Tékozló Homár

Nikon D5100 76 ezerért?

2013.01.31. 11:37 | jackyll | komment

A tegnapi ötödáras Canon után a mai félárú Nikonunk lehet, hogy csak egy adminisztrációs hiba, mindenesetre annak elég bizarr. Naiv ügyfél 76 ezer forintért rendelte meg az akciós Nikon D5100 kitet, amiről csak a kiszállítás napján, becsomagolása után derült ki, hogy mégsincs. Azaz akciós már nincs, de 179900-ért még van.

Lehet, hogy hallottatok már a mall.hu nevű internetes áruházról. Rengeteg féle és fajta terméket árulnak, az átlagnál olcsóbban. Elhatároztam, hogy veszek egy tükörreflexes fényképezőgépet, de az ára nem volt mindegy, és végül eldöntöttem, hogy a mall.hu-ról szerzem majd be, február környékén. Pénteken estefelé (2013.01.25) épp az oldalukat böngésztem, mikor egy friss akcióra lettem figyelmes. A Nikon D5100 fényképezőgépet 18-105 objektívvel 75.900 forintért árulták! (apró szöveg felette: február 14-ig, vagy a készlet erejéig) Az átlagos ára a piacon 170-200 ezer forint között mozog. Nagyon megörültem az akciónak, gyorsan le is csaptam a felirat szerint az utolsó raktáron lévő termékre. Miután megrendeltem, megkaptam a vásárlásról a visszaigazoló e-mailt. A szállítást 2013.01.29-re ígérték, ezért gondoltam, hogy a további információkat majd munkaidőben küldik, hétfőn. Hétfőn (fél2 körül) megkaptam a következő üzenetet, a rendelés futárszállítós számával, benne a számlával. SMS-ben is értesített, hogy a szállítás a holnapi napra várható. Viszont fél 4-kor jött a hidegzuhany, mikor e-mailben megkeresett az egyik ott dolgozó kollega:
„Sajnálattal értesítjük, hogy az Ön által rendelt NIKON D5100 + 18-105 AF-S DX VR termék jelenleg sajnos nincs raktárkészleten, és sajnos belátható időn belül nem tudjuk beszerezni, így rendelését töröltük.”

Az első reakcióm a ledöbbenés volt, hiszen többször igazolták, hogy a rendelés sikeres volt, a gép kedden érkezik. Egyből felmentem a honlapjukra, ahol a következő látvány fogadott: a gépet újra árulták, egy darab volt raktáron, méghozzá 179.900 Ft-ért! Az oldalon van lehetőség az ügyfélközpont menü alatt a rendelés állapotát megtekinteni, ahol a következő dolog volt látható fél4 körül: 

„25.01.2013 19:16 Rendelés elmentve, és feldolgozásra továbbítva, Visszaigazoló email elküldve, 25.01.2013 19:16 Rendelése feldolgozás alatt, 25.01.2013 19:16 Megrendelt termékei rendelkezésre állnak, 28.01.2013 00:05 Új rendelése elkészült, 28.01.2013 13:17 Rendelése becsomagolva”

Szokásos, webáruházas tételkövetés. Nem értettem, hogy ha 13.17-kor a logisztikai részleg szerint a rendelésem becsomagolva van, készlethiány miért törölték a megrendelést? A e-mailben a kollegától megkérdeztem az előbbit, illetve, hogy a termék ha most elérhető, akkor ezek szerint van raktáron. A következő üzenet fogadott:
„Két termék összecserélődött a készletadminisztrációnkban, így nem a megrendelt gépet kapta volna meg, ezért töröltük a rendelését, és nem adtuk át a futárnak a gépet. A kellemetlenség miatt amennyiben a jövőben vásárol nálunk fotóterméket 10% kedvezményt ajánlunk Önnek a következő vásárlásra.”

Értetlenül álltam az e-mail előtt, nem értettem, mit cserélhettek össze. Megkérdeztem, hogy mikor cserélődött össze (megrendelés után, vagy már az akció is rossz gépre volt feltéve) és mi a másik termék, amivel összekeverték. Egyenes választ nem kaptam, csak ezt, ma (kedden) 2kor, a hétfői levelemre válaszolva:
„Nagyon sajnáljuk, de nem tudjuk teljesíteni a rendelést, mivel jelenleg nincs készleten a gép, ahogy írtam készletcsere miatt nem tudjuk teljesíteni a rendelést. A kellemetlenség miatt amennyiben a jövőben vásárol nálunk fotóterméket 10% kedvezményt ajánlunk Önnek a következő vásárlásra.”

