Tékozló Homár

Az iPhoneszerviz.hu válaszol

2012.10.15. 14:04 | jackyll | 128 komment

Múlt heti naiv ügyfelünk sérelmezte, amiért megpróbálták rázárni a szervizt, amikor közölte, hogy nem fizet a félkész iPodjáért. Az iPhoneszerviz.hu csapata elnézést kért Facebookon, illetve kiegészítették a történetet. Minthogy az még az eredeti bejegyzésből kiderült, hogy a kommunikációs nehézségek után sikerült megállapodniuk, nem teljesen világos mitől lett volna naiv ügyfél levele rágalomhadjárat, de természetesen a bolt szemszögével nyilván kerekebb a történet:

Mi az iPhoneszerviz.hu csapata úgy érezzük, hogy úgy az igazságos, ha az ügyben érintett másik fél is szót kap. A homárblogon megjelent erősen negatív hangvételű cikkre reagálva leírtuk véleményünket a facebook.com/iphoneszerviz oldalunkon, melynek tartalmát bemásolom ide:

Híresek lettünk, bár nem úgy ahogy szerettük volna .. Minap egy ismerősöm hívta fel a figyelmemet egy elég kellemetlen hangvételű blog bejegyzésre. A történet szerint egy "naiv" hölgyet "bezárnak" egy szervizbe, mivel nem akar kifizetni egy elrontott iPod touch készüléket. A tisztánlátás kedvéért szeretnénk leírni a mi álláspontunka és ezzel lezárni ezt az amúgy igen jól hangzó rágalom hadjáratot.

A történet kezdetén egy ügyfél hölgy telefonos egyeztetés után behozott egy iPod touch 4 törött kijelzős készüléket. A kijelző cseréje rutin műveletnek számít nagyjából 1 órát vesz igénybe, amit aznap el is végeztünk. A javítás és az akkumulátor feltöltése után a tesztnél kiderült, hogy a készülék bekapcsoló gombja nem működik. Az ügyfelet ekkor telefonon értesítettük a helyzetről és megállapodtunk abban, hogy mivel a készülék így nem igazán használható ezért azt a szervizünkben hagyja, hogy megpróbáljuk orvosolni a problémát.

Az Apple álláspontja szerint az iPod touch készülék nem szedhető szét és nem javítható, ennek megfelelően hivatalosan alkatrészt sem lehet rendelni hozzá. Ennek ellenére mi megpróbálunk minden hibát javítani amire lehetőségünk van.

Az iPodot többször szétszedtük és tüzetesen átnéztük, hogy mi okozhatja a hibát. Telefonon egyeztettünk "konkurens" szervizekkel, hogy ők találkoztak e már hasonló hibával. Át is küldtük egy másik, kifejezetten iPod javítással foglalkozó helyre, "több szem többet lát alapon" és ott sem tudtak egyértelmű megoldást találni a hibára. Úgy gondoltuk, hogy egy alkatrésznek lehet köze a hibához, amit Hongkongból meg is rendeltünk. Az átlagos szállítási idő 12-24 munkanap, de a tapasztalatok szerint két hét alatt meg szokott minden érkezni.

Az ügyfél rendszeresen hívott minket, hogy érdeklődjön a készülék felől ,de mi csak annyit tudtunk mondani, hogy az alkatrész úton van.

Valószínűleg néhány nappal azelőtt, hogy az alkatrész megérkezett volna az ügyfél hölgy hívott minket, hogy nem akar tovább várni és úgy, amilyen állapotban most van elviszi az iPodot. Tájékoztattuk a hölgyet, hogy mivel éppen ég fölöttünk a második emeleti egyik lakás és nincs áram az épületben ezért azonnal nem tudjuk összerakni az iPodot. Néhány órával később erősen feldúlt lelkiállapotban megérkezett az ügyfél. Mivel mindenképpen úgy szerettük volna visszaadni az iPodot, hogy bekapcsol és működik és áram nélkül korábban nem tudtuk tölteni ezért néhány percet várnia kellett, hogy annyira feltöltődjön, hogy legalább bekapcsol.

Ezt követően megkapta az ügyfél a félkész, "olyan állapotban, amilyenben éppen van" iPodot, minek a kijelzőjét szándékosan nem ragasztottuk vissza, mivel az a rossz alkatrész későbbi cseréjét lehetetlenné tette volna. A hölgy visszakapta az iPodot és szerettük volna megbeszélni vele, hogy ha benne hagyjuk az új kijelzőt, akkor legalább az alkatrész árát fizesse ki, vagy ideiglenesen visszatesszük a törött kijelzőt, amíg nem tudjuk elvégezni a teljes javítást. A hölgy felháborodva közölte, hogy ő nem hajlandó fizetni, mivel "elrontottuk" az iPodját és elviszi így.

