Tékozló Homár

SPAR-kárpótlás a felrobbant narancslé után

2012.04.26. 17:06 | jackyll | 102 komment

A Spar egyik ügyvédjének múltkori kioktató hangvételű elbocsátó üzenetét egy 20 ezer forintos ajándékcsomaggal korrigálta a vállalat:

Április 17-én elküldtem a spontán robbanó narancslevek történetét, ami meg is jelent blogban, köszönet érte. 2 nap múlva megkerestek a Spartól, házhoz szállítással kaptam egy 20 000 forint értékű ajándékkosarat (lásd a mellékelt képanyagot), és felajánlottak további kárrendezést is, de ez utóbbira nem volt szükség, mert az ajándékkosár gyakorlatilag fedezte a károm értékét. Külön öröm, hogy nem kellett előkotornom az egyébként eltett számlákat, elázott dobozokat, könyvet, miegymást. A Spar gyorsan és normálisan reagált, dicséret érte.

Szomorú vasárnap a Korda filmparkban

2012.04.26. 16:13 | jackyll | 39 komment

Naiv ügyfél misztikus módon fél évet várt, hogy ezt a panaszt elküldje nekünk is, úgyhogy vélhetően azóta már minden gazdasági és szórakoztatóegységet megjavítottak és beüzemeltek a Korda filmparkban:

Egy nem túl kellemes élményünket szeretnénk megosztani a Korda filmparkkal kapcsolatosan, amit a házassági évfordulónk alakalmából éltünk át. Gondolom semmi nem változott azóta, mert a válasz levélbe ígért időpont egyeztetés a hibák kijavítása után, a mai napig nem történt meg annak ellenére, hogy még emlékeztető emailt is küldtem rá egy hónapra hátha csupán elfelejtették, de természetesen arra már válasz sem érkezett, ennek már fél éve... Íme a levélváltásunk:

Olvasson tovább!

Agresszív buszsofőr vs 4 éves gyerek

2012.04.26. 15:11 | jackyll | 1043 komment

Zsuzsa unokáját lábtöréssel fenyegette egy BKV-sofőr, amiért belerúgott a kabinjába:

Szeretnék megosztani veletek egy BKV buszsofőrrel történt esetet, amely engem nagyon felzaklatott. 2012.04.25-én este a 19.56-kor az Örs vezér térről induló 67-es buszra (rendszáma: BPI012) szálltam fel 4 éves kisunokámmal. A sofőr mögötti első ülésen foglaltunk helyet, és vártuk a busz indulását, ám e helyett a sofőr jött ki a fülkéjéből, és ráordított az unokámra, miszerint: „ha még egyszer rugdalja az ő kabinját, akkor eltöri a lábát”. Ilyen durva, agresszív kirohanásra reagálni sem tudtunk. Természetesen amennyiben észrevettem volna, hogy az unokám lóbázva a lábát (ami gyerekeknél gyakori) véletlenül a kabinhoz ér (direkt rugdalásról szó sem volt!), rászóltam volna én is. A sofőrnek csak egy figyelmeztető szót kellett volna mondania, nem pedig durván megfenyegetni egy 4 éves kisgyermeket, akit ilyen sérelem még soha nem ért. Azóta sem tudja feldolgozni az esetet, nem érti, hogy miért akarták őt bántani. Ahogy én sem, hogy milyen ember az, aki kisgyerekre támad?

Túlparázta az Ipon-gép javítását naiv ügyfél

2012.04.25. 15:26 | jackyll | 90 komment

Az Ipon elnézést kér naiv ügyféltől, amiért a futárcég elkavarta a gépét, ami nem a DHL volt. A javítás a beérkezéstől számított 15 munkanapon belül bekövetkezik:

Tisztelt Homár! Telkoe jól leírta a lényeget. A tippelőknek pedig ezúton üzenjük, hogy valóban a memória volt hibás (legalábbis az biztos). Először is leszögeznénk, hogy amennyiben tényleg mostanában és a GaranciaFutár igénybevételével juttatta hozzánk a terméket, azt biztos, hogy nem a DHL szállította, ajánlatos lenne, ha ezt módosítaná a posztoló, mielőtt esetleg lépéseket tennének ez ügyben.