Láthatóan nem akarnak felelni a kérdésre? A válaszomban megemlítettem neki, hogy egy másik kolleganője is írt e-mailt hétfőn, egy korábbi levelemre válaszolva. A kérdésem az volt, hogy lesz-e még akció a Nikon D5100 gépre, mivel akkor éppen lemaradtam az aktuálisról, utána pár órával később megint elérhető lett. Azt írta, hogy a gépre egyedi akció volt, többé nem valószínű, hogy lesz. Tehát egyértelmű, hogy az akció nem lett felcserélve, és még mindig nem értem, hol tudtak összekeverni két gépet

A hab a tortán az, hogy telefonon nem lehet őket elérni, a honlapjukon arra hivatkoznak, hogy túlterheltség miatt, de az, hogy 10 hívásból egyszer sem vették fel a telefont, szerintem nem véletlen. 18:05 perckor pedig a rendelésfigyelőben megjelent a még MOST (2013.01.29 19:25) is látható tétel: 28. 01. 2013 a szállítónak átadva, 28.01.2013 18:05 Rendelését átadtuk futárszolgálatunknak. A mai napon, kedden kellett volna jönnie a csomagnak, amit az ügyfélközpont feladtak a futárszolgálatnak. Természetesen nem jött meg, a kollega a hétfő esti üzenetemre 2 körül válaszolt (előbbi e-mail). Felhívtam a futárszolgálatot, hogy ők mit látnak a rendszerükben. A csomagazonosító bediktálása után a diszpécser hölgy elmondta, hogy a rendszerben nekik az van beírva, hogy a terméket nem adta át a mall.hu. A következőt írtam a mallos kollégának:

„A dolog még mindig nem világos abból a szempontból, hogy mit cseréltek el az én termékemmel? A weblapon pedig az ügyfélközpontban a rendelés követésnél az utolsó bejegyzés: 28.01.2013 18:05 Rendelését átadtuk futárszolgálatunknak, holott a futárszolgálat telefonon azt közölte, hogy a terméket nem adták át nekik. Az oldalon a megrendelésnél erről semmi információt nem kaptam, csak Öntől e-mailben 15.29-kor, viszont ez a bejegyzés 18.05-kor keletkezett!

Az első ok a készlethiány volt, pedig a terméknél kivan írva, hogy RAKTÁRON van. A második ok a két termék felcserélése volt. Melyik lépésnél, és MELYIK volt a másik termék? A Nikon D5100 18-105 termékre biztos, hogy akció volt, hiszen XY kolleganője egy korábbi üzenetemre azt válaszolta, hogy egyedi akció volt a gépre, nem lesz már. Tehát a gépre VOLT akció. Ha ezek után cserélték fel a megrendelésem, amit nem értek, hogy hogyan történhet meg, akkor nem lenne jogom megkapni a jelenleg raktáron lévő árut az AKCIÓBAN MEGRENDELT termékre? Vagy a mall.hu-n látható készlet, és szállítási információk teljesen lényegtelenek, és hibásak? A közeljövőben raktárra érkező termékre is ugyanúgy jogom lenne, hiszen a számla is elkészült, több visszaigazolást is kaptam. Ez így kicsit meredek…”

Itt keresett meg ismét az a kollega, akivel előző héten beszéltem.

„Korábbi levelezésünkre hivatkozva szeretném megerősíteni, hogy a mai napon bevételezett készletünket már 179990Ft-ért tudjuk adni. A kiszállítás a megrendelések érkezési sorrendjében történik.”

Mikor én rendeltem, még volt készlet a honlap szerint 75900 Ft-ért! Hogyan rendeljek így legközelebb tőlük, ha nem lehetek benne biztos, hogy a megjelenített információk valósak és frissek-e? Az ügyfélközpont pedig még mindig kiszállítás alattinak titulálja a rendelésem, tehát az ott látható információk se túl pontosak. Az ügy itt áll most, nem látom esélyét annak, hogy kipostázzák a gépet. A mai napon (kedden) bevételezett készletet nem látták előre hétfőn? Véleményem szerint ne vásároljatok tőlük, akármennyire is olcsóbban adják a terméket. Inkább kiadok pár ezer forinttal többet egy megbízható oldalnál, mint náluk.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2013.01.31. 11:49:01

namost! ha bármi 200ezerbe kerül, azt nem fogják odaadni neked 76 ezerért. értem?

CBF 2013.01.31. 11:50:44

4-et kérek belőle!

amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2013.01.31. 11:50:53

Mikor fogják megérteni az emberek, hogy NINCS ekkora leértékelés. Szerencsés ember vagy, hogy nem utaltad el már az összeget is mint 1-2 sporttársad itt az oldalon korábban. Aztán meg persze jönnek panaszkodni, hogy átverték őket.

Poszter:
Ja jut eszembe.. van márka eladó! Nem érdekel?

herk 2013.01.31. 11:53:14

arról van itt szó, hogy elírták az árát. Lehagytak egy 1-est az elejéről. Aztán észrevették, és mégsem adnák oda, nem buknának rajta egy százast. Ennyit. Csak nem akarják leirni feketén-fehéren, hogy elirtuk az árát. Ehelyett maszatolnak, de a lényeg ugyanaz. Elirták az árát, és nem akarják odaadni annyiért.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.01.31. 11:55:24

Kissé értetlennek tűnik a júzer, ezért dekódolnám részére az ügyfélszolgálat szíves közlését: COKI!

Dr. Kix 2013.01.31. 11:58:00

A webáruház elrontotta az árazást. Erre későn jöttek rá és a fenti módon hátráltak ki belőle, hogy nem bukjanak pénzt. Ennyi a történet kedves poszt-toló.

Gusztustalan lépés. Annyit tudsz tenni, hogy nem vásárolsz tőlük többet.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.01.31. 12:05:19

Nékem van egy Pajtás fényképezőgépem, azt szívesen a posztoló rendelkezésére bocsájtom 75900 forintért.
Plusz adom hozzá a Donáldrágóspapír-gyűjteményemet (Figyelem! A Fixi-Foxisat nem!)
Na? Ittakezem, nemdisznóláb!

Atörökk 2013.01.31. 12:05:43

Na hát ha nekem sem lesz, majd én is adom 10%-kal olcsóbbért.

2013.01.31. 12:06:10

Jó és?
Ez legalább nem mérgező és nincs agyonpanírozva! Senkit sem ért kár, a poszter meg úgy is szeret irkálni ahogy látom!

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2013.01.31. 12:07:23

@agresszív kismalac:
éngem a fénképellő nem érdekel, de a rágógyűjtemény az igen! mennyiér adod? meg márkát elfogadol?mer akkor veszek @amsz:-tól jó áron

2013.01.31. 12:08:22

@Dr. Kix: Annyit tudsz tenni, hogy nem vásárolsz tőlük többet.

Pongyola megfogalmazás! Annyit tud tenni, hogy nem fog többet tőlük nemvásárolni!

England win The Ashes! 2013.01.31. 12:09:18

@amsz: "Ja jut eszembe.. van márka eladó! Nem érdekel?"

Engem igen! Ötven forintos rátával venném, ha neked is jó.

meggyeslicsis (törölt) 2013.01.31. 12:16:04

Én holnapra is szeretnék egy fényképezőgépes posztot.

Manyecska 2013.01.31. 12:17:31

Milyen jól nézek ki, most néztem a tükörben.. /:D:D/

England win The Ashes! 2013.01.31. 12:26:51

@Manyecska: A hókotró által letört tükörben? :D

2013.01.31. 12:30:28

@Manyecska: Milyen jól nézek ki,

Mi is jól nézünk ki!:)

Manyecska 2013.01.31. 12:34:38

@Dr Jozef Vengloš: nem, dehogy.@cirróka: nem értem, olyan dáthás vagyok hogy ma pl. 3 db 100-as pézsét vettem, biztos ami biztos:D.. :(

holdlányka 2013.01.31. 12:56:07

Mit nem lehet ezen érteni? Lemaradt egy 1-es, és ezt későn, (de még éppen időben) vették észre. Nyilván nem fogja benyelni a webshop.
Más kérdés, hogy ez menyire etikus, vagy nem, de hát ez van.
Ezekszerint a 175900 tényleg akciós ár a 179900-hoz képest.

2013.01.31. 13:00:04

@Manyecska: olyan dáthás vagyok hogy ma pl. 3 db 100-as pézsét vettem,

Akkor piros lesz az orrod, mint egy bohócnak!

Manyecska 2013.01.31. 13:02:15

@cirróka: haggyá már félig ülve aludtam így is:(:D

Atörökk 2013.01.31. 13:03:54

@Manyecska:
Aluggyál fejen állva, akkó hamarébb kifojik belőled :D

2013.01.31. 13:09:39

@holdlányka: Más kérdés, hogy ez menyire etikus, vagy nem, de hát ez van.

Azt vizsgálhatjuk többféle szemszögből! Ha elírták, akkor az sem etikus hogy a poszter rugózik hogy adják oda féláron, mert azt írták ki! Közben száz rugóval több az ára és azt valakinek ki kell fizetnie, de az őt nem érdekli mi? Ha valahol mondjuk többet adnak vissza tévedésből, azt megtartani is bűn! Ez az etika is egy műszó egyébként! Ha mögé nézünk akkor belefér a simlisség! Van rá nekünk szavunk, a becsület! Ugyebár az nem szorul semminemű magyarázatra!

Manyecska 2013.01.31. 13:19:19

@atörökk: hát régen volt olyan jógapóz ahol fejen kellett állnom!! most nem vállalom:P! de 75.E-ér egy Nikon, azért az a gáz:D

Manyecska 2013.01.31. 13:22:52

Helló! Máma mán nem lesz izgi poszt???

Manyecska 2013.01.31. 13:27:53

@agresszív kismalac: nem mondom, egy negyven centis panírozott-rántott karaj felizgatna most:D

2013.01.31. 13:29:21

@Manyecska: hát régen volt olyan jógapóz ahol fejen kellett állnom!!

Ez már történet! Érdekelne, hogy a "kannák" mit csináltak közben! :)

2013.01.31. 13:30:28

@Manyecska: Csőhús..izé csőben sütve? :)

csótányegér 2013.01.31. 13:30:41

Nikont szigorúan csak őstermelőtől

2013.01.31. 13:32:11

@Manyecska: Bocs, csak itten most senki nem villog ezért fogtam bele a délutáni trollkodás Manyecskával c. programomba! :)

England win The Ashes! 2013.01.31. 13:33:19

@Dr. Kix: "Annyit tudsz tenni, hogy nem vásárolsz tőlük többet."

Az nem olyan biztos! Sok kiskereskedőt ismerek, akik a cuccaikat a fent nevezett webáruházból szerzik be.

