Tékozló Homár

Miért tart hónapokig egy telefont kicserélni?

2013.02.25. 15:41 | jackyll | 131 komment

Telefont szervizelni mindig fájdalmas, főleg ha a kijavított problémák helyére újak érkeznek. Volt, aki ki tudta cseréltetni emberi időben? Naiv ügyfél 2 hónapnál jár, és lassan azért szeretné használni az előfizetését.

Tisztelt Ügyfélszolgálat! 2013. január 8-án vásároltam Önöknél egy készüléket. A vásárlás helye: 3485 - Allee Megastore T-Pont - 1117 Budapest, Október Huszonharmadika utca 8-10. Készülék típusa: Nokia Lumina 820/SL BLACK. A készüléket a kijelző hibája miatt 2013. február 2-án visszavittem a Westendben található üzletükbe (Integra Connect Kft.). Itt átvételre került javításra (érdeklődtem csere lehetőségéről is, azonban ezt elutasították). A javítás elkészültéről telefonos érdeklődésemre kaptam visszajelzést. A telefonért 2013. február 13-án mentem el, azonban a hiba, amellyel a készülék eredetileg leadásra került, továbbra is fennállt, sőt két darab karcolás is keletkezett a kijelzőn, mely átadáskor még nem volt rajta. Ez a munkalapra felvezetésre is került. Ekkor kértem a készülék cseréjét, mivel a hiba nem került javításra. A kolléga átirányított a Westendben található másik üzletükbe: Westend T-Pont.

Itt a készülék cseréjét elutasították, és ismét a javítás lehetőségét ajánlották fel. Tehát a telefon ismét a szervízbe indult. Innen 2013. február 23-án érkezett meg. Az eredeti hiba a második alkalommal már kijavításra került, így átvettem a készüléket. A jótállási jegyen, a Garanciális javítások bekezdésben egy bejegyzés került feltüntetésre, annak ellenére, hogy a telefon már két alkalommal járt szervízben.

Azonban a használat megkezdésekor azt tapasztaltam, hogy egy másik típusú hiba jelentkezett, az eddigiektől függetlenül. Ezt a 1430-as számon rögzítette is kolléganőjük és azt tanácsolta, hogy a tegnapi napon (2013. február 23.) fáradjak be az ügyfélszolgálatukra ez ügyben. Fel is kerestem azt az ügyfélszolgálatot, ahol előző nap a készüléket átvettem. Kértem a készülék cseréjét, melyet ismét elutasítottak. Javaslatuk egy újabb szervízciklus elindítása volt. A készülék vételára 107990 forint volt, munkámhoz szükséges eszköz. Nem tudom egy újabb szervizelés idejére továbbra is nélkülözni a készüléket, hisz már így is hosszú heteket töltött ott. Így ezúton szeretném kérni a készülék cseréjét.

A jótállási jegy, Jótállási feltételek 5-ös pontja alapján erre van lehetőségem. Úgy érzem az eddigi felajánlott javítások tekintetében parter voltam Önökkel, azonban a további javítások értelmét a hibás készüléken nem látom, illetve a készülék további nélkülözése nagymértékű "kényelmetlenséget" jelent számomra.

Hosszú évek óta vagyok rendszeres és pontos számlafizetőjük, így kérném szépen mielőbbi visszajelzésüket ez ügyben, és bízom abban, hogy az eddigiekben megszokott magas szolgáltatási színvonalukat ez ügyben is élvezhetem.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sam poppat 2013.02.25. 18:13:15

@Transzoxánia: és a csipkés kombiné az kisebbség?

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.02.25. 18:37:38

Ez LumiNa olyasmi lehet, mint a Sonny, a Nikee, vagy a Vercase.
Mit csodálkozik a posztoló?

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2013.02.25. 18:39:56

Telefont kő venni, nem nokia-májkrofost, meg androidot meg almát.

sam poppat 2013.02.25. 18:48:16

@Ulbert István [Typhoon]: ha beraktad volna a blackberryt is a felsorolásba akkor csak a zsinóros maradna.

replikátor · http://reszegekistene.blog.hu/ 2013.02.25. 19:03:12

majd megmerítik egy vödör vízben (beázott), aztán ugrott a garancia...

