Tékozló Homár

Keressük a távfűtési Guiness-rekordot!

2012.09.18. 16:41 | jackyll | 292 komment

A Homár saját archivumában a területi rekord 345 ezer forint volt Veszprémben, de most kaptuk a jelentést, hogy Hódmezővásárhelyen 496 ezernél állt meg a mutató. Ráadásul korábbi bajnokunk az egész 60 nm-es lakást fűtötte, míg az új csupán egyetlen szobát, írja a Délmagyar:

Több fórumon is megpróbáltam segítséget kérni. A Fogyasztóvédelemnél azt mondták, nem az ő hatáskörük. A Mérésügyi Hatóságtól is ezt a választ kaptam. A fűtéselszámolást végző Techem Kft. képviselője is járt nálunk. Megnézte, jól működött-e a mérő. Azt mondta, semmi probléma vele; személyes megjegyzésként hozzáfűzte, mégiscsak lehet valami gond a panel fűtésrendszerével, ha a radiátor csak langyos volt. Ügyvédhez is fordultunk. Megértő volt a számlát küldő Hódmezővásárhelyi Vagyonkezelő és Szolgáltató Zrt. is, ahol fizetési haladékot kaptunk, de ki kell fizetnünk a szerintem igazságtalan számlát.

Lehet, hogy a 24 lakásos panelben egyedül ők fűtöttek? Ha bárhol látott, hallott, olvasott, rebloggolt ennél durvábbat, lője át nekünk is!

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Xezs 2012.09.19. 10:56:42

@atpijkamo: Olvastál te már társkereső oldalakat, vagy jártál már gagyi csetoldalakon (pl. chat.hu)? Ha csak annyit írsz be, hogy "85D :)" kapsz vagy 10 privit. Leszarják, hogy akár úgy is nézhetsz ki, mint zámbódzsimi, benyögted és kész, ők a hiányzó részleteket interpolálják maguknak és már kész is fejükben megalkotott bombanő.

Próbáld ki. Több ilyen ember létezik, mint gondolnád.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.09.19. 10:57:43

@Dr. Körömlakk ®: A (szappan-)operákhoz, a sztár- és celebvilághoz, az élsporthoz, valamint a ki nem mondott női kívánságokhoz (stb.) teljesen hülye vagyok...

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.09.19. 10:58:12

@batgirl: "te jó ég! hanyas lába lesz annak a "kispudlinak" ??"

igazságos 2012.09.19. 10:58:47

@Xezs: alakos kép is volt ám. Mert tényleg, a méret nem minden, kell hozzá az, hogy nézel ki. De te is azt mondod, hogy a férfiak többsége a mell alapján mond ELSŐKÉNT ítéletet, utána nézik meg a többi kelléket.

@Dr. Körömlakk ®: ne hozd rám a szívinfartkust, sokszor eltűnődtem, mi lesz, ha egyszer gyerekem lesz.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.09.19. 10:59:42

@atpijkamo: Hát, nem is tudom. Nekem a kezem nőtt meg nagyon. Régebben kettőből is bőven kint volt, most meg már egyben is megbúvik...

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.09.19. 11:00:19

@Xezs: Elhiszem, nem ezen "vitázunk".

Az az állításom, hogy az ifjú férfiemberek izgulnak fel az ilyenen, nem a meglett korúak.

Hammeg Dzsimmit fikázod, nem leszel hosszú életű e Földön. Széttépnek a libák.

Egyéves Önkéntes 2012.09.19. 11:01:52

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: eredetileg így van, csak a lakók kérték, hogy költségosztó alapján legyen elosztva, mert így "igazságosabb"

igazságos 2012.09.19. 11:01:54

@Kellemes Zérókomponista: én ojat nem tennék, bár, az igét is speciálisan hirdetem, ha túlzásba viszik a keresztényszidást, akkor kinyílik a bicska a kezembe. De ojankor is elegánsan osztom azt, akit kell.

Ilyen világba meg ki szülne gyereket, hogy eltartson magán kívül még három ciggát?

Ezért is fizeti a kedves poszter a több százezres számlát, mer azok ingyen kapják a 250 ezres piaci órát. Ez valahogy kimaradt a Naplóból is.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.09.19. 11:02:00

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: :)) Az embernek csak a füle meg a lába nő 24 éves kor után.

Meg az állcsontja, mint Phelpsnek, ha túl sok növekedési hormont szed.

