Tékozló Homár

Biciklivel nem lehet Hévizen fürdőzni

2012.08.15. 12:36 | jackyll | 277 komment

hevizbicoval.jpg

Péterék Balaton-körtúrán álltak volna meg Hévizen pancsolni, de kiderült, hogy kerékpárral nem lehet behajtani. Minden cuccukat viszont nem akarták őrizetlenül hagyni, úgyhogy inkább továbbmentek. A sors különös iróniája, hogy Hévíz honlapján külön oldal csábítja a bicikliseket.

Tisztelt Hévizi Tófürdő vezetőség! A tegnapi napon (2012.08.13.) párommal kerékpárral érkeztünk Hévízre, és szerettük volna igénybevenni a fürdőt, főleg mivel van még 2 db OEP által támogatott és kiváltott fürdőjegyem, amely 09. 10-éig érvényes. A városba Keszthelyről a kiépített kerékpárúton érkezünk, (Balatoni körtúra közben) mely alapján azt gondoltuk, hogy a fürdő felkészült a kerékpárral érkező turisták fogadására is. Az információs hölgy kérdésünkre elmondta, hogy a fürdő területére nem vihetők be a kerékpárok, azokat csak a kívül található - őrizetlen - kerékpártárolóban tudtuk volna elhelyezni. Mivel több csomaggal érkezünk (kerékpáros turisták lévén), így ezt nem vállalhattuk, hogy kint hagyjuk a csomagjainkat.

Az információs hölgy nagyon segítőkész volt, még telefonált is, hogy a felettesétől kérjen egyedi engedélyt a kerékpárok bevitelére, azonban ezt nem engedélyezték. Az elképzelésünk csupán annyi volt, hogy egy olyan helyen állítjuk le a kerékpárokat, ahová fürdés közben is rálátunk, nem túl messze a parttól. Nem tudom, ezzel milyen kár érte volna a fürdőt.

Kérdéseim a következők:
Ha Hévízre kiépített kerékpárút vezet, miért nincsenek felkészülve kerékpáros turisták érkezésére, (őrzött tároló, kerékpárazonosító bilétával, esetleg nagyobb kapacitású csomagmegőrző) illetve, ha nincsennek felkészülve, miért vezet kiépített kerékpárút Hévízre?
A kiváltott, és részben kifizetett fürdőjegy hamarosan lejár, direkt emiatt kerekeztünk ki Hévízre. Belátható időn belül nem lesz újabb lehetőségünk az odalátogatásra, (Pécsiek vagyunk) így a fürdőjegyeink elvesznek? Vagy felajánlanak ezzel kapcsolatban valamilyen kompenzációt?

Hozzá kell tennem, hogy az egész eset miatt rendkívül csalódottan távoztunk, és végül semmilyen szolgáltatást nem vettünk igénybe, holott egy fél napos tartózkodást terveztünk itt eredetileg.
Azt sem gondolom, hogy ez egyedi eset lenne, hogy kerékpárral érkezők nem tudják igénybe venni a fürdő szolgáltatásait, egyszerűen azért, mert nem vállalhatják a kockázatot a néha százezer forint feletti értékű kerékpárok őrizetlenül hagyásáért, a csomagokról nem is beszélve.

Várom válaszukat a fentiekre.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Taurusz 2012.08.15. 12:41:28

Nocsak, nocsak. Pedig elsőre úgy gondoltam, Pécsen is lehet fürödni...

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.08.15. 12:41:50

minek fürödnél biciklivel bázzd?
úszógumi, papucs, törülköző, fecske. ezek kellenek a fürdéshez

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.08.15. 12:45:13

"ha nincsennek felkészülve, miért vezet kiépített kerékpárút Hévízre"
heeeeeeeeeeeeeeeehhhhh???

Manyecska 2012.08.15. 12:47:46

Jó kérdés! mondjuk lehet sátorral is fürödni meg hasonlók..

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.08.15. 12:47:46

háááát nóóórmális??? biciklivel úszni??? hát elmerül oszt belefullad!

Manyecska 2012.08.15. 12:49:09

OEP jegy és bicikli? ezt hógy?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.08.15. 12:50:26

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt): zseni vagy lajos, erre nemis gondoltam! ellenbe akkor nagyon porzotthatott az út alattuk, mire oda elértek :D

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.08.15. 12:51:13

@Manyecska: na ez az én kérdésem lett volna, ha magácska meg nem előz!!!

tilos előzni!!!
biciklivel meg főleg tilos!!!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.08.15. 12:52:00

@Manyecska: hátezértartittezazország! a rokiknak nem adnak nyugdíjat, a többi meg ingyér fürdőzik, pedig megvan minden lábuk, oszt még százezres biciklire is fussa.

Manyecska 2012.08.15. 12:53:36

@batgirl: valami paralimpiai csapat lehetett!? Na mindegy. Majd kiderül.

De mégis mit gondol hogy csomagmegőrző és leszállópálya lesz helyben..?:))

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.08.15. 12:54:25

Múltkor én is beakartam menni autóval, de nem engedtek! Pedig kiépített autóút volt!! Mért nem készültek fel erre??????

Manyecska 2012.08.15. 12:55:08

@batgirl:talán nem kellett volna padlógázzal áthajtani azon a fehér-piros rúdon /sorompó/!! @Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: !!ha a románok nem lopták volna el a lovainkat!! ilyen nem lenne most..:D

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.08.15. 12:56:21

A nyomorult izületi bajos fürdőzők, és a fitt kerékpárosok diszjunkt halmazokat alkotnak.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.08.15. 12:58:45

@Manyecska: és ha nem lopták volna el a lovainkat, akkor lóval belehetett volna hajtani??? Lenne kiépített lóút?

Manyecska 2012.08.15. 13:01:35

:D:D na jó én kikapcsolom a gépet..elfáradtam..:D
@batgirl: sőt, lósz@r is szerepelne az infrastrukturális fejlesztési tervben! Na azok szarnának bele a tusolóba:D:D!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.08.15. 13:02:23

@batgirl: hajajj, még gyalogosút is!! a gyalogosokat kint le lehet zárni a drótkerítéshez.

peppe83 2012.08.15. 13:02:34

én is szeretnék OEP támogatott fürdőjegyet, de a köcs*g reumatológus nem ad, úgy látszik csak a csókosoknak jár, meg aki fizet zsebbe...

vprof 2012.08.15. 13:03:54

Látom, nagy a bizonytalanság, hogy szervíz vagy szerviz, Hévíz vagy Héviz, ezért segítek: szerviz, Hévíz. ;-)

Manyecska 2012.08.15. 13:04:32

@peppe83: ..régen volt a 10-es úszójegy az mexűnt, sajnos:(

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.08.15. 13:05:07

A vad bringák rátámadtak volna a fürdőzőkre, ezt nem lehet hagyni!!! :D

@Manyecska: Az már szerepel. A fejlesztési terv az.

Manyecska 2012.08.15. 13:05:34

@Manyecska: azt hiszem. Vagy hasonló.

ice1977 2012.08.15. 13:08:07

Hogy ezek a kerékpárosok mit nem képzelnek magukról?! Kerékpár út mindenhová, Crical Mass, közlekednek mindenhol és ha felborítják őket, még ők vannak felháborodva, és még fürödni is akarnak? Hát az anyukájukat nem akarják meg...... Felháborító!

ergerberger 2012.08.15. 13:09:48

Talán nem akarják, hogy a biciklis köcsögök a strand területén is állat módjára veszélyeztessék az embereket, ahogy az utcákon szoktátok...

Sokorai_Atala 2012.08.15. 13:10:15

Kabint kellett volna bérelni és oda be tudták volna vinni a csomagot, meg egyebet is csinálhattak volna:)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.08.15. 13:13:42

"Biciklivel nem lehet Hévizen fürdőzni"
Elég hülyén is nézne ki a tóban, na.

ice1977 2012.08.15. 13:15:01

Ja azt elfelejtettem, hogy még a vonatra is felszállnak, elfoglalnak vagy 8 helyet, sőt, ha meg nincs hová tegye azt a ki.... biciklit, még neki áll feljebb! Nem egyszer találkoztam ilyennel, mert vonattal járok nap mint nap. Főleg azokon a sza.... FLIRT motorvonatokon. Azokon még rendes ülőhely sincs, de azért még 8-10 köcsög felpofátlankodik... Arról nem is beszélve, hogy gyereksétáltatás közben kevésen múlott, hogy elütötték a kisfiamat. Na, az a paraszt kapott egy kis eligazítást.

Skodakék Fábia 2012.08.15. 13:15:12

Ez még hagyján, de a buszt se lehet bevinni, az is az őrizetlen parkolóban áll.
Skandallum!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.08.15. 13:17:23

@ice1977: Jobb vonatokon van bringaszállító kocsi.

Superba 2012.08.15. 13:17:29

hát nehéz ügy,mert a fürdő területén még van út a tóhoz,de a tóban úszkálva nem hinném hogy rá tudna nézni a biciklijére mivel ott már nincs olyan hely ahol biciklitárolót ki lehetne építeni.Túl különleges hely az.Fertő tónál az osztrák oldalon a strand területén van szép nagy hosszú biciklitároló,mi ott hagytuk a csomagokat,bicikliket a többi 200 más bicikli és csomag mellé és strandoltunk.

nekem gyanus volt mar az elejen is... 2012.08.15. 13:18:12

a becsületes polgár BKVval és MÁVval közlekedik ezzel is támogatva a király családját és kollégiumi spanjait. a bicikli vagy autó a nyugati rothadó társadalom opiumai...

mondjuk vizibiciklivel beengedték volna-e

ice1977 2012.08.15. 13:18:24

Javítom magam: CRITICAL MASS

Bocsi

ice1977 2012.08.15. 13:19:38

@ColT: Csak kevés a "jobb vonat"....

ice1977 2012.08.15. 13:21:32

@nekem gyanus volt mar az elejen is...:
"a becsületes polgár BKVval és MÁVval közlekedik ...."