Boston Cézárja (erőművész, egyéb kat.) 2013.02.25. 19:03:42

Vettél volna a LumiNa helyett egy Sumsang SIII-at ennyi pénzért...

babo81 2013.02.25. 19:09:13

Na,ezért nem veszek százezres telefont! Baromira idegesítene,ha a drága cucc bemondaná az unalmast. Több mint egy éve van egy húszezres okostelefonom,az ég világon semmi baja. A picsának kell egy ilyen sznob kütyüre!Amúgy a Nokiára sok a panasz!

sam poppat 2013.02.25. 19:53:49

@vénszivar: a télapó akciócsoport bemutatja:a középső ujját
:)

vénszivar 2013.02.25. 20:05:22

@sam poppat: miért nem a nyuszi? az már itt dörömböl...:)

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2013.02.25. 20:05:29

@sam poppat: :) nekem nagy:) 9780. Az egyedüli dolog a 7-es OS ami miatt csábító:))) De asszem mostmár megvárom a Q/Z 10-et. Valahogy még nem tudtam eldönteni melyik legyen....

Anomalocaris (törölt) 2013.02.25. 20:35:25

Na, lassan csak előmászik a szardinella.

sam poppat 2013.02.25. 20:41:17

@Ulbert István [Typhoon]: nekem kell a fizikális qwerty.
:)

de ha egyszer nagy leszek,akkor lesz egy porsche designom,az már biztos.

@vénszivar: mert oian nyuszis programot nem tudok.
:D
(nomeg,a nyuszinak van középső ujja?)

vénszivar 2013.02.25. 20:51:56

@sam poppat: a bak nyúlnak ne lenne? hiszen azzal dörömböl, ill. dobbant.:)

Jegkoko 2013.02.25. 20:58:38

Nem értem, hogy mit kell a szolgáltatóval szarakodni a telefon szervizelésével kapcsolatban.Amikor a westend mellett van a hivatalos nokia szerviz ahol szó nélkül kicserélik a kijelzőt ha az elromlik.

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2013.02.25. 20:59:49

@sam poppat: 9780 is qwertys csak nem olyan széles. EZ a bold2 széria. Aza porsche design elég durva, kíváncsi vagyok megcsinálják -e OS10-es telóval is....

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.02.25. 22:14:46

@Transzoxánia: Tök fura lesz ilyen pénzzel mászkálni...

@babo81: Ennyi...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.02.25. 22:19:11

@babo81: Szoktam mondani, hogy a 20 ezres telefon is tud olyan hibákat, mint egy 100 ezres... :D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.02.25. 22:28:42

szazezerert telefont
es otthon szegenyseg van?
lofaszt van
az igenyek nagyok

Anomalocaris (törölt) 2013.02.25. 22:52:10

Majdnem rampagelős neve lett az elefántnak.

hazank fia 2013.02.25. 23:33:05

Az, hogy az atlag nem tudja, hogy Lumia, nem pedig LumiNa, egy dolog. De aki megveszi... az sem?

England win The Ashes! 2013.02.25. 23:56:21

@Transzoxánia: Tefigyejémá! Láttad a tegnapi-mai indexes "Oscar-közvetítést"? Ha nem, akkor pótold:

index.hu/kultur/mozi/2013/02/24/oscar2013/

Még én is felröhögtem néhányon.

Pl. ezen: "Kövesse percről perce az idei Oscar-gálát, már a vörös sőnyeg előtt, amikor a sztárok még csak a bugyijuk válogatják a kardróbban!"

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2013.02.26. 00:56:30

@hagyma: Igen, az a baj, hogy kiveszni látszik a szerénység itt. Az igények megnőttek, és elfelejtik sokan, hogy milyen nélkülözni. Persze hiba lenne általánosítani. A világ állandóan változik, emlékezz csak, mi volt az 1930-a években itt. Szerintem sok minden meg fog ismétlődni. Könnyen felejtünk, pontosabban a fiataloknak nincs is mit felejteniük.

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2013.02.26. 00:57:37

@Transzoxánia: A halat szinte minden formában szeretem. (személyes megjegyzés)

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2013.02.26. 01:00:44

@Transzoxánia: Nekem az a módszerem, hogy nem reagálok a provokációkra. Az idő múltával a bunkóság visszaszáll a provokátorra.

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2013.02.26. 01:06:45

@atpijkamo: Ez világnézet kérdése: Szereted-e a tartós, javítható dolgokat, amik a biztonságérzetet nyújtják neked hosszú időn át, vagy mindig újakra vágysz, amiktől könnyen megszabadulsz?

A kettő között örök vita van, nem kibékíthető.

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2013.02.26. 04:37:36

@Transzoxánia: Szia! Megnéztem a "Furaszem"-et ihletett "A Faun labirintusa"-t. Szerintem ez a film minden elnyomás és erőszak ellen szól. Megható volt, és tetszett.

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2013.02.26. 04:44:24

@hagyma: Kellemes napot! Add át üdvözletem Mary-nek! (vidéken: Mária)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.02.26. 06:24:29

@babo81: Szoktam mondani, hogy a 20 ezres telefon is tud olyan hibákat, mint egy 100 ezres... :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.02.26. 06:26:51

@l4c1: És nincs.
Ha valami tartós, akkor ha megunod, eladod. Ha valami nem tartós, akkor szopsz, mert azért veszel újat, mert a cucc nem tartós, hanem beszarik.

Amúgy nem a szerénység veszett ki, hanem az agy :D

@hazank fia: Áh ez rendszeres errefelé... Még az a furcsa, hogy ilyen értelmes mondatokat tudott írni :D

helianthus 2013.02.26. 07:25:29

@l4c1: A Faun labirintusa nem ihlette Furaszemet. Ez a film é2i, alias én és én meg az Irén avatarját ihlette. Csak szólok.
El tudtad dönteni a végére, hogy az egész csak fantázia volt vagy valóság-e? Márminthogy a kislány tényleg meghalt vagy nem, nem halt meg, hercegnő lett belőle. Én a mai napig nem tudom, de sokszor az az érzésem, hogy így a jó, mert ha tudnám, akkor valamit rosszul gondolnék.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.02.26. 07:40:45

@helianthus: bármennyire is utállak, nem tudok melletted elmenin anélkül, hogy szóvá ne tegyem: azért mégis csak értékelem nem kicsit, mi több felnézek az önmegkérdőjelezés ezen fokára, amit te vagy képes gyakorolni. Ami egyébként a (személyiség)fejlődés elengedhetetlen kelléke. Mindez fűszerezve filozofikus felharmonikusokkal. Ááá, minden bokorban van egy ilyen, igazán. Utállak!

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.02.26. 07:48:04

@helianthus: szerintem meghalt. Én is szeretem a faun labirintusát.Azon gondolkozom, hoyg kinek adtam kölcsön, és kit nyírjak ki, mert nem hozta vissza.

sam poppat 2013.02.26. 07:50:00

szerintem jóreggelt.
szerintem.

sam poppat 2013.02.26. 08:09:26

@Ulbert István [Typhoon]: igaz,összekavartam a kicsúszkással.
nekem méretben pont jó a 9900,ölég nagy tenyerem vagyon,így kényelmes.
előtte 9000,az sem volt piciny.

sam poppat 2013.02.26. 08:11:05

@batgirl: adathordozót(cdt,dvd,pendrájvot,hddt),könyvet,pénzt és nőt nem adunk kölcsön.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.02.26. 08:18:14

@sam poppat: örök igazság, csak nem tudom betartani

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.02.26. 08:20:04

@sam poppat: Én úgy tanultam, hogy a fogkefénket és a feleségünket nem adjuk kölcsön.

Ha pénzt nem kaptam volna kölcsön, egy 60 m2-es lakásban laknánk a felnőtt gyerekeinkkel.

sam poppat 2013.02.26. 08:24:40

@batgirl: pedig.

@atpijkamo: feleségem nincs,úgyhogy viheti bárki.
:)
mindíg van az a kivétel,ami erősíti a szabályt,persze.
általánosságban beszéltem.

Fée verte · www.malacful.blog.hu 2013.02.26. 08:30:35

Fotósok, segítség!
A barátnőm (ilyen sohasem a panaszkodóval történik, persze) letörölte a memo kártyáról a házivideós "életművét".

Helyre lehet állítani?

A kártyaolvasót csatlakoztattam a géphez, kiírta a nyomorult, hogy formázni akarja a karit, így nem ért meglepetésként, hogy a diskdigger meg a recuvra nem találja az adott eszközt.

A gépről letörölt videók kb. felét vissza tudta hozni a recuvra, ám néhány vidi rossz névvel állítódott vissza (A címmel visszakerült A videó és szintén A címmel B videó is), ezek nem működnek.

Fée verte · www.malacful.blog.hu 2013.02.26. 08:37:02

@hagyma: Mi is tudnk hitelre venni!
:(
Kanadából jöttek a hírek úgy 15 éve, hogy a karácsonyi vásárláskor a népek egész évre "eladósodnak". Jelentem, felzárkóztunk.

Fée verte · www.malacful.blog.hu 2013.02.26. 09:04:57

@sam poppat: Onnan számítja az átverést, amikor MEGVETTE azt a khm, khm... izét.

Fée verte · www.malacful.blog.hu 2013.02.26. 09:07:43

@babo81: 6 éve vettem a telefont, akkor 100 000-ért. Elavult, volt egy akksicsere, karcos, levedlette a festés nagy részét, 2-3 naponta kell tölteni, de műxik. ;)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.02.26. 09:45:58

@batgirl: ja rájöttem. nem könyv, hanem film. ehhhh... :D

helianthus 2013.02.26. 10:00:59

@batgirl: hmmm-hmmm. Nem tudom eldönteni továbbra sem. Kicsit érzésekben a Veronika kettős életére emlékeztet ez a film, az is sok bizonytalanságot kelt az emberben mindamellett, hogy tökre átjön az az érzés, hogy "úgy érzem, mintha elveszítettem volna valakit." Ezt mondjuk csak akkor fogod érteni, ha láttad/megnézed, ez inkább művészfilm kategória, de imádom. A zenéjéről nem is beszélve, aminek íme a története, tanulságos és mókás:
"Legendák lengik körül a lemezein felbukkanó holland zeneszerző, Van der Budermayer alakját. Ki is ő valójában?

Igen ... tudja, tréfának indult, majd később komoly dolog lett belőle, amit mindnyájan nagyon megszerettünk. A történet a Tízparancsolat kilencedik részével kezdődött. Krzysztof azt szerette volna, ha Mahler zenéjét használjuk fel a benne, de Lengyelországban akkoriban nem volt egyetlen jó felvétel sem, mire azt mondtam Krzysztofnak: "figyelj csak, írok valamit, ami nem annyira filmzenei, inkább komolyzene jellegű. Ha tetszeni fog, akkor rendben, kitalálunk hozzá egy szerzőt, mint ahogy egyes könyvek szerzője is fiktív személy." És mivel akkoriban éppen Hollandiában forgattunk valami sorozatot, úgy véltük, hogy a Van der Budermayer eléggé hollandosan fog hangzani. Van egy kisebb jelenet a Kilencedik parancsolatban, amikor a hazatérő férj megkérdezi zenét hallgató feleségétől, hogy milyen muzsikát hallgat. A nő azt feleli Van den Budenmayert, a férj pedig megállapítja: "Szép". Így indult az egész. A film nyugat-európai bemutatói után Krzysztof sok levelet kapott, amelyekben arra kérték, árulja el, hol lehet Van den Budenmayer lemezeit beszerezni, mert olyan érdekesek. Mókás tréfa volt ... A Larousse enciklopédia szerkesztői felkerestek bennünket és közölték: újabb kiadásukhoz mindenütt keresték a holland zeneszerzőről szóló anyagokat, de sehol sem találtak semmit. Nagyon szépen kérnek bennünket - mivel ők egy komoly enciklopédia -, mindent megadnak, ha közöljük a zeneszerző pontos adatait. Akkor úgy gondoltuk, hogy a Veroniká...-ban pontos születési dátummal látjuk el szerzőnket. Akkor született, amikor én, csak kétszáz évvel korábban, és akkor fog meghalni, amikor én, csak kétszáz évvel később. Még egy katalógust is kiadtunk, és mivel az én nevemet nehéz kimondani nyugaton, mindig vagy "Szbinyev"-ként szólítanak, vagy "Zibi"-ként - ezért zeneszerzőnk opus-száma (?) ZBI 151. lett, E moll-ban, satöbbi. Ezután még komolyabb lett az érdeklődés. A boltokban mindenütt Van den Budenmayer lemezeit keresték - úgyhogy kiadtuk a holland muzsikus "lemezét" is, és ez a lemez máig is létezik. Addig minden rendben volt, amíg a lengyel sajtóban el nem terjedt, hogy Van den Budenmayer beperelt engem - akkor megértettük, hogy a tréfánk önálló életre kelt, és nagyon jól működik. Úgyhogy jelentkeztem a francia hatóságoknál és elmondtam: Van den Budenmayer is én vagyok. Nagyon jó móka volt létrehozni, megteremteni egy embert, számomra nagyon kényelmes dolog is volt egyben, hiszen ha valami nem sikerült túl jól, akkor ráfoghattam Van den Budenmayerre. Ha viszont valami nagyon sikeres, akkor kijelentem, hogy nem is ő volt az "elkövető", hanem én."

Atörökk 2013.02.26. 10:07:05

Az nem Nokia Lumia lesz véletlenül? Jájj...

vénszivar 2013.02.26. 10:24:27

@atpijkamo: Én eddig 3x adtam baráti kölcsönt, abból kettőt nem kaptam vissza! A legutóbbit, tavaly okt. óta várom-várhatom... SOHA TÖBBET SENKINEK!

vénszivar 2013.02.26. 10:25:48

@helianthus: Nagyon ráérsz!? Most a randi?:)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.02.26. 10:26:30

@vénszivar: Talán jobban meg kéne válogatni a barátaidat.

vénszivar 2013.02.26. 10:28:58

@atpijkamo: Jogos! Ez utóbbiról gondoltam, hogy az. Ma már nagyon ritka "dolog"... a BARÁTSÁG!

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.02.26. 10:34:21

@helianthus: nem tudom, de húú, annyira szép vagy, amikor ennyit ííírsz. Remélem el is olvasom.

helianthus 2013.02.26. 10:38:04

@vénszivar: sírva kérdezem, milyen randi?

@Kellemes Zérókomponista: nagy részét csak idemásoltam, félve vallom be, mert hátha ez levesz a szépségemből bár pontot. Olvasni nem kötelező, végülis nem az iskolában vagyunk. Legalábbis én nem ott vagyok. ;)

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.02.26. 10:40:13

@helianthus: :D Sírva riposztolok: én meg kék nylonköpenyben csapatom. Vonás vagy nem vonás, most már vissza nem vonom! Maradj hát szép. De képet azt ne kűlgy!

vénszivar 2013.02.26. 10:43:52

@helianthus: Amin, majd megbabusgatlak, hogy ne sírj.@Transzoxánia:-ra hiába vársz, ő csak olajos heringre izgul s azt már tegnap megtette. Undorodik minden emberi érzéstől s azok miatt kibuggyanó nedvektől...
ÉN NEM!:) Naaaa? 14h-ig szabad vagyok.

