Tékozló Homár

Uniqa vs kismama

2012.05.18. 16:11 | jackyll | 991 komment

Alettának sorozatosan rossz összegről kiállított csekket küldött ki a Uniqa. Mint kiderült, előző biztosítója, az Aegon még nem töltötte fel az adatait, ezért kerülhetett drágább besorolásba. Az Uniqánál azt mondták, ne izguljon, és ne is fizessse be a rossz csekkeket, minden rendbe fog jönni. Aztán felmondták a kötelező biztosítását nemfizetés miatt:

2012. január 1-én a Netrisk-en keresztül váltottam kötelezőbiztosítót, az Aegon-tól az UNIQA-hoz tértem át. A B1-es besorolásom szerint megállapított biztosítási díj 11.248 Ft-volt, amit a határidőn belül be is fizettem az UNIQA biztosítónak, majd postán megkaptam erről az igazoló szelvényt is, ami szerint a díjfizetésem rendezve van 2012. 06. 30-ig, a kockázatviselésem pedig 2012. 08. 29-ig. 2012. 01. 19-én kaptam egy tájékoztató levelet az AEGON-tól, melyben megerősítik, hogy jelenleg a B01 kockázatviselési besorolásba tartozom. Ezt követően 2012. 02. 14-én kaptam egy levelet az UNIQA-tól, hogy sajnálattal értesítenek, de a besorolásom B01 helyett M04, ezért a biztosítási összegem magasabb lett.  2012. 02. 15.-én megérkezett a számla is az UNIQA-tól az M04-be történő átsorolásom miatt befizetendő 17.623.-Ft-ról. Ekkor felhívtam őket és kérdeztem, hogy mi az oka annak, hogy be akarják velem fizettetni pluszban a szerződésben szereplő összeg 150%-át. Telefonon azt mondták, hogy ennek az az oka, hogy az Aegon még nem töltötte fel az adatokat a Központi Kárnyilvántartó Rendszerbe, de erre vélhetőleg pár napon belül sor kerül, így ne is fizessem be az összeget.

Olvasson tovább!

Re: Közalkalmazotti árfolyamrögzítő hitel a CIB-nél

2012.05.18. 15:06 | jackyll | 12 komment

A CIB arra kéri tegnapi panaszosunkat, vegyék fel velük a kapcsolatot újra, hátha megoldódik a helyzet:

Az Árfolyamrögzítő Hitel II. termék igénylési folyamata  a törvényi környezet kapcsán  is igen összetett, és a dokumentum összegyűjtése időigényes, ezt mi is érzékeljük. Szeretnénk minden ügyfelünket támogatni az ügyintézésben, ezért örülnénk, hogy ha az érintett párnak is tudnánk segíteni. Ennek érdekében kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a kommunikacio@cib.hu e-mail címen, és segítünk megoldani a helyzetet.

Köszönettel: Horváth Krisztián, CIB Bank Zrt., ügyvezető igazgató, lakossági üzletág

Vámügyileg már senki nem illetékes

2012.05.18. 13:06 | jackyll | 102 komment

Sándornak 3 kisebb csomagja veszett el áprilisban, amik az amerikai feladók szerint a magyar vámon akadhattak el. A NAV-nál azonban olyan szintű szervezeti káosz uralkodik, hogy nem hogy azt nem tudták megmondani, hol vannak a küldemények, odáig nem jutottak el, hogy kiderítsék, ki az illetékes.

Hobbim révén évek óta kapcsolatban állok külföldi modellautó gyűjtőkkel, akikkel cserélek, vagy éppen veszek kisautókat. Nyugodt hobbi, egészen addig a pillanatig, míg az ember csomagja el nem tűnik - amire sajnos van esély mifelénk. Sokáig szerencsém volt, és nem értek nagy veszteségek - egy eset kivételéve, amikor egy ebay eladónál olyan áron bukkantam olyan kisautóra, aminek az értéke az eladási ér tízszerese. Ráadásul személy szerint az egyik kedvenc kis modellem volt, így hamar megvásároltam, s vártam. Természetesen sosem érkezett meg, s bár az úriemberrel, osztozva a veszteségen kiegyeztünk, de szomorúvá tesz a tudat, hogy az emberi aljasság, vagy figyelmetlenség miatt elveszett egy számomra fontos apróság. Persze lehet mondani, hogy ezek csak játékok, de ugyanilyen érzés lehet a bélyeggyűjtőnek, ha egy ritka, pecsét nélküli bélyegje veszik el, s aztán látja viszont - egy levelezőlapra felnyalva...