Na igen, közlekedne, ha felférne a sok biciklistől. Egyébként meg minek a bicikli, ha vonattal közlekedik?

nekem gyanus volt mar az elejen is... 2012.08.15. 13:24:55

@ice1977: ahova nem ér el a sin, tudod. na oda pld el lehetne menni biciklivel. de ahogy mondtam, ez már nyugati kényelem lenne...

záporeső 2012.08.15. 13:25:38

Most akkor az volt a baj, hogy a biciklit kint kellett volna hagyni az őrizetlen tárolóban? Gondolom a csomagokat bevihették volna magukkal...

Soha nem fogom megérteni minek kell valakinek olyan bicikli amit utána nem mernek sehol se otthagyni... Főleg ha egyébként hétköznapi közlekedésre használnák.

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.08.15. 13:26:21

@ice1977:
mongyuk engem speciel az zavar, amikor a szülők felszállnak a kis hugyos kölykeikkel,oszt azok sírnak, vonyítanak, futkároznak egész úton. hát az ember a sörét se tuggya nyugodtan meginni miattuk. namánakkor inkább 10 biiklis, mint egy szaros kölök

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.08.15. 13:26:49

@ice1977: És akkor már nem lehet bringát vinni...?

záporeső 2012.08.15. 13:27:56

Arról nem is beszélve, hogy ha bementek volna a tóba úszni, akkor is ugyanúgy őrizetlenül lett volna a bicikli. Sőt még a csomagok is...

ice1977 2012.08.15. 13:30:14

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt): Teljesen egyetértek veled, de az már nevelés kérdése. Egyébként engem is az őrületbe tud kergetni egy vinnyogó, rohangáló kölök. Viszont a sört én általában ülve jobban szeretem meginni, mint állva, nyomorogva a vagon egyik végében, de hát ez ízlés kérdése.....

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.08.15. 13:31:56

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt): 10 biciklis kölök? :D

Engem nem tudnak zavarni, aranyosak :)

ice1977 2012.08.15. 13:32:04

@ColT: Szerintem a bringa azért van, hogy a bringást vigye, nem pedig fordítva.... De hát ilyen a magyar ember: aminek kereke van, azt cipeli.....

helianthus 2012.08.15. 13:32:32

@ColT: nem akarok kombinálni, de te nem pécsi vagy és nem szoktál biciklizni? Mutasd csak az OEP jegyedet szépen, tudom, hogy ott dugdosod a zsebedben!

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.08.15. 13:33:14

@ice1977:
najó,de én alkoholista vagyok, egy idő után nekem mán mindegy,sak igyak valamit

ice1977 2012.08.15. 13:34:45

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt): Ne haragudj, ezt nem tudtam. :) Egészségedre!

U.I.: Én meg családapa....

nekem gyanus volt mar az elejen is... 2012.08.15. 13:37:06

aki szerint nevelés kérdése egy 2-3 éves gyerek viselkedése, az a,.: nem emlékszik vissza, hogy ő maga hogy viselkedett 3 éves korában b,.: még nem annyira érett hogy felfogja miről beszél. majd ha elvégzed a sulit, egyszer lesznek gyerekeid és akkor majd szólj, melyik vonaton utaztok, majd megnézzük, hogy hogyan viselkednek a jól nevelt lurkóid... :)

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.08.15. 13:37:22

@ColT:
amikor 3 órán keresztül azt hallod, hogy bömböl,visít, vonyít,na az kurva idegasítő

ice1977 2012.08.15. 13:38:54

@nekem gyanus volt mar az elejen is...: Ki beszélt itt 2-3 éves lurkókról? Az életkor meg sem lett említve.

ice1977 2012.08.15. 13:40:20

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt): Nem kell ahhoz 3 óra, én 10 perc alatt a plafonon tudok lenni.

Manyecska 2012.08.15. 13:41:19

@záporeső: szerintem nem volt náluk lakat a bringára de ez csak sejtésem!@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt): nekem sosem volt olyan gyerekem aki így viselkedett volna órákon át!!:)

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.08.15. 13:43:35

@ice1977:
köszönöm! én is családapa vagyok, bármán a gyerekeket elvette a tanács
@nekem gyanus volt mar az elejen is...:
1.nem sokana emlékeznek, hogy 2-3 évesen hogy viselkedtek
2. pl én sose fogom elvégezni az iskolát,mer anno kibuktam,oszt sose fogom mán befejezni. amikor még láthattam a kölkeimet, és sipítoztak, én mindég kiosztottam egy-két nyaklevest, csak érezzék a törődést. erre nem elvette tőlem őket a gyámhivatal? há nehogymán egy irodából mongyák meg nekem, hogy neveljem a csimotáimat. ezértartittazország

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.08.15. 13:43:53

na az én kölykeim olyan jól tudnak viselkedni, hogy csodájukra járnak mindenhunnan. ha én aszondom, hogy kuss, akkor kuss van. még sört is hoznak a hűtőből meg kávét is csinálnak. hát idomítás kérdése az egész.

ice1977 2012.08.15. 13:44:38

@nekem gyanus volt mar az elejen is...: Az látod lehetséges, viszont nem csak a 2-3 évesek tudnak borzasztóan viselkedni, és ha már az elején elkapatod őket, akkor hát b...hatod. Nyugi, tapasztalatból mondom.

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.08.15. 13:46:02

@Manyecska:
jóvan,de te ezek szerint foglalkoztál a gyerkőcökkel, nem csak a megcsinálásukra konentráltál

@ice1977: 10 per is elég, de hosszabb idő után csúnya gondolatok futnak át az ember agyán

ice1977 2012.08.15. 13:46:40

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Na, erről papolok én is. De hát akinek nincs az könnyen osztja az észt.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.08.15. 13:47:18

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt): A vonat kattogásán kívül, leszarom :D

@ice1977: Az oké, de bringatúra során néha kell vonatolni is, ha a társaság lerokkan, vagy ilyesmi.

@helianthus: Régebben szoktam, most akadályoztatva vagyok benne (pont a rohadék OEP által!!!!)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.08.15. 13:48:31

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt): Különben te se dolgoztál még gyárban :D

12 órán keresztül melletted csattogó-sípoló SMD sor után felőlem ágyúzhatnak is mellettem.

Manyecska 2012.08.15. 13:48:35

@ice1977: hehe, a pár hónapos is tud rohatt idegesítően süvölteni az etetőszékben:D:D ha fáradt borzalmas! Mégsem boríthatom a fejére a kaját:P

ice1977 2012.08.15. 13:48:54

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt):
"csúnya gondolatok futnak át az ember agyán ..." Pontosan! De ilyenkor jön a józan ész és azt mondja: - Ne bántsd a barmot, nem ő tehet róla! Bár egy-két szülőt azért szívesen fel tudnék pofozni...

pramper 2012.08.15. 13:50:02

Kedves ismeretlen hozzászólók!Röviden, csak annyit, azért volt a páromnak OEP támogatott jegye,mert munkahelyi baleset érte ezelőtt pár éve,a robogó vonat kisiklott alatta, gondolom irigylitek érte ugye,de a jegy azért neki is pénzbe került.Közel 40 évesen tudunk a kerékpárunkkal közlekedni, nem száguldozunk rajta, csak egészségesen élünk, autóra és közel 500Ft-os benzinre nem telik bármilyen hihetetlen is.Pécsen is lehet fürödni,sőt otthon is a kádba, de ti soha nem mentetek még sehova?!

ice1977 2012.08.15. 13:52:09

@ColT: "Az oké, de bringatúra során néha kell vonatolni is, ha a társaság lerokkan, vagy ilyesmi." Ezt aláírom, de az már mégiscsak sok, hogy felszáll a Déli pályaudvaron és leszáll a Balatonnál vagy fordítva, úgy, hogy semmi baja. Az ilyennek minek a bicikli?

Manyecska 2012.08.15. 13:52:43

@pramper: üdv! Pécsről Hévízre menni szép teljesítmény mindazonáltal!! Lakat volt a bringához lezárni??

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.08.15. 13:55:07

@ColT:
hát én kőmíves vagyok, nem állnék be a gép mellé. bár gondolj bele,micsoda halláskárosulást okoz az,amikor egész nap fütyülgetünk a sajok után a lapátra támaszkodva
@ice1977:
én se a kölköt bántanám. az nem tehet róla, hogy a szülők nem képesek fegyelmezni

Manyecska 2012.08.15. 13:55:12

@ice1977: de milyen aranyosak amikor elalszanak az etetőszékben ebéd után, pont mint Lájos úgy bólogat csukott szemmel, előre-hátra billeg a feje, aztán mint egy rongybaba amikor kiveszed az etetőszékből úgy alszanak:)!

Manyecska 2012.08.15. 13:57:26

@Manyecska: vagy evés közben, azt is szoktak:))! fáratt a gyerök, na.

ice1977 2012.08.15. 13:58:19

@Manyecska:
"de milyen aranyosak amikor elalszanak az etetőszékben ebéd után, pont mint Lájos úgy bólogat csukott szemmel, előre-hátra billeg a feje, aztán mint egy rongybaba amikor kiveszed az etetőszékből úgy alszanak:)! "
Ismerős, sokat tudnék mesélni, de nekem az tetszett a legjobban, mikor az én kicsi fiam 2 évesen elaludt a csokitorta fölött... :) Gondolom el tudod képzelni, mi történt.... :)))

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.08.15. 13:59:46

@ice1977: hát gondolom rendeltél egy másik tortát. esetleg málnásat.

Manyecska 2012.08.15. 14:00:35

@ice1977: aha:D:D:D:D:D! vagy amikor elhajítja a babatányért a földre bár ilyen nemigen volt. meg rád köpi a kaját amikor bugyog vele mert játszik:P meg a kezével nyúl a tányérba és lenyomja a torkáig:D:D! aztán megdörzsöli a szemét meg a haját mondjuk vele:D Csúcs!!

