Tékozló Homár

Szervizben sem nyúlhatnak iPhone-hoz

2012.10.08. 15:59 | jackyll | 1164 komment

Nemcsakhogy cserélni nem cserélik az iPhone-t, de hivatalosan javítani sem javítják. Legalábbis a T-Mobile-nál:

A T-mobile megértő és ügyfélközpontú hozzáállásáról szóló történetet hoztam. iPhone 4 készülékem (2011. júliusi vásárlás) Home gombja nem reagált 2012. szeptember elején. Utánanéztem a neten, általános visszajelzés, hogy ez gyári hiba és a tudakozódás után úgy láttam külföldön a viszonteladók és az Apple is szó nélkül cseréli a készüléket. Ezen felbuzdulva elkaptattam a Mammut I. T-mobile üzletébe, ahol az alábbiak történtek:

Szerviz: Miben segíthetek?

Naiv ügyfél: iPhone 4 készülék tavalyi vásárlás a Home gomb nem reagál, nem volt beázás.
Szerviz - elveszi a készüléket, nyomkodja -: Nahát, ez tényleg nem reagál!
Naiv ügyfél: Szeretnék érdeklődni, mivel láttam, hogy ez szerelési hiba hogyan lehet cserekészüléket kapni.
Szerviz - ellenőrzi a vásárlás időpontját -: Sajnos sehogy az 1 év garancia lejárt.
Naiv ügyfél - nem húzza fel magát, hogy egy 100e Ft. feletti készüléknél ez az eljárás - : Akkor milyen szervíz lehetőségek lennének a javításra?
Szerviz: Nincs javítás.
Naiv ügyfél - kicsit mérgesen- : Nézze a készülék épp 1 éves, több mint 100e forint az értéke, valamit csak csinálnak ilyenkor?
Szerviz: Az iPhone-t nem lehet szerelni, mi nem szedhetjük szét.
Naiv ügyfél mérgesen néz.
Szerviz: De természetesen kérhet új készüléket.
Naiv ügyfél érzi, hogy arcára kiül a remény, habár belül már megmarkolta a gyanú.
Naiv ügyfél: Remek, hogyan kérhetem?
Szerviz: Egy csökkentett befizetés mellett egy teljesen új készüléket biztosítunk Önnek és újra 1 év garanciát.
Naiv ügyfél - a gyanú már erősen mardossa - : Mit jelent a csökkentett befizetés?
Szerviz: Most 57.000 HUF az ára.
Naiv ügyfél - épp az állát emeli a padlóról -: 57.000,-? Ez az ajánlatuk egy tavalyi modell cseréjénél?
Szerviz - győzködve, kissé izgatottan - : Igen, de akkor az teljesen új készülék lesz.
Naiv ügyfél: De olcsóbban jutok akkor egy új modellhez, nem?
Szerviz . gondterhelten - : Nem tudom, de már meg is néztem és van raktáron a készülék. Hozhatom?
Naiv ügyfél - megdermedve az agresszív értékesítési stratégiától - : Nem, köszönöm.

A szervizes próbált még győzködni, de rövid úton otthagytam. Némi keresgélés után találtam egy megbízható szervizt, ahol a javítást 8.000,- forintért vállalták és garanciát adtak az új alkatrészre.

Ezúton szeretném megköszönni a T-mobile-nak a méltányos és segítőkész ügykezelést, valamint az újabb kihagyhatatlan ajánlatot! Maradok Naiv Ügyfél.

Szuriny

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anomalocaris (törölt) 2012.10.10. 14:43:55

@agresszív kismalac: Aha. És vajon miért a Hamasz nyert ott? Gáza gyakorlatilag egy hatalmas börtön, ahol generációk nőttek föl úgy, hogy Izrael nekik egyenlő a megszálló katonákkal, akik minden híreszteléssel szemben sokszor szeretnek poénból civileket lelőni, és ahol csak lehet megalázni a lakosokat. Én mielőtt jönne a hagyományos felsikoltás, nem, nem azért, mert a zsidók ilyen vagy amolyanok, hanem mert ugyanolyan embik mint a többi, és az embik már cska hajlamosak az ilyesféle viselkedésre, ezt minden háborúban lehet látni. Egyébként meg a hivatalos tárgyalópartner Abbas, aki fele annyira nem radikális, mint Netanjahu. Az ilyen Avigdor Liebermann féle vadállatokról már nem is beszélve, de az nyilván ugye teljesen érthető, "merthogy a Hamasz is...!" És akkor most lehet zsidózni, vagy iszlámozni, ízlés szerint. Én meg sajnálkozva tekintek le a tudatlan őrjöngőkre, az indulatrab embikre.

helianthus 2012.10.10. 15:01:40

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: ez nagyon hasonlít a hippopotamusra, maradjunk inkább a Helimelinél. :D

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.10.10. 15:09:43

"...sokszor szeretnek poénból civileket lelőni..."
Ha te mondod, akkor biztos úgy van.
Abbasz meg hiába tárgyalópartner, se életképes elképzelése nincs, se igazi hatalma.
A Hamasszal viszont senki nem áll szóba.

Anomalocaris (törölt) 2012.10.10. 15:20:55

@agresszív kismalac: Hát pedig ez van. A Hamasszal való szóbaállást pedig ugyanúgy nem lehet megúszni, mint ahogy a tálibokkal is folynak időnként tárgyalások. Bármilyen meglepő, ott is sokféleképp gondolkodnak, vannak ultraradikálisok meg mérsékeltek, ezt csak ti képzelitek, hogy minden gonosz szakállas egyforma. És mint említettem, a Hamasz megerősődése egyenes következménye a palesztinok ellen folytatott politikának. Az embikék többségének amúgy ugyanúgy nem hiányozna az állandó lövöldözés, bár tudom, ez sokak szerint elképzelhetetlen.

Anomalocaris (törölt) 2012.10.10. 15:22:14

@helianthus: Azért vigyázz, mert annak arab vonatkozása is van, és akkor beindul az őrjöngésgyár.

helianthus 2012.10.10. 15:24:49

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: de az arab vonatkozást csak Te ismered, így nem fenyeget veszély.

nyisziati 2012.10.10. 15:44:29

@Manyecska: mér', mi a baj a palacsintával?

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.10.10. 15:46:19

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: Terroristákkal egyik állam sem tárgyal.
Persze bizonyos szintű megbeszélések ettől még lehetnek.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.10.10. 15:48:25

@nyisziati: Rájött, hogy jobban jár, ha itt palacsintázik>>> kismalac.blog.hu

Xezs 2012.10.10. 19:04:18

@igazságos: Szerintem a média már nem erőltet semmit se. Még korábban azt vettem észre, hogy jobban nyomják a szingliséget, manapság elég sokszor van szó erről is és arról is.

@nyisziati: Neked csak egy kérdésem van még: hogy gondoltad a zsidóság problémájának (amihez nekem személy szerint semmi közöm és leszarom) itthoni feldolgozását? Segélyezzük meg őket még több pénzzel? Esetleg vesszen pert a MÁV és az OTP az amerikai zsidó pertársaság ellen? Szerintem rá kéne jönni, hogy felnőtt egy olyan generáció, akik már jóval a II. vh. után születtek és magasról szarnak a zsidók problémájára.