Olvasson tovább!

Mégsem kerül mindenki játékba a Maradj talponban

2012.05.17. 19:00 | jackyll | 195 komment

Naiv játékos hiába ment el több meghallgatásra, Gundel Takácsék fejvadászai elfelejtették behívni forgatásra. Talán majd ősszel:

Nem könnyű Talpon Maradni! Igen, az M1 népszerű vetélkedőjéről van szó. Mivel otthonról,  a tévét fél szemmel nézve is könnyedén válaszoltam a kérdések kb. 95 százalékára, a család felpiszkált: nosza, jelentkezz játszani! Szó szót követett, majd hirtelen felindulásból el is küldtem az emailt a produkció címére (abban a tudatban, hogy soha a büdös életben nem fognak válaszolni - korábbi RTL és TV2 tapasztalat). Ezek után majd'  kiestem a cipőmből, amikor másnap délben(!) felhívott egy kedves hölgy és két gyermeteg "belépő kérdés" megválaszolása után a castingra ("biztos" nincs rá megfelelő magyar szó, hiszen annyira szeretik használni) invitált. A casting természetesen a munkaidőmben (1. számú elsunnyogás a munkahelyről - "bocs főnök, játszani megyek, majd lecsúsztatom") volt. A két körös móka (interjú és tesztlap) különösebb gondot nem okozott, a csoportomból (13 fő), nyolcan bekerültünk a mágikus "második körbe"....

Olvasson tovább!

Közalkalmazotti árfolyamrögzítő hitel a CIB-nél

2012.05.17. 10:06 | jackyll | 137 komment

Az árfolyamrögzítés a magyar mutáns banki körülmények között is rendhagyónak számít, így nem csoda, ha a CIB minden trükköt bevet, hogy tovább biztosítsa magát:

Adott: közalkalmazott házaspár, CIB lakáshitellel. Oszt-szoroz, árfolyamrögzítő hitel II.-vel (közalkalmazotti) 5 év alatt kb. 130.000 forint spórolás, nem sok, de az is valami. Minden papír kitölt, hiteles tulajdoni lap Földhivataltól kikér (6000 HUF), CIB bemegy, minden lead, okés. Kicsit később telefon a CIB-től, (ügyintéző hölgy), hogy mivel a férj bele lett írva - mint közös háztartásban élő – a hitelkérelembe, bár SEMMI köze nincsen az eredeti és az árfolyamrögzítő hitelhez, de mivel öröklés útján hozzájutott 25 % haszonélvezeti joggal terhelt lakóingatlanhoz, annak az ingatlannak a hiteles tulajdoni lapját is be KELL mutatni.

Olvasson tovább!

Tényleg rögzítik a hívásokat a T-Mobile-nál?

2012.05.16. 18:15 | jackyll | 233 komment

Naiv ügyfélnek a T-Mobile azt mondta, hálózaton belül ingyenes az átirányítás. Csak egy 60 ezres számlával később derült ki, hogy mégse. Az eredeti tájékoztatást viszont nem találják, hiába rögzítenek elvileg mindent központilag:

T-mobile-os történetem következik. Igyekszem érthetően és követhetően leírni az érthetetlent és bonyolultat. A magenták ügyfélvonala minden hívásnál elmondja, hogy a "beszélgetést rögzítik és bizalmasan kezelik". Na igen. De minek? A történet egy őszi estén kezdődik, amikor is felhívtam a T ügyfélszolgálatát, hogy megtudjam: saját hálózaton belül vajon ingyenes-e a hívásátirányítás. A válasz egyértelmű volt: igen. Hogy miért a kérdés? Nekem is és feleségemnek is van egy munkahelyi és egy privát számunk. Mind a négy T-mobile-os szám. A privát számokat szerettük volna átirányítani a munkahelyi telefonokra, hogy ne kelljen állandóan két-két telefonnal mászkálnunk. Az ügyfélszolgálat megerősítette, ingyen van, nincs akadály, hajrá.

Olvasson tovább!

Az Astra az új MÁV biztosító?

2012.05.16. 17:08 | jackyll | 54 komment

Balek ügyfél az Astránál kötött biztosítást, ami már eleve nem volt problémamentes. Aztán belejöttek kötelező nélkül, és hiába várja a pénzt.

Elkövettem egy oriási hibát, hogy az Astra Biztosítót választottam autóvásárláskor. Kezdődött azzal, hogy a biztosítási kötvényen,- amelyet utólag postáztak részemre, - össze-vissza karakterekkel, rossz betűkészlettel írták. Kértem helyette másikat. amit ugyan jó karakterekkel írtak, de több adat nem stimmelt az autóról, mint például az autó színe. Ez ugye eleve nem jó, ha egy balesetnél feltüntetem, hogy az én autóm piros, de a nyílvántartásban a kötvényen fehér szerepel. Reklamálásomra végre sikerült megszereznem egy jól kitöltött kötvényt. A következő meglepetés akkor ért, amikor a következő negyedéves csekken A0 besorolás szerepelt, holott idejében leadtam az előző, eladott autóm után járó bónusz besoroláshoz szükséges igazolást. Természetesen ezt is reklamáltam és röpke három hónap alatt sikerült is realizálnom de többször kellett őket noszogatnom.

Olvasson tovább!

Cserélhetetlen videokamera a Pixmaniától

2012.05.15. 13:05 | jackyll | 641 komment

GF elkövette azt a végzetes hibát, hogy beteg videokameráját nem a Pixmaniának, hanem tanácsukra egyenesen a Toshiba szervizébe küldte. Egyszer váratlanul kapott helyette futárral egy butább cserekészüléket papírok nélkül, amitől viszont már nem tud megszabadulni:

Egy 2011 áprilisában a pixmania.com-on vásárolt Toshiba X 100 -as kamera zoom és akkumulátor hibája miatt 2011 decemberében felhívtam a pixmania.com ügyfélszolgálatát, hogy tanácsot kérjek az ügyintézés tekintetében. A telefonos ügyfélszolgálat arról tájékoztatott,  hogy nekik is visszaküldhteme a kamerát, amit ők, majd a Toshiba szerviz felé továbbítanak, de, ha rövidebb ügyintézést szeretnék küldjem mindjárt a Toshiba szervizhez, hiszen így egy lépés kimarad a láncból. Azonnal jeleztem az Atlantis Notebook Kft -nek, mint Toshiba képviseletnek a hibát. Az ügyintéző megígérte,  hogy futárszolgálattal beszállíttatja a garanciális terméket a szervizbe. 2 hétig vártam a szállításra, de senki sem jelentkezett.

Olvasson tovább!

Visszavitte a BKV-s az elhagyott mobilt

2012.05.14. 18:37 | jackyll | 243 komment

Gábornak mázlija volt, hogy egy ellenőr (?) találta meg a telefonját, aki azonnal sms-ben indult a keresésére. Így egy órán belül visszakerült hozzá a mobilja, ami Homár-szinten is szinte biztosan területi rekord:

Ez év május 14 reggelén a 130-as buszon kiesett a hátizsákom zsebéből a telefonom. A munkahelyemre érve viszonylag hamar észrevettem a hiányát. Nem tudtam, de tény hogy ekkorra már a telefonom híváslistája szerinti ismerőseimnél  üzenetet hagyott a BKVs megtaláló. Felhívtam a saját telefonomat, bemutatkoztam annak aki felvette és hamar tisztáztuk, hogy ő most a Stadionok melletti BKV pihenőhelyiségben van és mehetek a telefonért.

Olvasson tovább!

Dolgozik élő ügyfélszolgálatos a Ryanairnél?

2012.05.14. 17:03 | jackyll | 53 komment

Szszab kétségbeesésében fordult a T. fogyasztókhoz költői kérdésével, miután körülbelül 7000 forintért fennakadt a callcenteres robotokon.

Kíváncsi lennék egy gyorsfelmérésre: létezik olyan élő ember, akinek sikerült már beszélnie a magyar Ryanair ügyfélszolgálattal? Azon belül is élő ügyintézővel? 155Ft/perc ugye a díj, 90-es szám. Van drágább 90-es is 458 Ft/percért is, de az eddigi összes kb 50 perc próbálkozás után ezt már nem vállalom be.

süti beállítások módosítása