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.08.15. 14:00:39

@Manyecska:
"pont mint Lájos úgy bólogat csukott szemmel,"
énmost hogy gyüvök ide?
@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.:
mongyadcsak mijjen sör,mer azé érdekelne!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.08.15. 14:01:41

@ice1977: Mondjuk a Balaton körül teendő túrából nem biztos, hogy Budapest-Balaton túrát akar csinálni.
Vagy mondjuk megy 1 hétre nyaralni, de nincs autója, vagy nem tudja tankolni, de valamivel csak közlekedne a tóparton is. Azzal meg nem tudsz mit csinálni, hogy a köcsög MÁV szarik rá, hogy bringaszállító kocsi.

Bírom az ilyeneket, akik nem gondolják végig mások szempontjait, csak hőbörögnek.

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt): Oszt' meló meg nem halad!!! Ezért tart itt az ország :D

ice1977 2012.08.15. 14:02:08

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Muszáj volt, mert mikor magához tért, kereste... :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.08.15. 14:02:40

@ice1977: Nekem ehhez nem kellett elaludni. 2 évesen van olyan kép, hogy harapom az egész tortát, mit nekem szeletelés :D

pramper 2012.08.15. 14:02:49

@Manyecska: Lakat volt a bringánkhoz, nem ez volt a baj hanem az hogy csomagmegőrző,vagy egy olyan hely ahová betehettük volna a kerékpárokat nem,és 5 napos kerékpáros túránk összes felszerelése rajta volt a bicikliken, ugye senki nem hagyta volna kint őket őrizetlenül?!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.08.15. 14:03:23

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt):

tuggya a fenne. ilyen piros a címkéje. én csak megveszem, oszt bevágom a hüttőbe, ha valami véndög erre téved, azt kap. (mer a martinimat azér csak nem pazarolom rájuk...)

Manyecska 2012.08.15. 14:06:56

@pramper: nem hát!! Nem írták ki a honlapon? érdekes. Tudom, én is biciklivel járok /dolgozni, meg vásárolgatni/ de szerintem nem lopták volna el a bringát kinnt...azért jellemzően nem olyan helyeken vágják le a lakatot róla. Én tuti otthagytam volna a tározóba a csomagokat meg egy kabinban! Jobb híján! Mégis ha már ott vagytok. Mondjuk elég faramuci hozzáállás hogy nem tolhatják be a bringát de érthető, nem szeretik sajnos a bringásokat sok helyen:(

ice1977 2012.08.15. 14:07:47

@ColT:
1. Autót tankolni nem tud, de vonatjegyre és egyéb kiegészítő jegyre (kerékpár) van pénze?
2. Kerékpárt lehet kölcsönözni is.
3. A köcsög MÁV mindenre szarik, nem csak a bringaszállító kocsikra, csak nekünk legyen érvényes jegy/bérlet.
4. Milyen sűrűn jársz vonattal?

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.08.15. 14:07:54

@ColT:
mánmég rámhúzod itten a vizeslepedőt ,hogy én vagyok a kerékkötője a zország virágzásának
@Manyecska: akkor meg ne emlegessél! :)mer nekem ahhoz a kölökhöz semmi közöm (mindannyiunk nagy szerenséjére)
@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.:
ezér szoktam én azt csinálni, hogy elmegyek vendégségbe,akkor kikéreckedek hugyozni, oszt első utam a spejzba vezet,mer tudom, hogy nekem csak az óccsó sört aggyák, meg a kannásborot.bár mán egyre kevesebb hejjre hívnak...

ice1977 2012.08.15. 14:09:53

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt): "ezér szoktam én azt csinálni, hogy elmegyek vendégségbe,akkor kikéreckedek hugyozni, oszt első utam a spejzba vezet,mer tudom, hogy nekem csak az óccsó sört aggyák, meg a kannásborot.bár mán egyre kevesebb hejjre hívnak... "

Ezek után már én sem merlek meghívni. :)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.08.15. 14:12:19

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt): nono, hát nem vacak sört tartok én, csak nekem nem köll, mer nem szeressem.

Anomalocaris (törölt) 2012.08.15. 14:12:36

@Kellemes Zérókomponista: Én ebben nem lennék olyan biztos. Nyugodtan lehet hogy ti mind csak valami kozmikus lázálmom vagytok.

közödeszed 2012.08.15. 14:13:09

eszemfaszom mindegyik kompenzálást akar..bicajt kint lezárni cuccot bevinni a szekrénybe bezárni..mi speciel meg tudtuk tenni..persze nem 150-200 ezres bringáink voltak mert nekünk nem támogatta az oep , így aztán nem paráztunk mi lesz ha elkötik..sőt ugyanígy szegeden is megtettük , mi több a helyiek által "lapos"-nak nevezett parton ott feküdtek a homokban a bringák kutya rájuk se nézett míg szabálysértettünk (fürödtünk) a nem kijelölt fürdőhelyen.. :-D...túl sok az olyan önérzetes nagyképű "ki ha én nem" bigott gyökér akinek van egy kedvezményes belépője és akkor már azt hiszi ő szarta a Kárpát-medencét..na megyek feltalálok valamit ...(rizses hús..)

Manyecska 2012.08.15. 14:13:51

@pramper: mondom mindezeket annak tükrében hogy reggel majd kiköptem a tüdőmet amíg beértem, laza 30km/h-s sebességgel kb! én tényleg tekerek rendesen, gondolom Ti is... érdekel mit válaszolt a Hévízi Tófürdő!!

ice1977 2012.08.15. 14:15:12

@közödeszed:
"persze nem 150-200 ezres bringáink voltak mert nekünk nem támogatta az oep"

A poszt tolónak sem a bringáját támogatta az OEP. Olvass figyelmesebben....

Manyecska 2012.08.15. 14:16:11

@Manyecska: ööö...inkább 40? brutál volt. kirepült a zacsi a növényrűl a csomagok közt!!:O

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.08.15. 14:16:37

@ice1977:
mér, tán eddig meg akartál hívni?
@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.:
sört nem szeretni...hát orvos láttott mán?

ice1977 2012.08.15. 14:18:22

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt):
Gondoltam, este sörözhettünk volna a vonaton... :)

ice1977 2012.08.15. 14:20:36

@ice1977: ... miközben zötyögünk Hévizre bringával fürödni...

Manyecska 2012.08.15. 14:24:28

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt): nem, gyönyörű, a sört utálja. amúgy tiszta apja/sajnos/ pont úgy szokott nézni is:)..

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.08.15. 14:24:39

@batgirl: Dehogy! Üvegbe. Kinyitja, megissza, telebrunyálja, visszacsukja, visszateszi a polcra.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.08.15. 14:25:34

@atpijkamo: ettől féltem! most dobhatok ki minden üveget a spájzból!

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.08.15. 14:25:48

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: és a képeken lévők? Ők is csak holografikus kivetülései elménk őrjöngéseinek?
@batgirl: rólad mindig az ugrik be, hogy 25 éves vagy az alatt vagy. Persze nem. Mennyi vagy? 42?

Manyecska 2012.08.15. 14:32:17

@batgirl: nem, a hüttőbe, mint a viccben:D

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.08.15. 14:38:35

@ice1977:
felőlem mehet! ott úgysincs hűttő, szóval max a hűttőtáskádba tudok benyúlni! de azt leszögezem, hogy max baráti viszony lehet köztünk, többre neszámíccs :D
@batgirl: ott a pont @atpijkamo: -nál
mongyuk ha ugyanoda megyek vissza vendégségbe, akkormán nem fogyasztok üvegből

@Manyecska:
hátmosst ha a postásra hasonlítan aztán jobb vóna?

közödeszed 2012.08.15. 14:39:29

@Manyecska: sztem egyáltalán nem faramuci. fellökik ,letörnek róla vmit elesik benne valaki akkor meg abból van a baj , balhé..teljesen rendben van ez így , én sem engedném be a bringásokat nem vállalnám a felelősséget az esetleges anyagi ,személyi károkért, károsodásért..mondom mindezt úgy hogy munkába is bicajjal járok még télen is ha lehet , (nem voltam betegszabin vagy 3 éve. :-D..)

Manyecska 2012.08.15. 14:41:05

@közödeszed: télen mit veszel a fejedre?? nekem fázik a menetszélben rendesen!@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt): jobb. :D

ice1977 2012.08.15. 14:47:12

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt):
"felőlem mehet! ott úgysincs hűttő, szóval max a hűttőtáskádba tudok benyúlni! de azt leszögezem, hogy max baráti viszony lehet köztünk, többre neszámíccs"

De még spájz sincs. A hűtőtáskába benyúlhatsz, meg a zsebedbe a sörnyitóért. :)

Anomalocaris (törölt) 2012.08.15. 14:49:11

@Kellemes Zérókomponista: Miért pont a képeken lévők ne? Ha kimegyek az "utcára" ott még élethűbbnek tűnnek, lihegnek és büdösek is, meg hangokat adnak ki ("beszélnek"). Őrjítőek.

közödeszed 2012.08.15. 14:50:06

@Manyecska: :-D..polár fülvédős sapka (kb símaszk kinézete van) és egy nagyon-nagyon régi gyapjú sál..ha havazik akkor kiegészítve egy eredeti kínai gyártmányú 500 forintos nem túl giccses síszemüveggel..:-D..

Anomalocaris (törölt) 2012.08.15. 14:52:23

@Kellemes Zérókomponista: Én mindig is úgy véltem, hogy batgirl tini. Ezeket a csimótás dolgokat csak megtévesztésből írja.

Manyecska 2012.08.15. 14:52:48

@közödeszed: persze, nomeg egy kisgyerek magára rántja őket veszik elő. Nyilván.
Azért nem értem a sztorit.

Manyecska 2012.08.15. 14:53:56

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: persze hogy. Azt hittem csak én hiszem azt de megnyugodva látom, nem:):)

záporeső 2012.08.15. 14:56:00

@pramper: De a csomagot bevihettétek volna, nem? Meg gondolom vannak szekrények is ahova be lehetett volna a cuccot, vagy legalábbis az értékesebbik felét pakolni.
Nem értem a problémát...

