Tékozló Homár

Szervizt vált a HTC

2012.08.17. 13:48 | jackyll | 57 komment

Naiv ügyfélnek nem sikerült kommunikálnia az E-care ügyfélszolgálatával, úgyhogy ő nem lepődött meg, hogy szeptembertől más cég foglalkozik a HTC-tulajokkal. Persze azért sokat elmond, hogy a telefont végül szoftverfrissítéssel javították. Igzán kellene már valami olyan szabályozás, hogy minden egyes szoftverhibáért 10%-ot visszaadnak az árból, miután kijavították. Ha egy héten belül nem tudják kijavítani, akkor kötbért is fizetnének. Vagy eleve adják féláron a selejtes bétatelefonokat az első 3-6 hónapban, amíg ki kristályosítják. Ennél bármi jobb:

Szeretném elmesélni több, mint egy hónapos szenvedésemet amit a hivatalos HTC márkaszerviz, az E-Care Kft segítségével sikerült átélnem. A gyártó köztudottan csak csúcskategóriás készülékeket gyárt, leírások, tesztek alapján nagyon tetszettek készülékeik, így tavaly szeptember elején vásároltam egyet 95.000 magyar forintért. Jelenlegi szolgáltatómnál előfizetéses ügyfél vagyok, hűségnyilatkozatom nincs, nem is szeretnék, és árban sem volt jelentős különbség, úgy döntöttem független készüléket veszek. Itt újra két opcióm volt: 1 év bolti garancia, vagy 2 év gyártói, különbség megint csak pár ezer forint volt a plussz egy évért cserébe, így hát azt választottam. A készülék rendben megérkezett, egy pénteki napon vettem át, hétfőre már egy kis apróság nem hagyott nyugodni: picit lötyögött-nyekergett a hátlap, szerintem sokkal jobban, mint kellene. Úgy voltam vele, hogy egy alsókategóriás készüléknél megoldható, hogy ez ne történjen meg, akkor a csúcskategóriában miért nem?

Jobban szeretek először telefonálni, elméletem szerint gyorsabban lehet információt szerezni, mint emailre várni napokat, így 3-4 nappal a kézhezvétel után már próbáltam hívni a szervizt, aholegy Skype-os telefonszám van megadva. Az szokásos dolog történt: gépi hang beszél amatőr módon, idegesítő hanglejtéssel felesleges információkat közölve. Pár perc után kapom a felsorolt lehetőségeket is, természetesen azt az opciót választottam, hogy szeretnék egy élő emberrel beszélni, hogy mi a teendő? Ilyenkor a már említett női hang közli, hogy pillanatnyilag nem elérhető és bontja a vonalat! Ezt játszottuk napokig, bármilyen napszakban is hívtam őket, mindig ez az eredmény, így email lett a vége, amire a következő hibáig semmilyen választ nem kaptam, így hagytam az egészet és zsörtölődtem magamban tovább 9-10 hónapig, amikor elérkeztünk a következő hibákig.

A készülék egyre nehezebben talált GPS jelet, a térerő szintje is erősen ingadozott, és ami a legnagyobb baj: hívások után (és a vége felé már közben is) a telefon magától újraindult. Szerencsére nem minden hívás után, napi 30-40 hívásra 4-5 újraindulás jutott, ami nekem még mindig 4-5-tel több, mint amit elfogadhatónak tartok.

Ekkor ismét próbáltam hívni a szervizt folyamatosan, továbbra sem elérhetőek, pozitív fejlemény, hogy nem bontják egyből a vonalat a próbálkozzon később szöveggel, hanem előtte egy perc zenét is hallgathatok, hurrá! Megy az email, semmi válasz hetekig, így megkerestem a HTC-t.

Itt is megkaptam a szokásos instrukciókat: indítsam újra a telefont (hisz ez a bajom ember, hogy újraindul!). Nem jó, megvolt. Kapcsoljam ki, vegyem ki akksit-SIM káryát, tegyem vissza és próba. Nem jó, megvolt. Akkor gyári visszaállítást javasolnak. Nem jó, megvolt. Akkor vegyem fel a kapcsolatot a szervizzel. Próbálom, nem lehet. (itt már napi szinten írtam az emaileket nekik, és folyamatosan naponta többször próbáltam hívni eredménytelenül.) Akkor majd ők odapirítanak nekik, hogy igenis válaszoljanak.

