Az Aldi még mindig sokkal drágább Magyarországon
2012.03.30. 12:40 | jackyll

Még a magyar Aldi nyitásakor kiderült, hogy német anyaföldön 50-100%-kal olcsóbbak a termékeik, és ez azóta sem változott drasztikusan. Az adathordozók valóban hátrányos helyzetűk errefelé a rohadék jogdíjak miatt, de ez sem indokolja ezt a drágulást:

Ha mar Ausztria, a telefonos post kapcsan SD kartya arkulonbseg, hala Artijusnak es ki tudja meg minek. persze szegeny osztrakok ugye sokkal kevesebbet keresnek, igy indokolt.

aldimemoria.jpg

Szűrt kommentelők
Bréking: minimálbérre nincs hitel
2012.03.30. 11:17 | jackyll

Ha úgy vesszük, valóban nevetséges, hogy már havi 300 nettóra sem adnak hitelt. Viszont naiv igénylő mégiscsak minimálbérre szerette volna felvenni, amire hirtelen nem tudnék közeli precedenst mondani. Ha vannak még ilyen helyek, majd a kommentekből kiderül:

Az esetből érdemes levonni a konzekvenciát. Személyi kölcsönt szerettem volna felvenni, ezért elmentem egy közvetítő céghez, mégis csak jobban rálátnak a dolgokra mint én, egyszerű ember. A banki referens elmagyarázta milyen papírokra van szükség. A fizetésemről minimálbéres papír mellett egy kezesre volt szükség, akinek a nettó bére kettőszázhuszonötezer forintról szól. Minden papír benyújtása után, bár és khr lista leellenőrzése után, amiből kiderült, hogy tiszták vagyunk, a cofidis elutasította a beadott kérelmet háromszázezer forintos személyi kölcsönre irányuló igényemet.Igazából nevetek az egészen mert nem tudom mennyi nettó havi munkabérre van szüksége a banknak egy ilyen mértékű hitel felvételéhez? A kettőnk havi  fizetése pontosan annyi lett volna mint az igényelt összeg. Nem tisztem eldönteni,hogy miért nem,de igen nevetségesnek találom az esetet.

Szűrt kommentelők
A bíróság jóváhagyta a Főgáz fantomtartozását
2012.03.29. 16:02 | jackyll

O.Gy-t jogerősen egy olyan számla megfizetésére kötelezte a bíróság, amiről 2,5 éven keresztül nem tudta a Főgáz értesíteni. A 80 ezer forintos tartozás elvileg nem is létezhetett volna, hiszen az eladott lakásra végszámlát kért.

Kérem, ha tud valaki konkrét segítséget nyújtani a következő történtben, előre is megköszönöm. 2007 áprilisában eladtunk egy 36 nm-es garzont. Főgáz felvilágosítása szerint be kellett vinni a vevővel készített átadás-átvételi jegyzőkönyvet az óraállással, és az adás-vételi szerződést. Mondta ezt áprilisban, amikor személyesen bementem az akkori óraállással, hogy az addigi fogyasztást kifizessem. Ki is fizettem, amit mondott, ez is jóval magasabb volt a havonta küldött össze-visszán megállapított, és „részszámlázásnak” nevezett számlákra. (Sajnos az „örökölt” résszámlázást többszöri utánjárás után sem sikerült elkerülni). A kiköltözéskor, és a kért papírok leadásakor az adás-vételin 2 cím volt, az eladott lakásé, és az enyém (mint haszonélvező). 2.5 év múlva! jön egy felszólítás, 80300.-Ft fizetnivalóval és a fölött ügyvédi költségekkel és kamatokkal megpakolva.

Szűrt kommentelők
Minden okostelefon szar, de nem minden szar okostelefon
2012.03.29. 12:59 | jackyll

Minden okostelefon beázik a szervizben, de még a tabletek is, hogy ne kelljen garanciálisan javítani azokat, ha a szoftverfrissítés nem válik be? Tény, hogy a legtöbb készüléket direkt hiányos funkciókkal (goto app store), gyakran félkész, de legalábbis erőteljesen kiforratlan szoftverekkel dobják piacra, mert negyedév múlva úgyis jön a következő. Tamás az unalomig ismert trükkökbe futott bele Galaxy S minitabletjével, amit a Samsung is alig talált meg kiterjedt szervizhálózatában:

Tisztelt Samsung ügyfélszolgálat, Tékozló Homár! 2011.12.03-án vásároltunk egy Samsung Galaxy S Wifi 5.0-át az edigital online áruháznál. 2012.02.18-án bekapcsolhatatlanná vált, pontosabban bekapcsolásnál a kijelzőn megjelent, hogy töltőn van és kikapcsolt. Természetesen nem volt közben töltőn. 2012.02.20-án bekerült a győri Samsung partnerszervizbe a RAAB GSM Kft.-hez. Csodával határos módon ők másnapra megjavították a fent említett hibát software frissítéssel és átadták, hogy készen van. Valószínűleg a szakképzett alkalmazottaknak nem jutott eszébe kipróbálni a bekapcsolás funkciót, miután az előttük átvett készülék ugyanúgy rossz volt. Ekkor jöttek azzal a teóriával, hogy a készülék biztos beázott, azért nem jó. Előtte lévő nap még ez a teória nem volt, ekkor duzzogva átvették újra a készüléket.

Szűrt kommentelők
Csoda a Tescóban: fizetik a javítást
2012.03.29. 10:17 | jackyll

Balázsnak nem került volna 7 hónapjába, hog megjavítsák halálra biosfrissített laptopját, ha nem hallgat a Tesco ügyfélszolgálatára, és nem az Acernél próbálja érvényesíteni a garanciáját, hanem ott, ahol vette. A Tesco telefonon és levélben is elzárkózott a javítástól, de végül a Békéltető Testület döntésére már nem volt szükség:

Decemberben írtam a kalandomról a Tescoval és az Acerrel. Szinte hihetetlen, de a jelek szerint nekem lett igazam :) Akkor nem reagáltam a kommentekre, de kis kiegészítés, hogy nem a szakértelem volt a probléma, hanem egy hibás bios, ami az acer szervízben is kicsinálta volna a gépet. A történet akkor úgy állt, hogy az Acer nem volt hajlandó megjavítani a gépemet garanciálisan és amennyiben nem szeretném a javítás 7000 forintért kaptam volna vissza. Én nem voltam hajlandó elfogadni, hogy ugrott a garancia, ezért jeleztem az Acer felé, hogy akkor NFH. Ez ugyan nem változtatott a javítást illető hozzáállásukon, de másnap díjmentesen visszahozta a futár a laptopomat.

Szűrt kommentelők
Miért 15x drágább az sms itthon, mint Ausztriában?
2012.03.29. 07:26 | jackyll

Ugye még mindenki emlékszik, mekkora a foskolódáscunamit váltott ki a világ legnagyobb lehúzása (aka. az sms igazi ára) bejegyzés. A hitetlenek leellenőrizhetik, hogy Ausztriában 15x olcsóbb egy sms, mint nálunk, szerződés és hűségidő nélkül! A telefonálás csak 8x, a mobilinternet csak 3x kerül kevesebbe ugyanannál a virtuális RedBull Mobile szolgáltatónál:

Ausztriában élek, és régóta kiverte már a biztosítékot, hogy Magyarországon a mobiltelefon társaságok 5-10-szeres árat kérnek ugyan azért a szolgáltatásért, mint itt.  Előző héten Pestre kellett mennem elintézni néhány ügyet, és mivel nem volt magyar számom, bementem a Pannonhoz és vettem egy feltöltőkártyát. Miután ma megtudtam, hogy az 5000 Ft mellé kapott gáláns 80 mega netcsomagot 1 MB-os egységekre kerekítve fogyasztottam, végképp eldurrant az agyam, és gondoltam írok nektek egy konkrét példát az árazás visszásságainak alátámasztására (és nem csak simán azt puffogtatom, hogy itt Ausztriában fix 24 hónapos szerződés NÉLKÜL havi 9,9 EUR-ért 1000 perc+1000sms+1gb net jár (utóbbi kilobyte alapon mérve)).

Itt a konkrét példa:

Szűrt kommentelők
Óvodások is hekkelhetik a SZÉP-kártyát
2012.03.28. 16:35 | jackyll

Az üdülési csekkek és ételutalványok hamisítása helyett végre elég lesz a központosított SZÉP-kártyások vásárlási bizonylatával leüni a számítógép elé, és rendelni. Azokon ugyanis minden személyes adat, sőt, még az egyenleg is látszik. Mivel a bankok jó 2 hét alatt utalják csak át a boltoknak a náluk elköltött pénzt, állítólag bőven lesz idő a csalásokat kiszűrni, meg ez is néhány plusz munkahely.

