Ferenc szomorú, hogy a Shopline-nál december 11.-én rendelt könyveit csak januárban szállították, akkor viszont hiányosan.
Reklamációm a 2012. december 11-én leadott (rendelés-azonosító: xxxxx/2012-12-11), előre kifizetett megrendelésem kapcsán kelt, amelyet a levél megírásának napján (2013. január 2.), hiányosan szállított ki a logisztikai partnerük. Gondolom nem kell ecsetelnem, hogy mit jelent a karácsonyi ajándék januári kiszállítása. Egyúttal nehezményezem, hogy a megrendelésem egyik tételéről sikertelen rendelési értesítőt a rendelés leadása után tíz nappal, a karácsony előtti utolsó munkanapjának reggelén kaptam.
Mivel az utóbbi, kései értesítésük miatt saját költségen kellett eljuttatnom a helyettesítő árut, valamint többszöri (emailben küldött, telefonos ügyfélszolgálatuk automatája által elmondott) ígéretük ellenére a megrendelt könyv nem érkezett meg karácsony előtt, így ezen túl nem szándékozom igénybe venni cégük szolgáltatását, amelyekről ezentúl tájékoztatást sem kérek, ellentétben a rendszerből való törlésemmel, melynek igényét most jelzem.
Köszönettel,
Stb., stb.
Gondoltam, majd felajánlanak kártérítést, éves kedvezményt, ingyenes kiszállítást kapok, stb. (első megrendelésem webáruházból, faternak intéztem az ajándékait, bizonyítandó, hogy ezen túl nyugodtan rendeljen online, mindent oda visznek), ha már rendeltem náluk –huszonezer forintért, nem is egy terméket, hátha újra rendel, az incidensünk ellenére, stb. (Ha másért nem, hát azért, mert milliókat elköltöttek vevőszerzésre, reklám formájában, és ha már beesett a pók, töredék pénzért tartsuk már itt elgondolásból.) Ezzel szemben álljon itt a szó szerinti válasz:
Tisztelt Uram!
Szíves elnézését kérjük az okozott kellemetlenség miatt!
Kérésének megfelelően regisztrációját töröltük!
Üdvözlettel, stb., stb.
Nekem legyen mondva, fél napon belül válaszoltak.
Nekik legyen mondva: faternak biztos nem ajánlom (és másnak sem egy ideig, hogy rendeljen webáruházból), de én sem rendelek itt újra.
Dr. Kix 2013.01.08. 10:40:14
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.01.08. 10:40:30
kell
megvenni
a
karácsonyi
ajándékot.
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.01.08. 10:44:11
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.01.08. 10:47:16
amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2013.01.08. 10:49:43
Manyecska 2013.01.08. 10:53:56
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.01.08. 10:54:45
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.01.08. 10:54:52
Az extra szolgáltatás volt a késve küldés, vagy a hiányzó könyv?
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2013.01.08. 11:03:16
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.01.08. 11:06:55
A válasz levéllel kapcsolatban, meg mit vártál? Töröltetted magad, oszt töröltek. Megkaptad amit akartál.
Ja, hogy te ajándékot vártál??? Hahó, ez itt magyarország 2013!!! Ez nem a szárnyalás éve!
England win The Ashes! 2013.01.08. 11:07:08
Dr. Kix 2013.01.08. 11:10:30
neccharisnyás útonálló (törölt) 2013.01.08. 11:15:24
Végül is, ünnepek után korrektek voltak.
Most gondolkodom, mert nem rémlik. A fenti cég az, amelyik lehetővé tette, hogy vidéken be lehessen battyogni az újságárushoz a rendelésedért, és épeszű időben átvenni ahelyett, hogy a futárt várná az egész ház?