Vagy hogy úgy fogalmazzak, pont annyira érdekli őket (engem) az ő problémájuk, mint az afrikai négereké, vagy egy átlagos amerikaié.

Xezs 2012.10.10. 19:14:46

@igi1: De ez meg olyan gyerekes viselkedés, hogy csúnyát rajzoltak mohamedről akkor odamegyek és megverem vagy megölöm az illetőt.

Ilyen az óvodában van, hogy lehülyézted anyukámat, megverlek.

Pont azt kell elfogadni, hogy nem mindenkinek jelent sokat az, aki nekünk igen.

Most ha valaki lekurvázza itt cseten anyámat akkor menjek és öljem meg? Hát több eszem van nekem annál. De a fanatikusoknak nem.

Én azt is magasról leszarom, ha Jézusról rajzolnak valami faszságot, sőt, én akarom látni elsőként, hogy röhöghessek.

Igaz, én szarok az összes vallásra és a legdemagógabb és destruktívabb dolgok egyikeként tartom számon a világon. Mindegyiket, kivétel nélkül.

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2012.10.10. 21:24:43

@agresszív kismalac:+1
De nyifi nem hátrált meg, nem indokolt és -szerintem- nem figyelt oda a kérdés(ek)re.

@nyisziati: Akik hasbarúgták azt a szerencsétlent Csak mert meg indokkal (mert zsidó), azokat rothadt gyorsan el is kapták. Helyes! Örülök neki.
Mondjuk annak is örülnék, ha ugyanilyen sebességgel csípnék el azokat, akik "g...ci magyarok, meghaltok!" csatakiáltással radikalizálódnak. Mondjuk, olyan esetekben a rasszista indíttatás szóba sem jöhet. Na, ezen kéne változtatni.

A flottillán nem voltam ott, csak a hírekből tájékozódom, ott nemigen mutattak "ellenálló segélyezőket", csak tetemeket.

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2012.10.10. 21:33:25

@nyisziati: Jah, a fel nem dolgozott múlt: Hát mit kellene még tenni?

England win The Ashes! 2012.10.11. 01:05:39

@igi1: "Ha most tegyük fel, nem provokálták volna az amcsik Mohamedes karikatúrával, nem lett volna ekkora felháborodás."

Csaxólok, hogy ha a 2005-ös karikatúrákra gondolsz, azokat dánok készítették, és a Jyllands-Postenben jelentek meg.

nyisziati 2012.10.11. 09:18:21

@Xezs: "Neked csak egy kérdésem van még: hogy gondoltad a zsidóság problémájának (amihez nekem személy szerint semmi közöm és leszarom) itthoni feldolgozását? Segélyezzük meg őket még több pénzzel? Esetleg vesszen pert a MÁV és az OTP az amerikai zsidó pertársaság ellen? Szerintem rá kéne jönni, hogy felnőtt egy olyan generáció, akik már jóval a II. vh. után születtek és magasról szarnak a zsidók problémájára"

Na látod, PONT ez a hozzáállás a gond.

SENKIT NEM ÉRDEKEL A PÉNZED.

Bánd meg szívedből a holokausztot, ahogy a németek is tették.

Erre azt mondod: "nem én tettem".
NEM IGAZ. AMÍG UGYANIS MAGASRÓL TESZEL RÁ ÉS CSAK A PÉNZRŐL BESZÉLSZ, addig világosan kijelented, hogy felőled mégegyszer megcsinálhatnák, mert NEM ÉRDEKEL. Addig te is bűnrészes vagy. Akkor kezdesz el szívedből eltávolodni a bűntől, ha SZEMÉLYES ügyeddé teszed, akkor is, ha te ott se voltál, csak az elődei/honfitársaid.
Onnantól vállalsz személyes ELUTASÍTÓ felelősséget.

nyisziati 2012.10.11. 09:23:49

@Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár: "Mondjuk annak is örülnék, ha ugyanilyen sebességgel csípnék el azokat, akik "g...ci magyarok, meghaltok!" csatakiáltással radikalizálódnak. Mondjuk, olyan esetekben a rasszista indíttatás szóba sem jöhet. Na, ezen kéne változtatni."
Ez nem így van, az elmúlt években két olyan esetről is hallottam, amikor cigókat ilyen esetben rasszista indítékkal elkövetett gyűlöletkeltés miatt perbefogták és el is ítélték.

Amit pedig a másik kommentelőnek írtál nem tudom értelmezni. Mi az, hogy nem figyeltem és nem indokoltam???
Az ÖSSZES kommentemben részletes indoklást találsz, teljesen logikusan és világosan kifejtve. Mit nem lehet érteni?

vénszivar 2012.10.11. 11:21:21

@nyisziati: Miért nem vándorolsz ki zizraelbe ? Ja, mert nem fogadnak be...!

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2012.10.11. 18:35:40

@nyisziati: "Mit nem lehet érteni?"
Nem láttam, ahogy kilőtték a flottillát. Te jól tudod, hogyan történt. Velem nem osztod meg, hogy honnan tudod. Ezen sok mindent nem lehet érteni. Pl. azt, hogy miért nem találom a részletes indoklást?

Miéert általánosítasz? Miért veszel minden egyes magyart egy kalap alá? Miért kell NEKEM kuwa mély megbánást tanúsítanom holokauszt-ügyben?! Nem tudod ki vagyok, kik a rokonaim, melyik rezsimtől mit kaptak, mégis bűnhődjek. A kommunizmus áldozatai pedig tanúsítsanak megbocsátást, az nem volt akkora ügy, ugye?

A Tavaszmező utcai 7-en egy ellen formációt 2 év után ítélték el és a másodfokon szépen ki is húzták a rasszista indítékot (egy kivétellel), meg csökkentették a büntetést.

Xezs 2012.10.11. 21:02:28

@nyisziati: Akkor elismétlem, hogy felfogd egyszer és mindörökre: SEMMI KÖZÖM A ZSIDÓK PROBLÉMÁIHOZ, MAGASRÓL SZAROK RÁJUK.

Így érthető?

Aviszonlátásra!

nyisziati 2012.10.11. 23:48:56

@Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár: nana. Ne csúsztass, mert azt nem szeretem. Te általánosságban írtad, hogy nem figyelek és nem indokolok, nem pedig egy konkrét esetre vonatkozóan - ez pedig nyilvánvalóan nem igaz. Végig megindokoltam mindent, ennél a konkrét esetnél pedig hozzátettem: "ha jól emlékszem".
ÖRÜLNÉK A KORREKTSÉGNEK. Ha nem emlékszel pontosan, olvass vissza, én is azt tettem.

Mint más is írta, a gugli korában nem olyan nehéz forrást találni, talán neked se esik nehezedre. De ha mégis, akkor itt van egy:

en.wikipedia.org/wiki/Gaza_flotilla_raid

Nem egész 2 perc volt megtalálni + még egy kis idő lefordítani.