Xezs 2012.09.19. 11:03:51

@igazságos: NEM! Én ilyet nem mondtam, idézz kérlek, ha mégis. Én azt mondtam, hogy cseten ha benyögsz magadról egy (várhatóan) a többségnek szimpatikus részletet, már nem foglalkoznak a többi részlettel, azt kitalálják maguknak. Pl. beírhatod azt is, hogy "most borotváltam a puncim" - erre is kapsz 10 privit, közben meg lehet hogy úgy nézel ki, hogy nem lehet rólad eldönteni, hogy nő vagy-e vagy férfi.

Én csupán annyit állítottam, hogy az emberek szeretik nekik tetsző módon kitölteni a hiányzó részeket.

@atpijkamo: Meglett korúak között is sok a gyökér, ne becsüld alá a hülyeség hatalmát. Láttam én már 40, de 50 éves férfiembernek is iwiw profilját, ami olyan szintű butaságról és szexuális éretlenségről tanúskodott, hogy egy ifjú is megirigyelhette volna.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.09.19. 11:03:53

@Egyéves Önkéntes: "@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: eredetileg így van"

Az az alapötlet, hogy mindenki annyit fizessen, amennyi meleget kap, így nem kell a szomszéd számláját fizetni, és mindenki hatékonyan takarékoskodhat.

Csak ebbe nem számolták bele az emberek "okosságát".

Dr. Körömlakk ® 2012.09.19. 11:03:54

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: ezekhez nem is kell ész.
@igazságos: borzalom, sztem hagyd a picsába ezt a gyerek dolgot. csak a nyűg van velük amúgyis, mindamellett, hogy ronda lógós mellet fabrikálnak a piócáskodásukkal.

Xezs 2012.09.19. 11:05:10

@igazságos: A vallást nem szabad túl komolyan venni, mert olyan leszel, mint a tálibok.

Hülyeség felszívni magad egy esti mese gyalázásán.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.09.19. 11:05:26

@igazságos: Mell - szem - arc - haj - comb - fenék - derék - lábszár - kéz - hát - lábfej. A (nem természetes) színekre festett haj- és egyéb szaruképletek csak annyiból izgatják a fantáziánkat, hogy vajon le lehet-e kapni aktus közben, és mi lehet alatta. Szegecselt szájba/punciba meg csak részegen/bedrogozva merjük benyomni bármilyen érzékeny testrészünket. Kivéve az elmebajosokat.

igazságos 2012.09.19. 11:05:30

@Dr. Körömlakk ®: ha ez a saját érdekeidet szolgálja, néha rákényszerülök. Ez van, el kell fogadni, így működik a világ, na meg a pasik.

Xezs 2012.09.19. 11:07:52

@Dr. Körömlakk ®: Pontosan. Ő egy ezek közül.

"szeretem ha büdös a picsa... egy kicsit."

igazságos 2012.09.19. 11:08:04

@Xezs: mondjuk, őszintén, nem tudom, honnan jött a pedofil papos dolog, ezen mindig eltűnődök, ha feljön a téma.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.09.19. 11:09:33

@Dr. Körömlakk ®: "@igazságos: borzalom, sztem hagyd a picsába ezt a gyerek dolgot. csak a nyűg van velük amúgyis, mindamellett, hogy ronda lógós mellet fabrikálnak a piócáskodásukkal."

:)) Ne hallgass rá, imádnivalók! Tíz éves kor körül a legjobb, már egyedül pisilnek, de még nem viszik el az autót.

Szakirodalom: www.origo.hu/egeszseg/terhesseg/20120918-miert-ereszkedik-meg-a-mell-szoptatas-utan.html

igazságos 2012.09.19. 11:09:51

@Xezs: neked azt mondom, hogy gondolkozz el a dolgokon, és rá fogsz jönni, mit miért teszek. De persze, ehhez agynak is kell lenni, meg túl kell lépni a melles dolgon, ami tudom, egy férfinak nem könnyű.

Mindennek oka van, semmit se teszek csak úgy.

Xezs 2012.09.19. 11:11:20

@igazságos: Nem különösebben érdekel, hogy miért értetted (szándékosan?) félre azt, amit mondtam.

Nincs vita, mert nincs miről.