Sajnos az elmúlt időben nem egyedi az az eset, amikor az ügyfél a megjavított eszközzel egyszerűen kisétál fizetés nélkül, pedig ez lopás. (!) A hölgyet valóban figyelmeztettük, hogy a fizetés nélküli távozás feljelentést von maga után.

A probléma megoldása az lett, hogy az ügyfél aláírt egy szervizlapot amin az áll, hogy a megrendelt alkatrész megérkezése után a javítás befejezésekor kifizeti a javítást. Az iPodot az új kijelzővel egy fizetési ígérettel és némi rossz szájízzel az ügyfél elvitte.

Ezúton szeretnénk sajnálatunkat kifejezni a történtek miatt. Mi minden esetben igyekszünk a legjobb tudásunk szerint eljárni, de mint a történet is igazolja néha ez sem elég.

A szervizünk 5 éves fennállása óta rengeteg elégedett ügyféllel büszkélkedhet. Örömmel halljuk, hogy mobiltelefon javításról a legtöbb embernek a "Visegrádi utca" jut eszébe. A sok sikeres javítás mellett természetesen nehézségek is adódnak, amik megoldása külön kihívás számunkra.

Méltánytalannak érezzük viszont, hogy egy blog bárkit rágalmazhat cégmegjelöléssel anélkül, hogy legalább megkérdezné a másik felet, hogy mi is történt valójában.

Ami viszont külön érdekes, hogy egy korábban a blogon megjelent cikkben a T-mobile-ról írnak kritikát amiért nem javítják garancián túl az iPhone-t és éppen rólunk írták, hogy 8eFt ért megjavítottuk azt, amit a T-mobile 70e-ért cserélt volna ki. Egyszer fent egyszer lent.. :S

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Manyecska 2012.10.15. 14:38:11

@Rosszindulatú Vászka: ???:D milyen tánclépések vannak utána, ez kimaradt rövid életemből..? ???:))))))))

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.10.15. 14:39:37

@Giraffa Camelopardalis Phd.:
@Manyecska:
Napersze!!
Mingyá videót róla, mi?!
A perverz mindenit neki!!44!69!!4

@Rosszindulatú Vászka:
Naja.
Meg fázni se fázik az ember segge, nem úgy, mint a hajnali sátorlaptól...

Manyecska 2012.10.15. 14:41:08

@dr. phil. Sün‼ ツ: leginkább az érdekelne mivel szorítod addig a szifont???:P

batmann 2012.10.15. 14:41:21

@Giraffa Camelopardalis Phd.: nevemről leszállni védjegy :):):)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.10.15. 14:42:10

@Manyecska: elmondom. jó volt? jó. nagyon? nagyonnagyon. de igazán, vagy csak mondod??? igazán, hát persze. és szerecc is?? tudod, hogy szeretlek. mennyire? nagyon, tudod hogy igen. ésatöbbi, a késdobálásig :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.10.15. 14:42:32

"Valószínűleg néhány nappal azelőtt, hogy az alkatrész megérkezett volna az ügyfél hölgy hívott minket, hogy nem akar tovább várni és úgy, amilyen állapotban most van elviszi az iPodot. "

Gondolom 3 hét után már elege volt... És különben, gondolom ha ezt elmondtátok volna neki, amit itt leírtok, akkor megértőbb lett volna.
Főleg, hogy ő azért úgy néha érdeklődött ezek szerint, hogy mégis mi van, talán lehetett volna tájékoztatni.

A lopást meg nem lehet a rács lehúzúsúval megakadályozni, mert ti húzzátok a rövidebbet.
Ha kisétált volna is tudjátok kiő, hol lakik, lehetett volna bejelenteni.

Különben kicsit nagyon magyarázkodás szaga van.

helianthus 2012.10.15. 14:42:51

@Giraffa Camelopardalis Phd.: hát ezt mondom, nem ragasztotta vissza az elejét, odagumizta. Így csak maga az előlap került 16 ezerbe, nem? Vagy ez csak nekem tűnik nagyon soknak? Egy 3*4-es üveglapért? Vagy beleszámolták a megrendelet alkatrészt is, ami nem érkezett meg? Vagy ezt most hogy? És az külön tetszik, hogy "Az Apple álláspontja szerint az iPod touch készülék nem szedhető szét és nem javítható, ennek megfelelően hivatalosan alkatrészt sem lehet rendelni hozzá. (...) Az iPodot többször szétszedtük és tüzetesen átnéztük, hogy mi okozhatja a hibát."
Ezek után mi a biztosíték, hogy nem csináltak még több hibát a gépben, amit csak egy üveglap beragasztásra adtak be hozzájuk?

Manyecska 2012.10.15. 14:43:20

Valamiért Lájos jutott eszembe....nem érdekes..:)))

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.10.15. 14:43:40

@ColT: Tipikus eset, mikor mindenki hülye.