Itt pedig az idézet, ami ékesen bizonyítja, hogy tökéletesen emlékeztem, mi történt:
"On the Turkish ship MV Mavi Marmara, boarding faced resistance from about 40 IHH activists – described in an Israeli report as a separate "hardcore group"[2] – who were armed with iron bars and knives.[3] During the struggle, nine activists were killed including eight Turkish nationals and one American national, and many were wounded. All activist casualties were caused by gunshots, some of them at point blank range. Ten of the commandos were also wounded, one of them[who?] seriously.[3][4] The five other ships in the flotilla employed passive resistance, which was suppressed without major incident. The ships were towed to Israel, where all passengers were detained and deported."

Vagyis azokon a hajókon, ahol a passzív ellenállást választották, senkinek nem esett baja, csak a késekkel felfegyverzett támadóknak, akik 10 kommandóst megsebesítettek, az egyiket súlyosan.

nyisziati 2012.10.11. 23:52:24

@Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár: rasszista cigányok:

www.origo.hu/itthon/20120703-rasszista-tamadasert-iteltek-el-romakat.html

Ezeket az embereket ELÍTÉLTÉK összesen mintegy 34 évet(!) kaptak. Ezt hogyhogy nem találtad meg?
ÖRÜLNÉK AZ INKORREKTSÉG-MENTESSÉGNEK!

nyisziati 2012.10.12. 00:08:48

@Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár:
"Miéert általánosítasz? Miért veszel minden egyes magyart egy kalap alá?"
Érdekes, '44-ben senki nem tette föl ezt a kérdést, amikor föl kellett jelenteni a zsidókat (merthogy nagyrészben a drága szomszédaiknak/ismerőseiknek köszönhetik a zsidók az összeírást, lásd pl. Rejtő Jenő, akit egy tehetségtelen és irigy pályatársa nyomott fel!).

"Miért kell NEKEM kuwa mély megbánást tanúsítanom holokauszt-ügyben?!"
Nemcsak neked, minden magyarnak a fentebb említett ok miatt. És mert Isten a nemzet bűneit kollektíve kéri számon a nemzethez tartozókon az utolsó ítéletkor.

"Nem tudod ki vagyok, kik a rokonaim, melyik rezsimtől mit kaptak, mégis bűnhődjek."
Ki mondta, hogy bűnhődj??? Ismerd el, bánd meg és valld meg. Ez a bibliai recept a megtérésre.

Egyébként pedig: a nemzet pontosan MOST bűnhődik, mert a be nem vallott bűn is hozzájárul, hogy átok alatt van Magyarország. Ha megvallanák és megbánnák a bűnöket az emberek máris közelebb lennénk a német életszínvonalhoz. Mert nemcsak materiális okai vannak a csóróságunknak.

"A kommunizmus áldozatai pedig tanúsítsanak megbocsátást, az nem volt akkora ügy, ugye?"
Ez teljesen más tészta, mert itt nem etnikai/vallási alapon folyt a kirekesztés. Ezt a volt államhatalom embereivel (pl. Biszku Bélával) kellene lerendezni. A mindenkori kormányon kellene azt is számonkérni, hogy miért titkos még mindig a III/III-asok névsora, holott Németországban mindenkinek joga van ahhoz, hogy ezt megtudja.

vénszivar 2012.10.12. 06:03:29

@nyisziati: Szevasz. Még, hogy te nem vagy zsidó ! Ten magad vagy a rabbi....de legalábbis annak készülsz.:)

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2012.10.12. 09:57:53

@nyisziati:
"nana. Ne csúsztass, mert azt nem szeretem." Én sem.
Én általánosságban írtam, hogy nem figyelsz és nem indoksz, nem pedig egy konkrét esetre vonatkozóan, mmire te azt válaszoltad:"Az ÖSSZES kommentemben részletes indoklást találsz, teljesen logikusan és világosan kifejtve."
Ez után megsértődtél, amiért nem találtam találtam meg a részletes beszámolódat flotilla-ügyben. Akkor még nem tudtam, hogy a wikipédián tartod a válaszaidat.
Az általad idézett Wikis cikk (köszi, hogy kikerested szavaim bizonyítékát) így folytadódik:
In September 2011, a United Nations report, after analysis of both Turkey and Israeli national investigations, concluded that the Israeli blockade was legal, but that Israel army used excessive force in this incident by firing stun and smoke grenades from the Israeli army's speed boats and helicopters before boarding into flotilla and conducted live fire rounds from the helicopters before or after boarding, though the flotilla was still in international waters. The report also mentioned "serious questions about the conduct, true nature and objectives of the flotilla organizers, particularly IHH."[5]

(2011 szeptemberében az ENSZ az izraeli és török vizsgálatokra hivatkozva megállapította, az izraeli blokád jogosságát (1 pont neked) de túlzottnak ítélte meg az izraeli hadsereg fellépését: a helikopterekről tüzet nyitottak a hajóról flashbanget (hanggránát) és füstgránátot lőttek az (akkor még) nemzetközi vizeken hajózó flottára. (Ezt nem említetted)
A jelentés azt is kimondja: vizsgálni kell a segélyszállítmány szervezőinek célját.
Érdekes, hogy ilyen indítás után még késekkel le tudták szedni a fél kommandós társaságot, nem?

Köszi, hogy ezzeol a cikkel is igaztoltad egy állításomat:
www.origo.hu/itthon/20120703-rasszista-tamadasert-iteltek-el-romakat.html

Hiszen azt írtam, örülnék, ha a magyarok elleni rassztista támadások elkövetőit is hamar fülön csípnék. Meg azt is, hogy a "rasszista" indítékot másodfojkon (egy kivételével) egalapozatlannak tartották, s enyhítettek a rasszisták büntetésén.
Csak a tavaszmező utcát hoztam fel, köszönet a másoikn példáért. Miskolcon 40-ből lett 34 év, és egyből szabadon is engedték az elkövetőket (mivel már 2 év kilenc hónapot töltöttek bent a 4-5 évekből).
www.magyarhirlap.hu/kronika/harmincnegy_ev_a_rasszista_ciganyoknak.html
nyisziati! Én is "ÖRÜLNÉK AZ INKORREKTSÉG-MENTESSÉGNEK!
Ha a nemzet most bűnhődik, bele sem merek gondolni, mit követhettünk el az osztrákok, törökök, tatárok, rómaiak ellen. Sok-sok-újjászületés kellene mindezekért bánkódni.
"
Ezért nem tudom elfogadni a kolletkív bűnösség elvét. nem és nem! Voltak, akik '44-ben sem fogadták el. Ők is bánják meg?

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2012.10.12. 11:20:02

@nyisziati:
"A kommunizmus áldozatai pedig tanúsítsanak megbocsátást, az nem volt akkora ügy, ugye?"
Ez teljesen más tészta, mert itt nem etnikai/vallási alapon folyt a kirekesztés. Ezt a volt államhatalom embereivel (pl. Biszku Bélával) kellene lerendezni. A mindenkori kormányon kellene azt is számonkérni, hogy miért titkos még mindig a III/III-asok névsora, holott Németországban mindenkinek joga van ahhoz, hogy ezt megtudja.

