiderül a végén, hogy nem volt hülyeség.

horex · http://horex.uw.hu/ 2012.08.08. 10:19:04

@igazságos:
" kézrátéttellel is gyógyítik,"

Az semmi!

Majd elnyered az UrologusokNemzetközi Nagydiját, mert szájrátéttel tudod a fitymaszűkületet gyógyitani
Na akkor gyere hencegni!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.08.08. 10:20:07

@igazságos: XD. pancser. nem a cukrom magas, hanem én vagyok magas! a többisenem stimmol, nekem semmi bajom az égvilágon!!!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.08.08. 10:22:17

@horex: ugyanez a módszer talán aranyérre is hatásos lehet. sőt, lehet, hogy lábgombára, vagy akár végbélsipolyra is.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.08.08. 10:26:25

@horex: nem, itt egy picit csaltam, mert igazándiból lábujjhegyen állok egy kissámlin.

horex · http://horex.uw.hu/ 2012.08.08. 10:27:28

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.:

Tuti jó lehet, de az ilyen gyógyitók ezt mindig kihaggyák

horex · http://horex.uw.hu/ 2012.08.08. 10:28:51

Az automaták elveszik a munkahelyet az dolgozók elől

horex.uw.hu/kepek/pro.jpg

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.:
Höhö!

igazságos 2012.08.08. 10:29:31

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: ez is volt benne, de itt van a magánéleti probléma:

A szakmában xy néven ismernek, rengetegen járnak hozzám, szakértő vagyok, de nem jós, és médium, na, azok mind egy kaptafára valók

/itt jön az a rész, hogy kell találni egy közeli rokont, akit ismersz, lehetőleg már kezelted, akkor jobb/

szóval, látom, hogy önnek nagyobb szüksége lenne egy olyan hullámra, ami előrébb viszi az életben, hogy ne toporogjon egy helyben, nyisson ajtót a világra, mert különben magányosan, egyedül fog megöregedni, csórón

érzi ön is tudat alatt, hogy nem mennek megfelelően a dolgai, képtelen eligazodni az élet útvesztőjében, ami kicsapódik az egészségére is, ezt látom az aurán, hogy mely területeken van probléma.

Látom, hogy sok élősködő barátja volt a múltban, akik rengetegszer kihasználták, és ön ettől besokallt. Meg tudom érteni, hogy ezeket az embereket inkább kerüli, emiatt fél ismerkedni, fél barátkozni, fél emberek szemébe nézni, emberek közé menni, mert attól tart, mind AKAR öntől valamit.

Ahhoz, hogy ez megváltozzon, a pozitív gondolkodást kell erősítenem. Megtisztítom ismét az auráját, áramoltatom önbe a pozitív gondolatokat, segítek önnek megváltoztatni a gondolkodásmódját, a hozzállását, segítek abban, hogyan találja meg a megfelelő embereket, hogyan vonzza maga köré azt, akikre tényleg igazán szüksége van

orvoshoz, pszichológushoz, jóshoz retteg menni, egy korábbi rossz tapasztalat miatt, sebaj, az aura megtisztításával nem is lesz szüksége erre. Összesen öt-hat alkalom, amiből az első, vagy első kettő ingyenes, utána pontom pénzt kell fizetni, mindig ugyanannyit, nem emelkedek

meg kell értenie, ez csupán a minimális szükségleteimet fedezi, ebből hasznom nekem nem származik, én nem ezért csinálom, tényleg szeretek segíteni az emberek gondján, baján, akár úgy is, hogy csak meghallgatom őket

mindezekért a tanácsokért, lelki szolgáltatásként pénzt nem kérek, nem számolom fel extra költségként

a vizsgálat után:

önnek azt tudom ajánlani, ami a leginkább megfelelő, legjobb önnek, tudnia kell azonban, vannak hátrányok is, a gyógyulás kizárólag magán múlik, azon, hogy áll hozzá, milyen gondolatok vannak a fejében

garantálom, hogy mire az egész kezelés véget ér, más szemmel fog a világra nézni, más szemmel fog tekinteni az emberekre, érezni fogja a pozitív változást maga körül, míg a negatív, korábban önt nyomasztó gondok egyszerre jelentéktelennek fognak tűnni

mindezt önért, önnek, mert nagyon megkedveltem, tényleg szimpatikussá kezd válni, hatalmas a változás már az első két alkalom után, ugye, ezt ön is tapasztalta, ezt nem is kellett volna kérdeznem

horex · http://horex.uw.hu/ 2012.08.08. 10:35:38

@igazságos:
"a gyógyulás kizárólag magán múlik"

Ez minden hulye pszichologus és pszichiáter varázsmondata

Amugy nem lenne hulyeség, mert a lelki hozzáááláson sok múlik

Én ha kicsit is beteg vagyok haldoklom. Jóbarátom , akit mindenféle bajok sujtottak, az utolsó percig is repkedett/utazott a nagyvilágban amíg birta, nem hagyta el magát
De erre születni kell

igazságos 2012.08.08. 10:35:46

@horex: azt kell nyújtani, amit az ügyfél kíván, de lebeszéllek a negatív és hátrányos gondolatokról, a másik ember támadásáról, a másik ember rossz színben feltüntetéséről

ha xy emberrel problémája van, gondoljon arra, hogy ez az ember is csak jót akar önnek, azzal, hogy támadja, hiszen ezzel is azt akarja elérni, hogy ön végre feleszméljen, lépjen, és győzzön

a támadásokat nem kell tűrni, elviselni, de úgy kell visszavágni, hogy a másik illető tűnjön nevetségesnek, önnel pedig a többség egyetértsen, akár titokban, akár nem. Ne felejtse, mindig a támadott lesz az, aki szimpatikussá válik, pláne, ha valami frappáns módon teszi mindezt. Segítek önnek, mindenre van megoldás, semmi sem lehetetlen, segítek önnek megoldani, hogy eltöröljem az alacsonyabb és kisebbrendűségi érzését, ne gondolja, hogy ön kevesebbet ér a másiknál, ön is képes arra, hogy kiálljon magáért, hogy ne legyen kötelessége eltűrni a másik zaklatását, csak tudnia kell a módszert, miként tegye ezt.

megtisztítom az auráját, elűzöm a negatív gondolatokat, megváltoztatom a gondolkodásmódját, hogyan is kell az ellenségekre, kedvezőtlen eseményekre, sorsbeli pillanatokra másképpen tekinteni, higgye el, meg fogja tanulni, hogyan kell változtatni a sorsán, önmagának, megtanulja a módszert, hogyan bánjon el a másikkal megfelelően, hogyan lépjen fel a saját érdekében, hogyan legyen jobb ember

mindenre van megoldás, újabb hat alkalmat vesz igénybe, amennyiben a hatás nem garantált, ilyen még nem fordult elő az ügyfeleimmel, úgy a második alkalomkor visszakap xy összeget

horex · http://horex.uw.hu/ 2012.08.08. 10:37:05

Na, egyelőre léptem
Ha uj poszt lesz, lőttem az első helyet

elwood 2012.08.08. 10:40:59

szerencsétlen flottás

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.08.08. 10:44:07

@atpijkamo: "Az MLM nem ördögtől való."
De igen. A pozitív visszacsatolás és az állandó növekedés az ördög posztmodern szinonimái. Lásd rák.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.08.08. 10:50:12

@batgirl: ezt nézd meg:

http://www.youtube.com/watch?v=EdCVijVT7Wk&feature=player_embedded#!

elolvadtam teljesen. milyen gyönyörű, tökéletes kis jószág. és alig tud felmászni a kanapéra..... :D

Fée verte · www.malacful.blog.hu 2012.08.08. 10:56:12

@atpijkamo: Az MLM nem(csak) értékesítés.
Inkább kapcsolatépítés 8hálózatfeljesztés).