Rosszindulatú Vászka 2012.10.15. 14:45:19

@Giraffa Camelopardalis Phd.: el ne árujjad senkinek sene, mer tök ciki, de aztat nekem is ki köllött gúglizni. Tök ciki.

@Manyecska: már ahol ugye létezik cekcuális kultúra. Én úgy szokom - bár én nagyon romantikus és figyelmes vagyok - hogy lekenek két sallert és a képibe üvöltöm, hogy kussojjál ribanc, haggyál aludni mostmár. Persze, csak akkor, ha már nem érdekel a tévéműsor.

Félre Beszélő 2012.10.15. 14:45:25

És a kigyúrt izomagyúak hol maradtak le a történetből? Meg a baseball-ütős, kiabálós tulaj? És a rendőrök?

Kamu!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.10.15. 14:45:31

@batmann: na tessék. pedig ifonom sincs :D

@helianthus: azért nem ragasztotta vissza, mert akkor nem lehet befejezni a javítást. nemtom mi mibe került rajta :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.10.15. 14:45:35

"Az átlagos szállítási idő 12-24 munkanap, de a tapasztalatok szerint két hét alatt meg szokott minden érkezni."
Ez nagyon sokáig szokott tartani, az igaz, de amúgy ezt miért nem mondtátok a postolónak?

@PITTA: Van kamera, és van rendőrség, a nő címét meg tudják. Ezt kellett volna vele közölni, és nem a rácsot ráhúzni, mert az önszopatás :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.10.15. 14:46:48

@atpijkamo: Jáh

@Félre Beszélő:
Igen, a rendőrhívást hiányolom a rács mellől.

Manyecska 2012.10.15. 14:47:39

@Rosszindulatú Vászka: meg olyan is hogy gyorsan rohanni kell haza..:D@Giraffa Camelopardalis Phd.: jó, hát az a két szó..:P::)))

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.10.15. 14:48:47

@Rosszindulatú Vászka: én az első kettőn bukok el mindig, azokat a nyelvijátékos szarokat nem értem. ellenbe eccer tudtam a választ a millijós kérdésre.

Manyecska 2012.10.15. 14:49:19

Oszt nem lehet csak égett a ház oszt zárt a szerviz a posztoló meg szőke?! :))

lordjim 2012.10.15. 14:50:02

Elvi alapvetés tökfejek,a szerviznek hazánkban soha nem lehet igaza mert mind hazug und genyó!(a kivétel csak erősíti a szabályt)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.10.15. 14:50:39

@Manyecska: monnyuk igaz, a múltkor engemet is fogvatartottak a trafikba, két másik vevővel együtt.

Rosszindulatú Vászka 2012.10.15. 14:56:35

@Giraffa Camelopardalis Phd.: a frizőrös mi? Az elég sunyi kérdés volt. Amúgy én má rengeteg sokat nyertem úgy agyba, ellenbe azokat a német híresemberes kérdéseket mindég bebukom, ott megáll a tudomány.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.10.15. 15:01:10

@Rosszindulatú Vászka: nem, hanem a kobra latin neve volt a kérdés, oszt azt véletlenül tuttam. nyertem többször is harminckétezer pézt is, de az istennek nem utalják a számlámra már évek óta.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.10.15. 15:02:36

Na tessék. Az egyik fogvatartásról beszél, a másik égő lakásról..... vazze, vennem kell egy ilyen kütyüt. Jól eltöröm, azt Spielberg már indíthatja is a kamerákat. Remek kis akciófilm lesz belőle.

Rosszindulatú Vászka 2012.10.15. 15:03:17

@Giraffa Camelopardalis Phd.: mink mosmá nem szressük annyira amúgy, mint régebben (bezzeg a Christian Clarici ugye), mer tisztára, mint a Maúnika só, tele van etnikummal a műsor.

megint 2012.10.15. 15:04:15

Ezért érdemes mindkét felet megkeresni, nagyon helyes ha nem engedték fizetés nélkül távozni.

Manyecska 2012.10.15. 15:05:01

@megint: mondjuk a szerveit eladhatták volna feketepiacon, tökre igazad van!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.10.15. 15:07:50

@Rosszindulatú Vászka: az egy humortalan buzi. olyan vicces, mint a tömegbaleset halottainak temetése esőben.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.10.15. 15:17:16

@Rosszindulatú Vászka: nemnem, én csak a jauch bácsit szeretem. kirekesztő vagyok.

Manyecska 2012.10.15. 15:22:21

Egy sármos, ráadásul jóképű pasi oly kellemes tud lenni:P!

Rosszindulatú Vászka 2012.10.15. 15:25:24

@Manyecska: én nem vagyok buzi, de nekem is teccik, még rám se hatástalan a nem csekéj férfibája, tán csak a modora rokonszenvesebb, ha egyáltalába ez kijelenthető. Azt külön szeretem benne, hogy nem haggya elkurvítni magát csakcsupán műsorszerkesztési elvek okán, hogy, ha neki ellenszenves egy játékos, akkor jellemesen csakazértis genyózik vele.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.10.15. 15:28:35

@Manyecska:
Köszönöm a bókot, igazán nem kellett volna...