A végén még egyetértünk valamiben!

kis kiegészítés: kemény zsidóellenes pogromok voltak a kommunisták szervezésében is.
Forrás talán a Kommunizmus Fekete Könyve, nem találtam a számokat

nyisziati 2012.10.12. 17:16:06

@Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár:
fúúúú. Ezt most komolyan írtad? Mert ha igen, akkor logikailag komoly kihívásokkal küzdesz.

Nézzük a tényeket: én kb. 10-15 kommentet írtam az elején, valamennyit kisebb-nagyobb részletességgel megindokolva, logikusan kifejtve a véleményemet. Valaki odavetett erre egy kérdést a flotilláról (nem részletezve a dolgot), erre én hasonló részletességgel (emlékezetből, ahogy erre fel is hívtam AKKOR IS a figyelmet) válaszoltam. A KÉRDÉSFELTEVŐNEK EZ MEG IS FELELT, ráadásul még a wiki szócikke is alátámasztotta, hogy jól emlékszem.

ERRE jössz te (akinek igazából semmi köze nem volt a kérdésfeltevéshez), és írsz egy olyat, hogy én se nem figyelek se nem indokolok. Ráadásul még azt is odaírod most a legutolsó kommentedben, hogy ÁLTALÁNOSSÁGBAN! Tudod mit jelent, hogy általánosságban?! Az esetek túlnyomó többségében! ÉS PONT EZ AZ, AMI NEM IGAZ! Merthogy én az ESETEK TÚLNYOMÓ TÖBBSÉGÉBEN figyeltem, érveltem és indokoltam!

CSAK ebben az egy kérdésben idéztem emlékezetből pár dolgot, mint kiderült, nem is tévesen. Mi bajod volt ezzel, amikor te is elismerted, hogy te is csak a hírekből tájékozódtál??? Még a wikit is megkritizáltad, aztán te is onnan idéztél, mondjuk ez is egy érdekes dolog (kettős mérce konkrétan).
Ezzel az erővel egyébként te is utánanézhettél volna ahelyett, hogy engem szekálsz a válaszért,így egy kicsit rosszízű szurkálódásnak hat.

ÚGYHOGY NEM AZON SÉRTŐDTEM MEG, HOGY NEM TALÁLOD A VÁLASZOMAT, HANEM AZ IGAZSÁGTALAN PISZKÁLÓDÁSON. Egyébként nem "megsértődtem", hanem felháborodtam az igazságtalan vádaskodáson.

Ezek után elkezdesz idézni a cikkből, mint "szavaid bizonyítékáról". Először is: te semmilyen konkrétumot nem állapítottál meg ezzel az üggyel kapcsolatban, hanem csak kérdőre vontál engem (jogtalanul, hiszen eredetileg nem neked válaszoltam). Ezután arról beszélsz, mit "nem említettem". Persze, hogy nem, mert csak EMLÉKEZETBŐL írtam pár dolgot, és amikor a cikket elolvastam, csak addig mentem, amíg az emlékfoszlányaimat megtaláltam leírva. Micsoda Sherlock Holmes-nak kell ehhez lenni, hogy rájöjjön valaki!

De ha már itt tartunk, két kérdés:

1) (5 megállítandó hajóról beszélünk)
Ha katonai parancsnok lennél és azt a feladatot kapnád, hogy állíts meg 5 hajót, mert gyaníthatóan fegyvereket rejtegetnek a segélyszállítmány alatt, és az 5-ből 4 hajó megáll, de az ötödik nem engedelmeskedik, hanem jól láthatóan ellenállásra készül, és a fedélzetén lévők elrejtőznek, te mit tennél?

2) Milyen "segélymunkások" azok, akik 10 izraeli kommandóst megsebesítenek (akik ugye nem összetévesztendők a TEK-kel), egyiküket súlyosan? Merthogy nem Mari nénik a pécsi Vöröskeresztből, az biztos.

Ezek után hol voltam én inkorrekt?

A rasszizmussal kapcsolatban is mi bajod? Elkapták és elítélték őket, nem? Részben rasszizmus vádjával, ez a lényeg. Magyarok is ennyit kapnak ilyen tettekért. A demokrácia még kiforratlan nálunk, majd kialakul ez is, mint az Egyesült Államokban, ott se néger elnökkel kezdték.

"Ha a nemzet most bűnhődik, bele sem merek gondolni, mit követhettünk el az osztrákok, törökök, tatárok, rómaiak ellen."
??? Mi semmit, ők követtek el ellenünk. AZ IGAZ MÉRCE terén erős hiányosságaid vannak.
Bűnhődés terén azt kell nézni, kiknek okoztak a magyarok évszázados sérelmeket. Mert bizony a szlovákok és a szerbek is tudnának erről mesélni, milyen önteltek, kevélyek, intoleránsak voltak a magyarok velük évszázadokon át, és mennyire nem is tanítják itthon ezt. Pedig ez is a történelmünk része, nemcsak Trianon. Az valaminek a következménye volt.

"Ezért nem tudom elfogadni a kolletkív bűnösség elvét. nem és nem! Voltak, akik '44-ben sem fogadták el. Ők is bánják meg? "
Akik jól cselekszik, az emelt fővel járhat, nincs mit megbánnia. Én pedig nem írtam kollektív bűnösségről, hanem arról, hogyha valaki közömbös, nem hajlandó az ősei bűneit felelősen kezelni és azt elítélni, akár bocsánatot kérni értük (noha ő személy szerint nem követte el), az az ember felelős a múlt bűnei és azok jelenlegi kihatása miatt.
Ez nem KOLLEKTÍV BŰNÖSSÉG, mert erről csak azoknak az esetében beszélhetünk, akik elkövették ezeket, hanem a felelősség aktív felvállalása.

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2012.10.12. 18:30:42

@nyisziati: Logika-bajnoka: az ÁLTALÁNOSSÁGBAN, biza tőled volt egy idézet. Nem én írtam, hanem te. Itt: nyisziati 2012.10.11. 23:48:56 " Te általánosságban írtad, hogy nem figyelek és nem indokolok, nem pedig egy konkrét esetre vonatkozóan "
Azért a wikiből idéztem, mert azt elfogadod, és abban is benne volt, amiért idéztem 8ENSZ).
Én utánanéztem, s lám, jól emlékeztem. Viszont azt a részletes indokilást, meg leírást tényleg nem találtam a hozzászólásaidban.

Hol vlot az igazságtalan vádaskodás? és hol a részletes leírás?

A manóba! Jogtalanul szóltam hozzád? tt hagyom abba.
Minden eddigit tekints semmisnek és kérlek, ne jelents fel jogtalan hozzádszólásért.
Ígérem, többé nem fordul elő. (Természetesen más néven bejelentkezve sem.)