Dr. Körömlakk ® 2012.09.19. 11:13:10

@Xezs: és mennyi de mennyi van vazze!
mútkor állok a megállóba (még nem bicajoztam rencerbe) jön a túloldalt egy bicajos tajparaszt, azt átkiabál, hogy "jajjeszemagyönyörűmelleidet cupp cupp" nem volt ám égő bazmeg, rajtam kívül még voltak ott páran, én meg álltam mint a fasz. hozzáteszem, normális ruha volt rajtam, nem ilyen mellkidobálós.
mondtam magamban, hogy anyádat te gyökér. na ez se sokat variálhat a dugással, épphogy leveti a kapcát meg a gumicsizmát, oszt kész. szó szerint.
monnyuk én szép vagyok persze :)

Egyéves Önkéntes 2012.09.19. 11:14:07

@atpijkamo: nem, az alapötlet az volt, hogy négyzetméterar ányosan (azaz fűtési légköbméter arányosan) fizetsz
utána kitalálták, hogy ez nem igazságos, mert aki többet használ, az fizessen is többet, így elkezdték felszerelni a költségosztókat.
Minek hatására kiderült, hogy kinek van jó és kinek van szar fekvésű lakása.
Na és ekkor elszabadultak az indulatok, mert jött a Gizike, hogy az nem f.sza, hogy Jolánkában 85B-s a kosármérete és ugyanannyit fizet, mint ő, pedig ő "csak" 75H.
Azaz, ab ovo légköbméter arányos volt, utána költségosztós, és végül most terjed a vegyes, azaz egy részét így, másik részét amúgy számolják el.
Egyik sem igazságos, mert panelban nincs igazság.

Dr. Körömlakk ® 2012.09.19. 11:14:52

@atpijkamo: ne vezesd fére az Igit, hát én má csak tudom. mer nincs ótóm.
és ne sértegessed az Igit, kikotrom a szemed!

Egyéves Önkéntes 2012.09.19. 11:15:22

JolánkáNAK
és nem jolánkáBAN
azt csak szeretném! :)

igazságos 2012.09.19. 11:15:51

@Egyéves Önkéntes: viszont mindenki fizet. Ha mindenki ugyanannyit, az lenne a baj, ha meg egyvalaki többet, míg a többi kevesebbet, az a baj.

Itt az alapprobléma: senki nem akar fizetni, az a baj.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.09.19. 11:17:32

@Dr. Körömlakk ®: Igasságost csípem, eszembe se jutna sértegetni.

igazságos 2012.09.19. 11:18:17

@Dr. Körömlakk ®: engem nem lehet ám könnyen felhúzni, én mosolygok minden cikizésen.

A valóban hülyékre ráhagyom, aki megérdemli, azt viszont megszívattatom saját magával.

A poszternek: talán a nagy nyilvánosság segíthet a legtöbbet a baján, vagy egy magasrangú ismerős a szolgáltatónál.

Dr. Körömlakk ® 2012.09.19. 11:20:14

@atpijkamo: na azér, mer ütök!

@igazságos: helyes, okos nő vagy Te, nemhiába a gyönyörű melleid.

igazságos 2012.09.19. 11:26:31

@Dr. Körömlakk ®: mondjuk azok nem cikiznek, akik látták is, amit küldtem. Érdekes, sok tanulságot lehet itten leszűrni.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.09.19. 11:27:01

@atpijkamo: ja igen, nem lett meg amit beszéltünk.:( Ezidáig. Asszem nem is lesz.Sajnálom. (Ezt magamnak mondom elsősorban, sírjunk!)

Xezs 2012.09.19. 11:27:42

@Dr. Körömlakk ®: Egy ilyen sztorit úgy megnéznék egyszer úgy, hogy a nő egy orbitális nagy pofont lebasz az ipsének :)

Egyéves Önkéntes 2012.09.19. 11:29:45

@igazságos: ja ezt nem lehet jól csinálni
mondjuk nekem meg se fordulna a fejemben, hogy a szomszédomat átkúrjam

Dr. Körömlakk ® 2012.09.19. 11:31:53

@igazságos: nekem is kűdted, én se cikizlek, ugye? naugye.
@Xezs: én nem verekszek, én a beszólok típus vagyok. de abból a randábbik. minimum van benne egy anyád, egy gyökér, és egy bazmeg. a többi opcionálisan bővíthető stb.

cicmen (törölt) 2012.09.19. 11:32:33

@igazságos: A poszternek: talán a nagy nyilvánosság segíthet a legtöbbet a baján,