JunkieeeBoy · http://junkieeeboy.blog.hu 2013.01.31. 13:40:58

Egyértelmű, hogy lemaradt egy 1-es
és a 179.990-es ár akciós ára 175.990 Ft lett volna, nem pedig 75.990 Ft!
Elcseszték, nem mondják ki kimondottan, hogy te hülye vásárló a józsi nem tett egy 1-es elé, azért töröltük a rendelésedet! De hogy ezt a posztoló miért nem fogja fel, amikor feketén-fehéren látszik, hogy ez történt, és még pampog is e-mailbe a mall.hu-nak plusz ide is megírta... Miért nem érti meg, hogy van 5-10 esetleg 20%-os akció Magyarországon, de nem 60%-os! Hibáztak - elismerték (ha nem is a valós hibát), nem ért kár... a hiba miatt kedvezményt is kaptál, miért kell pampogni!???

ferand1979 2013.01.31. 13:41:36

... mall.hu??? hm.... És nem volt kicsit vörösiszapos??

Egyetértek pár előttem kommentelőkkel, hogy szinte ingyér nincs semmi.. Max a sarkon a sötét bőrű emberkénél..., de a termék eredete kétséges lehet (szóval ha elromlik ne vidd szervízbe, a szériaszámát ne tedd fel a netre, sőt.. A fényképeket sem, mert azonosítójuk alapján is vissza lehet keresni... :-)

Manyecska 2013.01.31. 13:47:39

@cirróka: ez nagyon szívszaggató sztori!! a kutya is oda hányik ahová xarik vagy mi:D

2013.01.31. 14:08:29

Megy a sánta és a dadogós az úton. Azt mondja a dadogós:
- Tte sá-sá-sánta ttu-tudod, ho-hogy nnem ssá-sántitanál?
- Hogy?
- Hha aaz eegyik ll-lábaddal aaz úú-úton, a mm-másik llábaddal a pp-patkán mmemennél.
- Te dadogós. Te tudod, hogy nem dadognál?
- Hhohogy?
- Ha befognád a pofád!

fess86 2013.01.31. 14:40:37

Mall.hu-val egyszer én is megjártam. Egy hűtőt rendeltem (baan 13x típusút) és kaptam egy más típust (baan 13 x y),aminek a fagyasztója nem kihúzós polcos volt,illetve a felső részben is volt pár eltérés. Ezt csak akkor vettem észre mikor a futár elment. Telefont nem vették fel,emailben megpróbálták beadni,hogy én vagyok a hülye,az az a típus,de egy homáros fenyegetés után adtak 15e kedvezményt,így azt elfogadtam

Manyecska 2013.01.31. 15:01:25

@agresszív kismalac: jah, az ebédem egy liter tejsavó-alapú ital volt /azt kívánom most, félliter vizeket simán lehúzok kétszer egymás után!:D /..romantikus estém lesz!:P a budin.

Zoan11 2013.01.31. 15:08:27

Nekem eddig jó tapasztalataim vannak a mall.hu-val kapcsolatban, már többször is rendeltem tőlük, eddig nem volt gond. Ami furcsa, az a posztoló értetlensége, teljesen világos, hogy lemaradt egy 1-es az akciós ár elejéről, hogy nem lehet ezt észrevenni, és írogatás helyett elfogadni a 10%-ot?

bitches be like 2013.01.31. 15:31:59

@JunkieeeBoy: szerinted az kinek a hibája, ha nem ír elé egy 1est? az áruházé. feketén fehéren látszik?? akkor látszana fekete fehéren ha ezt normálisan leírták volna emailben, hogy elnézést, ez meg ez történt, nem különböző hazugságokkal próbálnák védeni magukat. még jó hogy pampogok, mikor a számla kiállítása után próbálnak hazugságokkal etetni. "hiba elismerés (ha nem is a valós hibát)?" jó hülye vagy.

Aureliano Buendía 2013.01.31. 16:01:34

Kicsit fanatikus a posztoló, ahogy látom
Canon-t kell venni. Vagy síkabátot.

Aureliano Buendía 2013.01.31. 16:06:26

Írjam le én is, hogy rosszul írták ki az árát?
Korrektebb lett volna, ha adminisztrációs tévedésre hivatkoznak, de a posztoló nem fogja megkapni a gépet egy százassal olcsóbban.
Kedves poszter: te benyelnél bármiért is 100 rugó bukót?
Nem? Naugye.

bitches be like 2013.01.31. 16:18:33

@uraaam: valószínűleg nem, bár ez lenne a korrekt. vállalják az adminisztrációs hibákért a felelősséget, és adják oda a számlán rajta levő áron, vagy ismerjék el a hibát, és ne hazudozzanak.

Aureliano Buendía 2013.01.31. 16:23:28

@bitches be like: nem, a korrekt az lenne, ha beismernék, hogy elszabták a kiírást, és nem mismásolnának.
Itt ez a gáz, és ebben van igaza a poszternak. De egy cég sem fog százezres bukót felvállalni.

Aureliano Buendía 2013.01.31. 16:24:31

@uraaam: hová is fajulna úgy a voilág? Nem lenne több homár cikk sem. Ezt akarjuk? Naugyehogynem.

