Tékozló Homár

Rázárták a boltot, mert nem akarta kifizetni a befőttesgumizott kijelzőjű iPodot (frissítve)

2012.10.12. 16:26 | jackyll | 899 komment

Azt már tudjuk, hogy a mobilszolgáltatók se nem javítják, se nem cserélik az iPhone-okat. Naiv ügyfél egy iPod Touch-ra szeretett volna egy új képernyőt az iphoneszerviz.hu-től, de sajnálatos módon szerelés közben eltört a képernyőlezáró gombja. Mivel ezt 3 hét alatt sem tudták javítani, amikor el akarta hozni a készüléket, rágumizták neki a kijelzőt, és 16 ezer forintot kértek érte. Amikor naiv ügyfél nem akart fizetni, rendőrséggel fenyegetőztek és lehúzták a biztonsági rácsot, hogy ne tudjon elszökni:

UPDATE 10/15: Az iPhoneszerviz.hu elnézést kért.

Szeretnék megosztani egy történetet azért, hogy minél többen hallják, és messzi ről elkerüljék azt a helyet, ahol ilyen rossz tapasztalatokat szereztem. iPod Touch-ról van szó, leejtettem, eltört a képernyője. Az iStyle körrel nem is untatnám az olvasókat... egyértelműen felesleges volt egyáltalán elmenni oda. Lényeg, hogy a nullával egyenlő Apple support helyett mit kénytelen az ember csinálni, ha javíttatni akarja i-készülékét? Megy a "bizalomkeltő" GSM shopokba, jobb híján. No, én azt gondoltam, hogy az iphoneszerviz.hu biztosan jó lesz. El is vittem hozzájuk a készüléket, egy napra vállalták a javítást, 22e Ft-ban állapodtunk meg. Természetesen másnap híre-hamva sem volt a készüléknek. Az info az volt, hogy szerelés közben elromlott a képernyőlezáró gomb, és nem tudják, megoldható-e a probléma.

Olvasson tovább!

Használtautó vásárlás napjainkban

2012.10.12. 13:06 | jackyll | 170 komment

Naiv ügyfél még igen jól járt, hogy csak félmillióval került többe az interneten 2,5 millióért hirdetett Mazda, és csak kicsit volt törve az eleje egykoron. Persze utóbbit csak azután derítette ki, hogy megvette, de ez legyen a legdurvább lehúzás, ami valaha érte:

Történetünk főszereplője a csepeli Sifi autókereskedés, illetve az autóügyekben nem olyan túl járatos személyem. Hosszas utánajárás után sikerült döntenem, hogy egy Mazda 2 lesz nemrégiben alakult kisháztartásunk új tagja. Megbeszéltük, hogy igyekszünk jó állapotban lévő kocsit vásárolni, mivel nem vagyunk azok a fajták, akik évente cserélgetni fogják, inkább legyen kicsit drágább, de adott esetben akár 10-20 évig is használható. Szóval beleszerettünk egy kis fekete példányba, melyet 2,5M forintért árultak a fent említett autókereskedésben (a telephelyen 3,1M volt az autóra írva). Az ottaniak elmondása szerint épp most lett leértékelve, úgyhogy nagyon jó vétel. Az autót Németországból hozták be, és kifogástalan állapotban van, nem volt törve stb. Miután többekkel, nálam jobban hozzáértő személyekkel is megtekintettük a kocsit, elhatároztuk, hogy, akkor belevágunk, megvesszük.

Olvasson tovább!

Meghekkelte céges előfizetőit a Telenor (frissítve)

2012.10.12. 11:21 | jackyll | 209 komment

Naiv ügyfél kideríti, miért kerül a vártnál sokkal többe a Telenornál a fix havi 800 perces, 16 ezer forintos csomagja. Teljesen hiába méri ugyanis telefonján a perceket, minthogy nyáron megváltoztatták a szerződés feltételeit. Ez alapján a 800 percéből 480-at beszélhet le hálózaton belül, 320-at hálózaton kívül. Minthogy telenoros ismerősei nem igazán vannak, így sokkal hamarabb kifut a kedvezményes keret, és 20 forintos percdíja 31 forintra emelkedik. Szerencse, hogy már csak fél évig tart a hűségszerződése.

UPDATE: Állítólag jogsértő, hogy az ügyfélszogálat hangját a beleegyezésük nélkül az Index címlapján megjelenítettük. Bár tudtommal jogi személyeknek nincsenek személyiségi jogaik, az ügyfélszolgálatos pedig nyilvánvalóan cégét képviselve nyilatkozott, és a neve is ki van sípolva, ezennel levettük a videót, ami továbbra is megtekinthető ITT.

Olvasson tovább!

Re: Számhordozni se lehet már Vodafone-nál

2012.10.11. 17:17 | jackyll | 190 komment

Bendernek végül csak sikerült elhordoznia a számát a Vodafone-tól:

Megvan a végeredménye a dolognak. E-mailben panaszkodtam, amire nem válaszoltak, ezért a Nemzeti Média és Hírközlési Hatóságnál bejelentettem a dolgot. A mailek miatt 6000 a NMHH panasz miatt pedig 5000 Ft "kompenzációt" kaptam egy általam választott számra és végül sikeresen elhordoztam a számom. Szép búcsúajándék volt a Vodától.

