Tékozló Homár

Bőrszíne miatt nem jutott be a Limit Bárba

2013.02.07. 12:26 | jackyll | 232 komment

Naiv ügyfél először Magyarországra látogató francia barátaival indult a kalandos pesti éjszakába, ahol az első helyen fennakadtak a beléptetésnél. Indiai származású ismerősüket ugyanis nem engedték be a Limit Bárba, és meg is mondták, hogy a "színe miatt":

A múlt hétvégén meglátogatott néhány francia barátom, akiket már régóta ismerek és igen kedves emberek számomra. Még soha nem voltak Magyarországon eddig. A pénteki estén el akartak menni egy kicsit szórakozni Budapesten, megismerni a magyar esti életet, így úgy döntöttünk, hogy beülünk egy bárba. A választásunk a Limit bárra esett, mivel már többször voltam ott és kellemes helynek találtam. A következő szituáció történt velünk. A bejáratnál megállított a biztonsági őr. Először zavartan személyi igazolványt kért tőlünk majd hirtelen közölte velünk, anélkül, hogy elkérné az igazolványt, hogy bárki bemehet kivéve egy ember. Az az egy ember akire ő utalt egy indiai származású, francia állampolgár, aki egy nagyon jó barátom. Mikor megkérdeztem, hogy mért nem mehet be a válasza az volt, hogy a SZÍNE miatt.

Teljesen lesokkoltam és meg voltam döbbenve, ettől a rasszista viselkedéstől. Nem gondoltam volna, hogy ilyen megeshet és bevallom eddigi életem során nem is találkoztam ilyen esettel. Természetesen egyből kérdezgették, hogy miért nem mehetünk be és úgy döntöttem elmondom nekik. A barátom elszomorodott, inkább nem is akart beszélni a szituációról és nem is szólt semmit. Megjegyezném, hogy ezek után nem maradtunk ott hanem az este folyamán több szórakozóhelyre is betértünk és érdekes módon, máshol nem állítottak meg minket. Írtam a Limit bárnak, választ még nem kaptam.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2013.02.08. 08:57:01

@vénszivar: jól tette, aki a te kollegád, az nyilván egy barom, meg a "badizós" fia is. A tanulság meg: ne badizz, tanulj, és lesz rendes munkád.

nyazonia (törölt) 2013.02.08. 09:32:50

@shitgun: a bouncer, rendész, kidobó, biztonsági őr munkák rendes melók is lehetnek, normális emberek is csinálják, volt programozó matematikus, jogász és vegyész szakos haverom, akik csinálták

tanultak, némelyikük thai boxolt, gyúrtak, pénzt kerestek

BA2017 2013.02.08. 09:50:54

LIMIT bár...mit nem értettél a nem francia francia barátaiddal? :)

Egyébként tedd magadévá: Abba a klubba, ahol nem akarnak tagnak felvenni, nem is akarok bekerülni.

braue 2013.02.08. 09:52:25

@shitgun: Nekem haverom egy kidobó. Bizony fekete öves, és diplomás. És keres annyit, mint a ragyás haverod. Minimum.

chepunk 2013.02.08. 09:58:18

Ennek semmi köze a rasszizmushoz! Ez az Indiából pár nemzedékkel ezelőtt eljött földijeinek a viselkedése (illetve az arra való képtelenség) alapján létrejött tapasztalati tudás!

Más! Párizsban van jó pár kocsma és szórakozóhely ahova a biztonságiak a fehéreket nem engedik be, saját érdekükben!

Ez az egész rasszista duma jól el van csépelve, pont az ilyen korlátolt cikkek miatt. Érdekes, hogy egyeseknél a rasszizmus vádja csak fehéreknek van fenntartva, a fekák meg bőrszín alapján öldöshetik a telepeseket, elevenen nyúzhatják a gyerekeiket, rabolhatják, verhetik agyon a fehéreket, az nem rasszizmus... És még a fentiek ítélik el a rasszizmust, holott ők a legnagyobb rasszisták!

Mr Neanderthal 2013.02.08. 10:02:43

Par eve Egerben az egyik DM kijaratanal lattam ahogy a bizti or szetturja egy vevo taskajat a kijaratnal, az is indiai volt, gondolom reflekszbol jon az ilyen ezeknel.

Mekk Meister 2013.02.08. 10:07:17

Hány indiait láthatott az a f@sz bűnözni Magyarországon? Ha meg nem tud egy indiait egy "norvégtól" megkülönböztetni, akkor menjen BKV biztonságinak.

Q-in-Law 2013.02.08. 10:24:52

Vezeklésként Bombay night akciót tart a Limit bár most szombaton:
www.facebook.com/Limitbar

JohnHenry 2013.02.08. 10:30:53

@rou: brüsszel sose volt világváros, hiába van ott eu/nato központ, megmaradtak bolond franciáknak.

vénszivar 2013.02.08. 10:33:33

@shitgun: ezt beszoptad, te féreg!!!:D
szopd le a ragyás haverodat IS!:)))

wowerman 2013.02.08. 10:37:07

Mi ez a Limit bár? Még nem hallottam róla. Miért nem mentetek a Szimplába?