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.08.08. 11:00:30

@Fée verte: Az MLM az emberi, rokoni-baráti kapcsolatok pénzre váltása.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.08.08. 11:05:50

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: tündéri, imádnivaló..kell nekem.

Jelentem, nem kell a tapaszod. Elmentem csokoládéért.

75% feketecsoki, benne csokihab. AJánlom aurafoltozásra.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.08.08. 11:08:48

@batgirl: arra valóban jó. de kár azzal a csokihabbal elrontani. nekem a narancsos meg a csilis feketecsoki a kedvencem az aldibul. természeteschen.

többieknek: aurafoltozó készség csökkentett áron még mindig eladó!!

Fée verte · www.malacful.blog.hu 2012.08.08. 11:12:17

@igazságos: Azaz kifizetik a helyiség bérleti díját.
@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:
Igen, de ey kicsit több. A kapcsolatok (apró) pénzre váltása lehet minden ügynöki tevékenység, ha a terméket a kapcsolati körömben kínálom. Nos, az MLM-be embereket is kell vinni, sőt általában az az elsődleges cél.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.08.08. 11:14:44

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: ez is aldis, chilist kipróbálnám, de most nem láttam

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.08.08. 11:14:47

@Fée verte: Vagy simán csak elkérik a telefonos címlistád.
Haver volt ilyen állásinterjún, ahol ezzel kezdték, hogy belépéskor az összes telefonszámot meg kell adnia, ami a telefonjában van.
Nem lépett be.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.08.08. 11:18:25

@ColT: ááá, nincs ideje megolvadni :)

@Fée verte: kitalálós kolléga megmondta a tutit. nekem senki ne akarjon ionizált hájperdinamikus mosóport eladni, csak azért mert ismerem, vagy a barátom. ha megpróbálja, azután nagy eséllyel nem szólok hozzá jódarabig.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.08.08. 11:22:06

@ColT: ez a honnan tudtad a kedvencem... Es az eletben el nem magyarazod neki, hogy honnan, mert nem foja atlatni. Az ilyenek szemeben nem nehez csodatevo meg nagyon okos ember benyomasat kelteni.

Fée verte · www.malacful.blog.hu 2012.08.08. 11:26:21

@atpijkamo: Azt a balatoni kalózt szívesen megnázném. Ilyennel szemeztem: @ColT: Voltam olyan "egészségügyi előadáson" is. Az ajándékhoz min. 5 telszám kellett. több szám=értékesebb ajándék.
A barátnőm tényleg elkezdte másolgatni a számokat. Mondom, mi van, már nem kellenek azok az emberek?
@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: @atpijkamo: állította, hogy a haverja által végzett MLM-munka pusztán eladás, neki írtam, hogy aMLM főleg NEM eladás.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.08.08. 11:26:54

@Kellemes Zérókomponista: máris lejárt a "hónapok"??????????
hehehe..isten hozott újra a homáron..

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.08.08. 11:32:53

@Fée verte: azért a barátnőd egy elég érdekes jelenség :D

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.08.08. 11:34:43

Kosz. Mar elnezest, de sosem ertettem hogy tudnak emberek ilyen segghulye noket tarsukul fogadni, akiket minden szarba be lehet huzni. :/

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2012.08.08. 11:35:43

@Fée verte: Igen, az emberi kapcsolati tőke a kulcs. Ha nem tetszik, következetesen el kell utasítani.

(Ugye, Boborján?)

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2012.08.08. 11:38:58

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: A pozitív visszacsatolásba is beépített a természet egy gátat: ha valami túl nagyra nő, az előbb-utóbb összeomlik.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.08.08. 11:40:16

@Kellemes Zérókomponista: minden bizonnyal vannak olyan pozitív tulajdonságai és alkatrészei, amelyek felülmúlják a konzumidiótaságot. majd a lajos megmondja mindjárt :D

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.08.08. 11:44:47

@l4c1: Alighanem ezért van az, hogy a keleti keresztény világszemlélet - szemben a nyugatival - nem a természetes és a természetfeletti között érzi a különbséget, hanem a természetes ("Isten-adta") és a természetellenes között.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.08.08. 11:48:24

" A számlán csatlakozási díj volt feltüntetve és a készülék ára, ami bruttó 5000ft illetve a készülék 990ft, amit én minden további nélkül átutaltam a megadott számlaszámra. Ezen felül még, pár hét múlva kaptam még egy számlát amin sim kártya bérleti díj volt feltüntetve amit szintén átutaltam a megadott számlaszámra. Innét már csak havonta kaptam a Telenortól az előfizetéshez tartozó számlákat és félévente a sim bérteti számlát."

Valaki fejtse már meg ezen mondatok értelmét, és az utolsónál azt, hogy mijafasz az a sim-bérleti számla!

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.08.08. 11:52:13

@Fée verte: A kalóz lötykölődni jó kis- és közepes szélben. Siklásra teljesen képtelen. Ha vitorlás élményre vágysz, akkor kezdetnek a 420-as, 470-es hajókat ajánlom méreted és pénztárcád mérete szerint. És azokon - ha akarod - kipróbálhatsz már mindent, kiülőt, golyót... A 420-ast nagyobb szélben, a 470-est már közepes szélben is megsiklathatod, az az igazi vitorlázás.

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.08.08. 11:53:06

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:
mongyuk a sim bérleti díj az számomra is kibaszottul kérdőlyeles

Fée verte · www.malacful.blog.hu 2012.08.08. 11:55:24

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Egyetlen mentsége: pocaklakója volt. Igen, szaporodott.

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: A sim-bérletet annak az MLM-nek fizeti, akiktől "kapta a lehetőséget". Munkáltató-félének.
A csatlakozási díjat és a telefon árát a Trének fizeti.
Félévente fizet az MLM-nek a kártyáért és flottás havidíjat a trének.
Asszem.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.08.08. 11:58:17

@Fée verte: értem. azért ne búsulj, a remény hal meg utoljára! :D

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.08.08. 12:03:19

moziba akarok ma menni. Ajánljatok egy jó filmet

cicmen (törölt) 2012.08.08. 12:05:19

@batgirl: 75% feketecsoki, benne csokihab. AJánlom aurafoltozásra.

Ha ezzel foltozgatod az aurádat, akkor hamarosan nem férsz bele! :)

Fée verte · www.malacful.blog.hu 2012.08.08. 12:05:58

@atpijkamo: Pendlizés, az az én szintem. Cadet-szerű, papucslaposságú műgyanta képződméy segítségével ijesztgettem a Déli-partot.

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.08.08. 12:09:39

@batgirl:
Száll a kakukk fészkére
Bár eszt mán nemhinném hogy aggyák moziban.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.08.08. 12:21:50

@batgirl: Megváltó szex, spanyol film
de nemtom van-e moziba.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.08.08. 12:22:51

@Fée verte: A kadet és a kalóz éppen nem papucs laposságú, magas az oldalfaluk. Azért találtak ki nekik ilyen dobozformát, hogy fáből könnyen elkészíthetők legyenek. Ha fából csinálod, akkor tényleg a kalózt ajánlom.

Minden más esetben a 420-ast. Mindent tud, és nem nehezebb, nem nagyobb, mint a kalóz. És ha te nem tudsz mindent, akkor csak az alap dolgokat használod rajta, nem büntet a képzetlenségedért. Ha csak szóban mondják el mi van rajta, kormány, árboc, boom, vitorlák, kötelek, akkor nem tudod megkülönböztetni a kalóztól.

