Penészes gyömbérszósz az I love sushiból
2012.07.31. 14:24 | jackyll

peneszesgyomber.jpg

Nyáron fokozottan kockázatos hűtés nélkül ételeket tárolni, úgyhogy G eléggé meglepődött, amikor az I Love Sushiból egy csésze penészes gyömbérszószt kapott. Legalább nincs benne tartósítószer.

A munkahelyemen időnként szoktunk rendelni ebédet az iLoveSushitól. Előfordult már néhány sokáig tartó kiszállítás és lefelejtett étel, de nem volt komolyabb minőségi panaszunk rájuk. Ma sikerült a csatolt képen látható, penészes gyömbér szószt adniuk a tavaszi tekercs mellé. A sushi mellé kis penicilint is kaphat, aki nem figyel oda!

Szűrt kommentelők
Hiperinfláció és rángatás a Hungaroringen
2012.07.31. 12:06 | jackyll

Igazi apokaliptikus mélyparasztsággal találkozhattak a Hungaroringen a nemzetközi motorvisításrajongók, amikor naponta emelkedtek az árak a büfékben, az olcsóbb magyar termékek pedig gyanúsan hamar eltűntek. Szilviéket azonban visszafelé menet még a biztonsági őr is megrángatta, mert szerinte állójeggyel nem lehet visszamenni a bentfelejtett cuccokért:

Kedves Homár, azért kezdtem levélirásba, mert sikeresen a Hungaroringen tölthettem el. A barátnőm vidékről jött fel és úgy gondoltam, hogy vele tartok ezzel az akciós 9900 ft-os jeggyel. Szerencsére a vonata jött sokan sem voltak, és végre a Keleti pályaudvar - Deák - Árpád hid vonalban megközelitettük a buszos verziót. Itt sem volt semmi gond. Megérkeztünk séta ez is korrekt volt, a kapun főkapunk is beengedtek minket. A lehuzás rész természetesen bent kezdődőtt. Előszőr is az igért 600 ft-os sör hát az 900-1800 ft árban mozgott, és ezt úgy játszották ki a leleményes étkezdések, hogy a magyar sörök pl Arany ászok és társai ugye az olcsobb beigért kategoria a külföldi sörök pedig a drágább, és meglepő de olcsobb sör nem volt.

Szűrt kommentelők
Jön a pénzbedobós közvilágítás?
2012.07.31. 09:57 | jackyll

darkosbudapest.jpg

A közvilágításon spórolás igazából zsarolási kísérlet, vagy mi? Ha nem kap pénzt a főváros, visszaállnak gyertyára? Vagy ez már a végső csőd előszele? Mert akkor azért durva, hogy még becsúszott ez a hajós projekt. Arra bezzeg van pénz. A kivilágítatlanság a bűnözés melegágya is, de annyira elvetemült senki se lehet, hogy azt gondolja, a turisták pucérra kopasztása lenne a nyomoronc Fővárosi Közgyűlés végcélja. Ha valaki tudja a helyes választ, illetve, hogy honnét lehetne átcsoportosítani 66 millió forintot, írjon!

Szűrt kommentelők
A Samsung 50 ezerért javítaná a Galaxyt, az internet ingyen (frissítve)
2012.07.31. 08:23 | jackyll

Tamás Galaxyjában egy év alatt pusztult el a GPS-vevő, amit hivatalos szervizben nem garanciálisan 50 ezer forintért javítottak volna. Szerencsére azonban bátran rákeresett a jelenségre az interneten, ahol kisvártatva megtalálta a 0 forintos megoldást:

Megosztanék egy saját tapasztalatot a Samsung márkaszervizzel kapcsolatosan. Vettem egy Samsung Galaxy S mobiltelefont a Vodafon-tól 2010. augusztusában 117 ezer forintért előfizetéssel. Akkoriban olyan 120-140 ezer forint körül mozgott a telefon függetlenül, de mégiscsak jobban megbízom a nagy multikban (Vodafone, Samsung garancia), mint a kis gsm boltokban. A telefon kiválóan működött 2011. szeptemberéig. Akkor a GPS vevő egységgel valami történt, mert nem látta a műholdakat, vagy ha látta is őket, nem volt hajlandó rájuk csatlakozni. Mivel nem igazán volt időm szervizbe menni vele, főleg arra nem volt lehetőség, hogy ott hagyjam a telefont, mert minden napos használathoz fontos volt a munkámhoz, nem foglalkoztam vele. Telt múlt az idő, amikor munkámból kifolyólag egyre inkább szükségem volt egyre a telefon GPS rendszerére is. Ezért úgy döntöttem, hogy megpróbálom pár napra nélkülözni a telefont, és csak elviszem egy márkaszervizbe.

Szűrt kommentelők
Naiv ügyfél üvöltözött a vízért a Sparban
2012.07.30. 13:23 | jackyll

Mint az múltkor kiderült, a sarki boltban érdemes próbálkozni, ha legközelebb tűzesetből evakuálódnak pénz nélkül és egy pohár vizet szeretnének. Naiv ügyfél levelére egy vélhetően bennszülött szemtanú reagált, aki szerint a Sparban csak saját zsebre adhatnak ki italt (2db kis ásványvíz beszerzési ára talán 100 forint lehet?). Kiderült, hogy naiv ügyfél már eleve feldúltan érkezett az üzletbe és "nem megfelelő stílusban" kérte inni. Aztán amikor visszament, ordibálni kezdett. A személyzeti vécét amúgy a Homár vetette fel, mint empatikus alternatívát a nehéz anyagi helyzetre való tekintettel, azt biztos nem egyesével fizetik az alkalmazottak lehúzásonként.

A "Túlélőknek sincs hitelre víz a Sparban" című írásra szeretnék reagálni. A megjelent cikk meglehetősen egyoldalú szemszögből mutatja be a történteket és mint tudjuk minden éremnek két oldala van. Anélkül hogy elfogult lennék szeretném a másik fél szempontjából is bemutatni a történteket. Itt szeretném jelezni hogy magam olyasvalaki vagyok aki közelről ismeri az esetet.

Szűrt kommentelők
Kamu álláshirdetéses lehúzás
2012.07.30. 11:01 | jackyll

A legegyszerűbb adatgyűjtős trükknek dőlt be naiv álláskereső, aki 1000 forintot utalt egy fickónak, aki ezért cserébe beírta a nevét egy füzetbe legjobb esetben, egyéb munkaközvetítés nem történt. A hirdetések a workwaykft@gmail.com címről érkeztek, de az Álláskereső bolg szerint az övé lehet a melohirdetes@gmail.com, munkaltato4@mpp.hu, munkahr2@mpp.hu és a workwaykft@mpp.hu cím is.

Állást keresek, az Apród.hu-n http://aprod.hu/allas/budapest/ részlegbe és jelentkeztem is 1 csomóra, majd válaszolt 1 srác, WorkWayes e mail címmel, mivel ők 1 munkaközvetítő cég és akkor regisztrálnak engem ha fizetek ezer forintot és 24 órán belül felvesznek az adatbázisba. Vártam 2 napot, utánnanéztem, létezik a cég, legalábbis facebookon van 1 csomó ilyen cég, és tegnap előtt átutaltam az ezer forintot, azóta semmi válasz nem jött. Azóta is hírdeti az állásait a tag, mindig más néven de az e mail cím ugyanaz.

Szűrt kommentelők
4 órás késés Ryanairrel
2012.07.30. 09:53 | jackyll

Árpádék gépe Madrid felé fantomizálódott, csak 2 órával később találtak helyette egy pótgépet, amikor kiderült, hogy az már nem indul el aznap. Igenám, de addigra a személyzet is fantomizálódott, akiket további 2 óra alatt tudtak csak levadászni. Viszont adtak egy szendvicset kárpótlásul:

Eddig csak olvasója voltam a Homárnak, de bizonyos időközönként látok felbukkanni egy-egy Ryanaires történetet és most lesz ez így is. Az előző hétvégét (július 27-29 között) Madridban töltöttük kedves barátnőmmel. Egyrészről a munka ügyben kellett kimenni, amit hamar le is rendeztünk, és ha már ott voltuk felfedeztük Madrid város szépségeit. Budapestről – Madridba Wizzairrel mentünk, velük nem is volt semmi gond, pontosak voltak és nagyon kedvesek (eddig párszor utaztam velük). A visszautunk vasárnap 29-én lett volna Ryanair légitársasággal (így jött ki olcsóbban a jegy). Madridból 20:15-kor indult volna a gép, de nem indult, be sem jött Budapestről. Utasok nem lettek tájékoztatva, hogy vajon most mi fog történni. Telt, múlt az idő lassan 21:00 óra is volt, továbbra sem volt semmi infó és a reptér kijelzője, továbbra is 20:15-t mutatott.

Szűrt kommentelők
Nem egyenlően fizetjük a mobilsarcot
2012.07.30. 08:38 | jackyll

A Fogyasztóvédő Alapítvány felmérést indított, hogy pontosabb képet kapjunk a kaotikus törvények még kaotikusabb végrehajtásában. Kinek mennyivel drágult a tarifája az át nem hárított mobiladó óta? Itt lehet kitölteni.

Furcsának tűnik, több esetben a szolgáltatók nem is forgalom után számláznak 2 Ft-ot, hanem bizonyos díjösszegekkel az előfizetési díjhoz csatolják, gyakran a kormány által maximált teljes összeget. Az emelés mértéke így azonban jóval magasabb lehet, mint az a forgalomból indokolt lenne. Tudunk olyan esetről, ahol a Vodafone szolgáltató egyoldalú emelésének mértéke az eddigi havi előfizetési díjhoz képest a 200%-ot(!) is meghaladja. Látható, bár minden mobilos rosszul jár, az kevésbé, aki eleve magasabb összegért kötött havi előfizetést, hiszen neki ugyanúgy 890 forint lesz az adó, mint annak aki jóval kisebb havi díjas. Többet ugyanis a szolgáltatók a telefonadóra hivatkozva nem emelhettek.

Szűrt kommentelők
Kettétörték a szemüvegje lencséjét a Vision Expresszben
2012.07.27. 13:28 | jackyll

Rogernyúl úgy gondolta, nem lehet nagy baj, ha hajlítanak egy keveset szemüvegje keretén a Vision Expresszben, saját felelősségére ugyan, de mégiscsak ebből élnek. Meglepetésére azonban nem a keret hajlott meg, hanem egy lencse tört ketté, amikor ki akarták venni. Rejtély, hogy erre mihez volt szükség, ha arra nem, hogy gyorsan csináltasson egy újat a helyszínen, hiszen anélkül haza sem tud menni autóval:

Hétvégén élelmiszert vásárolni ugrottunk be az Allee centerbe - életemben először és lehet utóljára. Az utunk a VISION EXPRESS mellett vezett és gondoltam megkérem őket kicsit hajlítsanak a szemüveg-keretemen, hiszen már több hónapos és mivel állandóan hordanom kell kicsit kitágult. Az bevállt ügymenet az, hogy aláiratnak velem egy papírt, hogy saját felelősséget kell vállalnom, ha esetleg megsérül, eltörik a szemüveg vagy annak bármely része. Valahol rendben van a dolog, valahol sántit, de ez egy másik mise! Miután aláírtam a papírt a Vision expresses kolléganő elvette a szemüvegem, elfordult a pult mögé, egy csattanás és kb 10mp múlva közölte, hogy eltört az üveg - és visszaadta a keretet és a szabályosan kettétört lencsét.

Szűrt kommentelők
Vegyesbolttá alakult a Posta
2012.07.27. 12:28 | jackyll

ujpestiposta.jpg

Vajon kubai típusú unorthodox kommunizmusra készül a 100% Magyar Posta, amikor vegyesbolttá alakul? Vagy felfedeztek egy népcsoportot, akik kizárólag a Postára járnak, oda viszont naponta? Zsolt szerint a kiskereskedelem az alapszolgáltatás rovására megy, ami ugye alapból hátrányos helyzetből indul.