Személyes fizetés esetén két bizonylatot kapunk, és az egyiket aláírva vissza kell adni. Mindkét példányon rajta van a teljes 16 jegyű kártyaszám, ami elég meglepő, ugyanis hagymányos bankkártyás fizetésnél csak az utolsó négy számjegy látható, a többi ki van csillagozva. Emellett rajta van a papíron az aktuális egyenlegünk, a kibocsátó neve és a kártya lejárati dátuma. A fenti adatok ismeretében online elkölthetik a pénzünket.

Felmerülhet az örök kérdés, hogy ez most összeesküvés vagy tényleg ennyire retardáltak, akik ezt létrehozták. Csak a paranoidok élhetik túl, mégpedig így:

Soha ne hagyja ott a pénztárnál a blokk másodpéldányát, ha SZÉP Kártyával fizetett! Ne dobja ki felelőtlenül ezeket a bizonylatokat! A SZÉP Kártya számát ne mondja el másnak! A SZÉP Kártya lejárati dátumát ne árulja el senkinek! Rendszeresen ellenőrizze egyenlegét és tételesen nézze át tranzakcióit!

Szűrt kommentelők
Túlgyorsultak a Combinók?
2012.03.28. 15:54 | jackyll

Most, hogy ilyen olajozott a kommunikáció a Homár olvasói és a BKK között, érkezett egy újabb felvetés. Bogoj a 4-6-os villamos vonalán történt lámpaátállítást nem érti. Az eddigi villamos után rohanás helyett most kénytelen megvárni a következőt, visszafelé átszállásnál pedig a buszról marad le. A villamosok viszont annyira gyorsan indulnak, hogy néha még így sem sikerül felférni:

Eddig sehová nem írtam ezt a problémámat, úgy gondoltam, az én hülyeségem, hogy csak engem zavar ez a budapesti 4-6 villamos vonalán történő lámpaállítás. Elméletileg azért történt, a villamosok gyorsabban tudjanak indulni a megállókból, emiatt több villamos indítható, és így az utasoknak jobb. (mint tudjuk, a lámpaváltás idejét 1,5 percről 2 percre állították). A tapasztalataim ezzel kapcsolatban:

Szűrt kommentelők
Az Enternet tojik a BTelnek átadott ügyfelekre
2012.03.28. 14:35 | jackyll

Nyilván nem virágot és jókívánságokat szeretne naiv ügyfél az Enternettől, csak annyit, hogy 4 hónappal később ugyan utalják már vissza a decemberi előfizetését, ha már nem szolgáltatnak nála:

2011. december 5-én átutaltam az aktuális havi díjamat az Enternet kft számlájára (4750 Ft-ot). Majd 2011. december 6-án a Business Telecom tájékoztatott, miszerint december 1-jétől ők veszik át az Enternet kft-től az előfizetésemet. Miután én már átutaltam a havi díjat, felhívtam a BTel ügyfélszolgálatát, ahol azt az információt adták, hogy nem baj, hogy átutaltam a decemberi díjat, a januári díjat majd a megfelelő helyre utaljam. Az ügyintéző tájékoztatása szerint nem volt a dologgal további teendőm. 2012. március elején felhívott a BTel, hogy a december havi díjammal tartozom. Közöltem velük, hogy nem tartozom, csak nem időben tájékoztattak, így a díjat az Enternet kft-nek utaltam. Az ügyintéző kötötte az ebet a karóhoz, majd mikor mondtam neki, hogy engem nem érdekel, hogy ők mit keresnek rajtam, nekem tartozásom nincsen, így a szavaim közt szó nélkül levágta a telefont. Miután minden alkalommal tájékoztatnak arról, hogy felveszik a beszélgetéseket, hát keressék vissza és kérjék számon a téves tájékoztást!

Szűrt kommentelők
Pusztító devizaszámla a Budapest Banknál
2012.03.28. 13:46 | jackyll

Sade az első utalás után felszámolta budapestbankos devizaszámláját, amikor kiderült, hogy pénz fogadásáért is fizetnie kell. Máshol nem?

A Budapest Bank szlogenje szerint ha elégedett vagyok, mondjam el másnak is, ha nem, akkor nekik...de ez olyan vicces, hogy muszáj mindenkivel megosztanom. Történt, hogy a férjem euróban kapta a fizetését, így célszerűnek tartotta, ha én is nyitok egyet. Ha már úgyis a Budapest Banknál vagyok, és ott nincs 40 euro felett havidíja a számlának, rögtön átutalt 100 eurót, mondván sokáig elég lesz (ez neki egy másik bankból 8 euróba kerult). Nézem a számlát, 6 euro levonás forgalmi díj.