Úgy érted küldje el ő is a melleit a sünnek? :)

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.09.19. 11:34:13

@Xezs: ugyanez a szőkére. Rohadhatnak a fogai, lehet pattanásos, igénytelen, buta (mondjuk buta az mindenkor lehet, sokaknál kifejezett előny:S pasik számára, ilyet keresnek direkt), MERT SZŐŐKE! Hát anyád.
@igazságos: what does it mean "tanulság" here, dear?
Persze, hogy kimaradt, mert ezeket már mindenki tudja.:) Várjál már, hogy kell speciálisan hirdetni?:D

cicmen (törölt) 2012.09.19. 11:34:39

@igazságos: De persze, ehhez agynak is kell lenni, meg túl kell lépni a melles dolgon, ami tudom, egy férfinak nem könnyű.

Pfff! Ezt nem olvastam mielőtt elküldtem az előzőt! De legalább megtudtam, hogy férfi vagyok!:)))

cicmen (törölt) 2012.09.19. 11:38:50

@igazságos: mondjuk azok nem cikiznek, akik látták is, amit küldtem.

Én mondjuk tényleg kimaradtam! Nekem küldhetnél egy "alváz" képet! :)
Persze csak akkor, ha nem lógnak ki olyan "leffentyűk" mint dr. Hegedüs Csaba füle! :))))

igazságos 2012.09.19. 11:39:30

@cicmen: szerintem a szolgáltatónak!

Egy jó csaj csak nem fagyoskodhat má!

@Egyéves Önkéntes: szomszéddal jóba kell lenni, mert topless - fotókat csináltat rólad, oszt nem tudod, hová küldi el, rakja fel.

Egyéves Önkéntes 2012.09.19. 11:40:25

@Dr. Körömlakk ®: bocsi, nem akartalak beégetni! de amikor bicajozok kijön belőlem a zállat! :)

Dr. Körömlakk ® 2012.09.19. 11:41:37

@Egyéves Önkéntes: nem égtem, csak szar vót, hogy nem tudtalak bealázni, mer gyorsabb vótál bicajon mint én egyhelyben. legközelebb ájjá meg, oszt fájtojjuk le, ok? :)

cicmen (törölt) 2012.09.19. 11:44:02

@Dr. Körömlakk ®: gyorsabb vótál bicajon mint én egyhelyben.

Ha viszont csak szobabringán tekert, akkor elbénáztad!

Egyéves Önkéntes 2012.09.19. 11:51:17

@igazságos: 75A-s méret vagyok, nem nagyon kapkodna utánam a Blikk

vénszivar 2012.09.19. 11:58:21

@Dr. Körömlakk ®: Apám mesélte, hogy nekik a háború után az '50-es évek elején levágták a cipő elejét, ha kinőtték. Nem jó "ötlet" ?! :)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.09.19. 12:00:01

@Dr. Körömlakk ®: "@Egyéves Önkéntes: nem égtem, csak szar vót"

NŐK! Nem értik, hogy az ilyen bekiabálás dicséret, nem cikizés. Hódolat a bájok előtt. (Szerintem is parasztság, de ők őszintén nem így gondolják.)

Dr. Körömlakk ® 2012.09.19. 12:00:05

@vénszivar: eskü javasoltam a Kölkinek, de nemannyira szimpatizált az ötletemmel, konkrétan aszonta, anya haggyámá.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.09.19. 12:01:02

@vénszivar: Na akkor, ha egyke. De rendesen a következő testvér kapja. Jaj de szar volt hatodiknak lenni!

vénszivar 2012.09.19. 12:01:02

@cicmen: :) Oszt miért s mióta nincs meg az a drága "mamma" ?

Dr. Körömlakk ® 2012.09.19. 12:01:05

@vénszivar: külömben meg nekem is vót ilyen dorkóm, pedig hetveneggyes vagyok "csak".

vénszivar 2012.09.19. 12:05:56

@atpijkamo: Hetedik Ten magad légy.....
De, ha te hatodik voltál, nos az is szép egy szám. Kézcsók a mamádnak.

igazságos 2012.09.19. 12:08:33

@Egyéves Önkéntes: a blikkbe, na ott aztán tényleg csak aljanépek vannak, eddig egy eredetit tudtak felmutatni. Kivétel nélkül ciggák.