McZozo 2013.01.31. 17:10:05

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt):

Erteni ertem, es egyet is ertek, DE halottal mar olyanrol hogy ajanltai kotottseg? HA ok elbasztak tetelezzuk fel h ogy nem atbaszas volt a vevo megtevesztese es egyebek, plane hogy vissza is igazoltak esatobbi esa a tobbi ilyen esetben igenis kutya kotelessege lenne odaadni 70 x ezerert. Ertem ? :)

McZozo 2013.01.31. 17:18:31

@JunkieeeBoy:

MErt nem igy van a torveny otthon is van ajanlati kototseg mint leirtam pontiosan nem tudom a szabaly szoveget de esetleg jogaszok majd beirjak. De pl Amerikaban ebbol magyarok nemzedekei eltek mert ott is el ez es bementek a boltba fogtak a ruhat ataraztak a cimket ( azaz kicsereltek ket ruha arcedulajat es igy mondjuk a 40 dollaros polo 5 dolalros polo lett ami t az esetek egy reszeben eszre se vett a penztaros de ha eszre is vett odaadtak mivelhog y az volt rajta akkor annyi. De csalas nelkul Angliaban is tapasztaltam ezt Lego boltban elaraztak egy termeket amit meg akartam venni fiamnak penztarnal meg majd duplajat utottek be erre mondtam hogy acsi. Emberunk meg h angoztatt ahogy sajnalja de hiba tortent a rendszerben ez van en meg mondtam hogy hivja afonoket. Fonoknek elmondtam mi az abra es hogy kint van a fele ar o meg kozolte igazam van es odaadtak annyiert mikozbe a tobbit beszedtek h ogy atarazzak de nekem odaadtak a kiirt arba. Szoval nem igy van ahogy allitod

McZozo 2013.01.31. 17:24:59

@ferand1979:
Ez sem igaz mindig par evvel ezelott egy kisebb boltba vettem HP PDA-tkb 60% os aron. Elmentem mondom megnezem, Es en is kerdeztem miert ilyen olcso es elmondta a srac hogy mivel ithon a HP magyarorszag arul horror aron de mivel az unio miatt felszabadult ok a HP szlovakiatol szerzik be. Ennyi a kulonbseg csokolom. Szoval azert leteznek legalis joaru dolgok is neha. CSak jol meg kell nezni SZVSZ

FDToth 2013.01.31. 18:09:58

én úgy látom h a mall.hu elég korrekt volt. tévedett (ezt a vásárló is sejthette, egy új bmw 1-est sem kapsz meg 2.990.000 Ft-ért) és még adott volna 10%-ot.
a posztoló kötözködés helyett köszönöm:)

JunkieeeBoy · http://junkieeeboy.blog.hu 2013.01.31. 18:31:01

@McZozo: Azér van különbség az általád leírt 40 - 5$-os 35$ különbség elengedés mely 8.000 Ft és a fent említett 100.000 Ft-os elengedés között... 100E Ft ~400+$!
Kaptál engedményt, kár se ért! És még mindig pampogsz!

Ha én 1 napomat leírnám mennyi ilyesmi történik az emberrel, minden nap óránként lenne poszt a homáron!

Meg Amerikát - Angliát - Magyarisztánhoz hasonlítani, oké, hogy földrajzilag Közép-Európába vagyunk, de amúgy még mindig BALKÁN !!! Fogd fel! Értsd meg! (úgyse fogod)

Szóval a te meglátásod szerint 100E Ft-ot elkellett volna engedniük... a józsi gyerek, aki lehagyta az 1-st egy hónap alatt nem kap annyit a munkájáért... Mit vársz! Kaptál engedményt is, kész feladom! Röhej!

JunkieeeBoy · http://junkieeeboy.blog.hu 2013.01.31. 18:34:50

Itthon is talán anno féléve a Cora-ba láttam, hogyha nem a kiírott ár van a kasszánál fizetéskor, akkor kapsz egy üveg pezsgőt, vagy valami lószart...
Meg talán Auchan-ba & Praktiker-be, hogy ha adott terméket olcsóbban kapod x km-en belül, akkor a különbözet 10x-esét fizetik meg neked! Ilyen él most is itt!
De ezek pár száz - 1-2 ezer ft-os tételek!

De egy több százezresgépet még egy multi se fog benyelni, nemhogy egy mall.hu (amiről életembe nem hallottam, pedig van közön a műszaki cikkekhez)

JunkieeeBoy · http://junkieeeboy.blog.hu 2013.01.31. 18:36:36

Meg amúgyis Canon-t kell venni... kicsit jobb is, kicsit olcsóbb is! (de azt hiszem ezt már írták feljebb)

CheshireCat 2013.01.31. 18:59:20

blablablabla most mit hisztizik? Nincs oszt nincs. Bele kell torodni felnott ember modjara.

holdlányka 2013.01.31. 21:11:33

@bitches be like: Lehet, hogy korrektebb lenne, ha elismernék, hogy rosszul árazták be. Csakhogy azzal a lendülettel tudomásom szerint (ha jól tudom a jogszabályt) annyiért oda is kellne, hogy adják. Ezt értelemszerűen nem fogják senki két szép szeméért megtenni. Még a tiedért sem. 10 ezret még lehet, hogy benyelnének, de 100ezret nem fognak. Ráadásul, lehet, hogy többen is lecsaptak a fantasztikus ajánlatra. Ezért a mellébeszélés.

bitches be like 2013.01.31. 21:39:42

@JunkieeeBoy: gyökér ember, ha nem is engednek el 100ezer forintot (amit egyébként KÖTELESSÉGÜK lenne megtenni), akkor legalább ne hazudozzanak. te ilyen esetben nem pampognál? ;)

Aureliano Buendía 2013.01.31. 22:03:25

Azért, aki komolyan hisz benne, hogy egy 170e kategóriás gépet odaadnak egy százassal olcsóbban, az vagy nőjjön fel, vagy küldjön a vvvesssztern junionnal 600 jurót.
A fotózás bizony ilyen drága mulatság.