Olvasson tovább!

Poloskák a négycsillagos wellnesshotelben

2012.04.25. 15:19 | jackyll | 389 komment

poloska3.jpgNem csoda, hogy a poloskák szeretik a meleg, nedves helyeket, inkább az a furcsa, hogy a helyi szállodások nem akarják megzavarni a populáció természetes gyarapodását:

Márciusi wellness hétvégénk történetét szeretném megosztani veletek. Négyen indultunk neki a 180 km-es útnak, hogy eltöltsünk 2 éjszakát a dombóvári Gunaras Resort SPA Hotel****-ben. Mi a párommal Superior szobát kértünk, ami természetesen feláras, de úgy gondoltuk, ennyi plusz jár nekünk, hogy 2 nap alatt maximálisan jól érezzük magunkat. Később rá kellett jönnünk, hogy ez mégsem volt annyira jó ötlet.

Olvasson tovább!

Aki legyőzte a Deichmannt

2012.04.24. 17:34 | jackyll | 199 komment

Ha valakinek van rá 5 hete, simán visszaszerezheti széthullott cipőjének árát a Deichmanntól. Naiv ügyfél első választása fél óra alatt elpusztult, de ez nem szegte kedvét, és újat húzott. A másodikkal 3 hónapig bírta, aztán levált a talpa, és bevették javításra. A művelet azonban nem sikerült, és a beígért csere helyett szakvizsgálat lett. Ami viszont megállapította, hogy szakszerűtlenül javították:

Párom vásárolt egy cipőt magának a fent említett üzletben (Maglód, Auchan). Ezen a cipőnek 30 (!) perc használat után kettétört a talpbetétje, a belseje pedig éles volt, szó szerint vágott, hordásra alkalmatlan volt. Ezt a cipőt visszavittük és az eladók felajánlották, hogy vegyünk helyette valami mást. Ez eddig korrekt is volt az ügymenet. Mivel alkalmi cipőről volt szó és asszonypajtás már vett magának másikat a célra (mivel kellett) ezért ha már úgyis muszáj levásárolni akkor vegyünk nekem egy őszi cipőt. Találtam is egyet, ráfizettem a különbözetet és boldogan használtam a cipőt - kb. 3 hónapig, amikor is a cipő talpa 2 helyen levált a bőr anyagról. Tudni kell, hogy a cipőt csakis beltéren használtam, mivel a házból kilépve a munkahelyemig autóval megyek, a munkahelyem pedig egy üzlet és egy iroda, tehát semmiféle sárdagasztásról szó sincs. A történet még itt sem hihetetlen, a cipőt visszavették javításra és az eladó azt ígérte, hogyha megint gond lesz vele cserélik. A javítás után egészen konkrétan 2 (!) munkanapot bírt ki, ezután a cipő talpa teljesen levált több helyen, illetve a ragasztásoknál a bevonó bőr anyag is foszlani kezdett, mintha megmarta volna a ragasztás.
A sztori itt indul be igazán.

Olvasson tovább!

Pozitív ikeás történet: megtalálták a csavart

2012.04.24. 09:26 | jackyll | 128 komment

Epikus küzdelem tanúja lehetett Anikó a szombat esti extázis előtti Ikeában. A csavart először a neve alapján próbálták megtalálni, és kellett vagy egy fél tucat ember, amíg megtalálta az igazit:

Valami olyasmi történt ma este velem, ami miatt billentyűzetet ragadtam, mert talán ellenpélda a sok rossz IKEÁ-s történetre. Cégünk nagyobb irodába költözött, így több asztalra volt szükségünk. Az IKEA Galant sorozatából néztünk ki öt darab asztalt (A-lábakkal), összesen majdnem 300 000 forint értékben. Hétfőn nyitásra mentem az Örs vezér téri áruházba, ahol mindent kiválasztottam, kifizettem, majd kértem házhozszállítást. Itt három-négy dolgozóval kerültem kapcsolatba: mindenki kedves, figyelmes, segítőkész volt. A házhozszállításnál sem volt semmi gubanc, nem kevertek el vagy össze semmit, a dobozokban is benne volt az összes alkatrész, álomszerű . Összeszerelés közben erőskezű kollégám sajnos az egyik asztal lábát olyan erősen húzta meg, hogy a lábat az asztallaphoz erősítő csavar feje elvált a szárától. Semmi gond, az ügyfélszolgálaton ingyen adnak csavart, ha kell, megrendelik, ugyancsak ingyen. A költözés miatt csak ma este tudtam idő keríteni arra, hogy visszamenjek az Örs vezér térre, elég későn értem oda, 18 óra 23-kor húztam parkolójegyet.