Eredmény: egy kétsoros email, hogy vigyem be személyesen, vagy küldjem postán. Válaszoltam, hogy elnézést, de én már hetek (de akár hónapokat is mondhattam volna, mert az első levelemre nem válaszoltak...) próbálok kapcsolatba lépni önökkel, de ezidáig sikertelenül, nem szivesen küldeném csak úgy el a semmibe "drága" telefonomat, előtte csak beszélnék 1 percet egy élő emberrel...

Semmi válasz, emailek-hívások hada újra napokig, eredmény nélkül, míg végül SIKERÜLT, és valaki röviden tárgyilagosan közölte, hogy akkor is küldjem csak el postán. Azért nem bírtam ki, megkérdeztem, hogy ugyanmár, miért nem méltóztatnak felvenni a telefont, és nincs-e egy másik szám, aminek a másik végén egy aktív ember van? Válasz: ő nem tudja, mert csak ma jött vissza  a szabadságról, és elkezdte megválaszolni az emaileket. (gondolom csak az én munkahelyemen szokás helyettesíteni a hiányzót, meg az ügyfelek különben sem fontosak, minek foglakozzanak velük, ha garanciális javítást akarnak, úgyis ide kell küldeniük) Kértem, hogy mivel telefonon beszéltünk, spórolja meg magának az Én emailem megválaszolását, biztos nem csak én várok hiába.  Köszönöm szépen akkor küldöm.

Így is tettem július 12-én, részletes hibaleírással futárral elküldtem, másnap meg is kapták. Kértem, hogy emailben igazolják vissza megérkezett-e, semmi válasz, a honlapon a marhajó Track and trace menüpont nem talál semmit. Újra telefonálgatás, meglepő módon egy nap alatt sikerült elérnem őket, a készüléket megkapták, a honlapon látni kéne, majd szól az IT-snak. Fél nappal később valóban ott volt, hogy megkapták...

Az első javítás a 12-ei kiküldés után 23-án érkezett vissza: akku és antenna csere. GPS megjavult, viszont pár hívás után megint újraindult!!! Megint telefonálgatás, talán egy nap alatt sikerült elérnem őket, hogy akkor bizony küldjem vissza. Nem örültem, mert már kifizettem egy futárt oda, postát vissza, ők nem javították meg, most megint én?! Meddig játszuk ezt??? Rendben, küldjem el, ők meg majd fizetik a visszaküldést. Belementem, szerintem ennél többet nem tudtam volna elérni, és csak egy működő telefont akartam...

Telefon 07.25-én ment vissza futárral, 26-án megkapták, honlapon 30-án jelent meg, ez ám a reakcióidő! Azt mondta a jóember ez már valószínüleg alaplapcsere, így számítottam rá, hogy lassú művelet lesz. A honlapon a státusz csak nem változott, így mivel az E-Care-t megintcsak nem sikerült elérnem napokig (itt már személyes ügynek tekintettem, és egész nap hivogattam őket),  hívtam a HTC-t. Ők mindig kedvesek, közlik rengetegszer, hogy sajnálják, de nekik sincs más telefonszám, és ők is max emailt tudnak írni, amire ugyanúgy nem kapnak választ. Ó, milyen csodás, a gyártó sem tudja elérni a saját márkaszervizét, ez igazán megnyugtató! Továbbá normális még ez a javítási időszak, ha csak 25-én küldtem el. Egy pillanat, nekem már július 12-e óta nincs meg a készülékem, csak közben visszakaptam egy rövid próbaüzemre, így szerintem a javítást azóta végzik, nem 25-e óta...

Mindegy, nekem, mint ügyfélnek nem lehet igazam, szívjak csak tovább. Már augusztusban járunk, kezdtem kifogyni a türelmemből, 08.08-án sikerült őket elérnem, hogy másnap délelőtt készül el (ezt nem tudta egyből, egy kis türelmet kért, mint ez 20 perccel később kiderült ez a kis türelem=20 perc, ennyit kellett várnom arra, hogy ezt beböfögje), de nem tudják ki is tudják-e küldeni. Honlap szerint nem sikerült, de az mint tudjuk a legritkább esetben frissül, így 08.10-én pénteken újra telefonálgatás, ahol közölték, hogy ő szegény csak azt látja hogy most készült el, de már nem fogják tudni kiküldeni. Köszönöm szépen, mi lett a tegnappal? Ő ezt nem tudja,  csak azt amit lát. Akkor én kérek elnézést már nagyon várnám.