Xezs 2013.01.31. 22:43:50

el kell menni fogyvédhez aztán az majd megmondja hogy jár-e a 100 rongyos akció vagy sem

itt csak ők tudnak igazságot tenni

Aureliano Buendía 2013.01.31. 22:49:26

@Xezs: nemrég emlegettelek, hogy hova lettél

kiengedtek?:)

Xezs 2013.01.31. 22:54:46

@uraaam: ki bazmeg, majd egyszer elmesélem, húzós volt :)

Xezs 2013.01.31. 22:57:21

@uraaam: csak simán bezártak az Erste-be, volt már itt ilyen úgyhogy nem hiszem

Igaz, őt csak 5 percre zárták be

Nekem több jutott

Ez van :)

Aureliano Buendía 2013.01.31. 23:00:43

@Xezs: turbózd fel egy kicsit a történetet, arra is volt már példa. Ne feledd az első számú Homár szabályt! Mindig a posztolónak van igaza!

Xezs 2013.02.01. 00:00:45

@uraaam: jó hát végülis volt nálam egy Nikon D5100 amit 76 ezerért csencseltem az ecserin de ez még így mindig nem poszt

bár az igaz hogy ezután a rendőrség rámrúgta az ajtót én meg bociszemekkel néztem hogy miért nem tarthatom meg az akciós Nikont

aztán meg bezártak hát ennyi

JunkieeeBoy · http://junkieeeboy.blog.hu 2013.02.01. 01:40:33

@bitches be like:
Hát igen, jól írod... én nem pampognék! Mivel hiába tudom, hogy igazam van (jogszabályilag is), akkorse tudom érvényesíteni az igazamat sehogyse, még fogyasztóvédelemmel se, stb. Így minek idegesítsem magam rajta!? Te nem így teszel, te továbbra is pampogsz, hogy neked akkor is jár 100.000 Ft ingyen... Ilyen egyszerű. Felnőtt ember túllép ezen, te de nem. Ez van!

JunkieeeBoy · http://junkieeeboy.blog.hu 2013.02.01. 01:43:32

De tudod mit, te inkább fogadj ügyvédet és hajtsd be az ingyen 100.000 Ft-odat, aztán az ügyvédért dupla annyit kifizetsz (200E), de legalább igazad lesz! Igaz összességébe 100E-t buksz, de a lelkivilágod megnyugszik, hogy neked akkoris igazad volt... Igaz pénzügyileg veszteséges leszel, de akkoris igazad volt! Te tényleg menthetetlen vagy...

CheshireCat 2013.02.01. 03:39:54

@bitches be like: legalabb itt gyonyoruen meglatszik hogy mindenki azt kapja amit megerdemel

bitches be like 2013.02.01. 06:36:14

@CheshireCat: te is erdemelnel valamit, de azt inkabb nem irom le. Kivanom hogy teged is basszanak at jol, aztan majd momdom hogy ez vna, megerdemelted ;)

McZozo 2013.02.01. 09:27:02

@JunkieeeBoy:
Beszelhetsz a magas lorol de ettol meg tudatlan vagy, es csak a hulyeseget hangoztatod a torveny szempontjabol mindegy hogy 5 forint 100000ft vagy 10 000 000 forintrol van szo ajanlati kotottseg amit az elado azzal hogy vissza is igazolta a rendeles tenyet elfogadott. Te ugy erzem kereskedo vagy es azert kotod az ebet a karohoz amit megertek. de ettol meg nincs igazad. Mindegy mit hiszel elbasztad be kell tartanod. En a posztolo helyebe akar egyeb forum ele is vinnem mert megnyerne. Es hiaba huzod fel magad ez van akkor is.

McZozo 2013.02.01. 09:29:05

@JunkieeeBoy:
Ezt elfelejtettem neked bemasolni csak miheztartas vegett: jog.wb.hu/jogicikk/114
Es meg annyi h ogy a kulfoldi peldakat nem azert h oztam fel mert ott mennyivel mas csak hogy ugy kene mukodjon mert magyarorszagon is el ez a torveny csak mint tudjuk itt szeretik az emberek rugalmasan kezelni a torvenyeket

szekertabor · provo.blog.hu 2013.02.01. 10:24:42

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt): Ha egy terméket adott áron beárazok és eladok, akkor nincsen lehetőség visszatáncolni, és főleg ilyen otrombán hazudozni, mint azt a webáruház tette. A posztolónak igaza van, a kárt a webáruház dolgozója okozta, és őt terheli az anyagi felelősség is. A webáruház csak fokozza a bajt akkor, ha ilyen esetben nem teljesíti a szerződéses kötelezettségét.

A fogyasztó nem köteles tudni, hogy egy terméknek mennyi a piaci ára, joga van annyiért megkapni, amennyiért hirdetik.

bitches be like 2013.02.01. 13:33:48

@McZozo: koszonom a segitseget, es a felvilagositast az okoskodo usernek ;)

bitches be like 2013.02.01. 15:53:26

@McZozo: www.ofe.hu/inet/ofe/hu/menu/bekeltetes.html nekik írtam, ez szerinted mennyire hasznos? tudsz még mást is ajánlani?