Olvasson tovább!

Cukorrá változott a Paramount

2012.04.23. 17:22 | jackyll | 61 komment

kristalycukorberg.jpg

Ha sok másban nem is, kreatív újrahasznosításban élen jár a térségünk. Ezt a csodálatos cukorhegyet a CBA-ban találta Gyuri mamája:

Anyám tegnap vett egy kiló kristálycukrot egy közeli CBA-boltban. Ma reggel a teámhoz töltöttem belőle egy kiskanállal, és megakadt a szemem a papírzacskón lévő logón, ami rendkívül ismerősen hatott. Mivel elég régóta foglalkozom filmekkel és ismerem is a háttér-dolgokat, azonnal felismertem, hogy mit látok. A cukor gyártója lényegében egy az egyben lenyúlta a Paramount Pictures (Hollywood egyik legrégebbi filmgyára, 90 éves a cég) emblémáját. Kb. kizártnak tartom, hogy a két logó közötti azonosság csak a véletlen műve lenne, hiszen megfigyelhető, hogy a hegyen lévő vonalak tökéletesen azonosak.

Olvasson tovább!

Mobilnetre még nincs adó!

2012.04.23. 17:07 | jackyll | 104 komment

Nyártól érdemes átállni teljesen Skype-hívásokra, azután ugyanis nem számolnak fel különadót. Más esetben hívásonként és smsenként 2 forintot fognak rádobni, az amúgy is jelentősen túlárazott szolgáltatásokra. Meneküljön aki lát!

Tényleg 2 forint lesz percenként a távközlési adó, és ugyanennyi terheli majd az sms-t és mms-t küldőket is. A Brüsszelbe elküldött dokumentum szerint az adónemet már ez év közepén bevezetné. „Az adó általánosan minden megkezdett perc és elküldött sms/mms után 2 forint.

Céges gépet lassabban javít az Ipon? (frissítve)

2012.04.23. 13:18 | jackyll | 84 komment

Nem egészen tiszta naiv ügyfél problémája, de annyi biztos, hogy a DHL-lel beküldött gép két hétig kavargott, mire a szervizbe ért. Állítólag azt mondták neki, hogy a céges számlája miatt nem fér bele a 15 napos javításba, de hát azt amúgyis bukta a szállítás miatt, meg valószínűleg amúgyis 30 napra gondoltak.

UPDATE 04/25: Az Ipon elnézést kért, amiért a futárszolgálat elkavarta a csomagot.

Vásároltam az asztali PC konfigurációt az IPON Computer nevű cégtől. Irodai csúcskonfigurációról van szó, 250.000 Ft-ba került. A gép kb. 3 hétig működött, utána napi 8-10 alkalommal kék halál kíséretében leállt. Mivel a gépet céges használatra vásároltam, így joggal merült fel bennem a kérdés, hogy vállalnak-e helyszíni szervízelést, ami 10 kg-ot meghaladó terméknél amúgy is kötelező lenne (a gép súlya 10,2 kg). Közölték, hogy helyszíni szervizt nem vállalnak, viszont van egy Garanciafutár nevű szolgáltatásuk, mely garanciás gépekre ingyenesen igénybe vehető. Megörültem neki, hát igénybevettem. A cég honlapja szerint a futárral küldött termék 1-2 nap alatt ér be hozzájuk. Nos, ha hiszitek, ha nem 13 nap elteltével kaptam egy SMS-t, hogy átvették a terméket a futártól, és megkezdték a szervízelést. Én meg csak néztem bután magam elé, hogy netán a futár Dél-Afrikát is útba ejtette mielőtt betért hozzájuk a javítandó géppel.

Olvasson tovább!