Találjátok ki hol készült a kép? Nem szatócsbolt, nem szupermarket, nem kis közért, nem éjjel nappal, nem hypermarket...... nem, nem. Ez az újpesti Posta!

Szűrt kommentelők
Vásárlás csak irányitószámmal?
2012.07.26. 15:24 | jackyll

Miklós nem érti, mire mennek a hipermarketekben az irányítószámával. Például a vásárlási szokásokat próbálják feltérképezni, hol érdemes legközelebb szórólapozni.

Az utóbbi időben feltűnt az hogy a Praktikernél és a Lidl-ben is a fizetéskor elkérik az irányítószámomat. Ha nem akarom kiadni akkor a pénztáros szinte meg van sértődve. Van ötletük hogy mire használják az üzletek az irányítószámos adathalmazt?

Szűrt kommentelők
Elszabotálta a kedvezményt az Erste
2012.07.26. 13:47 | jackyll

Mystic83 bebukott egy kedvezményes végtörlesztési díjat (47000 forint), mert az Erste annyira lassan kommunikált a Fundamentával, hogy kicsúsztak a saját maguk által szabott határidőből. Természetesen utólag letagadták, hogy annak idején szóban megígérték, hogy mégsem kell ezt majd kifizetni jófejségből:

Van egy több mint másfél éve húzódó ügyünk az Erste bankkal, többszöri panasz után mostmár tehetetlenek vagyunk. Történt hogy lakást vettünk és mindezt egy akkor a bank által kínált fundamenta lakástakarékkal kombinált hitellel szerettük volna kifizetni. Bementünk kiszámolták kezdődött a papírháború, idemenni-odamenni, ezt kérjünk, na mégegyszer, mert mégse ilyen kell - nem részletezem mindenki ismeri. Eltelt 3 hónap azt hittük révbe értünk. Behívtak a bankba és ketten nagyon tanakodtak az ügyünkön, sejtettem valami nem kóser. Az elhúzódó papírháború eredményeként amely a kombinált hitel miatt és az erste-fundamenta együttműködés hibáiból adódott, a lejáró megtakarításaink és a hitelfelvétel között nem maradt egy év, emiatt nem vehettük fel a kombinált hitelt amely egy akció keretében végtörlesztési díjként 0 ft-ot számolt volna fel.

Szűrt kommentelők
Távszámla és T-Mobile között elvész az ügyfél
2012.07.25. 13:51 | jackyll

magentagnom.jpg

Naiv ügyfél telefon nélkül maradt, mert 3 hónap alatt nem sikerült kilogisztikázni a T-Mobile és a Távszámla között, hogy az addig rendben számlázott szolgáltatás + a készüléke törlesztőrészlete továbbra is egy számlát képezzen:

Kedves T-Mobile általános-, számlázási-, behajtási- és az összes többiféle ügyfélszolgálat! Mivel ez már körülbelül a 10. levél, amit írok Önöknek, és összességében már legalább 3 órát beszélgettem az ügyfélszolgálatuk különböző osztályainak dolgozóival, és MÉG MINDIG nem sikerült megoldást találniuk a problémámra (melyet valójában ÖNÖK okoztak), ezért úgy döntöttem, hogy panaszt teszek. A problémám a következő: Egy szép májusi napon kaptam egy sms-t Önöktől, hogy kiegyenlítetlen tartozásom van (amúgy nincs). Én rögtön írtam is az ügyfélszolgálatnak egy e-mailt, hogy legyenek kedvesek felvilágosítani eme tartozás mibenlétéről, ugyanis én minden számlámat időben fizettem (és már vagy 3 éve vagyok az előfizetőjük). Erre természetesen semmi választ nem kaptam, csak pár héttel később egy újabb sms-t, hogy fizessem ki a tartozásom. Én erre küldtem egy újabb kíváncsi e-mailt, amire szintén nem kaptam választ. Ezt eljátszottuk legalább ötször, egészen július 6-ig, amikor  is kaptam egy sms-t Önöktől, hogy letiltják a kimenő hívásaim. Természetesen az Önök rendszere annyira okos, hogy ilyen esetben az ügyfélszolgálatot sem lehet felhívni (mert hát ugye nincs kimenő hívás), ezért küldtem egy újabb e-mailt Önöknek. Válasz erre sem jött...