Nézd még meg a lasert. Sose ültem olyanban, de apró vitorláspótlónak talán megteszi.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.08.08. 12:30:22

@batgirl: Ajánlok neked kettőt is, ha moziba való film kell: szpájdermen és betmen. Ha végig tudsz seggelni másfél órát, a maradék félóra nagyon látványos.

Anomalocaris (törölt) 2012.08.08. 12:30:54

Már megint nem lehet kommentelni a Batzszandálos posztot.

Anomalocaris (törölt) 2012.08.08. 12:33:41

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Úgyis el kell mennem. Lehet ezért szüneteltetik addig.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.08.08. 12:39:15

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt):

dehogynem lehet!!! hát nóóórmális?? auchanba vásárol???? deichmannba vásárol???? szandált vásárol??? mikó minnyár vége a nyárnak??? hát mérnem a rendes kapun próbált kimenni, bisztos azzal aktiválta a csippantyút a szandiba!!!

na ugye, hogy lehet. :D

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: szerintem még a villamos is rád fog várni a megállóban.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.08.08. 12:43:26

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: majd letö...izé, megveszem:)) valami látványos filmet szeretnék mára. amiért érdemes elmenni moziba.

és a másik poszthoz: Amikor a deichmanból kimentetek, nem csipogott??????????

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.08.08. 12:45:01

@atpijkamo: kösz, de batmnannel meg a pókemberrel teli a padlás

lehet, hogy inkább rajzfilmre megyek
látta valaki a iceage4-et? vagy ezt az új mirandát (???ez enm biztos, hogy ez a címe)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.08.08. 13:01:03

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: @Gate of the gothic-sceleton monster's throat: @batgirl: A legjobb szórakozás lopásgátló matricákat lopikálni és azokat kedves ismerősök táskáiban, ruhadarabjaiban elhelyezni. Tényleges "Outlet" jellegű végkiárusításoknál gyakran rajta/benne maradnak azok a cuccok, és azokkal nagyon kellemes meglepetéseket szerezhetünk, különösen fokozottan köztiszteletben álló ismerőseinknek...

cicmen (törölt) 2012.08.08. 13:01:40

@batgirl: kösz, de batmnannel meg a pókemberrel teli a padlás

Meg Tom és Jerry, Vili a veréb is előfordulhat.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.08.08. 13:02:07

@batgirl: Azt valamelyik élelmiszerbolt-hálózatban adják, a hűtőpultra vetítve. Én láttam a tévében.

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.08.08. 13:08:53

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.:
igazad van! meghát ugye ha van kalap a fején azér, ha nincs akkor meg azér

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.08.08. 13:46:10

@batgirl: Nem tudom, melyik, Profi vagy Penny, vagy valami más, de valami hülyegyerekről szól, aki 3D kártyákat is kap, ha rábeszéli a hülye ősét, hogy ott költse el a pénzét.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.08.08. 13:52:13

A blogmotor bekaphassa!
A zúj poszhoz nem lehet elsőzni!!!!nyúc!!

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.08.08. 13:53:19

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:
undorító, a gyerekeken keresztül zsarolni a szülőket

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.08.08. 13:54:48

@Sün‼ ツ: ez mostanában túl sűrűn fordul elő, ahhoz, hogy azt mondja az ember, hoyg véletlen. szerintem direkte...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.08.08. 13:55:06

@batgirl: Megszokhattad volna. Attól csak a prémium állateledel (és egyéb luxuscikk-)-reklámok undorítóbbak, itt, ahol gyerekek ezrei éheznek.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.08.08. 13:56:37

@Sün‼ ツ: Na! Te is első lettél volna? Vagyunk már így egy páran. Megszerelhetnéd a blogmotort és az egész szerkesztőséget! Látszik, hogy mostanában a cicifixírozás tölti ki a napjaidat...

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.08.08. 14:04:17

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Tegnap pont ezen gondolkoztam, miközben etettem a kutyákat és a macskákat, a rohadt drága konzervekkel. Az jutott eszembe, hogy régebben nem voltak kutya és macska kaják. mi a lópikulával etettük őket?????????