Manyecska 2012.08.15. 14:56:21

@közödeszed: aha, olyan füles sapkám nekem is van /ruszki külső:) / tényleg, a szemgolyóm is ki szokott fagyni! nem vágja tönkre a gumikat a só??:)

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.08.15. 14:58:59

ne zavarjon benneteket , hogy itt vagyok!!! nyugodtan beszéljetek csak ki!

Manyecska 2012.08.15. 14:59:35

@batgirl: ja, most nem a fészbúkkon voltatok ahogy szok?:D

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.08.15. 14:59:48

@ice1977:
jóvan, eszt megtárgyaltuk! de remélem nem lesz se biciklis, se kölök a vonaton.

ice1977 2012.08.15. 15:01:25

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt): A remény hal meg utoljára..... Nálam nincs most egyikből sem. :)

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.08.15. 15:08:44

@ice1977:
nálam sincs,mer a gyereket elvitte az állam, a biciklimet meg a cigányok vitték el a kocsma elől

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.08.15. 15:11:42

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: Lélekben fiatal :D

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt): Akkor neked elfojtásaid vannak a bringásokkal szemben, ezért vagy ilyen kirekesztőintoleráns!!! Fujjjj :D

labi 2012.08.15. 15:12:05

"Ha Hévízre kiépített kerékpárút vezet, miért nincsenek felkészülve kerékpáros turisták érkezésére"

Na most tudtam meg csak hogy én is hogy át lettem baxva!!!
Ugyanis kiépített autóút is vezet Hévízre, mégsem engedtek behajtani a fürdőbe kocsival! Rohadékok!!! :)

Amúgy kerékpárról cucc le, kerékpár kiköt, bent cucc kabinba be, fürdik, cucc ki, kerékpára fel és hajrá.

Faszkivan már az állandóan nyávogó bringásokkal...

Manyecska 2012.08.15. 15:12:20

@batgirl: már megijedtem, ez blog, nem csettponthú:)

Anomalocaris (törölt) 2012.08.15. 15:14:40

@ColT: Ez valahogy olyan eufemisztikusan hangzik :D

helianthus 2012.08.15. 15:14:52

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: írtam neked korábban és megokoltam, sőt meg is köszöntem. Ne legyél szelektív. :)

Manyecska 2012.08.15. 15:15:17

@labi: kétfajta gyalogos van: kamikáze és születet túlélő.... :D én már melegítek mindjárt jön a vágta hazáig bicajjal:))

ice1977 2012.08.15. 15:15:59

@labi:
"Faszkivan már az állandóan nyávogó bringásokkal... "

Éééééés igen! Király vagy! Kimondtad helyettem! :)

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.08.15. 15:16:05

@ColT:
nem,épphogy én is tekernék, csakhát a morék tekernek éppen vele. pedig mindég társam vót a bajban. mostmeg nins mire támaszkodnom este, amikor dűllöngélek hazafelé

@batgirl: az őseim lovát, szóval kártérítést fogok kérni!

helianthus 2012.08.15. 15:18:10

Az eufemizmus (magyarul szépítő kifejezés) olyan megfogalmazás, amely az eredeti fogalom bántó, sértő vagy szókimondó jellegét enyhíti, gyakran olyan kifejezéssel, amely egy kevésbé közvetlen tartalmat képvisel.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.08.15. 15:18:57

Na most kikapcs..leugrok a térre, meg a kötelező olvasmány kistáját is el kell kérnem, meg azért most már készülnöm kellene a matekpótvizsgára, ja és nyelvtanra is mert ha megbukom, tök ciki lesz, mert a spanjaim már 10-dikesek lesznek, én meg kilenc. Ciki mi?
Egy kis szidit is bekéne kapni, meg topogni is jó volna.
na csá belétek

ice1977 2012.08.15. 15:19:46

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt): Nekem éppen van egy eladó bringám, ha támaszra vágysz. De komolyan.

helianthus 2012.08.15. 15:21:40

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: kicsit fapadosan kommunikálunk ma egymással. sihuhúúúúú!!!

Manyecska 2012.08.15. 15:21:41

Üzenem a bicikliút mellett kutyát sétáltatóknak is meg fognak halni!:D a kutyáik is ha valaki végigrongyol rajtuk. Komolyan már azt hiszik olyan könnyű lefékezni hát egyáltalán nem:(!

helianthus 2012.08.15. 15:22:43

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt): a kocsmában mesélheted a haveroknak órákig a sztorit! :D

ice1977 2012.08.15. 15:23:00

@Manyecska: Ne száguldozz vagy csináltasd meg a féket. :)

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.08.15. 15:23:30

@ice1977:
áhh tudom mék vót! ha még nem atták le kilóra,akkor visszaszerzem! deazér kössz!
@Manyecska:
nimán, ideges vagy netán?

labi 2012.08.15. 15:23:59

@ice1977:
Hát nem? Ilyenkor bánom a civilizációt, hogy elrontja a természetes kiválasztódás menetét...

Aki képtelen megoldani ezt a hatalmas problémát, hogy a vállára dobja a cuccot és beviszi a szekrénybe, miközbe egy fasza U lakattal kiköti a bringát a kerítéshez - mint ahogy mindenki más teszi - hát annak tele lehet az élete ehhez hasonló "szörnyű kihívásokkal"...

ice1977 2012.08.15. 15:24:41

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt): A réti négerekkel vigyázz! Ők összetartanak, nem úgy mint a magyar!

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.08.15. 15:24:43

@helianthus:
áhh ,hát egy ijjennel előállnék rámhívnák a mentőt. vagy a papot! :D

Anomalocaris (törölt) 2012.08.15. 15:24:56

@batgirl: Nekem gimiben volt egy osztálytársam, aki az érettségi napján reggel hívott fel, hogy adjam már kölcsön neki a nyelvtankönyvemet, mert azért kicsit mégiscsak belenézne vizsga előtt. Meglepő módon megbukott. Remélem te nem ilyen vagy!

ice1977 2012.08.15. 15:26:19

@labi: Jóhogy! De tudod anno volt egy hely, úgy hívták Tajgetosz.... Akkor megoldották a problémát.

Anomalocaris (törölt) 2012.08.15. 15:26:41

@helianthus: Fapadosan? Én úgy értelmeztem, hogy használtam egy szót, amit ki kell gugliznod, és Én megnyugtattalak, hogy helyesen jegyzetelted ki.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.08.15. 15:26:59

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt): van egy lapátnyelem, kölcsön adom. Igaz lapát nincs rajta, de támaszkodni jó. Gondoltam, hoyg a paradicsom kitámasztom vele, de ha kell neked szívesen adom.Majd hozol érte 1 kg paradicsomot, vagy 10 házi tojást.

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.08.15. 15:27:16

@ice1977:
há nem egyedül megyek, há hüjje csak nem vagyok,he! :)

Manyecska 2012.08.15. 15:27:23

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt): jah, el kell vinnem a kutyát állatorvoshoz!!!:P @ice1977: nem száguldozom de szeretek haladni -úton megyek meg bicikliúton- ott azért haladni köll mert kinéznek különben:D..! vadiúj fékjeim vannak kérem!!

helianthus 2012.08.15. 15:27:30

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt): vagy kérnének a te piádból, mivelhogy jó az anyag!

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.08.15. 15:28:18

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: neeemm, én már ma este neki kezdek, hoyg holnapután letudjak vizsgázni.
olyan kis cuki vagy..puszikállak

ice1977 2012.08.15. 15:28:31

@batgirl: Hamar ráuntál a matekra.... :D

helianthus 2012.08.15. 15:28:50

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: tényleg kigugliztam, mert sok idegen szó van, hogy "érzem" mit jelent, de ha meglátom leírva, hirtelen elbizonytalanodok és ilyenkor megkeresem és megnézem. Jó papnő holtig tanul. Aztán bekopiztam, hátha más is így van vele.

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.08.15. 15:29:08

@batgirl:
nincs nekem se zőcségem,se tikom! de van két tojás amit odaadok, csak nehogy kisüsd!

ice1977 2012.08.15. 15:29:47

@Manyecska: Jól van no. Csak vicc volt. :D

ice1977 2012.08.15. 15:30:54

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt): Akkor jó, mert akkor kivel fogok sörözni? :D

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.08.15. 15:31:03

@Manyecska: rámentél a bicajjal???
@ice1977: ááá..az nem nekem való!! úgyis rúdtáncosnő akarok lenni, oda meg nem kell matek!
@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt): anyukám nem engedi, hogy tojásokat süssek ki!

Anomalocaris (törölt) 2012.08.15. 15:32:01

Ki lehet az a "Keresd Magad Degeszre", aki belepofátlankodott a postaládámba??

Manyecska 2012.08.15. 15:33:02

@batgirl: nem, bűzmirigy, kis kuffertakarítás, booooáááááá:( már a kutyának nem nekem:D:D..

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.08.15. 15:33:11

@Manyecska: barbinak hívnak, kittyit utálom, mert lenyúlta a legjobb srácot a játszótéren.

ice1977 2012.08.15. 15:33:38

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: Ujuj! Azt gyorsan töröld! Egyszer én is belefutottam egy ilyenbe! 100% MLM, piramis és bukovári!

Manyecska 2012.08.15. 15:34:19

@ice1977: váhhhááá most látom, fogai vannak a cápának??:D:D zsírkirály, überfrankó!!

ice1977 2012.08.15. 15:34:42

@Manyecska:
"nem, bűzmirigy, kis kuffertakarítás, booooáááááá:( már a kutyának nem nekem:D:D.. "

Az nagyon durva tud lenni. Tapasztalat.... :D

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.08.15. 15:34:53

@Manyecska: szerintem a kutyát nem nagyon zavarja. Az enyém néha végighúzza a seggét a járdán:))

Anomalocaris (törölt) 2012.08.15. 15:35:30

@helianthus: Hát mindneképp jobb biztosra menni, mint beégni azzal hogy rosszul használsz menőnek hangzó idegen szavakat!

