Nemcsakhogy cserélni nem cserélik az iPhone-t, de hivatalosan javítani sem javítják. Legalábbis a T-Mobile-nál:
A T-mobile megértő és ügyfélközpontú hozzáállásáról szóló történetet hoztam. iPhone 4 készülékem (2011. júliusi vásárlás) Home gombja nem reagált 2012. szeptember elején. Utánanéztem a neten, általános visszajelzés, hogy ez gyári hiba és a tudakozódás után úgy láttam külföldön a viszonteladók és az Apple is szó nélkül cseréli a készüléket. Ezen felbuzdulva elkaptattam a Mammut I. T-mobile üzletébe, ahol az alábbiak történtek:
Szerviz: Miben segíthetek?
Naiv ügyfél: iPhone 4 készülék tavalyi vásárlás a Home gomb nem reagál, nem volt beázás.
Szerviz - elveszi a készüléket, nyomkodja -: Nahát, ez tényleg nem reagál!
Naiv ügyfél: Szeretnék érdeklődni, mivel láttam, hogy ez szerelési hiba hogyan lehet cserekészüléket kapni.
Szerviz - ellenőrzi a vásárlás időpontját -: Sajnos sehogy az 1 év garancia lejárt.
Naiv ügyfél - nem húzza fel magát, hogy egy 100e Ft. feletti készüléknél ez az eljárás - : Akkor milyen szervíz lehetőségek lennének a javításra?
Szerviz: Nincs javítás.
Naiv ügyfél - kicsit mérgesen- : Nézze a készülék épp 1 éves, több mint 100e forint az értéke, valamit csak csinálnak ilyenkor?
Szerviz: Az iPhone-t nem lehet szerelni, mi nem szedhetjük szét.
Naiv ügyfél mérgesen néz.
Szerviz: De természetesen kérhet új készüléket.
Naiv ügyfél érzi, hogy arcára kiül a remény, habár belül már megmarkolta a gyanú.
Naiv ügyfél: Remek, hogyan kérhetem?
Szerviz: Egy csökkentett befizetés mellett egy teljesen új készüléket biztosítunk Önnek és újra 1 év garanciát.
Naiv ügyfél - a gyanú már erősen mardossa - : Mit jelent a csökkentett befizetés?
Szerviz: Most 57.000 HUF az ára.
Naiv ügyfél - épp az állát emeli a padlóról -: 57.000,-? Ez az ajánlatuk egy tavalyi modell cseréjénél?
Szerviz - győzködve, kissé izgatottan - : Igen, de akkor az teljesen új készülék lesz.
Naiv ügyfél: De olcsóbban jutok akkor egy új modellhez, nem?
Szerviz . gondterhelten - : Nem tudom, de már meg is néztem és van raktáron a készülék. Hozhatom?
Naiv ügyfél - megdermedve az agresszív értékesítési stratégiától - : Nem, köszönöm.A szervizes próbált még győzködni, de rövid úton otthagytam. Némi keresgélés után találtam egy megbízható szervizt, ahol a javítást 8.000,- forintért vállalták és garanciát adtak az új alkatrészre.
Ezúton szeretném megköszönni a T-mobile-nak a méltányos és segítőkész ügykezelést, valamint az újabb kihagyhatatlan ajánlatot! Maradok Naiv Ügyfél.
Szuriny
Az utolsó 100 komment: