Tékozló Homár

Karácsonyi ajándék fail (frissült)

2013.01.22. 14:21 | jackyll | 152 komment

Laci a ki nem küldött karácsonyi kütyüjének már csak az árát szeretné visszaszerezni, de ez sem megy egyszerűen:

2012.12.16-án regisztráltam a "Technik B.Sat Kft. kis- és nagykereskedés" webshopáján, hogy karácsonyi ajándék gyanánt megrendeljek egy SAT finder kütyüt. A megrendelést meg is tettem, abban bízva, hogy 2012.12.24-ig megtörténik a kézbesítés. Akkor a honlapon az az infó szerepelt, hogy a 2012.12.19-én éjfélig beérkező megrendeléseket 24-ig tudják kézbesíteni, az azután beérkezőeket már csak Januárban. Ahogy a weblapon is visszaigazolták a regisztrált felhasználóknak szánt belső levelezésben 2012.12.17 13:38-kor a rendelés állapota a "banki utalásra vár" volt, mivel sürgetett az idő így online utaltam át a postaköltséggel együtt 5560 Ft-ot, így 2012.12.17-én 17:39-kor már megjelent a felületen, hogy "utalás megtörtént". Így bizakodva vártam, hogy 12.24-ig megkapom az árut. Karácsony előtt pár nappal pontosan 12.20-án megírtam, hogy mivel ajándéknak szánom az árut fontos lenne a mielőbbi kézbesítés, és kértem, jelezzék mi a helyzet. Mondanom sem kell, hogy válaszra sem méltattak. Persze a SAT finder sem jött meg. Másik ajándékot is vettem, így azért a az ajándékozásnál nem volt annyira ciki a helyzet. Gondoltam nem szerencsés a dolog, de ez van, biztos el voltak havazva a sok megrendelés miatt, de majd akkor januárban.

Két ünnep között sem kaptam semmilyen választ a cégtől 12.20-i levelemre, és persze a csomag sem jött. Így 2013.01.04-vel megírtam, hogy mivel teljesítés nem történt a vállalásuk ellenére, és még válaszolni sem méltóztattak, töröljék a rendelésemet, és küldjék vissza az általam átutalt összeget. Még aznap válaszoltak, annyit, hogy visszautalják a pénzt, és elnézést a kellemetlenségekért. Ezen a ponton még mindig nem írtam volna ide, mert van ilyen, elnéző és türelmes vagyok, abban az esetben ha nem lehúzni akarnak, hanem csak hibáztak. Mert ugye emberek vagyunk, hibázhatunk, kis cég is túlvállalhatja magát stb. De sajna az ígéretük ellenére a pénzt sem sikerült visszautalniuk a részemre.

Manapság a 4 órás utalási határidőt figyelembe véve eléggé aggasztó, már-már bosszantó, hogy Jan. 4-től mind a mai napig nem sikerült egy ilyen horribilis összegű utalást megtennie a kedves Zoltánnak, mert, hogy a weblap szerint ő a tulaj, meg üzemeltető meg minden...

Azért a rend kedvéért 2013.01.08-án szintén mailben megkérdeztem tőle, hogy mikor várható az utalás, amire persze ismét nem válaszolt. 2013.01.14-én megírtam neki, hogy mivel sem utalás, sem válasz kénytelen leszek a Fogyasztóvédelemhez fordulni, illetve nektek is megírom az esetet. Szintén semmi válasz.

Így mivel én betartom ígéreteimet, szemben az eladóval, ezúton jelzem nektek hogyan jártam, ezzel reményeim szerint hozzá segítem a Technik B.Sat Kft-t , hogy ne érkezzen hozzá a későbbiekben feldolgozhatatlan mennyiségű megrendelés.

UPDATE 01/24: Szinte instant hepiend:

Amint elküldtem nektek az esetet mailben (és másolatba beraktam az érintett céget is), sikerült visszautalniuk a pénzemet az alábbi levél kíséretében:

"Az átutalt összeget visszautaltuk.  Elnézést a késésért! A hiba a mienk, ezért a következő két rendelését - értéktől függetlenül - ingyen kiszállítjuk.

Tisztelettel,"

Azt gondolom mondanom sem kell, hogy többet tőlük semmit nem rendelek, de legalább a pénzem visszakaptam.
Köszi Homár!

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vendriner aladár 2013.01.22. 15:34:13

@timeatop: elkéstél vazze, a poszt már kinn van. Plusz mit osztod az észt mikor 155 millás forgalomra veszteséges a céged (2011-es adat) mindössze 1 fővel, wtf? Sok a járulék? A többes szám itt kicsit túlzó!!!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.01.22. 15:39:52

@timeatop: Lolka? :) Mit szórakoztatok akkor 15 nappal... Meg miért kellett a Fogyvédhez menni? :D

timeatop 2013.01.22. 15:45:48

vendriner aladár

A cég igenis nyereséges, a technikai veszteség a 2011 végén tapasztalt euro/forint árfolyam növekedése miatt keletkezett. Idén ez nem áll fenn. De ez nem fontos, az nem elég, hogy elnézést kértünk és orvosoltuk a hibát? De szeretném, hogy mindenkinek ez legyen a legnagyobb tévedése!
Kritizálni könnyű, viszont mindenki tévedhet.

amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2013.01.22. 15:49:06

@timeatop: És mi tartott 18 napig egy utalásban???

amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2013.01.22. 15:52:09

@timeatop: És miért nem kapott választ az user hetekig?

Miért ide kell jönni sajnálkozni?? Miért nem lehet egyből BECSÜLETESEN elintézni a dolgot?

helianthus 2013.01.22. 15:53:36

@atpjkamo: akkor meg miért kérdezed? áhhh! teljesen összezavarsz. A pult alatti dolog meg úgy volt, ahogy mondtam. Remélem ezzel visszazavartalak. :D

helianthus 2013.01.22. 15:56:35

@vendriner aladár: @amsz: ne osszátok már! legalább idejött....
A többi nagy részt le se bagózza.
A trékom hányszor volt már fent az oldalon és ebből hányszor jött ide bármit is jóvátenni, megmagyarázni, pláne elnézést kérni. Na, hányszor?

amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2013.01.22. 15:56:42

Csak hogy a kereső robotok is beindexeljék:
Technik B.Sat Kft

amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2013.01.22. 15:57:49

@helianthus: Végre nem a posztert kell ekézni hanem egy cégtulajt. (mellesleg hol találta ezt a nicknevet??)

helianthus 2013.01.22. 16:00:27

@amsz: ja, értem már a koncepciódat. A nicknevet kérdezd meg tőle, lehet, jobban tudja a választ. :D

timeatop 2013.01.22. 16:00:32

Ez személyesen az én hibám volt, annyi megrendelés gyűlt össze az év utolsó napjaiban, hogy csak emberfeletti erővel sikerült mindeniket teljesíteni. A decemberi hónapban minden szombaton és minden vasárnap dolgoztam, hajnaltól estig. Egy ilyen megfeszített tempóban elkerülhetetlenül hibák csúszhatnak be.
Ezért elnézést kérek még egyszer. Az eset tanulságait levonva ilyen többé nem fog előfordulni.
Ennyi a magyarázkodásból. Lehet ezen csámcsogni tovább, de szerintem nem érdemes. Probléma megoldva, tanulság levonva. Mi tehetnék még?

amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2013.01.22. 16:04:26

@timeatop: "emberfeletti erővel sikerült mindeniket teljesíteni."

Mint olvasható NEM sikerült.

További kérdések:
És mi tartott 18 napig egy utalásban???

És miért nem kapott választ az user hetekig?

Miért ide kell jönni sajnálkozni?? Miért nem lehet egyből BECSÜLETESEN elintézni a dolgot?

timeatop 2013.01.22. 16:13:07

amsz

Szóval nem jártam el becsületesen: megszólaltam ezen a fórumon (hasonló helyzetben nem tudom ki tenné ezt meg) beismerve a hibámat, megoldottam a problémát MÉG MIELŐTT EZ A POSZT MEGJELENT VOLNA, elnézést kértem, mit kellene tennem még ahhoz, hogy az ön mércéjével is "becsületesen" elintézzem a dolgot?

amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2013.01.22. 16:14:11

@timeatop:
Mi tartott 18 napig egy utalásban???

És miért nem kapott választ az user hetekig?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.01.22. 16:15:44

@timeatop: ostorozás, hamuszórás a fejre, nyilvános kalodábazárás?? na, szerintem ennél többet nem tehetsz, elnézést kértél, bevallottad, megbántad, ennyi. ha nagyon jó akarsz lenni, adsz a kedves ügyfélnek egy ingyér postaköltséget legközelebbre, vagy 2000 HUF ajcsiba oszt el van kapálva. :D

timeatop 2013.01.22. 16:31:07

Kedves amsz!

Ott tévedtem, hogy az év végi hajrában rosszul választottam ki a prioritásokat, ennél többet mit mondjak? Napokon, heteken át egy megfeszített tempóban dolgozni borzalmasan emberpróbáló.
Az a lényeg, hogy egy ilyen eset kapcsán átírtam az egész cégstratégiát azért, hogy ilyesmi többé ne fordulhasson elő.
Részemről az ügyet lezártam, hozzátéve még, hogy kész vagyok bármilyen elégtétellel szolgálni az ügyfélnek, ha igényli.

Maradok tisztelettel, Ilyés Zoltán.

timeatop 2013.01.22. 16:34:41

Prof. Giraffa Camelopardalis Phd

" ha nagyon jó akarsz lenni, adsz a kedves ügyfélnek egy ingyér postaköltséget legközelebbre, vagy 2000 HUF ajcsiba oszt el van kapálva. :D"

Ez már megtörtént, csak nem vertem nagy dobra... Felajánlottam neki, hogy a következő két megrendelését ingyen kiszállítjuk. Természetesen, ha mer még tőlünk rendelni...

amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2013.01.22. 16:38:24

@timeatop: Mellébeszélés..

Kérdésre nem válaszolás..

Mi tartott 18 napig egy utalásban???

És miért nem kapott választ az user hetekig?

mmormota 2013.01.22. 16:42:47

És miErt tette ki a weboldalára, hogy biztosan teljesítik karácsonyig a kiszállítást, amikor látta, hogy túl sok a rendelés??
Miért nem méltatja válaszra az ügyfelet?
A pénzt azután utalta el, hogy ez a poszt megszületett...
Ezek után biztosan nem rendelnék többet tőlük.

timeatop 2013.01.22. 16:45:59

@amsz:

A copy/paste az egyik legkönnyebb művelet a Windows-ban, akárhányszor meg lehet csinálni és lám, mindig ugyanaz az eredmény...
Akadékoskodni könnyű, azt a volumenű munkát elvégezni mint én viszont nem. Mi lenne, ha egy kicsit másképp viszonyulnánk bizonyos dolgokhoz legalább olyan (ritka) esetekben, amikor valaki beismeri a hibáját és próbálja jóvá tenni?

(Remélem nem jön még egy copy/paste)

amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2013.01.22. 16:53:33

@timeatop: 2 kérdésre 2 választ várunk. Ennyire egyszerű.

Már 5x olvashattuk, hogy milyen sokat dolgoztál decemberben. De a kérdésekre még érdemi választ nem kaptunk.

----
Mi tartott 18 napig egy utalásban???

És miért nem kapott választ az user hetekig?

----

Ezek után azt hiszem jogosan gondolja az ember, hogy egy csaló hazug céggel van dolgunk.

Mylady 2013.01.22. 17:04:16

@amsz: Hagyd már, mit lovagolsz ezen? Elég egyértelműen megmondta, csak tudni kell értelmezni.

Prioritást állított fel, amiről most már látja, hogy nem bizonyult jónak.

Lefordítsam? Úgy döntött, hogy azokat szolgálja ki előbb, akiknek szállítania kell az árut, akik még nem fordultak el tőle és jó esély van rá, hogy a jövőben is rendelnek tőle, ha most nem feszíti túl a húrt a késedelmes szállítással.

Azokat meg, akik jelezték, hogy kérik vissza a pénzt, hátrébb sorolta, mert már rég elvesztette őket. Azért 18 nap, mert akkora végzett a kiszállítással és végre elkezdhetett a sértődött vevőkkel foglalkozni.

Ennyi. Nem kell hozzá agysebész diploma.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.01.22. 17:06:32

@amsz: na, akkor neked is két kérdés, tucc-e rá válaszolni:

- olvasni tucc-e?
- hülye-e vagy-e?

Rosszindulatú Vászka 2013.01.22. 17:15:40

Ez megint egy ojan félposzt, hogy hirig nincs is, csak sérelem, de az is csak azért, mert poszter türelmetlen.

És akkor ezt most így hogy?

Edék, viszkis kallerok, leveles karfiolok már nem lesznek soha se nem?

timeatop 2013.01.22. 17:16:12

@amsz:

Ez már rosszindulatú lejáratási kísérlet, amit kikérek magamnak!
Egy ekkora ügyből hogyan lehet megállapítani, hogy "egy csaló hazug céggel van dolgunk"?
Miért kell ennyire negatívan megítélni bárkit, ha az jóvátette a hibáját?
Mivel bennem nem lakozik annyi rosszindulat, mint Önben, én ezt az esetet így kezelném:
"Itt van egy cég, amelyik későn utalta vissza az ügyfél jogos pénzét. Tévedett, ezért elővigyázatos leszek ezzel a céggel szemben. Lehet hogy egyedi eset volt, lehet nem, meglátjuk. A cégvezető beismerte és megbánta tévedését és orvosolta azt, ez jó jel. Résen leszek"

De mivel Önben forr a "nemtudommi", nem így gondolkodik és folytatódik a copy/paste - játék.
Hát én ezt meguntam, úgyhogy veszem a bátorságot és többet nem válaszolok Önnek.
A többi fórumozónak pedig bizonyára tárgyilagosabb és korrektebb véleménye van.

Tisztelettel, egy csaló, hazug cég semmirekellő ügyvezetője.

timeatop 2013.01.22. 17:17:17

@Mylady:

Tökéletesen így van, köszönöm a megértést!

igi1 2013.01.22. 17:38:06

@timeatop: nem érdekel senkit a szöveg

a vevő, amit fizetett, időbe kapjon meg

mer nem hitelezünk senkinek semmit

igi1 2013.01.22. 17:44:03

Ha én fizetek valamiért, és nem kapom meg időben, KÁRTÉRÍTÉST KÖVETELEK, MÉG AKKOR IS, HA KÉSŐBB MEGJÖN AZ ÁRU.

Nyugatabbra ez így működik, de itthon hülyék vállalkoznak.

Az ilyen cégek, már csődközelben vannak, vagy lesznek, mer hülyék dolgoznak benne, töketlen barmok.

A vevők elfordulnak az ilyenekről, a rossz hír terjed.

A vevő kapja meg azt, ami jár, ha nem lehet, ne áruljanak olyan terméket, vagy AZONNAL UTALJÁK VISSZA A LÓVÉT.

Nem érdekelnek a határidők, A CÉG ADDIG HASZNÁLJA A PÉNZEM, amíg vissza nem kapom, vissza nem utalják, amire ő ESETLEG KAMATOT IS KAP A BANKBA, tehát az vigasz lehet neki.

Nem érdekel a SÜKET DUMA, a TERELÉS, a KAMUZÁS, ami meg van hirdetve, az annyiér legyen, de azt rögtön hozzák ki, még a héten.

Amelyik cég ezt nem vállalja, nem tudja vállalni, ott komoly problémák voltak, vannak, lesznek.

Egy sem kivétel.

timeatop 2013.01.22. 17:44:45

@igi1:

Ez így igaz, viszont nem robotok vagyunk, hanem emberek. És az emberek időnként tévednek. Ön nem?

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.01.22. 17:48:42

@igi1: Ez az, csak keményen, ahogy a buszmegállóba'!

igi1 2013.01.22. 17:49:58

@timeatop: nem érdekel, én VEVŐ vagyok.

Majd legyen EMBER ÖN, ÁLLJON A CSALÁD ELŐTT KARÁCSONYKOR, MAGYARÁZVÁN MEG A CSALÁDTAGNAK, MIÉRT IS NINCS AJÁNDÉK A FA ALATT, mer egy gyökér vállalkozó egyszerűen ELSIKKASZTOTTA A PÉNZEM.

Mert az, hogy nem utalja vissza egy vállalkozó a pénzt a vevőnek, közönséges SIKKASZTÁS, BŰNCSELEKMÉNY, hiszen elveszi a másik pénzét.

igi1 2013.01.22. 17:51:27

Én a poszter helyében feljelentést tennék, ha 20 ezer forintnál több az áru. Mert nyilván az.

Aztán, lehet, hogy a rendőrök semmit se csinálnának, de legalább meglenne a feljelentés.

Ilyen volt az, amikor egy építési vállalkozó az előlegünket nyúlta le, 60 ezer forintot.

Ezt is visszautalhatta volna, mert ugyanaz az eset.

igi1 2013.01.22. 17:52:28

Az ablakos emberünk azóta rajta van a legkeresettebb bűnözői toplistában, megnéztük.

Kifizettünk, aztán elfelejtett szolgáltatni, visszaadni a pénzt.

venszivar 2013.01.22. 17:54:55

@igi1: Legalább nálad ledolgozhatta volna...!

igi1 2013.01.22. 17:58:15

@venszivar: de milyen szép fénykép van róla!

Egyik rokonnak volt a feladata, hogy megnézze a körözött emberek listáját, és az elsők között virított.

@agresszív kismalac: na, ha begurolok, nem lehet velem vitatkozni

mer akkor téged is felszeletellek

parkolok.com 2013.01.22. 17:59:50

@igi1: +1

Itt próbál mosakodni..

timeatop 2013.01.22. 18:01:25

@igi1:

"nem érdekel, én VEVŐ vagyok."

Nyerő hozzáállás, mondhatom! Mindaddig, amíg nem én tévedek, "nem érdekel" semmi és senki. Ha viszont én tévedek, bocsi, én is csak ember vagyok.
Könnyű névtelenül, anonimitás mögé rejtőzve sértegetni. Csak nem etikus. Én őszintén kiálltam, vállaltam saját identitásomat és bevalltam hibámat, teljes megbánást tanúsítva.
Melyik hozzáállás szimpatikusabb?

venszivar 2013.01.22. 18:03:58

@timeatop: @igi1:É! UTÁNA szorosan a tied.:)

igi1 2013.01.22. 18:04:13

@timeatop: TERELÉS, TERELÉS, TERELÉS

HOL A LÓVÉ?????

már elköltötted, fogadjunk

parkolok.com 2013.01.22. 18:04:29

@timeatop: Az a jó hogy a google hamar beindexeli ezeket a bloggokat. Így elég hamar a saját weboldala elé kerül a találati listában ki sokak számára egyértelmű hogy a Technik B.Sat Kft megbízhatatlan cég és nem szabad kapcsolatba kerülni a Technik B.Sat Kft-vel.

igi1 2013.01.22. 18:05:31

@venszivar: á, én nem tudok bűnözni

azonnal, tuti lebukó vagyok

ha bármi csalást próbálok csinálni

a sors megbüntet utána keményen

:)

igi1 2013.01.22. 18:07:30

azé nem megy a nős pasik elcsábítása se

XD

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.01.22. 18:08:54

@igi1: Ne törődj vele, pár nap és elmúlik, meglásd!

timeatop 2013.01.22. 18:09:55

@igi1:
El kellene olvasni a korábbi posztokat, mielőtt mellébeszélünk.
A "lóvé" a tegnapi nap folyamán átutalásra került, mielőtt ez a poszt napvilágot látott volna.
Ennyi rosszindulat hogy gyűlhet fel egyetlen emberben?
Igen, az anonimitás biztonsága magyarázat lehet.

igi1 2013.01.22. 18:11:55

@agresszív kismalac: egy évig tovább élhetsz, mer a múltkorit megúsztad

úgyhogy tőlem biztonságban vagy

egy darabig

:)

amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2013.01.22. 18:14:52

@timeatop: És miért 2,5 hét után lett visszautalva a pénz?

igi1 2013.01.22. 18:15:53

@timeatop: HOL A LÓVÉ???

A vállalkozó feladata, hogy a vevő megkapja, amit rendelt, az átutalt pénzért azt kapja, amit várjon.

Ha a beszállítóktól függ, kalkuláljon bele olyan határidőt, amit mindkét fél vállalni tud, növelje meg a szállítandó napok számát.

Ha mégis a beszállító hibázik, akkor a vállalkozó feladata a vevőt kárpótolni, legalább egy bocsánatkérés mellett, AZONNAL VISSZAUTALNI minden pénzét, esetleg kamatokkal, kártérítés gyanánt.

Mert az ELÉGEDETT ÜGYFÉL A LEGJOBB ÜGYFÉL.

Aki ezt nem képes belátni, az nem vállalkozó, az egy CSALÓ, és feljelentést kell tenni ellene, mert akkor már mással is eljátszotta ezt, TARTOZIK, és ha egy embernek tartozik, ott már nagy lehet a baj.

Körbetartozás, piramisjáték, egyik vásárlásból finanszírozzák a másikat, ott már nagy a baj, ahol nem tudnak fizetni, visszautalni a pénzt.

mmormota 2013.01.22. 18:17:19

@timeatop: A lóvét akkor utalta át, amikor megkapta a csatolmányban a homárnak küldött posztot. Egészen addig egy hónapon keresztül leszarta az ügyfelet. Ez nem hiba, hanem csalási kísérlet...

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.01.22. 18:17:27

@igi1: igikém, elgurult a gyóccered, vagy menstruálsz máma, vagy mi van? visszautalta a pénzt, igaz késve, mert be volt havazva. elnézést kért miatta, vevőnek cseppentett valami kis kompenzációt is, mert ő se örült a hibának. mit akarsz még tőle ezenkívül?

lehet ezért nem találsz te pasit magadnak. egyszer rosszat mond vagy csinál, már repül is. hát úgy nem lehet.

England win The Ashes! 2013.01.22. 18:17:43

@igi1: Ha pc-n tolod, akkor csekkold le a poszt tizenkettedik sorát (ide beleértettem azt a két sort is, amit jackyll mester írt).

igi1 2013.01.22. 18:20:00

Tuyimutyi emberek vállalkoznak, azért nem jut semmire az ország.

Ezt nem értem, mi az, hogy MAJDNEM HÁROM HÉTIG HASZNÁLJA A PÉNZEM EGY ISMERETLEN VALAKI????

Most három hétig nem számíthatok a SAJÁT PÉNZEMRE, színét se látom, semmi garancia arra, hogy visszakapom, idegeskedés, gyomorgörcs, rosszullét.

Megértem, ha ünnepnap nem tudnak a bankok utalni, január 3-előtt ugye, nem dolgoztak ott sem.

De ezt belekalkuláljuk.

Viszont a bank, a vállalkozónak a beérkezett pénzem után kamatot számít fel, hiszen év végén megvolt a könyvelés.

Lehet, erre játszottak akkor rá.

igi1 2013.01.22. 18:21:57

@Prof. Giraffa Camelopardalis Phd.: nem érted, mire ment itt ki a játék

ha neki nem fizettek három hétig, még hány embert vágtak át, akik nem mernek szólni semmit?

vagy szóltak, de még ennyit se kaptak?

Ha akár egy emberrel, ezt meg merik csinálni, hogy így bánnak vele, ott komoly problémák vannak

igi1 2013.01.22. 18:23:57

Mindenesetre, ennek a vállalkozásnak még egy fél évet jósolok, aztán becsődöl, majd másik néven újra működik.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.01.22. 18:24:19

@igi1: ezt véletlenül pontosan értem. be voltak havazva, ennyi. ha van 5000 ügyfeled hirtelen a semmiből, akkor előfordul, hogy csak hetek múlva tudsz válaszolni, vagy utalni vagy akármi.

timeatop 2013.01.22. 18:24:25

@igi1:
De könyörgöm, egy ötezer egynéhány forintos késedelmes visszautalásról van szó, ami miatt már bocsánatot kértem és kárpótlást ajánlottam fel! Mi kell még???!
Nem nyúltam le senki pénzét, a késedelmes visszautalás miatti veszteségért kész vagyok kárpótolni az ügyfelet!
Ennél többet mit lehet tenni?
Életem végéig vezekeljek ezért?
Mindennek van határa, ne túlozzunk!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.01.22. 18:26:14

@timeatop: haggyad, igivel vitatkozni olyan, mint a tölgyfát táncba vinni.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.01.22. 18:46:34

@igi1: lőd már le magad, könyörgök!!!!!Ismered a ragasztószallagot?? A szádra édeske, jó??

@timeatop: HAgyd, nem érti a szót néha. Nincs egy traktorod véletlenül?

igi1 2013.01.22. 18:57:52

@batgirl: gyenge, még próbálkozz

szóval, én már bármit írhatok, a vállalkozás már kiállította magáról, hogy nem megbízható

ez a homár ereje

aki ide kikerül, annak vége

mmormota 2013.01.22. 18:58:08

A posztoló karácsony előtt kénytelen volt új ajándékot venni, ami már nem csak 5000Ft. Van akinek pár ezer Forint is nagyon sokat számít.
Itt csupán az a probléma, hogy a poszt megírásáig sumákolt a cég. Ha nincs poszt, sosem utalt volna...

igi1 2013.01.22. 18:59:11

Itten márpedig valamire kiment a játék, a cég részéről.

Mindig ki szokott derülni, és olyankor meg mind az én szövegemet fújja.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.01.22. 18:59:47

@igi1: minek? Téged védelek te ütődött.
nem tűnik fel?

igi1 2013.01.22. 19:03:53

@batgirl: nocsak, punnyadj mán le rólam

igi1 2013.01.22. 19:05:12

mán én addig nem nyugszom, míg magamat is el nem intézem

oszt itt maradtok egymagatokba

máma ilyen a hangulatom

CID 2013.01.22. 19:15:34

@igi1: Ugyan már bmaca, aki ezt kapta volna, nem gyerek vagy hisztis picsa volt. Nem is értem ki szerel SatTV maszekban. A szolgáltatok szerelői kicsit más árkategóriájú műszert használnak;-)

Megdobbent 2013.01.22. 19:23:47

@igi1: nalad az igazsag, nincs mit tenni. A 10$-os cuccrol meg, hagyjuk a tipikus csoringer modi: elobb be a penz, aztan megrendeli, aztan kiszallitja... Weh.

igi1 2013.01.22. 19:29:45

@CID: a technikai részhez még tényleg hülye vagyok :)

de itt nem is ez a lényeg

hanem a viselkedésmód

mindkét fél részéről

CID 2013.01.22. 19:43:10

Te @igi1: , ha neked ötezer párszáz forintól gyomorgörcsöd van, tényleg rádférne egy terápiás gyógykefélés:-)

igazságos 2013.01.22. 20:00:33

@CID: látod, reménytelen eset vagyok :)

de nem is, elég csak a gondolat, hogy egy köcsög lenyúlta a pénzem, meg nem akarja visszaadni

tudod, volt ilyen családtagom, senkinek nem kívánom az érzést

:)

England win The Ashes! 2013.01.22. 22:07:28

@igi1: "aki ide kikerül, annak vége"

Ja. Teszkó, Tigáz, Spár, Osan, Tímobájl, Vodafon, norvég tévé, Díejcsel... mind-mind becsődölt, mi?

venszivar 2013.01.22. 22:17:14

@igazságos: Baszogatnak, szívem?
Ha nem maradsz szűz, akkor már nem is kellesz...:)

igazságos 2013.01.22. 22:34:56

@Dr Jozef Vengloš: azé ne sértegesd őket, nem azonosak holmi szaromtudjamilyen bt-vel, vagy micsoda Technik B-Sat Kft-vel.

igazságos 2013.01.22. 22:36:08

@venszivar: múlt időben

tessenek bátran a homárra írni, ha egy ilyen köcsög nem akarja visszafizetni a lóvét, egy ki nem küldött áru után

venszivar 2013.01.22. 22:39:04

@igazságos: szarok az árura+lóvéra!

A múlt idő a hártyára vonatkozik...?!

England win The Ashes! 2013.01.22. 23:10:30

@igazságos: Aha, szóval nem mindenkkire értetted. Jó.

MosoMasa 2013.01.22. 23:35:16

@timeatop: "... nem fogunk meggazdagodni néhány ezer forint késedelmes utalásából."

Á,de sok kicsi sokra megy, vagy azt is lehet mondani: fillérből lesz a forint!
Ugyebár!?
A sok vlasz nélküli levél és nem reagálás valahogy nem a jószándékot jelzi.

danee91 2013.01.23. 00:35:59

Nem védeni akarom a céget, de én már többször rendeltem ebből a boltból(kb 6x), persze boltban fizettem és vettem át a termékeket, úgy soha nem volt semmi gond.

zbzbzb 2013.01.23. 04:33:48

semmi közöm a céghez vagy a vevőhöz, de szerintem tiszta hülyék vagytok.
ennyi erővel a té csoportot meg a lyúpíszít már fel kellett volna robbantanotok!
bezzeg olyan posztnál nem ekkora a pofátok. mert tudjátok, hogy a rózsaszínek nektek mennek és leperelik anyátok bugyogóját is.

nem kérdés, hogy a cég elqrta, nem kicsit, nagyon. próbál javítani.

én díjazom az ilyet, még akkor is, ha többet nem rendelek tőlük.

imádom az ilyen tökéletes, hibátlan nethuszárokat!

akinek nem inge, ne vegye magára, de igi mindenképpen :)

timeatop 2013.01.23. 08:42:37

Köszönöm a megértést és a pozitív hozzászólásokat! A kritikát is értékelem, ez segít kijavítani a hibákat. Mindenki vérmérséklete és értelmi szintje alapján reagál adott helyzetben, ez természetes.
Én hálás vagyok, hogy nem történt nagyobb baj és ezt a nehéz periódust átvészeltem ilyen kaliberű gondokkal. Sokan szeretnék, ha ez lenne a legnagyobb problémájuk!
Ez az eset - eltekintve e fórum negatív visszhangjától -nekem csak jót tett: figyelmeztetett a gyenge pontjaimra és ígérem - elsősorban magamnak - hogy ilyesmi többé nem fordul elő!
Köszönöm mindenkinek még egyszer!

Maradok tisztelettel, Ilyés Zoltán.

igi1 2013.01.23. 09:03:52

@timeatop: szóval màskor nem megvàrni, míg a homàrra kikerül, plàne nem utàna fizetni

igi1 2013.01.23. 09:06:20

@Dr Jozef Vengloš: ezek multikk, nem vàllalkozàsok

de egyèbkènt nagyon kívàncsi leszek a Tescós szàllítàsra

Fuxika 2013.01.23. 10:52:15

@timeatop:

Hát mit mondjak, minden év úgy kezdődik itt, hogy "megrendeltem karácsony előtt, de nem jött meg, és nem akarják 5 órán belül visszautalni a pénzem, csaló banda"

Azon is elgondolkodhatnának, hogy a másik oldal ilyenkor szeretne legalább pihenni a hajtás után.

És mint látható, a bocsánatkérés sem elég, mert valaki annyira, de annyira fontos ember, hogy a parlament előtt kinyalni a seggét is kevés egy ilyen bakiért.
Azért jó a komment lehetőség, mert kiderült, hogy a posztoló a barom, a "köcsög cég" vezetője meg tök korrekt, és még türelmes is. Még itt is :-)

ALac 2013.01.23. 11:44:15

@Fuxika: Én vagyok a "barom" posztoló. Azt gondolom, hogy semmi gond a dolog végeredményével, azaz az eladó elnézést kért tőlem, visszautalta a pénzemet. Ezzel semmi probléma, és nyilván ha mindez gyorsabban, gördülékenyen és úgy történik, hogy mielőtt bármit is posztolok megoldódik, akkor nem lett volna szükség a Homárra, azonban 01.04-vel megígért visszautalás 01.21-vel történt meg, tehát nem "5 órán belüli" visszautalásra számítottam. Szerintem eléggé türelmes voltam. Másrészt nem vagyok benne biztos, hogy akkor is megkaptam volna a pénzem, (vagy nem hónapok múlva) ha nem posztolok ide, mivel a válaszadás, és utalás ténylegesen akkor történt meg, amikor a posztot is beküldtem (ugyanis másolatban beraktam a cég mail címét is).
És igen tudom, hogy nem fizetünk előre, mint ahogy már többször is rendeltem neten, és az esetek többségében nem fizetek előre, de nyilván ez a rendelt áru értékétől is függ, pl. 5000 Ft körüli megrendelésnél nem igazán éri meg szerintem a kb. 1500-2000 Ft-os utánvételi költség.
Részemről a történet lezártnak tekinthető, én nem kértem az eladótól kártérítést, csupán a befizetésem visszautalását, s ez megtörtént, igaz hamarabb is megtörténhetett volna, és kommunikálhatott volna velem korábban is ez ügyben az eladó.

timeatop 2013.01.23. 12:50:32

Az NFH honlapján találtam ezt:
"Milyen következményekkel jár a szerződéstől való elállás?