Fée verte · www.malacful.blog.hu 2013.02.26. 11:04:15

@agresszív kismalac: Lerajzoltatni a gyermeket. A jobb zsánerképekből olajfestményt, szobrot, keresztszemes falvédőt készíttetni.

@Kellemes Zérókomponista: Mobiltelefon-készülék, cellphoe.

helianthus 2013.02.26. 11:04:15

@Kellemes Zérókomponista: tudtam, hogy még mindig a képnemküldésem kattogsz. Engedd el ezt a dolgot szerintem, ez most úgyis nagyon trendi.

@vénszivar: roppant csábító és még vonzóbb ajánlatodat sajnálattal el kell utasítanom. Én pont 14:00 után lennék szabad, így szabadidőnknek nincs közös halmaza, azaz metszete, ezért arra vagyunk kárhoztatva, hogy soha, de soha ne találkozzunk. :((( Most elmegyek a vécébe és ott fogok sírni, ahol senki sem lát....

Fée verte · www.malacful.blog.hu 2013.02.26. 11:08:32

@helianthus: Vigyázz Hisztis Myrtil (?) szellemével!

vénszivar 2013.02.26. 11:13:06

@helianthus: Óóó, én balga, hát ezt jól elírtam. Éppen 14h után érnék rá. De ha már lefixáltad, hogy a mi egyeneseink csak a végtelenben HA találkozhatnak...
Nos akkor 15h felé hazamegyek ifjú nejemhez! Boldogulj a traszsegszuálissal!:) ha tudsz, ja vagy komponistával, ők kb. egy macskák.:):D

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.02.26. 11:41:14

@Fée verte: márokát, típust ide! Kíváncsiságom mar, mint állat.
@vénszivar: én nem tudom miért kell viccet csinálni a tranzit szexuaitásomból. Igenis menő.
@helianthus: örülnél, mi? Hát soha.

helianthus 2013.02.26. 12:01:01

@Fée verte: :D itt maximum hisztis Mancika van, nem Myrtill, azzal meg hiába vigyázok, ha hisztis, akkor hisztizik. JJJ

helianthus 2013.02.26. 12:03:49

@vénszivar: menj békével haza ifjú nejedhez vándor és ne tévelyegjél el a kijelölt utadról mert az nem jelent jót az álmoskönyv szerint.

@Kellemes Zérókomponista: puff neki, azt hittem végre besétálsz a csapdába, de megint kiszúrtad te kis transzfenomén vagy transzformátor.

RedWing 2013.02.26. 13:35:47

@Fée verte: Próbáljátok meg Get Data Back-kel.

VinszentVega 2013.02.26. 18:38:11

Nokia Lumina? Ilyen készülék nincs is.

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2013.02.26. 21:00:54

@helianthus: (Az egyik régi furaszemre gondoltam.)
-
A film azért jó, mert több értelmezése van. Más művek is használják ezt a módszert, hogy te döntheted el, morfondírozhatsz rajta. Ezáltal hosszabb ideig foglalkoztat a film vagy regény, így sikeresebb lesz.

Van, aki szereti, ha konkrétan lezárul egy mű, van, aki szeret meditálni rajta.

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2013.02.26. 21:14:25

@helianthus: Elnézést kérek, tévedtem. Valóban É2I avatarjában szerepel a kézszemű lény.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.02.27. 07:29:25

@helianthus: Veronikát olvastam, mert az egyik ismerősöm azt mondta, hogy sírt rajta. Nekem annyira nem jött be, mert a a huszadik oldaltól tudtam, hoyg milyen terápiát használ az orvos, és onnantól kezdve nem tudtam átélni az "utolsó napok" érzést. Coelho könyveit nem nagyon csípem. Az alkimista tetszett, de azért nem egy nagy durranás. Bejárjuk a világot az álomért, holott az álom itt van. Tanmesének jó. Pár könyvét elolvastam, aztán feladtam. Nem tecc. A könyvek címeitől meg forr az agyvizem.Nagyon gejnek tartom.

