Tékozló Homár

Magnélküli dinnye a Sparban (frissítve)

2012.08.17. 14:20 | jackyll | 535 komment

spardinnyemagnelkul1.jpg

Az is csoda, hogy még létezik az Interspar, de van, akinek ez sem elég. Többen is beküldték, például Darazsa, hogy a Sparban magnélkülinek árulják ezt a dinnyét:

Íme 2 fotó a SPAR mag nélküli dinnyéjéről. Igaz 109 Ft kilója, nem is 99. A felirat látszik, a magok is, mit is írhatnék még?

Olvasson tovább!

Szervizt vált a HTC

2012.08.17. 13:48 | jackyll | 57 komment

Naiv ügyfélnek nem sikerült kommunikálnia az E-care ügyfélszolgálatával, úgyhogy ő nem lepődött meg, hogy szeptembertől más cég foglalkozik a HTC-tulajokkal. Persze azért sokat elmond, hogy a telefont végül szoftverfrissítéssel javították. Igzán kellene már valami olyan szabályozás, hogy minden egyes szoftverhibáért 10%-ot visszaadnak az árból, miután kijavították. Ha egy héten belül nem tudják kijavítani, akkor kötbért is fizetnének. Vagy eleve adják féláron a selejtes bétatelefonokat az első 3-6 hónapban, amíg ki kristályosítják. Ennél bármi jobb:

Szeretném elmesélni több, mint egy hónapos szenvedésemet amit a hivatalos HTC márkaszerviz, az E-Care Kft segítségével sikerült átélnem. A gyártó köztudottan csak csúcskategóriás készülékeket gyárt, leírások, tesztek alapján nagyon tetszettek készülékeik, így tavaly szeptember elején vásároltam egyet 95.000 magyar forintért. Jelenlegi szolgáltatómnál előfizetéses ügyfél vagyok, hűségnyilatkozatom nincs, nem is szeretnék, és árban sem volt jelentős különbség, úgy döntöttem független készüléket veszek. Itt újra két opcióm volt: 1 év bolti garancia, vagy 2 év gyártói, különbség megint csak pár ezer forint volt a plussz egy évért cserébe, így hát azt választottam. A készülék rendben megérkezett, egy pénteki napon vettem át, hétfőre már egy kis apróság nem hagyott nyugodni: picit lötyögött-nyekergett a hátlap, szerintem sokkal jobban, mint kellene. Úgy voltam vele, hogy egy alsókategóriás készüléknél megoldható, hogy ez ne történjen meg, akkor a csúcskategóriában miért nem?

Olvasson tovább!

Több helyen is lehet biciklivel parkolni Hévízen

2012.08.17. 10:09 | jackyll | 81 komment

A Hévízi Turisztikai Nonprofit Kft. válaszából kiderül, hogy Hévízen a Tourinform irodában alakítottak ki csomagtárolós kerékpárparkolót, de a fürdő bejáratánál lerakott járműveket sem szokták ellopni, illetve az öltözőbe is be lehet tenni csomagokat.

Kedves Péter! Köszönjük, hogy megírta tapasztalatait a Hévízi Tófürdővel kapcsolatban és így alkalmunk van reagálni rá. A Hévízi Tófürdő a kerékpáros vendégek fogadására a bejáratainál elhelyezett kerékpár tárolókkal készült. Ezek a tárolók jól látható, frekventált helyen vannak, így biztonságosnak mondhatók. Eddig nem volt még rá példa, hogy onnan kerékpárokat loptak volna el, mivel a fürdő munkatársai rálátnak ezekre a tárolókra. A csomagok elhelyezésére az öltöző kabin bérletével van lehetőség, ami a bent tartózkodás idejére 1.000 Ft. A belépőjegyhez normál öltöző szekrény tartozik, ezek is alkalmasak csomagok elhelyezésére.

Olvasson tovább!

Monszun után nem fizet a Generali?

2012.08.16. 15:23 | jackyll | 241 komment

Egészen bizarr történetet küldött MR, akinek állítólag a Generali visszamondta a biztosítását és visszafizette az utolsó negyedévet, amikor bejelentették, hogy pinceüzletüket elpusztította az esőzések után beömlött víz.

Most megtörtént eset: érvényes szerződéssel rendelkeztünk és volt egy elég húzós vihar 2012. 07. 29-én sajnos az üzletünk amely alagsorban helyezkedik el (félszuterén) bokáig álló vízzel fogadott a hétfői nyitáskor. Sajnos szivattyúzni nem lehetett így kézzel törölközővel vödrökkel felszerelve próbáltuk enyhíteni a kárt. Mint kiderült egy forgalmas budapesti utca csapadékvíz mennyiségének jó része az üzletben landolt. Szökőkútként áramlott az összes csap lefolyójából a WC-ből stb. egy meghibásodott visszacsapó szelep miatt... Mivel ez egy üzlethelyiség (szolgáltató) komoly milliós berendezések is voltak, amelyek sérültek vagy megsemmisültek. De mi gondoltuk azért kötöttünk mindenre kiterjedő elég komoly havi költségű biztosítást a helyiségre, berendezésekre (és ez ritka példa Magyarországon) a vállalkozás még személyi felelősségre is kötött biztosítást, de mind hiába.

Olvasson tovább!

Trükközés a pénztárnál

2012.08.16. 10:42 | jackyll | 278 komment

Annyi év után végre újabb naiv boltos poszt következik! Merthogy léteznek olyanok is, akik elsősorban nem vásárolni mennek be egy üzletbe. Magdolnát egy gyógyszertárban húzták le majdnem 20 ezer forinttal:

Én egy patikában dolgozom, vett valamit 1485 Ft-ért 20 ezressel akart fizetni nyújtotta, én el akartam venni, de szorította az ujjai közé, mondván, hogy keres 485-öt' nyugodtan készítsem úgy a pénzt, kicsit gyanús volt, leütöttem, hogy 20485- a fizetés, visszajáró ugye 19 ezer, mire mondja, hogy még sincs aprója! Oké.. nem adtam oda a pénzt, gyors kiszámoltam, hogy 20 ezerből 1485, a visszajáró 18515, aztán elkezdte mondani, hogy akkor ezért meg azért ezreseket kér.. Mire a vége az lett, hogy NEM adta nekem a 20 ezrest, és ez csak este a pénztár zárásnál derült ki!!

Ilyen és hasonló sztorikat kerestem, a trükkökre voltam kíváncsi, amivel elvonhatja a figyelmet.. Ha tudsz ilyet kérlek írd meg nekem!

Kétszer fizet a DM-ben, aki rossz kártyával fizet

2012.08.15. 15:18 | jackyll | 214 komment

Naiv ügyfélnek kétszer kellett fizetnie a DM-ben, mert ő ugyan kapott smst az összeg levonásáról, a pénztáros csak hibaüzenetig jutott. A vezetőség szerint szar a bankja, és ha nem hiszi, hogy tényleg nem vonták le az összeget, menjen el és nézze meg náluk. És nem köszöntek!

Nem vagyok, amolyan panaszkönyves, levelezős típus, de ma a DM kiverte nálam a biztosítékot. Történt, hogy néhány háztartási cuccot akartam vásároni (mint a pénztárnál kiderült 2380,- ft-ért). Szóval, pénztár, fizetnék kártyával. A pénztáros lehúzza a kártyám, beütöm a pinkódom, majd a terminál kiírja: kártya hiba. Ezzel egyidőben a bankom sms-ben értesített, levette az összeget a számlámról. Megmutattam az sms-t, a pénztáros lány pedig szabadkozva hívta az üzletvezetőt, aki 15(!) perc után előkerült.

Állítása szerint, a bankkal beszélt telefonon akik, arról tájékoztatták  nem emelték le az összeget a számlámról. Ha nem fizetem ki még egyszer a termékeket, akkor azok pedig maradnak - mondta -, valamint ha neki nem hiszek, akkor menjek a bankomhoz. Nem köszönt, nem mutatkozott be és nem kért elnézést.

Tehát, kértem a panaszkönyvet, amit nagy duzzogva újabb 15 perc után kihozott az üzletvezető helyettes. Aki természetesen (úgy látszik ez népszokás a DM vezetőinek körében): nem köszönt, nem mutatkozott be és nem kért elnézést. Majd elmagyarázta, hogy váltsak bankot - azt hozzátenném, kiemelt ügyfél vagyok a bankomnál és sms-ben tájékoztatnak minden pénzmozgásról -, mivel náluk és a velük szerződésben álló OTP-nél minden szuper és tulajdonképpen a béna választási képességemnek köszönhetem a helyzetet. Bezzeg az ő bankja...

Az már csak hab a tortán, hogy a panaszkönyv kétpéldányos: egy az üzleté, egy pedig a központba kerül, a panaszos pedig lefényképezheti a telefonjával a panaszkönyv aktuális oldalát - már ha eszébe jut.

Azonban néhány kérdés bennem ragadt:

1. Miért kell bunkónak lenniük?- bár ez foglalkoztat legkevésbé
2. Vajon tényleg beszéltek-e a bankkal? És ha igen a bank csak úgy egy telefonhívásra kiad tranzakciókra vonatkozó információkat? Nem hinném. És ezen a ponton adódik a kérdés: Miért kell hazudni?
3. Miért gondolja egy drogerista, hogy expert banki tanácsokban? Lehet, hogy profilt váltott a DM és már tampon helyett banki tanácsokat árul?

Most, hogy kiírtam magamból a sztorit kissé megnyugodtam. Ha jobban meggondolom, 2380 ft nem sok pénzügyi tanácsokért. Persze én többet nem megyek a DM-be se tamponért, se másért.