Manyecska 2012.08.15. 15:37:13

@ice1977: ááá kéthavonta kell hordani, megszokta, megse mukkan, a főállatorvoshoz járunk ismeri már a dörgést a pasi:)@batgirl: áá, vakarózik ilyenkor mer a bacik elszaporodnak és a bőrüket irritálja meg feszíti is, néha odakap a farka tövéhez:(( fáj az nekik,de műtét lesz a vége:(

Anomalocaris (törölt) 2012.08.15. 15:37:31

@ice1977: Mindig egyből törlöm az ilyeneket, olvastalanul, de ez volt eddig a legviccesebb nevű feladó :)

ice1977 2012.08.15. 15:37:34

@Manyecska:
"váhhhááá most látom, fogai vannak a cápának??:D:D zsírkirály, überfrankó!!"

Köszi! Itt találtam:

www.avatarmaker.hu/avatarok/

Manyecska 2012.08.15. 15:40:17

@ice1977: hehe, látom..megyek, sziasztok!@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: én is mindent, az iwiwemet már tele spammelték megint, előbb néztem:((

közödeszed 2012.08.15. 15:40:37

@Manyecska: az miatt még nem volt csere ..continental gumikat szoktam venni rokon bringaárustól beszerzési áron..:-D

labi 2012.08.15. 15:40:38

@ice1977: Jahm...

Na mindegy, mindig megfogadom, hogy nem szólok hozzá az ilyenhez... aztán rájövök, hogy csak egy dolog tud kissé felidegelni, az olyan emberek, akiknek bele kell köpni a szájukba hogy legyen nyáluk... Még szerencse, hogy nem tart sokáig. :)

ice1977 2012.08.15. 15:41:13

@Manyecska: Nekem két kutyám van, egy kuvasz (a szomszéd szerint olyan, mint egy vemhes birka - megjegyzem, nem tévedett sokat) és egy bullterrier (őt pedig robokutty-nak nevezte el, ami szintén találó a drágám járása miatt). Ezért írtam, hogy tapasztalatból tudom, milyen. Gondold el, ezt a két kuttyot a dokinál lefogni... :D

Manyecska 2012.08.15. 15:45:03

@ice1977: a férjem a hóna alá vágja egyszerűen elég marha nagy ember azt annyi. Mondjuk egy kuvaszt nem tudna:D:D nem tudjátok lefogni őket??:D@közödeszed: azt hiszem nekem is az van rajta. Ez mountain bike szerencsére de ezekre a xar utakra esküszöm nem is baj! Csak nehezebben gyorsul. Meg nehezebb is..de rendesen lehet vele rongyolni. egyszer a férjem lemérte jött mellettem kocsival akkor 28 km/h volt a max. de az xar eredmény szerintem!:)

ice1977 2012.08.15. 15:47:35

@Manyecska: Nagy küzdések árán, de volt már, hogy le kellett szedálni a kuvaszt. A bullal ilyen probléma nem nagyon van.

helianthus 2012.08.15. 15:59:42

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: rendben, de ne kiabálj! Halkan mondva is értem.

ice1977 2012.08.15. 16:05:55

Lassan közeledik a munkaidő vége, úgyhogy felpumpálom a bringámat, összeszedem a kölyköket, és elindulok a vasútállomásra.. :D
További kellemes blogolást mindenkinek!

Pamper úr 2012.08.15. 16:06:52

@labi:
Mivel a "megmaradt" fürdőjegyekből következik, hogy már jártunk Hévízen korábban is, ezért tapasztalatból tudtuk, hogy a benti öltözőszekrényekbe kb. egy hátizsák méretű cucc fér el, az is szűken, de egy 5 napos kerékpártúra teljes felszerelése, sátorral, polifoammal, kerékpáros táskákkal, egyebekkel nem igazán, ezért ez a lehetőség eszünkbe sem jutott, hogy lepakoljuk a biciklit, és usgyi be a csomagokkal, ugyanis nincs megfelelő méretű szekrény, vágod!? Az értékmegőrző pedig konkrétan akkora szekrénykékből áll, hogy ottjártunkkor a fényképezőgépem oldalra fordítva fért csak bele... Pedig nem csak egy bankkártya méretű dolog lehet értékes, ugyebár.
Épp erre tettem célzást, hogy esetleg nagyobb kapacitású csomagmegőrző kellene, mert hiszen nem mindenki helybeli, és nem egy retiküllel indul a tóra...

B. Bíró 2012.08.15. 17:27:30

@Pamper úr: Hát, én ezt úgy csináltam, hogy szállás, lepakolás, fürdés. Ez nem működött?

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.08.15. 17:37:42

@helianthus: ti szerelmesek lesztek. Ódrit neveltek. Satöbbi.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.08.15. 18:10:00

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: ha jól rémlik, akkor az éreccségire tanulásra öt napot szántam cakkpakk. abbul négyet a törire, mer abbul hülye vótam.

Anomalocaris (törölt) 2012.08.15. 18:11:04

@Kellemes Zérókomponista: Nem tudom hogy kell olyannak lenni. Van valami használati utasítás hozzá?

Anomalocaris (törölt) 2012.08.15. 18:16:13

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Hát az egytem végéről visszatekintve elég viccesnek tűnik az érettségi. Legalábbis a törirésze. A matekot enm kívánom vissza most se. Meg a magyart se, de azt leginkább a teljesen facepalm-tanárnőnk miatt.

Anomalocaris (törölt) 2012.08.15. 18:51:24

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: A mi magyartanárunk az felejthetetlen élmény volt :D De Én amúgy emlékszem az általános iskolásokra is.

pramper 2012.08.15. 19:01:42

@Manyecska: Sajnos épp ez volt a helyzet bent a fürdőben,nincs akkora szekrény tároló kabin amibe befért volna 4db 40X40X15cm nagyságú kerékpárostáska, 2db polifoam,sátor és 2db hátizsák, a biciklit tényleg kint hagytam volna üresen!!

pramper 2012.08.15. 19:09:37

@közödeszed: eszemfaszom, épp ez volt a probléma ,ha nincs megfelelő méretű szekrény , te hova tetted volna a táskáidat!!!Tán kint hagyod!!!Gondolkodj már,és ha valakit támogat az OEP, az miért probléma,tudod miért támogatja, te okos, mert pár évvel ezelőtt munkahelyi baleset érte, tudod milyen az amikor egy 100km sebességgel robogó vonat kisiklik alattad, bunkó!!!!Legyen benne részed, de tudod soha inkább!!!Egy kalauz!!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.08.15. 19:17:24

@pramper: akkor már csak aszt nem értem, hogyha korábban már voltatok ott, akkor hogyhogy nem tudtad, hogy nincs akkora tároló, amibe betedd a himmihummidat? vagy remélted, hogy közbe tettek oda egyet? vagyhogy?

pramper 2012.08.15. 19:33:31

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.:
Ennyire nem lehetsz értetlen. TUDTUK, hogy nincs megfelelő méretű szekrény ÉPP EZÉRT kértük a vezetőséget, hogy bevihessük a kerékpárt, csomagokkal együtt... Mert korábban nem kerékpárral jártunk ott, de most igen, és reméltük, hogy ez nem kizáró ok, hogy használhassuk a fürdőt. De ezek szerint mégis az. És azt sem gondolom, hogy mi lennénk az egyetlenek, akik nem foglalnak szállást Hévízen egy 3 órás fürdés miatt, de attól még vannak csomagjaik...

Anomalocaris (törölt) 2012.08.15. 19:35:41

A szekrény igenis fontos. És főleg hogy jól lehessen zárni!

venszivar 2012.08.15. 19:38:30

@pramper: Mint írod, már jártál ott, láttál mindent, tudod mi a dörgés......
Akkor mivel kalauz vagy, akkor miért nem hagytad a kalauz kollégánál a cuccaid ?! Míg áztatod a tökeidet a cucc megy egy kisebb v. nagyobb, netán még nagyobb kört. Na ??? De ne légy feszült, szépen beszélj, mert én nyűgös tudok ám lenni, ha az kívánod, hogy saját töketlenségedet, mások oldják meg. :):D
Én a gépjárművem (sz. gépkocsim) tetején hordom a bringákat. Jaaaaaaaa ?!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.08.15. 19:41:35

@pramper: értem én, de akkor is túl van ez spilázva. lecuccolok, behordom a motyómat, leül mellé valaki őrizni, a többi meg feredőzik, aztán csere.

nyilván szép lenne egy őrzött biciklitároló, de ha nincs, akkor nem kezdek el összeesküvéselméleteket gyártani.

England win The Ashes! 2012.08.15. 21:11:15

@labi: Muhaha! Még be sem menne, már ráspolyoznák a D-lakatját.

Szerintem ilyen helyeken elég lenne egy félig-meddig őrzött kerékpártároló (értsd: pár meghajlított vascső lebetonozva, amihez hozzáköthetné a bringát, a placc fölé meg egy kamera, hogy lássa, ha valaki kulcs helyett hidegvágóval nyitja a lakatot).