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.08.08. 14:06:57

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:
Semmi közöm a blog.hu-hoz.
A Sünews a blog.com-on van, messze, a tólvilágon.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.08.08. 14:08:37

@batgirl:
Jó az új posztod a fantasztikus batgirl blogon!!!!nyóc!!!
Különösen a közepe teccik.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.08.08. 14:11:36

@batgirl:
Überfasza!!!!!
Eccerűen kihagyhatatlan!
Nem tudom letenni a monitort, csak falom a betűket!
Ja, és: nyóóóóc!!!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.08.08. 14:12:19

@Sün‼ ツ: Attól még megdógozhatnád! Amoda meg nem tudtam beregisztrálni, mert menet közben nem kért felhasználói nevet, de amikor be akartam szólni, azt hiányolta.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.08.08. 14:16:08

na mehettek csipogni, kinyílt a tündérajtó! én meg leléptem, tsók!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.08.08. 14:23:04

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:
Mánpedig muszáj (a j pontosan j) regisztrációzni, ezt én mondom!!!nyóc!!!
Ott a link jobbódalt.

@batgirl:
Négynégy = nyóc !!!

Manyecska 2012.08.08. 15:10:10

@Sün‼ ツ: barlangászás az élet megrontója!:D

makk_ász 2012.08.08. 17:36:48

ez az amway is átaszás ? Egy ismerősöm nem rég lépett be, kérdeztem tőle hogy ez ilyen szemfényvesztős sztori-e, aszonta nem, hogy ez tényleg jó.

CID 2012.08.08. 18:35:20

Kedves posztoló. Van új post, így hozzászólhatunk érdemben is a problémádhoz. Először is, van lehetőség egy év hűség nyilatkozat aláírására is ( bármit is állít a 95D-s maga :).
Nem tudom, Telenornal hogy van, de másik T-nél nincs lehetőség arra, hogy magánszemély adjon meghatalmazást ( kivéve ügyvédi közjegyzői ) , annak azért érdemes lenne utánanézni valóban te vagy e a szamlafizeto vagy csak postázási névként , címként szerepelsz a szerződésben ( ebben az esetben dobd ki a picsába a SIM -et, nem vagy jogviszonyba a telenorral ). Ha mégis te vagy a szamlafizeto kérd ki a t-től az általad aláírt (sk) előfizetői szerződést ( elmondásod alapján ezt nem nagyon fogják tudni prezentalni ) Ha nem tudják, SIM szintén kuka. Ha tudják vagy a telefonál elfogadnak magánszemélytől meghatalmazást , akkor a másik T-nél létezik egy olyan dolog, hogy " számlafizető egyoldalú lemondása"

MLM ügyben, tényleg nem voltál túl okos :)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.08.08. 20:34:09

@Manyecska:
Akkor te mostan antibarlangász beállítottságó vagy? (aggszűz)

Anomalocaris (törölt) 2012.08.08. 20:51:51

@atpijkamo: Muhaha.

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Nem így lett, de ezt betudom annak, hogy buszmegállóba álltam.

igazságos 2012.08.08. 21:31:34

@CID: jóvan, pénzzel MINDEN MEGOLDHATÓ, azt nem írta, hány évre kötötte, tehát te is csak találgatsz.

De az én verzióm valóságosabbnak tűnik, miszerint két évre kötötte meg, ezért még nincs itt az ideje a lemondásra.

jópénzért meg minden létezik, lemondás is, van 20-30 ezer HUF-ja a poszternak, akkor lehet

CID 2012.08.08. 22:03:33

@igazságos:
Azt írta, 1éves hűséggel kérte. Amire van lehetőség, 5-10e froncsi a különbség ! Magacskanak van pici üldözési mániája ;)

igazságos 2012.08.08. 22:10:04

@CID: lehet, de jobb félni, mint megijedni, bárcsak a poszternak is előjött volna az üldözési mániája, mielőtt aláírta volna a papírokat

Xezs 2012.08.10. 01:18:41

@igazságos: A legtöbb emberből hiányzik az egészséges mértékű üldözési mánia.