Érdekesek ezek a számozások, most amúgy 95B-st vettem magamra, kemény 4000 forintért.

Drága dolog nőnek lenni, meg karbantartani magad.

És még azt is elvárják, hogy főzzünk, meg ingyé vezessük a háztartást, és még okosnak is kell lenni. Még valami?

A pasiknak bezzeg lehet sörhasuk, és még büszkék is rá.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.09.19. 12:08:52

én azt szeretném kérdezni, hogy miért kapott Peggidrága fényképet igazságos mellkasáról, és mi a zsiráffal mért nem kaptunk?????????
Hun itt a demokrácia?????????

Egyéves Önkéntes 2012.09.19. 12:14:13

@igazságos: nekem pont 95B-s sörhasam van, honnan tudtad??négy

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.09.19. 12:17:18

@igazságos: "És még azt is elvárják, hogy főzzünk, meg ingyé vezessük a háztartást, és még okosnak is kell lenni. Még valami?"

Nem, semmi. Ez minden.
.
.
.
.
Ja, a SZEX!

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.09.19. 12:19:43

@vénszivar: nem (bár jól nézett ki). Télen micsinálsz vele? Szopogatod örökkön örökké a lábujjaid? Még egy tisztességes ordert sem lehet leadni úgy a zölségesnél se!
@batgirl: csatlakozom. Kontaktálok. Joinolok a kérdéshalomhoz.

igazságos 2012.09.19. 12:21:08

@batgirl: reklamáljál a fogyasztóvédelemnél. :)

Szarazkoro 2012.09.19. 12:35:40

@CID: te csaj vagy? Nahat! Az elet nagy meglepetesei!

igazságos 2012.09.19. 12:41:12

@CID: szerintem csak irigykecc a népszerűségemre. Van is miért.

Dr. Körömlakk ® 2012.09.19. 13:49:17

@igazságos: 95B-s az lófasz. az azt jelenti, hogy kövérnek kövér vagy, de a melled a szokásos... nem baszogatlak, de tényleg :D

igazságos 2012.09.19. 16:17:23

@Dr. Körömlakk ®: a korábbi képes csaj se volt kövér.

vénszivar 2012.09.19. 17:35:14

@igazságos: NEM hát. HÁÁÁÁÁÁÁT !!!

Xezs 2012.09.19. 17:45:58

@Kellemes Zérókomponista: Már nem azért, de a 110 az vagy egy dagadt disznó vagy egy két méter magas hátasló.

vénszivar 2012.09.19. 17:52:14

@Xezs: Durva vagy ! És ha csak egy dromedár ? Annak meg jogos !

CID 2012.09.19. 18:07:18

@Dr. Szarazkoro: ? Ezt most, hogy, miért, miből ??????
@igazságos:
Persze persze, irigykedek a csecseidre, az eszedre, meg a népszerűségedre ;)

Xezs 2012.09.19. 18:36:47

Valaki vezethetne egy homártőzsdét. Időnként feltüntetné minden kommentelő BUX indexét.

Pl. most:

igazságos: 7,9 (-0,4)
CID: 5,8 (+0,8)

vénszivar 2012.09.19. 18:52:16

@Xezs: HÚÚÚ ! Ebből még nagy hirig lehet ! Aztán az elején ki állapítja meg a kezdő értéket ? Soros ? :)

igazságos 2012.09.19. 19:44:32

@CID: pedig jobban járnál, ha nem irigykednél, hiszen akkor le se tojnál, pláne nem fáradnál a beszólással. :)

Mylady 2012.09.19. 21:12:32

@Dr. Körömlakk ®: Nekem meggyőződésem, hogy 95B nem létezik. A 95 egy elég kövér nőt jelent. Viszont akinek a mellkasán és a hátán annyi háj van, hogy 95 centi a kerülete, annak a mellén is van háj rendesen. Az viszont nem lehet B. Mert az háj nélkül 75-B (mínusz B) lenne.

A fiúknak meg: a nagy melle a 80E-nél kezdődik. És a határ a csillagos ég, de nem a számnál, hanem a betűnél. Uff.