anyádszeret? (törölt) 2012.08.15. 22:21:23

mindig öröm megtudni különböző bringás posztoknál, hogy mennyi képződmény tudja osztani az észt.
nos, bármilyen meglepő, de betolni egy bringát, letámasztani a tó területén, vagy behajtani autóval nem ugyanaz.
most elmagyarázom a hülyébbeknek, miért veszel mondjuk bringát 80-120 ezer forint között:
bármily meglepő, ami olcsóbb, nem olyan tartós, nem olyan kényelmes, és hosszú távon nem kifizetődő(sőt, a kínai hajtómű szétkúrhatja a térdizületet). a szellemileg visszamaradottaknak érthetőbben:
nagyanyád negyven éves, anno nyolcvan forintos szamárkergetője a kocsmáig elvisz, de ha a 200km-es balatoni kerékpárutat készülsz teljesíteni egy hétvége alatt, akkor arra nem jó.
Ha lenne eszed, és gondolkodnál, fény gyúlna benned, és megértenéd, hogy a trabant is autó, a suzuki is autó, és mondjuk egy volkswagen is autó; melyiket választod? Ha lenne egy tavalyi volkswagen golfod, akkor nyugodtan otthagyod akárhol? Igazad van, de akkor ne akaszd le a gps-t a szélvédőről, ne vedd ki a retikülöd stb. A trabantot meg bárhol otthagyhatod: istenbizony.hu/wp-content/uploads/2012/06/1273095912_doseng.org_podborka_63.jpg
Amúgy nem a bringa értéke fontos elsősorban egy tolvajnak, hanem az alkalom. lehet szerencséd, és mondjuk nem viszik el a nyóckerből se, ha letámasztod a kisbolt előtt, amíg veszel egy ásványvizet, de lehet, hogy a budagyöngyétől vagy margitszigetről pikk-pakk levágják a lakatodat miniflexszel, vagy erővágóval. Szóval a faszom hagyná a senkiföldjén, főleg olyan helyen, mint pl Hévíz, amiről ordít, hogy ha bemész, akkor ott leszel jó pár órát. Csak egy arra lézengő tolvaj kell, aki küld egy sms-t a komájának, hogy most raktak le jó cangát és meg is van a baj.
Azért van a bringa, hogy járjak vele, és ne vonatozzak? ÉS mégis, kedves gyökerek, hogy a kurva anyámba jussak el olyan helyekre, ahova az odavezető úton kamionok járnak az utakon, ahol olyan széles az út, hogy gyakran még az autók is az útszéli porban közlekednek.
De igen, felvállalom, gyökér vagyok, hülye vagyok, mert nem veszek kocsit hitelre, hozzá ilyen benzinárakkal. De az is igaz, hogy amíg gyakran a buszok is állnak a dugóban, stresszel a fél város hét és kilenc között, majd délután négy és hat között, addig rajtatok röhögve, stresszmentesen zenét hallgatva begurulok a melóhelyemre és haza, pedig nincs olyan közel (19 km oda-19 km vissza).
Pont az ilyen hőzőngő, mindent jobban tudó, töketlenek szoktak leszorítani, akik szerint a bringa azért van, hogy járjál vele, de ne itt, meg ne itt, de itt meg főleg ne, innen húzzál köcsög, ez autóút, menj a bringaúton (oda, ahova nem vezet, teleportálj, bazmeg), stb.

venszivar 2012.08.15. 23:39:06

@merton: szépen leírod, hogy te egy "gyökér, hülye vagy" ! tudod te azt !
Ennyi káromkodást egy pofázásba......., te egy frusztrált idegbeteg félnótás vagy. ha fosol egy drótszamáron, akkor maradj otthon v. járj gyalog, arról még nem ugattál. oda vissza, majd egy maraton. jó sportolást. ja s ne foss annyira, egyszer ki kell murdelnod ! lehet, hogy mindenkinek jobb, ha minél előbb, akkor egy lúzerrel kevesebb :)):D LAZÍTS !

fda 2012.08.16. 00:08:39

Ha jól értem, a posztoló gondja az volt, hogy a fürdő nem épített ki zárt, őrzött kerékpártárolót.

Ez csúnya dolog, na. Bár, nem egyedi, még az aldiba se lehet betolni. Én biztos telefonáltam volna előbb.

Egyébként, kapun belüli zárt, őrzött autóparkoló van?

anyádszeret? (törölt) 2012.08.16. 00:51:28

@venszivar:
a hangsúly egy-egy kommentnél belülről ,,hallod'' (vagyis max. te lehetsz ideges); ne ingerült, inkább lenéző hangsúllyal olvasd.
amúgy a válaszod téged minősít, azt kívánni valakinek, hogy ,,kimurdeljon, minél előbb'', hát ez kurva elegáns :D
káromkodás ül, mert a régi módszer híve vagyok, vagyis ha egy vonalnak nem tudom elmagyarázni, hogy mi az a gömb, akkor megpróbálom kommenthuszárkodással beleverni.

pjm 2012.08.16. 07:00:20

@záporeső: nem érted a problémát, mert szerintem még ovisként bicikliztél a kitámasztóssal valamikor. A fürdő egy nagy park, ahol elférne a kerékpár még akkor is, ha mindenki azzal menne. Ugyanez a helyzet a balatoni strandokon is,Ott sem tudod bevinni a bringát, ezért a szabad strandon kell fürödni. A magyar ilyen bunkó, nem tud kereskedni. Ne menjél kerékpárral bammeg, mennyél kocsival, mert ekkor fizetheted a parkolójegyet a helyi kiskirálynak. Nem olyan bonyolult a dolog. Tipikusan a szex kontra szüzesség. Kellene a biciklis turista, de kerékpárja nem lehet.

Mrs.Columbo 2012.08.16. 07:17:44

Többször voltam biciklivel Hévízen, és soha nem volt gond. Közvetlenül a fürdő előtt van a biciklitároló. (Ugyan nem őrzött, de egyrészt Hévíz egyik legforgalmasabb teréről van szó, másrészt gondolom ha valaki biciklivel vág neki a nagyvilágnak, van nála zár.) A belépőhöz jár egy zárható szekrény, amibe mondjuk max. egy hátizsák fér, de van külön csomagmegőrző is, sőt, kabint is lehet bérelni.
Szóval ha még érvényes az a jegy, szerintem menjetek vissza...

Infomaker 2012.08.16. 07:40:18

Bitch please....

A fürdő parkjában van a cangatároló, csomag levesz bevisz, canga lezár.
Ha én meg mertem csinálni egy 2 kilós bicajjal, akkor nagy gond nincs.

Infomaker 2012.08.16. 07:41:24

Mondjuk ha már kapitalizmus, az autóparkoló, ami fizetős és szemben van, csinálhatna pár őrzött cangahelyet. Mondjuk akkor meg az lenne a homáron, hogy mondjuk 150 forint per óra per canga az drága.

pramper 2012.08.16. 07:42:00

@Mrs.Columbo: A szekrényről tudtunk, amibe a hátizsákunk befért, az értékmegőrzőröl is mert abban helyeztük el a fényképezőgépet bankkártyát a múltkori ottjártunkkor is, de ha volt kabin miért nem tájékoztatott a recepciós hölgy erről a lehetőségről minket, hiszen a párom pont ezért kérdezte meg, hogy milyen lehetőségünk lenne a nagy csomagokkal bejutni.

venszivar 2012.08.16. 07:51:47

@Infomaker: "2 kilós" ?!? papírból hajtogattad ? Különben meg parkolás s védelem szempontjából miért számít, hogy 7-10 v.14 kg os bringád van ???
Ja, hogy te dicsekedni akartál.......túl kicsire sikerült ! Lehet, hogy nagy gond nincs de nálad ha közepes is, de van gond.

Pamper úr 2012.08.16. 07:52:29

Számomra meg az nem világos a kommentelőknél, hogy miért hasonlítja mindenki a kerékpárt az autóhoz... Mert hogy zárt autóparkoló sincs, és hasonlók. Egy biciklit azért mégiscsak nagyságrendekkel könnyebb elemelni, akárhogy is van lezárva, mint egy autót, és a megkerülési esélye is jóval kisebb. Tudom, mert tőlem már loptak el lezárt biciklit, annak rendje szerint be is jelentettem a rendőrségen, aztán majdnem kiröhögtek. Azóta is keresik valószínűleg...

Mrs.Columbo 2012.08.16. 07:53:55

@pramper: Na hát ezt látod nem tudom, mert most direkt megnéztem a honlapjukat, és ott is fent van, hogy kabin bérlése 1000 Ft.

venszivar 2012.08.16. 08:01:58

@Pamper úr: s a pramper az egy pár ? mindkettőtöknek 1 napos a születési anyakönyvije.......no ez IS nevetséges !
Látod mindenki kiröhög egy síró-zokogó bringást........ti vagytok péter s pál ?:):D

Mrs.Columbo 2012.08.16. 08:02:55

@Pamper úr: Plusz nagyon leragadtunk itt annál, hogy mi legyen a biciklivel, de aki már járt Hévízen, főleg a fürdő bejáratánál, tudja, hogy nem valószínű, hogy azon fog rettegni, hogy ellopják a biciklit.
Itt a fő gond, hogy mi legyen a csomagokkal, de azt is simán meg lehetett volna oldani, csak nem értem, hogy miért nem mondták nekik.

venszivar 2012.08.16. 08:08:41

@Mrs.Columbo: Lehet, hogy némák, süketek a "lelkeim" ! De van pár süket-néma ismerősöm s azok nagyon életre valóak s "hátrányukat simán leküzdik" ! Ezek baromi mulyák lehetnek......:)))
Vagy agyilag hátrányosak, jaaaaaa, úgy "könnyű" (érthető) :D

anyádszeret? (törölt) 2012.08.16. 08:32:13

@venszivar:
hát, valakinek azt kívánni, hogy minél előbb meghaljon (vagy legalábbis örülni neki)...
hasonló jókat a gyermekednek (ha van), anyádnak, meg persze neked is.
ui.:neked bizony a kurva anyádat és szégyelld magad.

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2012.08.16. 08:34:46

@pramper: KABIN. Tényleg évtizedek óta ott van.
@Sokorai_Atala:
Na, ez az. Ki az első kereket és mársem kerékpár, hanem kabinba gyömöszölhető poggyász.
Nem túl gyakran használhatják azt a biciklit.
@nekem gyanus volt mar az elejen is...: Azért 4-5 óra megállás nélküli üvöltés (anya apa fülesből zenét hallgat), rohangálás néha kicsit soknak tűnik a más ember gyerekéből. Igen, olyan család is van, ahol végig foglalkoznak a kölyökkel és néha (!) vonyít a hideg/meleg/kaki-pisi/szomjúság okán.
@Manyecska: A kivilágítatlan kerékpárosnál csak a Járdák Réme "jobb".

ex-dr. vuk 2012.08.16. 08:35:16

Mintha magyarorszagon valami kerekparfobia lenne... Erdekes angliaban szinte barhova bevihetem a bringat, meg boltba is sokszor. A bringa szetszedi a fuvet vagy mi?

Subika 2012.08.16. 08:53:01

az csak nekem tűnik fel, hogy a reumások mekkájába valaki Balaton-kerülő kerékpáros túráról (csomagokkal nehezített verzió) OEP-támogatott (tehát orvos által igazoltan beteg) jeggyel érkezik???