Elállás esetén az interneten megkötött szerződés a szerződéskötés napjára visszamenőleg kerül megszüntetésre, ezért olyan helyzetet kell teremteni, mintha a fogyasztó meg sem rendelte volna a terméket az online shopban. Ez azt is jelenti, hogy a fogyasztó köteles a terméket saját költségén visszajuttatni az eladó részére, az eladó pedig köteles legkésőbb 30 napon belül a fogyasztó által kifizetett teljes összeget visszatéríteni."

Ez valószínüleg vonatkozik a lemondott termék árának visszautalására is. Ha pedig így van, akkor semmilyen szabálytalanságot nem követtem el, mert bőven benne vagyok a határidőben. Ezt talán a kedves acsarkodó támadó posztolóknak tudniuk kellene, mielőtt lejáratni próbálnak egy céget.

Úgyhogy egyetlen dolgot tartok kötelességemnek: még egyszer elnézést kérni az ügyféltől és tenni arról, hogy javuljon az eladó-ügyfél kommunikáció.

Azoknak, akik habzó szájjal támadnak a látatlanban azt üzenem, hogy ugyanilyen vehemenciával járjanak el az ország valóban fontos problémáinak feltárásában és megoldásában is. Azok ellen kell fellépni így, akik nem ötezer, hanem ötmilliárd forintot felejtenek el "visszautalni" onnan, ahonnan jogtalanul elvették.
Sőt, velük kell kezdeni. Akkor talán létrehozhatunk egy normális országot, ahol az eladó is a vásárló is elégedett egymással, a posztoló pedig nem ítélkezik álnéven.

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2013.01.23. 13:14:40

@ALac: Szóval a homárposzt ELŐTT történt meg az utalás?

ALac 2013.01.23. 13:23:44

A Homárnak levelemet 01.21-vel küldtem el és ekkor kaptam választ is az eladótól, hogy visszautalta a pénzt, ami szintén 01.21-vel történt meg.

ALac 2013.01.23. 13:24:50

@Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár:

A Homárnak levelemet 01.21-vel küldtem el és ekkor kaptam választ is az eladótól, hogy visszautalta a pénzt, ami szintén 01.21-vel történt meg.

timeatop 2013.01.23. 13:27:56

@Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár:
Az utalás egy nappal a poszt megjelenése előtt történt. Délelőtt utaltam, délután pedig kaptam egy emailt, hogy meg fog jelenni ez a poszt, viszont akkor már a pénz bizonyára az ügyfél számláján volt.
De ez jogilag mellékes, törvény szerint ABSZOLÚT SEMMIT nem vétettem, erkölcsileg viszont igen, de ez csak rám és az ügyfélre tartozik, senki másra nem.
Összefoglalva: sok hűhó semmiért.

Az elkövetkezőkben ajánlom, hogy mielőtt hasonló posztot szeretne valaki publikálni, várja meg a törvényes 30 napot.
Nem másért, csak így lenne korrekt. Ne csak az eladótól várjunk korrektséget, próbáljunk mi is azok lenni.
Mindig kettőn áll a játék.

ALac 2013.01.23. 15:31:35

@timeatop: Kedves eladó. Én 14:02-kor küldtem el a mailt 01.21-én a Homárnak, amiből Ön is kapott másolatot. Azt gondolom korrekt voltam, egyrészt mert a 01.04-vel lemondott megrendelésem ügyében írtam a levelet, másrészt mert mielőtt bármit is írtam volna Homárra Önnel mind saját mail címemről, mind pedig a weblap levelező rendszerén keresztül próbáltam kommunikálni. Pl. amikor rákérdeztem, hogy mikor várható az utalás, akkor kellett volna reagálni rá, akár az Ön által most frissen kigooglezott 30 napos határidőre hivatkozva... Ön szerint meddig kellene a fogyasztónak türelmesnek lennie abban az esetben ha az eladó a vállalását nem teljesíti, és ez ügyben nem is kommunikál ügyfelével, legalább addig, hogy megnyugtassa, nincs elfelejtve stb.
Ennyit a korrektségről...

ALac 2013.01.23. 15:33:15

Hozzá teszem, nem amikor megírtam a levelet ide nem volt a számlámon még a pénz...

timeatop 2013.01.23. 15:49:58

@ALac:

Amit korábban írtam, nem Önre vonatkozott. Ön megtette, amit kellett, jogosan, én meg orvosoltam a problémát.
Ezzel nincs semmi gond.

Aureliano Buendía 2013.01.23. 17:02:58

Akkor ez a topic bezárt.

--------------------------------------

Hola (törölt) 2013.02.13. 13:46:43

@ColT: ebből a pénzből fedezik az előző rendelést.
süti beállítások módosítása