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2012.10.12. 18:35:08

Idézetek, magamnak:
"Kérdés: Miért kell NEKEM kuwa mély megbánást tanúsítanom holokauszt-ügyben?!

Válasz:Nemcsak neked, minden magyarnak a fentebb említett ok miatt. És mert Isten a nemzet bűneit kollektíve kéri számon a nemzethez tartozókon az utolsó ítéletkor."
"Én pedig nem írtam kollektív bűnösségről."

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2012.10.12. 18:44:55

Még magamnak sem írom le, hogy egy hadihajó kapitányaként igyekeznék nem nemzetközi vizeken lőni a segélyflottaként közlekedő hajót, ha pedig a gaz fegyverneppereket megszórnám hang és füstgránáttal, és tűz alá vennék a szitakötőről, talán nem lenne alkalmuk a csempészeknek még lemészárolni (késekkel) az embereimet.

Ha segélyszállítmányt vinnék katonai blokád alá vont területekre, biztosan nem a Vörösfélholdas Fatime nénit (kora 81 év) és a 9 dioptriás Kovács Samut vinném. Főleg, ha a cuccot is féltem.

Őszintén sajnálom, hogy Igaz Mércébe vetett hitemet elhalványította a mindenhol látható Kettős Mérce.
Talán, ha több igazság(osság) lenne a világban, én is könnyebben tájékozódhatnék a jó és a rossz kérdésében.
No, befejezem, mielőtt bárki magára venné ezeket a szigorúan privát
eszmefuttatásokat.

nyisziati 2012.10.13. 08:53:15

@Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár: na jó, most már tényleg elég: ha képtelen vagy felfogni, hogy te indítottad el a lavinát ezzel a kommenteddel:

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár · malacful.blog.hu 2012.10.10. 21:24:43
De nyifi nem hátrált meg, nem indokolt és -szerintem- nem figyelt oda a kérdés(ek)re.

Itt kérdés(ek)-ről beszéltél!!! Bármennyire nem tetszik, ez a többes szám bizony durva általánosítás, bármennyire nem tetszik, én csak megfogalmaztam ezt.
És azért igazságtalan, mert erre nem szolgáltam rá. Arról nem beszélve, mi az, hogy nem indokoltam? Kb. 10 kérdésből egynél(!!!) fordult ez elő, de ott is volt híremlékekből idézés. Tehát az, hogy "nem indokolt" HAZUGSÁG.

"Hol vlot az igazságtalan vádaskodás?"
a durva általánosításban.
A KORREKT MEGFOGALMAZÁS ÍGY HANGZOTT VOLNA:" nyiszi nem írt forrást a flotilla ügyben".
(persze ez is csak szőrmentén, hiszen az eredeti válasz nem neked szólt és akinek írtam, el is fogadta, a wiki szócikk pedig alá is támasztotta az emlékeimet).

"Én utánanéztem, s lám, jól emlékeztem."
MIRE? Semmi statement-et nem állapítottál meg előtte. EGYSZER írd már ide légyszíves, hogy mit is állapítottál meg előtte, légy olyan jó és KORREKT.

"Még magamnak sem írom le, hogy egy hadihajó kapitányaként igyekeznék nem nemzetközi vizeken lőni a segélyflottaként közlekedő hajót,"
Csak megállítási céllal lőttek, ott még nem halt meg senki. Nyilván volt korábbi tapasztalata a megállítóknak, azért lőttek.

"ha pedig a gaz fegyverneppereket megszórnám hang és füstgránáttal, és tűz alá vennék a szitakötőről, talán nem lenne alkalmuk a csempészeknek még lemészárolni (késekkel) az embereimet."
Megtörtént, mégis heves volt a harc, nyilván nem véletlenül.

"Viszont azt a részletes indokilást, meg leírást tényleg nem találtam a hozzászólásaidban."
PONT ezt írtam le az előző kommentemben, mi történt. Úgy látszik itt te vagy aki nem figyel (többször). Hiába, úgy látszik igaz a mondás, hogy mindenki(?) magából indul ki.

A kollektív bűnösség tekintetében igazad volt, tényleg azt írtam.

"Ha segélyszállítmányt vinnék katonai blokád alá vont területekre, biztosan nem a Vörösfélholdas Fatime nénit (kora 81 év) és a 9 dioptriás Kovács Samut vinném. Főleg, ha a cuccot is féltem."
Pláne, ha fegyver is van a hajón...
Különben a többi négy hajó miért állt meg azonnal?

Manyecska 2012.10.14. 08:17:40

Különben meg ezt PONT egy fogy.védő blogon megtárgyalni enyhén szólva..:D:D? most csak én vagyok ennyire hülye vagy másnak ilyen vastag a bőr??

vénszivar 2012.10.14. 08:26:09

@Manyecska: Ilyenek a zsidók !!! Erőszakosak, sírnak-rínak, 20 körömmel kapaszkodnak, körmöt sem vágnak...:):D

Nem rád gondoltam, @nyisziati:, hiszen mint 77-szer mondtad, te nem vagy zsidó !???!
Bazzzdmeg, MI LENNE HA ZSIDÓ LENNÉL !!!:):D Gondolni sem merek rája.:)

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2012.10.14. 08:54:09

@Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár: Abban viszont igaza van, hogy mindenki magából indul ki. Főleg, akik mindig a felelőst keresik.

vénszivar 2012.10.14. 08:56:03

@Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár: Esküszöm én is akartam írni, de akkor így az ő malmára hajtjuk a pászkát. :)))
Ez is munka ? Lehet, hogy a propagandisták felmentést kapnak ?!:):D
Te, akkor meg a zsidók jól megfizetik, oszt kész.....

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2012.10.14. 09:11:53

@vénszivar: Nem hiszem, hogy fizetnék. Olyannal felüdülés a VITA. No, meg olyanokat támogatnak, akik ismerik a "minden" kifejezés általánosító/kizárólagos jelentését, meg ilyesmi, és tisztában vannak vele, hogy az általánosítás igazságtalanságot szül, akkor is, ha ők követik el.
De komolyan: valami kulturális intézet embere (nem a Bálint Házé) beszélt a rádióban. Izraeli születésű, itt él vagy X. éve, hát, több magyar kifejezést használt (helyesen), mint a pesti kollégák nagy része.
Sajnos, nem hinném,. hogy a Homárig alacsonyodna. :(

Xezs 2012.10.14. 09:49:09

@Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár: Biztos, hogy csak valami önjelölt igazságosztó.

Ha nem az lenne, nem írt volna csupa olyat, amivel nemhogy használt, de kifejezetten ártott a zsidóságnak.

nyisziati 2012.10.14. 20:37:35

@Xezs: pffff... mer' ám a ti álláspontotok használt nekik... Lehet, hogy amit én mondtam, abban voltak hibák, de ha jön a 2. holokauszt, tőletek aztán kipusztíthatnak minden zsidót, amilyen lelkiismeretes a hozzáállásotok, míg én és a hozzám hasonlók felvállaljuk a védelmüket, akár fizikailag is.