Szűrt kommentelők
BKK: marad a papírképes igazolvány
2012.03.26. 15:07 | jackyll

A BKK reagált a bérletigazolvány létjogosultságát megkérdőjelező olvasónk felvetéseire. Egyelőre marad a hozott fényképes igazolvány. Aztán majd ha tartósan nem megy csődbe a BKV, és még BKK-ügyfélszolgálati pontok felhúzására is lesz pénz, akkor 2014 táján ott lesz majd a digitális fényképezkedés:

A bérletigazolvánnyal kapcsolatos írásukra, az abban foglalt kérdéssel kapcsolatban a BKK az alábbi tájékoztatást adja. Két évvel ezelőtt a BKV már megvizsgálta a bérletigazolványhoz a fotó helyben való elkészítésének lehetőségét. Több lehetőséget is vizsgáltak.

Szűrt kommentelők
Remélhetőleg utoljára a Ring Nyelviskoláról
2012.03.26. 14:08 | jackyll

Régóta levelezünk a Ring Nyelviskolát ért alaptalan vádakról a céggel, úgyhogy talán a legfrissebb panasz kapcsán pontot tehetünk az ügy végére.

Nyelvtanár vagyok, többek között a Ring nyelviskolával is szerződésben állok. Olvastam a nyelviskola fizetési moráljával kapcsolatos bejegyzéseket, sajnos csak most, és nem szerződéskötés előtt. Több havi béremmel tartoznak. Segítségeteket szeretném kérni abban, hogy fel tudjam keresni azokat a tanár kollégákat, akik hasonló cipőben járnak ,mint én. Együtt talán nagyobb sikerrel tudunk járni a nyelviskolával szemben. szívesen fogadok bármilyen tanácsot is olyan személyektől, akik lefutották már velük a köreiket.

Szűrt kommentelők
Mindenki fizet a kéményseprőnek?
2012.03.26. 13:31 | jackyll

Van, ahol sosem nézik meg a kéményeket, csak beszedik a védelmi pénzt.

Veri a kaput, kiabál, dobálja a kutyát, hogy ugasson (csengő minálunk ugyanis nincsen, mert egyrészt azt szeretem beengedni, akit magamtól hívok, másrészt időnként úgyis kinézek), szóval zajong. Kimegyek, nem látszik kéményseprőnek, civilruhában van, biciklivel, aktatáskával. Mondom neki, nem veszünk semmit, megismerem persze, minden évben ez a faszi jön, levesz párezerre, amit sajnálok tőlük ugyan, de hatalmukban áll baszogatni, sőt feljelenteni a jegyzőnél, úgyhogy végül oda szoktam adni. Csak most felidegesített, hogy dobálja a kutyát, gondoltam, megviccelem.

Szűrt kommentelők
Nem kapta vissza 4 éve használhatatlan BMW-je árát
2012.03.24. 13:10 | jackyll

Az igazi überthorror: 4 év alatt nem sikerült megjavítani a gyártási hibás BMW-t. Naiv ügyfél természetesen még 2008-ban perelt, viszont hiába nyerte vissza elméletben azóta másodfokon is az autó árát kamatostul, egyáltalán nem kapta vissza a pénzt. Neki viszont még hátra van 5,5 millió forint törlesztőrészlete a 4 éve garázsban álló kocsi után.

A problémám, amivel Önökhöz fordulok rettentő hosszú (4 éven keresztül folyó pereskedés), ezért nem részleteznék mindent, csak a fő pontokat említeném. (a továbbiakban, ha szükséges, természetesen a komplett dokumentációt rendelkezésre bocsátom). 2007.08.29-én vásároltam egy 2 hónapos BMW 116i típusú személygépkocsit a Lubrinvest Kft-től (Jelenleg LUBRINVEST BMWAY DESIGN Kft.) a Raiffeisen Lízing Zrt. segítségével. Az autó, mint 2 hónappal később (4 hónaposan) kiderült, egy rejtett hibával rendelkezett, mely tényt a Lubrinvest Kft. az eladáskor eltitkolt, a későbbiekben pedig nem ismert el.A gépjármű több, mint 10 alkalommal volt szervizben, ez alatt sem a BMW Magyarország, sem a Wallis Motor Duna, sem a BMW gyár szakemberei nem tudták megjavítani a hibát.