08.13-án hétfőn lesújtó meglepetés, MEGJÖTT a telefonom, mégis összehozták a pénteki kiküldést, és még a visszaküldést is fizették. Elvégzett javítás: ROM frissítés. Én már nagyon pesszimista vagyok, így annyit mondanék még mindig, már 4 napja használom és még nem indult újra, remélem ez így is marad.

És hogy mi ebből a tanulság: semmi. És mi bánt a legjobban? Többet áldozok rá, hogy gyári garanciám legyen, ami mint számomra kiderült, semmit nem jelent. Van egy szerviz, akik megtehetik azt, hogy magasról tesznek az ügyfelekre, panaszokra, a megbízó gyárra. Lehetetlennel egyenlő őket elérni, emailekre nem válaszolnak, nekem került a postázgatások miatt kb 10 ezer forintba, hogy egy hónap alatt talán megjavítsák a gyártói garanciás telefonomat.

Mint kiderült, (nem) nagy meglepésre szeptembertől elveszik az E-Care-től a HTC szervizelést, így maradt némi bizalmam a márka iránt, és remélem az új szerviz csak jobb lehet. Nekem nem az a bajom, hogy elromlik valami, még azt is el tudom fogadni, hogy nem sikerült elsőre megjavíani, ha cseréltek volna alkatrészt, még azt is elhitethetik velem, hogy arra kellett várni, de a legbosszantóbb az a hozzáállás! Ha rengeteg próbálkozás után sikerült is őket elérni, minden választ harapófogóval kellett kihúzni belőlük, rövid semmitmondó válaszok, egyszer sem mondták még csak azt sem, hogy elnézést.

Kívánok az E-Care Solutions Kft minden munkatársának legalább egy hasonló ügymenetet!

Üdv
Naiv ügyfél

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.08.17. 13:56:42

"Úgy voltam vele, hogy egy alsókategóriás készüléknél megoldható, hogy ez ne történjen meg, akkor a csúcskategóriában miért nem?"
Mert a csúcskategóriás, és az alsókategóriás telefon között két különbség van : az ára, meg a marha, aki kifizeti.

Dr. Kix 2012.08.17. 13:58:28

@ColT: Pénteken, harmadikként egyből a poszt-tolót? Na! :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.08.17. 13:59:03

Különben régebbi SIM kártyáktól az újabb telefonok hajlamosak fagyni.

"És hogy mi ebből a tanulság: semmi. És mi bánt a legjobban? Többet áldozok rá, hogy gyári garanciám legyen, ami mint számomra kiderült, semmit nem jelent. "
Valójában gyártói garancia ez?
A gyártó miért harmadik félhez küldi a cuccot? :S

A RIM cuccok pl. itt javítódnak Magyarországon, ahol régebben gyártották is egy jó részüket.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.08.17. 13:59:54

romfrissítés? restaurájják az akropoliszot.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.08.17. 14:00:29

@Dr. Kix: Nem szidtam a postolót, csak a csúcskategóriás tele... szemeteket.

Bálintka. 2012.08.17. 14:58:41

Szép történet. Főleg azért, mert én is HTC-t akartam venni vagy Sonyt, de akkor marad az utóbbi.

Circus 2012.08.17. 15:13:37

Amúgy nem rossz ötlet, ami a felvezetőben megemlítődött - amíg kvázi-béta állapotú a cucc, addig ne kelljen teljes árat fizetni...

Valahogy úgy tűnik, hogy az eccerű fapados nokiámat egy másik eccerű, fapados nokiára fogom becserélni, amivel telfonni lehet, meg mutattya az időt, meg ébreszt. Többi minek?

senkiszerelme (törölt) 2012.08.17. 15:15:01

Ha garanciaidőn belül problémám van a telefonommal vagy bármilyen műszaki termékkel, a vásárlás helyére viszem vissza, ott kötelesek elküldi a szervizbe és nem kell telefonálgatni, feleslegesen idegelnie magát az embernek.

Ebben a blogban jelenleg nem kommentezhetsz_ (törö 2012.08.17. 15:20:01

"A gyártó köztudottan csak csúcskategóriás készülékeket gyárt"

tovább nem is kell olvasni...

ritmikus csimpifon 2012.08.17. 15:35:14

Nekem ezekről a csúcstelefonokról mindig Stanislaw Lem: Mosógéptragédia c. novellája ugrik be.

Mikor lesz már elérhető a felszopó funkció, meg a barátnő-modul?