helianthus 2013.02.27. 08:38:27

@l4c1: "Van, aki szereti, ha konkrétan lezárul egy mű, van, aki szeret meditálni rajta. " Én szeretek meditálni, bár az zavar, ha túl sokat kell. pölö a Lost című sorozatot elkezdtem nézni, pár részig imádtam, aztán meg már annyi rejtély volt benne, és egy sem derült ki igazán, csak gyűltek, gyűltek...hogy nekem teljesen követhetetlen lett. :(

helianthus 2013.02.27. 08:42:50

@batgirl: :DDD ez jó! Tökre elbeszéltünk egymás mellett. Én nem olvastam még egyetlen Coelho könyvet sem. Nem akadt a kezembe, annyira meg nem ajánlgatta még senki sem, hogy beszerezzem.
Én a Veronika kettős élete című filmre gondoltam. JJJ
Terápiás orvosos könyvekből csak Cook meg Daniel Keyes könyveket olvastam eddig, azokat mondjuk ajánlom az Ötödik Sally és a Virágot Algernonon én is sírdogáltam többször.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.02.27. 09:39:25

@helianthus: Én csak a Spongyabobot, meg a Teletábikat nézem, azt még úgy-ahogy tudom követni.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.02.27. 10:00:51

@helianthus: A filmet is láttam, nem fogott meg.
Daniel Keyes könyvek meg voltak. AZt hiszem én is sírtam.

Bogoj · http://bogoj.blog.hu/ 2013.02.27. 10:36:17

Lumina? szerintem az akkor nem Nokia, hanem NokLa márkájú lehetett. nyilván nem foglalkoznak vele a Nokia szervizben...

Bogoj · http://bogoj.blog.hu/ 2013.02.27. 10:38:43

@helianthus: a Virágot Algernonak az egyik kedvenc könyvem. nagyon sokszor olvastam. Kétféle filmet is láttam, amit belőle készítettek.

helianthus 2013.02.27. 11:41:12

@agresszív kismalac: büszke vagyok rád ezért! :D
(Spongyabobot imádom, de csak titokban, mert mindenki utálja, mindenkit idegesít)

@Bogoj: egyféle filmet én is láttam, de már rég. azt sem tudom, ki volt benne a főszereplő. Egyéni véleményem egyébként, hogy roppant kegyetlen történet, azaz a semmi után megkap mindent egy nagyon rövid időre, aztán még többet elveszít. :(

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.02.27. 12:12:41

@helianthus: A legismertebb verzió a Charly című. Cliff Robertson Oscart is kapott, mint férfi főszereplő.

Bogoj · http://bogoj.blog.hu/ 2013.02.27. 12:14:27

@helianthus: tényleg nem egy 'hepiendes' történet, de talán ez benne a jó...

spongyabobot nem mindenki utálja, időnként szoktuk nézni a srácokkal, a múltkor pedig a nejemmel sokáig fent voltunk, éjfél körül kapcsolgattuk a tv-t, és az egyik adón spongyabob ment. mondanom sem kell, végignéztük...
kicsit idétlen, de nem idegesítően, és legfőképp NINCS BENNE ERŐSZAK.
:-)

helianthus 2013.02.27. 12:19:40

@agresszív kismalac: megnéztem a képeit, szerintem én nem vele láttam a filmet. ???

@Bogoj: szerintem azért idegesíti őket, mert nem értik. Az páréves unokaöcsém viszont tényleg nem szereti, de ő meg MÉG nem érti. A kedvencem a Tunyacsáp, meg a Rákuram, imádnivaló, ahogy csak a pénz érdekli és leplezetlenül csak ezzel foglalkozik. :D

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.02.27. 12:26:20

@helianthus: 68-as film. Mintha 2000 körül is készült volna egy változat.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.02.27. 12:40:20

@helianthus: A 2000-es változat egy TV-fim volt Matthew Modinenal. Én biztos nem láttam.

helianthus 2013.02.27. 14:30:19

@agresszív kismalac: őt is megnéztem, ő sem rémlik. :D De valamelyikkel bizos láttam és talán 2000 előtt volt.
süti beállítások módosítása