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.10.15. 15:30:17

és a múltkor még a lábaszárát is szabadott volt megtekinteni zokniban. hát egy igazi férfi, kéremszépen, az pont ilyen.

FDToth 2012.10.15. 15:30:44

nah szóval kiindulva magamból? beviszek szervizeltetni egy törött kijelzős cuccot. átvenném de nem ehet, mivel a szerviz sajnos kárt okozott benne. nem tájékoztat arról, hogy mennyi időt kell várni a hiba kijavítására. eltelik 3 hét, semmi bemegyek a boltba s én is elviszem a cuccot fizetés nélkül.
Jelen esetben mivel a szeviz kárt okozott, gy nem rendlegetnie kellett volna új alkatrészt, hanem fizteie kelett volna kártérítést az ügyfélnek. ennyi. itthon sajnos másképp mennek a dolog és néha csak és kizárólag erőszakra erőszakkal lehet válszoln. sajnos:(

Manyecska 2012.10.15. 15:32:09

@dr. phil. Sün‼ ツ: :D:D@Giraffa Camelopardalis Phd.: bocsánat! de hirtelen úgy olvastam még a lábszárát is lefosta milyen gyönyörű is volt:O:O :D

Manyecska 2012.10.15. 15:33:30

Gondolom, az óráját is leveszi szex előtt?:))))@dr. phil. Sün‼ ツ: TE igen???:P

Rosszindulatú Vászka 2012.10.15. 15:42:49

@Giraffa Camelopardalis Phd.: továbbá jelentősnek mondható popzenész is egyben, nemám csak favágó. Valóságos poliészter.

régebb óta vagyok Subban mint te 2012.10.15. 15:44:22

Cirkalmazzuk csak, közben leég a ház!

Rosszindulatú Vászka 2012.10.15. 15:46:08

Az már volt már, hogy mennyire melexik némej szifón? Szal nem csak humbug.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.10.15. 15:46:39

@Rosszindulatú Vászka: mármint a günther bá? arról a részéről még nem hallottam.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.10.15. 15:48:16

@ColT: Az miből derült ki, hogy egy női hölgy volt az áldozat? Abból, hogy "Megjegyzem három férfi volt a boltban, én pedig egyszál magamban álltam ott." nem egyértelmű, attól még reménykedő buzulmán is lehetett...

Manyecska 2012.10.15. 16:19:45

@Giraffa Camelopardalis Phd.: ha tudnád mi lakozhat a tökéletes külső és viselkedés mögött, hmmm..:D

igi1 2012.10.15. 16:41:07

Az iPodot többször szétszedtük és tüzetesen átnéztük, hogy mi okozhatja a hibát.

AJJAJ....

Súlyosbodik a helyzet! :D

Ez így van, Amerikában nevetve kifizetnek simán egy iPod touchért 90 ezret is akár, ott, ha egy éven belül elromlik, és nem cserélik ki netán, akkor dobják a kukába és vesznek újat.

De természetesen OTT cserélik, egy év után is. Mert nem engedhetik meg maguknak azt, hogy elégedetlen legyen az ügyfél.

Tájékoztattuk a hölgyet, hogy mivel éppen ég fölöttünk a második emeleti egyik lakás és nincs áram az épületben ezért azonnal nem tudjuk összerakni az iPodot.

LESZAROM ÜGYFÉLKÉNT, tőlem fel is gyújthatják a házat, ha egyszer bevittem valamit, javítsák ki határidőn belül, akkor fizetek.

Mindig azok a körülmények. Ég a ház, persze.

Az iPodot az új kijelzővel egy fizetési ígérettel és némi rossz szájízzel az ügyfél elvitte.

Azért, aki tényleg PROFI, nem engedi, hogy az ügyfelek fizetés nélkül elvigyenek bármilyen javított eszközt.

Milyen kereskedők ezek?

Még hogy elégedett ügyfél, meg visegrádi utca.

Komolyan, oda fogom vinni én is a telefonomat, ha már ilyen hülyék.

igi1 2012.10.15. 16:43:20

Ezért van nekem ipod nano 5g-m, na azon nincs ki-be kapcsoló gomb. :D

igi1 2012.10.15. 17:27:09

@agresszív kismalac: most mondd meg, minek ipod touch-al szarakodni.

Vagy iphone, vagy ipod nano, vagy macbook, vagy ipad.

Ipod nano 6, ipod touch teljesen felesleges. Akkor már Iphone.

Nem is értem, az ipad-nál is minek van bekapcsológomb.

Na meg azt se, hogy lehet azt elszarni. Addig nyomkodod, míg elkopik????