Szűrt kommentelők
Pofára adja a Bónuszt a K&H Biztosító
2012.03.22. 16:20 | jackyll

Adminisztrációs hiba történt vagy mások is tapasztaltak már olyat, hogy biztosítóváltás után az új cég nem fogadta el az előző cég Bónusz-igazolását? Naiv ügyfél a K&H-nál kapott váratlanul drágább besorolást:

2011. decemberében gépjárművem Casco biztosítását évfordulóval megszüntettem előző biztosítómnál és a K&H Biztosítónál kötöttem meg. Annak rendje és módja szerint az előző biztosító által számomra kipostázott Bónusz-igazolást leadtam a K&H-nál. Az igazolás szerint 2012-ben a várható fokozatom "C10". Az előzménybiztosító papírja szerint 2010-ben is "C10" voltam. Károm, illetve kárkifizetésem nem volt. Mindezek mellett, a K&H nem fogadja el a hivatalos dokumentumokat és csak "C4"-be sorolt be, nyilván magasabb díjtétellel! A miértre a válasz, hogy csak. Hozzak 10 évre visszamenőleg igazolást, minden biztosítótól! De miért? Nem is tudom, mikor melyik biztosítónál voltam.

Szűrt kommentelők
Nem lehet normálisan fizetni a Főgáznak
2012.03.22. 15:19 | jackyll

Gábor elkövette azt a végzetes hibát, hogy egyszerre a város két különböző pontján található gázórát fogadott örökbe. Így a Főgáznak jó ha szőkőévente sikerül a Díjneten keresztül rendben levonnia a pénzeket, és akkor sem jelzik, hogy ez sikerült.

Azért írok Nektek, hogy levezessem a feszültséget, és óva intsek  bárkit, hogy számlát reklamáljon a főgáznál, mert csak egy gigászi küzdelembe ugrana bele, melyből végül az elmeháborodottság egyértelmű jeleivel kerülne ki  anélkül, hogy bármit is elintézett volna. Ha úgy tetszik, speciális helyzetben vagyok, mert két gázóra van a nevemen, melyek a város két különböző pontján található lakásokban vannak. Két különálló bankszámla van hozzájuk rendelve, és azzal a nevetséges elvvel indultam neki még 2011 elején a küzdelemnek, hogy a két gázszámlát külön-külön a két bankszámláról vonják (így áttekinthetőbb gondoltam az elején, egyértelműbb). Bonyolítja a helyzetet   bár egyszerűsítenie kellene, hogy a Homáron már korábban is emlegetett elektronikus számlázást választottam (jelzem csendben, hogy az összes közműszámla esetében így tettem, és a Főgáz kivételével minden esetben működik is a dolog). A Homáron már ismertek az e-számlás panaszok, bár én a "másik" szolgáltatónál, a Díjnetnél vagyok, és laikusként az a benyomásom, hogy nem a díjneték szúrták el a dolgot. Őszinte leszek, én konkrétan agyhugykövet kapok a postai sorbanállástól, illetve attól, ha régi számlaleveleket kell előbányászni a családi levéltárból, és azokkal körbevennem magam, hogy kibogarásszam ki mit szúrt el. Szóval a legideálisabbnak az e-számlázás tűnt: nincs sorbaállás, nincs kis sárga csekkecskék pakolászása, számlákkal való összepárosítása, majd az egésznek a bankszámlakivonattal való összeegyeztetése.

Szűrt kommentelők
Felszámolta a járatomat a Ryanair
2012.03.21. 10:14 | jackyll

Péter nem annyira örül a Ryanair magyarországi járatbővítéseinek, mert cserébe még a Pozsonyból induló Gran Canaria-járatot is felszámolták, pedig ő már januárban kifizette. Tud valaki vmi alternatívát vagy tényleg felduplázódott a nyaralás ára?

Végső elkeseredésemben írok nektek, mert úgy megszopatott a Ryanair, hogy az csak ihaj. A történet ott kezdődött, hogy üdülési joggal kaptunk idén július közepére egy hét üdülést 6 főre a Kanári-szigetekre, pontosabban Gran Canaria szigetére egy négycsillagos hotelben. Ez azért nem mindenkinek adatik meg. No, gyors keresgélés a neten, hogy ki is repül Gran Canariára. Január közepére sikerült is kideríteni, hogy a Ryanair repül Las Palmasba, igaz nem Budapestről, hanem Pozsonyból, de hát kit érdekel, amikor oda-vissza a repülőjegy csak 75.000,-Ft fejenként úgy, hogy a csomagokért és az ülőhelyért is külön pénzt fizettünk. Ha még transzfert fogadok innen a déli határvidékről, még úgyis jó vagyok (egy Travel Service jegy budapesti indulással a duplájába kerül). Le is foglaltam gyorsan, ki is fizettem majd 1500 eurót érte (azt már csak halkan jegyzem meg, hogy ha az ember nem figyel a foglalásnál, bizony vagy 20 Ft-al drágább, saját árfolyamon számolják át az eurót). Még az sem zavart, hogy egy nappal korábban érkezünk és távozunk, majd keresek egy napra szállást. Ezek után a szállás megerősítésre került, lefoglaltam az autót is, amivel ott furikázunk, majd nyugodtan hátradőltem.