Dr. Körömlakk ® 2012.09.19. 21:17:16

@Mylady: hát ezért mondtam amit
egyébként van sok olyan nő, aki dagadt, de a melle nem dagadt hozzá. azok az amorf testek... rettenet na. monnyuk azok nem is reklámozzák a bíbíszín

Mylady 2012.09.19. 21:33:09

@Dr. Körömlakk ®: Szerintem az a legdurvább, amikor valaki úgy hízik el nagyon-nagyon, hogy csak az alsóteste nő, a felső nem. És akkor lesz egy felül pálcika (derékig), középen hordó (csípő-fenék), lefelé szűkülő test. Felülre elég az S-es felső, alulra meg kell egy XXXL-es nadrág.

vénszivar 2012.09.19. 22:07:50

@Mylady: "Anyád a ribanc" MI?lédi! Szombaton leparkolok a Napfény utcába s megnézem újra közelebbről a te 90-100 kg odat. Nézz mindig kőrbe nehogy el ess. Jó lesz MI?lédi!

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.09.19. 22:37:48

@vénszivar: Tudom, hogy nem kenyered az elegancia minden áron való hajhászása, de egy nőt- akit ráadásul nincs szerencséd ismerhetni- leribancozni, aztán nap, mint nap ekézni, kicsit más kategória, mint lemenni kutyába, és folyvást rugdosódni valakivel, aki utánad megy a szintedre.
Másként, hogy te is megértsd- undorító.
Csak szólok.

vénszivar 2012.09.19. 22:55:25

@agresszív kismalac: Én őt éppen, hogy nem ribancoztam le ! Úgy mint ő anyámat !
Ha nem jól tudsz valamit ne ugass, ja röfögj bele ! te ugatsz, áááá röfögsz, mert te olyan elegáns szoktál lenni.
Arra meg ne igyál cseh páleszt, hogy nem fogom megismerni, mert még megvakulsz agresszív kismalac. Undorító, hogy olyant védsz, ki leribancozta anyámat ! "Másként, hogy te is megértsd, undorító"!
Én csak reagáltam.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.09.19. 23:01:53

@vénszivar:
vénszivar 2012.08.31. 21:19:39
@Mylady: tagadsz "ribanc" ? Igen, most itthon vagyok ! ne légy feszült.......!
Hm...
Ja, hogy te idézőjelbe raktad.
Én kérek elnézést.

vénszivar 2012.09.19. 23:05:16

@agresszív kismalac: Baszd meg ! Írd ide, hogy a védenced mit írt erre !?
Aztán nagyon elegánsan nyaljátok ki egymás seggét !:)

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.09.19. 23:09:38

@vénszivar: Jól mondod: mit írt ERRE.
Köszönöm a beszélgetést.

vénszivar 2012.09.19. 23:27:27

@agresszív kismalac:Inkább magaddal foglalkozz, mint másba feleslegesen belekötsz. Én jóindulatúan szólok, hogy vigyázz magadra, mert most ezrével lövik ki az agresszív kismalacokat = vaddisznókat ! Ne köszönd, hisz nem szívesen tettem. Nem mondtam, ÍRTAM ! te kis agresszív mindig elegánsan beleböfögő megveszett kismalac, netán vaddisznó .

vénszivar 2012.09.20. 00:00:58

@agresszív kismalac: Abban az esetben ha valaki nem tud olvasni, majd szöveget értelmezni, de csípőből, kapásból, egyből leribancozza más anyját........BRAVÓ !!! Én is 50%-ig hülyeséget, baromságot írtam s már írtam volna is, hogy már eltévedtem, mert az előzőek óta nem neki akartam írni, DE az után, amit simán kapásból leírt ! MI?lédi! Na nem !!! Még ő, még ti vagytok felháborodva ? Miért nem engem küldött el akárhová ? Azért mert MI?lédi! "ős anyja" egy megbillogozott kurva volt, nem csoda, hogy a jelenlegi MI?lédi! is másokkal, (másokról) kapásból ilyet ír le ! Olyan kulturált "nő", hogy se pillanat alatt leribancozza valaki anyját. Ezek vagytok ti, "művelt", belterjes, beképzelt, más szemébe a szálkát, magatokéba a szálfát se, beképzelt senkik. Nemde ? MI?lédi! most ennyit, majd szombaton.....,mivel vasárnap F-1.
Jó lesz így ? MI?lédi!

Xezs 2012.09.20. 03:28:19

@vénszivar: Na most jött el az a pillanat amikor azt mondom hogy te komplett elmebeteg vagy. Úgy őszintén, mióta netezel meg fórumozol? Nem szoktad még meg, hogy itt mindenki szidja a másik anyját? És akkor mi a fasz van? Egy álnév mögé bújt akárki szidja egy másik álnév mögé bújt akárkinek az anyját, szóval gyakorlatilag senki se tud a másikról semmit.