Xezs 2012.10.14. 20:39:59

@nyisziati: ők meg majd jót röhögnek rajtad, hogy voltál olyan balek, hogy elvitted helyettük a balhét.

nyisziati 2012.10.14. 20:40:23

@Manyecska: mer' a kosárméret kitárgyalása az szintén témába vág, nem?! Ez nem vastag bőr kérdése, így jött ki a lépés. Én se szoktam itt ilyesmiről beszélni, de most kivételt tettem, ennyi. Azért megnéznék más posztokat itt a Homáron, hány oda nem illő kommentet találok, szerintem jópár fennakadna a rostán...

nyisziati 2012.10.14. 20:42:22

@Xezs: milyen balek? Raoul Wallenbergről hallottál már? Kb. ilyen szintű segítségről beszélek.

vénszivar 2012.10.14. 20:44:45

@nyisziati: Bassssz ki ! te mikor mész nyugdíjba ? :):D

nyisziati 2012.10.14. 20:45:34

@vénszivar: még 25 év, kitartás... :D

vénszivar 2012.10.14. 20:53:36

@nyisziati: De gondolom, hogy nyögdíj alatt is fojtatod a hittérítést.

S mi lesz, ha Irán szétrúgja a zsidók seggét........,persze nem egyedül.:):D

nyisziati 2012.10.14. 21:01:45

@vénszivar: na ez a háború szerepel az Ezékiel 38-39-ben, mint Góg-Magóg háború. Ez lesz az I. Armageddoni háború. Északról fognak Izraelre támadni a seregek (hatalmas katonai koalíció, oroszok, észak-afrikaiak, fekete-afrikaiak, törökök, irániak, egyéb arabok) és mivel Izraelnek nem lesz elég katonai potenciálja visszaverni a támadókat, ezért Isten be fog nyúlni a csatába. Hatalmas pusztulás lesz, a támadók vereséget szenvednek és 7 hónapig fogják a hullákat temetni a zsidók, még egy városnak is Hamóna lesz a neve. Úgyhogy nem félek a vereségtől.

vénszivar 2012.10.14. 21:07:11

@nyisziati: Húúúúúúúúúúúúúúúúúúú, alvás előtt !? Ez övön aluli s igen kemény volt. Ezt tudja más is ??? Léptem !

Xezs 2012.10.14. 21:25:18

@nyisziati: Belenyúl? Lelógatja az egyik heréjét a csatázóknak?

vénszivar 2012.10.14. 21:38:32

@nyisziati: Te ! És hová temetik azt a pár száz milliót ? Remélem Izrael területére s úgy, ahogy az ENSZ 11079/1961-es 101/ZQ határozata alapján, minden egyes halottnak min. 8 m2 sírterület JÁR !!!

nyisziati 2012.10.14. 22:07:06

@vénszivar: szerintem Isten ezzel nem foglalkozik: "Izráel hegyein esel el te és minden sereged és a népek, melyek veled lesznek; a ragadozó madaraknak, minden szárnyas állatnak és a mezei vadaknak adtalak eledelül."

Anomalocaris (törölt) 2012.10.14. 22:13:04

@nyisziati: Azért megnézném a képedet, amikor Allah előtt állsz majd az Utolsó Ítélet napján, és magyarázod a bizonyítványod :D

Anomalocaris (törölt) 2012.10.14. 22:14:49

@agresszív kismalac: Én komplett Vagyok, csak éppen nem embi, hanem metaorganikus. Ez nem említhető egy lapon embik mentolosságával.

nyisziati 2012.10.14. 22:18:59

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: vagy fordítva, te állsz az élő Isten előtt...

Anomalocaris (törölt) 2012.10.14. 22:22:09

@nyisziati: Ha kicsit tájékozottabb lennél, akkor tudnád, hogy a kettő pontosan ugyanaz :D "al-Lah" arabul annyit jelent, "az Isten". És talán azt is megtudnád, hogy az iszlám szerint a Tóra és a Biblia is ugyanúgy Allahtól származik, mint a Korán. De tudom, ez neked már kezd túl bonyolult lenni :D

Anomalocaris (törölt) 2012.10.14. 22:24:32

@vénszivar: Az nem jelent semmit, a körülmetélés az iszlámban is van, nem csak a zsidóknál ;) Malacot meg ugye egyikük se eszik, szerintem is túl jó fej Funtik ahhoz, hogy vágóhídra kerüljön :)

nyisziati 2012.10.14. 22:40:09

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: tudom, hogy az iszlám ezt tanítja, de a két személy egyezőségének a valószínűsége 0. A Biblia és a Korán nem származhat ugyanattól a személytől.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.10.14. 22:41:51

@nyisziati: A géntérképek alapján a zsidók és a palesztinok egymás legközelebbi rokonai. Szar ügy....

Anomalocaris (törölt) 2012.10.14. 22:48:21

@atpijkamo: Nem tudom már ki mondta, de igaza volt, miszerint csak rokonok utálhatják egymást ennyire :D

nyisziati 2012.10.14. 22:50:19

@atpijkamo: persze, ez egyértelmű. Izsák és Ismael ugyanattól az apától (Ábrahámtól)csak más anyától származtak, ez kinek újdonság?

vénszivar 2012.10.14. 22:51:59

@atpijkamo: EGYPETÉJŰ IKREK ! Csak a nemzőjük más volt, vagy amper, ezt mindig tévesztem.....

vénszivar 2012.10.14. 22:54:40

@nyisziati: Az az ábrahem, az kurvázott ? Ez nem rendes dolog ! De ilyenek a mai fiatalok, kész fertő - tó.

nyisziati 2012.10.14. 22:58:13

@atpijkamo: az összetűzés oka pedig, hogy ki a választott nép, mivel az arabok szerint Ismaelt választotta Isten. A Bibliában pedig Izsák van megnevezve...

Anomalocaris (törölt) 2012.10.14. 22:59:57

@nyisziati: A személy, az embi. Én se Vagyok személy.

Anomalocaris (törölt) 2012.10.14. 23:02:42

@nyisziati: Az iszlámban nincs olyan, hogy választott nép. Minden muszlim egyenlő, függetlenül nemzetiségétől, csak a hit számít. Ez a "választott nép" amúgyis kissé rasszista ízű.

nyisziati 2012.10.14. 23:10:29

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: hm... és még te írtad, hogy nem vagyok normális... ez a durva, nem a sajtreszelő... :D

Anomalocaris (törölt) 2012.10.14. 23:16:51

@nyisziati: Miért, te azt gondoltad, hogy csak embik léteznek, meg organikák?