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.08.17. 15:49:04

Verjetek agyon ha egyszer százezer forintot adok egy akármilyen telóért! Vagy akár kilencvenötezret. (Inflációval korrigált érték!)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.08.17. 15:55:29

@atpijkamo: egyetértek. mármint nem az agyonveréssel. a legdrágább fonom volt 200 pénz és el nem tudom képzelni, mi lehetne még rajta, ami most hiányzik. amúgy htc és tökéletesen megy rajta a homár.

Bicikliző medve 2012.08.17. 16:02:19

@Gonzó410: azért ez valahol vicces tud lenni. Idejössz olvasni, majd nem olvasod el, mert túl hosszú :D

Pa Lee 2012.08.17. 16:20:50

Szerintem ez a látens homoszexualitás kifejeződése, a szop.. izé.. szívatós funkció alapszolgáltatás. Egy extra appot használok: fon.gs/bringapont
erre tökéletesen megfelel egy alsó-alsókategóriás :)

Na itt a kert! 2012.08.17. 16:21:24

Talán nem véletlen, hogy szeptember 1-tôl nem a fent említett cég lesz a márkaszerviz...

lifelike 2012.08.17. 16:36:07

Régen a htc a speedshopnál volt, nekik is van szervizük, csak jókat mondhatok róluk, vigye be oda, ott megcsinálják, nekem még cserekészüléket is adtak

Xezs 2012.08.17. 17:20:14

"A gyártó köztudottan csak csúcskategóriás készülékeket gyárt,"

Kösz haver, ez a poén feldobta a napom :)

szanalmas 2012.08.17. 17:31:25

@ColT:

"Különben régebbi SIM kártyáktól az újabb telefonok hajlamosak fagyni."

WTF?! ROTFL!

CID 2012.08.17. 18:29:06

@Xezs:
Azért, alsó kategóriás HTC-t, valóban ritkán látni ;)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.08.17. 18:33:17

mondtam mar kernemszepen, hogy egyaltalan nincs mobiltelefonom?

Laresz 2012.08.17. 18:34:39

@hagyma: még nem. De épp kérdezni akartam :-)

Xezs 2012.08.17. 18:39:48

@hagyma: nem, de leszarom hogy mid van

@CID: attól függ hogy mit definiálsz alsó meg középkategóriának

a HTC nem rossz annyira csak olyan túl műanyag az egész

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.08.17. 18:42:20

@Laresz: latod, megereztem
@Xezs: azt irtam mim nincs, amim nincs azt hogy szarod le?

venszivar 2012.08.17. 18:45:20

@Xezs: ki a fasszal ugatna ott az a barom........

ma már "minden" műűűűanyag, mert könnyű, strapabíró, könnyen színezhető s fröccsöntéssel egy lépésbe legyártható.
A fémek drágák, nehezebbek s sokkal macerásabban lesz belőlük végtermék.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.08.17. 18:47:44

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: 200k egy telefonra?;( Mindenki tudja, hogy ennyit csak nõi táskára adunk ki. HTC-nek egyébként gondjai vannak keményen, nem hajlandó lemenni a középszegmensbe, ami rendben is volnb, ha tényleg prémiumtermék lenne az a produktum, de leginkább a füstje a nagy lángja meg.. Meg. Mindezt annak fényibe és tudatába írom, hogy odafentebb már nem lineáris az árképzés. Manufaktúrát mindenhova. Van ahol még mûködik. A mobcsitelcsibiznisz nemilyen. T'om, kemény vok, de én személyesen vittem volna el. Szemébe nézni a nyeglefasznak. Hihetetlen tényleg, h milyen mentalitásokkal kapnak meg állásokat.

venszivar 2012.08.17. 18:57:59

@Kellemes Zérókomponista: A műanyag azért nem szorítja, ki a fémet......
ezt én sehol nem írtam ! Nyilván van hol nem is lehet, habár létezik olyan, ami erősebb, szívósabb, mint a fémek. No akkor viszont az ára is húzósabb.
Érted te, hogy mire gondoltam, céloztam.:)))

TÍPUSA ? SZÁMOD ? PIN kódja ? :):D

CID 2012.08.17. 19:09:24

@Kellemes Zérókomponista: Áruld már el, milyen fémtelód van ..... Hacsak nem mentettél valami bányatelefont ;(

CID 2012.08.17. 19:12:05

@Xezs: kijelző, proci, RAM, anyagminőséget figyelembe véve semmi esetre sem alsó, vagy alsóközép kategóriás telók !

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.08.17. 19:12:19

@Kellemes Zérókomponista: "200k egy telefonra?"