Röhej ahogy ezen felszívod magad, ráadásul már cicment meg a jóisten tudja kit akarsz még megütni. Fasznak kell itt idegeskedni.

vénszivar 2012.09.20. 04:58:38

@Xezs: NA ! HÁT MI A FASZT IDEGESKEDTEK !!!? EZT CSAK A többiek NEM TUDJÁK ? TANÍTSD MEG nekik IS ! Cicmenen kívül még senkinek nem írtam olyat. De nála keményen bejött ! Láttad a "Mégis létezik tisztességtelen kamat emelés" 2012.09.15. 02:22:11 - 04:22:48 -ig 7 szösszenetét ? :DDD Egész nap meg sem jelent, aztán éjjel egymagábaN őrjöngött . :DDD Azóta béke jobbot nyújtottam, mert úgy megsajnáltam. :):D Vette a lapot s talán rendbe minden.
Te Xezs a többiek, kik itt nagy menők, nos azok ezt, azt nem tudják ill. rájuk nem vonatkozik ?!? Talán nem kéne megszokni azt, hogy "anyád egy ribanc" dumát. De ha ez a szokás, akkor MIÉRT BAJ HA ÉN VISSZASZÓLOK, NA AKKOR AZ MIÉRT NEM UGYAN AZ A JÓPOFASÁG, AMI MEGBOCSÁJTHATÓ. Érdekes okfejtés, mintha az "anyád hátán kúrlak meg", meg az "anyád a ribanc", ezek mind vicces szösszenetek........Én a felét sem nyomom, nos az BOTRÁNYOS, KRIMINÁLIS !
Kösz, de jól vagyok, erre a 20-30-tán 40 évre, én már csak az érzékenyek oldalán maradok, de adós nem maradok.:)

Dr. Körömlakk ® 2012.09.20. 05:52:47

@Mylady: sztem a legdurvább mikor valaki elkezd hízni, oszt a 15.kilónál se tűnikk fel neki, hogy gáz van, azt vissza kéne venni a tokaszalonna meg a cukroszsír zabálást, osz mikor rácsúszik 30-60 kiló, és nem fér be a liftbe, akkor elkezdi sajnálni magát, meg utálni a normál testalkatúakat, rosszabb esetben kitalálja, hogy a "ducik" is milyen szépek valakinek, de speciel 6 éve nem nyúlt hozzá senki, és különbenis.

Szarazkoro 2012.09.20. 10:11:30

@CID: jujjj entschuldigung, felreolvastam. Akkor nem is lepodtem meg :))

@Dr. Körömlakk ®: errefele meg kemenyebb a helyzet, meghiznak a sok zabalastol, majd az itteni TB-n gyomorgyurut csinaltat, mert mar daruval kell kivinni a hazbol, aztan log a bore mit 1 sharpei kutyanak, megy veri az asztalt a TB-nel h a hasplasztika is ingye' legyen! Aztan hasonlitja magat azokhoz akik mellrakosak voltak, h azoknak a mellplasztikat allja a TB.... Lelonem a picsaba az ilyen vagosertest....

Szarazkoro 2012.09.20. 10:13:27

@Mylady: ha! Ilyet lattam az edzoteremben (neha en is levonszolom az also fertalyam), raadasul spinning edzo! Kemeny.....

Mylady 2012.09.20. 20:38:25

@Dr. Szarazkoro: Na, olyan helyre nem megyek edzeni, ahol az edző el van hízva. Hogy lesz meg akkor az illúzió, hogyha én is végigszenvedem az órát, ha megcsinálom az összes kitekert pozíciót, akkor csini leszek??? Vagy megfordítva: ha ezzel az edzéssel ezt lehet elérni, akkor abból nem kérek :)

vénszivar 2012.09.20. 20:42:25

@Mylady: "Anyád a ribanc" MI?lédi!
Szombaton, majd együtt edzünk. Jó lesz ? MI?lédi!

Szarazkoro 2012.09.21. 12:00:32

@Mylady: en inkabb gyurok, de meg kell mondani, 1-2x kiprobaltam az orajat es a no 1 gyilkos!
süti beállítások módosítása