Belém valahogy belémnevelte anyám, hogy soha ne higgyek el senkinek se semmit és eddig nagyon bejött a koncepció. Persze a fenti állítás eléggé lesarkítva igaz, de gondolom a mondanivaló átment. Ha nem, akkor szóljatok :)

Egyéves Önkéntes 2012.08.10. 06:29:20

@Xezs:
"Belém valahogy belémnevelte anyám, hogy soha ne higgyek el senkinek se semmit"
Én ezt nem hiszem.

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2012.08.10. 09:50:55

A második díllyak-nál abbahagytam az olvasást.

Aki nem tud írni, az minek ír?
Nem vagyok hajlandó írástudatlanok terjedelmes firkálmányait végigszenvedni. (De valahogy mindig az ilyenek találják meg a Homárt. Véletlen?)

Kócos János 2012.08.10. 15:11:34

@bonifac: Az még oké, hogy nem tud írni. Az MLM-rendszerek fénykora a 90-es évek közepe, korai 2000-es évek volt.. azóta csak az tud sikert csinálni MLM-ből, akinek sok relatíve gazdag, de alacsony intelligenciával megáldott ismerőse van, és vagy vásárlót, vagy tagot szervez belőle.

Én az összes MLM-ező ismerősömmel megszakítottam a kapcsolatot. Előbb-utóbb mindegyik mindenben csak az üzeletet látja.

A posztoló pedig, úgy, ahogy van, segg hülye. Aláírt valamit? Nem. Telenorhoz bemenni, közölni, hogy nem maradok tovább számlafizető, erről a shield kft-nek ajánlott, tértivevényes levél, aztán bekaphatják.

Xezs 2012.08.10. 19:06:57

@Egyéves Önkéntes: Én meg nem hiszem, hogy nem hiszed :)

Xezs 2012.08.10. 19:21:47

@Kócos János: Dehogynem írt alá, pont azért rinyál itt a homáron mert tudja hogy ő baszta el.

Jemi 2012.08.12. 22:12:31

az már volt, hogy ha ez az MLM marhatitkos volt és nem volt róla szabad beszélni akkor hogyan szerezték az új embereket??

Xezs 2012.08.13. 18:26:46

@Jemi: 1st RULE: You do not talk about FIGHT CLUB.
2nd RULE: You DO NOT talk about FIGHT CLUB.

shimizu 2012.08.14. 14:11:43

nem szoktam ilyen kommentet írni, de a posztoló HÜLYE!!!!!
Inkább le se írta volna....

Ha az életben még egyszer meglátom leírva, hogy "díjja", esküszöm, hogy öngyilkos leszek!!!

Liliom08 2012.08.16. 10:42:23

@CID: A Telenornál tulajdonos van a számla bal felső részén, míg a számla jobb oldalán a számlafizető van. A számlafizetőnek semmi köze a tulajdonossághoz, eljárni is csak meghatalmazással vagy jelszóval lehet. Az én véleményem, hogy a telenorral semmiféle szerződése nincs, mivel a flottás csomagot, csak a cég indíthatta. Szerződést az adataival max az MLM céggel írhatott alá, de azt csak ők tudják megmondani, mihez adta ki annó az adatait, mit írattak vele alá. Én a helyében egy fillért sem utalgatnék nekik az tuti.

00000000-0000-0000-0000-000000000001 2013.01.08. 15:51:25

most komolyan, mennyit nyert volna a posztoló, ha 150-ezres belépés megérte neki? Nem hiszem el, hogy nyert volna ennyit a telefonköltségeken.
Ha az ilyen barmok elvesztenék az összes pénzüket, akkor legalább lenne egy vagyoni szelekció a természetes szelekció helyében!
süti beállítások módosítása