Szűrt kommentelők
Perrel fenyeget az egyszer használatos szandál boltja
2012.07.25. 12:48 | jackyll

Katalin úgy gondolta, hogy az első használat alkalmával leváló sarkú szandálja helyett inkább nem hoz el egy másikat a XX. kerületi Interspar cipőboltjából, hanem visszakérte a pénzt. Bár az üzlet a cserét szó nélkül felajánlotta elsőre, ezután már várni kellett a szakvéleményre, ami 15 nap. Naiv ügyfél erre elkezdte informálni a vásárlókat az esetleges nehézségekről, amitől kissé bepöccent a tulaj:

A XX. kerületi Interspar területén lévő cipőboltban vásároltam egy pár szandált két hete 6000 forintért (papíron 8000 ezerről leértékelve). Bár ott is láthattam volna, csak otthon jöttem rá, hogy kínai vacakot vettem, drágábban is mint pl. egy piacon, de gondoltam ha a nyarat kibírja, akkor nem baj. Első alkalommal autóval elmentem benne dolgozni, nagyrészt ültem az irodában, padlószőnyegen jártam. A szandál a nap végére megadta magát, a sarokrész kb. 5 centiméteres darabon elvált a talpától. Másnap visszavittem az üzletbe ahol kaptam egy jegyzőkönyvet (amihez az összes adatomat elkérték), meg egy ígéretet, hogy majd a tulajdonos álláspontjáról telefonon tájékoztatnak. Másnap az eladó hölgy felhívott, hogy cserét ajánl a tulajdonos. Mondtam, köszönöm, az egyszer használatos darabból többet nem szeretnék, de szétnézek az üzletben, ha találok valamit, akkor levásárolom az árat, ha nem, kérem a pénzvisszafizetést.

Szűrt kommentelők
Kavitációs lehúzás az Elvira Bio Kozmetikánál (javítva)
2012.07.25. 10:57 | jackyll

Naiv ügyfél nem elég, hogy beleszaladt a már első olvasásra eleve igen kétséges hatásúnak látszó ultrahangos zsíroldásba, de ráadásul sikerült ezt kuponnal tennie. Mint az lenni szokott az Elvira BioKozmetika kicsit túlvállalta magát, ezért csak másfél hónap múlva lett volna időpont, addigra viszont aktualitását vesztette a projekt, így kérték vissza a pénzt. Azóta is:

Az egész ott kezdődött, hogy a feleségem még április elején rátalált a lealkudtuk.hu-n egy akciós, 6 alkalmas kvantációs zsírbontó kezelésre. A hirdető nem volt más, mint a "neves" biokozmetikak.hu. A megrendelés során semmi gond nem is volt, a hölgy az online vásárlás után néhány órával jelentkezett, hogy hova kell átutalni, stb, stb. Mivel valószínűleg kissé túlvállalták magukat - jó néhányan megvették az akciós kezelést - így időpontot a kezelésre csak valamikor május közepére tudtak adni. Igen ám, de közeledvén a megadott dátumhoz kiderült, hogy kedvesem időközben áldott állapotba került. Ennek okán megérdeklődte, hogy vajon így is kaphat-e kezelést, illetve ha nem, akkor mi lesz a már több mint egy hónapja kifizetett kezeléssel. A hölgy válaszlevelében arról tájékoztatta, hogy sajnos terhesen a kezelést nem veheti igénybe, a pénzt pedig természetesen visszautalják. Mint az a Homár köreiben köztudott ilyenkor szoktak kezdődni a problémák. Ez esetben sem történt másképp.