Haggyál már! Ennél te sokkal jobb vagy. Nem k-t mondott a zs. Forint. Vagy font. Ha font, akkor az 70khuf. Na, még annyit se költenék. Újonnan 20khuf, használtan 13k, ennyit vagyok hajlandó költeni rá. Játékszer.

England win The Ashes! 2012.08.17. 19:24:35

HTC? Tavaly megszűnt a profi kerékpárcsapatuk, a versenyzők szétszéledtek (Cavendish, Szivcov és Eisel a Sky-ba, Martin és a Velits-ikrek az Omega-Pharmába, van Garderen a BMC-be stb.).

Ezek után még van, aki tőlök akar telefont?

:)

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.08.17. 19:33:41

Azt nem tudom mennyire vagyok jó. ami biztos, hogy nekem is vannak elveim, irányultságaim, de szenvedélyem is, amire nem általlottam már milliókat költeni. Dzsiráf meg osztrák, euróba gondolkodunk. Bár nem. Durva lenne. Tag Heuernek is van fém, na nekem nem az van, de neki se. Nokia 6650. Megakartam nyilatkoztattni mélyebben ezt a nõt, nempedig hegyibeszédet tartani dehogy. Mindenki arra költ aminek jónak látya. EGY kitétellel: nem az értelmetlen mértékû kifeleélést szolgálja. Olyankor megakadályozom. Vagyha nem tudom, hát elfordulok tüle.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.08.17. 20:18:55

200 ajrópézre gondoltam, de akkor még 250 volt az ajró darabja. és ez az abszolút plafon nekem. voltak olcsóbbak is, de három hónap alatt kimúltak a kezem alatt, konkrétan egy alsóközépkategóriás LG és egy szintén közepes nokia. itt már beleuntam, mert szeretm ha működnek a dolgaim, oszt vettem ezt a htc-t, ami tökéletes ezidáig.

(táskákról nem nyilatkozom, mert kitagadtok innen)

CID 2012.08.17. 20:55:42

@Kellemes Zérókomponista: hát, a Nokia 6650-en van fém, maradjunk ennyiben. Két hete vettem egy példányt 8.000 Forintért....

épaetekmogyoo 2012.08.17. 21:04:51

Nem olvastam el a sztorit, annyira hosszú.
Hátécét nem veszünk, felvágni ájfónnal kell.
Vagy úgy, hogy nincs is mobilod, amit Xezs amúgy is már leszart. :)

Megdobbent 2012.08.17. 22:28:03

"ki kristályosítják".
Es ezt igy hogy, kedves jackyll?

Amugymeg ja, hibas szoftver = szar telefon = szar arucikk

Xezs 2012.08.18. 01:26:14

@venszivar: Nemtom, de akkor legalább nem itt osztaná az észt, hanem a helyieknek telón. Bár azok nem kíváncsiak a hülyeségeire, ahogy mi sem.

Fejlettebb ország a faszomat azt.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.08.18. 01:29:54

@Xezs: mar itam, hogy nincs telefonom...
az nincs amit le akarsz szarni
most akkor csak itt oszthatom az eszt
ez a sorsom, sot kuldtetesem...

venszivar 2012.08.18. 07:13:40

@Xezs: EZ biztos, hogy min. FÉLKEGYELMŰ !
fejlettebb országokba az ilyen nyomorultak takarítják a WC-t (stimmel!),
nyalják föl a parkettát (stimmel !), töltik tele a sörös korsókat ez is stimmel ! Nem ért semmihez de azt hiszi, hogy mindenhez ért...........
Látod, "mar itam, hogy nincs....", ""írja"", ez egy autista barom !
Bocsánatot kérek az autistáktól !

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.08.18. 09:39:23

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: ja oké. Nem szlengesítettem teljesentartósan a agyam még. Szóval a k nálam még mindig ezer. Oké akkor! Csak kígyóbőr táskával az oldaladon írhaac ide!

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.08.18. 09:48:37

@CID: Húha, akkor én most gázak vagyunk, hogy ennyit érő telóval rohangálunk. Vagy mi ez a 8 ezer felemlegetése

CID 2012.08.18. 10:05:18

Az ég világon semmi, csak te virítottál, hogy fémtelód van ( ami persze hazugság ) én meg jeleztem mennyi az értéke a hyper fémtelódnak. Persze, ha valakinek csiki csukis telefon kell, telefonálásra akkor tényleg nem rossz választás, bár annó ez is bőven 200 juró felett volt, annyit meg sohasem ért. De mint látjuk, a sznobok megvették. ;-) @Kellemes Zérókomponista:

Xezs 2012.08.18. 10:18:57

@venszivar: Nézd, én úgy vagyok vele, hogy nem szégyen budit takarítani, azt is meg kell csinálni.