Aureliano Buendía 2012.10.15. 17:40:51

Szifonnal tűzön-vizen át!

Zirowe 2012.10.15. 17:57:25

Több ellentmondás is van.

"Az Apple álláspontja szerint az iPod touch készülék nem szedhető szét és nem javítható, ennek megfelelően hivatalosan alkatrészt sem lehet rendelni hozzá. "

Miért takaródzik az apple álláspontjával egy olyan cég, aki arra szakosodott, hogy az ilyen "javíthatatlan" készülékeket javítsa?

Másrészt először azt írják, hogy a készüléket összeszerelték, a szerelést befejezték, majd elkezdték tölteni, később már azt, hogy még szerelés közben nem ragasztották vissza a későbbi könnyítés végett.
Ez is ellentmondás.

Persze a szerintük lopásra személyi szabadság korlátozással illik reagálni.

Bár, aki apple terméket vesz és ilyen zúg helyekre jár, az meg is érdemli ezt az egészet.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.10.15. 18:39:54

@igi1: Fogalmam sincs, mik ezek.
Lúzer e vagyok?

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2012.10.15. 18:48:44

"Az Apple álláspontja szerint az iPod touch készülék nem szedhető szét és nem javítható, ennek megfelelően hivatalosan alkatrészt sem lehet rendelni hozzá."

Ezt mindenki tudja, és mégis milliók megveszik ezeket a túlárazott szarokat. Egyszerűen nem értem... Miért?

közödeszed 2012.10.15. 18:56:40

na így azért már kerekebb a sztori...én anno magam javítottam az enyém (ipod touch 1st gen) a harmadik óra után földhöz akartam csapni, az alkatrész szintén a távoli keletről volt, majd' egy hónap mire megjött..a leszarom hogy ég a fejük felett a ház mert én vagyok az ügyfél és ha nincs kész nem fizetek elég szánalmas hozzá állás...
hivatalos szerviz: locate.apple.com/hu/hu/#

support.apple.com/kb/index?page=servicefaq&geo=United_States&product=ipod

Megdobbent 2012.10.15. 19:02:36

Namost(!) engem(!) nem(!) gyozott(!) meg(!) ez(!) a(!) remek(!) iromany!

Manyecska 2012.10.15. 19:26:08

@Giraffa Camelopardalis Phd.: fortyogó vulkán!!:D Meg még sok más emberi tulajdonság:)..

Kifordított kacagány 2012.10.15. 19:29:05

na ezért nem szedhető szét az apple álláspontja szerint. nem kell jót tenni a t. júzerrel. elbaszta, nem javítható, vegyen másikat.
hüppögő, elégedetlenkedő vásárlónak meg nem adjuk a kezébe a szarját amíg nem tejelt.

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2012.10.15. 20:26:09

Hajaj!
Én is vittem hiper-szuper hájpolt laptopszervizbe a nemgaris szaromat.
Előzőleg kivallattak: kiféle, miféle, mi baja, s adtak egy előzetes árajánlatot. Ezen felbuzdulva vittem hozzájuk a cuccot és jött a vadászozás: nem javítható, mert ŐRÉGI típus. Típust, sorozatszámot is írtam. Akkor nem látták, csak a helyszínen?
Ezt meg akartam írni a vendégkönyvükbe, de kihullott Cenz Úr rostáján. (Talán ezért februári az utolsó bejegyzés?)
A vendégkönyvnél (miattam?) megjelent egy figyelmeztetés: csak dicsérni lehet őket, a problémát inkább személyesen intézik el. jah, hajtassam el magam ismét? Lehet, ez a megoldás, mert az e-mailre is csesztek válaszolni.

Anti Anyag (törölt) 2012.10.15. 20:50:28

Tanulság: Ne vegyél iPhont. Akkor sem a telefonnal, sem a szervizzel nem lesz gondod.

megamenn 2012.10.15. 20:53:10

@megamen:
Mivel én is írtam negatív hangvételű kommentet az ifonszervízről, szeretném itt, és mindenki előtt kijelenteni, hogy egy arrogáns, tetű kis buzi vagyok, hogy rohadnék meg, demingyáá!
Éjjen a zifonszervíííz ! Pusztulllylylyylylylon a zügyfél!!!! Halááááááll a befőttesgumiraaa!!! Huaaaa!!