JohnHenry 2013.02.08. 10:39:47

1. fehérek _társaságában_ levő indiait nem engednek be a bőrszíne miatt - ez szerintetek normális.

2. párizsban/londonban is kizavarnak a feketék által látogatott bárból "a saját érdekedben" - ezek szerint a limit bár egy ismert skinhead-tanya, ahol a betérő nem fehéreket leölik.

3. kb 4-5 a poszthoz szóló komment van, a többi sima trollkodás, baromi szánalmas.

Manyecska 2013.02.08. 10:42:31

@JohnHenry: mégis, adjak neki sminkelési tanácsokat???

audiosultan1 2013.02.08. 10:55:30

Sok gyökér kommentelő bazmeg. Kíváncsi vagyok Ti hogy éreznétek magatokat, ha valahova nem engednek be, azért, mert fehérek vagytok. Vagy mert olyanok vagytok, amilyenek, és nem tehettek róla. Kívánom, hogy egyszer éljetek át ilyesmit, és aztán pofázzatok. Bár egy olyan hely ami így szelektál, az amúgy is felejtős.

2013.02.08. 11:09:36

@nyazonia: nekem is van biztiőr haverom, normális fej, katona volt, most érettségizik 34 évesen, de nem segg. Ami a jellemző viszont, hogy a kidobó, értsd a kigyúrt, kopasz, nagyarcú barom aki a diszkóclubpartyhely bejárata előtt áll, és néz a nullíkús fejével, na az a paraszt. A vegyész, matematikus stb, aki kidobó, az nyilván sokkal inkább jegyszedő, vagy kapus, portás, beengedő, nem kidobó. @vénszivar: te meg ne lelkendezz hülye majom, mennyé' badizni.

2013.02.08. 11:12:27

@braue: ja, biztos. Simán kereshet annyit, ha jóáron cuccol kicsit a partizóknak. Nagyon irigylem, te meg csak reklámozd, majd megköszöni. Merthogy nem a szokásos négyötvenes nettó ajtónálló órabérből nyomja a félmillát, az is sicher.

Martian (törölt) 2013.02.08. 11:12:53

Sabaj, legközelebb majd csak a szőke, kék szemű árják mehetnek be...

Dzsoki Júing 2013.02.08. 11:18:27

A történteket röviden így lehet összefoglalni: jogos önvédelem.
Elhiszem, hogy az indiai-francia arcnak ez szarul esett, de remélem arról is fel lett világosítva, hogy mit művelnek rendszeresen a drágalátós cigányaink "szórakozás" címszó alatt (gyengébbek és jogvédők kedvéért csak 2 példa a sokezerből: veszprém, szigethalom).
Közbiztonság szempontjából olyan állapotok között élünk, hogy könnyen lehet, hogy más esetben a biztonsági őr egy ilyen gesztussal életet, életeket ment meg...
Egyszóval, a srác köszönje meg a "magyar"-indiai tesóknak, hogy nem mehetett be, az őrnek pedig hatalmas respect!

2013.02.08. 11:26:59

@Dzsoki Júing: azért nem jár a respect, mert szerencsétlen fogyatékos kidobónak annyi kombinációs készsége nem volt, hogy elvegye az egyenlőségjelet egy indiai forma és egy honi c közül. Pedig pelusos korú gyermekek képesek arra, hogy a jól látható külső jegyek alapján különbséget tegyenek. Emberünk annyira retardált volt, hogy odáig jutottak csak a kerekei, hogy barna, barna, barna, az..... rossz! Az ilyennek vinni kéne egy maorit, na ott lenne ám csak nagy fejtörés.

Dzsoki Júing 2013.02.08. 11:32:18

@shitgun: Igen, ebben az esetben valóban mellélőtt (habár, ki tudja...). De 1000-ből 1 ilyen van, a maradék 999-ben cigány az illető és mint ilyen életveszélyes. Nálam az 1 ezrelék még bőven a hibahatár alatt van.

Manyecska 2013.02.08. 11:35:55

@audiosultan1: már átéltem, én tudod mit badzmeg nem sírtam, még csak szarul sem esett. Jót röhögtem, na jó a jó kicsit túlzás. Ugyan már...@Dzsoki Júing: -nak igaza van a legutolsó mondatában, de erről nem a "gyökér" kommentelők tehetnek.
Sötétség a fejekben van sajnos, nem kívül..!

Dzsoki Júing 2013.02.08. 12:02:17

"Ma magyarországon, ha valakinek nincsenek előítéletei a cigányokkal szemben, az vagy hülye, vagy hazudik."
Az idézet egy (diplomás) cigány kolléganőmtől származik.