Xezs 2012.10.14. 23:16:55

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: Persze hogy rasszista ízű. Mindig azok a legnagyobb rasszisták, akik folyton rasszizmust kiáltanak.

nyisziati 2012.10.14. 23:17:23

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: ebben a cikkben más szerepel:

www.leleplezo.hupont.hu/47/a-kivalasztottsag-a-szemitizmus-lenyege-drabik

"A Koránba bekerült a kiválasztott nép lecserélése amennyiben az iszlám orvosolja a zsidók és a keresztények eltévelyedéseit a tiszta hittől. Ily módon az egyetlen Isten – Allah – most már az iszlám követőit tartja kiválasztott népének a zsidók helyett. "

Anomalocaris (törölt) 2012.10.14. 23:21:57

@Xezs: Meg valahogy mindig csak a cigányok és zsidók kapcsán fedezik fel a rasszizmust, de úgy gondolják az teljesen rendben, ha habzó szájjal araboznak meg iszlámoznak. Mert ugye "az más". :D

Anomalocaris (törölt) 2012.10.14. 23:27:29

@nyisziati: Nem, ugyanis te azt mondtad, hogy az iszlámban az arabok a választott nép, Én meg mondtam hogy nem így van, mert a muszlimok között nincs különbség. Ez meg így hülyeség, mert egy vallás követőit nem lehet népnek nevezni. Az más kérdés, hogy a muszlimok én nemmuszlimok között persze tesznek különbséget. De a nemmuszlimokon belül is más a viszony a keresztényekkel és zsidókkal (akik a "Könyv népei", tehát ugyanúgy Istenben hisznek), mint mondjuk a politeista hindukkal. De adhatok egy tanácsot, ne blogokból tájékozódj ilyen kérdésekben, van egy rakat tudományos könyv a témában, bár tudom, manapság nem divatos könyveket olvasni :D

nyisziati 2012.10.14. 23:44:44

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: konkrétan ezt írtam: "az összetűzés oka pedig, hogy ki a választott nép, mivel az arabok szerint Ismaelt választotta Isten."
Ezt elsősorban arabok tartják, akik származási alapon közelítik meg a kérdést, az előbbi cikkben lévő idézet pedig vallási alapon mutatja be a konfliktust. Ne mossuk össze a kettőt.
Amúgy meg az ÖSSZES iszlám országban nagyon erős az Izrael- (és zsidó)ellenesség, úgyhogy elég álságos dolog arról írni, hogy ők is a "Könyv népe", meg "Istenben hisznek".
Hogyne - csak a legszívesebben kiirtanák őket. Második lépcsőben meg a keresztényeket, az Egyesült Államokkal kezdve.
És még csodálkozol, hogy miért is iszlámellenesek sokan még Nyugat-Európában is...

Anomalocaris (törölt) 2012.10.15. 00:10:54

@nyisziati: Tegyünk már tisztába pár dolgot. Az iszlám vallás igenis így tekint a zsidókra és a keresztényekre, ezen nem változtat az, hogy vannak embik, akik ezt semmibe veszik. Ugyanúgy, ahogy nem teheti senki a kereszténységet felelőssé mondjuk Breivik (akiről egyébként érdekes véleményem van!) lövöldözéséért, ugyanúgy ostobaság egyes robbantgatók tetteiért az iszlámot okolni. Ha kicsit olvasgatsz történelmet, láthatod, hogy pl. a zsidóknak sokkal jobb soruk volt Hispániában a mórok idején, mint amikor megérkeztek a lelkes keresztény inkvizítorok, és ez csak egy példa a sok közül. Ha megnézed, amikor megölték Osamát, semmi különösebb gyászhullám nem vonult végig az iszlám világon. Meg talán azt se ártana látni, hogy amikor megy az őrjöngés emiatt a Mohamed Prófétát gyalázó film miatt, nem milliók gyújtogatnak az utcán, hanem néhány ezer balhékereső, a muszlimok többsége nem is tartja fontosnak, hogy egy ilyen szánalmas provokációval foglalkozzon. Dehát azt persze a híradók nem mutatják, mert az nem olyan izgi, mint a feltűnési viszketegségben szenvedő gyújtogatók. Ha meg már összemosás, nem kéne összemosni az Izrael-ellenésget a zsidóellenséggel, akkor se, ha világos, hogy sok antiszemita, aki nem meri nyíltan vállalni nézeteit, az Izraelkritikába csomagolja ezeket. De ez nem jelenti azt, hogy aki nem tapsikol Izrael kormányának minden aljas húzásához, az automatikusan antiszemita, lásd a Günter Grass körüli őrjöngést, akiről épeszű embi nem mondhatja, hogy antiszemita lenne. De ha ilyen megértő vagy az iszlámellenes indulatokat illetően, akkor talán gondolkodhatnál azon is, miért alakult ki sokhelyütt nyugatellenes hangulat. Ehhez megintcsak nem ártana történelmet olvasgatni, most úgy hirtelen csak annyit mondanék neked, hogy Ajax-hadművelet, de ez is csak egy a sok közül. Olyanokat már fel se hozok, hogy mit műveltek a keresztény spanyolok Közép-, meg Dél-Amerikában, mert ez nem kötődik az iszlámhoz, de azért nem ártana ezen is elfilózni kicsit, ha már filantrópia a mai program :)

nyisziati 2012.10.15. 01:04:03

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: te pont nem tisztába teszed a dolgokat, hanem állandóan kavarsz. Csak a kezdeti kommentekre utalnék vissza, ahol nem voltál hajlandó tudomást venni a "jihad recruiting"-ra adott több, mint 160.000 találatról. Nem beszélve a linkelt TÉNYFELTÁRÓ riportról, hogyan vittek Afrikába 20 megvezetett amerikai muszlimot, hogy fegyverrel harcoljon a "dicső" vallásért. Mutass már ilyet keresztényben légyszíves - MA, nem ezer évvel ezelőtt. Arról nem beszélve, hogy folyamatosan zajlik ez a hadviselés.

"De ez nem jelenti azt, hogy aki nem tapsikol Izrael kormányának minden aljas húzásához,"
Mi van?! Hol volt egy aljas húzása az izraeli kormánynak?! Pont ők voltak azok, akik 2000-ben MINDENT hajlandók lettek volna Arafatnak aláírni, de neki ez is kevés volt... Ráadásul amikor kiürítették a gázai-övezetet, a zsidó telepeseket a SAJÁT katonáik vonszolták ki a lakásaikból...

"Ha meg már összemosás, nem kéne összemosni az Izrael-ellenésget a zsidóellenséggel,"
Ma már nagyon vékony a jég, nemigen tudsz olyat mondani, ahol a kettőt megkülönböztetnék iszlám oldalon. Jelentős különbséget talán csak a nyugati világban lehet felfedezni.