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.10.15. 21:05:10

@megamen: :))

Arrogéns tetű nem vagy, tanúsíthatom.

igi1 2012.10.15. 21:20:03

@megamen: vigyàzzà, mer jövök, ès leütlek a melleimmel

@atpijkamo: ne szójjà bele a felnőttek dolgàba

Xezs 2012.10.15. 22:00:28

Mennyire elbaszott konstrukció az, ahol a kijelzőt ragasztani kell? Semmi pattintós vagy csavaros megoldás? Tudom, egyszerhasználatos, de akkor is.

kicsilany89 2012.10.15. 22:00:53

@ColT: simán elhiszem, hogy a "rendőrségi feljelentést fogunk tenni!" mondatot veszi vki fenyegetésnek

ha meg van kamera (elég vszínű, vagyont érő kütyük vannak ott), arra a vevő is hivatkozhatott volna

batmann 2012.10.15. 22:14:56

Most mondjátok meg, minek vesz az ilyen ember ájfont? :) mégpedig olyat ami nem szervizelhető, oszt itt reklamál... vegyetek samsungot, htc-t, zte-t vagy amit akartok :)

kicsilany89 2012.10.15. 22:15:17

maradt bennem kétség a júzert és a szervízt illetően :D

tanulság:
Apple gariidő alatt cseréli a terméket, gariidő lejárta után meg sajnálja a dolgot, majd bemutatja az új modellt, amit a bótban pont forgallmaznak :)
- miért? mert nincs ingyen, időbe kerül, körülményes javítani - júzer meg türelmetlen (érthető vagy sem, az szubjektív) és kisebb csodát vár, lehetőleg tegnapra...
- megéri nekik? ohyeah >>> ha rajongó vagy, beletörődsz és veszel másikat...
ha nem, akkor azon is felháborodsz h nem ingyen javítják, nem azonnal vagy h elromlott gariidő után ill. igen össze is tud törni

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.10.15. 22:23:05

@megamen: Tiltakozom! A befőttesgumi az emberiség egyik legnagyobb, legsokoldalúbban hasznosítható találmánya! (közvetlen a biztosítótű után) Lefogadom, még az Apollo 13-at is befőttesgumikkal tartották egyben, míg földet fogott ama szerencsétlen fiaskó után. Hatalmas a szín-, forma-, teherbírás választék. Ráadásul még le is bomlik. Önként és dalolva. Erre még a 4 Mancs se szólhat semmit. Befőttesgumit mindenkire!!!

Rosszindulatú Vászka 2012.10.15. 22:25:09

@neccharisnyás útonálló: no és a tépőzár, meg cipzár? Nem beszélve a szixallagról?

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.10.15. 22:28:42

@Rosszindulatú Vászka: Tépőzárt, cipzárt fel kell varrni valamire használat előtt. Szigszalag? Hm. Nem, emberi száj beragasztásához nem jó a sima kábelszigetelő, szélesebb verzió kell. Ergo többfajta. Nálam megbukott.

kicsilany89 2012.10.15. 22:34:53

@klarky:
nálam pl pirospont a nemjavítósdi, hanem csere újra gariidő alatt... cipőben is utálom (megértem a kereskedőt, de sose lesz olyan, mint volt), ha javítják

Atörökk 2012.10.15. 22:38:29

Postásgumit ismeritek-e?

igazságos 2012.10.15. 23:27:13

@batmann: te batmann, az iphone, az egy TELEFON, 122 ezer.

Az Ipod touch meg telefon SIM KÁRTYA nélkül, 80 ezer.

Remélem, vágod a különbséget.

Szóval, aki ipod touch-ot vesz, ott már eleve problémák vannak. :D

Amúgy jelentem, imádom az Ipadet, és rengeteget olvasok, tanulok vele! Okosodok, néha még homározok is rajta!

igazságos 2012.10.15. 23:29:14

@atörökk: imádom, jó a tollakat összefogni!

Mindig ad nekem a postás olyat.

megamenn 2012.10.16. 08:16:48

@j311: hát, van az a szorzó :)

Carynara 2012.10.16. 08:44:13

"A javítás és az akkumulátor feltöltése után a tesztnél kiderült, hogy a készülék bekapcsoló gombja nem működik."

"Az ügyfél feldúlt lelkiállapotban érkezett".

Na ez mindkettő erős csúsztatás.

1.) Ennek a gombnak semmi baja nem volt, amikor bevittem a készüléket, és ezt ők is elismerték. A hiba a javítás során keletkezett, a fentiek nagy része nekem új, mindig csak a "holnap", "jövő héten" választ kaptam, a harmadik hét várakozás után enyhén szólva hitegetésnek hangzott az egész.
2.) Feldúlt lelkiállapotom, azt hiszem érthetően, a rácslezárás egyenes következménye, plusz annak, hogy egy használhatatlan készülékért a szerelési ár több mint felét akarták behajtani rajtam.

Teszem hozzá a gondjaimat az iphoneszervíznek is megírtam, és érdekes módon nekem nem válaszoltak! Biztos "nem kapták meg az emailt".

Trackback 2012.10.16. 11:21:29

@j311:
@megamen:
Öt évet dolgoztam szervizben, és anno egy idő után minden olyan okoskodó vevőnek, aki az árajánlat megtétele után az orrom alá nyomta az alkatrész kínai és/vagy gyári árát valami internetes web-shopból és/vagy piacról, azt szoktam javasolni, hogy tessék parancsolni, itt a rossz készülék, vigye, aztán rendelje meg mondjuk az ebay-en a hiányzó alaktrészt, aztán szakszerűen szerelje szét a készüléket, építse be, majd szerelje össze.