Silent Bob 2013.02.08. 12:10:55

@Dzsoki Júing: Azért megnéztem volna, hogy ha öt kigyúrt cigó akart volna bemenni, akkor is az lett volna a mondás, hogy nem jöhettek be a színetek miatt?

wizernes 2013.02.08. 12:18:12

Ennyi színvonaltalan rasszistát, mint itt, a hozzászólók között, régen olvastam... Egyébként Egyenlő Bánásmód Hatósághoz érdemes fordulni. Mellesleg k***a nagy szégyen a bárra nézve...

Manyecska 2013.02.08. 12:21:17

Régen még szamurájkard is menő volt, volt szerencsém olyan helyen lakni ahol pont az ablakunk alatt gyűlt össze a éjjel a jónép, ketten, huszonöten körbeállták..ha nem szólok ki hogy lehet takarodni /"Anya, mit csinálnak?"/ ott késelik meg egymást, mint ahogy két héttel később meg is tették szamurájkarddal /hírekben is volt/..de volt verekedés, építkezés mellől "szerzett" vascsővel..egyes kommentelők totális naivitásban élnek:(

zaki82 2013.02.08. 12:22:56

franciakat eleve az orszaghatarukon kivulre nem lenne szabad engedni. nincs bajom a franciakkal, de falat huznek az orszaguk kore es megtoltenem tengervizzel.

borszin miatt nem beengedni: kb qrvaanyjukat... VISZONT!

volt itt indiai szarmazasu amerikai ember, cegunk ugyfele. amikor beszeltunk panaszkodott, h utbaigazitast probalt kerni itt az emberektol, ugy hallotta, h a magyarok kedvesek es meg angolul is tudnak (valaki nagyot hazudott neki, mert valojaban nem tudunk angolul es bunko allatok vagyunk) de mindenki elhuzodott, ra se nezett es szaporazta a lepteit amikor oda lepett volna segitseget kerni.

no megmondtam neki, h ez azert van, mert ha cigany odalep valakihez az vagy fegyveres keregeto, vagy siman csak keregeto - !a rasszista sztereotipia szerint! mert valojaban a cigany becsuletes, dolgozo ember csak egyes bomlaszto elemek szerint ez nem igy van.
neki meg sajnos cigany kepe van (kreol bor, fekete haj, stb) es azt hiszik, h ha igy nez ki akkor az is (persze finomabban kozoltem a tenyallast).
azt mondta igy mar vilagos, es nem veszi sertesnek, megerti, h igy reagalnak az emberek ha nalunk ilyen problemak vannak (egyes rasszista elemek szerint akiknek bantja a szemet a sikeres integracio).

na igy.

kifordított nagyanyó 2013.02.08. 12:26:24

Nem akarok okoskodni,de ahogy írta már valaki,egy indiait csak meg lehet különböztetni egy romától.
Persze kigyúrtkopasz biztonsági erre nem biztos,hogy képes.:))

Manyecska 2013.02.08. 12:31:09

@kifordított nagyanyó: sötétben?:D
Nekem már nincsenek illúzióim, kollégám szépszál gyerekét úgy szúrták nemrég hasba a körúton, hogy ha nem ugrik félre jó reflexeinek köszönhetően, beletalál. Kizsebelték, barátnőjével volt..

Jó szórakozást mindenkinek az éjszakában.

Manyecska 2013.02.08. 12:33:08

Egyébként meg a cím rasszista, de durván:D!

braue 2013.02.08. 12:33:28

@kifordított nagyanyó: Én is ezt mondtam. Határozottam meglehet.

sánta vas 2013.02.08. 12:46:08

A vadbarom nem tudja megkülönböztetni a cigókat az indiaiaktól...

chocco channel 2013.02.08. 12:47:42

En sajnalom a sracot, mert ezt a ciganyoknak "koszonheti". Ugyanakkor a biztonsagi ort sem tudom elitelni, leven a munkaja az, h biztositson egy nyugodt kornyezetet.

Nekem meg soha nem volt rossz tapasztalatom indiaikkal sot.Vegtelenul kedves nepek, de nyilvan ez inkabb szemely mintsem kulturfuggo.

Viszont a ciganyokat-tapasztalatbol-utalom. Az osszeset, szamomra nincs kivetel.Tinikent rengetegszer megtamadtak minden ok nelkul,szoval legszivesebben elbarikadoznam oket valami lakatlan szigetre, tele capakkal, h meg veletlenul se tudjanak bejutni egy normalis tarsadalomba.

A pakisztaniakkal hasonlo a helyzet annyi kulonbseggel, h sosem tamadtak meg.

Minden mas naci ok, semmi bajom a negerekkel, arabokkal,torokokkel, kinaikkal olyanok amilyenek, soha nem volt veluk rossz tapasztalatom.

Egyebkent bemenni egy barba aminek LIMIT a neve...:-))))

Amphetamine 2013.02.08. 13:00:35

Cigányok Indiából jöttek, kb. ugyanúgy is néznek ki, szóval érthető ha nem engedték be a srácot.
Az más kérdés, hogy az indiaiak mentalitásra és viselkedésre nem olyanok mint itt a cigányok (sőt a cigányok is azért vándoroltak el onnét anno, mert kiutálták őket, nem meglepő módon)

Manyecska 2013.02.08. 13:21:41

@Amphetamine: én is úgy tudom, volt ott egy olyan nép ahol dicsőség! volt lopni, és azért..

SzerződésSertés 2013.02.08. 14:27:51

Amint hazalátogatok, elmegyek ebbe a Limitbe. Tök jó lesz nyugiban iszogatni.

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2013.02.08. 15:09:56

Volt egy Alok levő indiai származású kollégám, itt Pesten dolgozott vagy 2 évet.

Aluljáróban a bkv orkok (akkor még szúrópróbaszerűen nézték a bérletet) meg a rendőrök is mindig igazoltatták. Értsd: majdnem minden nap, sőt, volt, h többször!

Mivel a papírjai rendeben voltak a szája sem volt nagy, de megtanult magyarul köszönni 1 percen belül elengedték. Csak hát ciki volt, hogy ott van X ember és mindig őt szúrják ki...

J_B 2013.02.08. 15:11:13

annyi "cigó" nincs is az országban, mint amennyi rémtörténetet tudtok összehordani. Senki nem állítja, hogy nincs konfliktus, de azt jórészt maguknak köszönhetik a fehérek, hogy jobban félnek, mint amennyi alapja van...és állítom, hogy a cigókat a fehérektől se tudjátok megkülönböztetni, ugyanis nem csak kreol vagy indiai-like lehet...amíg csak azt gondoljátok cigánynak, aki megfelel a sztereotípiáknak (így már nem is az, és lám be is teljesedik a a nagy igazság), addig ugyanannyi szar lesz a fejetekben, mint amennyi a gatyátokban egy-egy "cigó" láttán!!! :DD

2013.02.08. 15:16:59

@J_B: na az tuti, hogy te valami késes cigó vagy, csak ki tudja hogyan, megtanultál írni. Sajnos hülyeségeket. És kösz, hogy megint a nemcigók az okai mindennek, ezek a szemét fehérek nem átallanak félni, ettől pedig szegény tesók bevadulnak. Nem az ő hibájuk. Milyen szemét már a fehér ember.

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2013.02.08. 15:18:04

@Amphetamine:
Valóban Indiából, viszont nem mostanában: Mátyás király idején már említik őket! Ha hozzáveszed, hogy mikor fedezték fel pl. Amerikát és ugye figyelembe vesszük, hogy az oda bevándorolt igen sokféle nép azóta amerikainak tekinthető (beleértve az afrikai és latin származásúakat is-ott pedig igen kézenfekvő a különbség) míg a több száz éve itt és más országokban élőknek ugyanez nem annyira sikerült.
Ellenben a svábok, kunok még Magyarország viszonylatban is szépen betelepültek, holott a külső jegyek legalább ennyire hangsúlyosak.

Aureliano Buendía 2013.02.08. 15:39:56

@Van_mikrohullámú_sütőtök?: és tegyük hozzá, hogy az elején ünnepelték a cigókat Európa-szerte. Csak aztán valamiért fordult a helyzet. Most azért, mert az akkori ember (úgy mint a mostani) fél és idegenkedett a másságtól, vagy valóban olyan életvitelt folytattak. Na, ezt nem tudjuk meg soha.
Az is probléma lehetett, hogy nomád életmódot folytattak (ahogy ezt nyugaton még teszik mostanság is), és a "dolgok" letelepedett jobbágyok ezért léhának tartották őket. Arról nem is beszélve, hogy a tulajdonjoghoz való viszonyuk feltehetőleg már akkor is lazább volt.

A kunok azért nem jó példa, mert elég hamar asszimilálódtak, azon kívül persze, hogy rokon népnek tartották őket. Az elkülönülés inkább az előjogokban élt tovább, de a közig. reform azt is elvitte.

A svábok jó példa lenne, ha szintén vándornép lenne. Ehelyett azonban megtelepedtek, és egy idő után erősen elkezdtek beolvadni.

A cigányok mostani viselkedése megint más kérdés.

J_B 2013.02.08. 15:41:01

@shitgun: te viszont nem tanultál meg olvasni. Nem írtam, hogy a fehérek az okai mindennek, olyanokra is reagálsz, amit senki nem állított. Arra viszont nem (persze nem értetted meg), hogy a félelemnek van alapja, de nem akkora, hogy erről szóljon minden! Az is tipikus, hogy azonnal cigánynak, ja és késesnek is gondolsz, kétségbe vonod azt is, hogy a cigányok (mondjuk most éppen én, ha így jobban elviseled ezt a napot) csak csoda folytán képesek kognitív fejlődésre. Ezzel persze tudat alatt azt fejezed ki, hogy nem tartod őket embernek, de legalábbis nem homo sapiensnek! Szánalmasan igazolod te magad, amit írtam.

sánta vas 2013.02.08. 16:08:28

@Amphetamine: Én simán meg tudok különböztetni egy cigányt egy indiaitól. pedig nem feadatom szelektálni a belépőket.
Egyébként a cigányság indiából történő elvándorlása úgy kezdődött, hogy a bűnöző elemeket az egyes városok száműzték a súlyos fizikai, vagy börtönbüntetés helyett.