Bender

Csak a buszpályaudvaron nem lehet jegyet venni

2012.10.11. 16:41 | jackyll | 209 komment

Tamásnak egy megállót kellett volna utaznia a Volánnal, hogy vehessen jegyet a sofőrtől, mert a végállomáson nem adhat, de jegy nélkül azt meg nehéz:

A Stadion-autóbuszpályaudvaron szerettem volna felszállni a buszra, ám a sofőr közölte, hogy nála nem lehet jegyet venni, hanem csak az automatából. Mint kiderült, egyik automata sem működött, tehát visszamentem a buszhoz és elmondta a buszvezetőnek, hogy képtelenség jegyet venni (a pénztárak már zárva voltak), ekkor minősíthetetlen hangnemben kiabálni kezdett, hogy ő akkor sem ad jegyet és oldjam meg. Mondtam neki, hogy nincs aprópénzem, 3 perc van a busz indulásáig és tényleg nem fogadja el egyik automata sem a papírpénzt.

Olvasson tovább!

Kukahiány a fővárosban

2012.10.10. 12:27 | jackyll | 661 komment

Szintén nem a főváros csődjét jelzi, hogy egyes helyeken már nem tudnak kukát telepíteni, mert "ideiglenesen készlethiány" van, negyedéve.

A Fővárosi Közterület-fenntartóval folytatott küzdelmem zanzásított változatát szeretném Eléd - és közvetítéseddel remélhetőleg a nagybecsű közönség elé - tárni. A küzdelem röviden szólva a kuka körül folyik. Évekkel ezelőtt egy rozzant házat vásároltunk, melyet bővítettünk, és az évekig tartó építkezés idejére szüneteltettük a szemétszállítást. A kukát elvitték. Amikor idén nyáron már látható volt, hogy be tudunk költözni, telefonon, majd e-mailben kértem, hogy indítsák be a hulladékszállítást, és hozzanak egy kukát. Ez júliusban volt.

Olvasson tovább!

Szervizben sem nyúlhatnak iPhone-hoz

2012.10.08. 15:59 | jackyll | 1164 komment

Nemcsakhogy cserélni nem cserélik az iPhone-t, de hivatalosan javítani sem javítják. Legalábbis a T-Mobile-nál:

A T-mobile megértő és ügyfélközpontú hozzáállásáról szóló történetet hoztam. iPhone 4 készülékem (2011. júliusi vásárlás) Home gombja nem reagált 2012. szeptember elején. Utánanéztem a neten, általános visszajelzés, hogy ez gyári hiba és a tudakozódás után úgy láttam külföldön a viszonteladók és az Apple is szó nélkül cseréli a készüléket. Ezen felbuzdulva elkaptattam a Mammut I. T-mobile üzletébe, ahol az alábbiak történtek:

Olvasson tovább!

Csináld magad Ikea-gardrób

2012.10.08. 14:45 | jackyll | Szólj hozzá!

Aki már egyszer is ikeázott, az tudja, hogy a bútorokat leginkább neki kell majd összelegóznia. Igenám, de mi van akkor, ha a kiszemelt gardróbszekrénynek már csak a vázát árulják? Polcokat és ajtót vágatni kellene hozzá:

Ma délután akadtam az Ikeába egy viszonylag jó gardróbszerkényre. A raktárban hamar kiderült, hogy nem minden arany a mi fénylik, ugyanis minden alkatrésze megvan, kivéve az ajtót, illetve a polcokat, ugyanis azokat már nem gyártják. (!!!!!!) Tehát megveheted magadnak a vázat, haza is viheted még össze is szerelheted, csak éppen polcok és ajtó nélkül.. Érti ezt valaki??

Üdv: Ani

Hullával reklámoz az Interspar

2012.10.08. 13:21 | jackyll | 176 komment

tokajispar2.jpg

Nehéz naprakésznek lenni magyar törvényekből, így a Homár csak tippeli, hogy a cigarettásdobozokon bevezetett hullákat az alkohollobbin is átverték. Vagy az Intersparban már tudnak valamit, ahol mosolygós, virágmintás-gumicsizmás csontváz üdül hordók és Tokaji aszús palackok között:

A diósdi Intersparban nem találtak az őszi dekorációhoz próbababát, gondolták, hogy megteszi egy csontváz is.. a harmonikát viszont nem értem.

Olvasson tovább!

Re: Egy hónapja áll a széttört buszmegálló

2012.10.08. 12:30 | jackyll | 81 komment

Gyorsan kiderült, hogy a buszmegállókat reklámostul nem a BKV vagy a BKK, hanem az Epamedia Hungary Kft üzemelteti:

A 2012. október 5-én megjelent „Egy hónapja áll a széttört buszmegálló” című írásukban foglaltakkal kapcsolatban a Budapesti Közlekedési Központ az alábbi tájékoztatást adja. 2006. szeptember 28-án (érdekesség, hogy mindössze 3 nappal az akkori önkormányzati választás előtt) szerződés került aláírásra Budapest Főváros Önkormányzata és az Intermédia Kft. között utcabútorok telepítéséről, üzemeltetéséről és reklámcélokra történő hasznosításáról. Ez a szerződés jelenleg is hatályos. Időközben a vállalkozó oldalán tulajdonosváltásra került sor, az új tulajdonos az EPAMEDIA Hungary Zrt. lett. E megállapodás a főváros kizárólagos tulajdonában álló közterületen álló 713 db utasváró kezelését, cseréjét tartalmazza. A BKV Zrt. korábban lényegében beszüntette utasváró pavilonok létesítésére vonatkozó tevékenységét, mindössze néhány korábbról máig megmaradt –mára teljesen leromlott állapotú - váró karbantartását végzi.

Olvasson tovább!
süti beállítások módosítása