De hogy ne legyek OFF: a különösen kalandvágyóknak ajánlom a Hévíz központjából induló kerékpáros "Kis-Balaton körutat" szépen ki van táblázva, egészen Hévíz határáig... de utána...

venszivar 2012.08.16. 08:54:07

@anyádszeret?: te rühes barom ! iróniról nem hallottál ? különben meg hulljon a férgese, élhetetlen nyafingósa.

CSAK azért, mert ennyire "kulturált ember" vagy : a rhihanna anyádnak ugass így, ki a világra szart, te buzeráns barom állat. Azért mert anyád téged nem szeret.......azért vagy ekkora degenerált szar kupac ?!? Lementem a szintedre ! De ekkora állat "láttán" ez nem esik nehezemre.:):D

Manyecska 2012.08.16. 08:57:46

@ex-dr. vuk: ez így van, hiába nem nőtt fel még a társadalom. Teszem hozzá sok bringás is tép néha állat szinten a gyalogosok mögött.@Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár: igen, tuti igazad van. Azt mondd meg amikor valaki mögött megyek aki gyalogos, lelassítok a megengedett 10 km/h-ra /járdán/, előtte diszkréten csengetek, megköszönöm gyorsan miért kell úgy néznem rá mint egy ufóra?? :D Ennyire hihetetlen hogy valaki biciklizik:P:)))

Mrs.Columbo 2012.08.16. 08:57:51

@venszivar: ha valakit itt hibáztatni lehet, az a leírtak alapján max. a személyzet, de mielőtt végső következtetést vonnék le, meghallgatnám a másik felet is, bár már nekünk is volt rossz tapasztalatunk a mentalitással.
Mindenesetre így, ebben a formában, ezzel a címmel abszolút nem jogos az index címoldal.

SarahConnor 2012.08.16. 09:03:00

" ha nincsennek felkészülve, miért vezet kiépített kerékpárút Hévízre?"

Édesöcsém, nehogymár kikérd magadnak, hogy kiépített kerékpárút van valahol, mikor az egész országban az a probléma, hogy alig vannak ilyen utak akár városban, akár városon kívül!
Amúgy meg a kettőnek semmi köze nincs egymáshoz, autóút is van, mégse mehetsz be kocsival a fürdőbe.

De egyébként egyetértek, itt nálunk most építettek ki kerékpármegőrzőt a strand területén belül, hát egy picit jobb szívvel hagyom ott a kecajt, mint odakinn a bejárat mellett.

záporeső 2012.08.16. 09:07:06

@pjm: Igen, óvodásként bicikliztem, de azóta is folyamatosan. Biciklit lezárom a strand előtt, bemegyek fürdök. Debrecenben is, Siófokon is, akárhol megcsinálom. Ennyi...
Egyébként ha bevihetnéd a strandra a biciklit, akkor is ugyanúgy ellophatnák.

Ha valakinek sok cucca van amit nem akar valahol magával cipelni ajánlom a vasútállomásokon levő csomagmegőrzőt.

Sátán meg a Jocó 2012.08.16. 09:30:05

Aki a tavat vezeti, az egyben a Kórházszálloda igazgatója is - neki meg persze abszolút nem érdeke, hogy fejlessze a Tavat, hogy az elvigye a vendégeit.

Csudás dolgok ezek...

tocibacsi 2012.08.16. 10:02:23

@közödeszed: nekem olyasmi utalás rémlik, hogy az értékmegőrzőbe nem fértek be a cuccok... és tök megértem, területen kívül, őrizetlenül én sem hagynám a gépet... egy csirkekergetőt is simán elvisznek, az ára csak egy plusz bukta, ahhoz képest, hogy az egész kerékpáros túrázós nyaralást is bukja a kedves delikvens, és baktathat gyalog/tömegközlekedéssel tovább, kezében a kerékpárra való táskákkal pl. Egy százezres bringán meg ugyan ne picsogjunk már. Egy komoly országúti gép simán kerül egy nullával többe... A hipermarketes cuccok meg rendes használat mellett pillanatok alatt széthullanak. Tessék elfogadni, hogy egy normális bringa 1-2-300 ezer Ft. Akinek meg nincs rá keret, az vesz egyet használtan, ahogy én is tettem, haramdáron is hozzá lehet jutni 1-2 éves darabokhoz. DE ATTÓLMÉG ELLOPJÁK...

helianthus 2012.08.16. 10:05:45

@tocibacsi: ebben igazad van, én csak azt nem értem, ha nekiindul az országnak brigával strandolni, miért nem ereszt meg egy telefont vagy emailt előtte a strandnak, hogy mi lesz a bringákkal, ha odaér. Már ha olyan fontos, hogy mi lesz velük. ???

pjm 2012.08.16. 10:18:46

@záporeső: hát igen, eddig oké. Aztán kijövök a strandról, elmegyek a teszkóbe, veszek egy biciklit, mert az előzőt ellopták és hazamegyek. Az üdülés költségébe meg belefér az a három bicikli, amit odaadsz. Akkor mndjárt valami eldobhatóval kell kezdeni. 150 ezer feletti gépeket már nem hagynék sehol. Amúgy egy hétre való cuccal mész a strandra? És Debrecenben tényleg a vasútállomáson hagynád a cuccudat és a nagyerdőbe mennél strandra? Lásd be, bár lehet igazad, az esetre reagálva hülyeséget beszélsz... A megoldás igenis az őrzött kerékpár parkoló és csomagmegőrző. Na ezt nem csinálják hévizen. Az egészség szentélyébe mindenki menjen autóval!!!

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.08.16. 10:18:49

ejdehülye egy cím lett...

biciklivel nem lehet Hévízen fürdőzni...

csak jelzem, biciklivel sehol nem lehet fürdőzni...

Eric_Cartman 2012.08.16. 10:22:06

A poszt rövid és nem teljes kivonata annak, hogy miért basznák sokan orrba a bicikliseket. De ez mellékszál.

bari-kád 2012.08.16. 10:25:50

Ezért jó egy biciklis alkalmazás a zokostelefonra, egy csomó extra információt megtudsz belőle a környékről, ahol vagy. Én ezt használom: fon.gs/bringapont
Pl. ez is lehetne opció, hogy bicaj meg értékmegőrzés..

Niro 2012.08.16. 10:33:59

Hévíz bicikliellenes, senki ne menjen oda bicóval! Mi is áttekertünk Keszthelyről, de tele van biciklit tiltó táblákkal a város, a fürdőhöz nem mehetsz be, fel a dombon is van tiltótábla, elég meglepődtünk, a templomokhoz érdemes elmenni, de ők nem szeretik a bicósokat, csak az oroszokat, úgy néz ki...

Eric_Cartman 2012.08.16. 10:40:20

@anyádszeret?: örülnél, ha senkiföldjén Hévízen lakhatnál kis biciklis, de annyi pénzed sosem lesz...
A leszorítás meg teljesen jogos. Miért is tekersz a hetesen, meg a 71-esen nyári csúcsban tiltó táblánál ? Feltartva a forgalmat ? Mert neked a kerékpárút lassú ? Inkább szívjon a több száz autós miattad. "Országúti" kerékpáros... Amíg át nem megy rajtad egy kék IFA KCR500-as daruval a hátán, addig vagy országúti kerékpáros.

Mrs.Columbo 2012.08.16. 10:42:17

@tocibacsi:
"Tessék elfogadni, hogy egy normális bringa 1-2-300 ezer Ft."

Tessék elfogadni, hogy aki biciklizni akar és nem feltétlenül rongyot rázni, az 30ezerért is kap magának biciklit, amivel akár hosszabb túrákra is lehet menni. Van olyan ismerősöm is, aki a 25 éves kempinggel jön még mindig, nincs semmilyen váltó, viszont van kontrafék :D Na én őt hívom igazi bringásnak, nem azt, aki 500ezerért tud magának biciklit venni, mert az a jó.

Viccet félretéve egy átlag bringásnak, aki városban használja, vagy családi/baráti kirándulásokra, teljesen felesleges 60-70ezernél többet kiadni egy bicikliért. Persze aki megteheti, tegye, de kb. annyi értelme van, mint az évi 20 db Auto üzemmódban elkattintott családi fotóért egy másfél millás fényképezőgépet venni.

(II. Torgyán Виктор) THY Rokk *n* Troller 2012.08.16. 10:54:58

Mi is bringával mentünk Hévízre!
Találtunk egy zemmerferit, aki befogadta arra a pár órára a cuccunkat, némi pénzmag ellenében.
Nem lopott meg bennünket, hanem mondta menjünk hozzá nyaralni jövőre...

Manyecska 2012.08.16. 10:55:20

@Mrs.Columbo: :D:D ez az, én kisiskolás koromban is nagyfater biciklijén tanultam tekerni a telken a faluban /lejtő, vizesárok, csalános-kihívás volt!!:D/..első fizetésemből bicajt vettem. Máig azt használom! igaz ki lett cserélve rajta szerintem a vázon kívül minden már /kerekek, stb/:) Én viszont éppen ezért simán otthagyom valahol:P !..de szíp fekete-mélyzöld, bármelyikkel felveszi a versenyt dizájnban és már több mint 10 éve koptatom..

Manyecska 2012.08.16. 11:00:08

Na, de legalább lelkiismeret és következmények nélkül be tudok tolni két kakaós csigát + pár vaníliás karikát /mint most/.. Anélkül hogy a gatya szétrepedne rajtam:)))!!

venszivar 2012.08.16. 11:09:16

@Manyecska: lehet az 20 éves is ! :)))
ja s török bugyenkóba, még jó,hogy fér még belleeeeee.......akár egy dinnye is.:):D úgy van vagy úgy van.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2012.08.16. 11:22:21

Annyira jó. Tipikus biciGlis. Ismerőshaverrokon megszerzi az oep jegyet, odatolná a képét ingyé, Oszt lepődik, hogy a jármű a parkolóban marad. A nagybeteg. Autóút is vezet oda, oszt, mégsem állunk be kocsival... A légifolyosóról ne is beszéljünk.
Pár hét múlva meg ott lökdösné a folyosókon a nyuggereket meg a gyerekeket a sok agyatlan rokkant biciGlis, mint a keletiben.