Március elején jött egy e-mail, amiben közölte a Ryanair, hogy ők május 4-től nem repülnek többé Gran Canariara.

Szűrt kommentelők
Gyerekmolesztálás a reptéren
2012.03.21. 08:45 | jackyll

Az elmúlt napok külföldi slágere volt az a 2010-es felvétel, amelyen egy törött lábú 3 éves kisfiút szednek ki a chicagói reptéren a sorból speciális ellenőrzésre. A floridai Disneylandbe igyekvő család döbbenten filmezte, ahogy a rémült gyermeket elkülönítik és még a pólóját is felhúzatják vele, nehogy nála robbanjon a bomba. A 9/11-es események után létrehozott Közlekedésbiztonsági Ügynökség (TSA) válasza szerint azóta már sokat javult a helyzet, bár azt nem részletezik, miben. Nem csoda, hogy pikkpakk összejött Amerikának 15 trilliárd dollár államadósság, a nemzet biztonságának ára van.

Szűrt kommentelők
Megunta a szerviz a javítgatást, megvonta a garanciát
2012.03.20. 12:14 | jackyll

Kriszta telefonjáról 3 hónap szervizbe rohangálás után megvonta a szerviz a garanciát, mert a sok javítgatás közben fizikailag is megsérült a készülék. A Vodafone eddig azért nem cserélte, mert a szerviz szerint rendben volt a Sony Xperia X10, azóta meg a garancia hiánya miatt. Végülis csak 17 hónap hűségidő maradt az előfizetésen telefon nélkül, úgyhogy ez egy korrekt díl:

November óta küzdök a Vodafone - Cordon Electronics (Sony Ericsson márkaszerviz) duóval, végső elkeseredésemben gondoltam írok Nektek. Augusztusban vásároltam a Vodánál 2 év hűségnyilatkozattal egy SE  Xperia X10 mini pro telefont, ami kezdetektől fogva furcsaságokat csinált. Rendszeresen lefagyott, magától újraindult, beszélgetés közben szétkapcsolt, nem reagált vagy épp a kijelzőnek nem azon a részén ahova tapintottam, de a legfőbb gond az volt, hogy használat nélkül a táskámban pár óra alatt lemerült. Novemberben megelégelve a dolgot visszavittem a Vodához, elküldték szervizbe, kijelzőt cseréltek rajta, szoftvert frissítettek, akkumulátort cseréltek, de nem lett jobb a dolog. Visszavittem decemberben, majd januárban és februárban is, eddig összesen kb. 80 napot volt szervizben.

Szűrt kommentelők
Halmozottan hátrányos akció a Tescóban
2012.03.19. 16:22 | jackyll

tescoakcio.jpg

A központi várakozásokkal ellentétben még mindig van Tesco Magyarországon és akcióznak is rendületlenül, még ha mi egy kicsit kevesebbet is foglalkozunk velük. A jelenség azonban annyira általános, hogy egy posztot megér. Főleg kisboltokban fanyalodnak rá az "x+1 cucc ingyen" kiszerelésű termékcsomagok egyesével árusítására, de lehet ezt lazábban:

Ezt "lőttem" tegnap egy Tescoban (lásd a csatolt kép). Számoljunk. Ha egy 100 grammos 125 ft akkor 4 db 500 ft. Tehát ha akcióban ráadásul úgy hogy egy grátisz! valami ami 3+1 azaz szintén 4 és 560 ft az nem egy akció hanem a vásárlók szándékos és tudatos átverése vagy szimplán hülyének nézése. Mindenki nézze meg hogy mit és mennyiért vesz mert nagyon becsapósak az ilyen akciók. Rendszeres hogy pl a Metróban a nagyobb kiszerelés drágább mint ha egyesével vennél ugyanannyit. De ilyen is csak nálunk (Magyarország ) van külföldön ez nem divat. Meg az átverés sem..talán annyira.

Lionking

Szűrt kommentelők