Ja, hogy nem ért hozzá?

Igen, pont ezért (is) lesz 16.000,- forint javítási költség egy ötezer forintos alkatrészből, túl azon, hogy két szakképzett ember foglalkozik vele napokig, és tudom, vérlázító, de a rezsiköltség és az adók kitermelésén kívül valami haszonra is szert kell tenni, mert ha nem, egy hónap múlva nem lesz hova vinni a cuccot, mert le kell húzni a rolót.

Trackback 2012.10.16. 11:25:41

@megamen:
@j311:

PS:
Egyébként megsúgom: egy 90cm átlójú Panasonic vagy Sony LCD tévének a kínai gyári alkatrészeinek összköltsége kb. nettó 20.000,- forint.

Ebből az árból hogyan lesz a Média Markt-ban 100.000,- forint, akciósan, úgy, hogy minden droid egymást tapossa érte, "mert most jó áron van"?
:)

megamenn 2012.10.16. 15:39:45

@Trackback:
Ne szívd magad feleslegesen, ebből te mit hamozol ki?

"a képernyő pedig két befőttesgumival van rárakva, és közli, hogy 16 000 ft lesz."

"hogy ha benne hagyjuk az új kijelzőt, akkor legalább az alkatrész árát fizesse ki"

szepi79 2012.10.16. 17:32:47

@Trackback: nem azzal van baj, hogy 16000. azzal van baj, hogy úgy 16000, hogy csak rosszabb lett a gép állapota. ilyenkor az ember valahogy nehezebben értékeli a szervizes ember rezsiköltségét.

Xezs 2012.10.16. 19:58:32

@Trackback: Családban esett meg. Családtag taxis (a normális fajtából) és egy részeg hülyegyerek beszállt hozzá egy éjszaka, és elkezdett neki óbégatni, hogy mennyivel olcsóbb az üzemanyag annál, mint amennyi a fuvartarifa. A családtag csak annyit mondott neki, hogy akkor lesz szíves kiszállni, venni egy kanna üzemanyagot, majd ráülni, és megvárni, amíg hazaviszi.

Agyalap 2012.10.17. 13:41:07

@Trackback: Miért fizetnél akár 20000 ft-ot is?
2000-ből kijön a kiló műanyag, meg 30 deka vaspor, azt' ugyanott vagy...

Agyalap 2012.10.17. 13:54:36

Kicsit ellent mondásos nekem is a szervíz válasza, mert ha azt a szerencsétlen gombot ilyen nehéz beszerezni (merthogy ugye nem engedi szerelni az apple), akkor milyen kijelzőt tettek rá úgy hirtelen?
Stb.

2012.10.17. 14:50:20

Jellemzők: A szakértelem hiánya és a rugalmatlanság.

A szabadság jogának megsértése nagyobb bűn, mint a lopás jelenleg. Egyébként meg hogy lehet lopásnak nevezni, ha valaki a szervizből javítatlanul el szeretné vinni a saját tulajdonát? Hazudni is jól tudnak úgy tűnik.

Carynara 2012.10.17. 21:07:38

@tihs:
"Egyébként meg hogy lehet lopásnak nevezni, ha valaki a szervizből javítatlanul el szeretné vinni a saját tulajdonát? Hazudni is jól tudnak úgy tűnik."
Ezt én sem nagyon értem. Persze vágom, hogy az üveg nekik is pénzbe került, de azért meg sem próbáltak még elnézést sem kérni (!) hogy elrontottak valami mást rajta, nemhogy kompenzálni érte. A iPod egyébként javíthatatlan, mint kiderült, köszönhetően az iphoneszervíz "szakértelmének".

Carynara 2012.10.17. 21:26:48

@PITTA:
"Csak kombinálok. Te mit tettél volna? Ha nem pirítanak a hölgyre simán kisétált volna a 15000 forintos kijelzővel, mert az neki jár. Persze egyikünk se volt ott, lehet hogy egy 3. féle történet lenne igaz. Ahogy a fizetés nélküli távozás, úgy a fogva tartás se szép dolog..."

Fontos részlet, hogy nem visszatették a kijelzőt, és minden maradt a régiben, hanem TÖNKRETETTEK rajta valamit, ami miatt végül az egész javíthatatlannak bizonyult. Természetesen a működőképes, javított készülékkel nem sétáltam volna ki, nem ártatlan szervízekből lopkodom a kínai alaktrészeket megélhetés gyanánt. Ha kifzetem nekik a 16000-et, és utána jövök rá, hogy végleg tönkretették, akkor...? Ezt se be nem vallották tisztességesen, se megoldani nem tudták, se a felelősséget nem hajlandóak vállalni érte.