Komolyan nem tudom. Alig rendelgetek neten, inkább a boltokat járom, de az remek ötlet volt a céges kreatívostól.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.01.08. 11:15:35
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.01.08. 11:16:29
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.01.08. 11:18:04
(Ott kezdődik, hogy pl. egy csomó cucc van, amit itthon nem kapni, vagy boltban kapásból 2x annyiba kerül...)
asdf 2013.01.08. 11:18:54
helianthus 2013.01.08. 11:19:10
2013.01.08. 11:22:47
Amellett hogy szarjanak sünt a kiszállítók, azért feltenném a kérdést mi a bánatos tökömnek így szerzi be a karácsonyi ajándékot a kedves posztoló?
helianthus 2013.01.08. 11:23:13
Manyecska 2013.01.08. 11:23:41
230e 2013.01.08. 11:25:16
Egyebekben mindenem megjött tőlük karácsony előtt (a dec. 17-én megrendelt termék 20-án), igaz az átvétel kissé káosz brigád volt. Könyvben mondjuk idén a Líra jobb volt.
A posztolót viszont nem értem. A panaszlevelelében egy dolgot kért, a regisztráció törlését, annak eleget is tettek. Mi itt a baj?
2013.01.08. 11:26:31
Akkor tíz hónap múlva is ráér feladni a rendelést, hogy megint megszívhassa!
Aztán majd egyszercsak megáll egy teherautó "szexuális segédeszközök kiszállítása teljes diszkrécióval" felirattal és már meg is kapja!
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.01.08. 11:27:47
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.01.08. 11:29:08
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.01.08. 11:29:19
neccharisnyás útonálló (törölt) 2013.01.08. 11:29:27
De valóban, munkához nem kell, személyes igény meg csak elvétve mutatkozik arra, hogy külföldről rendelgessek. Nem is tudom, ja megvan, mi volt: jobban tetszett a csehektől(elvileg hiv. összeszerelőtől) küldött "médinhonkong" laptop alkatrész, mint az itteni "neten láttam, hogy árulják" "médinhonkong" alkatrész.
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.01.08. 11:33:35
Manyecska 2013.01.08. 11:35:06
England win The Ashes! 2013.01.08. 11:38:32
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.01.08. 11:39:24
Csörgőt, háromkerekű biciklit, ipod-et, életkor szerint.
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.01.08. 11:41:14
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.01.08. 11:42:40
@Manyecska: az csak kinti pottyantós budi esetében érdekes látványjelenség!
Manyecska 2013.01.08. 11:45:04
England win The Ashes! 2013.01.08. 11:51:43
2013.01.08. 12:06:51
Ez is jó történet! Csakúgy mint a csípős tampon és a fehér trutyis zsebkendő!
Minden napra van valami? Miért nem írsz blogot? Mondjuk Boa címmel? :)))
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.01.08. 12:08:28
Aha, mire vége, kezdenek beletanulni.
Nem mondom, hogy nincs megoldás. Azt mondom, hogy rendelkezzen a vásárló is aggyal.
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2013.01.08. 12:09:56
Rosszindulatú Vászka 2013.01.08. 12:12:38
A pénzt visszakapta a le nem szállítot tételért? Miért kellett előre kifizetni? Ha nem kellett a cucc, miért nem mondta le átvételtől számított nyolc napon belül? Minek neki ingyen kiszállítás, ha egyszer nem akar onnan többet vásárolni?
andand 2013.01.08. 12:18:11
Na, es netes rendeleskor tobb idot kell raszanni, foleg Karacsonykor, mivel:
- nekik sincs minden raktaron, irja is, hany nap alatt szerzik be
- ilyenkor rengeteg a megrendeles
- a futarszolgalatok is leterheltek
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.01.08. 12:22:59
Manyecska 2013.01.08. 12:23:18
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.01.08. 12:33:10
2013.01.08. 12:38:07
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.01.08. 12:41:21
Manyecska 2013.01.08. 12:41:46
Rosszindulatú Vászka 2013.01.08. 12:43:15
"Veled vagyok a sárga házban" :P
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.01.08. 12:43:43
Aztán szembe jön veled az utcán valaki, kezében fekete cégjelzésmentes nájlonacskóval a kezében, és nem tudod, mi van benne.