Szűrt kommentelők
Csak a magyarok lopják a filmeket?
2012.07.24. 16:16 | jackyll

A Homár kicsit kiesett a gyűjtögető életmódból, így sem megerősíteni, sem megcáfolni nem tudja, hogy 2012-ben még mindig a másolás=lopás reklámokkal riogatják az embereket. És nem a videodvdbluraytékás filmen, hanem amit megvásárol, hazavisz, övé a polcon. Valaki erősítse meg, amerikai lemezeken is van ilyen, ugye?

Pár napja megvettem az Apa.. akarom mondani Batman kezdődiket és a Sötét lovagot DVD-n. (Nem a reklám helye, szóval opcionálisan törölhető a nevük) A DVD a lejátszóba helyezés után rögtön megkérdezi, hogy melyik európai vagy környéki országban vagyunk. Van vagy 32 lehetőség, és csak utána jutunk el a főmenübe. Két érdekesség: 1. Teljesen mindegy, hogy mit választunk, mert a főmenü mindenképpen magyar lesz. 2. Azonnal a főmenübe dob át. Egyetlen kivétellel. Ha férfiasan bevalljuk, hogy Magyarországon tartózkodunk, akkor a főmenü előtt végig kell néznünk egy kisfilmet arról, hogy filmet lopni micsoda disznóság, majd következik egy hasonló méretű ajánló a kiadó többi filmjéről. Átugorhatatlan.

Szűrt kommentelők
Trollveszély a Pécsi Árkád mosdójában
2012.07.24. 14:05 | jackyll

Naiv ügyfélre a takarítónéni rontott rá a Pécsi Árkád mosdójában, mert nehezményezte piercingműtétjét.

Nem mindennapi dolog történt velem ma a Pécsi Árkád mosdójában, azt  hiszem, hogy sikerült megcsípni a pláza-jómunkásemberek társadalmának legpimaszabb takarítónénijét ever. Vasárnap új szemöldök-piercinget vásároltam, majd úgy gondoltam, hogy beugrok a mosdóba, kicsavarom a régit, befűzöm az újat, ha nem jó méretet választottam volna, még vissza tudok menni venni még egyet. így is történt, még egy tiszteletkört kellett tennem az ügy érdekében, tehát legalább nem otthon derült ki, hogy vásárlásnál benéztem a méretet. A mosdóba nekiveselkedtem kioperálni a meglévő piercinget, ami végül csak gumikesztyűvel ment, az új befűzése viszont nem kevést bénázással járt. Eme roppant bonyolult találmánynál ugyanis nem könnyű a golyót felcsavarni a tengely végére, ha értelemszerűen csak az egyik szememmel látom a tükörben, hogy mit csinálok a néhány milliméteres bizbasszal. Már pont sikerült eltalálni a megfelelő irányt, amikor az egyik takkernénit mintha a legmegveszekedettebb trollok egyikének szelleme szállta volna meg. Persze mindenki olyan pofákat vág, amilyet csak szeretne, arra már senki sem számít, hogy a takarítónéni  egyszerűen elkezd vele ugatni a többi vásárló előtt:

Szűrt kommentelők
Bunkóparasztozás a Nyugati McDonald'sban
2012.07.24. 11:51 | jackyll

mcattack.jpg

M. szóváltásba keveredett a Nyugati téri McDonald's egyik helyi nagymenőjével, miután megkérdeztete, hogy az miért nem köszönt nekik. Sajnos nem alakult ki jófajta bémúvis tömegverekedés rakkendroll aláfestéssel, csak a bunkóparasztozásig jutottak el. Egy biztonsági őr azért beszállt a küzdelembe, és kikapta a kezéből a vásárlók könyvét, de naiv ügyfél az élete árán is beleírt.

Az alábbi e-mailt küldtük a McDonalds étterem vezetőinek, de a mai napig sem az e-mail üzenetünkre, sem a vásárlók könyvében rögzített jegyzőkönyvre nem reagáltak. Gondoltam megosztom Önökkel a történetünket, hogy Magyarországon ma milyen emberek dolgozhatnak étteremvezetőként. A történethez még annyit tennék hozzá, hogy az eset után beszélgettünk az egyik alkalmazottal, aki megerősítette, hogy XY nem csak a vendégekkel enged meg ilyen hangnemet, hanem a beosztottakkal is.