McZozo 2013.02.01. 16:26:08

@bitches be like:
MAr msot nem teljesen ertem mit kerdezel de ha jol ertem a kerdest akkor ceg fogyasztovedelem homar (ezeket valszeg megtettek) es utana ugyved es polgari per gyanuiitom lehet mit tenni es lehet mivel szerintem ez egy tiszta ugy ha mar megy nekik az idezes akkor lehet megegyeznek peren kivul mert a perbe vegen tobb koltseggel johetnek ki mint ha odaadjak a kamerat 70 ert

CheshireCat 2013.02.01. 16:45:21

Hat nem tudom biztos en vagyok balfek vagy nem evilagra valo de nekem nem lenne szivem elvarni hogy barki bukjon 100 ezret egy elirasert. En meg birom erteni hogy ilyen elofordul. Tuti az asszisztensen vernek le az egeszet aki a hirdetest feladta. Es most jonnek a hagyma szovegevel: fejlettebb orszagokban nem vajjak ki egymas szemet az emberek egy kis penzert mint a dogkeselyuk. Es nincsnek raszoritva a hazudozasra. Nagyon jo erzekkel itelte meg a ceg hogy nem lehet oszinte ezzel az emberrel. En is lattam mar borzalmasan elirt arat amirol leritt hogy hibaztak,valahogy eszembe se jutott kikovetelni annyiert.

bitches be like 2013.02.01. 17:37:43

@CheshireCat: te normális vagy??? ha első kézben lettek volna őszinték semmi ellenvetésem nem lett volna. biztos sokat tudsz arról, hogy más országokban hogy reagálnának az emberek ilyenre ;) az,hogy valaki vaterán, vagy apróhirdetésben elír egy árat, kicsit más, mint amikor napokig elhitetik veled számlákkal és egyébbel, hogy ennyibe kerül. nyilván, ha a rendelés után rögtön írnak, hogy elírták csak, akkor rendben, elfogadom. de az akciós termékről még emailben is érdeklődtem, és nem említette egy szóval se, hogy nem ennyibe kerülne!!! szerintem ne okoskodj, és ne állíts be engem a főgecinek.

bitches be like 2013.02.01. 17:40:43

@CheshireCat: BTW, a legújabb emailükben újra ezt írták: "Az eredetileg megrendelt gépet sajnos nem tudjuk Önnek biztosítani, mert készletünkön csere történt, és helyette egy Fuji gépet kapott volna." pedig rákérdeztem arra, hogy elírták-e. szóval inkább hallgass!

Xezs 2013.02.01. 20:57:24

@bitches be like: De most őszintén, te miből gondoltad, hogy egy ilyen műszaki terméket több mint 55% kedvezménnyel odaadnak neked? Ha meglátok egy ilyen kiírást a neten akkor egyből az jut eszembe hogy na ezt jól elbaszták. Ettől még én is ráfognék egy ilyen hátha alapon, de tisztában lennék vele hogy az esélyem kb. 0,1%.

bitches be like 2013.02.01. 20:59:35

@Xezs: nyilván nekem is átfutott az agyamon, hogy mennyire fog összejönni, de az ilyen oldalakon Csehországból, Oroszországból beszerzett cuccokra simán lehetnek nagyobb akciók. ami a gáz, hogy nem tisztán válaszolnak, ha legelején kijelentik hogy hibás volt az akció, akkor OK.

Xezs 2013.02.01. 21:00:49

@McZozo: Már nem azért de ez a személyes és a levélben tett ajánlatról szól, szó sincs az online kereskedelemről benne.

Aureliano Buendía 2013.02.01. 21:26:37

@bitches be like: na, most őszintén, ha elsőre azt mondják, hogy törölték a rendelésed, mert elbacták az árat, akkor simán azt mondtad volna, hogy, ok, semmi baj?
Az után a litánia után, amit leírtál? Kötve hiszem:)

Ugyanakkor igazad van, az lett volna a korrekt, ha elmondják, hogy igen, elkúrtuk. Csak neked az sem lett volna elég, akkor is kardoskodsz.

Amúgy 22 év felett az embert már nem hisz az ilyen csodákban. Nyilván te is tudtad, hogy elcseszés az ár.

Aureliano Buendía 2013.02.01. 21:28:16

@bitches be like: tudok egy szenegáli mélcímet, ott valóban van ekkora kedvezmény. Csa előre kell utalni vesztern junionnal:)
Az is ennyire reális;)

bitches be like 2013.02.01. 21:44:17

@uraaam: nyilvánvalóan nem gondolnád, hogy egy oldal, ami megbízhatónak hirdeti magát, árukereső partner, minden egyéb szarság egy ilyen bakit vét. főoldalon hirdetve, hogy AKCIÓ. neked ez az első gondolatod, hogy áhhh... ilyen úgy sincs? azért ez egy kicsit más helyzet, mint hogy előre utalsz összeget külföldre...