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.01.08. 12:43:51
A faszom se akar a futárral hadakozni. Meg oda-vissza küldözgetni a cuccot.
Manyecska 2013.01.08. 12:46:56
venszivar 2013.01.08. 12:53:24
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.01.08. 12:53:34
@atpijkamo: hát ironikusan montam, na :D
2013.01.08. 12:54:19
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.01.08. 12:56:02
venszivar 2013.01.08. 12:56:15
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.01.08. 12:56:59
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.01.08. 12:57:35
...mondjuk, munkába ellenjavallt.
Rosszindulatú Vászka 2013.01.08. 12:57:58
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.01.08. 13:02:18
venszivar 2013.01.08. 13:06:02
Manyecska 2013.01.08. 13:08:48
Manyecska 2013.01.08. 13:09:49
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.01.08. 13:10:32
venszivar 2013.01.08. 13:14:33
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.01.08. 13:16:15
Atörökk 2013.01.08. 13:16:45
Manyecska 2013.01.08. 13:17:42
00000000-0000-0000-0000-000000000001 2013.01.08. 13:22:22
Dr. Kix 2013.01.08. 15:02:04
kitiltottakmindenhonnan 2013.01.08. 15:35:11
Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos 2013.01.08. 16:08:13
Engem is megszívattak kicsit, elfelejtettek szólni, hogy átvehető a rendelés, a weben sem így látszott. Nekem kellett utánatelefonálnom és akkor is több napba került, míg tisztázódott.
2013.01.08. 18:50:43
A shopline igazán nagy hibája a GTR futárszolgálat, ami elég megbízhatatlan és lassú cég. Gyakran +2 napot jelent a kiszállítás, de gondolom olcsóbbak. Én minden csomagomat édesanyámhoz rendelem, mert napközben ő otthon van. Munka után mindig benézek hozzá, mert 50 méterre lakik a munkahelyemtől, mert mindig kapok valami finom vacsorát meg mert anya csak egy van :-) Szóval shopline-os csomagot vártam, megyek anyuhoz, nem jött meg. Éppen megettem a vacsorát, amikor olyan hét órakor csörög a telefonom, hogy még kiszállíthatják-e a csomagomat. Mondom, hogy persze, még itt is vagyok, át tudom venni személyesen. Akkor jó, mert itt állnak a kapu előtt. Kimegyek, a furgonban a töksötétben elkezdte keresni a futár a csomagot, mondom, hogy mekkorát keressen, nagy nehezen megtalálta a teli raktérben. Elgondolkoztam, hogy este vajon hány óráig próbálnak még kézbesíteni...
A ciki az, hogy a shopline tavaly kezdte kinőni magát, idén meg jön a magyar amazon, szóval alighanem el lesznek kaszálva ezzel a hozzáállással.
Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos 2013.01.08. 20:12:27
Lehet, hogy jackyll holnap a szőnyeg szélén kezdi a munkanapját :-)
Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2013.01.09. 07:13:21
Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2013.01.09. 07:15:20
Shoplinehu 2013.01.13. 15:34:46
Szeretnénk arról biztosítani, hogy a karácsony előtti szezonban is minden shopline-os kollégánk éjjel nappal (tényleg 24 órán keresztül, 7 napon keresztül) azon dolgozott, hogy vásárlóink megrendelést időben és hiánytalanul útnak indíthassunk, azonban legjobb igyekezetünk ellenére is néhány csomagot késve és csak hiányosan tudtunk kézbesíteni. Minden évben arra törekszünk, hogy az ilyen hibás teljesítések száma és aránya drasztikusan csökkenjen. Amennyiben bármilyen további kérdése, vagy kérése van kérem jelezze az info@shopline.hu emailcímünkön. Megértését köszönjük: Shopline webáruház