Szűrt kommentelők
Túlélőknek sincs hitelre víz a Sparban
2012.07.24. 10:55 | jackyll

Imre hitelre kért 2 üveg vizet egy XIX. kerületi Sparban, miután kimenekítették őket kigyulladt panelházukból, és ezért nem volt nála pénz. A Spar üzletvezetője azonban túl magasnak ítélte a kockázatot, és még az se jutott eszébe, hogy pl az üzemi vécébe beengedje inni a füstmérgezés után. Most már tudjuk, merre nem menekülünk zombitámadás idején:

Tegnap (07.22.) bizonyára hallották a XIX.kerületi panel 3.szintjén történt tüzet. Én a kedvesemmel 10.emeleten lakom. Mi még aludtunk amikor a ház lakóinak jó része az utcán volt. Időnkből csak annyira futotta, hogy pár ruhadarabot magunkra vegyünk és a hatalmas füst elől az erkélyre meneküljünk. Itt bíztunk abban, hogy valaki kimenekít bennünket. Szerencsére, bár nekünk hosszúnak tűnő idő után, a tűzoltók jöttek és lekísértek minket. Ezt követően bementem a mellettünk lévő Spar üzletbe és kértem az ügyeletes vezetőnő segítségét, mivel rengeteg füstöt nyeltünk,adjon ásványvizet. Mivel a menekülés során nem vettem magamhoz pénzt, fizetni csak később tudtam volna. Kvázi hitelbe kértem, hogy adjon 2 kis üveg innivalót. Ezt ő elutasította, közölte, hogy nem lehet és kész. Szerencsére amikor kifelé tartottam az üzletből egy házaspár kicsi gyerekkel megkérdezte, hogy segíthetnek-e. Visszamentem a boltba levettem a polcról 2 üveg üdítőt. (HÁLÁSAN KÖSZÖNÖM NEKIK EZÚTON IS!).

Szűrt kommentelők
Saját szerelői miatt jelentette fel az ELMŰ
2012.07.23. 13:33 | jackyll

Naiv ügyfél nem érti, miért neki kellene helyreállítania a mérőóra környékét, amit az ELMŰ szerelői amortizáltak le évtizedek alatt:

Elektromos Művek, már megint. De ez a pofátlanság csúcsa, talán jogszerűen(?) alátámasztva, ha van ilyen. Anyáméknál a villanyórák egyéni, süllyesztett és zárható faliszekrényben vannak, lakásonként külön-külön, a lakáson kívül a lépcsőházban. Évtizedek óta csak a Művek "szakemberei" ügyködnek benne, hisz más nem is nyúlhat a leplombált berendezésekhez, folyamatosan cserélték az évek során a mérőórákat, az éjszakai áramot adót nagyon sokszor, ugyanis amikor még "ketyegős", nem elektronikus volt, gyakran nem adott áramot, illetve nem éjszaka, hanem nappal "tette" néha, s így reggelre meleg víz nem volt, stb. stb. Nos a "szakemberek" egyre inkább leamortizálták a belső falat a villanyórák le-föl szerelgetésével, inkább barmolásával, a tiplik kitépésével, a vezetékek össze-vissza toldozgatásával, hosszabbítgatásával, ez tény. Legutóbb egy zárlatos izzó "lecsapta" az órát, de úgy, hogy az un. "kismegszakítót" nem lehetett többé visszanyomni. Nos ki is jöttek a lelkiismeretes szerelők, s felháborodtak alaposan a "mérőhely" állapotán. Közölték, hogy a lógó órák és a toldozott vezetékek miatt fel fognak jelenteni a Műveknél. Más kérdés, hogy miután az egyik csavar nem akart engedni, ők is káromkodva tépték ki az órát a falból, hogy a hátsó feléhez férjenek a megszakítócseréhez.

Szűrt kommentelők