Biciklivel nem lehet Hévizen fürdőzni

2012.08.15. 12:36 | jackyll | 277 komment

hevizbicoval.jpg

Péterék Balaton-körtúrán álltak volna meg Hévizen pancsolni, de kiderült, hogy kerékpárral nem lehet behajtani. Minden cuccukat viszont nem akarták őrizetlenül hagyni, úgyhogy inkább továbbmentek. A sors különös iróniája, hogy Hévíz honlapján külön oldal csábítja a bicikliseket.

Tisztelt Hévizi Tófürdő vezetőség! A tegnapi napon (2012.08.13.) párommal kerékpárral érkeztünk Hévízre, és szerettük volna igénybevenni a fürdőt, főleg mivel van még 2 db OEP által támogatott és kiváltott fürdőjegyem, amely 09. 10-éig érvényes. A városba Keszthelyről a kiépített kerékpárúton érkezünk, (Balatoni körtúra közben) mely alapján azt gondoltuk, hogy a fürdő felkészült a kerékpárral érkező turisták fogadására is. Az információs hölgy kérdésünkre elmondta, hogy a fürdő területére nem vihetők be a kerékpárok, azokat csak a kívül található - őrizetlen - kerékpártárolóban tudtuk volna elhelyezni. Mivel több csomaggal érkezünk (kerékpáros turisták lévén), így ezt nem vállalhattuk, hogy kint hagyjuk a csomagjainkat.

Olvasson tovább!

Fantombiztosítás miatt mondták fel a kötelezőjét

2012.08.15. 10:19 | jackyll | 122 komment

Váratlan fordulattal ért véget Dániel kötelező biztosításos kalandja. A sztori megjelenését követően a Mabisz kiderítette, hogy naiv ügyfél teljesen hiába levelezik előző és jelenlegi biztosítójával immár fél éve. A fantomszerződést, ami miatt nem köthetett volna új szerződést, az MKB Biztosító jelentette le az autójára még 2010-ben, bár soha nem állt velük kapcsolatban. Mindössze egy hónap további levelezéssel aztán sikerült töröltetni a sosemvolt dokumentumot.

Tisztelt Homár! A 2012.07.04-én megjelent "Megszűnt a kötelezője az előző biztosítója miatt" poszt további fejleményeit ill. -szerencsére pozitív- lezárását szeretném közvetíteni, hátha valakit érdekel. A poszt megjelenését követően némileg felgyorsultak az események.

Olvasson tovább!

Hiperinfláció az Otthon Centrumnál

2012.08.15. 08:55 | jackyll | 108 komment

Az Otthon Centrum ügyintézői véletlenül majdnem 1 millió forinttal olcsóbban hirdették meg a lakást, mint amennyibe valójában került. Remélhetőleg nemsokára a hipermarketek is betörnek az ingatlanpiacra, ők már biztos nem mernek megjátszani egy ilyen fantomakciót:

Az OC meghirdetett honlapján egy falusi lakást 2,6 milláért. Megtekintés után néhány órával közölték, hogy az ingatlan ára megváltozott, most már 3,5 milla az ár. 900 000 4 óra alatt, nem semmi. És még mondja valaki, hogy válságban az ingatlanpiac! Ez egyébként törvényes?

Hány pilóta kell egy Wizzair gép elvezetéséhez?

2012.08.14. 14:37 | jackyll | 303 komment

Naiv ügyfél csak egy pilótát látott Bulgáriába menet meg vissza a Wizzair repülőgépén, úgyhogy megkérdezte a Nemzeti Közlekedési Hatóságot, hogy ez így okés-e. Ott azt válaszolták, h a Wizzair dokumentumokkal igazolta, hogy 2 pilóta volt, úgyhogy nem foglalkoznak ezzel többet.

Június 19-én utaztam a WIZZ AIR légitársasággal Budapestről Burgasba, majd 26-án vissza. A repülőgép első ajtajánál szálltunk fel párommal és a gép elején foglaltunk helyet. A pilótafülkébe beláttunk ahol senki nem volt, később pedig egy pilóta jelent meg, akit be is mutatott a személyzet saját magukkal együtt. Út közben kezdtem el gondolkozni, itt valami nem stimmel. Burgasban a kiszálláskor szintén meggyőződtem róla, a pilótafülkében csak egy ember tartózkodott. Nyaralni mentünk, rendben megérkeztünk, ezért nem foglalkoztam tovább a dologgal. Hazaútnál visszafelé ugyanez megismétlődött. / Szintén a személyzet bemondta a pilóta nevét /XY/, továbbá maguk is bemutatkoztak, csak a láthatatlan pilótát nem mutatta be senki és nem mondta be a nevét./ Minden rendben volt, jót nyaraltunk, épségben hazaértünk, ezért gondoltam részemről minden oké. Aztán másnap mégis felhívtam a Best Raisen utazási irodát, ahol befizettük nyaralásunkat: Tudnak-e róla, hogy a WIZZ AIR légitársaság, ahova jegyet adtak, csak egy pilótával repül?

Olvasson tovább!
süti beállítások módosítása