" Ha kicsit olvasgatsz történelmet, láthatod, hogy pl. a zsidóknak sokkal jobb soruk volt Hispániában a mórok idején, mint amikor megérkeztek a lelkes keresztény inkvizítorok, és ez csak egy példa a sok közül."
Olvasgatok. De a XXI. században nem a mórok a mérvadók, mert mint a jelen politikai helyzet is mutatja, azóta igen sokat változott a szitu, és inkább a keresztény országokban érzik jól magukat, nem a muszlimokban. :D

Anomalocaris (törölt) 2012.10.15. 01:18:55

@nyisziati: A frászt kavarok. Arról van szó, hogy miközben Én egy vallásról, mint egészről beszélek, te csak és kizárólag (gondosan szelektált) aktuálpolitikai példákat hozol fel. A te elméleted szerint ezek azt bizonyítják, hogy az iszlám valami rossz dolog, és egyszerűen nem foglalkozol évszázadokkal korábbi eseményekkel, mondván "az régen volt". Márpedig semmiféle kultúrát vagy vallást a büdös életben nem fogsz megérteni, ha mindig csak a te elméletednek megfelelő napi híreket nézel. Azt próbáltam abba a nyomorult fafejedbe beleverni, hogy az iszlám is sokkal több, mint az, hogy tegnap melyik piacon robbantott valaki bombát. De akkor fűzzük tovább a logikádat, eszerint akkor a már említett Breivik tényleg a te hitvilágod része. Igazán kíváncsi Vagyok, hogyan vélekedsz róla, hiszen ugyanúgy gondolkodott mint te, csak veled ellentétben cselekedett is. Ha kifejted, jutalmul elárulom az Én véleményemet is róla, ami jó eséllyel más lesz, mint amire számítasz.

Manyecska 2012.10.15. 09:18:40

@nyisziati: el vagy tévedve. Ez itt a Terror háza:D:D!

vénszivar 2012.10.15. 09:25:17

@nyisziati: Most lett 90 éves a rabbid. Ez a szóáradat az ő tiszteletére tört ki belőled ? A baj az, hogy itt nem érsz célt. Rettegjetek csak. Sírjatok, ríjatok, mint MINDIG !!!
Az a baj, hogy ezt már unja az egész világ.

Manyecska 2012.10.15. 09:34:06

@vénszivar: XII. Lajos rendeletben tiltotta ki a zsidókat Franciaországból, amennyiben nem keresztelkedtek ki 3 hónapon belül! Nostradamus is akkor és ott született, érdekesség..

Xezs 2012.10.15. 09:35:12

@nyisziati: "Mutass már ilyet keresztényben légyszíves - MA, nem ezer évvel ezelőtt"

Gate már vagy ezerszer leírta neked Breivik esetét. Jó tudom, az nem számít, mindjárt ki is találod, hogy miért nem.

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: Az a baj ezzel az egésszel, hogy a zsidóság vagy az őket védők ha úgy jönnek ki jobban egy vitából akkor népként aposztrofálják magukat, ha meg amúgy, akkor vallásként. A ti vitátokban is ezt látom. Te a vallásról beszélsz, ez a féleszű meg inkább a népről, de ha úgy tetszik neki, akkor keveri a kettőt, épp mikor melyik jön jobban neki.

nyisziati 2012.10.15. 15:08:45

@Xezs: "Gate már vagy ezerszer leírta neked Breivik esetét. Jó tudom, az nem számít, mindjárt ki is találod, hogy miért nem."
Nem kell ezt kitalálni, józan paraszti ész elég hozzá. Egy olyan ember, aki mögött nem áll szervezet, hanem bekattan bizonyos túlhangsúlyozott tanítások hatására van mindenhol. Egyetlen keresztény egyház nem támogat ilyen magatartást.
Ezzel szemben a muszlimok rendszerszinten tanítják a mártíromság és a dzsihád fontosságát, nem véletlenül érdeklődtem gate-nél a "jihad recruitment"-ről (amiről továbbra is bőszen hallgat).

Elég csak megnézni, mit tettek a tálibok azokkal a lányokkal, akik ki akartak törni a rendszerből és tanulni akartak. Számos iskolát leromboltak a barbárok és savval locsolták meg a lányokat, most egyet fejbe is lőttek, mert kritizálni merte őket a blogján.

Nesze neked "békés" iszlám. De erről a "békés" vallásról mesélhetnének a középkorban megtámadott országok is, ahogy Mohács és Szigetvár védői is.

Xezs 2012.10.15. 17:20:21

@nyisziati: A tálibok ugyanúgy kisebbségnek számítanak a muszlimok között, mint a breivik-félék a keresztények között.

Az meg enyhén szólva nevetséges, hogy google találatok alapján próbálsz bármit is bebizonyítani.

Na mindegy, én befejeztem, te menthetetlenül hülye vagy. Az ilyen elbaszott barmok miatt utálok minden vallást a világon. Mert ezt teszi veletek: kimossa az agyatokat.

Anomalocaris (törölt) 2012.10.15. 17:29:44

Látom minden szavam siratófalra hányt borsó :(

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.10.15. 18:42:54

@Xezs: Gondolom akkor a breivikek ugyanúgy uralmuk alatt tartották Norvégiát, mint tálibok Afganisztánt, csak ez valahogy elkerülte a figyelmemet.

Xezs 2012.10.15. 18:48:17

@agresszív kismalac: A tálibok messze nem tartják uralmuk alatt Afganisztánt. Néhány helyen nagy a befolyásuk, de a legtöbb helyen nem.

Egyébként meg a befolyással bíró területeken a lakosság jó része egyáltalán nem rajong értük és nem azért bújtatják őket, mert annyira egyetértenének a céljaikkal.

De itt nem is az a lényeg, hogy van-e uralom, vagy sem, hanem az, hogy vannak-e minden vallásnak vadhajtásai. A válasz pedig igen.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.10.15. 18:56:47

@Xezs: Aha. Csak az iszlám vadhajtásai nagyságrendekkel nagyobb számú áldozatot szednek, mint a többié együttvéve.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.10.15. 19:01:11

@Xezs: @agresszív kismalac: Mindezek ellenére tudom, hogy a muzulmánok többsége ugyanolyan békés ember, mint te, vagy én. Valamint azt is, hogy az iszlám országaiban is gyorsuló ütemben szorul vissza a vallás, mint a mindennapok része.

vénszivar 2012.10.15. 19:30:26

@agresszív kismalac: Bizony igen rosszul tudod, hogy az "iszlám országaiban is gyorsuló ütemben szorul vissza a vallás". Amennyiben az iszlám vallásról beszélsz, akkor az biztos, hogy NEM. Sőt Európában s Észak Amerikában, sőt még Afrikába is gyorsan terjed !
Ja ha a te zsidó vallásodra gondolsz, akkor igazad lehet. Annyira békések, hogy idő kérdése s levágnak téged, mint egy disznót !:)

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2012.10.15. 21:46:05

@Manyecska: :)@Xezs: Nép vagy vallás? Ebbe belefutott Or4mos Mária is, amikor zsidó származásúnak vallották magukat az interjúalanyai, a mű kapcsán meg a TV szpíker helyesbített. zs. vallású, ugye.

nyisziati 2012.10.16. 19:06:39

@Xezs: na akkor én be is fejeztem itt. Tényeket tagadsz, a forrásaimat kritizálod, de semmi érvanyagot nem hozol rá föl, amit pedig erőltetsz, az finoman szólva nevetséges (Breivik kontra tálibok - akik éveken át egy egész ORSZÁGOT irányítottak). Ezenkívül a személyeskedésedet visszautasítom.

Ha valaki itt ostoba, az biztosan nem én vagyok.
süti beállítások módosítása