Agyalap 2013.02.08. 16:11:13

@vénszivar: Ide sem a szerencsétlen elnyomott írt, posztolónk oda is bemehetett volna egy szignóra...

2013.02.08. 16:13:08

@J_B: de, van akkora alapja. Kőbányán dolgozom, tudom. Tudom másoktól, tudom a híradóból. Tudom tapasztalatból. Az utcai rossz közérzetnek ti vagytok az okai. Sokmindennek nem, de amit az ember a bőrén legelőször megérez, és a forrására is önnyen fényt derít, merthogy vele történik, a közbiztonság. Abban pedig ti jártok élen, már a tönretételében. Moshatod magad, meg regélhetsz József Attilán merengó cigányokról, de az csak a te fejedben létezik. Szép lenne, de nem igaz. Az az igaz, amit a buszon, utcán látok. Főképp erre reagáltam: "de azt jórészt maguknak köszönhetik a fehérek". Hát akkor ez mit jelent? Az agyonvert öregek, a megkéselt hugyozó srácok, a kifosztott kiskert gazdák, a heccből fejbevert gyalogosok, stb-stb, mindig azok a hibások, mert az oktalan félelmükkel bűnbe rántják szegény céket. Hát menj a francba. Öntjük belétek az adóforintokat, ingyenkaja, ingyenmenza a kölködnek, ingyenfa, ombudsman, pályázatok, jogvédők seregei, segély 10 jogcímen, védett fogyasztók, mi kéne még, ugyan mi kéne még, hogy ne az legyen a hibás, aki eltartja az ingyenélő fajtádat? Azt tartom embernek, aki emberként viselkedik. Ti nem. Ellenben te is nyugodtan tarthatsz állatnak a véleményemért, nem zaklat fel. Csak én nem fogom "elkérni" a gyereked telefonját sötétedés után, és nem verem agyon a nagyanyád egy táskarádióért.

J_B 2013.02.08. 16:53:03

@shitgun: csak sajnálni tudlak, egyre szánalmasabb vagy. A híradó is másként nézne ki ha nem csak az agymosás és az általad soroltak elhitetése volna a cél. Nagyon mellé fogtál a felsorolásoddal is. NEm kezdek hozzá ahhoz, hogy hová meg az ÉN adóforintom és ahhoz sem, hogy a "kölyköm" mennyi forintba se került a te nagyon kedves államodnak! Az is biztos, hogy a fingjában több értelem van, mint a te agymenésedben. Amit sorolsz az nem vélemény, az düh és félelem! és torz információk. Ilyet bármelyik cigány el tudna mondani, csak éppen a nem cigányokra, úgy is igaz a szöveg. A közbiztonság nem attól rossz, hogy vannak cigányok, az attól rossz, hogy nincs megfelelő rendőrség. Arról sehol nem írtam, hogy a fehérek félelme rántja a cigókat bűnözésbe, ez csak a te rémült fejedben állt így össze. Az adó forintokat nem öntitek ti sehová, mivel alig adózik itt valaki. Ettől gáz a helyzet! A gyerekemet fizetős, menő Brit iskolába járattam, mert ott nincsenek "turul fehérek" :D és képzeld neki is "elkérték" már sötétedés után a telefonját, csak ettől ő még nem lett rasszista és tudta félelem nélkül kezelni a helyzetet. Igen, eljár küzdő sportolni, mert 2 méter magas nagyon SZÉP fiú, és gyorsan meg szokták találni a gammerek, de ettől még nem hiszi azt, hogy minden esetben pörgő rúgással kell reagálnia ha jönnek felé. De, elárulom neked, hogy a szocializációs lehetőségeket TI zárjátok el azoktól a cigóktól, akiktől később nektek kirekesztőknek félni kell. Vagyis ilyen megközelítésből ti vagytok a hibásak. De, leginkább a drog terjesztő rendőrség, a maffia vállalkozói réteg, a korrupt politikai és gazdasági elit és az elvetemült fehér pedagógus! Mindegyikkel volt dolgom a munkáim miatt, tudom miről beszélek. Te is áldozat vagy, pláne ezzel a hozzá állással alkalmas is arra, hogy kimossák az agyadat egy életre. és nagyon köszi, hogy nem vered agyon a nagyanyámat egy táskarádióért, persze én se teszem a tiéddel:D

Manyecska 2013.02.08. 17:01:11

Milyen szépet láttam a könyvtár előtt most: 8 suhanc akaszkodott egymásnak n/ill. a bándávezér/, először csak szolidan üvöltöztek, lökdösték egymást /kicsit kiintegettem nekik az ablakon kussoljanak/, mire kimentem az egyik lány! ült a földön mert valamelyik leütötte. Szánalmasak voltak. Meg az önkormányzat is mert oda néz az ablakuk és a könyvtárosok szerint nem először basszák ott a rezet:(( Egyik szebb volt mint a másik, öröm volt nézni.