CheshireCat 2013.02.01. 21:54:56

@bitches be like: szerintem tobbet latom hogy mi van mas orszagokban mint te ;) hallgatni meg akkor fogok ha ugy ohajtom, nem amikor te kibofogod. Amugy enis kotve hiszem hogy hagytad volna annyiban ha elsore oszintek, ok meg banhattak volna mert most meg jobban orditva kovetelned.

bitches be like 2013.02.01. 22:02:43

@CheshireCat: téged rohadtul nem értek. biztos te is egy hazug kereskedő vagy :)

Aureliano Buendía 2013.02.01. 22:16:51

@bitches be like: magyarul, ha beismerik, akkor azért baszogatod őket, hogy adják oda a gépet, ha nem, akkor meg azért:)
Annyiért nem fogják. Van nekijje rendes meg akciós ára, te megkaptad volna 10%-kal olcsóbban. De akciósan is ennyi a REÁLIS ára. Ha elfogadod, ha nem.
Nem fognak benyelni 100 zetort, mert valaki szarul írta ki. Te sem nyelnél, és a céged sem, ha lenne:)

Mondanám azt, hogy vegyél inkább kanyont, de ez igazából hit kérdése. Én valamiért kanyonhívő lettem, és nem bántam meg.

Ha meg fotózni is akarsz (nem csak nyaralást), akkor meg úgyis tudod, hogy ez egy drága hobbi. Mert utána jön, hogy vegyél objektívet, vakut, és minden egyéb apróságot (táska, állvány, szűrő...)

bitches be like 2013.02.01. 22:48:28

@uraaam: perrsze, pont ezert lett volna jo biznisz, mert ahogy irtam, az ar nem volt mindegy. Rogton tudtam volna melle mast is venni. De megis hol mondtam, hogy ha beismerik baszogatom oket? Elso emalukben beismerik azt mondom, hogy oke, elirtatok. De nem, az elso emailben meg a 10% sem volt felajanlva, azt is kesobb ajonlattak mar cssk fel... Ha rajuk hagyom, akkor kedvezmenyt se adnak

Xezs 2013.02.01. 23:52:40

@bitches be like: Már írtam: én is ráfognék, meg szerintem mindenki. A különbség közted meg a téged támadók között, hogy te még mindig harcolsz a vélt igazadért, a többiek meg hagyták volna az egészet a francba és nem csináltak volna hülyét magukból.

Még az is belefér hogy írsz egy levelet a fogyvédnek aztán vársz a válaszra.

De hogy itt mindenkinek bebizonyítod hogy neked márpedig jár a 100 ezres kedvezmény, na az módfelett szórakoztató. De te tudod, nem szabhatom meg, mit csinálj.

McZozo 2013.02.02. 00:48:35

@Xezs: Kekeckedhetsz de szerintem marhara mindegy hogy online vagy sima bolt meghirdettek meg kiszamlaztak ki visszaigazoltak vissza ez esetben el az ajanlati kotottseg de kerdezzetek meg egy ugyvedet

Aureliano Buendía 2013.02.02. 12:23:34

@bitches be like: látva a posztod, tuti nem hagytad volna annyiba. Ez elég jól lejön, te is az a típus vagy, akinek nem lehet jól válaszolni:)
Ahogy Xezs írta, írj a fogyvédnek, ha ilyen sok időd van.
Én elfogadtam volna a 10%-ot, és azóta vígan fotózgatnék.

@McZozo: mivel nem fizetett, ez kb. lényegtelen.

holdlányka 2013.02.03. 00:53:29

@bitches be like: és McZozo:

Szálljatok már egy kicsit magatokba!
Ott is emberek dolgoznak, hibázhatnak...Képzeld el, ha csak 10-en csaptak le az "akcióra" 10 ember kapja 100eFt "kedvezménnyel" a cuccot, a cég nem fogja simán benyelni a dolgot, nyilván ráb..ák arra, aki hibázott.
Te is hibázhatsz, ha ember vagy. Egy elírás miatt kifizetnél egy millát? Vagy akár csak 100ezret? És/vagy esetleg kirúgnak? Mert egy vagy több nulla empátiával rendelkező hülye kiköveteli magának, ami szerinte jogosan "jár"?
Más kérdés, hogy ha én egy hipermaretben egy adott terméket vásárolok, amihez akciós ár van írva, és a kasszánál derül ki, hogy bocs, z már lejárt akció csak kintmaradt az ár, én is kiharcolom az akciós árat. De itt párszáz Ft-okról van szó, amit nem fognak ráterhelni senkire.

snake18 2013.02.06. 09:52:04

Most őszintén????? A webáruházakat is emberek üzemeltetik....akik tévedhetnek, ronthatnak. Időben értesítettek, hogy nem fogják tudni küldeni a terméket, elismerték, hogy hibáztak. Egy filléredbe nem került volna a dolog. Remélem jó magas telefonszámlád lett! Naivitásból és szőrszálhasogatásból 5-ös!

anarch 2013.02.07. 15:04:17

@uraaam: Jaja, az eredeti 5000Ft-s kedvezmény helyett kapna 18'000Ft engedményt. Elég gáláns ajánlat.

fda 2013.04.23. 15:13:23

Kíváncsi vagyok, posztoló ha véletlenül meghirdetné a 180 ezer forintos képét 18ezerért, és erre a vevő jelentkezése után jönne rá, akkor odaadná-e a cuccot a meghirdetett áron.

...

Hoppá, elírtam: képet írtam gép helyett. Akkor most lehet menni a plasztikai sebészhez, hogy vágja le a képét, mert hisz már elígérte a vevőnek.

Sam Crow 2017.01.19. 20:13:11

Sose tudtuk meg, hogy zárult a történet.
süti beállítások módosítása