Egyébként a bolti kamerára én is kíváncsi lennék, remélem a hátsó részen is rögzít mindent, mert gyanúsan elvitte "visszacserélni az üveget", majd 10 perc múlva rájött, hogy "nincs meg" a ripityára tört kijelző, amit három hete hoztam be... Tisztességes banda, mi?

PITTA 2012.10.18. 06:34:55

@Carynara: Az számomra továbbra se világos, hogy a gomb a kijelző betörésekor sérült-e meg. Szerintem valószínű, hiszen az okozott nagyobb sokkot, nem a szétszedés. Törött kijelzővel a bekapcsolás látható volt, be lett egyáltalán kapcsolva?
A törött kijelzőt én nem dobtam volna ki a folyamat lezárásáig, az tuti.Valószínű én is is ideges lettem volna a dologtól, de az üzlet érvei is védhetőek, főleg úgy hogy gyárilag erre a gépre nincs alkatrész support, tehát vegyél másikat. Így gyakorlatilag az üzlet is jobban járt volna ha elhajt, ehelyett próbáltak találni egy piaci rést és segíteni a magukra hagyott Apple tulajdonoskon, de ez esetben sajnos hiba csúszott a folyamatba.

Itt egyértelmű hogy a bolt hibázott, de az új kijelzőt se illik kivinni fájdalomdíj gyanánt, még akkor se ha elcseszték. Szerezzenek akkor egy másik gépet. Bár a nagy mobilszolgáltatók szakszervizei se vállalnak garit arra, ha szétszedik nem lesz rosszabb! Ennek olvass utána. Beviszed hogy baja van, szétszedik elromlik és aztán megkapod zacsiban a darabjait, majd lobogtatják az aláírt papírt hogy benne van hogy felelősséget nem vállalnak...

2012.10.18. 14:21:56

Le kellett volna fényképezned előtte meg utána is, hogy láthassuk!

Borpince 2012.10.19. 02:17:04

Eleve nyomorék az, aki apple cuccot vesz, mert az trendi és majd mások megdícsérik, meg felnéznek rá. Hahhahha

deuce 2012.10.19. 05:13:08

igi1: "Nem is értem, az ipad-nál is minek van bekapcsológomb.

Na meg azt se, hogy lehet azt elszarni. Addig nyomkodod, míg elkopik????"

lehet, hogy Te nem érted mert nem használod. vagy pedig hatalmas troll vagy! :)
a home gomb szinte minden iphone-on és ipad-en elszaródik rövid időn belül (napok-max. 1 év), értsd: izomból kell nyomni. olyan embert nem ismerek, aki használta és még nem panaszkodott erre. utoljára múlt héten, előző szériás 1 évesnél fiatalabb készülék esetén is..

régi iphone-okon a bekapcsoló gomb is rakás szar volt. szétszedve látszik mennyire kínai dzsunka feelinget áraszt a készülék része ott. műanyag mütyürkére ragasztott zéró nyomáspontú gagyi flex fólia kéccá ezeré'.
a kínaiak az ebay-en (is) árulják 1-2 dollárokért ezeket a gombokat, gyakran százas/ezres packokban. ez eleve beszédes! :D
na meg ez is: "ipad home button not working Nagyjából 79 100 000 találat (0,29 másodperc)"

az magyarázatra szorul, hogy minek fizikai gomb egy telefonra, vagy egy táblára? juj?

deuce 2012.10.19. 05:53:54

@Borpince: óó lehet ezt még fokozni, mostanában egyes emberek már youtube-os töréstesztekre is nyáladzanak. :D

ha 1-1 UGYANOLYAN TÍPUSÚ készüléket ejtesz le, vágsz falhoz hasonló svunggal akkor is megvan az esélye, hogy egyiken betörik a kijelző és +3 pattanás után még végighorzsolja az oldalát is, a másiknak csupán pici karc a sarkán.

az emberek hülyék, és zabálják az erőltetett (és kamuzott) marketinget, mint a cukrot. :D

Xezs 2012.10.19. 07:08:20

@deuce: Azért van a youtube-on hihető törésteszt is. Csak ott nem iphone-t tesztelnek, hanem katonai laptopot.

CID 2012.10.19. 10:59:56

Az azért bebaszna, ha valaki fizetés nélkül akar távozni az üzletből ( azaz lop), és én azt nem akadályozhatom meg...

vendriner aladár 2012.10.19. 18:46:43

Jelentem onnan van minden cuccom, kövezzetek meg, de szerintem meg tök rendesek és olcsók, aki nem hiszi járjon utána.

CID 2012.10.20. 06:48:42

@atpijkamo:
Viszont a rendőrség kiérkezéséig visszatarthatod. És ez tuti biztos, engem se csuktak le anno ! :-)
süti beállítások módosítása