2013.02.08. 17:01:32

@J_B: a szövegedből egy dolgot tudtam leszűrni újfent, mindenki hibás, csak a romák nem. Ismerem ezt az érvet, és a terjesztőit. Nem járnak sötét utcákon, sőt nem járnak sehol. Azt hiszem sok egyéb megbeszélnivalónk nincsen. Olyan dologgal vitatkozol, amit én tapasztalok, tehát megcáfolni nem tudod. Az, hogy a felelősséget hova kenegeted és miért, már a te dolgod. Tök jó, hogy a gyerekedet Brit iskolába járattad (bármit is jelentsen ez), de a szép, kétméteres fiú talán nem úgy gondolkodna, mint te, ha a nyolcadik kerületbe, Csepelre, vagy valamilyen borsodi suliba raktad volna. Valószínűleg te sem. Szép dolog arról álmodozni, hogy a helyzet megoldásához csak a többségi társadalom felfogásbeli változása kéne, a romák pedig ugrásra készen várakoznak, hogy elmúljon az oktalan rasszizmus, és onnantól világbéke, csak a gyakorlat nem ezt igazolja. A fehérek félelme, és a gyalázatos közbiztonság közötti kapcsolat számomra továbbra is megfejthetetlen, egy kifordított agyrém. Azt hiszem felesleges vitáznunk, szép napot.

Manyecska 2013.02.08. 17:03:56

@shitgun: ugyan hagyd, a tettek beszélnek úgy is van egy ilyen mondás.

2013.02.08. 17:04:19

@vénszivar: a szopásfixációd alapján vén buzi vagy. Keress mást plz, én nem vagyok vevő egy öreg homár farokverésére. Ott az arabverte barom kollegád, nyalogasd őt. Vagy badizz, tudod az segít!

Manyecska 2013.02.08. 17:05:47

@shitgun: tudod mi az ijesztő,hogy egymás agyára is mennek ezzel az oktondi viselkedéssel, mi lesz így ezekből a fiatalokból??:(( Rózsi is inkább ezzel foglalkozna mint azzal hogy ne az angol legyen a kötelező hanem a német.

vénszivar 2013.02.08. 17:13:23

@shitgun: Örök vesztes vagy köcsög! ott kőbányán fogsz elrohadni!

2013.02.08. 17:15:44

@Chichén Itza /Quetzalcoatl/: ne csodálkozz, a lány nyilván félt, ezért jogos a verés!

Manyecska 2013.02.08. 17:19:27

@J_B: ezt honnan veszed hogy egy "cigó" láttán összetojják magukat a zemberek? Viccnek nagyon szar volt, kicsit bocs!:)

Manyecska 2013.02.08. 17:22:33

@shitgun: ..:) az egyik kérdezte a másiktól mért kell a balhé de csak balhé lett a vége. Nagyon ráérnek az a baj!:D
Na,léc. ON.

Manyecska 2013.02.08. 17:26:51

Jah, engem fehér még sose cikizett de romától hallottam már hogy: "fehééércigány, nézd már a szemét!!" :D:P pedig nemis, csak némi déli vér keveredett három generációval feljebb:)

2013.02.08. 17:29:22

@vénszivar: hüpphüpp, beszólt a vén buzeráns:)) Na húzzál badizni, köcsög.

vénszivar 2013.02.08. 17:31:17

@Chichén Itza /Quetzalcoatl/: Felismertek? Én már régen sejtettem! A "stílusod", ami vonz feléd... :):D

J_B 2013.02.08. 17:32:20

@shitgun: szerintem nem a vita felesleges, hanem a félre magyarázások feleslegesek. Pláne, hogy nem tudod azokat a részleteket, mikre ügyesen ráhibázol a feltevéseiddel. De, hogy lásd van némi érzéked, borsodi vagyok, most a nyolc kerben lakom. A brit iskola annyit tesz, hogy nem a te adódból jár mindenki iskolába (és én is fizetek adót, csak szart se kapok és nem is kérek!). Sajnálom, hogy nem jöttek be a sztereotípiáid, de nem vagyok egyedül, akikre nem igazak. Egyszer nem állítottam, hogy a cigányok nem hibásak, de ezek nem csak a fehérekre vannak hatással. Leírtam azt is, hogy "ebből a megközelítésből", vagyis más szempontból pedig nem a fehérek a hibásak...(de a kirekesztő gyakorlat nem fogja rendbe hozni, az csak rontani fog a helyzeten. Ezt kell közösen megérteni! Az pedig, hogy szerinted nincs mit megbeszélnünk azt jelenti, hogy a megértéstől és a megoldástól is elzárkózol. Kényelmesebb sírni és panaszkodni, mint a kommunikációs csapdák megélése és átlépése után eljutni valamiféle diskurzusig. Miután már megvolt a személyeskedést, a bűnbak keresés és a "hiszti" is, akár értelmes beszélgetés is alakulhatna. Persze ehhez nem vagyunk hozzászokva, ettől meghátrálunk, mert nem része a napi szarnak:D

J_B 2013.02.08. 17:45:55

@shitgun: na igen, és azt vélted felfedezni, hogy a közbiztonság és a fehérek félelme között vontam kapcsolatot...a rossz közbiztonság és a rossz rendőrség között vontam kapcsolatot. A fehérek félelme és a cigányok viselkedése között se ÉN vontam kapcsolatot, éppen azt írtam, hogy attól is félnek, ami megalapozatlan. Persze nem tudhatjuk mitől kell félnünk, így természetes, hogy attól ami már megrázott...de az akkora mértékű félelem, amiről nap mint nap folyik az ömlengés nem reális. Amilyen gyakran használjuk ezeket a "sémákat" olyan gyakran nem lehetnek igazak.