Manyecska 2012.08.16. 11:35:19

@venszivar: tulajdonképpen van. Elég sokat állt mert nem mindenhová lehet menni gyereküléssel + gyerek, meg ha pici akkor veszélyes még ugye nekik tekerni..

Belagezapista (törölt) 2012.08.16. 11:45:36

Mi is jó nagy adag cuccal érkeztünk Hévízre, autóval. Erre azt mondják, nem hajthatok be a fürdő területére. Ez felháborító, nyilván nem fogjuk őrizetlenül az autóban hagyni a cuccot.

Manyecska 2012.08.16. 11:47:25

@Mrs.Columbo: ja. mondjuk elég drága volt a kis drága:)..

Belagezapista (törölt) 2012.08.16. 11:47:44

@Dr Jozef Vengloš:
De nekik nem lett volna jó, mivel ők úgy gondolták, a kerékpáron hagyják a cuccot, azt meg hidegvágó nélkül is elvihetik. Szóval erősen tajgetosz pozitívak voltak, erre nincsen megoldás.

Belagezapista (törölt) 2012.08.16. 11:51:29

@anyádszeret?:
"most elmagyarázom a hülyébbeknek, miért veszel mondjuk bringát 80-120 ezer forint között:
bármily meglepő, ami olcsóbb, nem olyan tartós, nem olyan kényelmes, és hosszú távon nem kifizetődő(sőt, a kínai hajtómű szétkúrhatja a térdizületet). a szellemileg visszamaradottaknak érthetőbben:
nagyanyád negyven éves, anno nyolcvan forintos szamárkergetője a kocsmáig elvisz, de ha a 200km-es balatoni kerékpárutat készülsz teljesíteni egy hétvége alatt, akkor arra nem jó."

Én 55 ezerért vettem bringát, és voltam már vele 1100 km-es túrán is, de tekertem már vele körbe a Balatont, a Fertő tavat is kétszer. De felhívom a figyelmedet erre a mondatra:

"Mivel több csomaggal érkezünk (kerékpáros turisták lévén), így ezt nem vállalhattuk, hogy kint hagyjuk a csomagjainkat."

Tehát az alapvető probléma nem az volt, hogy lezárják a tárolóban, és elviszik a bicajt, hanem nem voltak képesek leszedni róla a cuccot. Mivel mint említettem, nem egyszer voltam kerékpártúrát, ezt a problémát nem tudom értelmezni.

Stohl András 2012.08.16. 11:55:51

Nagy gecik ezek Héviziek. Multkor helikopterrel mentünk volna fürödni hévizre, de még helikopter leszállojuk sincs. Ezért kénytelenek voltunk repülögéppel menni, de ezek a szemetek nem engedték, hogy a hidroplán repülőgépünkkel leszáljunk a tóra. Basszak meg, mekkora gecik má.

Belagezapista (törölt) 2012.08.16. 11:56:40

@Mrs.Columbo:
Ott a pont. Közlekedésre jól használható kerékpárt lehet kapni 40-100 ezres ártartományban. Nyilván sportolási célra 150k-tól kezdődik, de inkább 500 ezertől.

záporeső 2012.08.16. 12:02:45

@pjm: Igen, a nagyállomáson hagyom. Úgy ahogy pesten is hagytam már talán a déliben cuccott. Megnéztem, elintéztem amit akartam, visszamentem érte és úgy mentem tovább. Egész egyszerűen az a legegyszerűbb, legkényelmesebb megoldás ha sok cuccal vagyok, nincs szállásom az adott településen és valamit mégis csinálni akarok.
A 150ezres biciklit meg egész egyszerűen nem értem. Minek olyan bicikli amit utána sehol nem mer otthagyni az ember. Nem hiszem, hogy olcsóbb biciklivel nem lehet hosszabb távon biciklizni. Pl a Balaton megkerülésénél minden szállásnál van zárt biciklitároló? Nem hiszem. Ha meg csak az udvarba rakják be ott nem féltik?

záporeső 2012.08.16. 12:07:06

@Belagezapista:
"Tehát az alapvető probléma nem az volt, hogy lezárják a tárolóban, és elviszik a bicajt, hanem nem voltak képesek leszedni róla a cuccot. Mivel mint említettem, nem egyszer voltam kerékpártúrát, ezt a problémát nem tudom értelmezni. "

Én is ezt vettem ki a szövegből, meg a válaszokból. Ha valaki nem hajlandó lecuccolni a biciklit az az ő baja, de nem hiszem hogy ez homárra való a történet.

Belagezapista (törölt) 2012.08.16. 12:08:01

@záporeső:
A 150 ezret, vagy az afölötti összegeket már nem a tartósságra fizetik ki. Hanem pl. könnyebb vázra, pöpecebb váltóra, stb. Nekem a legnagyobb gondom az volt, hogy nehéz vagyok, így a hátsó felni nem nagyon bírta, így lecseréltettem erősebbre, a küllőket rozsdamentesre, azóta teljesen jó sok éve, olyan 7-8 ezerbe kerülhetett.

Belagezapista (törölt) 2012.08.16. 12:09:32

@záporeső:
Ráadásul szinte alig van olyan strand, ahová belső területre be lehetne vinni kerékpárt, szóval egyáltalán nem szokás, nem tudom miért számítottak egyáltalán rá, valamint miért nem jártak utána előtte.

Gyurcsany F. 2012.08.16. 12:20:29

Ezeknek most az a gondjuk, hogy az isten tudja hany piroson athajtva megallas nelkul nem kerekparozhattak be egyenesen a toba ? Hat ez mekkora szemetseg.

Manyecska 2012.08.16. 12:20:57

@Belagezapista: "nem tudom miért számítottak egyáltalán rá, valamint miért nem jártak utána előtte."
Ez az ami nekem is fals a történetben! Azért Hévíz elég felkapott hely hmm..

Manyecska 2012.08.16. 12:22:04

@Gyurcsany F.: táncolj még inkább:D! ezt már páran beírták ide előtted bocs:))..
meg akinek nem tetszik annak el lehet menni mondjuk az nem volt kiírva..:))

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2012.08.16. 12:26:59

@Manyecska: Mondjuk, ez azokra a gyalogosokra a legjellemzőbb, akik a járdától "csak" eltérő burkolattal megkülönböztetett kerékpárúton nézelődnek.
Ha a járdán fékezel, csengetsz, megköszönsz neki, azt hisz, csodát lát. Nincsenek ehhez szokva.

Spa22 2012.08.16. 12:51:59

Sok helyen jártam már az országban bicajjal, de a strandra vagy a termál fürdőbe sehol nem engedtek be kerékpárral. Éppen ezért, amikor Hévízre is eltekertem bementem a Tourinform irodába megkérdezni, h. mit ajánlanának a csomagok elhelyezésére. Azt ajánlották, hogy hagyjam ott náluk és ők vigyáznak rá (INGYEN!) amíg fürdőzünk. Így is tettünk, rendben volt minden.
A bicajokat a fürdő egyik főbejáratánál kötöttük ki a tárolóba, nem volt vele semmi gond, de a Tourinformnál is hagyhattuk volna.
A tavon a cuccainknak állítólag kabint is lehetett volna bérelni, de az fizetős.
Nekem ez elég kerékpárbarátnak tűnt.

paperboy 2012.08.16. 13:15:45

@peppe83: es a parjat is OEP jeggyel akarta bevinni, vagy o legalabb fizetett volna?

Manyecska 2012.08.16. 13:19:41

@Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár: a frászt, előszeretettel kódorognak a csak bicikliúton is!! aztán ha valaki elrongyol mellettük még ők vannak megsértve. Hidd el a gyalogosok sem százasak néha:P

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.08.16. 13:59:57

@Manyecska: én meg arról tudnék mesélni, hoyg a biciklisek NEM a bicikliúton kerekeznek, hanem mellettem az úton, és még meg vannak sértődve, ha egy két autós kikiabál nekik, hoyg húzzanak kétméterrel beljebb. Amúgy meg tényleg nem értem.

Manyecska 2012.08.16. 14:09:03

@batgirl: hiába, na! Vad és erős a mi fajtánk..:P a fiam ilyenkor megkérdezi hogy anya, ugye kinyithatom a kocsiajtót ha odaérünk?? :P Apja is mindig mondja hogy fiam akkor MOST..:D:D

Manyecska 2012.08.16. 14:25:13

@batgirl: meg még arról is beszélhetünk amikor jövök az úton és kib...szák mellettem a kocsiajtót mint pl. ma reggel, a lúvnya. mert nem néz bele a tükörbe vagy ha igen akkor is gondolja majd arrébrántom a kormányt végül is x km/h-nál cseppet sem veszélyes ez:(

Marvin McNasty 2012.08.16. 14:37:15

kerékpárral csak az Aldiba!!

labi 2012.08.16. 15:08:19

@Spa22:

No lám, tehát akinek van esze, az meg tudja oldani. :)

Anti Anyag (törölt) 2012.08.16. 20:57:27

Ha hozzánk hozod, a bringádat a csomagjaiddal együtt tuti helyre elzárjuk és még a seggedet is megcsókoljuk, hogy hozzánk jöttél.

Igaz, mi nem kapunk állami támogatást, nem az adófizetők pénzéből élünk, mint az önkormányzat és nálunk a legtöbb önkormányzati vezető takarító sem nagyon lehetne.

Xezs 2012.08.17. 17:32:03

az igazi bringás a medencében is biciklizik

A Tyne folyó déli partja 2012.08.19. 19:37:18

@ice1977: pl, mert ha mondjuk körbe akarod tekerni a Balatont, és Miskolcról indulsz, azt elég nehéz lesz végig biciklivel kivitelezni.

E-mentális klausztrofóbia 2012.08.22. 13:28:27

@ice1977: Kompról hallottál-e már hülye gyerek?
süti beállítások módosítása