Csak ne tenne úgy, mintha ő szarta volna a napot, mert minimum ezt gondolja magáról.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.08.18. 10:38:30

@CID: elhiszem, hogy fáj, hogy nincs jelen furaszem, s a problémád is nagy lehet, de ugye nem nagy baj, ha ebben a sportodban bennem nem találsz partnerre? Tudjuk, hogy nem kifele élek, vannak elegen, náluk próbálkozz fiam? Puszika. Én 10-ért vettem és már akkor is sznob voltam. Vállalom. De nem telefon okán. Nem is idétlen kifelevirítás okán. Van egy értelmesebb formája is. Amit te talán ismersz, de akkor viszont ne játszd a hülyegyereket, nem áll yól.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.08.18. 10:40:26

@Xezs: @venszivar: má mondtam: túlfejlettek. Nem kell rezegni rá.

CID 2012.08.18. 11:50:41

Ez életem legnagyobb gondja, mármint, hogy nincs itt kicsiÓ @Kellemes Zérókomponista:

Megdobbent 2012.08.19. 02:10:42

51. korzet. teccik erteni?

közödeszed 2012.08.19. 14:13:53

Történetének "hőse" mit hitt, hogy telefonon keresztül majd táv gyógyítanak? vagy az fáj hogy nem tudott önmagából kikelve anyázni egy kicsit?...nem is értem..ha rossz a mikró, a pc, a mittomén meg a satöbbi viszem a szervizbe oszt kész, főleg ha még garancia is érvényes...egy samsung L700-am van régi megbízható 3 éve bírja.. arra pont megfelel amire kitalálták : telefonálni sms-t írni.

Szarazkoro 2012.08.20. 11:06:38

@Bálintka.: 1iket se vegyel mert nem fog jot tenni az idegrendszerednek. Samsung Galaxy SIII.

holdlányka 2012.08.21. 16:48:00

HTC lehet, hogy felsőkategóriás, de akkor is kínai (tajvani) fiatal (alapítva 1997)cég,ennek megfelelő tapasztalattal a telekommunikáció területén, egyébként meg ne keressünk okostelefonban kiforrott szoftvert, olyan nincs.De nem is lehet, ilyen avulási idő mellett...
Ezzel együtt kell élni. Vagy használni 10 éves butatelefont, azzal nincs ennyi probléma.
Menőzni meg ájfone4s-el kell, Az való a sznoboknak. HTC csak középsznoboknak.

exypsilon 2012.08.22. 06:56:27

Az e-care-el nekem is meggyűlt a bajom, pont egy HTC-vel kapcsolatosan, de 30 ropival könnyebben túléltem a dolgot. Inkább dobd ki a telód, minthogy ilyen szervizeknek légy kitéve. Semmi kommunikáció, mesterségesen el vannak "zárva" a dolgozók az ügyfelektől.

Zseer 2012.08.28. 09:10:53

" Itt újra két opcióm volt: 1 év bolti garancia, vagy 2 év gyártói, "

sokat gondolkodtam azon,h egy vadiuj,bontatlan keszuleknek hova tunik a gyari garanciaja,miert kell a sarki gsmnek sajat szakallara szervizeltetnie es miert van ilyen opcio 10 bol 9 uzletben ?
vajon milyen lehet az adozasi hajlandosag naluk?

az mar csak a hab a tortan,hogy a kedves vevo pont a tisztessegesebb utvonalat szivta meg.

nagyjabol sejtem amugy mi lehetett a tortura a hattereben,dolgoztam mar olyan munkakorben,ahol en voltam az utkozo a megbizo ugyfelei es az alvallalkozo kozott.
az ugyfelek orditanak,mert le vannak szarva,az alvallalkozo ordit,mert nem fizet rendesen,nem biztositja a munkafelteleket a megbizo.
a megbizo pedig engem baszogat,h minden menjen flottul,az alvallalkozonak ugyanugy el kell latnia feladatat,mint 3 honappal ezelott,amikor meg tudott enni adni a csaladnak ...

a vicc az,h ez volt eddigi eletem legjobb meloja meg igy is.
:D
süti beállítások módosítása