Manyecska 2013.02.08. 18:48:17

@vénszivar: jajjmÁÁR úgy unom az állandó nyávogást hogy "persze mercigány vagyok", ki nem szarja le lehet lila is felőlem!!
Most nem érek rá vitatkozni mert körbeporszívóztam és épp port törlök, szeretek rendben és tisztaságban létezni hétvégén. TE hogy állsz vele, kész vagy??

Manyecska 2013.02.08. 19:09:48

@vénszivar: há mert nem dolgozol.
Amúgy mit szóljanak a félvérek tényleg, ők se fehérek, se feketék, sehová nem "tartoznak", mégse hallani a rinyálást folyton..:D:D

2013.02.08. 19:19:04

@J_B: Nézd, ez a része: "Miután már megvolt a személyeskedést, a bűnbak keresés és a "hiszti" is, akár értelmes beszélgetés is alakulhatna. Persze ehhez nem vagyunk hozzászokva, ettől meghátrálunk, mert nem része a napi szarnak:D" kifejezetten szimpatikus, csak az a helyzet, hogy alapvető szemléletbeli különbségek vannak, felesleges egymást hergelni, győzködni, sértegetni (tudom, ez utóbbi én vagyok), mert nem fognak közeledni az álláspontok. Én érzékelek valamit a valóságból, ami merőben más, mint amit te állítasz. Mondhatod, hogy nem ismerem a teljes valóságot, ez igaz, de rád is vonatkozik, senkinek sincs teljes rálátása a dolgokra, a nagyobb részt másodlagos forrásból szerezzük. Innentől részben hitkérdés a dolog, én azonban úgy érzem, az én "hitem" kézzelfogható tényekből, tapasztalatokból építkezik. Te is így érzed gondolom. Nem ismerlek, de azt hiszem, te nem érdekből, hanem meggyőződésből mondod, amit, ez respektálható, de számomra nem elfogadható. Innentől fogva szájtépés az egész, kommunikációs zsákutca.

2013.02.08. 20:07:41

a fasznak jött ide az a francia ciggááány! még hogy még mi befogadó népség vagyunk... a lófaszt vagyunk - csak ránkerőltetik

M. Péter 2013.02.09. 01:25:22

@gyugyó: Csak illusztráció arra, hogy nem tehetsz meg mindent a saját kocsmádban a demokráciaban.

shaw_2012 2013.02.10. 08:52:35

Cigányokat, niggereket én sem engednék be a báromba! Nem kell a késelés, verekedés!

közödeszed 2013.02.10. 10:31:37

index.hu/kulfold/2013/01/28/magyarokat_vertek_meg_temerinben/

www.origo.hu/nagyvilag/20130210-ujabb-magyarokat-erinto-incidens-temerinben.html

nagyon büszkék páran a szép fehér bőrükre meg a nagy magyar öntudatra..
tessék a Vajdaságban azon a környéken keménykedni ahol szerencsétlen srácokat megverték...nethuszárok..

Szégyen és gyalázat hogy ebben az országban ilyen is megtörténhet.Vannak pakisztáni barátaim, amikor hasonló dolgokat mesélnek, nekem sül le a képemről a bőr...szerencsétlenek, idejönnek tanulni nagyon komoly pénzeket fizetnek ki a képzésért erre néhány baromarcú bőrfejű faszkalap leköpi őket metrón, az első nap történt amikor megjöttek...itt tartunk ennyit tudunk..ezek vagyunk MI MAGYAROK!!
...én speciel szégyenlem magam...bár nem nekem kell, de én kérek elnézést a posztoló ismerősétől...remélem több ilyen nem történik vele..bár sajnos erősen kétlem..

Aureliano Buendía 2013.02.10. 11:06:03

@közödeszed: ha jól sejtem, ezt a kommentet épp az okostelefonodról írod Temerin felé félúton.;)

vénszivar 2013.02.10. 11:21:29

@közödeszed: De miért jön ide? Ott van India, USA azok olyan befogadóak! Én cigó létemre SOHA DE SOHA NEM MENNÉK AZ Ő TETVES RÜHES ORSZÁGUKBA!
Ja, hogy tán ezért jön ide?! Na menjen pl.Nigériába, Kongóba, Maliba....
MIÉRT JÖN IDE????!!!! s EZ EGY BARÁTI KÉRDÉS! :)

CID 2013.02.10. 11:41:46

Temerin?Ott jó páleszt főznek!

_____________ 2013.02.10. 11:51:31

@vénszivar: India...
Miért nem ott rontod a levegőt? :-D

vénszivar 2013.02.10. 12:51:42

@_____________: Mert ITT javítom! Nemsokára kisebbségben lesztek s ti húztok el, akár oda...:)))

_____________ 2013.02.10. 13:37:11

S akkor ki fog titeket és a retkeslábú pulyáitokat eltartani, he?
Továbbálltok, mint a sáskák? :-D

vénszivar 2013.02.10. 13:43:07

@_____________: JAAAA, rátok mászunk, mint a sáskák mielőtt elhúztok, előtte mindeneteket nekünk "adtok"! Mi a jég hátán is megélünk!:)))

_____________ 2013.02.10. 14:00:42

@vénszivar: Hát, eddig még a Déli-sark a Földön tán az egyetlen cigómentes övezet...
Miért akarjátok azt is hazavágni?
:-D

vénszivar 2013.02.10. 16:36:59

@_____________: Az északi már a miénk? te, most már tisztázzuk! te vagy az a szerencsétlen paki akit lecsuláztam a metrón!?! kozodeszednek szóljál, hogy még itt vagy, aztán örömötökben cumizzátok le egymást!:):D

_____________ 2013.02.10. 18:46:10

@vénszivar: Nézd már, egy rasszista cigány!
Hogy mik vannak! :-D
Valakivel összekeversz.
Én az vagyok, aki a metró aluljáróban lehugyozott Téged, miközben a földön csúsztál előttem hogy adjak kis aprót neked és a kiccsaládod részére! :-D

vénszivar 2013.02.10. 19:08:43

@_____________: te vagy az a 3-4cm es pöcsü ripacsos pofájú? A pakisztáni gyerek eljött a cigány klubba s mondta is, hogy nem csoda, hogy kihalnak a köcsög fehérek, EKKORA PÖCCSEL...!!!:DDDDDDD
Én nem lehettem, mert vagy 7-8 éve nem volta egyetlen metrólejáróban sem. Mert CSAK szmg-val közlekedem. Talán apád volt! Remélem a szájába is jutott...:)

_____________ 2013.02.10. 19:29:52

@vénszivar: Te rühes csöves barnaság, menj haza indiába, ott rajoskodhatsz a spanok előtt a 30 éves szarrárohadt cigósárga ezerkecskéddel, te hüly fasz :-D
Na usgyi le a Nyugati aluljáróba, szopjál le pár fehér faszt(már amelyik van olyan igénytelen hogy beletöködi abba a szarbarna pofádba a farkát), nyeld a gempát lelkesen, legalább lesz valami meleg abban a fostos beledben :-D

vénszivar 2013.02.10. 19:36:00

@_____________: Mintha ideges lennél, köcsög, kispöcsü buzi:):D habzik a pofád! TALÁN, nemsokára beveszünk csicskásnak. apád most megtudta, hogy te voltál...? :DDD na, már unlak, csáááá

_____________ 2013.02.10. 19:50:50

@vénszivar: Inkább húzz haza a messzi Indiába, szevasz retek

CID 2013.02.10. 19:53:42

@vénszivar: Nyomjál már valami ütőset cigány, ez eddig nagyon vérszegény :o

vénszivar 2013.02.10. 19:55:56

@CID: édesanyád kifárasztott, ott nyomtam húztam, szopattam!:):D

CID 2013.02.10. 20:03:49

@vénszivar: Te képes vagy egy urnába belevágni a kis pöcsödet? Mivan, muter lerugott? :)

vénszivar 2013.02.10. 20:05:57

@CID: látom elég ütős lett, kínlódsz nyomorult :):D

CID 2013.02.10. 20:09:05

@vénszivar: Dehogy, te mindig felvidítassz :)

vénszivar 2013.02.10. 20:19:09

@CID: Na, ezt már szeretem, de mintha az utóbbi hetekben megzakkantál volna.
Félrekúr az asszony, vagy a kutyád?

CID 2013.02.10. 20:35:05

@vénszivar: Mondjuk a kutya éppen tüzel, szóval, vigyázni kell rá.

vénszivar 2013.02.10. 20:57:18

@CID: Télen? Te összekevered...:)

CID 2013.02.11. 07:03:20

@vénszivar: hát, ha most van hozzá kedve...

kersyl 2013.02.12. 13:55:45

Azért azt se felejtsük, hogy ezek a szegény áldozat indiánok hogyan viselkednek a nőkkel a hazájukban... Majd akkor pofázzanak sértő viselkedésről, ha odahaza minden rendben lesz!

puncipöcögtető 2013.02.13. 10:16:01

márpedig az ember színe fehér, teccikérteni?

lordjim 2013.02.13. 21:23:58

@Sekaiii: ha nem mondod el akkó rasszistafaszista vagy,és bisztos mindíg pörkőtet zabász
süti beállítások módosítása